Zag dat ze tot 6 uur open zijn, mij dan net iets te ver weg helaas.oJoey schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:43:
Ik heb vanmiddag een pixel 5 opgehaald in Kleve van een andere tweaker. Op het moment dat ik naar buiten liep kwam de mail dat ik mijn bestelling (sage green, zou week 45 geleverd worden) kon ophalen. Die ligt er dus nog, stuur maar een berichtje als je 'm wil ophalen. Op de 12e besteld dus kan deelnemen aan de Bose actie.
Heeft er iemand nog een afleveradres over in Duitsland tegen eventueel een vergoeding?
Ik probeer nu de aanmelding doen voor de Bose actie, met een MyGermany adres. Ik kan op de Bose pagina geen shipping address en billing address invullen, hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb de Pixel inmiddels ontvangen via amazon.co.uk, koptelefoon geclaimd op een Brits doorstuurserviceadres. Ben benieuwd. Claim is nog in behandeling.thecompany schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:12:
Aangemeld voor de Bose actie, besteld op Amazon.co.uk en een Nederlands adres ingevuld. Wordt waarschijnlijk afgekeurd maar dan hopelijk nog een tweede poging
'You know me...I'll manage!'
Voor de OTTO'ers onder ons. Vannacht kreeg ik een bevestiging dat mijn bestelling gereed gemaakt werd voor verzending. Het lijkt dus allemaal op tijd te komen.
Ook net de koptelefoon geclaimed, binnen 1 minuut bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd en er gestreefd wordt deze binnen 14 dagen bezorgd te hebben.
Gebruik gemaakt van een Duits adres van een vriend overigens. En de bestelbevestigingsemail als PDF geüpload, naast een goed leesbare scan van de kassabon van Saturn met IMEI er op.
Gebruik gemaakt van een Duits adres van een vriend overigens. En de bestelbevestigingsemail als PDF geüpload, naast een goed leesbare scan van de kassabon van Saturn met IMEI er op.
Die volg ik ff niet, een kassa bon van Saturn en besteld bij Otto?rreijnhoudt schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:50:
Ook net de koptelefoon geclaimed, binnen 1 minuut bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd en er gestreefd wordt deze binnen 14 dagen bezorgd te hebben.
Add me op Stadia: Gloogle
Vaag mijn aanvraag van afgelopen vrijdagavond is nog steeds niet doorgezet/geaccepteerd. Heb een Duits adres van een vriend gebruikt. Maar eens kijken hoe ik ze kan contacten vandaag. Twee werkdagen zijn inmiddels om.rreijnhoudt schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:50:
Dat is goed nieuws. Wanneer had je hem besteld?rreijnhoudt schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:34:
Voor de OTTO'ers onder ons. Vannacht kreeg ik een bevestiging dat mijn bestelling gereed gemaakt werd voor verzending. Het lijkt dus allemaal op tijd te komen.
Snap ik. Ik heb er meerdere besteld, bij zowel OTTO, Saturn als MediaMarkt. Saturn was als eerste, dus die heb ik opgehaald. OTTO wordt geannuleerd.Pukson schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:54:
[...]
Die volg ik ff niet, een kassa bon van Saturn en besteld bij Otto?
2 oktobertap123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:01:
[...]
Dat is goed nieuws. Wanneer had je hem besteld?
Ik heb hetzelfde. Ik wacht vandaag nog even af en ga daarna contact zoeken. Dit is overigens de help pagina (met o.a. tel nummer): https://pixel-offers.com/bose/de-DE/support/contactwmn79 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
Vaag mijn aanvraag van afgelopen vrijdagavond is nog steeds niet doorgezet/geaccepteerd. Heb een Duits adres van een vriend gebruikt. Maar eens kijken hoe ik ze kan contacten vandaag. Twee werkdagen zijn inmiddels om.
Zijn de afleveradressen in Duitsland op? 🙈
Tegen een vergoeding heb ik er nog eentje nodig
Tegen een vergoeding heb ik er nog eentje nodig
Ik heb vannacht een mail van OTTO ontvangen met de factuur. Nu zag ik op OTTO.de dat de verzending wordt voorbereid. Mijn bestelling heb ik op 2 oktober geplaatst bij OTTO.de.rreijnhoudt schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:34:
Heb jij nog iets hiervan gehoord? In verband met het ingevulde Nederlandse adres.NielsFL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:43:
De goedkeuring van de Bose aanvraag ging wel heel erg snel. Ondanks dat ik een Nederlands adres invulde (ik heb van Niederlande maar een Duitse deelstaat gemaakt). Lijkt een volledig geautomatiseerd proces met weinig checks? Nou maar hopen dat er bij het verzenden straks niet alsnog iemand aan de bel trekt.
De aanvraag is goedgekeurd. Maar nog geen verzendbevestiging ofzo gekregen.FabianNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:34:
[...]
Heb jij nog iets hiervan gehoord? In verband met het ingevulde Nederlandse adres.
Bij mij ook nog in behandeling (vrijdag aangevraagd, alleen 1 bevestigingsmail ontvangen).Nelis13 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:03:
Vandaag pixel 5 gekregen via MyGermany (1 oktober besteld). Vrijdag de Bose aangevraagd. Is nog in behandeling 😬. Hopelijk gaat dat ook goed.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb ook nog niets gehoord van mijn aanvraag van vrijdag eind vd middag. Net maar even een mail gestuurd via het contactformulier.LuckyDraw schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:44:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik wacht vandaag nog even af en ga daarna contact zoeken. Dit is overigens de help pagina (met o.a. tel nummer): https://pixel-offers.com/bose/de-DE/support/contact
Ook de OTTO van 3 oktober 9u40 is de factuur binnen én 'Versand wird vorbereitet'. Dit lijkt ook goed te gaan komen. Maar nog een IMEI te vinden toch?
Gisteren rond 3 uur Pixel 5 in het zwart besteld bij fnac.com, vandaag om half 12 afgeleverd. Gewoon besteld met standaard levering ook. Bijzonder snel.
Net bevestiging binnen dat ik men Pixel 5 Sage mag gaan afhalen in Saturn Aachen, bestelling op 13 oktober gedaan. Leuke verrassing na de mail van week 45
Mijn Pixel 5 is nu officieel "te laat" volgens de door Google beloofde bezorgperiode. Zojuist dus maar een mailtje richting zowel Google als DHL geschoten.
Ergens wel gek dat Google de bezorgstatus wel bijhoudt in hun eigen besteloverzicht, maar er kennelijk geen trigger is die een email uit doen gaan met "sorry, we zijn te laat, etc".
Ergens wel gek dat Google de bezorgstatus wel bijhoudt in hun eigen besteloverzicht, maar er kennelijk geen trigger is die een email uit doen gaan met "sorry, we zijn te laat, etc".
Zojuist ontvangen van belsimpel, en er zit een gewone EUR stekker injasperjoey schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:06:
[...]
Ben benieuwd of het dan ook echt de Engelse versie is, zou voor mij wel een dealbreaker zijn.
Whut serieus? Via Twitter DM meldden ze me dat er een UK stekker in zou zitten en dat ze er geen zicht op hebben of en wanneer ze de Duitse versies met EUR stekker zouden leveren..rednl schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Zojuist ontvangen van belsimpel, en er zit een gewone EUR stekker in
M'n Bose claim is "unsuccessful", met de volgende reden:
To take part in this promotion, you need to have purchased a Google Pixel 5 or Pixel 4a 5G from a participating retailer between 30th September and 19th October 2020. Claims must also have been submitted within 45 days of the order date and provided along with an acceptable form of proof of purchase.
Voldoe aan de participating retailer, de aankoopdatum en de < 45 dagen claim. Enige waar ik dan aan twijfel is de Proof of Purchase. Ik had de Order confirmation van Amazon UK geupload, maar wellicht is de Invoice toch beter.
Ik kan nu alleen m'n claim niet wijzigen of opnieuw indienen, aangezien het IMEI nummer al is geregistreerd. Bummer..
Edit: Zou natuurlijk ook kunnen zijn dat m'n NL factuuradres ervoor zorgt dat m'n Proof of Purchase niet acceptable is
To take part in this promotion, you need to have purchased a Google Pixel 5 or Pixel 4a 5G from a participating retailer between 30th September and 19th October 2020. Claims must also have been submitted within 45 days of the order date and provided along with an acceptable form of proof of purchase.
Voldoe aan de participating retailer, de aankoopdatum en de < 45 dagen claim. Enige waar ik dan aan twijfel is de Proof of Purchase. Ik had de Order confirmation van Amazon UK geupload, maar wellicht is de Invoice toch beter.
Ik kan nu alleen m'n claim niet wijzigen of opnieuw indienen, aangezien het IMEI nummer al is geregistreerd. Bummer..
Edit: Zou natuurlijk ook kunnen zijn dat m'n NL factuuradres ervoor zorgt dat m'n Proof of Purchase niet acceptable is
[ Voor 7% gewijzigd door Kevv1990 op 21-10-2020 13:06 ]
Misschien dat ze een mix hebben van UK en EUR, en dat ik dan mazzel hebJoster schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
Whut serieus? Via Twitter DM meldden ze me dat er een UK stekker in zou zitten en dat ze er geen zicht op hebben of en wanneer ze de Duitse versies met EUR stekker zouden leveren..
Die gasten forecasten toch gewoon hoeveel Pixels ze denken te verkopen en vervolgens trekken ze er zoveel als ze kunnen uit DE, FR én UK? Ze zijn immers één van de weinige in NL die de Pixel 5 verkopen, dus kunnen nog vragen wat ze willen ook.
Dat is het grote nadeel, en risico, als je meewerkt aan grijze handel imo
Dat is het grote nadeel, en risico, als je meewerkt aan grijze handel imo
Nou dan overweeg ik er een te bestellen met 'afhalen in de winkel' zodat ik daar kan checken welke stekker erbij zitrednl schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Misschien dat ze een mix hebben van UK en EUR, en dat ik dan mazzel heb
Invoice was beter geweest. Order confirmation zegt niks aangezien je daarna kan cancelen bijvoorbeeld. Denk dat die daarom is geweigerd. Factuur adres maakt niks uit.Kevv1990 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:05:
M'n Bose claim is "unsuccessful", met de volgende reden:
Op de site van FNAC staat levering verwacht op 17/11 - maar als ik dit zo lees, is dat nogal een ruime schatting. Toch wel temptingarieck schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:44:
Gisteren rond 3 uur Pixel 5 in het zwart besteld bij fnac.com, vandaag om half 12 afgeleverd. Gewoon besteld met standaard levering ook. Bijzonder snel.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Daar ben ik ook bang voor idd.. Zonde dat ik niet een nieuwe claim kan indienen met de invoicePukson schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:23:
[...]
Invoice was beter geweest. Order confirmation zegt niks aangezien je daarna kan cancelen bijvoorbeeld. Denk dat die daarom is geweigerd. Factuur adres maakt niks uit.
Het liep bij mij iets anders. Ik heb ook de 17/11 zien staan, maar gisteren hadden ze opeens 2 toestellen op voorraad en toen stond er dus dat deze direct leverbaar waren i.p.v. 17/11. Kon toen ook direct zien dat de verwachte bezorgdatum 22/10 zou zijn. Kan dus niet garanderen dat je het toestel net zo snel krijgt wanneer er 17/11 staat.Knud schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:23:
[...]
Op de site van FNAC staat levering verwacht op 17/11 - maar als ik dit zo lees, is dat nogal een ruime schatting. Toch wel tempting
@arieck Ah, dat is wel een belangrijke nuance ja. Okee, blijf ik het in de gaten houden.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Inderdaad, je hebt gewoon geluk gehad. Ik heb vorige week besteld op Fnac, nog niks gekregen.arieck schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:28:
[...]
Het liep bij mij iets anders. Ik heb ook de 17/11 zien staan, maar gisteren hadden ze opeens 2 toestellen op voorraad en toen stond er dus dat deze direct leverbaar waren i.p.v. 17/11. Kon toen ook direct zien dat de verwachte bezorgdatum 22/10 zou zijn. Kan dus niet garanderen dat je het toestel net zo snel krijgt wanneer er 17/11 staat.
Heb 27/11 staan als bezorg datum
Wat natuurlijk ook wel gek is. Waarom krijg ik voorrang op eerder geplaatste bestellingen? Niet helemaal eerlijkbenep schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:33:
[...]
Inderdaad, je hebt gewoon geluk gehad. Ik heb vorige week besteld op Fnac, nog niks gekregen.
Heb 27/11 staan als bezorg datum
Nee inderdaad.arieck schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
Wat natuurlijk ook wel gek is. Waarom krijg ik voorrang op eerder geplaatste bestellingen? Niet helemaal eerlijk
Ben dan ook sterk aant twijfelen of ik de order niet gewoon annuleer.
Moet even uitzoeken hoe het zit met van België naar Duitsland te gaan, anders ga ik daar naar de MM.
Is 45 min rijden voor me.
Vorig jaar heb ik dit met de Nest Hub Max gehad. Half december besteld en zou half januari worden geleverd. Eind december kwam er blijkbaar een nieuwe voorraad beschikbaar. Heb toen nogmaals besteld en die kwam binnen 2 dagen binnen. Toen de eerdere bestellingen gewoon geannuleerd. Geluk voor mij was dat bij de 2e bestelling hij in de aanbieding wasbenep schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:41:
[...]
Nee inderdaad.
Ben dan ook sterk aant twijfelen of ik de order niet gewoon annuleer.
Moet even uitzoeken hoe het zit met van België naar Duitsland te gaan, anders ga ik daar naar de MM.
Is 45 min rijden voor me.

Het is bij fnac dus niet first in first out.
Haha dat is wel echt een vreemde gang van zaken zeg.Nuevocasa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:23:
[...]
Vorig jaar heb ik dit met de Nest Hub Max gehad. Half december besteld en zou half januari worden geleverd. Eind december kwam er blijkbaar een nieuwe voorraad beschikbaar. Heb toen nogmaals besteld en die kwam binnen 2 dagen binnen. Toen de eerdere bestellingen gewoon geannuleerd. Geluk voor mij was dat bij de 2e bestelling hij in de aanbieding was![]()
Het is bij fnac dus niet first in first out.
Is geen Engelse versie, gewoon normale stekker die erbij zit. Denk dat het een Duitse versie is aangezien de handleiding begint met Duits.jasperjoey schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:06:
[...]
Ben benieuwd of het dan ook echt de Engelse versie is, zou voor mij wel een dealbreaker zijn.
To dare is to do
Ik heb ook bevestiging gekregen dat m'n Sorte Sage van de OTTO morgen geleverd wordt bij een duitse vriend. Omdat ik vorige week nog in de veronderstelling was dat het nog 5 weken zou duren, heb ik al een tripje duitsland gemaakt. Met andere woorden, ik heb er nu twee... Mogelijk dat het tweede toestel dit weekend nog richting NL komt, als iemand interesse heeft doe ik hem voor de kostprijs + benzinevergoeding graag van de hand
.
Ik heb nog een bestelling die afgehaald kan worden bij Saturn Kleve in Duitsland (net over de grens). Hij ligt daar nog 4 dagen, iemand interesse? Ik heb hem namelijk van de week bij MediaMarkt Eschweiler gehaald.
Dit staat er als volgt in de mail:
"Voor het afhalen heeft u deze afhaalbevestiging of uw digitale afhaalbewijs nodig. U kunt uw digitale afhaalbewijs ook gebruiken met de SATURN-app. Als u de goederen niet persoonlijk kunt ophalen, kan een vertegenwoordiger dit doen. Hiervoor is geen autorisatie vereist."
Diegene die hem wil kan hem van mij krijgen.
Dit staat er als volgt in de mail:
"Voor het afhalen heeft u deze afhaalbevestiging of uw digitale afhaalbewijs nodig. U kunt uw digitale afhaalbewijs ook gebruiken met de SATURN-app. Als u de goederen niet persoonlijk kunt ophalen, kan een vertegenwoordiger dit doen. Hiervoor is geen autorisatie vereist."
Diegene die hem wil kan hem van mij krijgen.
Melding van Otto: Bestellt - wird in Kürze bearbeitet.
Dus nog even.
Dus nog even.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Hmm, dat is mooi klote voor de meeste OTTO-bestellers. De factuur wordt gemaakt wanneer de telefoon verzonden wordt. Bij mij is dat vandaag, dus factuurdatum staat op 21 oktober. Dan voldoe ik sowieso niet aan de actievoorwaarde om de Bose-koptelefoon te claimen.Pukson schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:23:
[...]
Invoice was beter geweest. Order confirmation zegt niks aangezien je daarna kan cancelen bijvoorbeeld. Denk dat die daarom is geweigerd. Factuur adres maakt niks uit.
Gaat niet om de factuurdatum. De besteldatum staat als het goed is ook op de factuurfounz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:42:
[...]
Hmm, dat is mooi klote voor de meeste OTTO-bestellers. De factuur wordt gemaakt wanneer de telefoon verzonden wordt. Bij mij is dat vandaag, dus factuurdatum staat op 21 oktober. Dan voldoe ik sowieso niet aan de actievoorwaarde om de Bose-koptelefoon te claimen.
Zie ik niet direct staan, maar heb wel een bestelbevestiging van 3 oktober dus zal wel goed gaan.Bomb-el schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:21:
[...]
Gaat niet om de factuurdatum. De besteldatum staat als het goed is ook op de factuur
Desnoods upload je beide. Zal vast goed gaan dan lijkt me!tap123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Zie ik niet direct staan, maar heb wel een bestelbevestiging van 3 oktober dus zal wel goed gaan.
Google doet nu onderzoek naar mijn verzending. Ik denk dat het linksom of rechtsom wel goed komt, maar ik zal de 00000-truc zelf niet meer gebruiken, en kan het ook niet aanraden.NielsFL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:11:
Mijn Pixel 5 is nu officieel "te laat" volgens de door Google beloofde bezorgperiode. Zojuist dus maar een mailtje richting zowel Google als DHL geschoten.
Hebben ze gereageerd op je mail? Heb ze een paar dagen terug gemaild maar nog geen reactie gehad.NielsFL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
Google doet nu onderzoek naar mijn verzending. Ik denk dat het linksom of rechtsom wel goed komt, maar ik zal de 00000-truc zelf niet meer gebruiken, en kan het ook niet aanraden.
Op mijn eerste e-mail nog altijd geen reactie gehad. Vandaag dus maar de chat geprobeerd. Daar werd redelijk snel gereageerd.Nuevocasa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:33:
[...]
Hebben ze gereageerd op je mail? Heb ze een paar dagen terug gemaild maar nog geen reactie gehad.
Hoe kom je bij de chat? Heeft dat misschien met taalinstellingen te maken?NielsFL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:37:
[...]
Op mijn eerste e-mail nog altijd geen reactie gehad. Vandaag dus maar de chat geprobeerd. Daar werd redelijk snel gereageerd.
In de e-mail "Deine Bestellung ist unterwegs" staat onderaan een Kontakt link. Dit gaat hier naartoe: https://support.google.co...r/7334136?p=contact_storeNuevocasa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Hoe kom je bij de chat? Heeft dat misschien met taalinstellingen te maken?
Op die pagina inderdaad even controleren dat de taal op Deutsch staat. Dan daar weer Kontakt klikken. Dan moet je drie stappen doorlopen. Bij stap 1 typ ik "shipment". Bij stap 2 krijg je dan de optie "Probleme bei Versand und Lieferung". Dan de blauwe knop. En dan heb je bij stap 3 Chat en E-mail.
Chat is af en toe gesloten (ivm drukte?), ook tijdens de openingstijden.
Thanks. Hebt nu contact met een Brit. M'n Engels is iets beter en ze handelen alles voor de EU af blijkbaarNielsFL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:19:
[...]
In de e-mail "Deine Bestellung ist unterwegs" staat onderaan een Kontakt link. Dit gaat hier naartoe: https://support.google.co...r/7334136?p=contact_store
Op die pagina inderdaad even controleren dat de taal op Deutsch staat. Dan daar weer Kontakt klikken. Dan moet je drie stappen doorlopen. Bij stap 1 typ ik "shipment". Bij stap 2 krijg je dan de optie "Probleme bei Versand und Lieferung". Dan de blauwe knop. En dan heb je bij stap 3 Chat en E-mail.
Chat is af en toe gesloten (ivm drukte?), ook tijdens de openingstijden.
Ik heb net de Bose claim gedaan voor de 2 Pixel telefoons die vandaag zijn aangekomen.
Via de Google store heb ik zelf nog geen factuur ontvangen, maar op de bevestigingsmail van de Google store staan de elementen die gevraagd worden. Toestel, handelaar, besteldatum en prijs. Dat heb ik als pdf afgedrukt. Ik heb mijn Belgisch nummer opgegeven. Benieuwd hoe het gaat lopen.
Via de Google store heb ik zelf nog geen factuur ontvangen, maar op de bevestigingsmail van de Google store staan de elementen die gevraagd worden. Toestel, handelaar, besteldatum en prijs. Dat heb ik als pdf afgedrukt. Ik heb mijn Belgisch nummer opgegeven. Benieuwd hoe het gaat lopen.
Als Nachweis der Vorbestellung können Sie jede formale Dokumentation Ihres Händlers verwenden (z. B. Quittung, Rechnung, Auftragsbestätigung, Lieferschein oder Vertrag), sofern hieraus folgende Informationen ersichtlich sind:
Vorbestelltes Handy
Händler
Bestelldatum
Vorbestellungspreis
Laat even weten aub! Heb nog een order via de Duitse store lopen (welke onderweg zou moeten zijn) en ook een order via de Franse voor de nieuwe Chromecast. Ook deze geeft exact dezelfde status aan via DHL...Nuevocasa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:21:
[...]
Thanks. Hebt nu contact met een Brit. M'n Engels is iets beter en ze handelen alles voor de EU af blijkbaarHad mijn order bij de Franse store gedaan en m'n Frans is niet zo goed
![]()
In het verleden vaker zo besteld, dat ging altijd snel en zonder problemen. Balen dat het nu zo moeizaam gaat.
Helaas nog niks ontvangen van Otto, maar ik zie anderen hier die ook op 3 oktober hebben besteld. Eens kijken of ik misschien morgen dan iets ontvang. Ik kan helaas niet in Mein Konto kijken op de site, kregen jullie een mail?
nou.... na heel lang in de wacht te hebben gestaan om door te worden gezet naar een andere afdeling nog niet veel verder gekomen. Bij support.google.com onderaan de pagina de taal op Engels UK zetten en een chat starten, de eerste keer had ik alleen Engels aangegeven en zat toen in de chat met Google US, die kon niet helpen voor de EU. Ze hebben niets gezegd over dat ik in de Franse shop heb besteld. De persoon waarmee ik in de chat was doorverbonden moest telkens navragen bij een hogere 'tier'. In mijn geval zou de chromecast toch echt verzonden moeten zijn en gaan ze navragen bij DHL. Ik krijg binnen 24-48uur een reactie.FabianNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:42:
[...]
Laat even weten aub! Heb nog een order via de Duitse store lopen (welke onderweg zou moeten zijn) en ook een order via de Franse voor de nieuwe Chromecast. Ook deze geeft exact dezelfde status aan via DHL...
In het verleden vaker zo besteld, dat ging altijd snel en zonder problemen. Balen dat het nu zo moeizaam gaat.
'Just done chatting with the agent from the higher tier and said that there's just delay with the delivery by the courier.
They will now file an escalation directly with the courier to check what happen and reason for the delay.'
Ik zou voor beide bestellingen een chat starten als ik jou was, dat kan gewoon in één keer tegelijk lijkt me. Wel fijn dat het gewoon in het Engels kan
Als ik de verhalen hier lees miss is het toch beter om mijn order van 6 oktober op de Duitse Google store veranderen van een 00000 NL adres naar mailboxde or myGermany. Order staat nog open met een geschatte levering van 11-16 nov.
eergisteren de P5 via Saturn online besteld, gisteravond direct opgehaald. Prima toestel met ideale afmetingen, precies wat ik zocht. Mooi toestel!
Polestar 2 | OnePlus Nord 5
De OTTO wordt vandaag geleverd op het Duitse adres!
Precies hetzelfde hier. Op vrijdag de aanvraag gedaan maar tot op heden niks gehoord. Gewoon naar een Duits adres. Heb ze maar een bericht gestuurd nu....LuckyDraw schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:44:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik wacht vandaag nog even af en ga daarna contact zoeken. Dit is overigens de help pagina (met o.a. tel nummer): https://pixel-offers.com/bose/de-DE/support/contact
Ik heb het op precies dezelfde manier gedaan en kreeg na anderhalve dag bevestiging. Als je het letterlijk bekijkt vragen ze ook alleen een "Nachweis der Vorbestellung". Een bewijs van je pre-order dus. Ze vragen verder niet om een factuur volgens mij.bbc schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:33:
Ik heb net de Bose claim gedaan voor de 2 Pixel telefoons die vandaag zijn aangekomen.
[...]
Daarnaast nog aanvragen gedaan voor bestellingen van Media Markt en Saturn. Voor de aanvraag van Media Markt had ik binnen 1 minuut bevestiging, voor de aanvraag van Saturn zit ik nog te wachten op bevestiging. Iets minder dan 24 uur geleden ingediend. De aanvragen voor Media Markt en Saturn heb ik ook ingediend met alleen de bestelbevestiging, dus niet de factuur.
[ Voor 8% gewijzigd door Timmetjuh op 22-10-2020 09:54 ]
alternate.de stuurt de pixel 5 rechtstreeks naar Nederland voor €613,14 plus verzendkosten €9,89 is Totaal €623,03
Maak daar een account aan en stel daarna een vraag via: https://www.alternate.de/HILFE/ALTERNATE/Kontakt
"Can i order the Pixel 5 128GB (version black or green) that will be shipped to the Netherlands"
Dan krijg je netjes de order via email gestuurd, wel handig als je paypall hebt.
Maak daar een account aan en stel daarna een vraag via: https://www.alternate.de/HILFE/ALTERNATE/Kontakt
"Can i order the Pixel 5 128GB (version black or green) that will be shipped to the Netherlands"
Dan krijg je netjes de order via email gestuurd, wel handig als je paypall hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Indego op 22-10-2020 13:39 ]
Dinsdagochtend een hoesje besteld bij Fnac.com.
De zwarte stoffen versie deze was op voorraad op dat moment.
Echter staat de order nu nog steeds op voorbereiden en daaronder staat "Verzenden naar verwachting op 21-10-2020"
Is dit normaal? zie veel mensen waar de orders vanuit Fnac.com zeer snel daar het proces gaan en worden opgestuurd.
Echter staat de order nu nog steeds op voorbereiden en daaronder staat "Verzenden naar verwachting op 21-10-2020"
Is dit normaal? zie veel mensen waar de orders vanuit Fnac.com zeer snel daar het proces gaan en worden opgestuurd.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Krijg net een berichtje van google dat ik voor de Bose actie van deelname ben uitgesloten, omdat het (myGermany) adres al meer dan 2 keer is gebruikt.
Vraagje hoe zit het met de garantie van je pixel 5?Indego schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:26:
alternate.de stuurt de pixel 5 rechtstreeks naar Nederland voor €613,14 plus verzendkosten €9,89 is Totaal €623,03
Maak daar een account aan en stel daarna een vraag via:
Iemand al een verzend bevestiging gekregen voor pre order pixel 5's die tussen 10-15 november geschatte levertijd staan? Bij mij nogsteeds niks gebeurd helaas.
Net (na 1 week ipv 2 werkdagen) melding gekregen via mail voor de Bose actie dat ze een duidelijk bewijs nodig hebben waar de winkel op te zien is. Bijzonder want ik had een bestelbevestiging van de google store (screenshot). Ik heb nu maar als hierboven genoemd een pdf van die pagina gemaakt & die pagina even op duits gezet.. hopelijk helpt dat.
Dat is normaal, mijn Pixel 5 heeft ook een paar dagen op die status gestaan.mrfatmen schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:38:
Dinsdagochtend een hoesje besteld bij Fnac.com.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Mag je nog een alternatief adres opgeven? Ik heb namelijk sinds vrijdag ook een verzoek lopen met levering aan MyGermany.oJoey schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:54:
Krijg net een berichtje van google dat ik voor de Bose actie van deelname ben uitgesloten, omdat het (myGermany) adres al meer dan 2 keer is gebruikt.
Nope, nog steeds niet. Kan ook nog steeds het afleveradres aanpassen. Duurt mij allemaal eigenlijk veeeel te lang. Ben toe aan de pixel 5:)TimBC schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:01:
Iemand al een verzend bevestiging gekregen voor pre order pixel 5's die tussen 10-15 november geschatte levertijd staan? Bij mij nogsteeds niks gebeurd helaas.
Ik heb net een nieuwe aanvraag kunnen doen, maar een Nederlands adres eropgezet en bij de adresgegevens "NIEDERLANDE' ingevuld. Die aanvraag is direct goedgekeurd, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.Currry schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Mag je nog een alternatief adres opgeven? Ik heb namelijk sinds vrijdag ook een verzoek lopen met levering aan MyGermany.
Op reddit zie je dat sommige de Bose headset al hebben ontvangen!
Thanks, mocht die van mij worden afgekeurd probeer ik dat! Wacht al bijna vier dagen op goedkeuring, vanochtend een contactformulier ingestuurdoJoey schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:24:
[...]
Ik heb net een nieuwe aanvraag kunnen doen, maar een Nederlands adres eropgezet en bij de adresgegevens "NIEDERLANDE' ingevuld. Die aanvraag is direct goedgekeurd, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
En de OTTO.de bestelling van 3 oktober is zojuist geleverd bij mijn Duitse kennistap123 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:40:
De OTTO wordt vandaag geleverd op het Duitse adres!
Stuk sneller uiteindelijk dan Mitte November dus ook kan nog meedoen met de Bose hoop ik!

Ik heb ze gisterochtend ook een bericht gestuurd maar tot op heden ook nog niks van gehoord. Erg vreemd allemaal, aangezien andere mensen in sommige gevallen direct goedkeuring krijgen.Giablo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:09:
[...]
Precies hetzelfde hier. Op vrijdag de aanvraag gedaan maar tot op heden niks gehoord. Gewoon naar een Duits adres. Heb ze maar een bericht gestuurd nu....
Laat wel weten wanneer ik iets hoor.
Bij mij kwam de eerste mail in de spam terecht (Gmail), misschien dat dit bij jou ook het geval is? Heb overigens ook nog geen bevestiging binnen, dinsdag ingeschoten.LuckyDraw schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:14:
[...]
Ik heb ze gisterochtend ook een bericht gestuurd maar tot op heden ook nog niks van gehoord. Erg vreemd allemaal, aangezien andere mensen in sommige gevallen direct goedkeuring krijgen.
Laat wel weten wanneer ik iets hoor.
Dank, heb het nog even gedubbel checked maar niks in de spam. Kreeg overigens de bevestiging van aanvraag wel netjes binnen. De pagina staat ook nog op: 'Antrag eingegangen (Zuletzt aktualisiert: 2020-10-17)'.thecompany schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:16:
[...]
Bij mij kwam de eerste mail in de spam terecht (Gmail), misschien dat dit bij jou ook het geval is? Heb overigens ook nog geen bevestiging binnen, dinsdag ingeschoten.
Helaas pindakaas voor mij. Teveel aanvragen op het myGermany adres. Ik had het ook niet meer kunnen veranderen aangezien dan de 2 adressen niet overeen kwamen. Toch nog blij met de telefoon.
leider sind Sie nicht zur Teilnahme an dieser Aktion berechtigt. Dies ist auf folgende Gründe zurückzuführen:
Unabhängig von der Anzahl der vorbestellten qualifizierenden Produkte können während des Aktionszeitraums maximal zwei (2) Prämien pro Haushalt beantragt werden.
Für die Teilnahme an dieser Aktion müssen Sie im Zeitraum vom 30. September bis zum 14. Oktober 2020 ein Google Pixel 5 bei einem teilnehmenden Händler gekauft haben. Anträge mit einem entsprechenden Kaufnachweis müssen innerhalb von 45 Tagen nach Bestelleingang eingereicht werden.
Hier hetzelfde. Ik heb de koptelefoon op 17-10 aangevraagd en een Duits adres gebruikt van een kennis, waar de telefoon inmiddels is ontvangen. De bevestigings e-mail kwam bij mij trouwens in de reclamebak (geen spam!) terecht op mijn gmail account.LuckyDraw schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:21:
[...]
Dank, heb het nog even gedubbel checked maar niks in de spam. Kreeg overigens de bevestiging van aanvraag wel netjes binnen. De pagina staat ook nog op: 'Antrag eingegangen (Zuletzt aktualisiert: 2020-10-17)'.
Afwachten maar.
Ben ik nou de enige die nog niks van Otto heeft gehoord? 
Als ik volgende week nog niks heb gehoord ga ik maar eens contact opnemen...
-edit-
Ik had als factuuradres mijn Nederlandse adres ingevuld waardoor bij de bevestigingsmail het factuuradres op die van Otto werd gezet, kon daardoor niet in Mein Konto kijken, en had als verzendadres een Postfiliale ingevuld. Misschien door die zaken vertraging?
-edit-
Ik had als factuuradres mijn Nederlandse adres ingevuld waardoor bij de bevestigingsmail het factuuradres op die van Otto werd gezet, kon daardoor niet in Mein Konto kijken, en had als verzendadres een Postfiliale ingevuld. Misschien door die zaken vertraging?
[ Voor 49% gewijzigd door striner op 22-10-2020 15:03 ]
Hier boven lees ik iemand met hetzelfde als jij. Die vulde het formulier opnieuw in met Nederlands adres en was direct goedgekeurd. Gewoon opnieuw proberen zou ik dus zeggen!bbc schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:53:
Helaas pindakaas voor mij. Teveel aanvragen op het myGermany adres. Ik had het ook niet meer kunnen veranderen aangezien dan de 2 adressen niet overeen kwamen. Toch nog blij met de telefoon.
[...]
Voor zover ik weet hebben zij volgens deze methode, nog geen Pixel 4a kunnen uitleveren. Ik zou deze route alleen kiezen met extreem veel geduld.Indego schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:26:
Kan geen contact krijgen met de bose pixel offer klanten service, heb al meerdere keren een mail gestuurd en formulier ingevuld maar geven geen kik heb maandag het formulier ingevuld.
Misschien fiets ik even naar Duitsland om het 0800 nummer te bellen.
Misschien fiets ik even naar Duitsland om het 0800 nummer te bellen.
Ik krijg de error dat het IMEI al gebruikt is maar mijn order is dan ook nog niet afgekeurd.Currry schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:08:
[...]
Hier boven lees ik iemand met hetzelfde als jij. Die vulde het formulier opnieuw in met Nederlands adres en was direct goedgekeurd. Gewoon opnieuw proberen zou ik dus zeggen!
[ Voor 43% gewijzigd door Horatius op 22-10-2020 15:31 ]
Mijn Bose aanvraag is zojuist akkoord gegeven. Op de 17e dus ingediend en gisterochtend nog een mail er achteraan gestuurd. Ze zijn denk ik gewoon erg traag!
Even een antwoord op mezelf. Ik zie op de site alleen maar de zwarte variant beschikbaar, geen groene. Ik had de groene besteld, dus ik gok dat de groene er nog gewoon niet is? Hadden jullie allemaal een zwarte besteld?striner schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:01:
Ben ik nou de enige die nog niks van Otto heeft gehoord?
-edit-
Ik heb ook zojuist akkoord gekregen op mijn aanvraag van 16 oktober (naar een Duits adres)LuckyDraw schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:38:
Mijn Bose aanvraag is zojuist akkoord gegeven. Op de 17e dus ingediend en gisterochtend nog een mail er achteraan gestuurd. Ze zijn denk ik gewoon erg traag!
Ik had een zwarte inderdaad. Je kan even in die google-doc kijken die we hier hebben ingevuldstriner schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Even een antwoord op mezelf. Ik zie op de site alleen maar de zwarte variant beschikbaar, geen groene. Ik had de groene besteld, dus ik gok dat de groene er nog gewoon niet is? Hadden jullie allemaal een zwarte besteld?
Vandaag een email van Otto, gute Nachrichten: Ihre Bestellung ist auf dem Weg und wird voraussichtlich am 23.10.2020 geliefert.
Sendungsübersicht.
Do, 22.10.2020, 06:43 Uhr: Die Sendung wurde im Hermes Logistikzentrum sortiert.
Zustellung am Freitag, 23.10.2020
Sendungsübersicht.
Do, 22.10.2020, 06:43 Uhr: Die Sendung wurde im Hermes Logistikzentrum sortiert.
Zustellung am Freitag, 23.10.2020
Wanneer leveren ze hem?Indego schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:26:
Mijn Bose aanvraag afgelopen zondag gedaan, 10 seconde na de aanvraag bevestiging gehad. Ik heb de originele media markt factuur in PDF geupload. Dus denk dat het wellicht ook uitmaakt waar je hem gekocht hebt en of die dan automatisch gescand kan worden.LuckyDraw schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:38:
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ja, die bevestiging kreeg ik ook bijna direct. Het duurde alleen erg lang voordat de aanvraag gevalideerd werd.OmeJoyo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:19:
[...]
Mijn Bose aanvraag afgelopen zondag gedaan, 10 seconde na de aanvraag bevestiging gehad. Ik heb de originele media markt factuur in PDF geupload. Dus denk dat het wellicht ook uitmaakt waar je hem gekocht hebt en of die dan automatisch gescand kan worden.
Die bedoel ik ook, de validatie kwam 10 seconde laterruurd v. schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:39:
[...]
Ja, die bevestiging kreeg ik ook bijna direct. Het duurde alleen erg lang voordat de aanvraag gevalideerd werd.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
https://stadt-bremerhaven...men-bose-kopfhoerer-dazu/
Op een Duitse site staat: Wer ein Google Pixel 5 zwischen dem 30.09.2020 und dem 14.10.2020 vorbestellt, der bekommt Bose-Kopfhörer gratis dazu. Konkret gibt es die Bose QC 35 IIs on top gratis dazu, auch in Deutschland.
Ik heb de Pixel 5 op 04-10-2020 bij Otto gekocht, maar ik ontvang de Pixel 5 pas op 23-10-2020.
Ik veronderstel dat ik dan in aanmerking kom voor de Bose koptelefoon. Klopt dat?
Op een Duitse site staat: Wer ein Google Pixel 5 zwischen dem 30.09.2020 und dem 14.10.2020 vorbestellt, der bekommt Bose-Kopfhörer gratis dazu. Konkret gibt es die Bose QC 35 IIs on top gratis dazu, auch in Deutschland.
Ik heb de Pixel 5 op 04-10-2020 bij Otto gekocht, maar ik ontvang de Pixel 5 pas op 23-10-2020.
Ik veronderstel dat ik dan in aanmerking kom voor de Bose koptelefoon. Klopt dat?
Iedereen kreeg de pixel 5 na 14 oktober aangezien dat de uitlever datum was.Xfile schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:54:
https://stadt-bremerhaven...men-bose-kopfhoerer-dazu/
Mooi!Horatius schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:54:
[...]
Iedereen kreeg de pixel 5 na 14 oktober aangezien dat de uitlever datum was.
Vandaag de pixel 5 gaan halen in Duitsland, geluk gehad, eerst zeiden ze dat ze er geen meer hadden, maar na in m'n beste Duits uitgelegd te hebben dat op de website stond dat de pixel in de winkel af te halen was, hadden ze toch nog eentje.
Toch niet voor niks naar Duitsland gereden.
Tot nu toe ben ik er blij mee !
Toch niet voor niks naar Duitsland gereden.
Tot nu toe ben ik er blij mee !
In mijn geval een PDF van de Google Store factuur. Dus je zou zeggen, zeker gezien het een actie van Google zelf is, dat het minstens net zo snel zou moeten gaan. Maar goed, de goedkeuring is binnen en dat is het belangrijkste!OmeJoyo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Die bedoel ik ook, de validatie kwam 10 seconde later
Meinen Antrag verfolgen
dan nummer en email invullen, dan staat er gevalideerd.
Maar ik heb de email en en sms daarvan niet gehad, wel de aanvraag bevestigen daar gehad....
ff wachten i guess?
dan nummer en email invullen, dan staat er gevalideerd.
Maar ik heb de email en en sms daarvan niet gehad, wel de aanvraag bevestigen daar gehad....
ff wachten i guess?
Hier zijn jullie natuurlijk ook allemaal toppers!!
Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies