Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Nauci schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:36:
Mijn pixel 5 is ook onderweg sinds vrijdag maar de track & trace link dat ik heb gekregen van Fnac.be blijkt niet te werken.

Waarschijnlijk door alle problemen die bpost ondervindt.
Die van mij is ook vertrokken op vrijdag volgens Fnac. Track and trace ook nog niet actief. Ik denk eerde dat ze nog niet zijn opgehaald bij Fnac... Maar laat ons hopen van niet en morgen gewoon in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PreDaTorY
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik.heb op 28 oktober bij alternate.de de pizel 5 besteld, maar heb tot nu toe alleen wat 'onbekende levertijd' mailtjes gehad.

Heeft iemand zijn bestelling van alternate.de al ontvangen, en wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
PreDaTorY schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:16:
Ik.heb op 28 oktober bij alternate.de de pizel 5 besteld, maar heb tot nu toe alleen wat 'onbekende levertijd' mailtjes gehad.

Heeft iemand zijn bestelling van alternate.de al ontvangen, en wanneer heb je besteld?
Halverwege oktober besteld, nog niets ontvangen. Ik heb nu een vraag uit staan waarom elke webshop en z'n moeder de Pixel 5 op voorraad heeft maar waarom Alternate geen idee heeft wanneer zij voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
@Nauci Net bericht gekregen dat Bpost de zendingsinfo heeft ontvangen. Zoals ik dacht was hij dus nog niet vertrokken bij Fnac.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Mijn Pixel 5 van Amazon UK is vanmorgen binnengekomen. Deze had ik de 16e besteld. Kan ik dit topic eindelijk verlaten ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remydb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
melvinjoosten schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:39:
[...]

Halverwege oktober besteld, nog niets ontvangen. Ik heb nu een vraag uit staan waarom elke webshop en z'n moeder de Pixel 5 op voorraad heeft maar waarom Alternate geen idee heeft wanneer zij voorraad krijgen.
Heb afgelopen vrijdag na 5 weken wachten geannuleerd bij alternate en bij fnac.com besteld.
Bestelling komt morgen binnen! Heb'm nu al ontvangen!

[ Voor 3% gewijzigd door remydb op 23-11-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nauci
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-10-2022
DidierDW schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:41:
@Nauci Net bericht gekregen dat Bpost de zendingsinfo heeft ontvangen. Zoals ik dacht was hij dus nog niet vertrokken bij Fnac.
Bij mij van hetzelfde. Hopelijk niet te veel vertraging bij bpost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
Nauci schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:14:
[...]

Bij mij van hetzelfde. Hopelijk niet te veel vertraging bij bpost _/-\o_
Heb er weinig vertrouwen in |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PreDaTorY
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05-2024
melvinjoosten schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:39:
[...]

Dat is slecht nieuws! Ik denk er dan ook aan om te annuleren, zoals andere ook gedaan hebben. Bijzonder dat ze maar geen voorraad kunnen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Mijn pixel 5 sinds vrijdag onderweg en ook vandaag ontvangen. Ging vrij snel, hoefde niet te tekenen/legitimeren.

Ik heb ook nog een pixel 4a besteld die ik eigenlijk liever wilde hebben, maar was destijds niet leverbaar. Die komt dus als nog volgende week binnen. (ook via fnac). De pixel 5 blijft bij mij dus ongeopend, nu ik een 4a in de bestelling heb staan. Mocht iemand daar interesse in hebben zie dan even de V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris79
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 18:25
Bij de Mediamarkt in Duitsland nu 613 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
PreDaTorY schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:16:
[...]

Dat is slecht nieuws! Ik denk er dan ook aan om te annuleren, zoals andere ook gedaan hebben. Bijzonder dat ze maar geen voorraad kunnen krijgen.
Vanmiddag nogmaals gevraagd, ze hebben echt geen idee. Heb de order maar geannuleerd. Denk dat ik deze week de Duitse webshops in de gaten houd voor eventuele Black Friday deals. Dan met een doorstuurservice laten versturen naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
Chris79 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:36:
Bij de Mediamarkt in Duitsland nu 613 euro.
Hij is toch altijd 613 euro geweest bij MediaMarkt in Duitsland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 20:07
De Pixel 5 is in de Black Friday aanbieding (icm abonnement) bij Belsimpel. Net besteld bij 2 jaar verlenging T-mobile voor 569 euro ipv de 719 die ze normaal vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Bonsaiboom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:37:
De Pixel 5 is in de Black Friday aanbieding (icm abonnement) bij Belsimpel. Net besteld bij 2 jaar verlenging T-mobile voor 569 euro ipv de 719 die ze normaal vragen.
Alleen icm T-mobile abbo's helaas...

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:27

winnie

de poes...

winnie schreef op zondag 22 november 2020 @ 06:19:
De mijne heb ik zaterdag bij Fnac.com besteld. Hij is nu in transit bij de pakketdienst..En ik heb een track&trace code gekregen. Ik heb geen kortingscodes gebruikt, en gewoon de winkelprijs van 639euro inclusief verzenden (5euro) afgetikt.

Update:
Ondertussen kan ik de Pixel gewoon volgen via Chronopost
Laatste status:
Scan location : CDX
Comment : Parcel ready for processing: departure by next air or road routing. Shipment on hold

Het ligt dus nu op vliegveld Charles de Gaulle te wachten op vervoer.
En binnen. Zaterdag dus bij Fnac.com besteld, vandaag binnen.
Overigens zegt de pakketdienst dat het toestel nog steeds in transit is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
Deze middag ook mijn pixel via Fnac.be ontvangen Besteld op 12/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Wat een drama is het met die Bose QC-35II actie. Allereerst heb ik al de halve website moeten onderzoeken om de telefoon te kunnen aanmelden voor de actie. Je moest namelijk twee data omdraaien. Nu heeft Google dat ondertussen opgelost.

Maar vervolgens krijg je een e-mail dat binnen 2 werkdagen je aanmelding verwerkt wordt, maar dat is ondertussen 2.5 week geleden. Ik heb Google gemaild en dan krijg je terug dat je maar geduld moet hebben. Zijn er meer mensen die de koptelefoon na 1 november hebben geclaimd en die in hetzelfde schuitje zitten?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
@BugBoy Niet hetzelfde schuitje maar ik wacht op mijn koptelefoon sinds mijn aanvraag is goedgekeurd op 26-10. Om je een idee te geven wat je te wachten staat mocht je alsnog goedkeuring krijgen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19
@BugBoy Ik 23-10 bevestiging ontvangen dat de aanvraag goedgekeurd is, sindsdien ook niks meer gehoord. Bij de aanvraag na een dag of vier maar eens een bericht gestuurd via het contact formulier. Toen werd de aanvraag binnen een paar dagen goedgekeurd. Gaat niet al te snel daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
Na het annuleren bij Alternate.de toch maar de bestelling bij BelSimpel geplaatst. Was het wachten zat en ga toch voor iets meer zekerheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
Omdat ik geen Pixel 4a 5G topic zie: het is me gelukt met de 4a 5G en de postcodetruc. Dank iedereen hier voor de adviezen erover!

Tracking via DHL.com deed niets, maar toen ik tracking nummer en postcode 00000 invulde bij DHLParcel.nl, kon ik het pakket moeiteloos volgen. Postcode is handmatig aangepast door een 'city hub manager', zo zag ik de tracking info. Besteld op 15 november, aangekomen op 26 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06-2023
Pukson schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:41:
Zojuist besteld bij Fnac Be om op te halen in Wijnegem. Is een uurtje rijden voor mij, valt mee dus. Ben benieuwd of ik hem dan ook daadwerkelijk vanaf de 15de kan ophalen.
Succes Tweakers! Hopelijk worden jullie bestellingen niet geannuleerd./
Weet iemand hoe dit dan gaat met het (verplicht) invullen van het factuur adres? ik wil dit ook proberen maar ik moet persee een adres in Belgie of Luxemburg in vullen. als ik niets in vul dan kan ik niet verder. 8)7

Nu kan ik natuurlijk wel een willekeurig adres uit belgie invullen maar weet niet of dit gecontroleerd/geverifieerd moet worden wanneer je het toestel komt ophalen.

Dit geld ook voor wanneer ik hem zou willen laten thuis leveren. (alleen adres in belgie of luxemburg wordt geaccepteerd).

via fnac.com is de pixel helaas niet voorradig momenteel.

CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
arnoudwokke schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:50:
Omdat ik geen Pixel 4a 5G topic zie: het is me gelukt met de 4a 5G en de postcodetruc. Dank iedereen hier voor de adviezen erover!

Tracking via DHL.com deed niets, maar toen ik tracking nummer en postcode 00000 invulde bij DHLParcel.nl, kon ik het pakket moeiteloos volgen. Postcode is handmatig aangepast door een 'city hub manager', zo zag ik de tracking info. Besteld op 15 november, aangekomen op 26 november.
Keurig! Geniet van je telefoon:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:50
mikeymika schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:59:
[...]

Weet iemand hoe dit dan gaat met het (verplicht) invullen van het factuur adres? ik wil dit ook proberen maar ik moet persee een adres in Belgie of Luxemburg in vullen. als ik niets in vul dan kan ik niet verder. 8)7

Nu kan ik natuurlijk wel een willekeurig adres uit belgie invullen maar weet niet of dit gecontroleerd/geverifieerd moet worden wanneer je het toestel komt ophalen.

Dit geld ook voor wanneer ik hem zou willen laten thuis leveren. (alleen adres in belgie of luxemburg wordt geaccepteerd).

via fnac.com is de pixel helaas niet voorradig momenteel.
Via fnac.be helaas ook niet voorradig, ben er zelf op aan het wachten ook...

Mocht je een .be factuur-adres willen, ik woon in België, DM staat open ;)
arnoudwokke schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:50:

Besteld via Google dan? Of een Duitse webshop? Nu dat de Pixel5 in fnac niet meer voorradig is toch weer aan het twijfelen om ook via postcodetruc te bestellen in Duitsland..

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
Besteld via Google dan?
Yup, Duitse Google Store, adres in Nederland. Herkomst-adres stond weer ouderwets op Waalwijk op het pakket hihi. Nu hopen dat het lukt met de Bose-actie, maar daarvoor moet ik nog 2 weken wachten geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Lassie dutch schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:20:

[...]

Besteld via Google dan? Of een Duitse webshop? Nu dat de Pixel5 in fnac niet meer voorradig is toch weer aan het twijfelen om ook via postcodetruc te bestellen in Duitsland..
Omdat hij het over de postcode truc heeft, neem ik aan dat hij 'm via de Duitse Google Store gekocht heeft. Ik denk dat het een uitzondering is. Ik lees ook veel verhalen, ook in het 4a topic van mensen waar het gewoon niet geleverd wordt. Je kunt het uiteraard proberen ;)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
Lassie dutch schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:20:
[...]

Via fnac.be helaas ook niet voorradig, ben er zelf op aan het wachten ook...

Mocht je een .be factuur-adres willen, ik woon in België, DM staat open ;)

[...]

PM gestuurd ;)

CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanneman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 19:40
Vandaag van 06:00 tot 16:00 krijg je 50 euro korting op ebay.de met code POWERFRIDAY20.
De Pixel 5 wordt er o.a. te koop aangeboden door Media Markt en Saturn. Ik heb zojuist 563,14 betaald.

Je hebt wel een leveradres in Duitsland nodig.

Helaas order is geannuleerd door Saturn...

[ Voor 9% gewijzigd door hanneman op 27-11-2020 10:41 . Reden: order is geannuleerd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lassie dutch
Fnac.be, van €629 voor €589.

https://www.nl.fnac.be/Go...tphone-128GB-5G/a15102503

Net eentje zelf besteld :) (woonachtig in België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Lassie dutch schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:23:
Fnac.be, van €629 voor €589.

https://www.nl.fnac.be/Go...tphone-128GB-5G/a15102503

Net eentje zelf besteld :) (woonachtig in België)
Geld ook voor FNAC.com - daar zelf net besteld (woon in NL)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lighteon
  • Laatst online: 05-02-2021
Misschien is dit vraag al eerder gesteld, maar hoe kan ik via fnac.be naar Nederland bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:21
Lighteon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:45:
Misschien is dit vraag al eerder gesteld, maar hoe kan ik via fnac.be naar Nederland bestellen?
Niet, fnac.com gebruiken, die leveren wel in Nederland en hebben dezelfde prijs. Zelf ook zojuist besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lighteon
FrankRicard schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:45:
[...]

Niet, fnac.com gebruiken, die leveren wel in Nederland en hebben dezelfde prijs. Zelf ook zojuist besteld
Ahh zal ik doen, bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
arnoudwokke schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:23:
[...]

Yup, Duitse Google Store, adres in Nederland. Herkomst-adres stond weer ouderwets op Waalwijk op het pakket hihi. Nu hopen dat het lukt met de Bose-actie, maar daarvoor moet ik nog 2 weken wachten geloof ik :)
Geldt die actie ook bij de pixel 4a dan? En heb je hem wel voor 30 oktober besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
Geldt die actie ook bij de pixel 4a dan? En heb je hem wel voor 30 oktober besteld?
Op de 4a 5G gold de actie van 5 tot en met 18 november, dus ik heb hoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

@arnoudwokke , heb jij toevallig inzicht of informatie waarom Google de Benelux niet als valide markt ziet voor de Pixel telefoons? Heb het idee dat er voldoende vraag is, maar kan zijn dat dit teveel mijn 'Tweakers' bubbel is.

@rachidfinge, mocht je het lezen, er is best wel een potentiele afzetmarkt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• arnoudwokke
"„Met de Pixel-telefoons richten we ons op een paar gebieden, en pas als we volwassen genoeg zijn breiden we uit. We zijn nog erg nieuw op dit gebied van consumentenelektronica, dus moeten we het aantal landen beperken.”

„Het is belangrijk dat we een telefoon hebben die het beste verlengstuk is voor Google-diensten.”

Bron: NRC via Rachid Finge van Google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
arnoudwokke schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:38:
"„Met de Pixel-telefoons richten we ons op een paar gebieden, en pas als we volwassen genoeg zijn breiden we uit. We zijn nog erg nieuw op dit gebied van consumentenelektronica, dus moeten we het aantal landen beperken.”

„Het is belangrijk dat we een telefoon hebben die het beste verlengstuk is voor Google-diensten.”

Bron: NRC via Rachid Finge van Google.
Hij spreekt zich hier nogal tegen naar mijn idee. En wat is de definitie van volwassen? We zitten inmiddels al op de 5e generatie Pixel telefoons. Heb toch het vermoeden dat de Assistent en de Pixel functies zoals oa Call Screen, Duplex hier mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
Gisteren eindelijk een track en trace ontvangen voor mijn koptelefoon. Via Duitsland nu naar Frankrijk en dan weer terug naar Nederland via de doorstuurservice. Niet heel efficiënt, maar goed, het kan niet anders. Hopelijk kan het pakketje aangenomen worden, heb ze zojuist geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Ik zie dat de Pixel 5 via mediamarkt.de rond 9 of 10 december leverbaar zou zijn in Duitsland. Iemand enig idee of dat betrouwbare data zijn?

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
.ScorpionSquad schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:56:
Ik zie dat de Pixel 5 via mediamarkt.de rond 9 of 10 december leverbaar zou zijn in Duitsland. Iemand enig idee of dat betrouwbare data zijn?
Geen idee, gisteren maar een afhaalorder geplaatst :) Betaling tijdens afhalen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 18:03
@BugBoy @NastyNick @wmn79
Ik heb de Bose direct geclaimd op 12 oktober? Was het 14 oktober? Geen idee. Het is al zolang geleden.
Status is een keer geupdate naar 23-10. Sindsdien is het nog steeds hetzelfde. Wachten op goed dan wel afkeuring van mijn aanvraag. 2 mailtjes gestuurd. Antwoord is heb geduld het is druk. Dus reken er maar niet op dat je hem voor Kerst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Hier ook eindelijk bericht vandaag dat de Bose verzonden is. Hoelang duurt het voordat deze bezorgd is eigenlijk? Mijn contact in DE komt vrijdag zelf naar NL dus dan is er even niemand thuis op het adres in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
Nelis13 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:07:
Ik heb de Bose direct geclaimd op 12 oktober? Was het 14 oktober? Geen idee. Het is al zolang geleden.
Status is een keer geupdate naar 23-10. Sindsdien is het nog steeds hetzelfde. Wachten op goed dan wel afkeuring van mijn aanvraag. 2 mailtjes gestuurd. Antwoord is heb geduld het is druk. Dus reken er maar niet op dat je hem voor Kerst hebt.
Ik heb toevallig vrijdag een melding gekregen dat hij verzonden is. Dus ik heb nog goede hoop dat hij wel voor de kerst binnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Ik heb gisteravond ineens het bericht gekregen dat mijn claim was goedgekeurd. Die is begin november geclaimed en het bericht is nu dat men probeert deze binnen 14 dagen te versturen. We gaan het zien en hebben maar weer geduld...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
Ik heb het via MyGermany gedaan. Dat zal wel het probleem zijn.
Ik heb de hoop inmiddels wel een beetje opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Nelis13 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:14:
Ik heb het via MyGermany gedaan. Dat zal wel het probleem zijn.
Ik heb de hoop inmiddels wel een beetje opgegeven.
Dan zou je toch minstens de melding moeten krijgen dat de claim is afgewezen. Of heb je wel bericht gehad dat die is goedgekeurd?

Dit was de melding die ik heb gekregen:
Gute Nachrichten! Ihr Antrag wurde von unserem Team validiert. Wir bereiten nun Ihre Bose QC 35 II Kopfhörer für den Versand vor.

Wir bemühen uns, Ihnen die Prämie innerhalb von 14 Tagen nach Validierung Ihres Antrags zuzusenden. In manchen Fällen kann dies allerdings bis zu 60 Tage dauern. Sobald Ihre Prämie versandt wurde, benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Benötigen Sie noch anderweitig Hilfe? Dann werfen Sie einen Blick auf unsere Hilfeseite.

[ Voor 42% gewijzigd door BugBoy op 30-11-2020 22:16 . Reden: Bericht Google toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
Nee helemaal niks. Kan nog beide kanten op gaan. Laatste mail is inmiddels 3-4 weken geleden. Misschien nog maar eens mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Nelis13 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:16:
Nee helemaal niks. Kan nog beide kanten op gaan. Laatste mail is inmiddels 3-4 weken geleden. Misschien nog maar eens mailen
Wat staat er bij jou op https://pixel-offers.com/bose/de-DE/track-claim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
@BugBoy
Eintrag angegangen of zoiets. Laatst geactualiseerd op 23-10.
Met daaronder dat ze in ieder geval binnen 2 dagen gaan reageren, wat al bijna 2 maanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrippingHorse
  • Registratie: Oktober 2020
Ik heb mijn aanvraag voor de Bose midden november ingevoerd, en pas 10-14 dagen later heb ik bevestiging gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd was.

En nu maar hopen dat ze de koptelefoon snel verzenden... Klopt het dat ik in de thread weinig lees over hoe lang het duurt voor de koptelefoons verzonden worden na goedkeuring?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
TrippingHorse schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:43:
[...]

En nu maar hopen dat ze de koptelefoon snel verzenden... Klopt het dat ik in de thread weinig lees over hoe lang het duurt voor de koptelefoons verzonden worden na goedkeuring?
Bij mij ging het als volgt:
- 27 okt aanvraag goedgekeurd.
- 20 nov verzendbevestiging via de site & mail.
- 28 nov track en trace ontvangen via de mail.
- 1 dec bezorgd bij doorstuurservice.

Ik heb wel in de tussentijd van de verzendbevestiging en track en trace ze een email gestuurd, ik weet niet of dat wat geholpen heeft in het versnellen van het proces..

[ Voor 14% gewijzigd door TheRicolaa10 op 01-12-2020 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
@TrippingHorse Via een doorstuurservice zoals @TheRicolaa10 ?
En welke hebben jullie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
@Nelis13 Ik heb BetweenBox in Frankrijk gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrippingHorse
  • Registratie: Oktober 2020
Nelis13 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:17:
@TrippingHorse Via een doorstuurservice zoals @TheRicolaa10 ?
En welke hebben jullie gebruikt?
Neen, eigenlijk wou ik weten hoe lang het duurt voor Google de Bose headsets daadwerkelijk verstuurd. Het duurde voor heel wat mensen (maar niet voor iedereen) lang voor de aanvraag goedgekeurd werd, maar na hoeveel dagen worden de headsets dan effectief verstuurd? De beloofde twee weken lijken zelden gehaald te worden, maar ik denk dat we weinig details hierover lezen in de thread hierboven. Dank voor jouw input, @TheRicolaa10. Ik kan mijn verwachtingen nu gaan corrigeren :-)

Ik beschouw de doorstuurservices als een losstaand gegeven, los van het bovenstaande. Aangezien dat hun core business is, komt dat meestal wel snel goed.

@Nelis13 Ik heb geen doorstuurservice gebruikt. De Google 0000 truc voor de Pixel en een echt adres in-country voor de Bose headset.

[ Voor 12% gewijzigd door TrippingHorse op 02-12-2020 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-09 15:23
TrippingHorse schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:52:
[...]

Neen, eigenlijk wou ik weten hoe lang het duurt voor Google de Bose headsets daadwerkelijk verstuurd. Het duurde voor heel wat mensen (maar niet voor iedereen) lang voor de aanvraag goedgekeurd werd, maar na hoeveel dagen worden de headsets dan effectief verstuurd? De beloofde twee weken lijken zelden gehaald te worden, maar ik denk dat we weinig details hierover lezen in de thread hierboven.

Ik beschouw de doorstuurservices als een losstaand gegeven, los van het bovenstaande. Aangezien dat hun core business is, komt dat meestal wel snel goed.
Mijn headset was na goedkeuring binnen een paar dagen verstuurd en binnen bij de service. Duurde iets van 1-3 dagen tussen goedkeuring en verzending

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
Bij mij ging het als volgt betreft de Bose tot nu toe
- 26 okt aanvraag gedaan met Duits adres
- 26 okt aanvraag goedgekeurd binnen enkele seconden
- 30 nov verzendbevestiging via de site & mail.
- wacht nog op de track en trace en bezorging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:08
Ik was het alweer vergeen maar...

Gute Nachrichten!
Ihr Antrag wurde von unserem Team validiert. Wir bereiten nun Ihre Prämie für den Versand vor.
Auch wenn wir uns bemühen, Ihnen die kostenlosen Bose QC 35 II Kopfhörer innerhalb von 14 Tagen nach Validierung Ihres Antrags zuzusenden, kann dies in manchen Fällen bis zu 60 Tage dauern. Sobald Ihre Prämie versandt wurde, benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Zou vandaag verstuurd worden, en status is al aangepast naar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NvaLF4nXM7ntgb9H56woohdJT8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A4XrLVTFKmR70A8aQAweBGMQ.png?f=fotoalbum_large

Ziet er goed uit :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nelis13
@BugBoy @TrippingHorse @TheRicolaa10
Naar aanleiding van jullie succes verhaal met de Bose toch nog maar een mailtje eraan gewaagd (nr 3). Dat ik al op 16 oktober de aanvraag heb gedaan en nog niks gehoord had in tegenstelling tot mijn "vrienden".
En ja hoor vandaag bevestiging gekregen. Dat ie verzonden gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
Nelis13 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:05:
Daarvan geven ze aan dat het tot 60 dagen kan duren, dus je bent er nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
@BugBoy
Ik weet het 14-60 dagen. Maar ik wachtte al 45+ dagen op bevestiging. Dus dat lukt me nog wel een keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mikeymika
Nog meer mensen die ook de 27e op FNAC gekocht hebben en waarbij ze (in tegen stelling tot bij Lassie ;)) de verwachte verzenddatum niet gehaald hebben? :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1a6X5RWR9ymp244THZEriNKbGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hmSkVDzbnZrwSwrixktqNvFd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door mikeymika op 04-12-2020 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
helaas wel ja.
Bij mij staat er nu de volgende mededeling
onder status: En attente de livraison fournisseur

Oftwel wachten op de leverancier, dat schiet niet echt op dus
mikeymika schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:15:
Nog meer mensen die ook de 27e op FNAC gekocht hebben en waarbij ze (in tegen stelling tot bij Lassie ;)) de verwachte verzenddatum niet gehaald hebben? :(

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
Kneiter Ar schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:34:
helaas wel ja.
Bij mij staat er nu de volgende mededeling
onder status: En attente de livraison fournisseur

Oftwel wachten op de leverancier, dat schiet niet echt op dus

[...]
dat is volgens mij toch al wel weer 1 stap verder dan dat ik ben ;) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
Hebben andere al eens geprobeerd de belgische Klantenservice van FNAC te bellen? Bij mij is dat geen succes. Ik krijg meteen de melding "sorry uw oproep kan niet verwekt worden" in 3 talen te horen (NL/FR/EN).
weet niet of dit komt omdat je met een NL nummer probeert te bellen of niet maar zowel met mijn prive als zakelijk nummer geprobeerd maar krijg telkens direct het bandje met bovenstaande mededeling.

Ik had dit een paar weken geleden al geprobeerd om voorraad na te willen vragen en vandaag nog eens geprobeerd maar nog steeds hetzelfde bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
mikeymika schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:11:
Hebben andere al eens geprobeerd de belgische Klantenservice van FNAC te bellen? Bij mij is dat geen succes. Ik krijg meteen de melding "sorry uw oproep kan niet verwekt worden" in 3 talen te horen (NL/FR/EN).
weet niet of dit komt omdat je met een NL nummer probeert te bellen of niet maar zowel met mijn prive als zakelijk nummer geprobeerd maar krijg telkens direct het bandje met bovenstaande mededeling.

Ik had dit een paar weken geleden al geprobeerd om voorraad na te willen vragen en vandaag nog eens geprobeerd maar nog steeds hetzelfde bandje.
Je zou eens een vestiging kunnen bellen, bijvoorbeeld Wijnegem. Dat is me een paar weken geleden gelukt voordat ik de Pixel kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:21
Ik heb hem ook de 27e besteld bij fnac en volgens fedex komt hij vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 17:01

thof

FP ProMod
mikeymika schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:15:

[Afbeelding]
Bij mij dezelfde status. Ze hebben de verwachte verzenddatum dus niet gehaald. Op zich ook niet heel vreemd, ik verwacht dat ze daar net zoals hier ook wat last hebben van drukte n.a.v. Corona en Black Friday / Cyber Monday.

Ik wacht geduldig nog even af, maar hoop dat hij snel verzonden wordt. :9

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmn79
TheRicolaa10 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:46:
[...]

Bij mij ging het als volgt:
- 27 okt aanvraag goedgekeurd.
- 20 nov verzendbevestiging via de site & mail.
- 28 nov track en trace ontvangen via de mail.
- 1 dec bezorgd bij doorstuurservice.

Ik heb wel in de tussentijd van de verzendbevestiging en track en trace ze een email gestuurd, ik weet niet of dat wat geholpen heeft in het versnellen van het proces..
Bij mij vergelijkbare data behalve dat de Bose nog niet bezorgd is:

- 16 okt aanvraag gedaan
- 21 okt vraag gesteld naar status via webformulier
- 23 okt aanvraag goedgekeurd via mail en site
- 25 nov vraag gesteld naar status via webformulier
- 27 nov verzendbevestiging via mail en site
- 30 nov track & trace via email

Sinds 30 november is de status ongewijzigd: Transportation to destination country/destination area.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
thof schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:23:
[...]

Bij mij dezelfde status. Ze hebben de verwachte verzenddatum dus niet gehaald. Op zich ook niet heel vreemd, ik verwacht dat ze daar net zoals hier ook wat last hebben van drukte n.a.v. Corona en Black Friday / Cyber Monday.

Ik wacht geduldig nog even af, maar hoop dat hij snel verzonden wordt. :9
Had jij hem de 27e al vroeg op de dag besteld of net als ik wat later op de dag?
lijkt me wel logisch dat ze ze op chronologische volgorde van bestellen afhandelen. Lassie was er die dag al vroeg bij dus wellicht dat t daar ook mee te maken heeft. kan ook nog zo zijn dat ze er die dag iets meer verkocht hadden dan beschikbare voorraad. en dat degene die dus later besteld hebben nu moeten wachten op de volgende levering, ze zijn sinds de 27e ook weer uitverkocht.

er zit ook niet veel anders op dan wachten of annuleren :P ik zie het ook nog even aan.

Enige is dat ik mijn 50 euro cashback actie via Vivid money misloop als hij voor de 15e niet verzonden wordt, aangezien het orderbedrag pas wordt afgeschreven bij verzending en de actie van Vivid bank icm Fnac dus tot 15 dec. duurt. :F

[ Voor 24% gewijzigd door mikeymika op 04-12-2020 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lassie dutch
Ik had besteld vrijdag 27 november om 9u41 in de ochtend.

Gister is het pakje aangeboden aan bpost, maar door de drukte zal die pas maandag geleverd worden.
Had hem graag morgen namens Sinterklaas aan mijzelf aangeboden, maar helaas... Ach ja, er zijn ergere dingen in het leven ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yV7fMwS-yMS-U-eEEaP9nKnZ9c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PHhAarRla4FafQBvatmtxOtr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
mikeymika schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:27:
[...]

Had jij hem de 27e al vroeg op de dag besteld of net als ik wat later op de dag?
lijkt me wel logisch dat ze ze op chronologische volgorde van bestellen afhandelen. Lassie was er die dag al vroeg bij dus wellicht dat t daar ook mee te maken heeft. kan ook nog zo zijn dat ze er die dag iets meer verkocht hadden dan beschikbare voorraad. en dat degene die dus later besteld hebben nu moeten wachten op de volgende levering, ze zijn sinds de 27e ook weer uitverkocht.

er zit ook niet veel anders op dan wachten of annuleren :P ik zie het ook nog even aan.

Enige is dat ik mijn 50 euro cashback actie via Vivid money misloop als hij voor de 15e niet verzonden wordt, aangezien het orderbedrag pas wordt afgeschreven bij verzending en de actie van Vivid bank icm Fnac dus tot 15 dec. duurt. :F
Ik zit tussen jullie in denk ik zo: 27 Nov 2020 12:33:54 +0100
We moeten nog even geduld hebben. Beide in afwachting van een nieuwe levering, wellicht zitten we in dezelfde batch :*)

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
Lijkt dus toch zo te zijn dat ze er de 27e meer hebben aangeboden dan ze binnen zouden krijgen, zojuist onderstaande mail van fnac gehad:
Onze excuses voor de late levering. Wij doen ons uiterste best maar de leveringstermijn bij onze leverancier is blijkbaar langer dan voorzien.
U hebt de keuze uit volgende 2 mogelijkheden:
- U behoudt uw bestelling: zodra we voorraad binnenkrijgen, krijgt uw bestelling voorrang. We verwittigen u via mail zodra uw bestelling de deur uitgaat.
- U annuleert uw bestelling: contacteer hier onze klantendienst.
Hopelijk duurt het dus niet te lang voor ze een nieuwe batch binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
mikeymika schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 07:46:
Lijkt dus toch zo te zijn dat ze er de 27e meer hebben aangeboden dan ze binnen zouden krijgen, zojuist onderstaande mail van fnac gehad:

[...]

Hopelijk duurt het dus niet te lang voor ze een nieuwe batch binnen krijgen.
Interessant, ik heb zojuist (17:02) ook een e-mail vanuit FNAC.com gekregen. Echter met een iets andere strekking:
Bij het valideren van uw bestelling, waren we van plan uw pakket op 27-11-2020 te verzenden. De doorlooptijd is echter achtergebleven. Uw pakket wordt binnen enkele dagen naar u verzonden.
Onze excuses voor dit ongemak. U kunt er echter zeker van zijn dat we er alles aan doen om uw wachttijd te verkorten.

Tot uw dienst, tot ziens,

Het Fnac-team
(Vertaald van Frans naar Nederlands met Google translate.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
Zojuist mijn Bose QC35II mogen ontvangen van DHL 😃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YtGeGTlKY_VaHH4JIuymxNmOv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qBYWgEwuTEAj70lNDk1z8A6F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiV-VO9wReSXppDaRzy3KWPu9Gk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JOtsRDgxnxWjUtR460OmvmcY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 17:56
3 december besteld bij Mediamarkt.DE en morgen binnen om opgehaald te worden. Heb de dichtsbijzijnde gekozen bij de NL grens. Uurtje rijden, maar heb ik er wel voor over. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beetje laat, maar zag net een mail van Google:
Hi,

Unfortunately, it appears you're not eligible to take part in this promotion. This is for the following reason:

This Promotion is only open to individuals with a shipping address in the United Kingdom.
Vermoed dat dit gaat om de Bose headset. Ben aan het chatten nu of ik een Stadia promo code kan ontvangen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-01 21:51
Ik heb nog een aanvraag voor de Bose koptelefoon lopen sinds 7 november, al meer dan een maand niets gehoord. Is dit normaal of moet ik aan de bel trekken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SultanYasin
MrVegeta schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:13:
Beetje laat, maar zag net een mail van Google:

[...]

Vermoed dat dit gaat om de Bose headset. Ben aan het chatten nu of ik een Stadia promo code kan ontvangen.
Met wie ben je aan het chatten? Ik heb al een maand niets gehoord en op de contactformulier reageren ze ook niet.

• SultanYasin
SultanYasin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:19:
Ik heb nog een aanvraag voor de Bose koptelefoon lopen sinds 7 november, al meer dan een maand niets gehoord. Is dit normaal of moet ik aan de bel trekken..?
Heb eindelijk reactie van ze, er wordt gevraagd waarom de naam en adres anders is dan op het factuur (telefoon laten verzenden naar familielid in Duitsland en Bose aangevraagd op verzendadres op eigen naam), moet ik dit aan ze vertellen of bestaat er dan een kans dat het dan afgewezen wordt?

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Nelis13 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:05:
Naar aanleiding van jullie succes verhaal met de Bose toch nog maar een mailtje eraan gewaagd (nr 3). Dat ik al op 16 oktober de aanvraag heb gedaan en nog niks gehoord had in tegenstelling tot mijn "vrienden".
Welk mailadres heb je hiervoor gebruikt? Of gewoon het contactform van de pixel-offers website?

Mijn aanvraag is nog niet in behandeling genomen waar dat volgens de site in 2 werkdagen gebeurt. Misschien ook maar eens een mail aan wagen dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Nu online
@mrnn Je kunt gewoon het contactformulier op de website gebruiken.. Verwacht echter niet snel antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Eindhovenfinest schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:19:
3 december besteld bij Mediamarkt.DE en morgen binnen om opgehaald te worden. Heb de dichtsbijzijnde gekozen bij de NL grens. Uurtje rijden, maar heb ik er wel voor over. :>
Hoe zit het met de grens overgang?
Mag je nou wel over de grens of niet ? :)
Wil m namelijk ook wel ophalen in DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ookhoi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:24
Als ik op mediamarkt.de een zwarte 128GB Pixel 5 in m'n mandje stop en een winkel probeer te selecteren vanaf Kleve, krijg ik vijf vestigingen op 54-64km afstand die allen niet beschikbaar zijn voor afhalen.

Ik meen dat Duitsland komende week overigens op slot gaat voor niet-essentieel tot en met begin januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
Fantasio7 schreef op zondag 13 december 2020 @ 04:37:
[...]

Hoe zit het met de grens overgang?
Mag je nou wel over de grens of niet ? :)
Wil m namelijk ook wel ophalen in DE.
Afgelopen week kon je gewoon met 100km/h de grens passeren. Voor wat het waard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
ookhoi schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:45:
Als ik op mediamarkt.de een zwarte 128GB Pixel 5 in m'n mandje stop en een winkel probeer te selecteren vanaf Kleve, krijg ik vijf vestigingen op 54-64km afstand die allen niet beschikbaar zijn voor afhalen.

Ik meen dat Duitsland komende week overigens op slot gaat voor niet-essentieel tot en met begin januari.
Staat er ook geen verwachte datum? Die van mij gaf een verwachte datum aan en was uiteindelijk beschikbaar voor de verwachte datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneiter Ar
Mijn black Friday bestelling bij de fnac is vandaag verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monesj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
Is de Pixel 5 nog ergens leverbaar voor de Duitse prijs?
Lijkt overal uitverkocht te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ookhoi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:24
Eindhovenfinest schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:58:
Staat er ook geen verwachte datum? Die van mij gaf een verwachte datum aan en was uiteindelijk beschikbaar voor de verwachte datum.
Geen datum ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:42
Vandaag zou eindelijk de Bose bezorgd worden op mijn Duitse adres. Dit 3 weken na de melding dat ze verstuurd gingen worden.
Krijg ik vandaag een mailtje van DHL dat ze niet konden bezorgen (konden adres niet vinden) en gaat hij retour naar de afzender. Het lijkt er op dat de geadresseerde bij DHL alleen mijn naam + postcode + plaats was.

Heb gelijk een mail gestuurd naar de pixel-offers maar natuurlijk nog geen reactie.
Baal er wel een beetje van. Hopelijk kunnen ze dit nog oplossen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
Kneiter Ar schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:24:
Bij fnac.fr of fnac.be?

ik zelf had hem op black friday bij .be besteld (met verzend adres naar belgische kennis). maar helaas nog steeds niet verstuurd. afgelopen donderdag na lang wachten iemand van de klantenserive aan de lijn gekregen (het nummer werkte nu ineens wel 8)7 8)7 ). Die vertelde mij dat ze afgelopen vrijdag een nieuwe levering gepland zou staan, maar dat kon ook wel eens later worden. Mijn vraag hierop was toen hoeveel later zou het dan kunnen worden en toen werd verteld dat ze daar geen antwoord op had maar waarschijnlijk ergens de week er op (deze week dus) :S . maargoed na alle verhalen over fnac gelezen te hebben heb ik er een beetje een hard hoofd in dat het ook deze week goed gaat komen maar we zullen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Kneiter Ar schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:24:
Bij mij ook, dus ik denk dat dat bij fnac.com is geweest? Maandag ochtend sprong de status over, dinsdag is ie opgehaald door Fedex en als het allemaal goed gaat heb ik hem morgen voor 12:00 in huis. Nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
Fnac.com inderdaad.

Vandaag ook al binnen dus nu kan het spelen beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 23:22
SultanYasin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:40:
[...]

Heb eindelijk reactie van ze, er wordt gevraagd waarom de naam en adres anders is dan op het factuur (telefoon laten verzenden naar familielid in Duitsland en Bose aangevraagd op verzendadres op eigen naam), moet ik dit aan ze vertellen of bestaat er dan een kans dat het dan afgewezen wordt?
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn claim om deze reden is afgewezen. Ben benieuwd hoe het bij je is afgelopen. Ook ik heb de Pixel laten bezorgen bij een familielid.

Ik wil contact opnemen maar twijfel nog over hoe ik dit het beste kan oplossen. Beweren dat de naam verschilt omdat ik een cadeau koop/Bose aanvraag voor een familielid? Familielid contact laten opnemen met vermelding van mijn claim nummer?

Ik kan in ieder geval geen nieuwe claim indienen, ik krijg dan de melding dat mijn IMEI-nummer al is gebruikt.

Iemand tips?

[ Voor 11% gewijzigd door Phyla op 16-12-2020 22:17 ]

• monesj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
monesj schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:59:
Is de Pixel 5 nog ergens leverbaar voor de Duitse prijs?
Lijkt overal uitverkocht te zijn...
Inmiddels besteld (en ook al verzonden ;) ) bij de Duitse Google store en op laten sturen naar MailboxDE.
Benieuwd als het allemaal goed gaat.

• KrazyJay
  • Laatst online: 09:10

KrazyJay

Even ter info, ik heb de Pixel 5 besteld via de Duitse Store en zou verzonden zijn. Het interessante is dat ik een buitenlands adres heb ingevuld (Belgisch in dit geval).

Door DHL is het nog niet verwerkt, maar heeft iemand ervaringen hiermee?

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-09 15:23
KrazyJay schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:58:
Even ter info, ik heb de Pixel 5 besteld via de Duitse Store en zou verzonden zijn. Het interessante is dat ik een buitenlands adres heb ingevuld (Belgisch in dit geval).

Door DHL is het nog niet verwerkt, maar heeft iemand ervaringen hiermee?
Als je de topics doorspit is de 00000 truc bijna nooit meer goed gegaan en meestal geannuleerd. Gewoon ff zoeken en gij zult vinden.

• KrazyJay
  • Laatst online: 09:10

KrazyJay

Dat zou ik verwachten voor het verzenden, maar ik heb al een trackingnummer en volgens Google is hij verzonden. Geldt dat dan nog steeds?
Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies