Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:09
FabianNL schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:55:
[...]

Dat weet niemand... Het was "vroeger" binnen een week, maar met de Pixel 4a, 5 en de nieuwe Chromecast duurt het al twee weken en zijn veel orders nog steeds kwijt.
Mmm ok, even afwachten dus... Dat is dan wel goed balen voor de personen die nog op hun telefoon wachten... Hopelijk komen die dan nog op tijd binnen voor die koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-02 23:42
mrfatmen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:23:
[...]

Inmiddels aangevraagd en ook al goed gekeurd.
Aan vragen op dag 14 kan dus zonder problemen.
Bedankt voor het delen want ik had precies hetzelfde.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimBC
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:45
mrfatmen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:23:
[...]

Inmiddels aangevraagd en ook al goed gekeurd.
Aan vragen op dag 14 kan dus zonder problemen.
Heb jij je telefoon de 13e besteld via google de?
Ik heb m de 11e besteld en nogsteeds geen verzend update :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 23:16
Nee, op releasedag besteld bij google de.
Helaas geannuleerd op de 13e en gelijk besteld bij Saturn.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesseln
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-03 09:39
Nelis13 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:27:
@wesseln
En die mail in je beste Duits gedaan? En welk email adres heb je gebruikt?
Ga ik ook maar eens doen. Ook nog niks gehoord nml.
Ik heb een bericht in het Engels gestuurd. Kreeg in het Duits antwoord (stelletje chauvinistische &*$@$@#* :+ ).

Contactformulier is hier te vinden: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/support/contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:07
Ik ben bezig met in de aanvraag voor de Bose headset, echter kan ik alleen een +33 nummer invoeren. Hoe hebben jullie dat gedaan?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenwestra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-03 14:36
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:56:
Ik ben bezig met in de aanvraag voor de Bose headset, echter kan ik alleen een +33 nummer invoeren. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Je kan gewoon je Nederlandse nummer invoeren met +31 en dan veranderd de 33 naar 31 en kan je het weer weghalen in het inputveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Koenwestra schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Je kan gewoon je Nederlandse nummer invoeren met +31 en dan veranderd de 33 naar 31 en kan je het weer weghalen in het inputveld.
Top, ik zie het inderdaad, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
TheRicolaa10 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:55:
Fnac kopers die de Bose koptelefoon al geclaimd hebben en die misschien al goedgekeurd (+ verzonden?) is?
Afleveradres van BetweenBox gebruikt, en is ook nu gevalideerd. Dus nu afwachten of het ook daadwerkelijk geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
Ik heb ook een mooi mailtje gestuurd in translate duits. Maar ik krijg een mailtje terug met de mededeling dat het erg druk is en ik nog langer moet wachten tot mijn aanvraag voor de BOSE koptelefoon wordt goed danwel afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Mijn aanvraag voor de Bose was gisteren met een duits adres binnen een minuut goedgekeurd. Ik ben benieuwd wanneer die opgestuurd word.

[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 27-10-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
Telefoon eindelijk verzonden door Mobilcom Debitel, inmiddels ook ontvangen door familie daar. Nu wachten op tweede verzending hier naar toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Mijn bestelling van Otto vandaag eindelijk ontvangen bij duitse vriend, zojuist aanvraag gedaan voor de koptelefoon en ook hier gelijk goedgekeurd. Ik heb uiteindelijk twee 'facturen' geupload; de bestelbevestiging en de daadwerkelijke factuur. Op de laatste stond enkel de datum dat de bestelling verzonden werd, niet zozeer wanneer ik 'm besteld had (was wel nodig volgens de Bose aanvraagprocedure).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06-2022
Zojuist bericht gekregen van die Google Offer helpdesk over m'n Bose headphones. De Pixel 5 is op m'n NL adres geleverd, en had de claim op een UK doorleverservice ingevuld.
It appears your claim was unsuccessful as you had the device shipped to another country.

Also, we would not class an international shipping courier as a valid UK address for delivery of a reward, as per our terms and conditions.
Jammer maar helaas. Kan m'n aanvraag ook niet opnieuw indienen met evt een ander UK adres

[ Voor 9% gewijzigd door Kevv1990 op 27-10-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 10:02
Kevv1990 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:29:
Zojuist bericht gekregen van die Google Offer helpdesk over m'n Bose headphones. De Pixel 5 is op m'n NL adres geleverd, en had de claim op een UK doorleverservice ingevuld.

[...]

Jammer maar helaas. Kan m'n aanvraag ook niet opnieuw indienen met evt een ander UK adres
Gebruik het 2e IMEI of verwijs zelf naar hun voorwaarden dat je de kans hebt om opnieuw in te dienen. '

Zeg dat je het overzee hebt verscheepd omdat je momenteel in Frankrijk woont ivm corona en de juiste charger wilde, lul het tot je er bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 20:43
Kevv1990 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:29:

[...]

Hier hetzelfde, kreeg alleen niet deze boodschap dus even gebeld. Mevrouw legde me uit dat ik in Engeland zou moeten wonen. Op mijn vraag of ik de aanvraag opnieuw kon indienen met een adres in UK werd geantwoord dat er naar het adres op de factuur wordt gekeken. Dus dat zou geen zin hebben.

Vriend van mij heeft exact dezelfde aanvraag gedaan, deze is wel goedgekeurd dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brianboer
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-05 20:13
Ook mijn Bose aanvraag vanaf een bestelling van Fnac.com is goedgekeurd (binnen 1 minuut). Ik gebruik ook de BetweenBox service. Dus hopelijk gaat hij ook aankomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
thecompany schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

Hier hetzelfde, kreeg alleen niet deze boodschap dus even gebeld. Mevrouw legde me uit dat ik in Engeland zou moeten wonen. Op mijn vraag of ik de aanvraag opnieuw kon indienen met een adres in UK werd geantwoord dat er naar het adres op de factuur wordt gekeken. Dus dat zou geen zin hebben.

Vriend van mij heeft exact dezelfde aanvraag gedaan, deze is wel goedgekeurd dus het kan wel.
Ja, lijkt erop dat zodra je aanvraag handmatig nagekeken moet worden, aanvragen met NL adres en/of doorstuurservice (soms) worden afgewezen. Terwijl aanvragen die geautomatiseerd goedgekeurd kunnen worden daar geen probleem van maken.

Heb met m'n 2e IMEI nog een aanvraag ingediend. En anders idd wat @Horatius aangaf, lulverhaal over corona ophangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Bij Belsimpel is de telefoon nu ook niet meer op voorraad, 5-7 dagen levertijd. In de winkels lag hij sowieso al niet.

Ik heb hem zelf nog niet besteld vanwege de hardware problemen, hier zijn inmiddels zo'n 400 meldingen: https://support.google.com/pixelphone/thread/77741994?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 23:16
Joster schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:02:
Ik heb hem zelf nog niet besteld vanwege de hardware problemen, hier zijn inmiddels zo'n 400 meldingen: https://support.google.com/pixelphone/thread/77741994?hl=en
Blijkbaar ben ik een uitzondering maar heb geen enkele opening tussen body en scherm.
Dit is dus zeker niet bij alle telefoons

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Volgens mij is het in heel West-Europa bagger met de voorraden. Zowel bij MM Duitsland als Otto niks op voorraad, dus kan mijn pre-order (groen) ook nog steeds niet geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20:35
striner schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:57:
Volgens mij is het in heel West-Europa bagger met de voorraden. Zowel bij MM Duitsland als Otto niks op voorraad, dus kan mijn pre-order (groen) ook nog steeds niet geleverd worden.
Heb je MM Oldenburg geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 15:38
Ik krijg bericht dat mijn Pixel 5 Sage morgen geleverd gaat worden. Ruim 2 weken onderweg geweest en heb zelf inmiddels al een Pixel 5. Komt nog in aanmerking voor de Bose actie ook meen ik.

Interesse? PM me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
mrfatmen schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Blijkbaar ben ik een uitzondering maar heb geen enkele opening tussen body en scherm.
Hier ook geen last van geen enkel hardware probleem, dus er zijn zeker batches oid die wel gewoon goed zijn.
Wat dat, en de voorraad betreft, dus echt onwijs geluk gehad als ik dit topic zo de laatste dagen lees..

[ Voor 12% gewijzigd door Kevv1990 op 28-10-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 23:04
[...]

Hier ook geen problemen.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Bomb-el schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:14:
[...]

Heb je MM Oldenburg geprobeerd?
Dit krijg ik als ik Oldenburg intyp (voor de groene Pixel)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zfFzGTKd304HSaQsXp5KVA9MsZg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZEjdW6dkL7zAU5mSbJI8UnJT.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:46
melvinjoosten schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:17:
Zojuist een berichtje gestuurd aan Alternate Duitsland via Twitter DM en wederom direct antwoord ontvangen. Vertaald vanuit het Duits.

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Het antwoord blijft helaas vaag, volgens mij hebben ze nog steeds geen idee wanneer ze de eerste zending gaan ontvangen. Het lijkt er wel op dat de leveringen die ze krijgen erg beperkt gaan zijn en op chronologische volgorde verzonden gaan worden. Nog even wachten dus.
Besteld op 8 oktober en ook nog steeds geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
striner schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:45:
[...]

Dit krijg ik als ik Oldenburg intyp (voor de groene Pixel)

[Afbeelding]
Dat had ik toen ook. Toen ik belde hadden ze genoeg. Allicht de moeite?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
ZeppeMan schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 00:10:
[...]

Besteld op 8 oktober en ook nog steeds geen nieuws.
Op de website hebben ze de lever datum nu zelfs veranderd naar onbekend. Niet meer oktober dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:51
Mensen hier al bericht gehad dat hun koptelefoon is verzonden?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Pukson schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:20:
Ga er maar vanuit dat ze wachten tot wkoa (of hoe dat heet in DE/FR/UK) verlopen is na je pickup of leverdatum.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gute Nachrichten! Ihr Antrag wurde von unserem Team validiert. Wir bereiten nun Ihre Bose QC 35 II Kopfhörer für den Versand vor.

Wir bemühen uns, Ihnen die Prämie innerhalb von 14 Tagen nach Validierung Ihres Antrags zuzusenden. In manchen Fällen kann dies allerdings bis zu 60 Tage dauern. Sobald Ihre Prämie versandt wurde, benachrichtigen wir Sie per E-Mail.
Dus ze doen hun best om het binnen 14 dagen te versturen, maar het kunnen er ook 60 worden. Geef ze dus even de tijd en laat je met de feestdagen verrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Ik ben dan toch benieuwd of zoiets later niet alsnog kan optreden of dat je gewoon geluk moet hebben.. Als we zouden weten dat het ofwel direct uit de doos zichtbaar is, ofwel niet voor komt dan zou het makkelijk zijn, maar wat nu als de gap tussen scherm en body over een maand of 3 / 6 / 12 alsnog ontstaat?

Ook op XDA is een topic met richting de 450 replies over dit onderwerp, is ook niet voor niets lijkt me..

Edit: Ik vind het overigens ook opmerkelijk dat Google nergens met een officieel statement lijkt te komen, lees verschillende berichten over hoe ze op de meldingen die mensen maken reageren..

Tot slot: Belsimpel had gisteren een levertijd van 5 - 7 dagen, vanmorgen van 2 - 4 dagen en nu van 2 weken..

[ Voor 18% gewijzigd door Joster op 29-10-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excessed
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-05 19:52
Iemand een idee hoe ik de pixel vanuit Duitsland naar Nederland krijg? Saturn heeft em op voorraad maar verzenden niet naar NL. En zo ver ik weet ook niet naar een vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Excessed schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:54:
Iemand een idee hoe ik de pixel vanuit Duitsland naar Nederland krijg? Saturn heeft em op voorraad maar verzenden niet naar NL. En zo ver ik weet ook niet naar een vestiging.
Zeker, even naar Duitsland rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excessed
Bomb-el schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:51:
[...]

Zeker, even naar Duitsland rijden :)
Als ik een aantal uur naar de dichtstbijzijnde vestiging (waar hij op voorraad is) had willen rijden had ik het zo niet gebraagd nietwaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
Excessed schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:01:
[...]

Als ik een aantal uur naar de dichtstbijzijnde vestiging (waar hij op voorraad is) had willen rijden had ik het zo niet gebraagd nietwaar?
Excuus had je laatste zin niet gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Excessed schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:54:
Doorstuur service gebruiken zoals mygermany of huifkar. In dit topic zijn verschillende mensen die dit ook gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 20:09
NastyNick schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:52:
[...]

Doorstuur service gebruiken zoals mygermany of huifkar. In dit topic zijn verschillende mensen die dit ook gedaan hebben.
Dit werkt helaas niet in met Saturn (of MediaMarkt), hebben ik alsmede een hoop anderen helaas ondervonden.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:03
Net bericht dat de eerste hoofdtelefoon wordt verzonden! Verzoek bij Google UK ingediend op 19 oktober, goedkeuring op de 20e ontvangen.

Nu wachten op de tweede, was in eerste instantie niet goedgekeurd omdat de limiet per adres zou zijn overschreden. Na een mailtje aan google (waar netjes op werd geantwoord) en nieuwe indiening daarvoor op de 21e goedkeuring ontvangen.

Wordt verzonden naar iemand die ik ken in de UK, dus geen doorzendservice o.i.d. Nou ja, eigenlijk wel in dit geval, maar is niet zn werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:46
melvinjoosten schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:09:
[...]

Op de website hebben ze de lever datum nu zelfs veranderd naar onbekend. Niet meer oktober dus.
Misschien beter ook, zo krijgen we de 2de batch hopelijk zonder de bekende "gap" problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
ZeppeMan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:02:
[...]

Misschien beter ook, zo krijgen we de 2de batch hopelijk zonder de bekende "gap" problemen.
Hoeveel mensen hebben er last van dat gap probleem? Ik heb dat namelijk niet. Ik ben nog wel vol spanning aan het wachten tot de Bose QC35 II verzonden gaat worden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
NastyNick schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:46:
[...]

Hoeveel mensen hebben er last van dat gap probleem? Ik heb dat namelijk niet.
Gezien het aantal reacties binnen het support forum van Google en XDA denk ik dat het gap probleem best vaak voor komt. En een officiële reactie vanuit Google lijkt nog nergens gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
wesseln schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:19:
[...]

Ik heb een bericht in het Engels gestuurd. Kreeg in het Duits antwoord (stelletje chauvinistische &*$@$@#* :+ ).

Contactformulier is hier te vinden: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/support/contact
Op 25-10-2020 heb ik een aanvraag gedaan. Bij controle op de site zag ik elke dag dat de ingangsdatum verschoof.
Op 28-10-2020 heb ik een email gestuurd voor de status van de aanvraag.
En jawel, de ingangsdatum van de aanvraag blijft nu op 28-10-2020 staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Xfile op 30-10-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
@Xfile
Bij mij is de aanvraag een keer verschoven naar 23-10 en daar blijft hij, ondanks een mail op staan. Verder nog geen goed of afkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Nelis13 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:21:
@Xfile
Bij mij is de aanvraag een keer verschoven naar 23-10 en daar blijft hij, ondanks een mail op staan. Verder nog geen goed of afkeuring.
Best wel vreemd dat het zo lang duurt. De Duitsers hebben blijkbaar geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 14:35
Ja zojuist verzonden 🙂
Track trace dhl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
Net een mail gekregen dat ze meer informatie willen, kon ik niet invullen op de site en weer een mail gestuurd. Adres (mailboxde) hebben ze niks gezegd. 2 weken geleden ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
rubzman schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:33:
[...]

Ja zojuist verzonden 🙂
Track trace dhl
Nice, vanuit Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
dedominee schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:03:
Ik krijg bericht dat mijn Pixel 5 Sage morgen geleverd gaat worden. Ruim 2 weken onderweg geweest en heb zelf inmiddels al een Pixel 5. Komt nog in aanmerking voor de Bose actie ook meen ik.

Interesse? PM me.
waar had je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iemand hier toevallig ervaring/tips om de aanspraak te maken op de Bose headset als de Pixel 5 op amazon.co.uk is besteld?

Ben nu met de aanvraag bezig en er wordt gevraagd om een UK telefoon nummer + adres. Ik ken op zich mensen in de UK, maar zou makkelijker zijn met een doorstuur service.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
@Xfile
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat het hem zoiezo niet meer gaat worden en dat straks de reden is dat alle BOSE headsets op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Nelis13 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:19:
@Xfile
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat het hem zoiezo niet meer gaat worden en dat straks de reden is dat alle BOSE headsets op zijn.
Dat zou zomaar kunnen zijn ......
https://support.google.co...ion/answer/10070211?hl=en
Buy a Google Pixel 5 or Pixel 4a (5G) and get a set of Bose wireless headphones on us.

Buy a Pixel 5 between 30/9/2020 at 12:00am BST through 19/10/2020 at 11:59pm BST or a Pixel 4a (5G) between 5/11/2020 and 18/11/2020 at 11:59pm BST and receive a complimentary set of Bose QC 35 II headphones. Available in the UK, Ireland, Germany and France for residents aged 18 or older; while stocks last.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Het is inmiddels ook al 20x voorbij gekomen dat als ze niet meer beschikbaar zijn je een vergelijkbaar Bose model krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
True schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:52:
[...]

Het is inmiddels ook al 20x voorbij gekomen dat als ze niet meer beschikbaar zijn je een vergelijkbaar Bose model krijgt.
Oh, het zal wel dat het al 20x voorbij is gekomen. Ik volg alle reacties niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Horatius
Xfile schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:00:
[...]

Oh, het zal wel dat het al 20x voorbij is gekomen. Ik volg alle reacties niet.
Ach gelukkig is er Ctr + f of een zoekfunctie in dit forum ingebouwd.
Waarom zouden we die gebruiken als we ook gewoon een post kunnen maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xfile
Horatius schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:04:
[...]

Ach gelukkig is er Ctr + f of een zoekfunctie in dit forum ingebouwd.
Waarom zouden we die gebruiken als we ook gewoon een post kunnen maken?
Doe niet zo belerend.

En nu terug naar de topic zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Xfile op 01-11-2020 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:17
Iemand een idee of de Saturn in Kleve überhaupt voorraad heeft? Zag op de site namelijk geen afhaal en levering mogelijk 🙁

Toevallig ben ik straks redelijk in de buurt, maar ben bang dat ik naast het net vis, gaat om de Just Black variant

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 23:09
Dat is mooi nieuws. Kun je dit ook terugvinden op https://pixel-offers.com/bose/de-DE of heb je alleen een e-mail ontvangen?
rubzman schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:33:
[...]

Ja zojuist verzonden 🙂
Track trace dhl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
En ook m'n 2e aanvraag voor de Bose koptelefoon afgewezen. Ligt dus of aan het NL afleveradres van de Pixel zelf, of de doorstuurservice voor de koptelefoon. Balen, zeker als ik zie dat het anderen wel is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excessed
blueman85 schreef op maandag 2 november 2020 @ 04:43:
Iemand een idee of de Saturn in Kleve überhaupt voorraad heeft? Zag op de site namelijk geen afhaal en levering mogelijk 🙁

Toevallig ben ik straks redelijk in de buurt, maar ben bang dat ik naast het net vis, gaat om de Just Black variant
Deze hebben helemaal nul komma nul voorraad op het moment.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Vandaag een reactie van het Google Promotional Support Team op mijn email van 28-10-2020:
Guten Tag.

Vielen Dank für Ihre E-Mail.
Aufgrund der hohen Beliebtheit der Aktion und des großen Antragsvolumens dauert die Bearbeitung von Anträgen etwas länger.
Wir bedanken uns für Ihre Geduld, während wir Ihren Antrag so schnell wie uns möglich ist bearbeiten.
Sollten Sie weitere Fragen haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren.

Mit freundlichen Grüßen

Tanja @ Google Promotional Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Kevv1990 schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:30:
En ook m'n 2e aanvraag voor de Bose koptelefoon afgewezen. Ligt dus of aan het NL afleveradres van de Pixel zelf, of de doorstuurservice voor de koptelefoon. Balen, zeker als ik zie dat het anderen wel is gelukt
Dat is balen.

Ik zelf heb gebruik gemaakt van de doorstuurservice Huifkar. Ben benieuwd of het gaat lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Xfile op 02-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Ik kreeg zonet deze mail van Otto zonder enige uitleg. Iemand anders van de Otto'ers dit ook gekregen?
Hallo Herr xxxx,

für Ihre Rücksendung haben wir Ihrem Kundenkonto bereits den Betrag in Höhe von 598,15€ gutgeschrieben.

Da Sie mit PayPal bezahlt haben, erhalten Sie natürlich so schnell es geht den Betrag in Höhe von 598,15€ zurück.

Ihnen steht noch eine Versandkostenerstattung zu? Die Rückzahlung der Versandkosten erfolgt separat innerhalb von zwei Werktagen.

Viele Grüße

Ihr OTTO-Service-Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhobin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Ze zijn weer leverbaar bij Belsimpel!! 🥳 Kan eindelijk abonnement verlengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Great news! Your Bose QC 35 II headphones have been shipped. They will likely get to you within a few days.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
striner schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:15:
Ik kreeg zonet deze mail van Otto zonder enige uitleg. Iemand anders van de Otto'ers dit ook gekregen?
[...]
Heb je de Pixel retour gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Xfile schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:37:
[...]

Heb je de Pixel retour gestuurd?
Nee, ik heb op de datum van bestelling, 3 oktober, een bevestigingsmail gekregen, daartussen niks, en nu opeens dit. Heb een whatsappje aan ze gestuurd met de vraag wat er is gebeurd, hopelijk kunnen ze wat antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 19:40
Pukson schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:25:
Great news! Your Bose QC 35 II headphones have been shipped. They will likely get to you within a few days.

:)
Hier ook, maar dan in het Duits :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
TheFes schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
[...]

Ja is bij mij duits in het origineel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
striner schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:03:
[...]

Nee, ik heb op de datum van bestelling, 3 oktober, een bevestigingsmail gekregen, daartussen niks, en nu opeens dit. Heb een whatsappje aan ze gestuurd met de vraag wat er is gebeurd, hopelijk kunnen ze wat antwoorden.
Vreemd.
Het is sowieso vreemd dat je de Pixel 5 nog niet hebt ontvangen.
Ik had de Pixel 5 op 04-10-2020 bij Otto besteld. Op 22-10-2020 kreeg ik een email van Otto dat de Pixel 5 naar het doorstuuradres (Huifkar) is gestuurd. En op 24-10-2020 ontving ik het pakketje van Huifkar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Het reisadvies van Duitsland verandert morgen vanaf 12 uur naar oranje. Iets om rekening mee te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Xfile schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:14:
[...]

Vreemd.
Het is sowieso vreemd dat je de Pixel 5 nog niet hebt ontvangen.
Ik had de Pixel 5 op 04-10-2020 bij Otto besteld. Op 22-10-2020 kreeg ik een email van Otto dat de Pixel 5 naar het doorstuuradres (Huifkar) is gestuurd. En op 24-10-2020 ontving ik het pakketje van Huifkar.
Zwart of groen? Heb het idee dat de groene een stuk minder op voorraad was, dus misschien heb je met de zwarte nog geluk gehad. Ik kan nu al 2 weken geen voorraad meer zien op hun site van beide modellen.
TheRicolaa10 schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:26:
Het reisadvies van Duitsland verandert morgen vanaf 12 uur naar oranje. Iets om rekening mee te houden!
Benieuwd of ze dan echt bij de grens gaan controleren, ik hoef maar 500m over de grens bij een postkantoor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 08:19
striner schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:04:
[...]

Benieuwd of ze dan echt bij de grens gaan controleren, ik hoef maar 500m over de grens bij een postkantoor te zijn.
Als iedereen er zo over denkt hebben de regels natuurlijk geen enkele nut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Whatsappje teruggekregen:
Hallo, dass liegt daran das Google uns nicht die Anzahl an Geräten zur Verfügung gestellt hat wie geplant. Deswegen können wir derzeit nicht alle Kunden mit Geräten versorgen. Liebe Grüße, Marco aus dem OTTO-Service-Team
Precies wat ik dacht dus, en dus ook doei Bose koptelefoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 23:09
Vraagje, kun je dit ook terugvinden op https://pixel-offers.com/bose/de-DE/ ?
TheFes schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:06:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Ja, die is ook geüpdated

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gErPbyBELXN3trGpRTmBCDaMFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f01TtgHZ0Dfw5m2vvm5Bk69U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16

Rick-Jan

always connected

.

[ Voor 98% gewijzigd door Rick-Jan op 03-11-2020 12:56 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

MrVegeta schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:44:
Iemand hier toevallig ervaring/tips om de aanspraak te maken op de Bose headset als de Pixel 5 op amazon.co.uk is besteld?

Ben nu met de aanvraag bezig en er wordt gevraagd om een UK telefoon nummer + adres. Ik ken op zich mensen in de UK, maar zou makkelijker zijn met een doorstuur service.
Ik heb dit inderdaad via een doorstuurservice geregeld. Claim is goedgekeurd. Wacht nu op verzending.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rick-Jan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:56:
[...]

Ik heb dit inderdaad via een doorstuurservice geregeld. Claim is goedgekeurd. Wacht nu op verzending.
Toevallig nog wat informatie? Welke service, wat voor telefoonnummer etc?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

MrVegeta schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:03:
[...]

Toevallig nog wat informatie? Welke service, wat voor telefoonnummer etc?
Ik heb het via Ship7 geregeld. Geen ervaring mee maar reviews waren goed. Nadat je een account hebt aangemaakt krijg je (UK) gegevens te zien. Daar staat ook een tel.nr bij. Ze laten het weten als het pakket bij hun binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik heb wel het vermoeden dat een doorstuur service als die vaker word gebruikt wel argwaan opwekt bij een bose claim en bij meer dan 2 keer ook gewoon afgewezen kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rick-Jan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:32:
[...]

Ik heb het via Ship7 geregeld. Geen ervaring mee maar reviews waren goed. Nadat je een account hebt aangemaakt krijg je (UK) gegevens te zien. Daar staat ook een tel.nr bij. Ze laten het weten als het pakket bij hun binnen is.
THANKS FOR YOUR CLAIM!

Ben benieuwd waar dat ding eindigt als die uberhaubt wordt verstuurd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
striner schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:04:
[...]

Zwart of groen? Heb het idee dat de groene een stuk minder op voorraad was, dus misschien heb je met de zwarte nog geluk gehad. Ik kan nu al 2 weken geen voorraad meer zien op hun site van beide modellen.
De zwarte uitvoering.

In de Duitse Google store is groene uitvoering ook al niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Xfile schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:38:
[...]

De zwarte uitvoering.

In de Duitse Google store is groene uitvoering ook al niet op voorraad.
Nou, met de mogelijkheid om een Bose koptelefoon te krijgen vertrapt, moet ik maar gewoon bij sommige winkels de voorraad in de gaten gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Voor degenen die een mail ontvangen hebben van verzending van de Bose koptelefoon, hebben jullie ook een sms ontvangen (en ontvingen jullie die wel bij de aanvraag)?
Ik heb nl. mijn mailadres verkeerd opgegeven en die konden ze niet aanpassen zeiden ze, maar heb wel de aanvraag en validatie sms ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
Ik heb op een verkeerd email adres met een verkeerd IMEI net bericht gekregen dat de koptelefoon verzonden is, volgensmij is dat gebeurt richting mailboxde maar ik snap niks van wat er gebeurt is.

Mijn valide aanvraag staat nogsteeds in de wacht, deze "foute" aanvraag heb ik op de 13 Oktober gedaan en nooit een mail over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpcCwb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:12
Hier is koptelefoon ook verstuurd. In Duitsland besteld. Bezorging via MyGermany. Werkte met telefoon (zwarte pixel 5) ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
SpcCwb schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:02:
Hier is koptelefoon ook verstuurd. In Duitsland besteld. Bezorging via MyGermany. Werkte met telefoon (zwarte pixel 5) ook goed.
Hoeveel ben je daar +- aan kwijt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horatius
SultanYasin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:06:
[...]

Hoeveel ben je daar +- aan kwijt?
8-20 euro bij meeste bedrijven, ligt aan welke optie je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
True schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:30:
Voor degenen die een mail ontvangen hebben van verzending van de Bose koptelefoon, hebben jullie ook een sms ontvangen (en ontvingen jullie die wel bij de aanvraag)?
Ik heb nl. mijn mailadres verkeerd opgegeven en die konden ze niet aanpassen zeiden ze, maar heb wel de aanvraag en validatie sms ontvangen.
Ik kreeg een SMS bij verzending van Google, verder (nog) niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Jij toevallig al een tracking nummer ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Pukson schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:46:
[...]

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Pukson schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:46:
[...]

Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ah echt? Wordt het bezorgd met DHL Express en wanneer kreeg je bericht dat die verzonden is en hoelang duurde het voordat je de tracking nummer kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Pukson schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:55:
[...]

Ah echt? Wordt het bezorgd met DHL Express en wanneer kreeg je bericht dat die verzonden is en hoelang duurde het voordat je de tracking nummer kreeg?
Hallo,

vielen Dank für Ihre Teilnahme an der Google-Pixel-Aktion.

Großartige Neuigkeiten! Ihre Prämie wurde versandt und ist schon auf dem Weg zu Ihnen. Vermutlich wird sie innerhalb weniger Tage bei Ihnen eintreffen.

Ihre Prämie wird an die Adresse geliefert, die Sie auf Ihrem Antrag angegeben haben.

Die Informationen zur Sendungsverfolgung wird Ihnen unser Zustelldienst DHL gesondert übermitteln. Bei Fragen zu den Lieferzeiten wenden Sie sich bitte direkt an DHL.

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihrer Prämie!

Ihre Antragsnummer: 123-456-789

Benötigen Sie noch anderweitig Hilfe? Werfen Sie einen Blick auf die Seite Hilfe auf unserer Website.

Vielen Dank

Antragshilfe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
Bomb-el schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:02:
[...]

Hallo,

vielen Dank für Ihre Teilnahme an der Google-Pixel-Aktion.

Großartige Neuigkeiten! Ihre Prämie wurde versandt und ist schon auf dem Weg zu Ihnen. Vermutlich wird sie innerhalb weniger Tage bei Ihnen eintreffen.

Ihre Prämie wird an die Adresse geliefert, die Sie auf Ihrem Antrag angegeben haben.

Die Informationen zur Sendungsverfolgung wird Ihnen unser Zustelldienst DHL gesondert übermitteln. Bei Fragen zu den Lieferzeiten wenden Sie sich bitte direkt an DHL.

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihrer Prämie!

Ihre Antragsnummer: 123-456-789

Benötigen Sie noch anderweitig Hilfe? Werfen Sie einen Blick auf die Seite Hilfe auf unserer Website.

Vielen Dank

Antragshilfe
Je begrijpt me dus verkeerd. Die mail had ik ook al gehad net als @TheFes ging mij erom of er ook al een tracking nummer beschikbaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Pukson schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:18:
[...]

Je begrijpt me dus verkeerd. Die mail had ik ook al gehad net als @TheFes ging mij erom of er ook al een tracking nummer beschikbaar was :)
Aah zo. Excuus. Ik had nog niet eens op de link geklikt eigenlijk. Zit inderdaad niks achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
Hier nog steeds van Alternate DE geen informatie gekregen. Daardoor maar geannuleerd en bij MediaMarkt DE besteld via MyGermany. Hopelijk gaat dit wat vlot.

(Nog steeds in stock btw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:05
Timbo925 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:07:
Hier nog steeds van Alternate DE geen informatie gekregen. Daardoor maar geannuleerd en bij MediaMarkt DE besteld via MyGermany. Hopelijk gaat dit wat vlot.

(Nog steeds in stock btw)
Hou er rekening mee dat de kans groot is dat de MM orders via een doorstuurservice zal annuleren. Is bij mij en een aantal anderen in dit topic al gebeurd.
Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies