Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 21:36
Nevsg schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:45:
[...]

Inderdaad! De prijs valt mij ook zwaar tegen, zit er niet op te wachten om nu nog de intoductieprijs te betalen... Laten we hopen dat de komst van de 5a de prijs van de 5 doet dalen.
Ja helemaal eens! Bekendmaking van Pixel 6 heeft ook nog geen effect, de prijs is zelfs weer licht gestegen in Nederland. Gelukkig heeft de laatste Android beta mijn Pixel 3 echt heel positief veranderd, dus ik kan het wachten weer even aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 21:37
Tiroz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:33:
[...]

Ja helemaal eens! Bekendmaking van Pixel 6 heeft ook nog geen effect, de prijs is zelfs weer licht gestegen in Nederland. Gelukkig heeft de laatste Android beta mijn Pixel 3 echt heel positief veranderd, dus ik kan het wachten weer even aan :D
Waarom niet voor de 5a gaan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:13
@jinks26 Volgens mij alleen in de US en Japan beschikbaar.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 07:42
TheRicolaa10 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:26:
@jinks26 Volgens mij alleen in de US en Japan beschikbaar.
Idd, een aantal weken na de launch zal het toestel ook dmv grijze import te koop zijn in NL echter verwacht ik dat de prijs richting Pixel 5 gaan.
Waardoor je moet gaan afvragen of het überhaupt waard is om voor 5a te gaan IPV de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 21:36
Pixel 5a is ook weer significant groter, ben juist gecharmeerd van de 5 door de afmetingen. Maar zie dat ook het aantal aanbieders in Nederland in de pricewatch ondertussen is gehalveerd en in de afgelopen weken de prijs gestegen is naar € 700,-. Schaarste of iets dergelijks...? Omgekeerde prijsontwikkeling in ieder geval!

Edit: ah, zie dat de productie is gestopt. Dat zal het verklaren.

Edit2: overweeg om dan maar een 4a te kopen als (tijdelijk) vervanger van mijn huidige pixel 3. En dan even afwachten wat we gaan horen van de 6a. Nog maar even kijken of de 5 nog in prijs omlaag gaat maar met de huidige schaarste...we gaan het zien

[ Voor 33% gewijzigd door Tiroz op 29-08-2021 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevsg
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:31
Tiroz schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:17:
Pixel 5a is ook weer significant groter, ben juist gecharmeerd van de 5 door de afmetingen. Maar zie dat ook het aantal aanbieders in Nederland in de pricewatch ondertussen is gehalveerd en in de afgelopen weken de prijs gestegen is naar € 700,-. Schaarste of iets dergelijks...? Omgekeerde prijsontwikkeling in ieder geval!

Edit: ah, zie dat de productie is gestopt. Dat zal het verklaren.

Edit2: overweeg om dan maar een 4a te kopen als (tijdelijk) vervanger van mijn huidige pixel 3. En dan even afwachten wat we gaan horen van de 6a. Nog maar even kijken of de 5 nog in prijs omlaag gaat maar met de huidige schaarste...we gaan het zien
Ik had niet verwacht dat de prijzen zo gigantisch zouden stijgen... Hoop dat een aanstaande release van de Pixel 6 de prijs van de 5 zal laten dalen. Maarja, wat is wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 13:13
Nevsg schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:52:
[...]

Ik had niet verwacht dat de prijzen zo gigantisch zouden stijgen... Hoop dat een aanstaande release van de Pixel 6 de prijs van de 5 zal laten dalen. Maarja, wat is wijsheid?
Hopen mag, maar ik heb er geen vertrouwen in. De Pixel 5 wordt niet meer gemaakt en zal dus alleen in prijs stijgen. Lagere prijzen na de release van een nieuw model is bij Google eigenlijk nooit voor gekomen. Ik denk dat als je lang wacht, je blij mag zijn als je überhaupt nog ergens aan een Pixel 5 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:34

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

LoeWn schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:53:
[...]Hopen mag, maar ik heb er geen vertrouwen in. De Pixel 5 wordt niet meer gemaakt en zal dus alleen in prijs stijgen.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Vriend van me heeft de Pixel 6, dat ding is best groot en zwaar, zelfs zonder hoesje. Dus ik dacht 'weet je, doe mij de vorige generatie dan maar'... en zie nu dat die de afgelopen paar maanden van €620 naar €850 is gegaan. Damned. Zal inderdaad door de schaarste komen, wat niet beter gaat worden.

Mijn hoop was gevestigd op de 6, maar dat wordt 'm niet. En dit bedrag is belachelijk hoog voor de 5... dus dan wachten we maar weer op een volgende kandidaat.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoedema
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 13:28
Kan ik iemand blij maken met een Mous hoesje voor de Pixel 5 nieuw in verpakking? Mijn 5 is overleden in een surf sessie. Nu over naar de 8 en daarom de spullen van de 5 aan het opruimen. Heb ook nog het gebruikte hoesje.

https://eu.mous.co/produc...se?variant=39384505876573

Heb 'm voor de vorm ook op marktplaats gezet, maar vind het vooral zonde om m weg te gooien.

https://link.marktplaats.nl/m2033415238
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies