Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-07 08:39
Om gebruik te kunnen maken van de actie van Google om de gratis Bose headset te krijgen in de pre-order periode van de Pixel, heb je naar alle waarschijnlijkheid een afleveradres nodig in één van de landen waar Google de telefoon officieel levert. Dit zijn Duitsland, Frankrijk, UK en Ierland. Er worden maximaal 2 headsets geleverd per adres.

Nu hebben de meesten waarschijnlijk niet een dergelijk adres, maar wellicht kunnen we elkaar helpen.

Dus bij deze de oproep: Wie heeft er 1 of meerdere adressen in Duitsland (of UK, Frankrijk, Ierland) waar gebruik van mag worden gemaakt?
Persoonlijk ben ik wel bereid daar een vergoeding voor te betalen, maar dat zal ieder voor zich moeten bepalen.

Vragers en aanbieders zijn welkom in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07 09:49

TheFirepit

Vuurbal

Wanneer er een afleveradres is voor de headset in Duitsland en iemand die hem door wil sturen dan zou ik daar ook graag gebruik van willen maken.

Een vergoeding is natuurlijk op zijn plaats!

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:49
Goed idee om het op deze manier te inventariseren. Helaas ken ik niemand met een adres in een van de genoemde landen..

Ik houd me wel graag aanbevolen als iemand nog een adres in Duitsland heeft. Tegen een vergoeding uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Waar denken jullie aan bij een vergoeding? Het zien van een concreet bedrag maakt het misschien aantrekkelijker voor iemand om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-07 08:39
25 euro plus de kosten voor het doorzenden naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Hier nog een adreszoekende, en het bedrag wat @Bomb-el noemt lijkt me redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mooi initiatief! Ik ben zeker ook geïnteresseerd als er nog iemand met een Duits adres beschikbaar is. Vergoeding is uiteraard geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zojuist even overlegd een een samenkoop-actie dan wel zoektocht naar een verzendadres hoort niet thuis op het forum

Hier komt dus een slotje op.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 06-10-2020 14:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.