• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-03 07:46
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:25:
[...]

Ook in de kleine lettertjes?
Die vriend van me die in DLD woont, had hier vertrouwen in (meer dan in Vodafone etc.). Anders ging hij er achteraan bellen. Hij moest ook al een aanbetaling doen.

We zullen zien.

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-03 14:53
True schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:05:
Zojuist ook besteld via MM op daar op te halen, enige wat ik hoop is dat ze niet het billing adres gebruiken voor de Bose actie gezien ik hier mijn NL-adres ingevuld heb, ga 'm dan wel met mijn cc afrekenen zodat ik wat meer slagkracht houd als Google weer een Nexus/Pixel f*ckup maakt en de telefoon niet functioneert zoals we van een telefoon mogen verwachten. Mag via een toffe collega een DE-adres opgeven voor de actie (als je meeleest _/-\o_ ), komt mij eigenlijk wel erg goed uit, zat laatst ook al te kijken naar: reviews: Noisecancelling koptelefoons - Acht modellen tussen 80 en 160 euro g... .
Ik ben ook benieuwd. Ik heb ook een kennis net over de grens wonen en hoop maar dat ik een andere naam/adres kan opgeven. Want voor mij gaf de koptelefoon wel de doorslag, anders was ik gewoon voor de 4a gegaan...

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-05 13:32
Zover ik me kan herinneren linkt Otto.de gewoon naar de Google Store voorwaarden, dus zal je de Bose koptelefoon alsnog gewoon via de Duitse Google Store moeten claimen via je imei-nummer.

Daarnaast wil ik even wat aparte zaken melden die ik nu zie bij otto.de sinds ik heb besteld:
Ik wilde inloggen om de status van mijn bestelling te zien, maar ik moest per se inloggen met user,pass en PLZ. Ik had echter nergens bij registratie een PLZ ingevuld omdat ik heb aangegeven in NL te wonen, dus dan kreeg je een generiek tekstveld voor je adresgegevens (ik heb mijn verzending echter naar een Duits postfiliaal laten doen).
Er stond een info-tekentje bij PLZ dat ik op een "Rechnungsanschrift" moest kijken. In mijn bestelbevestiging in de mail stond mijn ingevulde leveradres, maar onder Rechnungsanschrift stonden hun adresgegevens, waarschijnlijk vanwege mijn ingevulde NL-adres dat niet strookt met hun gestandaardiseerde Duitse database. Ik de PLZ die daarbij stond ingevuld en dat werkte :?
Helaas stond bij bijna ieder item na inloggen (bestelhistorie etc) "Tut uns leid! Für dein Konto steht diese Funktion nicht zur Verfügung." (de URL eindigt op "functionnotavailable).
Vraag me af of dat ook komt door mijn NL adres. Hopelijk gaat de levering wel gewoon goed.

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Op de site van Otto staat het wat misleidend lijkt het. Daar staat inderdaad dat je er eentje krijgt, maar ook dat aan de voorwaarden moet worden voldaan.
In die voorwaarden staat toch echt weer dat het op=op is. Of je hiermee bij Otto aan kunt kloppen als je hem niet krijgt weet ik niet, maar je hebt via de officiële actie niet meer zekerheid dan dat je hem via een andere winkel haalt.

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-05 07:59
striner schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:26:
Zover ik me kan herinneren linkt Otto.de gewoon naar de Google Store voorwaarden, dus zal je de Bose koptelefoon alsnog gewoon via de Duitse Google Store moeten claimen via je imei-nummer.

Daarnaast wil ik even wat aparte zaken melden die ik nu zie bij otto.de sinds ik heb besteld:
Ik wilde inloggen om de status van mijn bestelling te zien, maar ik moest per se inloggen met user,pass en PLZ. Ik had echter nergens bij registratie een PLZ ingevuld omdat ik heb aangegeven in NL te wonen, dus dan kreeg je een generiek tekstveld voor je adresgegevens (ik heb mijn verzending echter naar een Duits postfiliaal laten doen).
Er stond een info-tekentje bij PLZ dat ik op een "Rechnungsanschrift" moest kijken. In mijn bestelbevestiging in de mail stond mijn ingevulde leveradres, maar onder Rechnungsanschrift stonden hun adresgegevens, waarschijnlijk vanwege mijn ingevulde NL-adres dat niet strookt met hun gestandaardiseerde Duitse database. Ik de PLZ die daarbij stond ingevuld en dat werkte :?
Helaas stond bij bijna ieder item na inloggen (bestelhistorie etc) "Tut uns leid! Für dein Konto steht diese Funktion nicht zur Verfügung." (de URL eindigt op "functionnotavailable).
Vraag me af of dat ook komt door mijn NL adres. Hopelijk gaat de levering wel gewoon goed.
Ik had exact hetzelfde.

Wat voorwaarden betreft, geen verschil met Google store zelf. Timing kan wel een issue zijn.

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 20:42
De zwarte versie is op het moment weer beschikbaar in de google store. levering 12-13 november.

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-05 20:54
Weten we al of het bezorgadres van de Bose dezelfde moet zijn als het afleveradres van de telefoon?
Zijn er Tweakers die eventueel een extra plekje over hebben voor een bezorgadres in Duitsland? Ik wil daar wel een inventarisatie van maken en anders mag je me ook wel een persoonlijk berichtje sturen.

Edit: Ik ben bereid daar ook wel een vergoeding voor te betalen

[Voor 9% gewijzigd door Bomb-el op 05-10-2020 11:01]

• Reverbed
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-12-2020
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:39:
Weten we al of het bezorgadres van de Bose dezelfde moet zijn als het afleveradres van de telefoon?
Zijn er Tweakers die eventueel een extra plekje over hebben voor een bezorgadres in Duitsland? Ik wil daar wel een inventarisatie van maken en anders mag je me ook wel een persoonlijk berichtje sturen.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat het geval is, meestal lopen die acties via een ander bedrijf en je zou de telefoon ook in de winkel gekocht kunnen hebben.

• striner
@Bomb-el weet het niet zeker, maar ik heb even vluchtig gekeken bij de link die bij otto.de stond (https://www.pixel-offers.com/bose/de-DE) en ik dénk (weet niet zeker) dat je je imei-nummer daar moet invullen en ook een afleveradres, dus die hoeft dan niet per se gelijk te zijn aan je woonadres, maar gezien er maar max 2 per adres mogen worden geregistreerd kan het zo zijn dat afleveen bij een postkantoor niet voor iedereen gaat werken.
Het daadwerkelijke invulformulier (antrage) gaat pas op 13 oktober live, dus dan zullen we dan nog eens moeten kijken.

• Bomb-el
Reverbed schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat dat het geval is, meestal lopen die acties via een ander bedrijf en je zou de telefoon ook in de winkel gekocht kunnen hebben.
Nee, want de actie geldt alleen in de pre-order periode 😉

• striner
overigens heb ik in mijn vorige reactie de regio Deutschland aangeklikt waardoor hij naar de-DE ging. Mensen die het bij een ander land hebben besteld kunnen natuurlijk gewoon naar https://www.pixel-offers.com/bose gaan en het land naar keuze aanklikken :)

• Reverbed
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-12-2020
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:54:
[...]

Nee, want de actie geldt alleen in de pre-order periode 😉
Excuus, dan heb ik niets gezegd!

• Bomb-el
striner schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:54:
@Bomb-el weet het niet zeker, maar ik heb even vluchtig gekeken bij de link die bij otto.de stond (https://www.pixel-offers.com/bose/de-DE) en ik dénk (weet niet zeker) dat je je imei-nummer daar moet invullen en ook een afleveradres, dus die hoeft dan niet per se gelijk te zijn aan je woonadres, maar gezien er maar max 2 per adres mogen worden geregistreerd kan het zo zijn dat afleveen bij een postkantoor niet voor iedereen gaat werken.
Het daadwerkelijke invulformulier (antrage) gaat pas op 13 oktober live, dus dan zullen we dan nog eens moeten kijken.
Dat vrees ik ook. Daarom probeer ik om een lijst te creëren van Tweakers met Duitse vrienden en een extra plekje :P

Of eventueel Franse, Ierse, of Britse als ik jou mag geloven :)

[Voor 4% gewijzigd door Bomb-el op 05-10-2020 11:01]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:41
Ik denk dat het niet uitmaakt dat je adres afwijkt, zolang het adres waarop je claimt maar een Duits adres is:
An dieser Aktion können nur Personen ab 18 Jahren mit einer Lieferadresse in Deutschland teilnehmen
Um an der Aktion teilzunehmen, muss der Teilnehmer mindestens 14 aber maximal 45 Tage ("Antragsfrist") nach der Vorbestellung des qualifizierenden Produkts im Aktionszeitraum auf pixel-offers.com/bose seinen Prämienantrag ("Antrag") einreichen. Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und seine Postanschrift angeben, an welche die Prämie zugestellt werden soll, sowie einen Kaufnachweis, wie z. B. eine Kopie der Quittung oder Rechnung des teilnehmenden Einzelhändlers, hochladen. Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Dus ik heb er vertrouwen in dat claimen mogelijk is voor mensen die bij Google een NL adres hebben opgegeven, alleen je claim zal wel op een Duits adres moeten (en ik ken helaas niemand :'( dus @Bomb-el als je inventarisatie reactie oplevert heb ik ook interesse )

• Bomb-el
phYzar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:04:
Ik denk dat het niet uitmaakt dat je adres afwijkt, zolang het adres waarop je claimt maar een Duits adres is:

[...]

[...]

Dus ik heb er vertrouwen in dat claimen mogelijk is voor mensen die bij Google een NL adres hebben opgegeven, alleen je claim zal wel op een Duits adres moeten (en ik ken helaas niemand :'( dus @Bomb-el als je inventarisatie reactie oplevert heb ik ook interesse )
Ik start wel een topic. Kijken wat het oplevert :)

• Grimmbeard
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-01 13:48
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Ik start wel een topic. Kijken wat het oplevert :)
Ik ze een business model >:)

Ik heb zelf de Pixel 5 besteld in de Amazon UK store, voor de directe thuisbezorging en omdat ik een vriend in de UK heb wonen (die ik nog moet vragen of hij de koptelefoon door zou willen sturen). Twijfel nog wel een beetje of ik niet ga annuleren, omdat ik de prijs van € 683,- toch vrij fors vind. Zeker voor een upgrade vanaf een 3a, maar die kan mijn vriendin goed gebruiken. De koptelefoon zou ik verkopen voor wat extra korting, omdat ik al een Sony XM3 heb.

• Bomb-el
Bij deze het topic omtrent de inventarisatie van extra afleveradressen voor de headset (en mogelijk ook het toestel zelf bedenk ik me nu)

Pixel 5: Inventarisatie afleveradressen (DE, UK, FR, Ire)

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Weten we eigenlijk wel zeker dat de 00000 truc niet ook bij deze derde partij werkt? Volgens de bestelbevestiging van Google ligt Niederlande gewoon in Duitsland. Als dat op de factuur straks ook zo staat zie ik niet waarom een willekeurige dozenschuiver daar per se een probleem mee heeft.

• phYzar
Je kunt het altijd proberen, bij afwijzing krijg je de kans tot het corrigeren van je gegevens:
Macht ein Teilnehmer bei der Einreichung seines Antrags unvollständige oder unrichtige Angaben, wird er innerhalb von zwei (2) Arbeitstagen benachrichtigt und erhält Gelegenheit, die fehlenden Informationen innerhalb von sieben (7) Tagen nachzureichen, damit sein Antrag genehmigt werden kann (vorausgesetzt, dass entweder die E-Mail-Adresse oder die Telefonnummer auf dem Antragsformular korrekt ist).
(Dus mits ze je kunnen bereiken op je mail of telefoon om te vertellen dat je gegevens niet kloppen kun je binnen 7 dagen na de afwijzing andere gegevens opgeven)

• Bomb-el
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:14:
Bij deze het topic omtrent de inventarisatie van extra afleveradressen voor de headset (en mogelijk ook het toestel zelf bedenk ik me nu)

Pixel 5: Inventarisatie afleveradressen (DE, UK, FR, Ire)
Helaas: dit topic is gesloten. Hiervoor dien je bij de V&A sectie te zijn.

• th0ckx
Mediamarkt Duitsland heeft ze ook weer... https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680267.html

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Padvinder

doet z'n best

Ik vind die Bose actie nogal riskant... volgens de voorwaarden moet je binnen 45 dagen na de besteldatum je aanvraag doen. Als je vandaag bestelt, is dat dus uiterlijk 19 november. De Google store geeft een verzenddatum van 11-16 november. Dat is best een krappe marge, zeker als je gebruik maakt van een doorstuurservice (of kennissen in DE).

edit:
Hmmm, ik zie op een oude factuur van de NL Mediamarkt ook het IMEI nummer staan van een toestel. Dan zou het wel kunnen dus.

[Voor 16% gewijzigd door Padvinder op 05-10-2020 14:41]

• tap123
Padvinder schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:38:
Ik vind die Bose actie nogal riskant... volgens de voorwaarden moet je binnen 45 dagen na de besteldatum je aanvraag doen. Als je vandaag bestelt, is dat dus uiterlijk 19 november. De Google store geeft een verzenddatum van 11-16 november. Dat is best een krappe marge, zeker als je gebruik maakt van een doorstuurservice (of kennissen in DE).

edit:
Hmmm, ik zie op een oude factuur van de NL Mediamarkt ook het IMEI nummer staan van een toestel. Dan zou het wel kunnen dus.
Dat vind ik dus ook, hetzelfde geldt ook voor de Otto.de verzending. Anders annuleren we de zending gewoon.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:36
Met levering op 15 oktober, terwijl de leverdatum van mijn order van 1 oktober 19 november is..

Home Assistant configuratie

• th0ckx
Ja dat vond ik ook al vreemd... Maar denk dat we eerder aan de beurt zijn want we hebben eerder besteld. Denk dat ze gewoon de datum niet bijwerken...
TheFes schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:57:
[...]

Met levering op 15 oktober, terwijl de leverdatum van mijn order van 1 oktober 19 november is..

• TheFes
th0ckx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:24:
Ja dat vond ik ook al vreemd... Maar denk dat we eerder aan de beurt zijn want we hebben eerder besteld. Denk dat ze gewoon de datum niet bijwerken...

[...]
Verwacht ik ook, maar heb ook even met mijn beste (Google Translate) Duits een berichtje via het contactformulier gestuurd

• Bomb-el
Zou vrij bizar zijn als het niet zo was

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik denk eerder dat de MM elke x-dag een y-aantal nieuwe Pixel's beschikbaar krijgt, en die krijgen ze binnen op 15 okt. of mogen ze pas op 15 okt. distribueren. Wanneer de y-aantal Pixel's weer door iedereen gepre-ordered is zijn ze weer 'uitverkocht'.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 12:02
bij mij ook.

geanuleeerd.

Ik had nog een test zending gedaan met een ubc verloopje vorige week dat ging prima, en met het bewaarde adres gegevens pixel 5 besteld.. helaas :(

Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten
TheFes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:49:
@LoeWn @MJFM @Bomb-el

Straat en huisnummer bij adresregel 1,
Postcode, plaats, NIEDERLANDE bij adresregel 2
Plaats, Niederlande bij Stadt

[...]

• Bomb-el
rubzman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:57:
bij mij ook.

geanuleeerd.

Ik had nog een test zending gedaan met een ubc verloopje vorige week dat ging prima, en met het bewaarde adres gegevens pixel 5 besteld.. helaas :(

Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten

[...]
Damn... Zojuist?

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 12:02
Ja 1 okt besteld , 5 okt geanuleerd. ik ben nu aan het rond kijken naar andere opties

• phYzar
Padvinder schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:38:

edit:
Ik denk dat dat niet genoeg is:
Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Dus foto van verpakking of van settingsscherm van toestel zelf.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:02
Hier op meerdere paarden gewed... (kennissen in DE wonen). Heb momenteel twee orders lopen voor Pixel 5 Sorta Sage, zowel via Google als via de Media Markt. Benieuwd welke het eerste gaat zijn...

• tap123
phYzar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:40:
[...]

Ik denk dat dat niet genoeg is:

[...]

Dus foto van verpakking of van settingsscherm van toestel zelf.
Hmm nu hopen dat de Otto.de snel genoeg is. Moet wel zeggen dat ik het een beetje waardeloos vind dat je wel kan bestellen maar de kans is dat de winkel zelf te laat levert. Maar eens kijken hoe dit gaat aflopen.

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:55
Inmiddels heeft Belsimpel de productpagina online staan, ben benieuwd naar de meerprijs.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ehm, die pagina is er al een tijd hoor.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• rreijnhoudt
Zojuist ook nog maar een besteld via MediaMarkt. Afhalen in Nordhorn, vanaf 15 oktober. Ik ben benieuwd of dat echt gaat lukken. Dan zit je in ieder geval wel safe met die aanmeldtermijn binnen 45 dagen na bestelling van die koptelefoonactie. Betalen bij afhalen, dus das helemaal makkelijk. Helaas wel een zwarte en geen groene meer.

• Bomb-el
Hm, ik heb inmiddels een Duits adres waar ik de Pixel kan laten bezorgen, echter krijg ik ik deze melding:

"Belastingen en geschatte leverdata kunnen veranderen wanneer u uw verzendadres bijwerkt."

Daar wordt ik een beetje onrustig van. Heeft iemand dit al geprobeerd en is toen inderdaad de leverdatum gewijzigd?

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-03 13:56
Bomb-el schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 23:11:
Hm, ik heb inmiddels een Duits adres waar ik de Pixel kan laten bezorgen, echter krijg ik ik deze melding:

"Belastingen en geschatte leverdata kunnen veranderen wanneer u uw verzendadres bijwerkt."

Daar wordt ik een beetje onrustig van. Heeft iemand dit al geprobeerd en is toen inderdaad de leverdatum gewijzigd?
Ik heb mijn zending voor de zekerheid aangepast met nog een keer extra Niederlande.
Bij het aanpassen kreeg ik een mail met verwachtte datum, deze was nog gelijk aan de eerste mail.
Pixel 5: Nov 10-13
Pixel 4a: Okt 30-Nov 04

• Bomb-el
patatman12 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Ik heb mijn zending voor de zekerheid aangepast met nog een keer extra Niederlande.
Bij het aanpassen kreeg ik een mail met verwachtte datum, deze was nog gelijk aan de eerste mail.
Pixel 5: Nov 10-13
Pixel 4a: Okt 30-Nov 04
Bij mij wijzigde de datum gelukkig ook niet. Ik heb van meerdere Tweakers een aanbod gehad om hem in Duitsland te laten bezorgen via een post op V&A. Dit zou je dus voor de zekerheid ook nog kunnen doen.

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-03 13:56
Bomb-el schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Bij mij wijzigde de datum gelukkig ook niet. Ik heb van meerdere Tweakers een aanbod gehad om hem in Duitsland te laten bezorgen via een post op V&A. Dit zou je dus voor de zekerheid ook nog kunnen doen.
Ik neem het risico wel op een annulering. In het pixel 4a topic al meerdere mensen die success hebben met de verzending.
Mocht het toch niet lukken dan scheur ik even de grens over, mits Corona dit toe laat. In het ergste geval volgend jaar pas :|

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 16:48

TheFirepit

Vuurbal

Bomb-el schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Als je nog een adres over hebt dan houd ik mij aanbevolen.

Vooralsnog is mijn Pixel 5 bestelling niet gecancelled met de 00000 truc en wanneer dat goed gaat dan ga ik dat ook eerst proberen met de Bose. Mocht het fout gaan dan heb ik graag een adresje als backup :)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Bomb-el
TheFirepit schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Als je nog een adres over hebt dan houd ik mij aanbevolen.

Vooralsnog is mijn Pixel 5 bestelling niet gecancelled met de 00000 truc en wanneer dat goed gaat dan ga ik dat ook eerst proberen met de Bose. Mocht het fout gaan dan heb ik graag een adresje als backup :)
Bij mij dus ook niet, maar aangezien er gisteren alweer eentje geannuleerd was bij iemand wilde ik het niet afwachten.

Ik zal de betreffende users vragen of ze contact willen opnemen met je!

• jelknab
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 18:27
Als iemand in de buurt van leiden gelijk 2 kan meenemen uit Duitsland dan wil ik best een gedeelte benzinekosten vergoeden 😋

• TheFes
th0ckx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:24:

[...]
Inmiddels reactie op mijn mail:
Guten Tag Martijn Van der Pol,

vielen Dank für Ihre Nachricht.

Wie Sie Ihrer Bestellbestätigung entnehmen können, beträgt die Lieferzeit bis 19.11.2020.

Ich bitte Sie daher noch um etwas Geduld.

Die Versandbestätigung erhalten Sie auf die von Ihnen bei der Bestellung angegebenen E-Mail Adresse.

Ich wünsche Ihnen noch einen schönen Tag!
Viele Grüße

Kathrin Faltermann
MediaMarkt Kundenservice
Weinigzeggend antwoord..

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-04 05:26
Als we voor afhalen bij de MediaMarkt kiezen, kunnen we dan met de huidige corona regels Duitsland nog wel betreden? Sommige berichten geven aan dat het binnen 24 uur wel mag zonder test- of quarantaine plicht in Nordrein Westfalen, andere berichten zeggen dat Nederlanders niet welkom zijn zonder recente negatieve test, behalve als je uit Zeeland of Limburg komt...

• Aeonis
En nog een vraag.. Je kunt bij de mediamarkt de Pixel 5 nu bestellen en betalen bij afhalen rond/na 15 oktober. Zou dat wel goed gaan met de koptelefoon die alleen geldt voor bestellingen t/m 14 oktober?

In de zin van: welke datum komt er dan op de factuur? De datum van bestelling plaatsen of de datum van betalen? Als je de bon moet uploaden van de aankoop staat daar dan natuurlijk 15 of 16 oktober op, of nog later afhankelijk van wanneer hij binnen is.

• Aeonis
rreijnhoudt schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 23:00:
[...]

Zojuist ook nog maar een besteld via MediaMarkt. Afhalen in Nordhorn, vanaf 15 oktober. Ik ben benieuwd of dat echt gaat lukken. Dan zit je in ieder geval wel safe met die aanmeldtermijn binnen 45 dagen na bestelling van die koptelefoonactie. Betalen bij afhalen, dus das helemaal makkelijk. Helaas wel een zwarte en geen groene meer.
Zie dat jij hetzelfde hebt gedaan, betalen bij afhalen. Ik ook zojuist. Hopelijk geeft dat geen problemen met een verkeerde datum op het aankoopbewijs (na de 14e) waardoor de actie mis gaat. Hopelijk houdt de actie rekening met de besteldatum, en staat die ook op de bon van de mediamarkt.

• phYzar
Aeonis schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:00:
En nog een vraag.. Je kunt bij de mediamarkt de Pixel 5 nu bestellen en betalen bij afhalen rond/na 15 oktober. Zou dat wel goed gaan met de koptelefoon die alleen geldt voor bestellingen t/m 14 oktober?

In de zin van: welke datum komt er dan op de factuur? De datum van bestelling plaatsen of de datum van betalen? Als je de bon moet uploaden van de aankoop staat daar dan natuurlijk 15 of 16 oktober op, of nog later afhankelijk van wanneer hij binnen is.
Mediamarkt DE doet mee aan de actie, dus een pre-order daar zal gewoon volgens de actievoorwaarden zijn neem ik aan.
Unter der Voraussetzung, dass der Teilnehmer zwischen dem 30. September (20:31 Uhr MESZ) und dem 14. Oktober 2020 (23:59 Uhr MESZ) ("Aktionszeitraum") ein neues (nicht gebrauchtes oder überholtes) Gerät der Produktreihe Google Pixel 5 (siehe Tabelle 1 unten) ("qualifizierendes Produkt") im Google Store oder bei einem der Anbieter Vodafone, Deutsche Telekom, Congstar, Mediamarkt, Saturn, Telefonica, Blau.de, einsAmobile, DeinHandy, sparhandy.de, mobilcom-debitel, Klarmobil, Motion, Modeo, OTTO oder Logitel in Deutschland ("teilnehmende Einzelhändler") vorbestellt hat

• Bomb-el
Benieuwd of het ook uitmaakt wanneer je de Bose bestelt of dat de pre-order datum voorrang heeft.

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-05 15:57
Ik ga morgen de 5 bestellen, en was benieuwd (nu dat iedereen er al een tijdje mee bezig is) wat de beste methode is om te bestellen. met de 00000 via de google de store, met een koerier methode, andere winkel? Ik zie veel annuleringen hier maar bij sommige niet dus ik ga het denk wagen?

• tap123
Bomb-el schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:25:
Benieuwd of het ook uitmaakt wanneer je de Bose bestelt of dat de pre-order datum voorrang heeft.
Ben ik ook benieuwd naar, want anders kan je pech hebben als je bij de verkeerde winkel hebt besteld

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:43
Xypod13 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:04:
Ik ga morgen de 5 bestellen, en was benieuwd (nu dat iedereen er al een tijdje mee bezig is) wat de beste methode is om te bestellen. met de 00000 via de google de store, met een koerier methode, andere winkel? Ik zie veel annuleringen hier maar bij sommige niet dus ik ga het denk wagen?
Ik ga zelf afhalen bij de saturn in Kleve. Is half uurtje a 45 min rijden voor mij. Negatieve test in de hand dan komt het wel goed. Mochten andere afhalen bij Saturn Kleve en ligt die klaar rond dezelfde periode als die van mij, wil ik hem wel meepikken btw!

Amazon UK bezorgd direct naar je huis, kost wel 60 euro duurder.

00000 methode is hit en miss, sommige komen er doorheen andere worden geannuleerd.

Forwarder kan ook maar qua kosten kun je dan misschien beter direct bij Amazon UK bestellen.

Add me op Stadia: Gloogle

• Xypod13
Pukson schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Ik ga zelf afhalen bij de saturn in Kleve. Is half uurtje a 45 min rijden voor mij. Negatieve test in de hand dan komt het wel goed. Mochten andere afhalen bij Saturn Kleve en ligt die klaar rond dezelfde periode als die van mij, wil ik hem wel meepikken btw!

Amazon UK bezorgd direct naar je huis, kost wel 60 euro duurder.

00000 methode is hit en miss, sommige komen er doorheen andere worden geannuleerd.

Forwarder kan ook maar qua kosten kun je dan misschien beter direct bij Amazon UK bestellen.
Ik probeer dan denk de 00000 methode eerst en als ik een annulering krijg probeer ik Amazon UK, thanks!

Maar dan vraag ik me af.. als ik bij amazon uk bestel, kan ik dan wel de koptelefoon krijgen? Want als ik die kan verkopen is het de 60 euro extra wel waard

[Voor 9% gewijzigd door Xypod13 op 06-10-2020 18:03]

• Aeonis
[...]
Kijk uit met je woordkeuze, "meepikken" >:)

• Xypod13
https://tweakers.net/i/aZPKByA6_P_EGR3oJiLSBwI71Qk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RyyBEcRHW3DYyRcdkTycH2Ky.png?f=fotoalbum_large

Dat is dus niet de koptelefoon in Nederland via UK :/

• rreijnhoudt
[...]

Ook daar maar even besteld met betaling bij afhalen. Is net wat dichterbij dan Nordhorn. Ik ben benieuwd!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 20:04
tap123 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:21:
[...]

En nu hopen dat hij op tijd komt voor de actie. Maar bij Otto staat expliciet erbij dat je de bose koptelefoon krijgt, ben benieuwd
Ik heb daar eigenlijk niet opgelet.
Mooi als ik de Bose koptelefoon erbij zou krijgen, maar voor mij geen ramp als het niet zo zal zijn.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:33
TheRicolaa10 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:48:
Inmiddels heeft Belsimpel de productpagina online staan, ben benieuwd naar de meerprijs.
Gokje: 755 euro.
Gebaseerd op de 20% meerprijs van de Pixel 4a, 419 euro.

• striner
Xypod13 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:04:
Besteld bij Otto.de en laten afleveren bij een postkantoor d.m.v. deze methode (ik woon vlak bij de grens).
Heb wel eerlijk bij mijn account ingevuld dat ik in NL woon maar kan daardoor nu niet mijn bestelgeschiedenis e.d. inzien (ik denk althans dat het daardoor komt). Er stond in de winkelwagen en ook in mijn bevestigingsmail dat hij "mitte November" geleverd wordt.

• Xypod13
striner schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Besteld bij Otto.de en laten afleveren bij een postkantoor d.m.v. deze methode (ik woon vlak bij de grens).
Ik zit in Zuid-Holland en geen auto, geen optie voor mij :/

• TheRicolaa10
Bobbika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:37:
[...]

Gokje: 755 euro.
Gebaseerd op de 20% meerprijs van de Pixel 4a, 419 euro.
Dan is Amazon UK interessanter als die berekening zou kloppen. Vandaag ook even Fnac gecontacteerd, maar die konden me niet vertellen wanneer hij weer te bestellen is. Wat een gedoe :/

• Xypod13
Welke verzendmethode moet ik trouwens gebruiken als ik bij de duitse google store bestel? Standaard of Internationale Prioriteit?

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 18:19
Xypod13 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:04:
Welke verzendmethode moet ik trouwens gebruiken als ik bij de duitse google store bestel? Standaard of Internationale Prioriteit?
Ik kan het niet direct terug vinden in m'n bestelling maar ik heb volgens mij voor standaard verzending gekozen. Mijn bestelling staat ook nog met levering 16-21 oktober.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
rreijnhoudt schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:25:
[...]

Ook daar maar even besteld met betaling bij afhalen. Is net wat dichterbij dan Nordhorn. Ik ben benieuwd!
Ik wil hem ook via mediamarkt Duitsland bestellen. Echter als ik bij mediamarkt als gast wil bestellen moet ik een Duits factuuradres opgeven.

Denken jullie dat dit adres gebruikt wordt bij de Bose actie? Of zou je dit Duits adres later nog kunnen aanpassen naar een ander Duits adres?

• Toastyrevanche
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-05 20:52
Wel vreemd dat de levertijden zo verschillen per webshop. Ik heb de pixel zelf op 2 oktober besteld via OTTO met een creditcard en laat em bezorgen op een duits adres.
Voor de bose koptelefoon actie moet ik hem dus voor 15 november hebben wat met de levertijd 'mitte November' lastig wordt. Weet iemand hier meer over?

• Aeonis
SpX schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:37:
[...]

Ik wil hem ook via mediamarkt Duitsland bestellen. Echter als ik bij mediamarkt als gast wil bestellen moet ik een Duits factuuradres opgeven.

Denken jullie dat dit adres gebruikt wordt bij de Bose actie? Of zou je dit Duits adres later nog kunnen aanpassen naar een ander Duits adres?
Ik heb een Nederlands factuuradres opgegeven, moest alleen de 2 letters bij de postcode weglaten, dat werd niet geaccepteerd, zelfs niet toen land op Nederland stond.

Voor de Bose actie kun je een ander adres opgeven, die moet wel in Duitsland liggen.

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Aeonis schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:26:
[...]

Ik heb een Nederlands factuuradres opgegeven, moest alleen de 2 letters bij de postcode weglaten, dat werd niet geaccepteerd, zelfs niet toen land op Nederland stond.

Voor de Bose actie kun je een ander adres opgeven, die moet wel in Duitsland liggen.
Thanks, heb zojuist de bestelling geplaatst.

Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk de 15de klaarligt in de winkel ;)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Aeonis schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:26:
[...]

Ik heb die gewoon bij mijn adres in geknald, land gewoon op NL.
PZK: 00000,
Adres: $postcode $straat etc

• tap123
Toastyrevanche schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:37:
Wel vreemd dat de levertijden zo verschillen per webshop. Ik heb de pixel zelf op 2 oktober besteld via OTTO met een creditcard en laat em bezorgen op een duits adres.
Voor de bose koptelefoon actie moet ik hem dus voor 15 november hebben wat met de levertijd 'mitte November' lastig wordt. Weet iemand hier meer over?
Nee maar ik heb hetzelfde. Wellicht wordt dat nog beter....

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:00
Ik heb ook maar gewoon bij AmazonUK gedaan, zonder gedoe met forwarden. Staat dat hij verwacht wordt 16-17 oktober op mijn NL adres, dus ben benieuwd.

• Bomb-el
Dat zou wel heel netjes zijn. Da's nog strakker dan Google zelf. Die houdt 16-21 oktober aan

• Xypod13
Ben wel benieuwd hoe het zit met support. Als m'n telefoon een probleem heeft of stuk is dan kan ik m niet makkelijk naar Duitsland sturen denk ik?

• Xypod13
Heb m'n bestelling geplaatst! 00000 truc gebruikt, heb als Gast gekocht maar dat maakt niet veel uit denk? Nu hopen dat hij aankomt!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Xypod13 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:35:
Ben wel benieuwd hoe het zit met support. Als m'n telefoon een probleem heeft of stuk is dan kan ik m niet makkelijk naar Duitsland sturen denk ik?
Dit ligt er natuurlijk aan hoe je 'm aanschaft. Of dit via een retailer is waar je dit ophaalt (in DE, of UK, of FR), of dit via een retailer is die thuisbezorgd, of dit een retailer is die bij een pakketpunt (in DE, of UK, of FR) levert, of dit via Google zelf is die via een workaround levert in NL.
Ik denk dat je er in alle gevallen redelijkerwijs van uit kunt gaan dat je gewoon prima een pakket naar DE kunt versturen dat is geen raketwetenschap. Volgens mij is het met directe support van Google zelfs zo dat je een pickup kunt regelen, dit moet je ongetwijfeld ook terug kunnen vinden in de Pixel ervaring topics van eerdere telefoons die niet in NL geleverd werden.

• Xypod13
True schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:07:
[...]

Dit ligt er natuurlijk aan hoe je 'm aanschaft. Of dit via een retailer is waar je dit ophaalt (in DE, of UK, of FR), of dit via een retailer is die thuisbezorgd, of dit een retailer is die bij een pakketpunt (in DE, of UK, of FR) levert, of dit via Google zelf is die via een workaround levert in NL.
Ik denk dat je er in alle gevallen redelijkerwijs van uit kunt gaan dat je gewoon prima een pakket naar DE kunt versturen dat is geen raketwetenschap. Volgens mij is het met directe support van Google zelfs zo dat je een pickup kunt regelen, dit moet je ongetwijfeld ook terug kunnen vinden in de Pixel ervaring topics van eerdere telefoons die niet in NL geleverd werden.
Heb m via de duitste google store besteld met de 00000 postcode workaround. Maar als ik een probleem heb moet ik dan de duitse google support contacten of kan de nederlandse ook?

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Xypod13 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

Heb m via de duitste google store besteld met de 00000 postcode workaround. Maar als ik een probleem heb moet ik dan de duitse google support contacten of kan de nederlandse ook?
Geen idee niemand heeft nog support nodig gehad voor de Pixel 5, zoek anders zelf het een en ander uit via de andere Pixel topics:
[Google Pixel 3a(XL)] Ervaringen & Discussie
[Google Pixel 4 (XL)] Ervaringen en Discussie
[Google Pixel 3(XL)] Ervaringen en Discussie
[Google Pixel 2 XL] Ervaringen & Discussie

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:05
Xypod13 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:35:
Support gaat gewoon via Nederland :)

• Xypod13
LoeWn schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:22:
[...]

Support gaat gewoon via Nederland :)
Oh das wel mooi om te horen :D en raar omdat de pixel hier niet verkocht word :?

• Dennis-L
  • Laatst online: 14:39
De Pixel 3 destijds besteld met als adres zo'n doorstuur service:
Bij een aantal mensen werd toen de order ook geannuleerd, bij mij gelukkig niet en ik kreeg hem vrij snel binnen.

De Pixel 4 besteld met de postcode truuk:
Bij een aantal mensen ging het pakketje terug naar Google nadat deze 10x heen-en-weer was gegaan bij DHL.
Bij een aantal mensen werd het pakketje voorzien van een nieuw label door DHL en zo kwam het pakketje na een week of 2 toch nog binnen, bij mij gelukig ook.

Nu net de Pixel 5 maar weer eens met zo'n doorstuur service besteld, ben benieuwd.
Liever haal ik hem gewoon even op in Papenburg, maar ja.... heel Nederland is volgens Duitslang eng en gevaarlijk dus dat ga ik dan maar even niet doen :P
Wordt ie alsnog geannuleerd dan laat ik het denk ik maar even voor wat het is :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

NOS:
Meldplicht voor boodschappen doen en tanken in Noordrijn-Westfalen vervalt
Nederlanders die in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen boodschappen doen of willen tanken, hoeven dat vanaf vandaag niet meer te melden bij de gezondheidsdienst van de plaats die ze willen bezoeken. De deelstaat heeft de regels versoepeld, meldt het samenwerkingsverband Euregio Rijn-Waal, waarin Duitse en Nederlandse autoriteiten samenwerken.

De deelstaat staat vanaf vandaag een verblijf van 24 uur toe zonder meldplicht. Wie voor maximaal vijf dagen naar de deelstaat komt voor beroep of studie, hoeft dat nog maar één keer te melden bij de gezondheidsautoriteiten. Dat geldt ook voor mensen die voor maximaal drie dagen naar Noordrijn-Westfalen komen voor "bijzondere sociale redenen", zoals bezoek aan familie of een begrafenis.

De nieuwe regels gelden in elk geval tot 1 november.
Maakt het voor de zuidelijke MM/Saturn ophalen weer mogelijk.

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 23:16
Tot nu toe werkt mijn 00000 truc prima! Had namelijk ook de pixel wireless charger besteld tegelijk met de pixel 5. De charger zou eerder gestuurd worden en die heb ik ondertussen binnen. Dus heb goede hoop dat de telefoon ook komt! 😁

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:19
Giablo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:47:
Tot nu toe werkt mijn 00000 truc prima! Had namelijk ook de pixel wireless charger besteld tegelijk met de pixel 5. De charger zou eerder gestuurd worden en die heb ik ondertussen binnen. Dus heb goede hoop dat de telefoon ook komt! 😁
Er zijn er genoeg in het Pixel 4a topic die een hoesje hebben besteld met telefoon, beide met de 00000 truc. Vervolgens wordt het hoesje geleverd maar de order van de telefoon wordt geannuleerd.

Nog niet te vroeg juichen ;)

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 23:16
evleerdam schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Er zijn er genoeg in het Pixel 4a topic die een hoesje hebben besteld met telefoon, beide met de 00000 truc. Vervolgens wordt het hoesje geleverd maar de order van de telefoon wordt geannuleerd.

Nog niet te vroeg juichen ;)
Ai nu hopen dat ik het niet gejinxt heb dan 😅

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 12:30
Kan ik dit toestel met abbo bestellen in Nederland?

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:43
aotholland schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:39:
Kan ik dit toestel met abbo bestellen in Nederland?
Dan zal je moeten wachten totdat Mobiel.nl of Belsimpel ze gaan aanbieden.

Add me op Stadia: Gloogle

• TimBC
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-06 11:20
Ik zit ook te kijken naar bestellen via google duitsland. Trouwens, een VPN is niet nodig! Gewoon in incognito bestellen als gast, dat werkt ook :)

Ik ben toch wel bang dat het pakketje in Limbo raakt en ik mijn geld dan niet terug krijg, hebben jullie hier wat meer ervaring mee? Voor 30 euro vind ik dat nog wel te overzien maar voor 613 is het toch wel ff slikken als hij kwijt raakt.

• Bomb-el
TimBC schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:17:
Ik zit ook te kijken naar bestellen via google duitsland. Trouwens, een VPN is niet nodig! Gewoon in incognito bestellen als gast, dat werkt ook :)

Ik ben toch wel bang dat het pakketje in Limbo raakt en ik mijn geld dan niet terug krijg, hebben jullie hier wat meer ervaring mee? Voor 30 euro vind ik dat nog wel te overzien maar voor 613 is het toch wel ff slikken als hij kwijt raakt.
Stuur me een berichtje, ik ken nog een paar Tweakers die je kunnen helpen met een adres 😊

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 14:45
Bomb-el schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:12:
Dat zou wel heel netjes zijn. Da's nog strakker dan Google zelf. Die houdt 16-21 oktober aan
Die van mij staat pas op begin november in de Play Store of heb jij ergens anders gekeken? Ik heb 1 oktober besteld:

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05 09:41
BugBoy schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:41:
[...]

Die van mij staat pas op begin november in de Play Store of heb jij ergens anders gekeken? Ik heb 1 oktober besteld:
Ow, net even gekeken. Ik was een half uur na launch klaar met de bestelling van een groene, een zwarte, 2 hoesjes en pixel stands. Levering staat nu op 20-21 oktober. Daar komen nog minstens 2 dagen bij om te bouncen naar mijn adres. Ik dacht dat de levering eerst vroeger voorzien was, maar dat weet ik niet meer zeker.

De pixel stands zijn al aangekomen bij mygermany.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:01
BugBoy schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:41:
[...]

[Afbeelding]
Heb hem de 30ste om half negen besteld, en staat nog steeds op 16-21 oktober bij mij. Volgens mij de eerste datum welke mogelijk was via de Google Store.

• kwint
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:06
Even voor de zekerheid, de 0000 postcode truck is gewoon onder het postcode veld 0000 invullen en dan je echte postcode bij de adresregel toevoegen? Zijn hier slechte ervaringen mee, kan me voorstellen dat support op verzending lastig is als je op deze manier besteld?

• phYzar
kwint schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:59:
Even voor de zekerheid, de 0000 postcode truck is gewoon onder het postcode veld 0000 invullen en dan je echte postcode bij de adresregel toevoegen? Zijn hier slechte ervaringen mee, kan me voorstellen dat support op verzending lastig is als je op deze manier besteld?
Het zijn 5 nullen, en de truc is wat uitgebreider aangezien je ook nog Niederlande moet toevoegen op twee plekken en je provincie:

En de ervaringen (uit andere Pixel topics, want de 5 wordt nog niet verzonden voor de 15e) zijn wisselend, soms gaat het goed, soms worden ze geannuleerd, soms hangen ze eindeloos vast in de post.

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 20:51
Ik heb de bestelling via de Google Store gedaan, met een Duits adres van een vriend. Krijg ik net de melding dat het volledige bedrag is teruggestort op mijn rekening, terwijl de bestelling nog gewoon staat. Zijn er meer mensen met een soortgelijke situatie?

• Dennis-L
bastichelaar schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:37:
Ik heb de bestelling via de Google Store gedaan, met een Duits adres van een vriend. Krijg ik net de melding dat het volledige bedrag is teruggestort op mijn rekening, terwijl de bestelling nog gewoon staat. Zijn er meer mensen met een soortgelijke situatie?
Dit heb ik ook gehad met de Pixel 3, maar evenlater werd het nogmaals geïncasseerd.

• Dennis-L
TimBC schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:17:

Mijn Pixel 3 en 4 heb ik beide gewoon ontvangen.
Pixel 3 via doorstuurservice en Pixel 4 via de postcodetruc
Pixel 5 heb ik weer besteld via een doorstuurservice, ben benieuwd ;)

[Voor 5% gewijzigd door Dennis-L op 08-10-2020 08:46]

• tobyjan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 11:19
bastichelaar schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:37:
Dat probleem heb ik ook met mijn creditcard, stond netjes gereserveerd maar is nu in eens weg.
Bestelling staat wel nog open bij de Google store.

- pleasure in the job puts perfection in the work -

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
tobyjan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Dat probleem heb ik ook met mijn creditcard, stond netjes gereserveerd maar is nu in eens weg.
Dit is normaal. Als een winkel de reservering niet omzet in een daadwerkelijke verkoop dan annuleert de credit card maatschappij de reservering vanzelf. (Vaak na 1 week, maar een andere termijn is ook mogelijk.)

Anders zou je het risico lopen dat al je geld “vast” zit in aankopen die je misschien helemaal niet doorzet.

• TheRicolaa10
tobyjan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Lees deze thread even op Reddit, staat het volledig uitgelegd ;)

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 15:00
Ik heb 2 bestellingen open staan, één bij Google en één bij Media Markt (webshop). Afhankelijk van welke als eerste wordt geleverd heb ik dus één van beide over. Beiden worden afgeleverd op het Duitse adres van mijn ouders, dit zou normaal gesproken dus geen problemen voor de headset moeten opleveren.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in het exemplaar dat overblijft, stuur me dan even een pb. Waarschijnlijk kunnen we dan wel iets regelen.
Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee