Alsnog nu ook door Google geannuleerd, 00000 methode.phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:07:
(Maar de Google store blijft bij mij nog steeds 16-21 oktober noemen, dus ik houd hoop)
Hier alles nog OK. Duitse Google Store, Standard Shipping, Postcode truc, maar iets ander formaat dan hier steeds gepost wordt.
Jep ook mijn Chromecast uit Deutschland geannuleerd
Nu maar bij Fnac.com geprobeerd...
[ Voor 24% gewijzigd door TradeMarkNL op 12-10-2020 11:34 ]
Krijg ook net de mail binnen van google.fr, geannuleerd, 00000 methode.phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:24:
[...]
Alsnog nu ook Google geannuleerd, 00000 methode.
Ze houden even grote schoonmaak bij Google dus, lijkt me duidelijk einde van de 00000 methode.
Is het een grote schoonmaak? Of simpelweg een laatste check X dagen voor verzending? We hebben immers bijna allemaal in de eerste 1-3 dagen na de presentatie besteld. En in mijn (en enkele andere) gevallen is gisteren/vandaag de bestelling juist vastgezet zoals dat voor een verzending gebeurd.phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:28:
Ze houden even grote schoonmaak bij Google dus, lijkt me duidelijk einde van de 00000 methode.
Treurig, denk dat ze alle order cancellen
Add me op Stadia: Gloogle
Bevestigd voor midden november en 190€ aanbetaald. Verder niets ontvangen.
Helaas ook hier een stornering via Google DE via de 00000 methode
Hij was bij mij ook "vastgezet" als in: kon adres niet meer wijzigen, en de melding dat ik een email zou krijgen bij verzending, maar helaas...NielsFL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:31:
[...]
Is het een grote schoonmaak? Of simpelweg een laatste check X dagen voor verzending? We hebben immers bijna allemaal in de eerste 1-3 dagen na de presentatie besteld. En in mijn (en enkele andere) gevallen is gisteren/vandaag de bestelling juist vastgezet zoals dat voor een verzending gebeurd.
Ik denk dat dit de check is van ingepakt door Google naar DHL. Volgens mij de eerste keer in het proces dat een medewerker écht checkt of alles klopt, en bij 00000 alles annuleert.NielsFL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:31:
[...]
Is het een grote schoonmaak? Of simpelweg een laatste check X dagen voor verzending? We hebben immers bijna allemaal in de eerste 1-3 dagen na de presentatie besteld. En in mijn (en enkele andere) gevallen is gisteren/vandaag de bestelling juist vastgezet zoals dat voor een verzending gebeurd.
Snap het probleem van Google eigenlijk niet. Oké met de 0000 truc kost het ze misschien onverwacht meer kosten/DHL klaagt omdat dit ze veel handmatig werk kost.
Maar via een doorstuurservice zou er toch geen reden moeten zijn? Een Duitser kan toch ook met een Nederlandse rekening betalen, staat er ergens in de regels dat dit niet mag? EU mag gewoon goederen uitwisselen dus daar hoeven ze ook geen rekening mee te houden.
Ik ben benieuwd, 01/10 besteld met een verwachte leverdatum van 05-06/11. Vanuit DE Google naar MyGermany.
Maar via een doorstuurservice zou er toch geen reden moeten zijn? Een Duitser kan toch ook met een Nederlandse rekening betalen, staat er ergens in de regels dat dit niet mag? EU mag gewoon goederen uitwisselen dus daar hoeven ze ook geen rekening mee te houden.
Ik ben benieuwd, 01/10 besteld met een verwachte leverdatum van 05-06/11. Vanuit DE Google naar MyGermany.
Misschien geeft dit wel een duidelijk signaal dat er veel mensen met interesse zijn
. Ach de telefoon komt vast wel een keer beschikbaar in Nederland. Pixel 2 doet het nog aardig zolang die 2 keer per dag kan worden opgeladen bij heftig gebruik 
Is het nog mogelijk om de telefoon via de Duitse shop naar een Duits adres te sturen betaald met een Duitse bankrekening of is de telefoon helemaal uitverkocht?
Is het nog mogelijk om de telefoon via de Duitse shop naar een Duits adres te sturen betaald met een Duitse bankrekening of is de telefoon helemaal uitverkocht?
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 12-10-2020 11:39 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat signaal was er bij de 3 en 4 ook niet, dus bij de 5 ook vast niet.MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:38:
Misschien geeft dit wel een duidelijk signaal dat er veel mensen met interesse zijn. Ach de telefoon komt vast wel een keer beschikbaar in Nederland. Pixel 2 doet het nog aardig zolang die 2 keer per dag kan worden opgeladen bij heftig gebruik
Wellicht willen ze niet dat handelaren veel telefoons opkopen, en hebben ze daarom een max op het aantal leveringen op één adres gezet.Currry schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:36:
Snap het probleem van Google eigenlijk niet. Oké met de 0000 truc kost het ze misschien onverwacht meer kosten/DHL klaagt omdat dit ze veel handmatig werk kost.
Deze keer een nieuwe bestelling geplaatst op de Google Store met een Duits leveringsadres. Verwachtte leverdatum 13-16 november. Zo af en toe (om de 5 min) kwam er een telefoon beschikbaar in de store. Beide kleuren
edit: Ik kon alleen bestellen als gast, als ik met mijn google account probeerde, verdween de alles uit het winkelwagentje.
edit: Ik kon alleen bestellen als gast, als ik met mijn google account probeerde, verdween de alles uit het winkelwagentje.
[ Voor 22% gewijzigd door coster1 op 12-10-2020 11:53 ]
Zat nog erg te twijfelen tussen de 00000 truc, my Germany of amazon.co.uk. Kost even wat meer (40 euro ongeveer) maar ben blij dat ik voor de laatste ben gegaan. Staat nog steeds op arriving 16-17 October.
Wat betreft mijn afhaling bij Saturn. Na contact te hebben gehad met Saturn Kleve verwachten ze dat ik hem op de dag van release kan ophalen
Mijn bestelling met de 00000 postcode is ook geannuleerd, heeft iemand een idee wat de beste 2e optie is?
Helaas, ook bij mij is de 00000 truc geannuleerd... Ze houden een grote schoonmaak zo te zien. Ik hoor goede verhalen over het bestellen bij alternate.de, dus dan ga ik dat proberen.
Voor de mensen van wie de bestelling is geannuleerd bij de DE Google store, hadden jullie international priority shipping? Of maakt dat niet uit?
Ik had International Prio shipping, met de 00000 truc, en ook canceled vanmorgen. Maakt dus inderdaad niet uit.Shadow-Dancer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:11:
Voor de mensen van wie de bestelling is geannuleerd bij de DE Google store, hadden jullie international priority shipping? Of maakt dat niet uit?
"International priority shipping" maakte bij de 3 en 4 ook niets uit.
Het was geen enkele garantie dat hij geleverd werd en als ie geleverd werd dan kreeg je hem niet sneller.
Het was geen enkele garantie dat hij geleverd werd en als ie geleverd werd dan kreeg je hem niet sneller.
Had gehoopt dat het vandaag shipment notifcations ging regenen, echter lijkt het er meer op dat het annuleringen regent -_-
Er komt er elke paar minuten wel weer 1 vrij op store.google.de (alleen de just black lijkt het). Dus met af en toe refreshen kun je een poging wagen. Heb nu een nieuwe ingeschoten op een Duits adres. Wel weer langer wachten (13-16 november).
Google DE heeft vanmorgen die van mij ook geannuleerd (postcode 00000)PSchols schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:03:
[...]
Bij mij hetzelfde. Op de 30ste besteld met de postcode truc. Nu afwachten en kijken hoe het loopt.
Heb dan geen Pixel besteld maar wel de nieuwe Chromecast op de Franse Google store met de postcode truc. Kan het adres niet meer aanpassen. Misschien kan men het daar ook nog proberen als alternatief.phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:37:
Er komt er elke paar minuten wel weer 1 vrij op store.google.de (alleen de just black lijkt het). Dus met af en toe refreshen kun je een poging wagen. Heb nu een nieuwe ingeschoten op een Duits adres. Wel weer langer wachten (13-16 november).
Laat ik ook maar even informatie geven: bij mij is nog niet geannuleerd. 00000 truc bij google store de. Normale verzending
Mijn google.de bestelling via myGermany staat er vooralsnog nog in..
Ik zie hier voornamelijk gecancelde orders via de 00000 postcode truc voorbijkomen. Zijn er ook al mensen die via een doorstuur service hebben besteld bij wie de order is gecanceld?
Ik zie hier voornamelijk gecancelde orders via de 00000 postcode truc voorbijkomen. Zijn er ook al mensen die via een doorstuur service hebben besteld bij wie de order is gecanceld?
Bij mij met de 00000 postcode truc wel net geannuleeerd. Alleen opnieuw bestellen met een echt DE adres heeft niet zoveel nut lijkt mij als je belang bij de bose koptelefoon hebt i.v.m. de levertijd pas in november.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Volgensmij is dat geen groot probleem zolang je binnen 45 dagen na het orderen van de telefoon alles ingevuld hebt voor de actieNastyNick schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:16:
Bij mij met de 00000 postcode truc wel net geannuleeerd. Alleen opnieuw bestellen met een echt DE adres heeft niet zoveel nut lijkt mij als je belang bij de bose koptelefoon hebt i.v.m. de levertijd pas in november.
ja google.de naar mygermany. > alles canceledruurd v. schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:14:
Ik heb hem via Huifkar besteld en dat staat vooralsnog in behandeling (inclusief de reservering op mijn creditcard). De Pixel 4a is vorige week ook aangekomen via Huifkar.rubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:24:
[...]
ja google.de naar mygermany. > alles canceled
Krijg net een mail van Mediamarkt dat mijn order vertraagd is, zou week 45 worden.
Echter stond de leverdatum nog steeds op midden november, dus dat is alleen maar vroeger..
Echter stond de leverdatum nog steeds op midden november, dus dat is alleen maar vroeger..
Liebe Kundin,
lieber Kunde,
vielen Dank für Ihre Bestellung.
Der Versand Ihres bestellten Artikels 2680268 "GOOGLE Pixel 5 128 GB Sorta Sage Dual SIM " wird sich verzögern.
Die Ware wird voraussichtlich in der Kalenderwoche 45 in unserem Lager eingehen und anschließend an Ihre Lieferadresse versendet.
Befinden sich mehrere Artikel in Ihrer Bestellung und haben Sie sich bei Bestellabschluss nicht für Teillieferungen entschieden, buchen wir diese Option nachträglich. Die bereits verfügbaren Artikel versenden wir in den nächsten Tagen. Hierbei entstehen Ihnen keine zusätzlichen Kosten. Bitte beachten Sie:
Teillieferungen für Bestellungen mit Marktfinanzierung sind nicht möglich. Sie erhalten eine Abholbestätigung von Ihrem Markt, sobald alle Artikel verfügbar sind.
Wir bedanken uns für Ihre Geduld und stehen bei Rückfragen gerne zur Verfügung.
Viele Grüße
Ihr MediaMarkt Kundenservice
Yes, mijn bestelling via myGermany is ook gecanceld.ruurd v. schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:14:
Ik krijg net dezelfde melding.. Hoop wel dat het op tijd is voor de Bose
TheFes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:02:
Krijg net een mail van Mediamarkt dat mijn order vertraagd is, zou week 45 worden.
[...]
Je pre-orderdatum wordt als dag 1 gerekend, en vanaf dat moment heb je 45 dagen voor je claim. Dat maakt de uiterste claimdatum voor 30sept 13november (aldus de voorwaarden), en zo doorgerekend voor wie de 14e (overmorgen) besteld 27 november. (voor wie hem vandaag besteld is dat dus uiterlijk 25 november). Week 45 is de week van 2 t/m 8 november, dus dat is sowieso op tijd.th0ckx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:27:
Ik krijg net dezelfde melding.. Hoop wel dat het op tijd is voor de Bose
[...]
Same here. Van de Google store zelf nog geen bericht, maar dat is een zwarte. Die MediaMarkt is de Sage, die ik liever wil.TheFes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
Via Amazon.co.uk kom ik op maar liefst 898 pond...thecompany schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:04:
Zat nog erg te twijfelen tussen de 00000 truc, my Germany of amazon.co.uk. Kost even wat meer (40 euro ongeveer) maar ben blij dat ik voor de laatste ben gegaan. Staat nog steeds op arriving 16-17 October.

Is omdat hij bij Amazon zelf niet meer beschikbaar is en het nu via een derde partij gaat die via Amazon het aanbiedt.dedominee schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Via Amazon.co.uk kom ik op maar liefst 898 pond...
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Dit zijn de en-GB terms:phYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Je pre-orderdatum wordt als dag 1 gerekend, en vanaf dat moment heb je 45 dagen voor je claim. Dat maakt de uiterste claimdatum voor 30sept 13november (aldus de voorwaarden), en zo doorgerekend voor wie de 14e (overmorgen) besteld 27 november. (voor wie hem vandaag besteld is dat dus uiterlijk 25 november). Week 45 is de week van 2 t/m 8 november, dus dat is sowieso op tijd.
en dit de de-DE
- To take part in the Promotion, Participants must submit a claim for the Reward from 14 to 45 days after receipt of the Qualifying Product ("Claim Period") at pixel-offers.com/bose ("Claim"). In order to complete the Claim form, the Participant must provide their full name and postal address where the Reward should be delivered and upload a proof of the order such as a copy of the receipt or invoice from the Participating Retailer. Participants must also upload an image of the IMEI number of the Qualifying Product which can be found on the packaging box and/or the Qualifying Product settings.
- For the avoidance of doubt, the date of receipt shall be considered day 1 for the purposes of the Promotion. As such the last day to submit a Claim for a Qualifying Product ordered on 30 September is 3 January 2021 (23:59 GMT).
Vertaald is dat (Google translate):Um an der Aktion teilzunehmen, muss der Teilnehmer mindestens 14 aber maximal 45 Tage ("Antragsfrist") nach der Vorbestellung des qualifizierenden Produkts im Aktionszeitraum auf pixel-offers.com/bose seinen Prämienantrag ("Antrag") einreichen. Im Antragsformular muss der Teilnehmer seinen vollständigen Namen und seine Postanschrift angeben, an welche die Prämie zugestellt werden soll, sowie einen Kaufnachweis, wie z. B. eine Kopie der Quittung oder Rechnung des teilnehmenden Einzelhändlers, hochladen. Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Um Missverständnisse auszuschließen, wird das Vorbestelldatum für die Zwecke dieser Aktion als Tag 1 betrachtet. Somit ist der letzte Tag, an dem ein Antrag für ein am 30. September gekauftes qualifizierendes Produkt eingereicht werden kann, der 13. November 2020 (23:59 Uhr MEZ).
Ik vind het wel vreemd dat de Engelse voorwaarden uitgaan van ontvangst en de Duitse van pre-order-datum.Om deel te nemen aan de actie, moet de deelnemer zijn aanvraag ("aanvraag") minimaal 14, maar maximaal 45 dagen ("aanvraagperiode") indienen na het vooraf bestellen van het in aanmerking komende product tijdens de actieperiode op pixel-offers.com/bose. In het aanmeldingsformulier moet de deelnemer zijn volledige naam en postadres opgeven waar de onderscheiding naartoe moet worden gestuurd, evenals een aankoopbewijs, zoals B. Upload een kopie van de kassabon of factuur van de deelnemende winkelier. Daarnaast moet de deelnemer een foto uploaden van het IMEI-nummer van het vooraf bestelde kwalificerende product, die te vinden is op de productverpakking en / of in de instellingen van het in aanmerking komende product.
Om misverstanden te voorkomen, wordt de pre-orderdatum voor deze actie als dag 1 beschouwd. De laatste dag waarop een aanvraag kan worden ingediend voor een in aanmerking komend product dat op 30 september is gekocht, is 13 november 2020 (23:59 uur CET).
Waarom krijgen de Engelsen meer tijd?
Op deze pagina staat:TheFes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:46:
Ik vind het wel vreemd dat de Engelse voorwaarden uitgaan van ontvangst en de Duitse van pre-order-datum.
Waarom krijgen de Engelsen meer tijd?
https://support.google.co...mentation/answer/10070211
Dus denk dat ook de britten snel moeten zijn.- Wait 14 days from the order date before submitting your claim.
- When the wait period is over, submit your claim (select United Kingdom or Ireland) for your free Bose QC 35 II headphones. You'll need to do this within 45 days of the order date.
//edit: wat een bende die voorwaarden. In de engelse mag je tot de 19e preorderen, in de duitse tot de 14e. In de engelse is de uiterste claimdatum 3 22 januari 2021, in de duitse 13 27 november

[ Voor 13% gewijzigd door phYzar op 12-10-2020 15:00 ]
Hmm, beetje tegenstrijdig, maar goed. Het is sowieso afwachten nuphYzar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
Op deze pagina staat:
https://support.google.co...mentation/answer/10070211
[...]
Dus denk dat ook de britten snel moeten zijn.
Had via de 00000 methode eentje besteld (1 oktober) met leverdatum in begin november.
Aangezien er zoveel geannuleerd zijn heb ik voor de zekerheid ook nog maar een bestellng geplaatst (ophalen in de winkel) bij de Saturn.
Op de pagina zelf werd aangegeven dat ik hem donderdag al op zou kunnen halen daar, maar in de mail staat dat er een bericht komt wanneer hij klaar ligt. Ben benieuwd hoe snel het dus daadwerkelijk is bij de Saturn.
Aangezien er zoveel geannuleerd zijn heb ik voor de zekerheid ook nog maar een bestellng geplaatst (ophalen in de winkel) bij de Saturn.
Op de pagina zelf werd aangegeven dat ik hem donderdag al op zou kunnen halen daar, maar in de mail staat dat er een bericht komt wanneer hij klaar ligt. Ben benieuwd hoe snel het dus daadwerkelijk is bij de Saturn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
je bent je hiervan bewust, en dat je ook je Nederlandse nummerbord kan worden aangehouden?TheFirepit schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:59:
Had via de 00000 methode eentje besteld (1 oktober) met leverdatum in begin november.
ik en benieuwd
Reizigers uit Nederland, met uitzondering van de provincie Zeeland, dienen bij binnenkomst in Duitsland een negatieve coronatest te tonen. Deze mag niet ouder zijn dan 48 uur.
Der Versand Ihres bestellten Artikels xxx "GOOGLE Pixel 5 128 GB Sorta Sage Dual SIM " wird sich verzögern.
Die Ware wird voraussichtlich in der Kalenderwoche 45 in unserem Lager eingehen und anschließend an Ihre Lieferadresse versendet.
Van m'n preorder bij de mediamarkt ben benieuwd naar saturn
Van m'n preorder bij de mediamarkt ben benieuwd naar saturn
Dit geldt niet voor NRWrubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
je bent je hiervan bewust, en dat je ook je Nederlandse nummerbord kan worden aangehouden?
ik en benieuwd
Reizigers uit Nederland, met uitzondering van de provincie Zeeland, dienen bij binnenkomst in Duitsland een negatieve coronatest te tonen. Deze mag niet ouder zijn dan 48 uur.
Als ik kijk naar de Saturn in Kleve kan ik hem niet ophalen.TheFirepit schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:59:
Onbeschikbaar in deze winkel.
Ik houd het wel even in de gaten, in de hoop dat er 1 beschikbaar komt.
EDIT: Refresh, en toen was de groene beschikbaar. Meteen gereserveerd voor afhalen op 15-10-2020.
[ Voor 6% gewijzigd door patatman12 op 12-10-2020 15:22 ]
https://www.dvhn.nl/extra...e-deelstaat-26087054.htmlrubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:16:
[...]
oh dan heb ik het verkeerd gelezen
https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies
Het is wat de gek er voor geeft.dedominee schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Via Amazon.co.uk kom ik op maar liefst 898 pond...
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Otto, via Huifkar.True schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:16:
Als we hier de levertijden, prijzen en levermethodes discussiëren is het wellicht praktisch om ook aan te geven wat voor levermethode er gekozen is wanneer we hier aangeven dat de door jouw geselecteerde levermethode toch niet werkt (eventueel met de notitie of de levering met een bepaalde workaround is of niet), anders heeft dit topic weinig nut gezien ik nu sowieso de volgende methodes gezien heb:@MrVegeta @coster1 @namapus
- DE playstore, NL 00000 postcode
- DE playstore, DE privéadres
- DE playstore, doorstuurservice
- FR playstore, ?? adres
- Fnac, ?? adres
- UK Amazon, UK privéadres
- UK Amazon, NL adres
- Mediamarkt, pickup
- Madiamarkt, DE privéadres
- Mediamarkt, doorstuurservice
- Saturn pickup
- Saturn DE privéadres
- Saturn doorstuurservice
- Otto, pickup
- Otto, DE privéadres
- Otto, doorstuurservice
- ??, DHL afleverpunt in DE
Verdere info: Bestellt am 4. Oktober 2020, lieferbar Mitte November.
Ja precies! Je mag er wel heen om ff wat te halen
Wat als er in Nederland een 2de lockdown wordt afgekondigd?Pukson schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:38:
[...]
Ja precies! Je mag er wel heen om ff wat te halen
Hoe gaat Duitsland dat interpreteren?
Dat zie je dan wel, maar daar gaat dit topic niet echt over denk ikXfile schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:40:
[...]
Wat als er in Nederland een 2de lockdown wordt afgekondigd?
Hoe gaat Duitsland dat interpreteren?
Dat is niet geheel juist. Er is een aanvulling gekomenrubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
je bent je hiervan bewust, en dat je ook je Nederlandse nummerbord kan worden aangehouden?
ik en benieuwd
De aan Nederland grenzende deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt sinds 3 oktober een uitzondering op de quarantaineplicht voor mensen die minder dan 24 in NRW blijven of minder dan 24 uur in een risicogebied zijn geweest. Kort de grens over steken kan in Noordrijn-Westfalen dus wel. Lees meer bij de FAQs van NRW.
De aan Noord-Nederland grenzende deelstaat Nedersaksen maakt deze uitzondering voor grensverkeer vanaf vrijdag 9 oktober ook. Nederlanders mogen de grens over, als ze niet langer dan 24 uur blijven.
[ Voor 42% gewijzigd door Nuevocasa op 12-10-2020 15:57 ]
In zekere zin gaat de topic er wel over.Dennis-L schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Dat zie je dan wel, maar daar gaat dit topic niet echt over denk ik
Klopt, dit dus. Het gaat dan ook om Nedersaksen. Het wordt dan even een ritje naar Oldenburg en weer terug.Nuevocasa schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Dat is niet geheel juist. Er is een aanvulling gekomen
[...]
Klopt dat heb ik ook gelezen en wel op deze site: https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadviesNuevocasa schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Dat is niet geheel juist. Er is een aanvulling gekomen
[...]
Laatst gewijzigd op: 09-10-2020 | Nog steeds geldig op: 12-10-2020
In de deelstaat Nedersaksen zijn grensbewoners en andere bezoekers uit Nederland toegestaan - onder bepaalde voorwaarden - een kort bezoek te brengen om bijvoorbeeld te tanken of boodschappen te doen. Dit geldt ook nog steeds voor de deelstaat Noordrijn-Westfalen. Als u uit de Nederlandse provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Flevoland, Limburg en Noord-Brabant, of uit Curaçao komt, moet u bij inreis in Duitsland een negatieve COVID-19 test tonen die niet langer dan 48 uur eerder is afgenomen. Dit geldt niet als u uit de provincie Zeeland komt. Het testresultaat moet altijd vergezeld gaan van een doktersattest en in het Duits of Engels zijn. Als u de negatieve test niet kunt overleggen moet u zich bij aankomst in Duitsland preventief laten testen. Dan wordt gevraagd om daarna 14 dagen in zelfquarantaine te gaan. Deze quarantaine kan opgeheven worden als de test negatief is. De test- en quarantaineregels van de Duitse overheid gelden niet voor reizigers die uit Zeeland komen of op doorreis zijn naar een ander land. Meer informatie over de regels en uitzonderingen vindt u onder het kopje ‘Coronavirus’. Het bovengenoemde geldt ook voor kinderen (van alle leeftijden).
Ik heb het even aangevuld....TheFirepit schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:57:
[...]
Klopt, dit dus. Het gaat dan ook om Nedersaksen. Het wordt dan even een ritje naar Oldenburg en weer terug.
Dit topic gaat niet over hoe Duitsland een eventuele Nederlandse lockdown gaat interpreteren
Daarnaast is er nu in Nederland geen lockdown en als ie er komt dan zullen niet noodzakelijke reizen naar het buitenland wel worden afgeraden, daar hoeft Duitsland dan helemaal niets van te vinden.
Een telefoon ophalen in Duitsland lijkt mij namelijk niet echt noodzakelijk.
Maar goed weer terug naar de levertijden en prijzen.
Dat snap ik, maar ik reageerde op het artikel.Dennis-L schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Dit topic gaat niet over hoe Duitsland een eventuele Nederlandse lockdown gaat interpreteren![]()
Daarnaast is er nu in Nederland geen lockdown en als ie er komt dan zullen niet noodzakelijke reizen naar het buitenland wel worden afgeraden, daar hoeft Duitsland dan helemaal niets van te vinden.
Een telefoon ophalen in Duitsland lijkt mij namelijk niet echt noodzakelijk.
Maar goed weer terug naar de levertijden en prijzen.
Mijn bestelling bij de Media Markt (Webshop met levering op Duits adres) staat vooralsnog gewoon op 15 oktober. Ook kan ik in de webshop nog een nieuwe bestelling doen, levering staat nog steeds op 15 oktober.
Mijn "DE playstore, NL 00000 postcode" is ook gecanceld. Ik weet alleen nog niet waar en hoe ik nu ga bestellen. Mijn voorkeur was Amazon UK, maar daar is nu alles uitverkocht. Iemand suggesties?
Tripje naar Duitsland? Bij de MediaMarkt kun je nog bestellen en afhalen.RM1337 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:45:
Mijn "DE playstore, NL 00000 postcode" is ook gecanceld. Ik weet alleen nog niet waar en hoe ik nu ga bestellen. Mijn voorkeur was Amazon UK, maar daar is nu alles uitverkocht. Iemand suggesties?
Of Alternate DE, Otto.RM1337 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:45:
Zie de post boven je.RM1337 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:45:
Ja ben ik aan het overwegen, misschien even morgen afwachten en alle covid regels uitzoeken. Het is voor mij wel een flinke trip vanuit Rotterdam.injectx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:46:
[...]
Tripje naar Duitsland? Bij de MediaMarkt kun je nog bestellen en afhalen.
MediaMarkt wordt ook pas vanaf week 45. Direct daar een pre-order gedaan sinds het kon. Vandaag mail gehad dat het al is uitgesteld en dat het vanaf week 45 wordt.
jede Bestellung auf www.mediamarkt.de wird umfassend geprüft. Ihre Bestellung 92218185 hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt und musste daher aus Sicherheitsgründen automatisch abgelehnt werdenruurd v. schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:47:
[...]
Zie de post boven je.Ik heb hem zojuist ook nog maar eens via mediamarkt.de besteld (via myGermany). Leverdatum staat inderdaad ook op 15 oktober.
via mygermany
Mmm, ze hebben het daar niet zo op my Germany heb ik het idee....rubzman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:51:
[...]
jede Bestellung auf www.mediamarkt.de wird umfassend geprüft. Ihre Bestellung 92218185 hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt und musste daher aus Sicherheitsgründen automatisch abgelehnt werden
via mygermany

nee inderdaad ze hebben gelijk mijn mediamarkt Duitsland account geblokkeerd en verwijderd.ruurd v. schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
Mmm, ze hebben het daar niet zo op my Germany heb ik het idee....
Ow, dat is balen.ruurd v. schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
Mmm, ze hebben het daar niet zo op my Germany heb ik het idee....
Vandaag werden mijn Pixel stands via my Germany geleverd. Ik heb wel via de Google store besteld. Die gingen trouwens ook al van mijn Visa rekening. Levering staat gepland voor 20/10-21/10 bij myGermany.
Hoe heb je het gedaan qua adres? Ik woon in het noord oosten, zou naar Mediamarkt Papenburg kunnen rijden. Is niet zo ver, maar om te bestellen heb ik een geldig Duits adres nodig.patatman12 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:
[...]
Als ik kijk naar de Saturn in Kleve kan ik hem niet ophalen.
Onbeschikbaar in deze winkel.
Ik houd het wel even in de gaten, in de hoop dat er 1 beschikbaar komt.
EDIT: Refresh, en toen was de groene beschikbaar. Meteen gereserveerd voor afhalen op 15-10-2020.
Een vriend van me heeft familie in Duitsland. Zou ik hun adres kunnen gebruiken om de account te registreren. Telefoon bestellen, online betalen met de creditcard/paypal en dan vrijdag er heen rijden om de telefoon op te halen?
[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 12-10-2020 17:21 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb als gast besteld bij Saturn. Bij adres heb ik 00000 ingevoerd als postcode en de echte postcode bij de plaatsnaam ingezet en Niederlande erbij.MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
Hoe heb je het gedaan qua adres? Ik woon in het noord oosten, zou naar Mediamarkt Papenburg kunnen rijden. Is niet zo ver, maar om te bestellen heb ik een account nodig met geldig Duits adres.
Ik kon gewoon een 4 cijferige postcode invullen en als land Nederland. Wel afhalen maar dit kon allemaal zonder problemenTheFirepit schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Ik heb als gast besteld bij Saturn. Bij adres heb ik 00000 ingevoerd als postcode en de echte postcode bij de plaatsnaam ingezet en Niederlande erbij.
Excuseer, bedoelde inderdaad ook als gastTheFirepit schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Ik heb als gast besteld bij Saturn. Bij adres heb ik 00000 ingevoerd als postcode en de echte postcode bij de plaatsnaam ingezet en Niederlande erbij.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 12-10-2020 17:24 ]
Waarom proberen jullie de 00000 postcode truc bij andere shops? Die truc is bij de playstore gedaan omdat alle bestellingen van Google Duitsland uit een van de Nederlandse magazijnen komt van Google. Ik denk niet dat Saturn hun magazijn in NL zit...
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Ik denk niet dat die postcodetruc gedaan wordt omdat het vanuit een Nederlands magazijn wordt verstuurd.MrDucky schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:26:
Waarom proberen jullie de 00000 postcode truc bij andere shops? Die truc is bij de playstore gedaan omdat alle bestellingen van Google Duitsland uit een van de Nederlandse magazijnen komt van Google. Ik denk niet dat Saturn hun magazijn in NL zit...
In het magazijn gaat namelijk niemand denken "Hé, deze moet niet naar Duitsland maar naar Nederland".
De verzendlabels worden allemaal automatisch gegenereerd in het magazijn en vervolgens wordt het pakket overgedragen aan DHL.
Dat de postcodetruc """""werkt""""" komt gewoon omdat de Google store 00000 als geldige postcode ziet en er blijkbaar in het Stad-veld een heel boekwerk aan tekst ingevoerd kan worden.
En blijkbaar zijn er meer webshops in Duitsland waarbij dit werkt.
Na een annulering met de postcode truc op de Duitse Google store, een nieuwe poging bij Saturn gedaan.
Dit keer dan wel via mailboxde.
Nu hopen dat het wel goed gaat!
Dit keer dan wel via mailboxde.
Nu hopen dat het wel goed gaat!
Ik ga de telefoon zelf ophalen, dus verwacht niet die postcode een probleem gaat opleveren.MrDucky schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:26:
Na het lezen van positieve verhalen in het Pixel 4a forum over de webshop fnac.com is het nu mogelijk om de Pixel 5 daar aan te schaffen en probleemloos naar Nederland te laten verzenden.
Nadat mijn bestelling was geannuleerd op Google.de, heb ik een bestelling geplaatst bij Fnac. Ik heb gekozen voor expreslevering. Het apparaat wordt verwacht/verzonden op 15-10. Inclusief verzendkosten kost de telefoon 646,34.
Misschien een optie voor anderen? Ik heb de Bose-koptelefoon al, en dat was geen overweging voor mij.
Nadat mijn bestelling was geannuleerd op Google.de, heb ik een bestelling geplaatst bij Fnac. Ik heb gekozen voor expreslevering. Het apparaat wordt verwacht/verzonden op 15-10. Inclusief verzendkosten kost de telefoon 646,34.
Misschien een optie voor anderen? Ik heb de Bose-koptelefoon al, en dat was geen overweging voor mij.
XBL: Hypernova NL | YouTube
De laatste keer dat ik keek was alleen de zwarte via fnac te bestellen?Turbo Timmeh schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:41:
Na het lezen van positieve verhalen in het Pixel 4a forum over de webshop fnac.com is het nu mogelijk om de Pixel 5 daar aan te schaffen en probleemloos naar Nederland te laten verzenden.
Maar heb zelf goede ervaringen met fnac.com, vrijdag voor mijn vriendin een pixel 4a besteld, en vandaag binnen gekomen.
Ik heb gewoon mijn eigen adres opgeven en gereserveerd. Ik ga hem donderdag afhalen als ik bericht krijg dat die klaar ligt.MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
Hoe heb je het gedaan qua adres? Ik woon in het noord oosten, zou naar Mediamarkt Papenburg kunnen rijden. Is niet zo ver, maar om te bestellen heb ik een geldig Duits adres nodig.
Een vriend van me heeft familie in Duitsland. Zou ik hun adres kunnen gebruiken om de account te registreren. Telefoon bestellen, online betalen met de creditcard/paypal en dan vrijdag er heen rijden om de telefoon op te halen?
Heb gekozen om te betalen bij het afhalen.
Dat klopt, alleen de zwarte versie is te koop in Frankrijk. De groene is tot op heden niet beschikbaar. Zelfs niet bij Google zelf.patatman12 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:
[...]
De laatste keer dat ik keek was alleen de zwarte via fnac te bestellen?
Maar heb zelf goede ervaringen met fnac.com, vrijdag voor mijn vriendin een pixel 4a besteld, en vandaag binnen gekomen.
XBL: Hypernova NL | YouTube
Behoort Fnac ook tot de actie voor de headphonesTurbo Timmeh schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:41:
Bedankt voor de tip jongens! Alsnog bij Saturn een bestelling kunnen plaatsen voor de groene variant, ophalen en betalen bij de winkel zelf... Eerst even afwachten wat de Google Store order gaat doen, maar wel een goede tweede optie! Is een eindje rijden (uur enkele reis), maar wel de zekerheid.
Ik sta op het punt hem te bestellen bij Fnac BE, wat is handig voor de adresgegevens? Mijn naam en dan het adres waar die geleverd moet worden?
Fnac bezorgt gewoon aan je eigen adres met FedEx. Dus je kan gerust je eigen adresgegevens invoerenTheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:20:
Ik sta op het punt hem te bestellen bij Fnac BE, wat is handig voor de adresgegevens? Mijn naam en dan het adres waar die geleverd moet worden?
Fnac Belgie ook? Ik zie alleen Belgie en Luxemburg staanPukson schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:20:
[...]
Fnac bezorgt gewoon aan je eigen adres met FedEx. Dus je kan gerust je eigen adresgegevens invoeren
Had ik ook, je moet bestellen op .com i.p.v. .beTheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:21:
[...]
Fnac Belgie ook? Ik zie alleen Belgie, Pays en Luxemburg staan
De vraag die dan bij me opkomt, qua garantie, of ik dan terecht kan bij een Belgische winkel..qb306882 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:22:
[...]
Had ik ook, je moet bestellen op .com i.p.v. .be
Bepaalde provincies moet je negatieve test hebben om de grens over te gaan.
Dat geldt dus niet voor heel Duitsland.MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:27:
https://www.dvhn.nl/extra...e-deelstaat-26087054.html
Even gebeld met Fnac (vestiging Wijnegem), het zou geen probleem moeten zijn als ik 'm bij Fnac.com zou bestellen. Ze nemen de telefoon gewoon aan (indien je de juiste documenten bij je hebt).TheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:24:
[...]
De vraag die dan bij me opkomt, qua garantie, of ik dan terecht kan bij een Belgische winkel..
Als mijn order voor de duitse google store word geannuleerd ga ik denk maar dat doen! Bedankt voor de info! Wat een heisa dit weer (maar dit zal voor een aantal niet de eerste keer zijn denk ik)Pukson schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:20:
[...]
Fnac bezorgt gewoon aan je eigen adres met FedEx. Dus je kan gerust je eigen adresgegevens invoeren
Voor levering in Nederland Pays-Bas selecteren toch?
Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies