Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:24
Timbo925 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:07:
Hier nog steeds van Alternate DE geen informatie gekregen. Daardoor maar geannuleerd en bij MediaMarkt DE besteld via MyGermany. Hopelijk gaat dit wat vlot.

(Nog steeds in stock btw)
Ik had in september een Pixel 4a bij Alternate besteld, de levering bleven ze maar uitstellen tot ik hem laatst maar geannuleerd had en bij FNAC heb besteld (en na een week geleverd).

Bij Alternate moet je niet zijn voor Pixel-toestellen ben ik inmiddels achter. In ieder geval niet rondom de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Google Store bestellers: hoe vaak hangen/hingen jullie bij Google in de chat? Vorige week zou er een DHL onderzoek geopend zijn, maar vandaag doet men alsof dat niet zo is en begint men van voor af aan met de IMEI consent, etc. Misschien is mijn geduldige houding niet de juiste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-09 15:23
NielsFL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:38:
Google Store bestellers: hoe vaak hangen/hingen jullie bij Google in de chat? Vorige week zou er een DHL onderzoek geopend zijn, maar vandaag doet men alsof dat niet zo is en begint men van voor af aan met de IMEI consent, etc. Misschien is mijn geduldige houding niet de juiste..
Ik heb het risico voor de NL truc niet genomen en gewoon naar een doorstuuradres laten verzenden, heb regelmatig met ze aan de lijn gehangen. Als ik een beetje doordrukte kwamen er altijd wel resultaten maar nooit geweldige klantenservice.

Ik doe het ook in het engels want dan krijg je meestal de meer capabele mensen (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadomiDice
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-07 14:16
ik ben rond aan het kijken om de Pixel5 te bestellen uit Duitsland via Alternate.de of andere mogelijkheden. Ik heb eigenlijk nooit een telefoon uit het buitenland besteld en weet niet of ik nog naar andere dingen moet kijken zoals dat de telefoon met de simkaart compatible moet zijn of iets in die richting?

Zijn er functionaliteiten die niet werken puur omdat het een duitse pixel 5 is en niet released is in Nederland? Naja die vragen heb ik eigenlijk, ik zie ook veel mensen fake addressen en andere foefjes gebruiken om de Pixel te ontvangen maar weet niet in hoeverre dat nodig is bij Alternate.de.

any tips tricks of dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muismat1991
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-09 15:40
NielsFL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:38:
Ik heb zelf de pixel 5 besteld via de google store DE (Ik heb een adres in duitsland waar ik hem kan laten afleveren). Bij mij geeft ie aan besteld op 4 oktober, nog niet verzonden en levering voor of op 11-12 nov. Nu vraag ik mij ook af of dat goed gaat. Nog geen geld afgeschreven maar de bestelling lijkt verder te kloppen, weet iemand hoe dat via de google store de gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
YadomiDice schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:04:
ik ben rond aan het kijken om de Pixel5 te bestellen uit Duitsland via Alternate.de of andere mogelijkheden. Ik heb eigenlijk nooit een telefoon uit het buitenland besteld en weet niet of ik nog naar andere dingen moet kijken zoals dat de telefoon met de simkaart compatible moet zijn of iets in die richting?

Zijn er functionaliteiten die niet werken puur omdat het een duitse pixel 5 is en niet released is in Nederland? Naja die vragen heb ik eigenlijk, ik zie ook veel mensen fake addressen en andere foefjes gebruiken om de Pixel te ontvangen maar weet niet in hoeverre dat nodig is bij Alternate.de.

any tips tricks of dingen waar ik op moet letten?
Bij Alternate.de kun je gewoon naar een Nederlands huisadres laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11:23
Iemand al nieuws over de levering bij alternate.de? Besteld op 8 oktober en hier nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
  • Laatst online: 08:20
Hoe contacteren jullie de duitse google store? Heb nogsteeds geen bevestiging van verzenden en hij moet rond de 12e geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06-2022
Rick-Jan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:56:
[...]

Ik heb dit inderdaad via een doorstuurservice geregeld. Claim is goedgekeurd. Wacht nu op verzending.
Heb je ook die doorstuurservice gebruikt voor de Pixel 5 zelf? Of heb je Amazon.co.uk naar een NL adres laten verzenden (zoals ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
TimBC schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:02:
Hoe contacteren jullie de duitse google store? Heb nogsteeds geen bevestiging van verzenden en hij moet rond de 12e geleverd worden.
Het is pas de 5de, dus dat is niet zo gek. Alsnog besteld via de postcode truc? Volgens mij is dit letterlijk bij niemand goed gegaan bij de Pixel 4a, 5G en 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
FabianNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:54:
[...]

Het is pas de 5de, dus dat is niet zo gek. Alsnog besteld via de postcode truc? Volgens mij is dit letterlijk bij niemand goed gegaan bij de Pixel 4a, 5G en 5.
Nee ik heb hem naar een duits adres laten sturen (geen doorstuurservice), was een preorder van 11 oktober. Daarom verbaasd het me dat ik nogsteeds op annuleren kan drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outdoor
  • Laatst online: 17-07-2023
Zijn er mensen die al wat vernomen hebben van Saturn (Kleve) vwb de levering in week 45, zoals door hun zelf aangegeven een aantal weken geleden? Ik heb zelf nog niets vernomen en vraag me ook af of de Bose actie nog haalbaar is. Mijn bestelling gaat overigens over een Sorta Sage uitvoering. (levering probleem??)
Ik overweeg om te annuleren, mede door de nieuwe corona regels, en te gaan voor de dure Belsimpel methode. Maarja wat is wijsheid......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:40
Outdoor schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:01:
Mijn bestelling gaat overigens over een Sorta Sage uitvoering. (levering probleem??)
Ik overweeg om te annuleren, mede door de nieuwe corona regels, en te gaan voor de dure Belsimpel methode. Maarja wat is wijsheid......
Fnac is misschien ook een optie voor je?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rhobin schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:47:
Ze zijn weer leverbaar bij Belsimpel!! 🥳 Kan eindelijk abonnement verlengen!
Ik kan ook al een tijdje verlengen bij Vodafone en heb in het verleden een Sony XZ3 icm de Sony headset actie daar besteld. Ik zat echter te kijken naar de prijzen bij Belsimpel in combinatie met een abonnement, maar ze presteren het daar om met abonnement het toestel duurder te laten worden dan bij losse verkoop _/-\o_

Eenmalige betaling toestel: 730,00

Het toestel kost er los 719 euro zoals hier al vaker gemeld. Ik blijf nog wel even bij mijn Pixel 4 XL voorlopig. Nu met de hele situatie rondom corona en de winter op komst is een wat kleiner toestel ook minder een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turudal
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-11-2021
Outdoor schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:01:
Zijn er mensen die al wat vernomen hebben van Saturn (Kleve) vwb de levering in week 45, zoals door hun zelf aangegeven een aantal weken geleden? Ik heb zelf nog niets vernomen en vraag me ook af of de Bose actie nog haalbaar is. Mijn bestelling gaat overigens over een Sorta Sage uitvoering. (levering probleem??)
Ik heb een identieke situatie met MediaMarkt. Ook daar radiostilte. Wel ben ik in afwachting van een reactie op indienen van een contact formulier eergisteren. Ik zal de reactie hier toevoegen hopelijk al vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
ZeppeMan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:28:
Iemand al nieuws over de levering bij alternate.de? Besteld op 8 oktober en hier nog steeds niks.
Nope, eergisteren weer een standaard mail gekregen waarin ze aangeven niet te weten wanneer te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outdoor
  • Laatst online: 17-07-2023
Turudal schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:52:
[...]

Ik heb een identieke situatie met MediaMarkt. Ook daar radiostilte. Wel ben ik in afwachting van een reactie op indienen van een contact formulier eergisteren. Ik zal de reactie hier toevoegen hopelijk al vandaag.
Aanvulling: Zojuist contact gehad met de klantenservice van Saturn. Vandaag, uiterlijk morgen krijg ik bericht omtrent mijn bestelling....... Klinkt als tijdrekken, maar goed, we wachten nog heel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:56

Rick-Jan

always connected

Kevv1990 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:34:
[...]

Heb je ook die doorstuurservice gebruikt voor de Pixel 5 zelf? Of heb je Amazon.co.uk naar een NL adres laten verzenden (zoals ik)?
Heb ik inderdaad naar mijn eigen Nederlandse adres laten sturen. Wilde het risico niet lopen dat deze niet werd goedgekeurd als er geen UK adres opgegeven zou zijn.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik zou een Pixel 4a 5G bestellen bij Fnac. Daar kan je direct naar Belgie laten versturen. Iemand een idee of de bose dan ook naar Belgie verstuurd kan worden of laat ik die dan beter leveren naar een andres van een collega in Frankrijk. Ik las hier namelijk van mensen die contact hadden met support ivm hun woonplaats in NL. Zou ook beiden daar kunnen laten leveren naar door Covid had ik graag de phone al bij mij gehad. Op de headphones kan ik gerust wat langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@DidierDW Ik zou voor de collega in Frankrijk gaan als ik jou was. Ik heb bij mijn aanvraag een doorstuurservice gebruikt, maar is nog afwachten of de koptelefoon gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmerle
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 05:13
TimBC schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:02:
Ik heb mijn order op 2 oktober geplaatst met een verwachte leverdatum van 3-4 november, en de Google Store toont sinds gisteren aan dat de verzending vertraagd is en dat ik een email zal ontvangen wanneer de order verstuurt is. Ik zou er dus van uitgaan dat de orders die op de 12e geleverd zouden worden ook vertraagd zijn.

Let er op dat Google je geen email stuurt als de verzending vertraagd is, enkel wanneer de order daadwerkelijk verstuurt is. Om erachter te komen of de verzending vertraagd is zal je de order op store.google.de moeten bekijken, daar staat bij mij nu het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oNzrPzGUTd266FC4_aelECm-4M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W37gaKFMqUrPOLziR0T4ftw6.png?f=user_large

Edit: ik heb om 14:21 een email ontvangen dat mijn order verzonden is (ik heb myGermany gebruikt als doorstuurservice) en het geld is inmiddels ook van mijn creditcard afgeboekt. Het ging dus enkel om een korte vertraging van een paar dagen (de verwachte leverdatum is nu 6-9 november).

[ Voor 11% gewijzigd door jmerle op 05-11-2020 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
Rick-Jan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:10:
[...]

Heb ik inderdaad naar mijn eigen Nederlandse adres laten sturen. Wilde het risico niet lopen dat deze niet werd goedgekeurd als er geen UK adres opgegeven zou zijn.
Hmm, dus je Pixel 5 op een NL adres besteld, de Bose koptelefoon via een UK doorstuurservice?
Of de Pixel 5 ook al op het UK doorstuurservice adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kevv1990 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:08:
[...]

Hmm, dus je Pixel 5 op een NL adres besteld, de Bose koptelefoon via een UK doorstuurservice?
Of de Pixel 5 ook al op het UK doorstuurservice adres?
Pixel 5 heb ik in ieder geval gewoon via Aamzon.co.uk naar NL gestuurd en de headset via een doorstuur service, maar verwacht niet dat die geleverd gaat worden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:56

Rick-Jan

always connected

MrVegeta schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:39:
[...]

Pixel 5 heb ik in ieder geval gewoon via Aamzon.co.uk naar NL gestuurd en de headset via een doorstuur service, maar verwacht niet dat die geleverd gaat worden.
Hier hetzelfde. Maar niet geschoten is altijd mis!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
jmerle schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:51:
[...]

Ik heb mijn order op 2 oktober geplaatst met een verwachte leverdatum van 3-4 november, en de Google Store toont sinds gisteren aan dat de verzending vertraagd is en dat ik een email zal ontvangen wanneer de order verstuurt is. Ik zou er dus van uitgaan dat de orders die op de 12e geleverd zouden worden ook vertraagd zijn.

Let er op dat Google je geen email stuurt als de verzending vertraagd is, enkel wanneer de order daadwerkelijk verstuurt is. Om erachter te komen of de verzending vertraagd is zal je de order op store.google.de moeten bekijken, daar staat bij mij nu het volgende:

[Afbeelding]

Edit: ik heb om 14:21 een email ontvangen dat mijn order verzonden is (ik heb myGermany gebruikt als doorstuurservice) en het geld is inmiddels ook van mijn creditcard afgeboekt. Het ging dus enkel om een korte vertraging van een paar dagen (de verwachte leverdatum is nu 6-9 november).
Aah oke, bedankt! Hoop dat die nog op tijd aankomt voor de bose headset aanvraag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Mijn Pixel 5 is vorige week donderdag afgeleverd bij een kennis van mij in Duitsland. Vandaag heb ik de telefoon zelf in handen gekregen en probeer de Bose koptelefoon te claimen. Ik krijg alleen de volgende melding: Leider haben Sie kein Bestelldatum/Kaufdatum ausgewählt, das zur Teilnahme an der Aktion berechtigt. Weitere Informationen finden Sie in unseren Allgemeinen Bedingungen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Aw3dSs7rYU-yeWKr9UpwxtxxFA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SE4DUkxzQJKLiEwk0KyFekbg.png?f=fotoalbum_large
Ik heb vanzelfsprekend ook het IMEI nummer ingevuld. De telefoon is op 1 oktober 2020 besteld en dus donderdag 29 oktober geleverd. Ik val dus netjes binnen de 45 dagen na bestelling en binnen de 14 dagen na levering. Ik heb besteld bij de Duitse Google Play store en laten afleveren op een Duits adres, dus ik weet niet wat ik verkeerd doe. Helaas nergens een e-mailadres waar je naartoe kan mailen voor vragen.

[ Voor 50% gewijzigd door BugBoy op 05-11-2020 20:49 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Bose koptelefoon is vandaag in DE afgeleverd.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
True schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:50:
Heb jij ooit een track code ontvangen? Zit zelf nog steeds te wachten namelijk :(

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
True schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:50:
Weet jij dan toevallig ook of je 14 dagen moest wachten na aflevering voordat je kan claimen?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Pukson schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:52:
[...]

Heb jij ooit een track code ontvangen? Zit zelf nog steeds te wachten namelijk :(
Zou ik ook heel graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
Dit hoort hier inderdaad niet.

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 06-11-2020 06:23 ]

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Pukson schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:52:
[...]

@SpX

Geen idee, ik heb blijkbaar mijn mailadres fout ingegeven bij de aanvraag. Overigens ook geen bericht ontvangen per sms waar ik wel de aanvraag en validatie op ontvangen heb.
BugBoy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:01:
[...]

Weet jij dan toevallig ook of je 14 dagen moest wachten na aflevering voordat je kan claimen?
Nee, het was 14 dagen na preorder datum.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
MrVegeta schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:39:
[...]

Hmm, interessant. Mijn aanvraag is op deze manier 2x geweigerd. Hoop voor je dat je headset gewoon geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:27

OmeJoyo

This is me

BugBoy schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:47:
Mijn Pixel 5 is vorige week donderdag afgeleverd bij een kennis van mij in Duitsland. Vandaag heb ik de telefoon zelf in handen gekregen en probeer de Bose koptelefoon te claimen. Ik krijg alleen de volgende melding: Leider haben Sie kein Bestelldatum/Kaufdatum ausgewählt, das zur Teilnahme an der Aktion berechtigt. Weitere Informationen finden Sie in unseren Allgemeinen Bedingungen.
[Afbeelding]
Ik heb vanzelfsprekend ook het IMEI nummer ingevuld. De telefoon is op 1 oktober 2020 besteld en dus donderdag 29 oktober geleverd. Ik val dus netjes binnen de 45 dagen na bestelling en binnen de 14 dagen na levering. Ik heb besteld bij de Duitse Google Play store en laten afleveren op een Duits adres, dus ik weet niet wat ik verkeerd doe. Helaas nergens een e-mailadres waar je naartoe kan mailen voor vragen.
Ik weet vrij zeker dat ik de datum met streepjes heb ingevuld, wellicht helpt het :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Korte update voor de mensen die nog geen tracking link hebben ontvangen. Deze kun je via de e-mail (help-de-de-13@pixel-offers.com) opvragen.

De mijne is 3 november elektronisch aangemeld en dat is tevens de laatste status ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
True schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 02:00:
Nee, het was 14 dagen na preorder datum.
Toen had ik de IMEI nog niet. Kijken of mijn "workaround" gaat werken...
OmeJoyo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:10:
Ik weet vrij zeker dat ik de datum met streepjes heb ingevuld, wellicht helpt het :)
Het vreemde is ook dat er staat "MM/DD/YYYY" en vervolgens maakt de site er "DD.MM.YYYY" van. Met streepjes of een schuine streep werkt niet, want dat zet die automatisch om naar puntjes. Maar ik heb de besteldatum en leverdatum nu omgedraaid en dan kan ik wel verder. Dat probeer ik dan maar eerst even...

[ Voor 18% gewijzigd door BugBoy op 06-11-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Maandag wordt de koptelefoon geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
Pukson schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:38:
Maandag wordt de koptelefoon geleverd :)
Nice, die van mij zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Laatst online: 18-08 18:03
@Pukson @Bomb-el
Wanneer hebben jullie de Pixel 5 besteld. En wanneer hebben jullie je aanvraag van de Bose ingediend? En hoe (direct buitenlands adres of Doorstuurservice)
(Ter vergelijk met onze aanvragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
Mijn foute neppe aanvraag wordt ook maandag bij het doorstuur adres geleverd, ben heel benieuwd of alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 14:59
Ik zie dat ik gewoon netjes een mail van DHL gehad heb met de tracking. Als het goed is is hij morgen bij mijn Duitse collega.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pitt96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21-03-2021
Ook m'n tracking code ontvangen vandaag. Wordt morgen geleverd!

Er staat in de mail: "Ihre Lieferung von: JOHN GARDNER".

John Gardner???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Bij de Bose koptelefoon claim pagina word aangegeven als een van de voorwaarden dat je de telefoon al in handen moet hebben, nu is deze van mij onderweg, heeft iemand ervaring in een succesvolle aanvraag ook al is de telefoon nog niet bezorgd?

Zou deze namelijk zsm willen aanvragen

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
blueman85 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:03:
Bij de Bose koptelefoon claim pagina word aangegeven als een van de voorwaarden dat je de telefoon al in handen moet hebben, nu is deze van mij onderweg, heeft iemand ervaring in een succesvolle aanvraag ook al is de telefoon nog niet bezorgd?

Zou deze namelijk zsm willen aanvragen
Gewoon aanvragen als je het IMEI hebt, zei support ook tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Horatius schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:23:
[...]

Gewoon aanvragen als je het IMEI hebt, zei support ook tegen mij.
Heb ik bij deze gedaan maar krijg de volgende melding:

Leider haben Sie Kein Bestelldatum.Kaufdatum ausgewahlt, das zur Teilnahme an der Aktion berechtigt.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r351lOfh4VzjTzCRWZNgGnldpOA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u4YxGxbJ5sBMrJXzNpLspgI1.png?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee? Telefoon is 4 oktober besteld en op 29 oktober ontvangen op een duits adres.....

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
blueman85 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:03:
Er lijkt een fout in de site van Google te zitten, waardoor die de afleverdatum gebruikt als besteldatum. Als ik dit invul:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mArys7HBBudEMc3Awb9JRSq_VCU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DLUXR65qMhVJDU8RaMzhe3V5.png?f=user_large
Dan wordt het volgende verstuurd:
code:
1
{promotion_id: "7cfcadce-3585-45ca-b931-808c938fa9cb", purchase_date: "2020-10-29T12:00:00+01:00"}

Zoals je ziet wordt de afleverdatum doorgestuurd als besteldatum en dat gaat dan ook fout en ik krijg de volgende melding: Leider haben Sie kein Bestelldatum/Kaufdatum ausgewählt, das zur Teilnahme an der Aktion berechtigt. Weitere Informationen finden Sie in unseren Allgemeinen Bedingungen..

Als je de besteldatum en afleverdatum omdraait, dan lijkt het wel te werken. Dan wordt dit verstuurd:
code:
1
{promotion_id: "7cfcadce-3585-45ca-b931-808c938fa9cb", purchase_date: "2020-10-01T13:00:00+02:00"}

Dan lijkt het wel te werken. Wel vreemd dat ik hier niet veel meer problemen over lees...

@blueman85 Altijd handig zo'n developer window :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik heb zojuist een een verzend bevestiging gekregen voor de koptelefoon. Pixel 5 besteld op 1 oktober en aanvraag ingediend op 14 oktober. Hij wordt verzonden naar een particulier adres in Duitsland.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Nice! Ga je hem verkopen of zelf gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik denk dat marktplaats er vol mee staat komende dagen :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:52
Bomb-el schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:03:
[...]

Nice! Ga je hem verkopen of zelf gebruiken?
Die wordt zelf gebruikt. Stond al op een shortlist om te kopen. Pixel 5 was daarna een snelle keuze.

[ Voor 16% gewijzigd door Hrolfr op 06-11-2020 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
Top telefoon zeg! Heerlijk. Nu een paar dagen binnen (kennis kon hem pas een week later opsturen) en genieten.

22 oktober ook de Bose aangevraagd en die is ook vandaag verstuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 18:35
Via welke webshop kan ik nu eigenlijk best de Pixel 5 kopen vanuit België? Amazon.de bv vraag 200€ meer dan de prijs op de google store 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door 0xl3y op 07-11-2020 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@0xl3y Fnac is de beste keus denk ik als Belg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:29
Nelis13 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:12:
@Pukson @Bomb-el
Wanneer hebben jullie de Pixel 5 besteld. En wanneer hebben jullie je aanvraag van de Bose ingediend? En hoe (direct buitenlands adres of Doorstuurservice)
(Ter vergelijk met onze aanvragen)
Ik heb op 1 oktober de Pixel besteld in de google store, 18 oktober bezorgd bij een Duitse vriend. 14 oktober de Bose aangevraagd, gisteren een email ontvangen dat hij is verzonden (opgegeven adres myGermany). Ik heb alleen geen tracking code ontvangen.

Weet iemand of je de tracking code later krijgt? Of is hij gewoon onderweg en moet ik wachten op bericht van MyGermany?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2NuHV53Arhk74tE7ufK6RSMIDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jrE8F1eBRUc1Ee5GRNInRTCA.png?f=fotoalbum_large
Wat doe ik fout mensen? Ik voldoe gewoon aan de voorwaarden, zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:14
de data omdraaien; zie ook hierboven of eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
pc01 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:31:
de data omdraaien; zie ook hierboven of eerder
Dank, heb om het te proberen beide op 14-10 gezet, zie vanzelf wel of ze het wel goedkeuren.. Danku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
What. The. Hell?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhvJ-2vHPwV4zj_Ih4NKliLusgU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AkkO6z62jagCI3Jh6A8GHtsU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenwestra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-07 17:32
Apart, was dit naar een adres in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Koenwestra schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:48:
[...]

Apart, was dit naar een adres in Duitsland?
Zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson

Hoort thuis op de V&A.

[ Voor 86% gewijzigd door rens-br op 08-11-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Niet reageren op een reactie die in V&A hoort

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 08-11-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-08 14:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IrPJ0crs3mp368ii9L1asJ0fzfQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Aha0ZuXbzbOjDoKho7LvIJ4p.png?f=fotoalbum_large

We komen dichterbij.. nu is het hopen dat het werkt 🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@Xypod13 Zou niet teveel hopen. Volgens mij heeft niemand hem hier ontvangen via de 0000 truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
TheRicolaa10 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:18:
@Xypod13 Zou niet teveel hopen. Volgens mij heeft niemand hem hier ontvangen via de 0000 truc.
Dat brengt geen hoop in me :{ annuleren en bij Otto ofzo bestellen of afwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@Xypod13 Ik zou hem persoonlijk annuleren of het proberen via MyGermany (adres veranderen) als je per se bij de Google Store in Duitsland wilt bestellen. Andere opties zijn Amazon, Belsimpel of Fnac. Otto weet ik niet precies eerlijk gezegd?

[ Voor 9% gewijzigd door TheRicolaa10 op 08-11-2020 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
TheRicolaa10 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:22:
@Xypod13 Ik zou hem persoonlijk annuleren of het proberen via MyGermany (adres veranderen) als je per se bij de Google Store in Duitsland wilt bestellen. Andere opties zijn Amazon, Belsimpel of Fnac. Otto weet ik niet precies eerlijk gezegd?
Ik hoef niet per-se bij de Duitse Google store te bestellen, maar dat was toen in oktober de beste optie. Amazon is hij nog niet, Belsimpel is te duur. Bezorgd fnac in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Xypod13 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:26:
[...]

Ik hoef niet per-se bij de Duitse Google store te bestellen, maar dat was toen in oktober de beste optie. Amazon is hij nog niet, Belsimpel is te duur. Bezorgd fnac in Nederland?
Amazon UK is hij te bestellen, verzenden ook naar NL, echter wel een verkeerde adapter en iets duurder. Ik heb hem zelf bij Fnac besteld en netjes aan de voordeur geleverd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
TheRicolaa10 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:30:
[...]

Amazon UK is hij te bestellen, verzenden ook naar NL, echter wel een verkeerde adapter en iets duurder. Ik heb hem zelf bij Fnac besteld en netjes aan de voordeur geleverd :)
Had ik dit nu maar eerder geweten 😓 ik ga later vanavond m'n order annuleren en bij fnac.com bestellen. Wist niet dat hun in Nederland leverde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Xypod13 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:34:
[...]

Had ik dit nu maar eerder geweten 😓 ik ga later vanavond m'n order annuleren en bij fnac.com bestellen. Wist niet dat hun in Nederland leverde
Is ook niet eerder in dit topic gemeld ;)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
Ruzor schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:38:
[...]

Is ook niet eerder in dit topic gemeld ;)
Ik was een tijdje absent geweest van dit topic 😅 en sommige zeiden wat andere dingen dan andere dus raakte beetje in de war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/allOAPPWwPjyXtwjEY_3T_YQfhU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iiocJueTcHCHWUC6JuoaGgMH.png?f=fotoalbum_large

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellejanssen198
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 13:47
Zojuist voor 634 + 12,10 euro verzendkosten de Pixel 5 via www.fnac.com besteld.

De orderstatus geef aan bij stap 2 te zijn. Ik ben benieuwd!

1
Validated on 08/11/2020

2
Waiting for supplier delivery
3
Scheduled to ship on 17/11/2020
4
Transit
5
Delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Zit ook al sinds 19 oktober op die stap, wordt dus wachten tot 17 November tot ze daadwerkelijk verstuurd gaan worden denk ik.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turudal
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-11-2021
Outdoor schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:01:
[...]

Aanvulling: Zojuist contact gehad met de klantenservice van Saturn. Vandaag, uiterlijk morgen krijg ik bericht omtrent mijn bestelling....... Klinkt als tijdrekken, maar goed, we wachten nog heel even.
Bij de Mediamarkt klantenservice weten ze niet wanneer ze weer voorraad krijgen van de Sorta Sage.
Ik heb gevraagd of ze dan de zwarte sneller kunnen leveren, met behoud van pre-order bonus. Daar hebben ze geen antwoord op gegeven, behalve dat ze ook niet weten wanneer ze de zwarte op voorraad krijgen.
Ik heb nog even speling tot de 45 dagen na besteldatum op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Is iemand er al in geslaagd een antwoord van Google (DE) te krijgen over de 45 dagen kwestie?

Ik heb gebeld naar +498001808207 het nummer over de Bose actie. Waar ik op 1 oktober nog zonder bandje meteen iemand aan de telefoon kreeg is het nu een keuzemenu met standaard antwoorden zonder ooit bij een medewerker uit te kunnen komen.

Hier komen de 45 dagen ook snel dichterbij en zonder telefoon/IMEI valt er niets te claimen. Hele rare actie zo. Zonder Bose hoef ik die telefoon niet dus zal waarschijnlijk last minute annuleren van de bestelling worden voor mij. Maar met een beetje pech wijzigt de status en kan ik niet meer annuleren terwijl de termijn verstrijkt.

Toch te bizar dat het onmogelijk blijkt iemand hierover te spreken te krijgen en ook wel een risico voor als er iets anders mis gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
@mrnn elke keer dat ik contact met ze opneem krijg ik het antwoord dat ze heel erg druk zijn.

Op veel vragen krijg ik vaak geen antwoord en duurt het meerdere werkdagen. Ik vermoed dat het na 45 dagen geen probleem zal zijn aangezien zij zich ook niet aan hun eigen voorwaarden houden.

Mijn nep-aanvraag is daarintegen net bij mailboxde aangekomen dus heel erg verbaasd dat dat is gelukt. Pakketje leek vrij licht (minder dan een kilo) maar ben erg benieuwd.
Deze aanvraag stond er al wel een maand en is compleet ingevuld met nep informatie dus vind het echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Knip

[ Voor 95% gewijzigd door 13art op 09-11-2020 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
Lijkt me niet de bedoeling dat we deze methode hier op tweakers bespreken.

[ Voor 62% gewijzigd door 13art op 09-11-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
mrnn schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:17:
Is iemand er al in geslaagd een antwoord van Google (DE) te krijgen over de 45 dagen kwestie?

Ik heb gebeld naar +498001808207 het nummer over de Bose actie. Waar ik op 1 oktober nog zonder bandje meteen iemand aan de telefoon kreeg is het nu een keuzemenu met standaard antwoorden zonder ooit bij een medewerker uit te kunnen komen.

Hier komen de 45 dagen ook snel dichterbij en zonder telefoon/IMEI valt er niets te claimen. Hele rare actie zo. Zonder Bose hoef ik die telefoon niet dus zal waarschijnlijk last minute annuleren van de bestelling worden voor mij. Maar met een beetje pech wijzigt de status en kan ik niet meer annuleren terwijl de termijn verstrijkt.

Toch te bizar dat het onmogelijk blijkt iemand hierover te spreken te krijgen en ook wel een risico voor als er iets anders mis gaat...
Heb net met de google uk chat gechat (voor een Duitse order) en die gaven aan dat die binnen de actieperiode binnenkwam. Stel hij was vertraagd dat zou ik weer contact op moeten nemen via de chat en zouden ze bekijken of ze wat konden regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
@TimBC ok dank voor de info. Helaas blijft het dan dus wel een risico. Is er inmiddels bekend of het IMEI op de verzendbevestiging staat? Want wanneer hij naar het Duitse adres verstuurd wordt kan het ook nog even duren voordat ik het IMEI weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
Krijg net opeens dat ze mijn bestelling moeten annulleren vanwege een betalingsprobleem??
Is gewoon met een cc betaald. Beetje apart dat dit gebeurt direct nadat ik contact heb opgenomen.
Lekker zo last minute, gaat een maand wachten :(

Edit: Volgende de google chat was het 'cancelled with unknown reasons' dus ze gaan er nu naar kijken met hun 'specialist team' en komen binnen 2 dagen bij me terug. Duimen...

[ Voor 27% gewijzigd door TimBC op 09-11-2020 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruurd v.
TimBC schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:54:
Krijg net opeens dat ze mijn bestelling moeten annulleren vanwege een betalingsprobleem??
Is gewoon met een cc betaald. Beetje apart dat dit gebeurt direct nadat ik contact heb opgenomen.
Lekker zo last minute, gaat een maand wachten :(

Edit: Volgende de google chat was het 'cancelled with unknown reasons' dus ze gaan er nu naar kijken met hun 'specialist team' en komen binnen 2 dagen bij me terug. Duimen...
Ik heb dit ook gehad met mijn bestelling bij de Google store met cc betaling. Blij mij waren mijn cc adresgegevens overgenomen van het verzend adres dat ik in de store had opgegeven. Ik kreeg hier een mail van en had vanaf de datum van die mail nog een week de tijd om de gegevens te veranderen voordat ie geannuleerd zou worden. Nadat ik mijn eigen adresgegevens weer had ingevuld bij mijn cc in google betaalmethoden kwam de betaling erdoorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
ruurd v. schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:53:
[...]

Ik heb dit ook gehad met mijn bestelling bij de Google store met cc betaling. Blij mij waren mijn cc adresgegevens overgenomen van het verzend adres dat ik in de store had opgegeven. Ik kreeg hier een mail van en had vanaf de datum van die mail nog een week de tijd om de gegevens te veranderen voordat ie geannuleerd zou worden. Nadat ik mijn eigen adresgegevens weer had ingevuld bij mijn cc in google betaalmethoden kwam de betaling erdoorheen.
Dan hoop ik dat ik binnenkort ook die mail ontvang. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:08
Nou het heeft even geduurd maar mijn besteling van 7 oktober gaat eindelijk vandaag of morgen verzonden worden naar mailboxde.com *O*

besteld bij de Duitse Google store

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis-L op 10-11-2020 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
Pixel 5 sage besteld in de Amazon uk store rechtstreeks van Google half October.. is het pakje kwijt en hebben ze het geld terug gestort. Maar als die nog binnen komt mag ik hem houden..

Nu is de goedkoopste sage daar 800 pond of iets dergelijks :'(

Iemand nog tips waar er een te scoren is?

[ Voor 21% gewijzigd door Diokhan op 10-11-2020 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Diokhan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:32:
Pixel 5 sage besteld in de Amazon uk store rechtstreeks van Google half October.. is het pakje kwijt en hebben ze het geld terug gestort. Maar als die nog binnen komt mag ik hem houden..

Nu is de goedkoopste sage daar 800 pond of iets dergelijks :'(

Iemand nog tips waar er een te scoren is?
Het lijkt er helaas op dat de Sorta Sage overal uitverkocht is. Alleen bij Centralpoint zie ik een concrete leverdatum staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
TimBC schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:16:
[...]

Dan hoop ik dat ik binnenkort ook die mail ontvang. Bedankt voor het delen van je ervaring!
Je kunt zelf al even checken bij google payment methods of de adres gegevens van je cc nog kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Laatst online: 16-07 04:06
Mijn zwarte pixel is eindelijk onderweg vanuit de Google store naar een duits adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excorio
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Tot op heden nog steeds geen fatsoenlijk geprijsde groene versie gevonden helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:08
coster1 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:39:
Mijn zwarte pixel is eindelijk onderweg vanuit de Google store naar een duits adres.
Same here, krijg zojuist de T&T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Same here, weet iemand of het IMEI op de buitenkant van de doos en/of op de factuur staat die erbij zit staat?

Hij is onderweg naar een Duitse zakenrelatie en wil eigenlijk daar die info meteen vandaan hebben voor hij doorgestuurd wordt naar Nederland. Dan voorkom ik dat ik te laat ben voor de Bose als hij te lang over transport doet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horatius
mrnn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:04:
Same here, weet iemand of het IMEI op de buitenkant van de doos en/of op de factuur staat die erbij zit staat?

Hij is onderweg naar een Duitse zakenrelatie en wil eigenlijk daar die info meteen vandaan hebben voor hij doorgestuurd wordt naar Nederland. Dan voorkom ik dat ik te laat ben voor de Bose als hij te lang over transport doet..
Staat op de buitenkant van de doos, bij mij stond het ook in mijn Google Store DE verzending op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
Ik wilde vast even het Bose proces doorlopen om te checken welke gegevens ik uit Duitsland ga opvragen maar welke datum ik ook invul ik zie altijd een melding dat ik niet binnen de actieperiode besteld heb. Meer mensen met dit probleem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXmVjZTcXWHYAnxhxAfzmKCF98g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/liI9jrNYs8KSKSWgll21BpPd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@mrnn Als je de dag / maand eens omdraait, dacht gelezen te hebben hier dat het dan wel lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrnn
@TheRicolaa10 wauw ik dacht er nog aan om dat te proberen maar er staat zo duidelijk DD/MM/YYYY inclusief een date picker dat het me niet nodig leek. Had beter moeten weten, was inderdaad de oplossing bedankt!

Niet echt onder de indruk van hoe Google dit hele zaakje aanpakt maar goed hopelijk bevalt de telefoon beter dan het bestel en claim proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
mrnn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:55:
Ik wilde vast even het Bose proces doorlopen om te checken welke gegevens ik uit Duitsland ga opvragen maar welke datum ik ook invul ik zie altijd een melding dat ik niet binnen de actieperiode besteld heb. Meer mensen met dit probleem?
Ik heb dit vorige week uitgezocht en het is gewoon een hele domme fout in de website. Ik heb het gemeld bij Google, maar ik kreeg alleen een berichtje dat ze het fijn vonden dat ik uiteindelijk toch kon registreren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
@BugBoy Toepasselijke username ook :-) Bedankt, had ik toch even iets beter moeten zoeken in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij Mediamarkt.de nu 613,14 euro met 11% extra korting als je mediamarkt club lid bent. Eind prijs dus 545,69 Natuurlijk geen verzending naar NL maar met Huifkar oid weer op te lossen.
Lijkt er wel op dat er momenteel geen voorraad is (verzenden niet mogelijk).

Zelfde verhaal bij Saturn.
Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies