Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey.vaneijk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02 14:07
bastichelaar schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:37:
Ik heb de bestelling via de Google Store gedaan, met een Duits adres van een vriend. Krijg ik net de melding dat het volledige bedrag is teruggestort op mijn rekening, terwijl de bestelling nog gewoon staat. Zijn er meer mensen met een soortgelijke situatie?
Ik probeer hem net (rond 13:00) te bestellen bij de DE store. Denk dat ik net te laat ben |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53254finz8QvfkH-pSmT-Nl2bKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5GuidEnCtxR5TEeUrGpSqaFK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cygni
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05 10:34
(jarig!)
Bij de UK store is de pixel 5 ook "out of stock"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grollootje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik heb er een besteld bij alternate.de. Zij versturen zonder problemen naar NL en het bestelproces verloopt gladjes. Je plaatst je bestelling, krijgt vervolgens een mail met daarin een "offerte" incl. verzendkosten.
Deze "offerte" kun je accepteren of weigeren door op de mail te antwoorden.
Ze vragen in de mail ook hoe je wilt betalen. Paypal kan gewoon.
Was bij mij €613,14 plus €9,98 verzendkosten.Volgens de gegevens op de site zouden ze oktober worden geleverd. Even afwachten dus.

Dit was maandag en volgens de site zijn ze nog te pre orderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Grollootje op 08-10-2020 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey.vaneijk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02 14:07
Grollootje schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:30:
Ik heb er een besteld bij alternate.de. Zij versturen zonder problemen naar NL en het bestelproces verloopt gladjes. Je plaatst je bestelling, krijgt vervolgens een mail met daarin een "offerte" incl. verzendkosten.
Was bij mij €613,14 plus €9,98 verzendkosten.Volgens de gegevens op de site zouden ze oktober worden geleverd. Even afwachten dus.

A dat is ook nog een goede optie. Bedankt voor de tip.
Je hebt dan alleen geen recht op de Bose koptelefoon omdat je hem direct in Nederland laat bezorgen en omdat Alternate niet op de lijst staat:
https://pixel-offers.com/bose/de-DE/qualifying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dode_pixel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-10-2020
jeffrey.vaneijk schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:03:
[...]

Je hebt dan alleen geen recht op de Bose koptelefoon omdat je hem direct in Nederland laat bezorgen en omdat Alternate niet op de lijst staat:
Als ik probeer te bestellen dan stuurt de website mij door naar hun 'desktop' site. Heb er nu eentje gereserveerd bij Saturn, maar deze optie zou veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
bastichelaar schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:37:
Ik heb de bestelling via de Google Store gedaan, met een Duits adres van een vriend. Krijg ik net de melding dat het volledige bedrag is teruggestort op mijn rekening, terwijl de bestelling nog gewoon staat. Zijn er meer mensen met een soortgelijke situatie?
Wanneer had je dat besteld? Ik heb gisteren besteld op Duits adres maar wel met mijn NL creditcard. Het totaalbedrag staat daar nu als "Gereserveerd" op dus vooralsnog ziet dat er goed uit verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 10:06
Het bedrag staat al niet meer gereserveerd op mijn creditcard maar dat is normaal na een week heb ik begrepen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 19:15
NastyNick schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:59:
Het bedrag staat al niet meer gereserveerd op mijn creditcard maar dat is normaal na een week heb ik begrepen.
Pas op het moment van verzenden wordt het werkelijke bedrag afgeschreven. Zou me er idd niet te druk om maken. Zo gaat het ook vaak bij Amazon als het wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:18
Grollootje schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:30:

Hoelang duurde het voor je die offerte kreeg? Heb hem nu ook besteld daar, nog aan wachten op de offerte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grollootje
ZeppeMan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:45:
[...]

Hoelang duurde het voor je die offerte kreeg? Heb hem nu ook besteld daar, nog aan wachten op de offerte.
Had op zondagavond bestelt, kreeg maandag in de middag de offerte, daarop positief gereageerd en dinsdag ochtend de bevestiging met link voor de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:18
Grollootje schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Had op zondagavond bestelt, kreeg maandag in de middag de offerte, daarop positief gereageerd en dinsdag ochtend de bevestiging met link voor de betaling.
Ok top dankje! Heb hem rond 18h besteld. Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grollootje
jeffrey.vaneijk schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:03:
[...]

Klopt helemaal maar om eerlijk te zijn boeit die koptelefoon me niet zo en ik vraag me af of wij Nederlanders deze überhaupt zouden krijgen zonder Duits adres. Denk dat google de adressen van de doorstuurdiensten goed in kaart heeft. Ik wil gewoon de Pixel 5 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grollootje
ZeppeMan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:22:
[...]

Ok top dankje! Heb hem rond 18h besteld. Nog even afwachten dus.
Ging allemaal vrij snel en morgen ontvang je op zeker een mail. Veel voorpret alvast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:43
Ik vind het toch wel bijzonder dat er vrij veel forumleden aangeven niet om de koptelefoon te geven. Die staat gewoon op marktplaats voor 150-200 euro.

Als ik de koptelefoon makkelijk bij de pixel 5 had gekregen, had ik die waarschijnlijk gekocht in plaats van de pixel 4a.

Want dan is de pixel 5 ongeveer 429 euro (als je de koptelefoon op 200 euro waardeert) en dat lijkt me dan een hele goede deal. Voor 629 euro vind ik de pixel 5 weer vrij duur.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
evleerdam schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:38:
Ik vind het toch wel bijzonder dat er vrij veel forumleden aangeven niet om de koptelefoon te geven. Die staat gewoon op marktplaats voor 150-200 euro.

Als ik de koptelefoon makkelijk bij de pixel 5 had gekregen, had ik die waarschijnlijk gekocht in plaats van de pixel 4a.

Want dan is de pixel 5 ongeveer 429 euro (als je de koptelefoon op 200 euro waardeert) en dat lijkt me dan een hele goede deal. Voor 629 euro vind ik de pixel 5 weer vrij duur.
Ik denk dat velen hier al lang en breed besloten hadden de Pixel te bestellen voordat die koptelefoon actie bekend werd. Zelf had ik het toestel zelfs al afgerekend voordat ik doorhad dat deze actie bestond. De koptelefoon (of de 200 euro korting) is dan een leuk extraatje, maar geen deal-breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucbossink
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:28
Ik heb zojuist een refund van Google ontvangen op mijn creditcard. Nog niet als geannuleerd gemarkeerd in de bestelling overigens.. Op 1 oktober besteld en had huifkarverzendservice als verzendadres opgegeven. Anderen toevallig dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
lucbossink schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:32:
Ik heb zojuist een refund van Google ontvangen op mijn creditcard. Nog niet als geannuleerd gemarkeerd in de bestelling overigens.. Op 1 oktober besteld en had huifkarverzendservice als verzendadres opgegeven. Anderen toevallig dezelfde ervaring?
Ja. Zie eerdere berichten in dit topic. Dit is geen actie vanuit Google en heeft geen invloed op je bestelling zolang je kaart voldoende saldo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:49

bbc

evleerdam schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:38:
Ik heb de koptelefoon al, maar toen ik de Pixel 5 ging bestellen op de Duitse Google store zag ik dat die er gratis bijkwam. Geweldig dus, maar als de aanbieding er niet was geweest, dan had ik de telefoon er toch nog besteld. Bij mijn huidige Pixel 2 heb ik toen een Google home mini gekregen. Ik had dus wel verwacht dat ze iets gingen aanbieden, maar niet deze hoofdvogel eigenlijk.

Uiteraard haal ik er mijn neus niet voor op. Iemand die trouwens een Pixel 4a op het oog had en deze koptelefoon ook wel zag zitten, zit aan 340 euro en 217 voor een nieuwe volgens de Pricewatch. Toegegeven, een prijzige koptelefoon en een cheapo telefoon is een rare combinatie. Maar voor de gein zit je dan aan 557 euro, 56 euro onder die Pixel 5 combo. Dat is dan echt wel een mooie upgrade voor weinig geld.

Ik wil een Pixel omdat ik de NFC al jaren gebruik voor betalingen en graag elke maand security updates heb. Deze keer wou ik ook graag wireless charging wegens vuil ophoping inde usb-c poort. Daar gaat een kapje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 14:35
Deine Google Store-Bestellung wurde storniert

met postcode truuk niet gelukt
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten.

via Huifkar niet gelukt
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da sie nicht unseren Verkaufsbedingungen entspricht.

via mediamarkt naar mygemany,com ook al niet...

nog opties dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:16
rubzman schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:43:
Deine Google Store-Bestellung wurde storniert

met postcode truuk niet gelukt
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten.

via Huifkar niet gelukt
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da sie nicht unseren Verkaufsbedingungen entspricht.

via mediamarkt naar mygemany,com ook al niet...

nog opties dan?
https://www.alternate.de/ alleen dan geen Bose ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubzman
Thanks maar ik wilde ook alle assecoires en de chromecast google tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
rubzman schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:12:
Thanks maar ik wilde ook alle assecoires en de chromecast google tv
Vervelend. In het Pixel 4a topic zijn veel mensen die nu bij fnac.com (niet fnac.be) bestellen en die lijken heel snel te leveren. Soms de volgende dag al.

De Pixel 5 is daar natuurlijk nog niet voorradig, maar misschien iets om in de gaten te houden. Qua prijs is het een betere optie dan Belsimpel/Mobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
@NielsFL de gewone 4a of de 4a 5G?
De gewone 4a was al een tijd geleden bestelbaar geloof ik, maar die beginnen nu pas met uitleveren, toevallig op hetzelfde moment als de aankondigingen van de 4a 5G en de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
striner schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:27:
De gewone 4a was al een tijd geleden bestelbaar geloof ik, maar die beginnen nu pas met uitleveren, toevallig op hetzelfde moment als de aankondigingen van de 4a 5G en de 5.
De gewone 4a. Maar wel nieuw geplaatste bestellingen. (Zie 4a topic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
striner schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:27:
Bij de aankondiging van de Pixel 4a was al bekend dat hij beschikbaar zou zijn vanaf 1 oktober. Ja, eerder bestelbaar maar leveren vanaf 1 oktober.

Pixel 5 is nu bestelbaar maar leverbaar vanaf 15 oktober.

Pixel 4a 5G is pas leverbaar vanaf 19 november.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-06 20:35
Heeft iemand toevallig de groene uitvoering besteld die wordt geleverd in de week van 16 oktober en die hem wil ruilen tegen een zwarte? 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Bomb-el schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:43:
Heeft iemand toevallig de groene uitvoering besteld die wordt geleverd in de week van 16 oktober en die hem wil ruilen tegen een zwarte? 😬
Wat denk je dat de kans is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
bbc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Wat denk je dat de kans is? :)
🙈 Niet geschoten is altijd mis, 20 EUR wil ik er wel voor betalen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:39
Lees in het 4A topic dat je ook bij Fnac.com kan bestellen zij bezorgen aardig snel middels FedEx naar Nederland.

Verder lees ik daar niet echt positieve berichten met degene die de 00000 truc gedaan hebben. Verschillende zijn doorgestuurd naar Ingram Micro. De vraag is wat er dan gaat gebeuren.

[ Voor 45% gewijzigd door Pukson op 09-10-2020 19:04 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Dat met die postcodetruc is niet anders dan met de Pixel 4. Bij een aantal ging dat goed en bij sommigen niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 10:22
Via een Duitse vriend heb ik 2x Pixel 5 en 1x Pixel 4a besteld. Hij heeft inmiddels bevestiging gekregen dat de order in goede order ontvangen is.

Voor zover ik het begrijp kan ik 14 dagen na bestellen de Bose koptelefoon(s) via deze pagina claimen: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/claim (opent vanaf 13okt)

Er blijkt een beperkte voorraad te zijn waardoor niet iedereen een koptelefoon zal ontvangen. Echter is het met niet duidelijk of ik per Pixel 5 zo'n koptelefoon mag claimen of dat dit bijv. per bestelling gaat. Het staat mogelijk allemaal uitgelegd in de voorwaarden, maar Google Translate werkt voor mij niet op deze pagina: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:00
Tendency schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:58:
Via een Duitse vriend heb ik 2x Pixel 5 en 1x Pixel 4a besteld. Hij heeft inmiddels bevestiging gekregen dat de order in goede order ontvangen is.

Voor zover ik het begrijp kan ik 14 dagen na bestellen de Bose koptelefoon(s) via deze pagina claimen: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/claim (opent vanaf 13okt)

Er blijkt een beperkte voorraad te zijn waardoor niet iedereen een koptelefoon zal ontvangen. Echter is het met niet duidelijk of ik per Pixel 5 zo'n koptelefoon mag claimen of dat dit bijv. per bestelling gaat. Het staat mogelijk allemaal uitgelegd in de voorwaarden, maar Google Translate werkt voor mij niet op deze pagina: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms 8)7
Ongeacht het aantal vooraf bestelde in aanmerking komende producten, kunnen tijdens de promotieperiode maximaal twee (2) beloningen per huishouden worden aangevraagd.
klik

[ Voor 77% gewijzigd door new_guy op 10-10-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el

Wel bijzonder aangezien de eerste telefoons pas op 16 oktober geleverd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:48
Is er nog ergens waar je de pixel 5 kan bestellen met de koptelefoon deal? Ik kan het versturen naar een duits adres dus dat is niet het probleem alleen gisteren de hele dag met distill gecheckt op google germany, helemaal geen voorraad de hele dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

De voorwaarden zijn hetzelfde voor alle landen (op de deelnemende winkels na dan). Je kan hem ook gewoon in het Engels zetten :)
https://pixel-offers.com/bose/en-GB/terms

Ik was klaar met mijn bestelling om 20u44 en mijn leveringsdatum is verschoven naar 20-21 oktober. Ik werk wel via mygermany.com. Dat wil dus zeggen dat ik mijn toestellen waarschijnlijk niet ga zien voor 22-23 oktober. Aangezien deze actie in 4 landen loopt vermoed ik dat ze er wel een hele hoop in voorraad hebben. Waarschijnlijk hebben ze hun pre-orders gecovered.

Enkel in Frankrijk kan je nog bestellen. In het VK, Ierland en Duitsland zijn ze niet meer in voorraad. Waarschijnlijk ga je in die landen pas weer kunnen bestellen wanneer de actie gedaan is en ze hun eerste stock uitgeleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

TimBC schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:29:
Is er nog ergens waar je de pixel 5 kan bestellen met de koptelefoon deal? Ik kan het versturen naar een duits adres dus dat is niet het probleem alleen gisteren de hele dag met distill gecheckt op google germany, helemaal geen voorraad de hele dag :(
Op de Google store kan je hem enkel nog in Frankrijk bestellen. Misschien kan je dit gebruiken, maar zelf heb ik er geen ervaring mee:
https://www.french-office.com/

Ik ben via mygermany gegaan. In Duitsland hadden ze ook de groene telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Bomb-el schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Order ≠ levering.
Volgens mij bedoelt hij dat z'n order geaccepteerd is en dat er t.z.t. telefoons uitgeleverd gaan worden voor een bepaalde prijs.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:51
Volgens mijn order in de Google Store word mijn telefoon pas 12-13 november bezorgd op mijn Duitse adres. Hoe zit het bij jullie?

[ Voor 11% gewijzigd door blueman85 op 10-10-2020 21:06 ]

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
blueman85 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:02:
Volgens mijn order word mijn telefoon pas half november bezorgd op mijn Duitse adres. Hoe zit het bij jullie?
Toen ik bestelde bij de Saturn was mijn verwachtte afhaaltijd 15 oktober. Lijkt me sterk maar je weet het maar nooit. Gezien de MM en Saturn's ze wel al in de display hebben staan, schat ik mijn kans redelijk in dat ze een hoop voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Pukson schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:04:
[...]

Toen ik bestelde bij de Saturn was mijn verwachtte afhaaltijd 15 oktober. Lijkt me sterk maar je weet het maar nooit. Gezien de MM en Saturn's ze wel al in de display hebben staan, schat ik mijn kans redelijk in dat ze een hoop voorraad krijgen.
Idem. voor de MM bij mij, nog niets ontvangen dat het niet zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
True schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:06:
[...]

Idem. voor de MM bij mij, nog niets ontvangen dat het niet zo zou zijn.
Nu je het zegt. Heb bij de MM ook nog een pre-order staan voor de Sorte Sage. Maar geen idee hoe ik die kan annuleren. Bij saturn krijg je netjes de optie in je mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:04
Pukson schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

Nu je het zegt. Heb bij de MM ook nog een pre-order staan voor de Sorte Sage. Maar geen idee hoe ik die kan annuleren. Bij saturn krijg je netjes de optie in je mail..
Ik weet niet of je een pre-order kan overnemen? O-)
Heb hem besteld bij de Google Store, staat nog steeds netjes op voor 16-21 oktober leveren, maar de verhalen in het Pixel 4a topic zijn niet echt hoopgevend... Tot nu toe zijn ze daar óf geannuleerd, of worden ze bezorgd in Waalwijk. Ik houd het de komende dagen even in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
Ik zat net te kijken bij OTTO, volgens de hun website nog wel bestelbaar.
https://www.otto.de/p/goo...5/#variationId=1232549210

Alleen ik zie niks meer over de koptelefoon actie staan, klopt dit denken jullie?
https://pixel-offers.com/bose/de-DE/qualifying is wel een officiele partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

[...]

Ik weet zo niet of ik kon kiezen, maar ik heb betalen bij afhalen. Als ik 'm niet binnen 10 dagen afhaal als die klaar ligt wordt de order geannuleerd. In het ergste geval hoef ik dus niets te doen om te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 10:22
Gelukt, thanks!
Bomb-el schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:25:
[...]
Ik bedoelde inderdaad dat hij via de mail bericht heeft ontvangen van Google dat de betaling succesvol was en de order verder in orde wordt gemaakt, dus er is nog niks geleverd.
bbc schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:31:
[...]

Ik was klaar met mijn bestelling om 20u44 en mijn leveringsdatum is verschoven naar 20-21 oktober. Ik werk wel via mygermany.com. Dat wil dus zeggen dat ik mijn toestellen waarschijnlijk niet ga zien voor 22-23 oktober. Aangezien deze actie in 4 landen loopt vermoed ik dat ze er wel een hele hoop in voorraad hebben. Waarschijnlijk hebben ze hun pre-orders gecovered.

...
Waar kan ik de leverdatum zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 23:09
Je kan een mail sturen aan support dat je de order wil cancellen. Dan doet de MM dat voor je...
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Tendency schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:06:
[...]

Gelukt, thanks!

[...]

Ik bedoelde inderdaad dat hij via de mail bericht heeft ontvangen van Google dat de betaling succesvol was en de order verder in orde wordt gemaakt, dus er is nog niks geleverd.

Ik bedoelde dat Bose de actie online zet vanaf 13 oktober 😉 dan heeft nog niemand een IMEI nummer

[...]

Waar kan ik de leverdatum zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
FabianNL schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:28:
[...]

Ik weet niet of je een pre-order kan overnemen? O-)
Heb hem besteld bij de Google Store, staat nog steeds netjes op voor 16-21 oktober leveren, maar de verhalen in het Pixel 4a topic zijn niet echt hoopgevend... Tot nu toe zijn ze daar óf geannuleerd, of worden ze bezorgd in Waalwijk. Ik houd het de komende dagen even in de gaten...
Is in Duisburg om af te halen. Wacht even af waar ik hem het snelst ken afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
blueman85 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:02:
Volgens mijn order in de Google Store word mijn telefoon pas 12-13 november bezorgd op mijn Duitse adres. Hoe zit het bij jullie?
Zelfde bij mijn Otto.de bestelling. Hoop dat het op tijd os voor de actie, anders is het mooi waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Na bestelling in de Google store. Daar is een link om de bestelling te bewerken. Op die pagina staat de leverdatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 19:41
Zojuist de zwarte besteld bij de google store duitsland, wordt medio november geleverd bij een maat die in Hannover woont. Ik ben benieuwd of t gaat lukken met die bose headset, vast wel :)

edit: Wat ik alleen wel een beetje eng vind is deze line in de algemene voorwaarden: Thus, the last day that an application can be submitted for a qualifying product purchased on September 30th is November 13th, 2020 (11:59 pm CET).

Mijn phone komt denk ik november 15.

Edit 2: Ah, het is 45 dagen vanaf dag van purchase. Niks aan de hand dus :P

OT: Heb nu nog een pixel 4 XL waar ik meer dan tevreden mee ben, alleen de brightness van het scherm, 64GB storage en het formaat zitten me dwars. XL is me toch iets te groot.

OT2: Nog een tip voor de mensen die per sé een bepaalde kleur willen: Ik koop altijd de skins van dBrand. Dan kan je elke kleur die je wilt om je telefoon heenwrappen én heb je bescherming!

[ Voor 23% gewijzigd door Fuku-San op 11-10-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Google heeft zojuist mijn credit card weer aangesproken, nadat de eerdere reservering op de 8ste was komen te vervallen. (Dit is wederom een reservering, geen echte betaling nog.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Fuku-San schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:23:
Zojuist de zwarte besteld bij de google store duitsland, wordt medio november geleverd bij een maat die in Hannover woont. Ik ben benieuwd of t gaat lukken met die bose headset, vast wel :)

edit: Wat ik alleen wel een beetje eng vind is deze line in de algemene voorwaarden: Thus, the last day that an application can be submitted for a qualifying product purchased on September 30th is November 13th, 2020 (11:59 pm CET).

Mijn phone komt denk ik november 15.

Edit 2: Ah, het is 45 dagen vanaf dag van purchase. Niks aan de hand dus :P

OT: Heb nu nog een pixel 4 XL waar ik meer dan tevreden mee ben, alleen de brightness van het scherm, 64GB storage en het formaat zitten me dwars. XL is me toch iets te groot.

OT2: Nog een tip voor de mensen die per sé een bepaalde kleur willen: Ik koop altijd de skins van dBrand. Dan kan je elke kleur die je wilt om je telefoon heenwrappen én heb je bescherming!
Goeie tip! Ga ik eens induiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Bomb-el schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Goeie tip! Ga ik eens induiken!
Ook een Dbrand sticker alvast besteld. De sunrise orange, zo heb ik toch een beetje de Oh so orange editie kunnen maken van de Pixel 4. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Oke, mijn order via de Duitse Google store is ook geannuleerd. Als er mensen zijn met meerdere bestellingen, hou ik me aanbevolen. Tegen een vergoeding uiteraard!

"wir mussten deine Bestellung stornieren, weil wir einige deiner Informationen nicht überprüfen konnten.

Prüfen Sie, ob Ihre Zahlungsinformationen korrekt sind, und geben Sie die Bestellung noch einmal auf. Wenn Sie einen Gutscheincode verwendet haben, können Sie die Bestellung noch einmal mit demselben Gutscheincode aufgeben."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1954
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06 12:22
Mijn bestelling van 30/9 bij de Google Store (gebruikmakend van MyGermany) werd zojuist ook geannuleerd.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Aii klote mannen. Gezien de problemen die spelen bij de Pixel 4A dat ze naar Waalwijk gaan ben ik bang dat ze daarom misschien nu dingen cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Weet niet, ik had wel een Duits afleveradres. Beetje streng van Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Bomb-el schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:47:
Weet niet, ik had wel een Duits afleveradres. Beetje streng van Google
Poah, dat sucks helemaal man. Lees nu inderdaad de Duitse tekst. Zou het komen omdat de billing adres niet overeenkomt met het afleveradres? Misschien ff contact opnemen met ze middels de chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qb306882
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-11-2024
Die van mij is (denk ik) van status veranderd. Er staat nu: We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is. En ik kan mijn adresgegevens niet meer aanpassen of bestelling annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSchols
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:01
qb306882 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:56:
Die van mij is (denk ik) van status veranderd. Er staat nu: We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is. En ik kan mijn adresgegevens niet meer aanpassen of bestelling annuleren.
Bij mij hetzelfde. Op de 30ste besteld met de postcode truc. Nu afwachten en kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Je kan je adres niet meer aanpassen als je pakketje in het magazijn is aangekomen om verzonden te worden.
Je kunt je bestelling annuleren of het verzendadres wijzigen totdat je bestelling naar ons magazijn wordt gestuurd voor verpakking...
Dus voor jou goed nieuws, je pakketje wordt in de komende dagen verzonden

[ Voor 14% gewijzigd door Dennis-L op 11-10-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
PSchols schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:03:
[...]

Bij mij hetzelfde. Op de 30ste besteld met de postcode truc. Nu afwachten en kijken hoe het loopt.
Dat wordt spannend.
Mijn 4 is destijds aagekomen met de postcodetruc, maar heeft wel bijna 2 weken bij DHL gepingpongd.
Uiteindelijk is hij door een medewerker voorzien van een nieuw label en een nieuwe T&T.
Die nieuwe T&T ga je zelf niet krijgen van DHL, er komt dan gewoon opeens een DHL medewerker een pakketje brengen ;)

Maar het kan ook zijn dat je paketje na een paar keer pingpongen retour afzender wordt gestuurd, dat is een aantal mensen bij de Pixel 4 ook overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:22

Alaksandus

Vae puto deus fio

Mijn bestelling is ook geannuleerd.. Maar heb gewoon een Duits afleveradres opgegeven (familie). Ik verwacht dat het bij mij mis is gegaan omdat ik nieuwe creditcard van Rabobank (Mastercard -> Visa) heb moeten activeren en dat Google 't bedrag nog niet afgeschreven had.

Mooi klote.. :-(

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Nice! Dan gaan die van jullie inderdaad over naar het verzend proces! Nu hopen dat het daar ook allemaal weer goed mag gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 09:06
Bij mij, besteld ook besteld op de 30e, is de optie om de order te wijzigen ook verdwenen! Heb wel een adres in Duitsland bij familie opgegeven. De verwachtte aankomstdatum is nog steeds 20-21 oktober, maar ik heb zo'n vermoeden dat het dan toch wel eens wat eerder kan worden :) Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Na al deze berichten hoop ik dat ik ook snel bericht mag krijgen van de Saturn dat ik hem op de release dag kan ophalen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Laatst online: 19-03 02:53
Bij mij ook icm postcode trick, hoop echt dat m'n telefoon komende week binnenkomt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
coster1 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Bij mij ook icm postcode trick, hoop echt dat m'n telefoon komende week binnenkomt :*)
Ga daar maar niet van uit :)
Door de postcodetruc gaat het enkele dagen tot weken langer duren.
Je pakketje krijgt nu een verzendlabel met postcode 00000 maar landcode DE.
Hier gaat het scannen van het label door de vervoerder een beetje van in de war raken.
Uiteindelijk zal een medewerker van DHL je pakketje handmatig moeten herlabelen met een NL sticker en de correcte postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk gaat het dus mis met NL factuuradres en DE bezorgadres. Mijn beide bestellingen via de Duitse Google store staan nog. Ik kan ze overigens nog wel wijzigen of annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
TexMex schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:19:
Waarschijnlijk gaat het dus mis met NL factuuradres en DE bezorgadres. Mijn beide bestellingen via de Duitse Google store staan nog. Ik kan ze overigens nog wel wijzigen of annuleren.
Ik zou niet weten waar je het factuuradres bij het bestellen dan op zou moeten geven.
Pixel 3 heb ik besteld met doorstuurservice en ontvangen
Pixel 4 met postcodetruc en ontvangen
Pixel 5 met doorstuurservice, moet nog verzonden worden

Als ik in Google kijk dan staat mijn adres in Nederland als officiële adres geregistreerd.
Als dat als factuuradres gebruikt wordt dan lijkt me dus niet dat dat het probleem zou zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennis-L op 11-10-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Hmm, je hebt gelijk. Er lijkt helemaal geen mogelijkheid te zijn om een factuuradres op te geven.

Wellicht gaat er wel een belletje rinkelen als het land van je creditcard en het land van je bezorgadres niet overeenkomen. Maar goed, het blijft helaas gissen. Het lijkt eerder op willekeur dan dat er een bepaald patroon valt te ontdekken.

[ Voor 58% gewijzigd door TexMex op 11-10-2020 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
TexMex schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:32:
Hmm, je hebt gelijk. Er lijkt helemaal geen mogelijkheid te zijn om een factuuradres op te geven.

Wellicht gaat er wel een belletje rinkelen als het land van je creditcard en het land van je bezorgadres niet overeenkomen. Maar goed, het blijft helaas gissen.
Dat zal het ook niet (alleen) zijn denk ik. Ik heb NL adres met postcode truc opgegeven en met Engelse a Revolut card betaald. Tot zover gaat alles goed.

Voor onze eigen online verkopen werken we met een puntensysteem. Boven een bepaalde score weigeren we de order. Als Google ook zoiets doet is het vrij lastig precies te bepalen wat er wel en niet toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Laatst online: 20:33
Mijn order bij Google is helaas ook geannuleerd vandaag:
Hallo <naam>,
wir mussten deine Bestellung stornieren, weil wir einige deiner Informationen nicht überprüfen konnten.

Prüfen Sie, ob Ihre Zahlungsinformationen korrekt sind, und geben Sie die Bestellung noch einmal auf. Wenn Sie einen Gutscheincode verwendet haben, können Sie die Bestellung noch einmal mit demselben Gutscheincode aufgeben.
Deze was voor 16-21 oktober.

Ik heb een nieuwe bestelling gedaan bij bigapplebuddy. Ik kende deze website niet, maar de reviews die ik kon vinden waren allemaal positief. Het is wel iets duurder (US $841.68 bij Priority shipping en creditcardbetaling +1,9%), maar de groene versie was nog beschikbaar en zou tussen 4 en 13 november geleverd worden en ze leveren gewoon in Nederland. Met de huidige dollarkoers kom ik dan uit op 711,43 Euro. Er staat dat er één op voorraad is, dit is erg misleidend, dat stond er ook bij toen ik hem bestelde.

[ Voor 10% gewijzigd door RefleXion op 11-10-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
RefleXion schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:38:

[...]

Ik heb een nieuwe bestelling gedaan bij bigapplebuddy. Ik kende deze website niet, maar de reviews die ik kon vinden waren allemaal positief. Het is wel iets duurder (US $841.68 bij Priority shipping en creditcardbetaling +1,9%), maar de groene versie was nog beschikbaar en zou tussen 4 en 13 november geleverd worden en ze leveren gewoon in Nederland. Met de huidige dollarkoers kom ik dan uit op 711,43 Euro. Er staat dat er één op voorraad is, dit is erg misleidend, dat stond er ook bij toen ik hem bestelde.
Nice dan heb je wel de amerikaanse versie neem ik aan? (moet je wel zelf je lader regelen).
Die heeft wel ondersteuning voor mmwave dus zoveel meerprijs is het niet.

Heb er zelf vandaag een via google store duitsland besteld. Hoop dat die snel binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
RefleXion schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:38:

[...]

En dan nog btw er bovenop? Dan zit je boven de 850 euro, lijkt me dat er goedkopere opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-O
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-04 12:11
Mijn bestelling bij Google US (via Stackry) is ook geannuleerd. Heb nog overwogen om via Otto de telefoon te bestellen en dan af te laten leveren in Duitsland (net over de grens, bijvoorbeeld Emmerich) maar de levertijd is dan ergens in November.

Iemand nog ideeën hoe je het best de telefoon kan bestellen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8L-t4LxvFBV4iahCbbZElvGIeQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F7aKvobHK9yZWm89jtrTAHqF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 15:58
Min order van 01 oktober 00:10 icm verzending naar myGermany lijkt ook te zijn doorgezet. Sinds vanmiddag kan ik ook mijn verzend adres niet meer wijzigen. Ik heb dus goede hoop dat ie ergens de komende dagen verzonden gaat worden!
Ik ga de headphones proberen te claimen via het adres van een mede-tweaker. Zou een mooie bonus zijn als dat ook nog lukt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
TimBC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

Nice dan heb je wel de amerikaanse versie neem ik aan? (moet je wel zelf je lader regelen).
Die heeft wel ondersteuning voor mmwave dus zoveel meerprijs is het niet.

Heb er zelf vandaag een via google store duitsland besteld. Hoop dat die snel binnenkomt :)
Idd de Amerikaanse versie.
En dan nog btw er bovenop? Dan zit je boven de 850 euro, lijkt me dat er goedkopere opties zijn.
Ze rekenen alleen die $841. Customs charges / import tax zijn inderdaad niet inclusief, dus die kunnen er nog bijkomen als ze het onderscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
RefleXion schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Idd de Amerikaanse versie.

[...]

Ze rekenen alleen die $841. Customs charges / import tax zijn inderdaad niet inclusief, dus die kunnen er nog bijkomen als ze het onderscheppen.
Had je dan niet beter bij Amazon UK kunnen bestellen? Of zelfs hier. https://www.clove.co.uk/p...-5?variant=32911840935979 betaal je 760 Inc DHL express shipping. Heb je sowieso geen last van btw of iets degelijke en val je onder de EU consumenten wetgeving

Want ga er maar vanuit dat ze hem onderscheppen en dat er nog 21% bijkomt plus invoerrechten

[ Voor 20% gewijzigd door Pukson op 11-10-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dennis-L schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:13:
[...]

Ga daar maar niet van uit :)
Door de postcodetruc gaat het enkele dagen tot weken langer duren.
Je pakketje krijgt nu een verzendlabel met postcode 00000 maar landcode DE.
Hier gaat het scannen van het label door de vervoerder een beetje van in de war raken.
Uiteindelijk zal een medewerker van DHL je pakketje handmatig moeten herlabelen met een NL sticker en de correcte postcode.
Hmm, dat is wel minder. Ik heb ook de postcodetruuk gebruikt maar dan op google.fr (woon in belgie) en had ook wel gehoopt dat hij toch uiterlijk volgende week binnen zou zijn.

Kan inmiddels adres niet meer veranderen of order annuleren, dat is dan het goede nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
ruurd v. schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:07:
Min order van 01 oktober 00:10 icm verzending naar myGermany lijkt ook te zijn doorgezet. Sinds vanmiddag kan ik ook mijn verzend adres niet meer wijzigen. Ik heb dus goede hoop dat ie ergens de komende dagen verzonden gaat worden!
Ik ga de headphones proberen te claimen via het adres van een mede-tweaker. Zou een mooie bonus zijn als dat ook nog lukt.. :)
Kun je niet gewoon weer dezelfde verzendservice gebruiken voor die koptelefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
LuckyDraw schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 00:02:
[...]

Nee. In de voorwaarden staat max 2 koptelefoons per adres en waarschijnlijk werkt dat dus niet bij een verzendservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Ik heb de Pixel 5 en een hoesjes besteld, met doorstuurservice.

Levering van het hoesje staat op 26–29 okt. deze bestelling kan ik inmiddels ook niet meer aanpassen.
De datum van de telefoon staat op 11–16 nov.
Nu maar hopen dat de telefoon alsnog niet wordt geannuleerd.

Als ze mij nou gewoon even 1 van die eerder geannuleerde telefoons geven, dan kan die verzendatum ook naar voren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
Dennis-L schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 07:51:
Ik heb de Pixel 5 en een hoesjes besteld, met doorstuurservice.

Levering van het hoesje staat op 26–29 okt. deze bestelling kan ik inmiddels ook niet meer aanpassen.
De datum van de telefoon staat op 11–16 nov.
Nu maar hopen dat de telefoon alsnog niet wordt geannuleerd.

Als ze mij nou gewoon even 1 van die eerder geannuleerde telefoons geven, dan kan die verzendatum ook naar voren :P
Af en toe heeft de Google store er weer een paar op voorraad, dat zullen die geannuleerde wel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 15:58
LuckyDraw schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 00:02:
[...]

Aangezien er maar 2 koptelefoons per adres mogen worden geclaimd, gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet werken inderdaad (tenzij je een van die eerste twee bent :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
Pukson schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:08:
[...]

Had je dan niet beter bij Amazon UK kunnen bestellen? Of zelfs hier. https://www.clove.co.uk/p...-5?variant=32911840935979 betaal je 760 Inc DHL express shipping. Heb je sowieso geen last van btw of iets degelijke en val je onder de EU consumenten wetgeving

Want ga er maar vanuit dat ze hem onderscheppen en dat er nog 21% bijkomt plus invoerrechten
Amazon UK is hij nu £898.00 en dan evt. ook nog customs (tegenwoordig geen EU meer). Die Clove site had ik nog niet gevonden, misschien maar even daar bestellen en andere annuleren. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
RefleXion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:
[...]

Amazon UK is hij nu £898.00 en dan evt. ook nog customs (tegenwoordig geen EU meer). Die Clove site had ik nog niet gevonden, misschien maar even daar bestellen en andere annuleren. Thanks!
Belastingen etc hoef je voorlopig nog geen druk over te maken, dit jaar niet in iedergeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Wanneer ik bij otto.de een Pixel 5 in de winkelwagen stop om te kijken wat de levertijd is (omdat ik zo goed als geen functionaliteit heb bij Mein Konto), dan staat die nu op "Ende November", terwijl toen ik hem bestelde zowel in mijn mail als op hun site "Mitte November" stond.
Ben benieuwd of dit alleen voor nieuwe bestelingen geldt of met terugwerkende kracht voor alle bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05
striner schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:02:
Wanneer ik bij otto.de een Pixel 5 in de winkelwagen stop om te kijken wat de levertijd is (omdat ik zo goed als geen functionaliteit heb bij Mein Konto), dan staat die nu op "Ende November", terwijl toen ik hem bestelde zowel in mijn mail als op hun site "Mitte November" stond.
Ben benieuwd of dit alleen voor nieuwe bestelingen geldt of met terugwerkende kracht voor alle bestellingen.
Gezien Otto onderdeel is van de actie zullen ze wel een officiële verkoper zijn en daarmee dus ook gewoon een X aantal toestellen naar afspraak geleverd krijgen. Die mensen die in de wachtrij staan voor een toestel van de eerste batch zullen die ook wel eerder krijgen dan latere bestellers neem ik aan, tenzij Google als geheel de levering vertraagd. (Maar de Google store blijft bij mij nog steeds 16-21 oktober noemen, dus ik houd hoop :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namapus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:58
Zojuist gezien dat mijn bestelling wss ook doorgezet is, ik kan het adres niet meer kan wijzigen. Order geplaatst op 30 september, aanvankelijk met adres van mailboxde maar die heb ik later omgezet naar adres met postcodetruc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubzman
Hebben Julie bij
OTTO
verzendservice gebruikt?
zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:35
RefleXion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:
[...]

Ah eerst leverden ze via Google zelf, nu zijn het allen 2 telecombedrijven nog bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
rubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:28:
Hebben Julie bij
OTTO
verzendservice gebruikt?
zo ja welke?
Ik heb deze functionaliteit gebruikt om het af te laten leveren bij een postkantoor vlak over de grens waar ik woon. Hopen dat dat zo lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:22

Alaksandus

Vae puto deus fio

Zojuist opnieuw besteld bij de Google Store. Hopelijk gaat het nu wel goed.

Afleverdatum is nu half november..

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Was ist passiert?
Hallo Peter Boomsma,
Hmmm...

* DE playstore, NL 00000 postcode

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 12-10-2020 11:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Laatst online: 19-03 02:53
Helaas net bericht gekregen dat mijn order gecanceld is, nadat ik afgelopen weekend mijn order was doorgezet (kon niks meer aanpassen). Nu toch maar kijken of ik het opnieuw kan bestellen met een Duits leveradres, of pre orderen bij de Mediamarkt en dan afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namapus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:58
namapus schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:09:
Zojuist gezien dat mijn bestelling wss ook doorgezet is, ik kan het adres niet meer kan wijzigen. Order geplaatst op 30 september, aanvankelijk met adres van mailboxde maar die heb ik later omgezet naar adres met postcodetruc.
Helaas net ook een mail gekregen dat de bestelling geannuleerd is ;(
Ik had geen speciale verzendmethode gekozen, gewoon de default.

[ Voor 7% gewijzigd door namapus op 12-10-2020 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Als we hier de levertijden, prijzen en levermethodes discussiëren is het wellicht praktisch om ook aan te geven wat voor levermethode er gekozen is wanneer we hier aangeven dat de door jouw geselecteerde levermethode toch niet werkt (eventueel met de notitie of de levering met een bepaalde workaround is of niet), anders heeft dit topic weinig nut gezien ik nu sowieso de volgende methodes gezien heb:
  • DE playstore, NL 00000 postcode
  • DE playstore, DE privéadres
  • DE playstore, doorstuurservice
  • FR playstore, ?? adres
  • Fnac, ?? adres
  • UK Amazon, UK privéadres
  • UK Amazon, NL adres
  • Mediamarkt, pickup
  • Madiamarkt, DE privéadres
  • Mediamarkt, doorstuurservice
  • Saturn pickup
  • Saturn DE privéadres
  • Saturn doorstuurservice
  • Otto, pickup
  • Otto, DE privéadres
  • Otto, doorstuurservice
  • ??, DHL afleverpunt in DE
@MrVegeta @coster1 @namapus

[ Voor 50% gewijzigd door True op 12-10-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 19:44
Hier zijn mijn orders van zowel de Telefoon als het hoesje geannuleerd (postcode 00000)

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies