• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-05 11:53

30 September is de Pixel 5 gepresenteerd. De prijs van het toestel is $699 in de US, in Duitsland 613 EUR en in Frankrijk 629 EUR. Het toestel zal niet in Nederland uitkomen, maar naar verwachting zullen meerdere winkels hem via (grijze) import leveren in Nederland.
Het toestel zal geleverd worden vanaf 14 oktober in Duitsland en Frankrijk. Via de Duitse en Franse google store kan je hem al proberen te pre-orderen (met VPN naar Duitsland en de postcode '00000' truc)

Belangrijkste specs:

Display: 6-inch OLED (2340x1080; 90Hz)
CPU: Snapdragon 765G.
RAM: 8GB.
Storage: 128GB.
Rear camera: 12.2MP wide (ƒ/1.7), 16MP ultrawide.
Front camera: 8MP (ƒ/2.0)
Battery: 4,080 mAh

Het toestel is beduidend goedkoper dan de vorige flagships van Google, maar met een minder krachtigere processor dan de 4 en 4 XL.

Dit topic is bedoeld voor het bespreken van levertijden en prijzen.

Voor ervaringen en discussies zie: [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

[Voor 4% gewijzigd door Bomb-el op 03-10-2020 08:29]

@LoeWn @MJFM @Bomb-el

Straat en huisnummer bij adresregel 1,
Postcode, plaats, NIEDERLANDE bij adresregel 2
Plaats, Niederlande bij Stadt
Was ist passiert?
Hallo [naam],
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten.

[Voor 48% gewijzigd door TheFes op 01-10-2020 16:15]

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:45
ikt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
Pfoe, ik weet niet of de meerprijs het waard is t.o.v. de Pixel 4a 5G. Zijn er buiten de "flagship" status, batterijgrootte, draadloos laden en 90Hz scherm nog andere dingen die me zouden kunnen overhalen?
Denk dat je voor bovenstaande vraag even naar dit topic moet gaan:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2021552

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 15:38

Alaksandus

Vae puto deus fio

Nou ik heb hem besteld. Account aangemaakt op mygermany.com en die sturen hem door. Heb dus een DE adres kunnen gebruiken dus ik hoop dat die Bose headset ook geen probleem gaat zijn.

Je hoeft in ieder geval geen VPN met DE IP te hebben om te bestellen btw.. :-)

Als een god in Nijmegen.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:41
Staat inmiddels ook online bij de MM, alleen nog geen mogelijkheid tot pre-orderen.

https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html

Even in de gaten houden.

Add me op Stadia: Gloogle

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
grotegok schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:56:
[...]

Hmm, klinkt dom maar waar kan ik met korting spigen spullen bestellen?
Op de website van Spigen zelf ;)

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• tobyjan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-03 12:19
BugBoy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:18:
Ik zie dat op de website van de (Duitse) Google Play Store dat zowel de zwarte als groene Pixel 5 uitverkocht zijn. Jammer, want vond het wel een goede deal i.c.m. de Bose QC35-II hoofdtelefoon. Blijkbaar klopt dit artikel en zijn er erg weinig telefoons beschikbaar.
Ik heb hem net kunnen bestellen (levering 4-5 Nov) , Naar een paar keer refreshen was Just Black weer op voorraad.
1 min later was hij weer uitverkocht :-(

- pleasure in the job puts perfection in the work -

• Rohlowe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-05 14:31
Heb geprobeerd te bestellen via de Postcode truc (00000) in het volgende format met standaard shipping en creditcard:
{naam}
{Straat}
{NL Postcode}, {Stad}, {Provincie}, Niederlande
{Stad} (Niederlande)

00000

Helaas is mijn order ook geannuleerd met "Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten." :-(

[Voor 5% gewijzigd door Rohlowe op 02-10-2020 00:38]

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 11:25

OmeJoyo

This is me

Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:26:
Gisteren ook besteld met de postcode truc. In het pixel 4a topic zijn er al diverse mensen die de telefoon op die manier binnen hebben gekregen.

Ik ben benieuwd of we er achter komen wat de annuleringen veroorzaakt:

Manier van adres invoeren en doorstuurde service of niet.

Prioriteit verzending: lijkt niet uit te maken.

Incl hoesje: misschien maar lijkt onlogisch

Zelfde factuur als verzendadres: dit is een belangrijke denk ik.

Betaalmethode? Creditcard moet sowieso op dezelfde naam staan als verzendadres.

Of zou het pure willekeur zijn :p
Ik bestel vaker cadeau's met de credit card die ik dan laat bezorgen bij de ontvanger op dus een heel ander adres. Dus dat zou niet uit moeten maken.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 15:59

TheFirepit

Vuurbal

@Rick-Jan Lijkt enigzins willekeur. Eigenlijk bijna alles via MailboxDE is geannuleerd. Sommige andere doorstuur service zaken gaan wel goed.

Met de postcode truc verschilt het erg. Sommigen krijgen hem, maar sommige ook niet. International shipping schijnt wel een grotere kans op falen te hebben dan normale shipping maar is ook geen garantie.

@OmeJoyo Het lijtk er wel op dat Google hierin wat striktere regels hanteerd dan anderen. Zal wel een bepaald algoritme zijn.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Bomb-el
Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:26:
Gisteren ook besteld met de postcode truc. In het pixel 4a topic zijn er al diverse mensen die de telefoon op die manier binnen hebben gekregen.

Ik ben benieuwd of we er achter komen wat de annuleringen veroorzaakt:

Manier van adres invoeren en doorstuurde service of niet.

Prioriteit verzending: lijkt niet uit te maken.

Incl hoesje: misschien maar lijkt onlogisch

Zelfde factuur als verzendadres: dit is een belangrijke denk ik.

Betaalmethode? Creditcard moet sowieso op dezelfde naam staan als verzendadres.

Of zou het pure willekeur zijn :p
Probleem is dat we nog 2 weken moeten wachten totdat de telefoons worden verzonden. Dus tot die tijd kunnen ze allemaal nog worden geannuleerd...

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Rick-Jan schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:53:
[...]
Goed punt. Maar toch apart dat sommige heel snel worden geannuleerd. Toch een andere trigger welke dit veroorzaakt wellicht..
Vermoedelijk is er wel een logisch patroon, maar zonder de daadwerkelijke adressen te vergelijken gaan we daar niet zo snel achter komen.

Overigens denk ik dat Google de adressen geautomatiseerd voormeld bij de vervoerder zodat er straks bij de betaling direct een label geprint kan worden. Misschien is het zo dat adressen die de vervoerder niet accepteert handmatig gecorrigeerd worden door Google - en dan introduceer je inderdaad willekeur qua timing en resultaat.

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:58
NY_Giant schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:30:
Zou een VPN nog invloed kunnen hebben? Ik heb besteld met een VPN-verbinding naar Duitsland. Bestelling is hier nog niet geannuleerd.
Dat betwijfel ik, ik heb zelf zonder VPN besteld en nog geen geannuleerde bestelling.

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:40
Hoe ligt de verdeling Sage / Black hier? Klein polletje doen mogelijk?

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-01 17:51
dedominee schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:08:
Hoe ligt de verdeling Sage / Black hier? Klein polletje doen mogelijk?
Sage besteld. Achteraf misschien liever zwart besteld want makkelijker te combineren met hoesjes e.d, maar ja. Soit.

'You know me...I'll manage!'

• Bomb-el
Ik begin haast te denken dat het een goed idee is om een inventarisatie te maken van Tweakers die een Duits adres weten en die zouden willen meewerken. En vervolgens daar op in te schrijven met zijn allen. Max 2 per adres dan.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 10:41
True schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Ik zou dan eerder /r/Germany proberen, dan zit je gelijk al een beetje in de niche die internationaal onderlegd is ik verwacht niet dat er zo extreem veel Tweakers bij onze oosterburen wonen.
Ik denk dat veel mensen dat toch niet vertrouwen. Ik zou dat alleen doen bij Tweakers met goede v&a feedback. Sterker nog, ik heb dat al gedaan >:)

@founz nog geen annulering. Ik heb dan ook geen echte forwarder maar een super aardige Tweaker als adres. _/-\o_

Ik weet niet of hij zijn naam hier genoemd wil hebben. Maar toch hulde

• jmerle
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-05 20:51
Ik heb vanmiddag de zwarte variant nog weten te bemachtigen bij de Duitse Google Store. Eerst twee keer zonder VPN geprobeerd maar twee keer misgegrepen, de derde keer met VPN was ik er wel op tijd bij. Na de berichten over annuleringen van bestellingen met de 00000-truc en Mailboxde heb ik besloten om Mygermany te proberen, hopelijk gaat dat wel goed.

Zelf heb ik een klein Node.js script geschreven wat op de achtergrond iedere 15 seconden de configurator pagina van de Pixel 5 opvraagt en kijkt of de zwarte variant nog op voorraad is. Als dat het geval is opent ie de pagina in de standaard browser zodat je 'm hopelijk als eerste kan claimen (het betreft dus geen bot die automatisch aankopen doet). Zojuist nog even gedraaid en van zowel de zwarte als de groene variant komen een paar keer per uur nog modellen beschikbaar. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken: https://github.com/jmerle/pixel-5-checker

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 11:20
Na wat zoeken, zag ik dat de Pixel 5 (groene variant) nog te bestellen is bij Otto.de inclusief actie Bose koptelefoon. Omdat ik nieuwe klant ben, ook eens 5% korting gekregen op mijn eerste aankoop :).

Nu hopen dat mijn bestelling niet weer geannuleerd wordt...

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Waar blijft Amazon.de ...

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Grimmbeard schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Vraag me af of die met release al gaan verkopen. Amazon doet niet mee met de koptelefoon actie in Duitsland (staat niet op de lijst van deelnemers), in tegenstelling tot de UK (waar de Pixel 5 nu besteld kan worden op Amazon.co.uk).

Voor wie bij Amazon UK wil bestellen, zijn er nog andere zaken om rekening mee te houden dan de lader/stekker? Grote voordeel, Amazon stuurt gewoon op naar je huis. Grote nadeel, de Pixel is 600 pond en met bijkomende kosten kom je uit op ongeveer € 683,-. Dat is toch weer € 70,- extra ten opzichte van de prijs in Duitsland. Voor wie anders gebruik maakt van een doorstuurservice uit Duitsland wordt dat verschil wel weer tussen de 25 en 35 euro kleiner vermoed ik.
Het is gewoon belachelijk dat Google de Benelux compleet negeert, terwijl het magazijn hoogstwaarschijnlijk in Nederland staat.. Het liefst zou ik het toestel met een jaar abonnement willen halen, omdat ik niet onder de indruk ben van de iPhone 12. Lijkt qua uiterlijk weer dezelfde notch te hebben.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
MJFM schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Van rijksoverheid.nl:

'Betaal ik na de Brexit invoerrechten bij een (online) aankoop uit het Verenigd Koninkrijk?

Tot en met 31 december 2020 geldt een overgangsperiode. In die periode betaalt u geen invoerrechten bij een online aankoop in het VK. Alle EU-afspraken en regels gelden dan nog voor het VK. De situatie na die datum kan anders zijn. Dat hangt af van de afspraken die het VK en de EU hierover maken.'
Waarom niet wachten op Black Friday? Ik vind 80 euro duurder nogal wat.

Vorig jaar gaf Google DE volgens mij tijdens Black Friday € 200,- korting op de Pixel.

BlaBlaBla

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:52

The Wizard

Moderator Mobile
striner schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

Helaas pakte de webpagina mijn creditcardgegevens niet (Rabobank foutcode dat ik geen cookies geaccepteerd zou hebben) dus naar via PayPal gedaan. Hoop dat ik dan wel makkelijk mijn geld kan terugkrijgen als er iets misgaat.
Een andere browser dan Chrome gebruiken, dan werkt het wel.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05 13:25
@The Wizard ah top thanks! Dan kan ik dat volgende keer proberen. Het leed is nu al geschied en heb al met PayPal betaald :P

overigens was het niet chrome maar de op chromium gebaseerde browser Vivaldi maar soit. Ook was het op mobiel wat ook nog meegespeeld kan hebben

Acties:
  • +1Henk 'm!

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05 09:07
jmerle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:11:
Ik heb vanmiddag de zwarte variant nog weten te bemachtigen bij de Duitse Google Store. Eerst twee keer zonder VPN geprobeerd maar twee keer misgegrepen, de derde keer met VPN was ik er wel op tijd bij. Na de berichten over annuleringen van bestellingen met de 00000-truc en Mailboxde heb ik besloten om Mygermany te proberen, hopelijk gaat dat wel goed.

Zelf heb ik een klein Node.js script geschreven wat op de achtergrond iedere 15 seconden de configurator pagina van de Pixel 5 opvraagt en kijkt of de zwarte variant nog op voorraad is. Als dat het geval is opent ie de pagina in de standaard browser zodat je 'm hopelijk als eerste kan claimen (het betreft dus geen bot die automatisch aankopen doet). Zojuist nog even gedraaid en van zowel de zwarte als de groene variant komen een paar keer per uur nog modellen beschikbaar. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken: https://github.com/jmerle/pixel-5-checker
Ik heb hem vandaag ook weten te bemachtigen dankzij jou tool! Super bedankt voor het delen.
Voor de volledigheid adres gegevens:
{voornaam}{achternaam}
{adres + huisnummer}
{postcode}, {plaats}, NIEDERLANDE
00000

• Bomb-el
Weten we al of het bezorgadres van de Bose dezelfde moet zijn als het afleveradres van de telefoon?
Zijn er Tweakers die eventueel een extra plekje over hebben voor een bezorgadres in Duitsland? Ik wil daar wel een inventarisatie van maken en anders mag je me ook wel een persoonlijk berichtje sturen.

Edit: Ik ben bereid daar ook wel een vergoeding voor te betalen

[Voor 9% gewijzigd door Bomb-el op 05-10-2020 11:01]

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05 13:25
@Bomb-el weet het niet zeker, maar ik heb even vluchtig gekeken bij de link die bij otto.de stond (https://www.pixel-offers.com/bose/de-DE) en ik dénk (weet niet zeker) dat je je imei-nummer daar moet invullen en ook een afleveradres, dus die hoeft dan niet per se gelijk te zijn aan je woonadres, maar gezien er maar max 2 per adres mogen worden geregistreerd kan het zo zijn dat afleveen bij een postkantoor niet voor iedereen gaat werken.
Het daadwerkelijke invulformulier (antrage) gaat pas op 13 oktober live, dus dan zullen we dan nog eens moeten kijken.

• phYzar
  • Laatst online: 06:56
Ik denk dat het niet uitmaakt dat je adres afwijkt, zolang het adres waarop je claimt maar een Duits adres is:
An dieser Aktion können nur Personen ab 18 Jahren mit einer Lieferadresse in Deutschland teilnehmen
Um an der Aktion teilzunehmen, muss der Teilnehmer mindestens 14 aber maximal 45 Tage ("Antragsfrist") nach der Vorbestellung des qualifizierenden Produkts im Aktionszeitraum auf pixel-offers.com/bose seinen Prämienantrag ("Antrag") einreichen. Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und seine Postanschrift angeben, an welche die Prämie zugestellt werden soll, sowie einen Kaufnachweis, wie z. B. eine Kopie der Quittung oder Rechnung des teilnehmenden Einzelhändlers, hochladen. Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Dus ik heb er vertrouwen in dat claimen mogelijk is voor mensen die bij Google een NL adres hebben opgegeven, alleen je claim zal wel op een Duits adres moeten (en ik ken helaas niemand :'( dus @Bomb-el als je inventarisatie reactie oplevert heb ik ook interesse )

• Bomb-el
phYzar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:04:
Ik denk dat het niet uitmaakt dat je adres afwijkt, zolang het adres waarop je claimt maar een Duits adres is:

[...]

[...]

Dus ik heb er vertrouwen in dat claimen mogelijk is voor mensen die bij Google een NL adres hebben opgegeven, alleen je claim zal wel op een Duits adres moeten (en ik ken helaas niemand :'( dus @Bomb-el als je inventarisatie reactie oplevert heb ik ook interesse )
Ik start wel een topic. Kijken wat het oplevert :)

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-04 20:46
Mediamarkt Duitsland heeft ze ook weer... https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680267.html

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 07:06
Padvinder schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:38:
Ik vind die Bose actie nogal riskant... volgens de voorwaarden moet je binnen 45 dagen na de besteldatum je aanvraag doen. Als je vandaag bestelt, is dat dus uiterlijk 19 november. De Google store geeft een verzenddatum van 11-16 november. Dat is best een krappe marge, zeker als je gebruik maakt van een doorstuurservice (of kennissen in DE).

edit:
Hmmm, ik zie op een oude factuur van de NL Mediamarkt ook het IMEI nummer staan van een toestel. Dan zou het wel kunnen dus.
Dat vind ik dus ook, hetzelfde geldt ook voor de Otto.de verzending. Anders annuleren we de zending gewoon.
Met levering op 15 oktober, terwijl de leverdatum van mijn order van 1 oktober 19 november is..

• phYzar
Padvinder schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:38:

edit:
Hmmm, ik zie op een oude factuur van de NL Mediamarkt ook het IMEI nummer staan van een toestel. Dan zou het wel kunnen dus.
Ik denk dat dat niet genoeg is:
Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Dus foto van verpakking of van settingsscherm van toestel zelf.

• patatman12
Bomb-el schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Bij mij wijzigde de datum gelukkig ook niet. Ik heb van meerdere Tweakers een aanbod gehad om hem in Duitsland te laten bezorgen via een post op V&A. Dit zou je dus voor de zekerheid ook nog kunnen doen.
Ik neem het risico wel op een annulering. In het pixel 4a topic al meerdere mensen die success hebben met de verzending.
Mocht het toch niet lukken dan scheur ik even de grens over, mits Corona dit toe laat. In het ergste geval volgend jaar pas :|

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-05 20:39
Xypod13 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:04:
Welke verzendmethode moet ik trouwens gebruiken als ik bij de duitse google store bestel? Standaard of Internationale Prioriteit?
Ik kan het niet direct terug vinden in m'n bestelling maar ik heb volgens mij voor standaard verzending gekozen. Mijn bestelling staat ook nog met levering 16-21 oktober.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Aeonis schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:26:
[...]

Ik heb een Nederlands factuuradres opgegeven, moest alleen de 2 letters bij de postcode weglaten, dat werd niet geaccepteerd, zelfs niet toen land op Nederland stond.

Voor de Bose actie kun je een ander adres opgeven, die moet wel in Duitsland liggen.
Ik heb die gewoon bij mijn adres in geknald, land gewoon op NL.
PZK: 00000,
Adres: $postcode $straat etc

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

NOS:
Meldplicht voor boodschappen doen en tanken in Noordrijn-Westfalen vervalt
Nederlanders die in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen boodschappen doen of willen tanken, hoeven dat vanaf vandaag niet meer te melden bij de gezondheidsdienst van de plaats die ze willen bezoeken. De deelstaat heeft de regels versoepeld, meldt het samenwerkingsverband Euregio Rijn-Waal, waarin Duitse en Nederlandse autoriteiten samenwerken.

De deelstaat staat vanaf vandaag een verblijf van 24 uur toe zonder meldplicht. Wie voor maximaal vijf dagen naar de deelstaat komt voor beroep of studie, hoeft dat nog maar één keer te melden bij de gezondheidsautoriteiten. Dat geldt ook voor mensen die voor maximaal drie dagen naar Noordrijn-Westfalen komen voor "bijzondere sociale redenen", zoals bezoek aan familie of een begrafenis.

De nieuwe regels gelden in elk geval tot 1 november.
Maakt het voor de zuidelijke MM/Saturn ophalen weer mogelijk.

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06-2021
evleerdam schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Er zijn er genoeg in het Pixel 4a topic die een hoesje hebben besteld met telefoon, beide met de 00000 truc. Vervolgens wordt het hoesje geleverd maar de order van de telefoon wordt geannuleerd.

Nog niet te vroeg juichen ;)
Ai nu hopen dat ik het niet gejinxt heb dan 😅

• NielsFL
  • Niet online
tobyjan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Dat probleem heb ik ook met mijn creditcard, stond netjes gereserveerd maar is nu in eens weg.
Bestelling staat wel nog open bij de Google store.
Dit is normaal. Als een winkel de reservering niet omzet in een daadwerkelijke verkoop dan annuleert de credit card maatschappij de reservering vanzelf. (Vaak na 1 week, maar een andere termijn is ook mogelijk.)

Anders zou je het risico lopen dat al je geld “vast” zit in aankopen die je misschien helemaal niet doorzet.

• TheRicolaa10
  • Nu online
tobyjan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Dat probleem heb ik ook met mijn creditcard, stond netjes gereserveerd maar is nu in eens weg.
Bestelling staat wel nog open bij de Google store.
Lees deze thread even op Reddit, staat het volledig uitgelegd ;)

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 15:50
Ik heb 2 bestellingen open staan, één bij Google en één bij Media Markt (webshop). Afhankelijk van welke als eerste wordt geleverd heb ik dus één van beide over. Beiden worden afgeleverd op het Duitse adres van mijn ouders, dit zou normaal gesproken dus geen problemen voor de headset moeten opleveren.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in het exemplaar dat overblijft, stuur me dan even een pb. Waarschijnlijk kunnen we dan wel iets regelen.

• NastyNick
Het bedrag staat al niet meer gereserveerd op mijn creditcard maar dat is normaal na een week heb ik begrepen.

• Grollootje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-04 20:53
ZeppeMan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:45:
[...]

Hoelang duurde het voor je die offerte kreeg? Heb hem nu ook besteld daar, nog aan wachten op de offerte.
Had op zondagavond bestelt, kreeg maandag in de middag de offerte, daarop positief gereageerd en dinsdag ochtend de bevestiging met link voor de betaling.

• Grollootje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-04 20:53
ZeppeMan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:22:
[...]

Ok top dankje! Heb hem rond 18h besteld. Nog even afwachten dus.
Ging allemaal vrij snel en morgen ontvang je op zeker een mail. Veel voorpret alvast.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:06
Ik vind het toch wel bijzonder dat er vrij veel forumleden aangeven niet om de koptelefoon te geven. Die staat gewoon op marktplaats voor 150-200 euro.

Als ik de koptelefoon makkelijk bij de pixel 5 had gekregen, had ik die waarschijnlijk gekocht in plaats van de pixel 4a.

Want dan is de pixel 5 ongeveer 429 euro (als je de koptelefoon op 200 euro waardeert) en dat lijkt me dan een hele goede deal. Voor 629 euro vind ik de pixel 5 weer vrij duur.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• NielsFL
  • Niet online
evleerdam schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:38:
Ik vind het toch wel bijzonder dat er vrij veel forumleden aangeven niet om de koptelefoon te geven. Die staat gewoon op marktplaats voor 150-200 euro.

Als ik de koptelefoon makkelijk bij de pixel 5 had gekregen, had ik die waarschijnlijk gekocht in plaats van de pixel 4a.

Want dan is de pixel 5 ongeveer 429 euro (als je de koptelefoon op 200 euro waardeert) en dat lijkt me dan een hele goede deal. Voor 629 euro vind ik de pixel 5 weer vrij duur.
Ik denk dat velen hier al lang en breed besloten hadden de Pixel te bestellen voordat die koptelefoon actie bekend werd. Zelf had ik het toestel zelfs al afgerekend voordat ik doorhad dat deze actie bestond. De koptelefoon (of de 200 euro korting) is dan een leuk extraatje, maar geen deal-breaker.

• NielsFL
  • Niet online
rubzman schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:12:
Thanks maar ik wilde ook alle assecoires en de chromecast google tv
Vervelend. In het Pixel 4a topic zijn veel mensen die nu bij fnac.com (niet fnac.be) bestellen en die lijken heel snel te leveren. Soms de volgende dag al.

De Pixel 5 is daar natuurlijk nog niet voorradig, maar misschien iets om in de gaten te houden. Qua prijs is het een betere optie dan Belsimpel/Mobiel.nl.

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-01 11:24
Via een Duitse vriend heb ik 2x Pixel 5 en 1x Pixel 4a besteld. Hij heeft inmiddels bevestiging gekregen dat de order in goede order ontvangen is.

Voor zover ik het begrijp kan ik 14 dagen na bestellen de Bose koptelefoon(s) via deze pagina claimen: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/claim (opent vanaf 13okt)

Er blijkt een beperkte voorraad te zijn waardoor niet iedereen een koptelefoon zal ontvangen. Echter is het met niet duidelijk of ik per Pixel 5 zo'n koptelefoon mag claimen of dat dit bijv. per bestelling gaat. Het staat mogelijk allemaal uitgelegd in de voorwaarden, maar Google Translate werkt voor mij niet op deze pagina: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms 8)7

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Tendency schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:58:
Via een Duitse vriend heb ik 2x Pixel 5 en 1x Pixel 4a besteld. Hij heeft inmiddels bevestiging gekregen dat de order in goede order ontvangen is.

Voor zover ik het begrijp kan ik 14 dagen na bestellen de Bose koptelefoon(s) via deze pagina claimen: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/claim (opent vanaf 13okt)

Er blijkt een beperkte voorraad te zijn waardoor niet iedereen een koptelefoon zal ontvangen. Echter is het met niet duidelijk of ik per Pixel 5 zo'n koptelefoon mag claimen of dat dit bijv. per bestelling gaat. Het staat mogelijk allemaal uitgelegd in de voorwaarden, maar Google Translate werkt voor mij niet op deze pagina: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms 8)7
Ongeacht het aantal vooraf bestelde in aanmerking komende producten, kunnen tijdens de promotieperiode maximaal twee (2) beloningen per huishouden worden aangevraagd.
klik

[Voor 77% gewijzigd door new_guy op 10-10-2020 14:04]

• Pukson
blueman85 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:02:
Volgens mijn order word mijn telefoon pas half november bezorgd op mijn Duitse adres. Hoe zit het bij jullie?
Toen ik bestelde bij de Saturn was mijn verwachtte afhaaltijd 15 oktober. Lijkt me sterk maar je weet het maar nooit. Gezien de MM en Saturn's ze wel al in de display hebben staan, schat ik mijn kans redelijk in dat ze een hoop voorraad krijgen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-05 07:58
Zojuist de zwarte besteld bij de google store duitsland, wordt medio november geleverd bij een maat die in Hannover woont. Ik ben benieuwd of t gaat lukken met die bose headset, vast wel :)

edit: Wat ik alleen wel een beetje eng vind is deze line in de algemene voorwaarden: Thus, the last day that an application can be submitted for a qualifying product purchased on September 30th is November 13th, 2020 (11:59 pm CET).

Mijn phone komt denk ik november 15.

Edit 2: Ah, het is 45 dagen vanaf dag van purchase. Niks aan de hand dus :P

OT: Heb nu nog een pixel 4 XL waar ik meer dan tevreden mee ben, alleen de brightness van het scherm, 64GB storage en het formaat zitten me dwars. XL is me toch iets te groot.

OT2: Nog een tip voor de mensen die per sé een bepaalde kleur willen: Ik koop altijd de skins van dBrand. Dan kan je elke kleur die je wilt om je telefoon heenwrappen én heb je bescherming!

[Voor 23% gewijzigd door Fuku-San op 11-10-2020 12:27]

• qb306882
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-08-2021
Die van mij is (denk ik) van status veranderd. Er staat nu: We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is. En ik kan mijn adresgegevens niet meer aanpassen of bestelling annuleren.

• PSchols
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03 17:37
qb306882 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:56:
Die van mij is (denk ik) van status veranderd. Er staat nu: We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is. En ik kan mijn adresgegevens niet meer aanpassen of bestelling annuleren.
Bij mij hetzelfde. Op de 30ste besteld met de postcode truc. Nu afwachten en kijken hoe het loopt.

• Pukson
Nice! Dan gaan die van jullie inderdaad over naar het verzend proces! Nu hopen dat het daar ook allemaal weer goed mag gaan!

• NielsFL
  • Niet online
NY_Giant schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:32:
Hmm, je hebt gelijk. Er lijkt helemaal geen mogelijkheid te zijn om een factuuradres op te geven.

Wellicht gaat er wel een belletje rinkelen als het land van je creditcard en het land van je bezorgadres niet overeenkomen. Maar goed, het blijft helaas gissen.
Dat zal het ook niet (alleen) zijn denk ik. Ik heb NL adres met postcode truc opgegeven en met Engelse a Revolut card betaald. Tot zover gaat alles goed.

Voor onze eigen online verkopen werken we met een puntensysteem. Boven een bepaalde score weigeren we de order. Als Google ook zoiets doet is het vrij lastig precies te bepalen wat er wel en niet toe doet.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:06
LuckyDraw schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 00:02:
[...]

Kun je niet gewoon weer dezelfde verzendservice gebruiken voor die koptelefoon?
Nee. In de voorwaarden staat max 2 koptelefoons per adres en waarschijnlijk werkt dat dus niet bij een verzendservice.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:10
LuckyDraw schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 00:02:
[...]

Kun je niet gewoon weer dezelfde verzendservice gebruiken voor die koptelefoon?
Aangezien er maar 2 koptelefoons per adres mogen worden geclaimd, gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet werken inderdaad (tenzij je een van die eerste twee bent :) )

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Als we hier de levertijden, prijzen en levermethodes discussiëren is het wellicht praktisch om ook aan te geven wat voor levermethode er gekozen is wanneer we hier aangeven dat de door jouw geselecteerde levermethode toch niet werkt (eventueel met de notitie of de levering met een bepaalde workaround is of niet), anders heeft dit topic weinig nut gezien ik nu sowieso de volgende methodes gezien heb:
  • DE playstore, NL 00000 postcode
  • DE playstore, DE privéadres
  • DE playstore, doorstuurservice
  • FR playstore, ?? adres
  • Fnac, ?? adres
  • UK Amazon, UK privéadres
  • UK Amazon, NL adres
  • Mediamarkt, pickup
  • Madiamarkt, DE privéadres
  • Mediamarkt, doorstuurservice
  • Saturn pickup
  • Saturn DE privéadres
  • Saturn doorstuurservice
  • Otto, pickup
  • Otto, DE privéadres
  • Otto, doorstuurservice
  • ??, DHL afleverpunt in DE
@MrVegeta @coster1 @namapus

[Voor 50% gewijzigd door True op 12-10-2020 11:20]

• phYzar
phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:07:
(Maar de Google store blijft bij mij nog steeds 16-21 oktober noemen, dus ik houd hoop :) )
Alsnog nu ook door Google geannuleerd, 00000 methode.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien geeft dit wel een duidelijk signaal dat er veel mensen met interesse zijn :). Ach de telefoon komt vast wel een keer beschikbaar in Nederland. Pixel 2 doet het nog aardig zolang die 2 keer per dag kan worden opgeladen bij heftig gebruik :p

Is het nog mogelijk om de telefoon via de Duitse shop naar een Duits adres te sturen betaald met een Duitse bankrekening of is de telefoon helemaal uitverkocht?

[Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 12-10-2020 11:39]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:35
MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:38:
Misschien geeft dit wel een duidelijk signaal dat er veel mensen met interesse zijn :). Ach de telefoon komt vast wel een keer beschikbaar in Nederland. Pixel 2 doet het nog aardig zolang die 2 keer per dag kan worden opgeladen bij heftig gebruik :p

Is het nog mogelijk om de telefoon via de Duitse shop naar een Duits adres te sturen betaald met een Duitse bankrekening of is de telefoon helemaal uitverkocht?
Dat signaal was er bij de 3 en 4 ook niet, dus bij de 5 ook vast niet.
Currry schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:36:
Snap het probleem van Google eigenlijk niet. Oké met de 0000 truc kost het ze misschien onverwacht meer kosten/DHL klaagt omdat dit ze veel handmatig werk kost.

Maar via een doorstuurservice zou er toch geen reden moeten zijn? Een Duitser kan toch ook met een Nederlandse rekening betalen, staat er ergens in de regels dat dit niet mag? EU mag gewoon goederen uitwisselen dus daar hoeven ze ook geen rekening mee te houden.

Ik ben benieuwd, 01/10 besteld met een verwachte leverdatum van 05-06/11. Vanuit DE Google naar MyGermany.
Wellicht willen ze niet dat handelaren veel telefoons opkopen, en hebben ze daarom een max op het aantal leveringen op één adres gezet.

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-11-2021
rubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:24:
[...]

ja google.de naar mygermany. > alles canceled
Ik heb hem via Huifkar besteld en dat staat vooralsnog in behandeling (inclusief de reservering op mijn creditcard). De Pixel 4a is vorige week ook aangekomen via Huifkar.

• phYzar
th0ckx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:27:
Ik krijg net dezelfde melding.. Hoop wel dat het op tijd is voor de Bose

[...]
Je pre-orderdatum wordt als dag 1 gerekend, en vanaf dat moment heb je 45 dagen voor je claim. Dat maakt de uiterste claimdatum voor 30sept 13november (aldus de voorwaarden), en zo doorgerekend voor wie de 14e (overmorgen) besteld 27 november. (voor wie hem vandaag besteld is dat dus uiterlijk 25 november). Week 45 is de week van 2 t/m 8 november, dus dat is sowieso op tijd.
phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:37:
[...]

Je pre-orderdatum wordt als dag 1 gerekend, en vanaf dat moment heb je 45 dagen voor je claim. Dat maakt de uiterste claimdatum voor 30sept 13november (aldus de voorwaarden), en zo doorgerekend voor wie de 14e (overmorgen) besteld 27 november. (voor wie hem vandaag besteld is dat dus uiterlijk 25 november). Week 45 is de week van 2 t/m 8 november, dus dat is sowieso op tijd.
Dit zijn de en-GB terms:
  • To take part in the Promotion, Participants must submit a claim for the Reward from 14 to 45 days after receipt of the Qualifying Product ("Claim Period") at pixel-offers.com/bose ("Claim"). In order to complete the Claim form, the Participant must provide their full name and postal address where the Reward should be delivered and upload a proof of the order such as a copy of the receipt or invoice from the Participating Retailer. Participants must also upload an image of the IMEI number of the Qualifying Product which can be found on the packaging box and/or the Qualifying Product settings.
  • For the avoidance of doubt, the date of receipt shall be considered day 1 for the purposes of the Promotion. As such the last day to submit a Claim for a Qualifying Product ordered on 30 September is 3 January 2021 (23:59 GMT).
en dit de de-DE
Um an der Aktion teilzunehmen, muss der Teilnehmer mindestens 14 aber maximal 45 Tage ("Antragsfrist") nach der Vorbestellung des qualifizierenden Produkts im Aktionszeitraum auf pixel-offers.com/bose seinen Prämienantrag ("Antrag") einreichen. Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und seine Postanschrift angeben, an welche die Prämie zugestellt werden soll, sowie einen Kaufnachweis, wie z. B. eine Kopie der Quittung oder Rechnung des teilnehmenden Einzelhändlers, hochladen. Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.

Um Missverständnisse auszuschließen, wird das Vorbestelldatum für die Zwecke dieser Aktion als Tag 1 betrachtet. Somit ist der letzte Tag, an dem ein Antrag für ein am 30. September gekauftes qualifizierendes Produkt eingereicht werden kann, der 13. November 2020 (23:59 Uhr MEZ).
Vertaald is dat (Google translate):
Om deel te nemen aan de actie, moet de deelnemer zijn aanvraag ("aanvraag") minimaal 14, maar maximaal 45 dagen ("aanvraagperiode") indienen na het vooraf bestellen van het in aanmerking komende product tijdens de actieperiode op pixel-offers.com/bose. In het aanmeldingsformulier moet de deelnemer zijn volledige naam en postadres opgeven waar de onderscheiding naartoe moet worden gestuurd, evenals een aankoopbewijs, zoals B. Upload een kopie van de kassabon of factuur van de deelnemende winkelier. Daarnaast moet de deelnemer een foto uploaden van het IMEI-nummer van het vooraf bestelde kwalificerende product, die te vinden is op de productverpakking en / of in de instellingen van het in aanmerking komende product.

Om misverstanden te voorkomen, wordt de pre-orderdatum voor deze actie als dag 1 beschouwd. De laatste dag waarop een aanvraag kan worden ingediend voor een in aanmerking komend product dat op 30 september is gekocht, is 13 november 2020 (23:59 uur CET).
Ik vind het wel vreemd dat de Engelse voorwaarden uitgaan van ontvangst en de Duitse van pre-order-datum.
Waarom krijgen de Engelsen meer tijd?

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:35
Xfile schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:55:
[...]

In zekere zin gaat de topic er wel over.
Dit topic gaat niet over hoe Duitsland een eventuele Nederlandse lockdown gaat interpreteren :)
Daarnaast is er nu in Nederland geen lockdown en als ie er komt dan zullen niet noodzakelijke reizen naar het buitenland wel worden afgeraden, daar hoeft Duitsland dan helemaal niets van te vinden.
Een telefoon ophalen in Duitsland lijkt mij namelijk niet echt noodzakelijk.

Maar goed weer terug naar de levertijden en prijzen.

• patatman12
MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:12:
[...]

Hoe heb je het gedaan qua adres? Ik woon in het noord oosten, zou naar Mediamarkt Papenburg kunnen rijden. Is niet zo ver, maar om te bestellen heb ik een geldig Duits adres nodig.

Een vriend van me heeft familie in Duitsland. Zou ik hun adres kunnen gebruiken om de account te registreren. Telefoon bestellen, online betalen met de creditcard/paypal en dan vrijdag er heen rijden om de telefoon op te halen?
Ik heb gewoon mijn eigen adres opgeven en gereserveerd. Ik ga hem donderdag afhalen als ik bericht krijg dat die klaar ligt.
Heb gekozen om te betalen bij het afhalen.

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 23:07

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

patatman12 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

De laatste keer dat ik keek was alleen de zwarte via fnac te bestellen?
Maar heb zelf goede ervaringen met fnac.com, vrijdag voor mijn vriendin een pixel 4a besteld, en vandaag binnen gekomen.
Dat klopt, alleen de zwarte versie is te koop in Frankrijk. De groene is tot op heden niet beschikbaar. Zelfs niet bij Google zelf.

XBL: Hypernova NL | YouTube

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:28
Bedankt voor de tip jongens! Alsnog bij Saturn een bestelling kunnen plaatsen voor de groene variant, ophalen en betalen bij de winkel zelf... Eerst even afwachten wat de Google Store order gaat doen, maar wel een goede tweede optie! Is een eindje rijden (uur enkele reis), maar wel de zekerheid.

• TheRicolaa10
  • Nu online
qb306882 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:22:
[...]

Had ik ook, je moet bestellen op .com i.p.v. .be
De vraag die dan bij me opkomt, qua garantie, of ik dan terecht kan bij een Belgische winkel..

• TheRicolaa10
  • Nu online
TheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:24:
[...]

De vraag die dan bij me opkomt, qua garantie, of ik dan terecht kan bij een Belgische winkel..
Even gebeld met Fnac (vestiging Wijnegem), het zou geen probleem moeten zijn als ik 'm bij Fnac.com zou bestellen. Ze nemen de telefoon gewoon aan (indien je de juiste documenten bij je hebt).

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

TheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:40:
Voor levering in Nederland Pays-Bas selecteren toch?
Ja

• patatman12
FabianNL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:15:
Bedankt voor de tip jongens! Alsnog bij Saturn een bestelling kunnen plaatsen voor de groene variant, ophalen en betalen bij de winkel zelf... Eerst even afwachten wat de Google Store order gaat doen, maar wel een goede tweede optie! Is een eindje rijden (uur enkele reis), maar wel de zekerheid.
Ik heb mijn google store bestelling geannuleerd. Als die van jou klaar ligt donderdag zou ik hem kunnen ophalen. Ik kom uit Apeldoorn, en ga naar Saturn Kleve.

• Pukson
patatman12 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Ik heb mijn google store bestelling geannuleerd. Als die van jou klaar ligt donderdag zou ik hem kunnen ophalen. Ik kom uit Apeldoorn, en ga naar Saturn Kleve.
Zie ik je daar misschien haha, hopelijk ligt de mijne dan ook klaar. _/-\o_

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:28
Bomb-el schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:12:
Ik gooi hem er nog maar eens in, je weet immers maar nooit: Wie meerdere toestellen in bestelling heeft en er eentje over heeft die geleverd wordt in de week van 16 oktober, ik ben bereid er eentje over te nemen (en eventueel zelf af te halen) tegen een mooie vergoeding. Stuur me maar een berichtje als je geïnteresseerd bent :)
Hij is, volgens mij, nog steeds te bestellen bij de Saturn.

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48
MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

[...]

https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies

https://duitslandinstituu...sland-veelgestelde-vragen

Zoals veel informatie omtrent corona, nogal tegenstrijdig. Dus het is toegestaan zolang je niet uit 11 van de 12 provincies komt :p

Tja, je zal het maar net treffen dat ze staan te controlleren.
Bomb-el schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:14:
[...]

Pfff, dat verzin je niet...Controleren ze bij de grens?
Nee hoor. Wanneer je korter dan 24 uur gaat kan het prima ;)
De aan Nederland grenzende deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt sinds 3 oktober een uitzondering op de quarantaineplicht voor mensen die minder dan 24 in NRW blijven of minder dan 24 uur in een risicogebied zijn geweest. Kort de grens over steken kan in Noordrijn-Westfalen dus wel. Lees meer bij de FAQs van NRW.

De aan Noord-Nederland grenzende deelstaat Nedersaksen maakt deze uitzondering voor grensverkeer vanaf vrijdag 9 oktober ook. Nederlanders mogen de grens over, als ze niet langer dan 24 uur blijven.
TheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:23:
[...]

Dat is toch alleen als je langer dan 48h in NRW bent? Dat is wat ik begrepen heb..
Idd niet langer dan 24uur ;)

[Voor 7% gewijzigd door Nuevocasa op 13-10-2020 00:04]

• Pukson
Jaa, dit is al wat vaker langs gekomen. Je kan dus wel even snel wat ophalen

• Terminator.T2
  • Laatst online: 17-05 19:23
Hieronder ook nog de tekst die de deelstaat Noordrijn-Westfalen hanteert op hun eigen website. Onafhankelijk van waar je uit Nederland vandaan komt zou je voor minder dan 24 uur naar Noordrijn-Westfalen mogen als je je natuurlijk wel gezond voelt en je de de lokale regels volgt, zoals het dragen van een mondkapje.

Ik heb me niet verdiept in de deelstaat Nedersaksen maar ik vermoed dat de regels daar vergelijkbaar zijn.
Bis zu 24 Stunden kann man im Rahmen des sogenannten „kleinen Grenzverkehrs“ in ein Risikogebiet reisen bzw. aus einem Risikogebiet nach Nordrhein-Westfalen einreisen. Für diese Kurzaufenthalte entfällt ab dem 7. Oktober die Pflicht, sich beim örtlichen Gesundheitsamt zu melden.

Alle Ausnahmen gelten nur, solange keine Symptome für eine COVID-19-Erkrankung vorliegen.
You can travel to a risk area within the framework of the so-called “small border traffic” or enter North Rhine-Westphalia from a risk area for up to 24 hours. For these short stays, from October 7th, there is no obligation to report to the local health department.

All exceptions only apply as long as there are no symptoms of COVID-19 disease.
Bron: https://www.land.nrw/de/w...zum-corona-virus#70088aff

• phYzar
Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
In hoeverre kom je voor zo'n Bose headset in aanmerking als je de Pixel 5 gewoon direct koopt in Duitsland? Of gaat dat alleen om pre-orders?
Alleen pre-orders die voor 15 oktober zijn gedaan bij bepaalde winkels.

• Pukson
https://pixel-offers.com/bose/fr-FR/qualifying

Fnac staat er tussen dus ja!

[Voor 69% gewijzigd door Pukson op 13-10-2020 09:31]

Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:45:
[...]

En als je die dus bij Saturn / MM in Duitsland besteld voor afhalen is het afleveradres Duits?
Als je nu een pre-order plaatst met afhalen bij de MM in Duitsland, heb je wel recht op de Bose, maar moet je nog steeds een afleveradres in Duitsland hebben om die daadwerkelijk te laten bezorgen. Ze gaan die koptelefoon niet naar Nederland sturen.
Dus moet je ofwel een bekende in Duitsland hebben, ofwel een doorstuurservice gebruiken. Echter is er een max van 2 koptelefoons per adres, dus bij een doorstuurservice zal hij geweigerd worden als 2 andere mensen je al voor zijn.

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 23:56
Via de UK Google Store worden de orders momenteel dispatched (estimated: 16e oktober):

(niet van mij overigens, via Reddit)

[Voor 33% gewijzigd door injectx op 13-10-2020 11:19]

• Turbo Timmeh

Turbo Timmeh

melvinjoosten schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Verzend Alternate.de naar Nederland?
Ja, je kunt een offerte aanvragen op de site of de aanvraag mailen naar 'europe@alternate.de'. Voordat ik mijn bestelling op fnac.com plaatste, heb ik om een offerte gevraagd. Ik heb net een voorstel ontvangen. De totale kosten bij Alternate.de bedragen 623,04, maar de verwachte levertijd is 'tot 6 weken'.

De bestelling op fnac.com is zojuist van mijn cc afgeschreven en heeft de status 'Wachten op de vervoerder'. Met een beetje geluk ontvang ik het toestel op 15-10.

• phYzar
TheFirepit schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:31:
[maar ik vind het vooralsnog verdacht :)
Pixelnoia(v.) [piksel'nɔja]: acute paranoia na het bestellen van een Google Pixel telefoon. :P

• Terminator.T2
  • Laatst online: 17-05 19:23
Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
[...]

Als dit zo blijft ben ik haast genegen naar een MM of Saturn net over de grens te rijden zodra de Pixel 5 daar op voorraad is. Om nu vooraf te bestellen en er van uit te gaan dat ik hem kan ophalen gaat me wat te ver aangezien de regelgeving iedere paar dagen kan veranderen..

In hoeverre kom je voor zo'n Bose headset in aanmerking als je de Pixel 5 gewoon direct koopt in Duitsland? Of gaat dat alleen om pre-orders?
Je kan bij Saturn gewoon reserveren en aangeven dat je hem bij afhalen betaalt. Als hij vervolgens klaar ligt en je hem niet binnen een week ophaalt dan word de reservering gewoon automatisch geannuleerd. Er zijn dus weinig nadelen aan gewoon een reservering doen. Als je een reservering hebt gedaan dan weet je ook tenminste dat er een klaarligt als je de grens overgaat en dat je niet voor niets helemaal naar Duitsland rijd.

Aangezien de MediaMarkt min of meer dezelfde winkel is, ga ik er vanuit dat die een vergelijkbaar systeem heeft met betrekking tot reserveren/afhalen.

• Pukson
Bomb-el schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:20:
Ah thanks. Ik heb alleen geen Facebook ;)
Gemaild naar Saturn Kleve. Zelf een afhaal gereserveerd op 1 oktober. Dit was hun reactie.

Hello,

you can pick it up when it´s here.

Then you will get a email.

Release Date is the 15th of October.

So Maybe it´s here then but it can be later I don´t know.

Hahah

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 22:32
zelden zo hyped geweest voor een telefoon aanschaf.
please take my money! google smoogle!

• Bomb-el
Ik heb maar even gebeld. Antwoord: wachten op de afhaalbevestigingsmail. Dat kan rustig later dan 15 oktober worden, zeiden ze...

• LoeWn
rubzman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:26:
zelden zo hyped geweest voor een telefoon aanschaf.
please take my money! google smoogle!
Man ik zit ook constant mijn Gmail te bekijken of ik niet een mailtje gemist heb van Saturn. En dan heb ik het toestel al doorverkocht en is het dus uiteindelijk niet eens voor mij 8)7

Ik ga zo spijt krijgen van m'n verkoop :X

• Bomb-el
Mooie reactie. Ik vroeg of het ook in het Engels kon. Engelse collega niet aanwezig. Dan maar in mijn beste Duits. Zegt die man aan het eind: u kunt rustig in het Duits spreken hoor, uw Duits is uitstekend. Mooi volk die Duitsers 😊
Niks week 45, krijg net een bericht van de MediaMarkt dat ie verstuurd is!

Aanvulling: ik had wel die mail gehad dat het week 45 zou worden, dus blijkbaar hebben ze zelf onverwacht toch een levering gehad.

[Voor 47% gewijzigd door TheFes op 13-10-2020 15:00]

• NastyNick
Tip voor google. Verkoop de volgende keer gewoon telefoons naar NL dat scheelt weer al die orders nalopen op fake .DE adressen :)

• Pukson
OmeJoyo schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:12:
Mijn media markt order is verstuurd :) nou nu hopen dat we na morgen nog ern ritje Duitsland mogen doen :) daarna de bose as vragen over 14 dagen en helemaal happy :)
Verstuurd? Maar toch een ritje doen, begrijp hem niet zo. Haha. Anyways! Lekker man!

• LoeWn
Saturn.de nu ook bevestiging van (voorbereiding) verzending! :D

[Voor 14% gewijzigd door LoeWn op 13-10-2020 18:40]

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 14:44
Bomb-el schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:45:
[...]

Wat voor adres heb je opgegeven?
Geen? Gewoon online besteld bij de Belgische Fnac voor ophaling. Woon zelf in Belgie btw :)

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 22:32
Bomb-el schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]

Zou kunnen maar een levering binnen Duitsland naar een vestiging in Duitsland kan toch niet langer duren dan een levering naar een adres?
Ik denk ook ja dat er 1 email uitgaat op 15 oktober ,
u kunt vanaf vandaag uw bestelling af halen bij Saturn.

wel spannend allemaal voor iedereen

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 23:56
striner schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:37:
Als ik dan nog tot "Mitte November" moet wachten met mijn Otto bestelling voel ik me wel genaaid.
Kun je nog annuleren? Anders zou ik dat doen. Zo te horen genoeg voorraad voor verzending bij Saturn en Mediamarkt.

• LoeWn
Alaksandus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:36:
Degene die bericht hebben gehad van Saturn over de zending, wanneer hebben jullie besteld?
2 okt.

• Pukson
Tazmanian79 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:13:
gisteren bericht dat mijn bestelling (fnac.be) verzonden is. En deze morgen bericht van bpost dat ze vandaag gaan leveren.
Primeurtje hier op het forum dan haha :).
Contact gezocht met Fnac omdat ik geen tracking heb gehad of iets. Zeggen ze ineens ja ging wat fout, vanaf morgen gaan we pas uitleveren :(

[Voor 20% gewijzigd door Pukson op 14-10-2020 08:48]

Pagina: 1 2 3 4

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee