XBL: Hypernova NL | YouTube
[ Voor 11% gewijzigd door qb306882 op 12-10-2020 20:22 ]
Internationale shipping of standaard? Wel jammer dat er nog eens 25 euro bovenop komt vanwege een speciale heffing..qb306882 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:45:
Zojuist besteld op Fnac. Ben benieuwd! Weet iemand wat de beste manier is om de fabric case te verkrijgen?
Edit:
Gekozen voor internationale shipping en nu net de bestelling geplaatst, ik ben benieuwd
[ Voor 12% gewijzigd door TheRicolaa10 op 12-10-2020 18:56 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Iemand hetzelfde?
Fnac is inmiddels out of stock
[ Voor 6% gewijzigd door Pukson op 12-10-2020 19:12 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Ja had ik bij de eerste bestelling ook zo vlug, maar 2de niet. Waarschijnlijk omdat ik de ander heb geannuleerd en nu deze erin schoot. Zal wel even een check zijnTheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:17:
@Pukson Die van mij is gevalideerd en in afwachting van de leverancier. Dan is het wel heel snel gegaan, gelukkig niet te lang gewacht deze keer.
Ik heb mijn google store bestelling geannuleerd. Als die van jou klaar ligt donderdag zou ik hem kunnen ophalen. Ik kom uit Apeldoorn, en ga naar Saturn Kleve.FabianNL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:15:
Bedankt voor de tip jongens! Alsnog bij Saturn een bestelling kunnen plaatsen voor de groene variant, ophalen en betalen bij de winkel zelf... Eerst even afwachten wat de Google Store order gaat doen, maar wel een goede tweede optie! Is een eindje rijden (uur enkele reis), maar wel de zekerheid.
Zie ik je daar misschien haha, hopelijk ligt de mijne dan ook klaar.patatman12 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:24:
[...]
Ik heb mijn google store bestelling geannuleerd. Als die van jou klaar ligt donderdag zou ik hem kunnen ophalen. Ik kom uit Apeldoorn, en ga naar Saturn Kleve.
Besteld, betaald & bevestigd. Hoop dat hij daadwerkelijk klaar ligt deze week.
Je krijgt dan ook een Bose headset erbij en in de voorwaarde van deze actie staat: maximaal 2 per adres/huishouden. Betekent dat, dat ik er mogelijk 2 op mijn naam kan laten bestellen en ook beide in aanmerkingen komen voor de actie?
Hoopte dat Mediamarkt of Saturn deze ook konden leveren maar zie de cases voor de Pixel 5 er nog niet bij staan.
Baal enorm dat mijn google order geannuleerd is.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Fnac.com heeft de zwarte. Dus mocht je die willen heb je geluk.mrfatmen schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:25:
Weet iemand of er ook een winkel buiten de google store de fabric cases verkoopt.
Hoopte dat Mediamarkt of Saturn deze ook konden leveren maar zie de cases voor de Pixel 5 er nog niet bij staan.
Baal enorm dat mijn google order geannuleerd is.
Zolang de voorraad strekt he. Die Bose lijkt me als je de Pixel op 12 oktober bestelt, niet direct een zekerheidje...Blackboard schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:07:
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op, ik ben van plan om een Pixel 5 aan te schaffen via de webshop van MediaMarkt (DE) op een adres van een bekende in Duitsland.
Je krijgt dan ook een Bose headset erbij en in de voorwaarde van deze actie staat: maximaal 2 per adres/huishouden. Betekent dat, dat ik er mogelijk 2 op mijn naam kan laten bestellen en ook beide in aanmerkingen komen voor de actie?
Op fnac.com kun je gewoon een Nederlands adres invoeren. Maar daar staat die nu out of stockBomb-el schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:20:
Welk factuur adres vullen jullie in bij FNAC? Moet toch een Belgisch adres zijn?
Geen idee of dit ook voor de Google Store werkt. Voor de simkaart destijds in elk geval wel. Mocht mijn Duitse 00000 order geannuleerd worden dan zal ik dit eens proberen.
Hij is, volgens mij, nog steeds te bestellen bij de Saturn.Bomb-el schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:12:
Ik gooi hem er nog maar eens in, je weet immers maar nooit: Wie meerdere toestellen in bestelling heeft en er eentje over heeft die geleverd wordt in de week van 16 oktober, ik ben bereid er eentje over te nemen (en eventueel zelf af te halen) tegen een mooie vergoeding. Stuur me maar een berichtje als je geïnteresseerd bent
Klopt! Heb ik ook gedaan zojuist, maar vraag me af in hoeverre ik dan nog kans maak op de Bose en wanneer ik hem kan ophalen. Op de site stond 15 oktober, maar dat lijkt me sterk...FabianNL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:38:
[...]
Hij is, volgens mij, nog steeds te bestellen bij de Saturn.
Donderdag? Iedereen die hem nu bestelt heeft het toch over november?tap123 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:05:
Ik zit ook na te denken om morgen nog eentje te bestellen bij de MM in DLD, want dan zou je hem donderdag al kunnen ophalen en dus ruim op tijd voor de Bose actie. Ik weet het niet met de Otto.de bestelling van 3 oktober....
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dennis-L schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
Dat geldt dus niet voor heel Duitsland.
https://www.dvhn.nl/extra...e-deelstaat-26087054.html
https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadviesReisadvies Duitsland | Ministerie van Buitenlandse Zaken
Laatst gewijzigd op: 09-10-2020 | Nog steeds geldig op: 12-10-2020
In de deelstaat Nedersaksen zijn grensbewoners en andere bezoekers uit Nederland toegestaan - onder bepaalde voorwaarden - een kort bezoek te brengen om bijvoorbeeld te tanken of boodschappen te doen. Dit geldt ook nog steeds voor de deelstaat Noordrijn-Westfalen. Als u uit de Nederlandse provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Flevoland, Limburg en Noord-Brabant, of uit Curaçao komt, moet u bij inreis in Duitsland een negatieve COVID-19 test tonen die niet langer dan 48 uur eerder is afgenomen.
https://duitslandinstituu...sland-veelgestelde-vragen
Zoals veel informatie omtrent corona, nogal tegenstrijdig. Dus het is toegestaan zolang je niet uit 11 van de 12 provincies komt
Tja, je zal het maar net treffen dat ze staan te controlleren.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 12-10-2020 23:16 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Pfff, dat verzin je niet...Controleren ze bij de grens?MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:12:
[...]
[...]
https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies
Zoals veel informatie omtrent corona, nogal tegenstrijdig. Dus het is toegestaan zolang je niet uit 11 van de 12 provincies komt
Dat is toch alleen als je langer dan 48h in NRW bent? Dat is wat ik begrepen heb..Bomb-el schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:19:
Alleen niemand die hem mag afhalen. Of gaat iedereen een COVID testje scoren?
Oh dan ben ik abuis. Ik dacht dat Vegeta net iets dergelijks postte.TheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:23:
[...]
Dat is toch alleen als je langer dan 48h in NRW bent? Dat is wat ik begrepen heb..
MrVegeta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:12:
[...]
[...]
https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies
https://duitslandinstituu...sland-veelgestelde-vragen
Tja, je zal het maar net treffen dat ze staan te controlleren.
Nee hoor. Wanneer je korter dan 24 uur gaat kan het primaBomb-el schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:14:
[...]
Pfff, dat verzin je niet...Controleren ze bij de grens?
De aan Nederland grenzende deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt sinds 3 oktober een uitzondering op de quarantaineplicht voor mensen die minder dan 24 in NRW blijven of minder dan 24 uur in een risicogebied zijn geweest. Kort de grens over steken kan in Noordrijn-Westfalen dus wel. Lees meer bij de FAQs van NRW.
De aan Noord-Nederland grenzende deelstaat Nedersaksen maakt deze uitzondering voor grensverkeer vanaf vrijdag 9 oktober ook. Nederlanders mogen de grens over, als ze niet langer dan 24 uur blijven.
Idd niet langer dan 24uurTheRicolaa10 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:23:
[...]
Dat is toch alleen als je langer dan 48h in NRW bent? Dat is wat ik begrepen heb..
[ Voor 7% gewijzigd door Nuevocasa op 13-10-2020 00:04 ]
Volgens mij kan het dus vooralsnog zowel in Nedersaksen als in Noordrijn-Westfalen om naar de Mediamarkt gaan voor de de leukste boodschap van de week.De meeste deelstaten maken ook uitzonderingen op de meld- en quarantaineplicht voor noodzakelijk werk, dringende medische behandelingen of voor mensen die partners of kinderen willen bezoeken. U kunt in het deelstaatoverzicht hieronder nagaan wat in uw geval geldt. De aan Nederland grenzende deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt sinds 3 oktober een uitzondering op de quarantaineplicht voor mensen die minder dan 24 in NRW blijven of minder dan 24 uur in een risicogebied zijn geweest. Kort de grens over steken kan in Noordrijn-Westfalen dus wel. Lees meer bij de FAQs van NRW.
De aan Noord-Nederland grenzende deelstaat Nedersaksen maakt deze uitzondering voor grensverkeer vanaf vrijdag 9 oktober ook. Nederlanders mogen de grens over, als ze niet langer dan 24 uur blijven. Ook maakt Nedersaksen een uitzondering op de quarantaineplicht voor inwoners van Nedersaksen die korter dan 48 uur in risicogebied zijn geweest en voor mensen die een dringende persoonlijke, beroepsmatige of medische reden hebben om naar Nedersaksen te komen of die een verplichte ambtelijke afspraak hebben. Ook reizigers met een negatieve coronatest die niet ouder dan 48 uur is hoeven niet in quarantaine, vooropgesteld dat ze geen Covid19-symptomen hebben. U kunt hier de Corona-Verordnung van Nedersaksen downloaden
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Je weet natuurlijk alleen nooit voor hoe lang dat zo blijftPukson schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:12:
Jaa, dit is al wat vaker langs gekomen. Je kan dus wel even snel wat ophalen
Ik zou het wel even zeker weten als ik jou wasTrue schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:10:
https://duitslandinstituu...eelgestelde-vragen#Reizen
[...]
Volgens mij kan het dus vooralsnog zowel in Nedersaksen als in Noordrijn-Westfalen om naar de Mediamarkt gaan voor de de leukste boodschap van de week.
https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadviesMrVegeta schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:47:
[...]
Ik zou het wel even zeker weten als ik jou wasvan die boete (10k) kan je wel paar telefoontjes kopen.
Laatst gewijzigd op: 09-10-2020 | Nog steeds geldig op: 13-10-2020
In de deelstaat Nedersaksen zijn grensbewoners en andere bezoekers uit Nederland toegestaan - onder bepaalde voorwaarden - een kort bezoek te brengen om bijvoorbeeld te tanken of boodschappen te doen. Dit geldt ook nog steeds voor de deelstaat Noordrijn-Westfalen
Ik heb me niet verdiept in de deelstaat Nedersaksen maar ik vermoed dat de regels daar vergelijkbaar zijn.
Bis zu 24 Stunden kann man im Rahmen des sogenannten „kleinen Grenzverkehrs“ in ein Risikogebiet reisen bzw. aus einem Risikogebiet nach Nordrhein-Westfalen einreisen. Für diese Kurzaufenthalte entfällt ab dem 7. Oktober die Pflicht, sich beim örtlichen Gesundheitsamt zu melden.
Alle Ausnahmen gelten nur, solange keine Symptome für eine COVID-19-Erkrankung vorliegen.
Bron: https://www.land.nrw/de/w...zum-corona-virus#70088affYou can travel to a risk area within the framework of the so-called “small border traffic” or enter North Rhine-Westphalia from a risk area for up to 24 hours. For these short stays, from October 7th, there is no obligation to report to the local health department.
All exceptions only apply as long as there are no symptoms of COVID-19 disease.
we are sorry to inform you, that your order xxxxx from the 09.10.2020 cannot yet be dispatched.
The delivery date for this item is currently in clarification.
Nog mensen die deze mail hebben gekregen?
Als dit zo blijft ben ik haast genegen naar een MM of Saturn net over de grens te rijden zodra de Pixel 5 daar op voorraad is. Om nu vooraf te bestellen en er van uit te gaan dat ik hem kan ophalen gaat me wat te ver aangezien de regelgeving iedere paar dagen kan veranderen..Terminator.T2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 02:14:
Hieronder ook nog de tekst die de deelstaat Noordrijn-Westfalen hanteert op hun eigen website. Onafhankelijk van waar je uit Nederland vandaan komt zou je voor minder dan 24 uur naar Noordrijn-Westfalen mogen als je je natuurlijk wel gezond voelt en je de de lokale regels volgt, zoals het dragen van een mondkapje.
Ik heb me niet verdiept in de deelstaat Nedersaksen maar ik vermoed dat de regels daar vergelijkbaar zijn.
[...]
[...]
Bron: https://www.land.nrw/de/w...zum-corona-virus#70088aff
In hoeverre kom je voor zo'n Bose headset in aanmerking als je de Pixel 5 gewoon direct koopt in Duitsland? Of gaat dat alleen om pre-orders?
Alleen pre-orders die voor 15 oktober zijn gedaan bij bepaalde winkels.Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
In hoeverre kom je voor zo'n Bose headset in aanmerking als je de Pixel 5 gewoon direct koopt in Duitsland? Of gaat dat alleen om pre-orders?
Ja, ik ook. Zou het niet een standaard mailtje zijn dat na X dagen verstuurd wordt wanneer een bestelling nog niet verzonden is? De afzender is namelijk ook paypal@alternate.deZeppeMan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 06:32:
Heb net mailtje gekregen van alternate.de;
we are sorry to inform you, that your order xxxxx from the 09.10.2020 cannot yet be dispatched.
[ Voor 4% gewijzigd door arieck op 13-10-2020 09:12 ]
Zou hem persoonlijk wel al bestellen. Indien het niet kan het ophalen kan je dat altijd digitaal annuleren.Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Als dit zo blijft ben ik haast genegen naar een MM of Saturn net over de grens te rijden zodra de Pixel 5 daar op voorraad is. Om nu vooraf te bestellen en er van uit te gaan dat ik hem kan ophalen gaat me wat te ver aangezien de regelgeving iedere paar dagen kan veranderen..
Verkeerd gekeken, FNAC doet blijkbaar wel mee.TheRicolaa10 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:18:
Iemand een idee hoe het zit met die Bose koptelefoon via Fnac? Waar kan ik die claimen?
[ Voor 7% gewijzigd door Razer op 13-10-2020 09:33 ]
Fnac staat er tussen dus ja!
[ Voor 69% gewijzigd door Pukson op 13-10-2020 09:31 ]
Bose headsets is alleen voor pre-orders. Verder moet je een Duits afleveradres hebben (of Brits of Frans, afhankelijk van waar je je pre-order plaatst)Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Je moet dan dus wel een Frans adres opgeven bij het claimen van de actie, net zoals in de andere deelnemende landen (UK, Ierland, Duitsland). De actie zelf verloopt niet via Fnac maar via Google.Pukson schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:28:
https://pixel-offers.com/bose/fr-FR/qualifying
Fnac staat er tussen dus ja!
Ja dat snap ik, ging me erom dat mensen weten dat de Fnac wel meedoet met de actie.Grimmbeard schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:35:
[...]
Je moet dan dus wel een Frans adres opgeven bij het claimen van de actie, net zoals in de andere deelnemende landen (UK, Ierland, Duitsland). De actie zelf verloopt niet via Fnac maar via Google.
En als je die dus bij Saturn / MM in Duitsland besteld voor afhalen is het afleveradres Duits?TheFes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:33:
[...]
Bose headsets is alleen voor pre-orders. Verder moet je een Duits afleveradres hebben (of Brits of Frans, afhankelijk van waar je je pre-order plaatst)
Als je nu een pre-order plaatst met afhalen bij de MM in Duitsland, heb je wel recht op de Bose, maar moet je nog steeds een afleveradres in Duitsland hebben om die daadwerkelijk te laten bezorgen. Ze gaan die koptelefoon niet naar Nederland sturen.Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:45:
[...]
En als je die dus bij Saturn / MM in Duitsland besteld voor afhalen is het afleveradres Duits?
Dus moet je ofwel een bekende in Duitsland hebben, ofwel een doorstuurservice gebruiken. Echter is er een max van 2 koptelefoons per adres, dus bij een doorstuurservice zal hij geweigerd worden als 2 andere mensen je al voor zijn.
Verzend Alternate.de naar Nederland?ZeppeMan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 06:32:
Heb net mailtje gekregen van alternate.de;
Ja, je kunt een offerte aanvragen op de site of de aanvraag mailen naar 'europe@alternate.de'. Voordat ik mijn bestelling op fnac.com plaatste, heb ik om een offerte gevraagd. Ik heb net een voorstel ontvangen. De totale kosten bij Alternate.de bedragen 623,04, maar de verwachte levertijd is 'tot 6 weken'.melvinjoosten schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:59:
[...]
Verzend Alternate.de naar Nederland?
De bestelling op fnac.com is zojuist van mijn cc afgeschreven en heeft de status 'Wachten op de vervoerder'. Met een beetje geluk ontvang ik het toestel op 15-10.
XBL: Hypernova NL | YouTube
Ik heb laatst Pixel buds 2 besteld en die kwamen enkele dagen eerder.coster1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:25:
Heeft iemand enig idee of de verwachte leverdatum van de Google Store betrouwbaar is? De levering staat op dit moment op 13-16 November (op Duits adres).
Don't get your hopes up.. Ik heb gisteren bij MM en vandaag bij Saturn geprobeerd te bestellen met levering naar myGermany, maar helaas beiden gecancelled.namapus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:02:
Ik heb nu bij mediamarkt.de een bestelling gedaan die ik via mailboxde laat leveren, ben benieuwd of deze bestelling wel zal lukken. Er waren toevallig ineens weer een paar Sage Green toestellen beschikbaar voor levering op 15-10.

Mijn order bij google.de staat nog steeds open, heb nog een klein beetje hoop dat die verzonden gaat worden. Als dat ook niet doorgaat vrees ik dat ik voorlopig even achter het net vis...
Daar zou ik ook niet teveel op hopen. Heb gisteren nog contact met de MediaMarkt gehad. Die wist te vertellen dat dit doorgeschoven wordt naar week 45.namapus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:02:
Ik heb nu bij mediamarkt.de een bestelling gedaan die ik via mailboxde laat leveren, ben benieuwd of deze bestelling wel zal lukken. Er waren toevallig ineens weer een paar Sage Green toestellen beschikbaar voor levering op 15-10.
Het enige wat nog kan is dat er lokale voorraad is.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Afhalen of bezorgen?injectx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:12:
[...]
Daar zou ik ook niet teveel op hopen. Heb gisteren nog contact met de MediaMarkt gehad. Die wist te vertellen dat dit doorgeschoven wordt naar week 45.
Bij afhalen kan er dus lokale voorraad zijn maar die zal net zoals met de andere Pixels vrij laag zijn. Bij bezorgen wordt het sowieso week 45.
Bij mij is nu ook alles vastgezet en staat er "We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.". Ik denk juist dat dat postitief is.TheFirepit schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:15:
Mijn order bij de Duitse Google store is nu ook vastgezet en ik kan niks meer veranderen. Aangezien het verzenden pas gepland staat voor 3 - 6 november denk ik dat deze binnenkort gecancelled gaat worden.
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Don't get your hopes high haha. Verschillende hadden hetzelfde bericht afgelopen zondag en uiteindelijk toch geannuleerd.TI_Observer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Bij mij is nu ook alles vastgezet en staat er "We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.". Ik denk juist dat dat postitief is.
Zojuist is m'n status van de Fnac gewijzigd naar
Waiting for supplier delivery
[ Voor 10% gewijzigd door Pukson op 13-10-2020 11:30 ]
Dat dus. En dat het nu wel erg vroeg is om het vast te zetten terwijl de leverschatting 3-6 november is. Kan zijn dat we geluk hebben en dat we hem ook eerder krijgen omdat er een aantal vrijgekomen zijn, maar ik vind het vooralsnog verdachtPukson schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:27:
[...]
Don't get your hopes high haha. Verschillende hadden hetzelfde bericht afgelopen zondag en uiteindelijk toch geannuleerd.
Pixelnoia(v.) [piksel'nɔja]: acute paranoia na het bestellen van een Google Pixel telefoon.
Vaak is het zo'n 1 tot 5 dagen eerder dan dat je zou verwachten.TheFirepit schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:31:
[...]
Dat dus. En dat het nu wel erg vroeg is om het vast te zetten terwijl de leverschatting 3-6 november is. Kan zijn dat we geluk hebben en dat we hem ook eerder krijgen omdat er een aantal vrijgekomen zijn, maar ik vind het vooralsnog verdacht
Net bericht gehad van Mediamarkt dat bestelling is geannuleerdinjectx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:12:
[...]
Daar zou ik ook niet teveel op hopen. Heb gisteren nog contact met de MediaMarkt gehad. Die wist te vertellen dat dit doorgeschoven wordt naar week 45.
Nu een nieuwe bestelling gedaan en dan ga ik wel die kant op om het op te halen.
Je kan bij Saturn gewoon reserveren en aangeven dat je hem bij afhalen betaalt. Als hij vervolgens klaar ligt en je hem niet binnen een week ophaalt dan word de reservering gewoon automatisch geannuleerd. Er zijn dus weinig nadelen aan gewoon een reservering doen. Als je een reservering hebt gedaan dan weet je ook tenminste dat er een klaarligt als je de grens overgaat en dat je niet voor niets helemaal naar Duitsland rijd.Joster schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Als dit zo blijft ben ik haast genegen naar een MM of Saturn net over de grens te rijden zodra de Pixel 5 daar op voorraad is. Om nu vooraf te bestellen en er van uit te gaan dat ik hem kan ophalen gaat me wat te ver aangezien de regelgeving iedere paar dagen kan veranderen..
Aangezien de MediaMarkt min of meer dezelfde winkel is, ga ik er vanuit dat die een vergelijkbaar systeem heeft met betrekking tot reserveren/afhalen.
Ik heb zelf ook een reservering gedaan bij Saturn om op te halen in de winkel maar ik heb niet heel veel hoop dat ie er de 15e daadwerkelijk ligt om af te halen. Bij de MediaMarkt (zelfde laken een pak) staat ook 15e afhalen terwijl er een mail is rondgestuurd dat het week 45 wordt.Terminator.T2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:16:
[...]
Je kan bij Saturn gewoon reserveren en aangeven dat je hem bij afhalen betaalt. Als hij vervolgens klaar ligt en je hem niet binnen een week ophaalt dan word de reservering gewoon automatisch geannuleerd. Er zijn dus weinig nadelen aan gewoon een reservering doen. Als je een reservering hebt gedaan dan weet je ook tenminste dat er een klaarligt als je de grens overgaat en dat je niet voor niets helemaal naar Duitsland rijd.
Aangezien de MediaMarkt min of meer dezelfde winkel is, ga ik er vanuit dat die een vergelijkbaar systeem heeft met betrekking tot reserveren/afhalen.
Ik hoop natuurlijk dat hij er gewoon de 15e ligt maar ik weet dat dat inderdaad nog helemaal niet zeker is. Ik weet alleen wel dat er destijds met de Pixel 2 launch ook heel weinig voorraad zou zijn en aangegeven werd dat het een tijd kan duren voordat de telefoon geleverd kon worden. Maar dat viel toen gelukkig achteraf gezien mee. Het zou verder ook geen ramp zijn als ik de telefoon deze maand nog niet krijg, ik hoop alleen dat als hij wel bij de Saturn binnenkomt dat de regels het dan ook nog toelaten om naar de Saturn toe te gaan.injectx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Ik heb zelf ook een reservering gedaan bij Saturn om op te halen in de winkel maar ik heb niet heel veel hoop dat ie er de 15e daadwerkelijk ligt om af te halen. Bij de MediaMarkt (zelfde laken een pak) staat ook 15e afhalen terwijl er een mail is rondgestuurd dat het week 45 wordt.
Ik houd ook de FNAC een beetje in de gaten omdat het fijner zou zijn als de telefoon gewoon verstuurd zou kunnen worden, zeker met deze hele situatie met Corona.
Bij de Pixel 4a was de UK een dag eerder t.o.v. DE. Dus hopelijk gaan de preorders van de DE store ook morgen de deur uit.injectx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:17:
Via de UK Google Store worden de orders momenteel dispatched (estimated: 16e oktober):
[Afbeelding]
(niet van mij overigens, via Reddit)
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Heb je al een IMEI nummer dan?Horatius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:25:
Voor de Bose koptelefoon heb je een Duits telefoon nummer en het IMEI nodig, heb gewoon iets randoms ingevuld en ben benieuwd.
Nee mijn telefoon is vertraagd en heb het voorbeeld nummer gekopieerd ga kijken wat er gebeurt.
Moet je ook een Duits telefoonnummer invullen? Die heb ik nog niet langs zien komen en ik zie ook zo niet waarom dat dat zou moeten (waarom zou je hem niet zonder SIM mogen gebruiken bijvoorbeeld?).Horatius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:25:
Voor de Bose koptelefoon heb je een Duits telefoon nummer en het IMEI nodig, heb gewoon iets randoms ingevuld en ben benieuwd.
Je kan alleen een +49 nummer invullen, ik heb 22 222222 ingevuld. In de voorwaarden staat dat je applicatie alleen wordt afgkeurd als ze je ook niet op je e-mail kunnen bereiken. Dus telefoon nummer maakt niet uit vermoed ik.TheFirepit schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:31:
[...]
Moet je ook een Duits telefoonnummer invullen? Die heb ik nog niet langs zien komen en ik zie ook zo niet waarom dat dat zou moeten (waarom zou je hem niet zonder SIM mogen gebruiken bijvoorbeeld?).
Waarom zou je dat doen met kans op afkeuring? Met geen geldige IMEI kan je geen aanvraag doen toch.Horatius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:28:
[...]
Nee mijn telefoon is vertraagd en heb het voorbeeld nummer gekopieerd ga kijken wat er gebeurt.
'If the participant cannot be contacted at the telephone number or email address given on the application form, the application will be rejected. Provided that the participant complies with these conditions of the promotion, he can submit a new application."Pukson schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:33:
[...]
Waarom zou je dat doen met kans op afkeuring? Met geen geldige IMEI kan je geen aanvraag doen toch.
Ik probeer het gewoon, mijn telefoon is vertraagd en zit diichtbij de 45 dagen. Ook is het op=op dus een sprong in het diepe en ik zie wat er gebeurt.
Als je nog 45 dagen moet wachten is nu een aanvraag doen niet zo nuttig. Binnen twee werkdagen moet je een afwijzing krijgen, en binnen 7 dagen daarna moet je dan de juiste gegevens aanleveren. Als dat allemaal niet lukt wordt de aanvraag afgewezen, maar mag je wel een nieuwe aanvraag doen.Macht ein Teilnehmer bei der Einreichung seines Antrags unvollständige oder unrichtige Angaben, wird er innerhalb von zwei (2) Arbeitstagen benachrichtigt und erhält Gelegenheit, die fehlenden Informationen innerhalb von sieben (7) Tagen nachzureichen, damit sein Antrag genehmigt werden kann (vorausgesetzt, dass entweder die E-Mail-Adresse oder die Telefonnummer auf dem Antragsformular korrekt ist). Werden die erforderlichen Informationen nicht innerhalb dieses Zeitrahmens vorgelegt, wird der Antrag abgelehnt.
Dus alles wat je doet voordat je daadwerkelijk je imei hebt is vooral bezigheidstherapie.Sofern der Teilnehmer diese Aktionsbedingungen einhält, kann er einen erneuten Antrag einreichen.
Ik zeg ook dat het een sprong in het diepe is, klantenservice zei dat het IMEI waarschijnlijk in de mail staat als het verzonden is, hoop daarop.phYzar schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:41:
[...]
Als je nog 45 dagen moet wachten is nu een aanvraag doen niet zo nuttig. Binnen twee werkdagen moet je een afwijzing krijgen, en binnen 7 dagen daarna moet je dan de juiste gegevens aanleveren. Als dat allemaal niet lukt wordt de aanvraag afgewezen, maar mag je wel een nieuwe aanvraag doen.
[...]
Dus alles wat je doet voordat je daadwerkelijk je imei hebt is vooral bezigheidstherapie.
Zou FNAC echt nieuwe bestelling van vandaag nog vanaf 15/10 gaan leveren? Zou ik mijn Google Play Store bestelling dan annuleren en bij Fnac bestellen?
Volgens de promotie details moet je wel in de juiste landen wonen, ik begrijp dat jullie een correct adres opgeven voor het versturen van de Bose, maar gaan jullie het adres op de aankoopbewijs dan wissen?
Horatius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:44:
[...]
Ik zeg ook dat het een sprong in het diepe is, klantenservice zei dat het IMEI waarschijnlijk in de mail staat als het verzonden is, hoop daarop.
Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Alsnog moet je bewijs aanleveren in de vorm van een foto van de verpakking of van het scherm van het toestel zelf.Participants must also upload an image of the IMEI number of the Qualifying Product which can be found on the packaging box and/or the Qualifying Product settings.
Dat klopt en weg=pech maar ik verwacht ook heel wat afgewezen aanvragen als men geen correct adres, telefoonnummer of emei opgeeft dus er blijft hopelijk nog één over dan.Bomb-el schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:25:
Vind ik nogal een aanname. Het is een op=op actie he...
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Heb je een punt, hoewel het telefoonnummer voor mij nieuw is.NastyNick schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Dat klopt en weg=pech maar ik verwacht ook heel wat afgewezen aanvragen als men geen correct adres, telefoonnummer of emei opgeeft dus er blijft hopelijk nog één over dan.
Ach dat zijn een handvol Nederlanders, die Duitsers krijgen gewoon allemaal hun bestelling en koptelefoon!NastyNick schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Dat klopt en weg=pech maar ik verwacht ook heel wat afgewezen aanvragen als men geen correct adres, telefoonnummer of emei opgeeft dus er blijft hopelijk nog één over dan.
Misschien is dat wel de reden dat ze nu aan het annuleren zijn, zodat eerst de Duitsers hun telefoon krijgen en dus gebruik kunnen maken van de actie... Sounds far fetched I know
Niet eens heel far fetched denk ik. Misschien kunnen we allemaal de Bose wel op onze buik schrijven. Benieuwd of iedereen dan nog steeds in de telefoon geïnteresseerd isCurrry schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:59:
[...]
Ach dat zijn een handvol Nederlanders, die Duitsers krijgen gewoon allemaal hun bestelling en koptelefoon!
Misschien is dat wel de reden dat ze nu aan het annuleren zijn, zodat eerst de Duitsers hun telefoon krijgen en dus gebruik kunnen maken van de actie... Sounds far fetched I know
Ik heb bij de MM besteld voor pickup, daar is het 10 dagen nadat die klaarligt voordat ze 'm annuleren (kosteloos).Terminator.T2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:16:
[...]
Ik heb bij de MM besteld voor pickup en heb geen mail ontvangen dat die vertraagd zou zijn. Verwachte leverdatum tijdens bestellen was 15/10.injectx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Ik heb zelf ook een reservering gedaan bij Saturn om op te halen in de winkel maar ik heb niet heel veel hoop dat ie er de 15e daadwerkelijk ligt om af te halen. Bij de MediaMarkt (zelfde laken een pak) staat ook 15e afhalen terwijl er een mail is rondgestuurd dat het week 45 wordt.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Bij iedereen geloof ik. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat gaat gebeuren. Daar zouden we inmiddels toch wel een mail van moeten hebben gehad.Ik heb bij de MM besteld voor pickup en heb geen mail ontvangen dat die vertraagd zou zijn. Verwachte leverdatum tijdens bestellen was 15/10.
Nee maar via Facebook is in ieder geval de Duitse MediaMarkt prima te bereiken.Bomb-el schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:12:
Heeft er iemand al een belletje gewaagd aan de Mediamarkt en/of Saturn eigenlijk?
Gemaild naar Saturn Kleve. Zelf een afhaal gereserveerd op 1 oktober. Dit was hun reactie.
Hello,
you can pick it up when it´s here.
Then you will get a email.
Release Date is the 15th of October.
So Maybe it´s here then but it can be later I don´t know.
Hahah
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies