Zojuist weer contact gehad met Alternate Duitsland. Alternate geeft aan dat de afdeling inkoop geen antwoord krijgt van Google m.b.t. de levertermijn van de Pixel 5 toestellen.
Ik heb 5 dagen geleden bericht gehad dat die koptelefoon verstuurd zou zijn, maar de t&t link in die email doet het niet. Ook op de pixel-offers website staat een DHL link die naar niets leidt.. heeft iemand een idee hoe ik de status van verzending kan checken? Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer vanaf verzending tot bezorging?
Duurt best een tijdje wel, ze moeten namelijk uit Engeland komen ben ik helaas achtergekomen.ruurd v. schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:33:
Ik heb 5 dagen geleden bericht gehad dat die koptelefoon verstuurd zou zijn, maar de t&t link in die email doet het niet. Ook op de pixel-offers website staat een DHL link die naar niets leidt.. heeft iemand een idee hoe ik de status van verzending kan checken? Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer vanaf verzending tot bezorging?
Wel even opletten bij DHL dat je aangeeft dat je hem ergens anders laat bezorgen, ze sturen hem zo weer retour als er een andere naam op de deur staat.
Is mij ook gebeurt, nu is ie weer onderweg terug naar Engeland, en als die dan eenmaal daar is kan Google hem pas weer opnieuw naar mij sturen
Ok ,dank je voor de tip. Heb je enig idee hoe ik zou kunnen aangeven dat ik hem ergens anders laat bezorgen? Ik heb geen T&T nummer oid..Sjaaakiee schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:59:
[...]
Duurt best een tijdje wel, ze moeten namelijk uit Engeland komen ben ik helaas achtergekomen.
Wel even opletten bij DHL dat je aangeeft dat je hem ergens anders laat bezorgen, ze sturen hem zo weer retour als er een andere naam op de deur staat.
Is mij ook gebeurt, nu is ie weer onderweg terug naar Engeland, en als die dan eenmaal daar is kan Google hem pas weer opnieuw naar mij sturen
Ik zou even naar Google mailen of ze je de DHL track en tracé willen sturen.ruurd v. schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:19:
[...]
Ok ,dank je voor de tip. Heb je enig idee hoe ik zou kunnen aangeven dat ik hem ergens anders laat bezorgen? Ik heb geen T&T nummer oid..
Als je die dan volgt kun je allerlei mogelijkheden aangeven voor de levering (welke dag je wilt, of ze bij buren achter mogen laten, of ze het onder de overkapping mogen leggen etc.)
Hoop dat het werkt
Voor de mensen waarbij het krap wordt of ze de telefoon op tijd in NL hebben voor de actie hierbij een chat transcript waarin Google aan mij bevestigt dat 45 dagen na ONTVANGST van de telefoon ook akkoord is voor de claim bij de Duitse store.
Mocht iemand hier problemen mee krijgen dan kan je refereren aan chat ID 9-5035000030614. Deze heb ik niet als ingelogde gebruiker gevoerd.
Mocht iemand hier problemen mee krijgen dan kan je refereren aan chat ID 9-5035000030614. Deze heb ik niet als ingelogde gebruiker gevoerd.
:strip_exif()/f/image/usPTiNKQco4OhDJOpiUMgZgr.jpg?f=fotoalbum_large)
is de status nog veranderd =jellejanssen198 schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:17:
Zojuist voor 634 + 12,10 euro verzendkosten de Pixel 5 via www.fnac.com besteld.
De orderstatus geef aan bij stap 2 te zijn. Ik ben benieuwd!
1
Validated on 08/11/2020
2
Waiting for supplier delivery
3
Scheduled to ship on 17/11/2020
4
Transit
5
Delivery
Ik heb 6 november bericht gekregen dat mijn koptelefoon is verzonden. Na een email over het ontbreken van mijn tracking code kreeg ik deze in een aparte mail. Vandaag bericht van DHL dat hij vandaag wordt geleverd bij MyGermany.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Leverstatus op fnac.com is nog onveranderd. 17 nov levering. Hopelijk kan ik dus vanaf volgende week dinsdag een positieve statuswijziging zien.
Heb m ook net besteld via fnac. verzenddatum 17de.jellejanssen198 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:28:
[...]
Leverstatus op fnac.com is nog onveranderd. 17 nov levering. Hopelijk kan ik dus vanaf volgende week dinsdag een positieve statuswijziging zien.
Hoe ga jij je gratis heaphones regelen als ik vragen mag ?
Voor de koptelefoon kom je in aanmerking als je ook besteld hebt in de pre order periode ( voor 19 oktober 2020). Of bedoel je wat anders?Fantasio7 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:00:
[...]
Heb m ook net besteld via fnac. verzenddatum 17de.
[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 12-11-2020 13:47 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Mijn koptelefoon is op 9 nov aangekomen bij MyGermany en op de 10e was hij ook helemaal verwerkt en kon ik betalen zodat hij doorgestuurd zou worden. Diezelfde avond gelijk even geregeld. Gisteren is hij daadwerkelijk op de post gegaan vanuit MyGermany via DHL Express (~€30) en vanmiddag kwamen ze hem brengen.
Sorry maar blijkbaar ben ik iemand met weinig geduld. Nogmaals mail naar pixel-offers gestuurd dat mijn aanvraag voor de Bose nog niet behandeld was (heb het de 14e okt aangevraagd). Kreeg zelfde antwoord. Geduld het is druk. Je aanvraag wordt zo spoedig mogelijk behandeld en dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.
Zucht. Ik ben bang dat het geen Sinterklaas kado zal gaan worden.
Weet iemand hoe snel fnac bezorgd? Gewoon nieuwsgierig
Dat is inderdaad wel heel langzaam. Bij mij ging op de 15e de goedkeuring zo snel dat ik me niet voor kan stellen dat er door een persoon naar gekeken is. Heb je wel een bevestiging gekregen per email/telefoon?Nelis13 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:46:
Sorry maar blijkbaar ben ik iemand met weinig geduld. Nogmaals mail naar pixel-offers gestuurd dat mijn aanvraag voor de Bose nog niet behandeld was (heb het de 14e okt aangevraagd). Kreeg zelfde antwoord. Geduld het is druk. Je aanvraag wordt zo spoedig mogelijk behandeld en dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.
Ik heb bevestiging dat mijn aanvraag doorgekomen is (via mail en sms). En op de pixel-offers website kan ik ook met mijn bestelnummer zien dat er 23-10 nog naar gekeken is. Status is echter ongewijzigd. Nu 2 x gemaild met hetzelfde antwoord. Geduld ....
Bij BelSimpel is de Pixel 5 Sorta Sage nu te bestellen met een levertijd van twee weken.
Wie heeft er ervaring met fnac? Bij annulering krijgt je het geld meteen terug gestort CC ?
En wie heeft zijn bestelling wel eens geroutineerd naar fnac ? En werd het snel afgehandeld ?
En wie heeft zijn bestelling wel eens geroutineerd naar fnac ? En werd het snel afgehandeld ?
Mijn cover heb ik daar besteld en die kwam binnen 2 dagen via FedEx aanXypod13 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:05:
Weet iemand hoe snel fnac bezorgd? Gewoon nieuwsgierig
(via Fnac.com op NL adres)
[ Voor 5% gewijzigd door phYzar op 13-11-2020 10:41 ]
Bedankt! Kan ik dus zomaar volgende week m'n pixel binnen hebbenphYzar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:41:
[...]
Mijn cover heb ik daar besteld en die kwam binnen 2 dagen via FedEx aan
(via Fnac.com op NL adres)
Ik heb deze week een annulatie aangevraagd bij Fnac is netjes binnen 4 werkdagen afgehandeld. Ik had niet via CC betaald maar via overschrijving.Fantasio7 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:05:
Wie heeft er ervaring met fnac? Bij annulering krijgt je het geld meteen terug gestort CC ?
Het ging om een pixel 5 die via hun marketplace werd verkocht als Nieuw maar achteraf kwam pas de info dat hier maar 6 maand garantie op kon gegeven worden. Wat ik niet zo netjes vond.
Om mijn Google DE met 00000-truc verhaal af te ronden: ik ontving gisteren bericht van Google Support dat ze mij gaan terugbetalen. Verder geen uitleg over hoe en wat, maar ik denk dat inmiddels wel duidelijk is dat de truc niet meer werkt.NielsFL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:42:
Kleine update: Google heeft de "Delivered by" voor mijn bestelling verandert van 16-21okt naar 15-20okt. Verder geen e-mail ontvangen, dus ik weet niet of dit gerelateerd is aan het DHL onderzoek of niet.
Zodra de betaling binnen is zal ik het opnieuw elders proberen.
Google Pixel 5 Groen kost €739,00(!!!)
bij Belsimpel en heeft een levertijd van twee weken.
Prijs valt best mee.Rhobin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:59:
Google Pixel 5 Groen kost €739,00(!!!)bij Belsimpel en heeft een levertijd van twee weken.
616 in Duitsland maar daar hebben ze een lagere BTW, Nederlandse BTW zou 640 worden ongeveer. Bij Google betaal je dan nog verzendkosten en bij belsimpel niet.
Ongeveer een verschil van 80 euro voor grijze import is echt niet rampzalig.
Ja het valt inderdaad mee nu je het zegt!Horatius schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:26:
[...]
Prijs valt best mee.
616 in Duitsland maar daar hebben ze een lagere BTW, Nederlandse BTW zou 640 worden ongeveer. Bij Google betaal je dan nog verzendkosten en bij belsimpel niet.
Ongeveer een verschil van 80 euro voor grijze import is echt niet rampzalig.
Denk dat ik hem ga annuleren en maar de zwarte bestellen bij Fnac... Had graag de sorta sage gehad, maar bij Belsimpel vind ik het de meerprijs niet waard.melvinjoosten schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:39:
Zojuist weer contact gehad met Alternate Duitsland. Alternate geeft aan dat de afdeling inkoop geen antwoord krijgt van Google m.b.t. de levertermijn van de Pixel 5 toestellen.
Mijn Pixel uit Duitsland (6 oktober) is ook binnen. Bij het aanvragen van de Bose krijg ik nu onderstaande foutmelding. Ik moet 14 dagen wachten na ontvangst van de telefoon voor ik de claim kan doen. Maar daar tegenover moet ik dus claimen voor volgende week vrijdag om binnen de 45 dagen na bestellen te blijven.
Kan nu toch niets, dus we gaan tegen die tijd wel zien hoe het verder gaat...
:strip_exif()/f/image/PoiSHDnpkgy887fUrRyXH3i1.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon de claim doen. Het is niet alsof pixel offers in het systeem van Google kan kijken wanneer jouw pakket is geleverd.mrnn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:24:
Mijn Pixel uit Duitsland (6 oktober) is ook binnen. Bij het aanvragen van de Bose krijg ik nu onderstaande foutmelding. Ik moet 14 dagen wachten na ontvangst van de telefoon voor ik de claim kan doen. Maar daar tegenover moet ik dus claimen voor volgende week vrijdag om binnen de 45 dagen na bestellen te blijven.
[Afbeelding]
Ik heb de fnac reservering geannuleerd, ik dacht ik wacht nog even op de black friday deals..
Iemand enig idee hoelang het duurd voordat ze het terug storten op me CC ?
Iemand enig idee hoelang het duurd voordat ze het terug storten op me CC ?
Ik wacht het deze maand nog even af. Veel webshops geven aan volgende week te gaan leveren dus ik hoop een beetje dat Alternate dan ook kan gaan leveren. Zo niet, annuleer ik de bestelling en ga ik ergens anders even kijken.ZeppeMan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:32:
[...]
Denk dat ik hem ga annuleren en maar de zwarte bestellen bij Fnac... Had graag de sorta sage gehad, maar bij Belsimpel vind ik het de meerprijs niet waard.
Ben ik nou blind ?
Hoe kan ik contact opnemen met fnac.com ?
Heb de bestelling 13nov. geannuleerd maar ze hebben het bedrag nog niet teruggestord (CC) ?
Heb de bestelling 13nov. geannuleerd maar ze hebben het bedrag nog niet teruggestord (CC) ?
De klantendienst is enkel beschikbaar op kantooruren. Dus komt morgen wel goed. Ik heb een annulatie van een order binnen de 4 werkdagen terug gestort gekregen op mijn rekening. Ik had niet via cc betaald.Fantasio7 schreef op zondag 15 november 2020 @ 01:24:
Ben ik nou blind ?
De Bose is aangekomen bij mijn Duitse adres dus dat is ook gelukkig goedgekomen.
Succes voor degene die het allemaal nog niet hebben
Succes voor degene die het allemaal nog niet hebben
Heeft iemand alweer de groene pixel 5 ergens op voorraad gezien?
Zit al weken de duitse google store te verversen... maar nog geen resultaat
Zit al weken de duitse google store te verversen... maar nog geen resultaat
Er staat 14 dagen na "Kaufdatum". Dat is de besteldatum, niet de ontvangstdatum.mrnn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:24:
[Afbeelding]
Ik wil graag mijn Bose koptelefoon claimen, echter heb ik nog steeds geen bon met serienummer van de Google Store. Kan die die factuur ergens opvragen? Op de BTW bon mis ik de benodigde informatie denk ik
Niet, fnac staat niet om de lijst van geldende verkooppunten voor de bose: https://pixel-offers.com/bose/en-GB/qualifyingFantasio7 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:00:
[...]
Heb m ook net besteld via fnac. verzenddatum 17de.
Maar de actie is ook niet de reden van mijn aankoop. De reden is dat mijn Mate 20 Pro is (helaas) aan vervanging toe is vanwege problemen met de usb poort. De Pixel 5 en de S20 zag ik als opvolger (want ik wil niet meer een toestel van >7 cm breed). Doorslaggevende reden om voor de Pixel 5 te gaan: stock android.
Fnac staat wel degelijk op de lijst, je hebt namelijk de Engelse terms in plaats van de Franse gebruikt, zie:jellejanssen198 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:57:
[...]
Niet, fnac staat niet om de lijst van geldende verkooppunten voor de bose: https://pixel-offers.com/bose/en-GB/qualifying
Mijn aanvraag is gevalideerd en ben nog steeds in afwachting van verzending. Gaat nog wel even duren gok ik..Sous réserve que les Participants achètent un produit neuf (non d'occasion ou remis à neuf), Google Pixel sélectionné figurant dans le tableau 1 ci-dessous (« Produit éligible ») disponible dans la limite des stocks disponibles auprès de Google G Store, Fnac, Darty, Boulanger, Bouygues Telecom, B&You, SFR, Red, Orange et Sosh en France métropolitaine
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Mag ik vragen hoe je je emei en factuur hebt doorgestuurd. Ik heb van Fnac nog geen factuur en emei ontvangen.TheRicolaa10 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:00:
[...]
Fnac staat wel degelijk op de lijst, je hebt namelijk de Engelse terms in plaats van de Franse gebruikt, zie:
[...]
Mijn aanvraag is gevalideerd en ben nog steeds in afwachting van verzending. Gaat nog wel even duren gok ik..
@DidierDW Heb je je telefoon al ontvangen? Want de IMEI kun je vinden op de doos en kun je vinden in de instellingen van je Pixel. Indien verstuurd, stuurt Fnac een factuur via de mail en kun je die ook downloaden via de website (onder bestelling details).
@TheRicolaa10 Ik heb je post verkeerd geinterpreteerd. Je hebt de pixel al ontvangen maar de bose is nog niet verzonden. Dringend aan een koffie toe.
Nee die Kaufdatum is van toepassing op de 4A-5G maar bij de pixel 5 staat er "Erhalten". Om het lekker overzichtelijk te houden allemaalTheFes schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:12:
[...]
Er staat 14 dagen na "Kaufdatum". Dat is de besteldatum, niet de ontvangstdatum.
:strip_exif()/f/image/AUbXHX7BYbv5illzv1OQKUkX.jpg?f=fotoalbum_large)
Stom van mij! Fnac is inderdaad wel een geldig verkooppunt voor de Bose actie. Sorry.TheRicolaa10 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:00:
[...]
Fnac staat wel degelijk op de lijst, je hebt namelijk de Engelse terms in plaats van de Franse gebruikt, zie:
[...]
Mijn aanvraag is gevalideerd en ben nog steeds in afwachting van verzending. Gaat nog wel even duren gok ik..
Maar ik heb dan weer niet tussen 30 sept en 14 okt besteld, maar 8 november. Dus dan verandert er voor mij toch weer niks haha. Geen bose voor mij.
Pour demander vos écouteurs Bose QC 35 II gratuits, achetez le nouveau Google Pixel 5 entre le 30 septembre et le 14 octobre...
Bron: https://pixel-offers.com/bose/fr-FR/qualifying
[ Voor 18% gewijzigd door jellejanssen198 op 16-11-2020 13:27 ]
ik heb net met moeite fnac.com aan de lijn gehad..
volgens hun hebben ze het geld niet van mijn CC genomen.. maar op mijn bank zie ik dat het bedrag is gereserveerd.. enig idee wanneer ze die reservering uithalen ?
(pixel 5, 4 dagen geleden geannuleerd)
volgens hun hebben ze het geld niet van mijn CC genomen.. maar op mijn bank zie ik dat het bedrag is gereserveerd.. enig idee wanneer ze die reservering uithalen ?
Zover ik weet is een reservering meestal 7 dagen. Ik zou het even afwachten, en anders kan je misschien nog de betaling annuleren? Komt vast goedFantasio7 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:17:
Kan nog flink langer duren. Heb het met een hotel in Abu Dhabi gehad dat het 2 maanden op gereserveerd bleef staan. Heb nog contact met het hotel gehad en "ze konden er niet aan doen" was al doorgegeven dat het terug moest en meer konden ze er niet aan doen. Komt goed, duurt soms wel lang.Fantasio7 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:17:
Hier ook!Louwke schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:47:
Nou fnac status is gewijzigd naar onderweg. Dus ben benieuwd wanneer ze er is
:strip_exif()/f/image/br78rhkg6BWR5OMRDRRvtfqE.jpg?f=fotoalbum_large)
En hier ook!
[ Voor 8% gewijzigd door Xypod13 op 17-11-2020 09:43 ]
Nu bij alternate.de €699 voor de sage en €799 voor de zwarte versie....😱 Maar nog steeds geen nieuws over levering.
@Louwke @jellejanssen198 @Xypod13 Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb besteld op Fnac.be op 12/11 maar mijn status is nog niet aangepast. Ik hoop dat dit nog goed komt. Fingers crossed dan maar.
Ik heb mijn bestelling op 19/10 gedaanDidierDW schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:00:
@Louwke @jellejanssen198 @Xypod13 Wanneer hebben jullie besteld? Ik heb besteld op Fnac.be op 12/11 maar mijn status is nog niet aangepast. Ik hoop dat dit nog goed komt. Fingers crossed dan maar.
Untappd: Louwke80
08/11. En ja veel geluk dat je m krijgt. Hopelijk niet de volgende rondeDidierDW schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:00:
Wanneer verwachten ze uit te leveren?DidierDW schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:00:
Bij mijn bestelling op Fnac.com is ook de status helaas nog niet aangepast..
Op de site zelf is hij nu aangepast naar Out of stock, not available in store...
Hoop dat ze snel weer een batch binnen krijgen.
Op de site zelf is hij nu aangepast naar Out of stock, not available in store...
Nadat FNAC mijn bestelling (vrij snel) annuleerde heb ik nu maar bij Amazon UK besteld. Is wel duurder dan FNAC, maar goedkoper dan Mobiel en BelSimpel.
Gewoon om een idee te krijgen van de situatie, wanneer heb jij besteld?wvermeij schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:37:
Bij mijn bestelling op Fnac.com is ook de status helaas nog niet aangepast..
Wat was de reden waarom ze jou bestelling annuleerden? En wanneer heb je je order geplaatst bij fnac?NielsFL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:41:
Nadat FNAC mijn bestelling (vrij snel) annuleerde heb ik nu maar bij Amazon UK besteld. Is wel duurder dan FNAC, maar goedkoper dan Mobiel en BelSimpel.
Is de Pixel 5 nu zo hard aan het gaan? Of gewoon weinig stock/productie...
9/11, dus misschien net een dag te laat geweest
Zie net dat de site zelf weer is geupdate:
Subject to availability, shipped within 4 to 12 days
Dus hopelijk snel
Zie net dat de site zelf weer is geupdate:
Subject to availability, shipped within 4 to 12 days
Dus hopelijk snel
[ Voor 57% gewijzigd door wvermeij op 17-11-2020 13:00 . Reden: aanvulling ]
Ik heb op 8 november besteld. Hopelijk komt ie voor jou ook snel binnen!DidierDW schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:00:
Ik bestelde op zondag. Maandag kreeg ik opeens een refund (credit card). Daar heb ik verder geen e-mail over gekregen. Op de website staat de order als geannuleerd.DidierDW schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:54:
Wat was de reden waarom ze jou bestelling annuleerden? En wanneer heb je je order geplaatst bij fnac?
Mijn Fnac order is "In transit"
Alleen hoop ik nu wel dat ik uiteindelijk een track en trace krijg in mn mail want ik kreeg ook al geen mail van mn orderbevesteging...
NVM mail zat in mn spam. Huhu
NVM mail zat in mn spam. Huhu
[ Voor 76% gewijzigd door Xypod13 op 17-11-2020 17:13 ]
Mijn Pixel 5 Sorta Sage is onderweg vanuit Duitsland. Komt waarschijnlijk binnen enkele dagen aan. Ik heb er zelf ondertussen al een uit Engeland ontvangen. Mocht iemand interesse hebben, let me know. Woon in de regio Rotterdam.
Met de sms van FedEx gehad ergens voor 18.00 vandaag. Zul je zien met ergens wanneer ik een uurtje niet thuis benTheRicolaa10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:07:
[...]
Wanneer verwachten ze uit te leveren?
Untappd: Louwke80
Hmm ik heb nog niks ontvangenLouwke schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:09:
[...]
Met de sms van FedEx gehad ergens voor 18.00 vandaag. Zul je zien met ergens wanneer ik een uurtje niet thuis ben

Als het goed is kun je via je bestellingen pagina op een link klikken voor de track en trace. Dat was bij mij wel het geval.Xypod13 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:14:
[...]
Hmm ik heb nog niks ontvangengeen sms, geen track en trace in mail. Hopelijk later op de dag/morgen.
Hij staat nu op "Shipment ready for routing" dus ik verwacht denk snel een T&T/sms.TheRicolaa10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:31:
[...]
Als het goed is kun je via je bestellingen pagina op een link klikken voor de track en trace. Dat was bij mij wel het geval.
/f/image/e3VWSOteSyq1ExNDmXi25FRX.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: heb een universele T&T gebruikt, en hij komt nu pas via frankrijk?
/f/image/zH9wXkjN3BNn3hDBId72Kmwk.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Xypod13 op 18-11-2020 09:46 ]
Dag Allemaal,
Allereerst doe ik google translate, dus het spijt me als het bericht raar klinkt.
Ik volg de thread al een tijdje, ik wilde een Pixel 4a 5g bestellen, dus ik dacht dat ik enkele van de hier genoemde tips zou gebruiken. Ik heb uiteindelijk bij fnac besteld en ik zou vandaag de telefoon moeten krijgen (yay!). Hoe dan ook, ik hoopte duidelijk dat ik ook de Bose-koptelefoon zou krijgen, dus ik twijfelde hieraan.
Als ik het goed begrijp, kunt u doorstuurservices gebruiken, maar alleen als u de eerste 2 bent? Ik zag hier dat sommige mensen hun bestellingen bevestigd kregen door BetweenBox te gebruiken, betekent dit dat ik die niet zou moeten gebruiken? Heeft iemand de hunne al gekregen?
Ik hoop dat iedereen snel zijn telefoon krijgt
Allereerst doe ik google translate, dus het spijt me als het bericht raar klinkt.
Ik volg de thread al een tijdje, ik wilde een Pixel 4a 5g bestellen, dus ik dacht dat ik enkele van de hier genoemde tips zou gebruiken. Ik heb uiteindelijk bij fnac besteld en ik zou vandaag de telefoon moeten krijgen (yay!). Hoe dan ook, ik hoopte duidelijk dat ik ook de Bose-koptelefoon zou krijgen, dus ik twijfelde hieraan.
Als ik het goed begrijp, kunt u doorstuurservices gebruiken, maar alleen als u de eerste 2 bent? Ik zag hier dat sommige mensen hun bestellingen bevestigd kregen door BetweenBox te gebruiken, betekent dit dat ik die niet zou moeten gebruiken? Heeft iemand de hunne al gekregen?
Ik hoop dat iedereen snel zijn telefoon krijgt
Ziet er uit als de route die de mijne ook afgelegd heeft.Xypod13 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:40:
[...]
EDIT: heb een universele T&T gebruikt, en hij komt nu pas via frankrijk? [Afbeelding]
In de voorwaarden staat dat er maar 2 koptelefoons op hetzelfde adres geregistreerd mogen worden. Doorstuurservices zijn altijd wel een gok, die van mij is gevalideerd, maar ik juich nog niet.andreap schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:49:
Net even contact genomen met Fnac.be Zowel Belgie en Frankrijk worden rechtstreeks beleverd vanuit google volgens de dame (wat ik wel betwijfel aangezien Belgie geen pixel krijgt van Google).De nieuwe levering zou ten laatste 26/11 binnen moeten komen.
Dus jij hebt m al? Hoeveel later kwam hij binnen? (Ben ongeduldigTheRicolaa10 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:03:
[...]
Ziet er uit als de route die de mijne ook afgelegd heeft.
Ik heb 'm al een week of 4 in bezit. Ik had op een maandag besteld, donderdag verzonden en zaterdag lag hij in Oisterwijk in een distributiecentrum. Echter bezorgde DPD niet in het weekend, dus maandagmiddag in ontvangst genomen.Xypod13 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:02:
[...]
Dus jij hebt m al? Hoeveel later kwam hij binnen? (Ben ongeduldig)
Bericht van FedEx ontvangen!
Stond dat hij morgen voor 12 zou worden geleverd, maar dan is niemand thuis, dus word het een dag later
Jammer dat ik niet kon kiezen voor bij de buren afleveren.

Koptelefoon komt vandaag aan.Stokstaart schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:17:
[...]
Ik heb op 1 oktober de Pixel besteld in de google store, 18 oktober bezorgd bij een Duitse vriend. 14 oktober de Bose aangevraagd, gisteren een email ontvangen dat hij is verzonden (opgegeven adres myGermany). Ik heb alleen geen tracking code ontvangen.
Wat ik mij nog afvroeg hoe werkt het qua garantie met de bose koptelefoon? Je krijgt namelijk geen bon of iets dergelijks. Iemand enig idee
Add me op Stadia: Gloogle
Mijn Pixel 5 is vrijdag eindelijk aangekomen. Besteld in de Google DE store en laten bezorgen via MyGermany. Vergeleken met mijn S8 mis ik toch wel wat features. Daarnaast wat irritante bugs. Die worden waarschijnlijk wel opgelost, maar tot die tijd heb ik wel last van.
Heeft iemand interesse in een zwarte Pixel 5 voor kostprijs? Stuur mij dan even een DM. Ophalen in Nijkerk. Ik heb de koptelefoon nog niet geclaimd. Anders ga ik hem terugsturen.
Heeft iemand interesse in een zwarte Pixel 5 voor kostprijs? Stuur mij dan even een DM. Ophalen in Nijkerk. Ik heb de koptelefoon nog niet geclaimd. Anders ga ik hem terugsturen.
Welke features mis je als ik vragen mag?Threepwood schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:47:
Mijn Pixel 5 is vrijdag eindelijk aangekomen. Besteld in de Google DE store en laten bezorgen via MyGermany. Vergeleken met mijn S8 mis ik toch wel wat features. Daarnaast wat irritante bugs. Die worden waarschijnlijk wel opgelost, maar tot die tijd heb ik wel last van.
Voor ervaringen is een ander topic. Ik heb waarschijnlijk al teveel gezegd
Ik stuur je wel een berichtje.
Ik heb enkele jaren geleden een gratis Sony-koptelefoon gekregen bij aankoop van een Xperia, en toen kreeg ik te horen, gratis=geen garantie.Pukson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:03:
Wat ik mij nog afvroeg hoe werkt het qua garantie met de bose koptelefoon?
Dus, ik vrees dat dit hier ook zal opgaan.
On-topic : Op 11/11 besteld met Fnac bonnen, nog geen verandering in status verzending.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ook op producten die je gratis hebt verkregen bij koppelverkoop is 2 jaar garantie wettelijk.lukadad schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:38:
[...]
Ik heb enkele jaren geleden een gratis Sony-koptelefoon gekregen bij aankoop van een Xperia, en toen kreeg ik te horen, gratis=geen garantie.
Dus, ik vrees dat dit hier ook zal opgaan.
On-topic : Op 11/11 besteld met Fnac bonnen, nog geen verandering in status verzending.
Vandaag kreeg ik een mailtje van Fnac.be dat de levering vertraagd is en ik kan annuleren of wachten op een nog niet nader bepaalde datum.
Kleine tip voor diegene die nog een Pixel 5 wilt bestellen, als je een Vivid Money account aanmaakt krijg je deze maand 10% cashback bij fnac tot max 50 euro. Hierdoor zou je dus 579 euro betalen bij fnac. De cashback is instant namelijk 
:strip_exif()/f/image/gBpDnAdbQhKXD4PrLqZK2Tru.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Pukson op 19-11-2020 15:15 ]
Uit interesse, wat heb je besloten?DidierDW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:19:
Vandaag kreeg ik een mailtje van Fnac.be dat de levering vertraagd is en ik kan annuleren of wachten op een nog niet nader bepaalde datum.
Wanneer heb jij de registratie gedaan? Na veel geklooi (vanwege data moeten omdraaien) heb ik op 6-11 de telefoon geregistreerd, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:43:
Koptelefoon komt vandaag aan.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Net email gekregen van fnac.com dat de verzending van mijn bestelling van 11/11, met voorziene verzenddatum op 17/11, met enkele dagen vertraagd is. Er staat geen nieuwe verzenddatum bij, maar gelukkig ook niet dat mijn bestelling geannuleerd werd.
Voorlopig wacht ik nog. Maar begin toch meer en meer zin te krijgen om een groene te bestellen via amazon UK. Ik wacht black friday nog wat af. Jammer dat ze overal zo hopeloos traag binnen komen.TheRicolaa10 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:15:
[...]
Uit interesse, wat heb je besloten?
Ik heb vandaag mijn afhaal bevestigd ontvangen voor een Pixel 5 Sorta Sage,
Alleen ben ik al voorzien.
Hij ligt bij de Saturn in Kleve en komt in aanmerking voor de Bose.
Bij interesse stuur maar een DM
Alleen ben ik al voorzien.
Hij ligt bij de Saturn in Kleve en komt in aanmerking voor de Bose.
Bij interesse stuur maar een DM
- pleasure in the job puts perfection in the work -
Alle data staan in de quote erboven.BugBoy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:19:
[...]
Wanneer heb jij de registratie gedaan? Na veel geklooi (vanwege data moeten omdraaien) heb ik op 6-11 de telefoon geregistreerd, maar ik heb nog steeds geen reactie gehad.
Crosspost uit Pixel 4a topic :
Fnac biedt terug cadeaubonnen aan (150 of 60 euro koopwaarde voor 130 of 50 euro aankoop). 2 bonnen per klant max. te bestellen (bon van 150 euro of 60 euro), dus max. 60 euro korting te scoren.
De kortingscodes worden per email doorgestuurd, soms nog dezelfde dag.
https://www.fnac.com/a102...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot
De Pixel 5 is er online beschikbaar aan 639€28
Fnac biedt terug cadeaubonnen aan (150 of 60 euro koopwaarde voor 130 of 50 euro aankoop). 2 bonnen per klant max. te bestellen (bon van 150 euro of 60 euro), dus max. 60 euro korting te scoren.
Als je dan ook nog eens die kortingsbonnen betaald met Vivid, krijg je ook nog eens 10% cashback teruglukadad schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
Crosspost uit Pixel 4a topic :
.be of.com?ZeppeMan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:16:
Zonet eentje besteld bij Fnac. Op dit moment zijn ze gewoon op voorraad.
Volgens mijn account wordt mijn pixel vandaag verzonden door Fnac.be. Vertrekt vanuit Frankrijk dus vermoedelijk .be en .com terug op stock
Zojuist een mailtje gekregen dat m'n koptelefoon verzonden is naar de doorstuurservice in Frankrijk! Nu nog even de track en trace van DHL afwachten.
[ Voor 19% gewijzigd door TheRicolaa10 op 20-11-2020 17:35 ]
Dat mag in de V&A.
[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 21-11-2020 13:56 ]
Ah, eindelijk 'en route'. Gekocht op 11/11 met de Fnac-bonnen voor €579,28 bij Fnac.com, net e-mail ontvangen met track&trace.
De mijne heb ik zaterdag bij Fnac.com besteld. Hij is nu in transit bij de pakketdienst..En ik heb een track&trace code gekregen. Ik heb geen kortingscodes gebruikt, en gewoon de winkelprijs van 639euro inclusief verzenden (5euro) afgetikt.
Update:
Ondertussen kan ik de Pixel gewoon volgen via Chronopost
Laatste status:
Scan location : CDX
Comment : Parcel ready for processing: departure by next air or road routing. Shipment on hold
Het ligt dus nu op vliegveld Charles de Gaulle te wachten op vervoer.
Update:
Ondertussen kan ik de Pixel gewoon volgen via Chronopost
Laatste status:
Scan location : CDX
Comment : Parcel ready for processing: departure by next air or road routing. Shipment on hold
Het ligt dus nu op vliegveld Charles de Gaulle te wachten op vervoer.
[ Voor 46% gewijzigd door winnie op 23-11-2020 08:06 ]
Mijn pixel 5 is ook onderweg sinds vrijdag maar de track & trace link dat ik heb gekregen van Fnac.be blijkt niet te werken.
Waarschijnlijk door alle problemen die bpost ondervindt.
Waarschijnlijk door alle problemen die bpost ondervindt.
Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies