Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36
Drentjuh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:40:
Ik kan vanmiddag twee Pixel 5 Zwart ophalen in Duitsland.
Iemand nog belang bij één? Ik woon zelf in Zwolle.
Bomb-el schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:01:
Ik heb een zwarte over. Nieuw in doos, net opgehaald. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt.
Gaat het hier om pre-order varianten waarvoor je nog in aanmerking komt voor de Bose (indien je een adres in Duitsland hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
@TheRicolaa10 bedankt!
Ik wil graag de groene, die is alleen nog maar op te halen in Eschweiler waar een groene sticker nodig is in de auto en die heb ik niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
Joster schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

[...]

Gaat het hier om pre-order varianten waarvoor je nog in aanmerking komt voor de Bose (indien je een adres in Duitsland hebt)?
Ja, maar die is al vergeven helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Drentjuh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:40:
Ik kan vanmiddag twee Pixel 5 Zwart ophalen in Duitsland.
Iemand nog belang bij één? Ik woon zelf in Zwolle.
Zie DM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:53
Frankrijk ook zie ik, net op tijd.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• houser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-06 22:21
LUH-3417 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:48:
Hij is nu ook te bestellen bij Belsimpel. Levertijd 5 tot 7 dagen. Gelijk gedaan.
Zojuist contact gehad met Belsimpel.
Niet gevraagd naar de levertijden, maar wel waar ze de toestellen vandaan gaan halen.

Zij geven aan dat zij een partij uit Engeland hebben ingekocht, dus als je hem nu besteld bij Belsimpel krijg je hem met een Engelse stroomadapter en ze leveren er een verloopstekker bij.

Twee jaar geleden heb ik mijn Pixel 3 bij Belsimpel besteld zodra hij daar leverbaar was. Die kwam ook uit Engeland met een los geleverde verloopsteller. Dat was bij elkaar een toren van ruim 10 centimeter die uit het stopcontact steekt en niet echt handig.

De Pixel 3 die ik destijds een paar weken later voor mijn vrouw ook via Belsimpel had besteld was overigens een Duitse versie met een "normale" stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
TheRicolaa10 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:15:
[...]

Frankrijk ook zie ik, net op tijd.
Ah jammer... Heb de pixel 15 oktober besteld op de Fnac website.

Nog mensen die besteld hebben op Fnac en al iets vernomen hebben over de zending ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Timbo925 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:40:
Iemand die hier bij Alternate DE besteld heeft al iets te horen gekregen ivm met verzending? Krijg van support geen reacties.
Op Twitter DM reageren ze direct. Al twee keer gevraagd, beide keren geven ze aan niets te weten en het te laten weten zodra ze zelf meer weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
Dan laat ik mijn MM bestelling maar helemaal zitten en nogmaals braaf wachten op mijn Otto bestelling en hopen dat die nog enigszins op tijd wordt geleverd om de koptelefoon te kunnen claimen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Zojuist mijn bestelling van fnac.com ontvangen! :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aVKkqMH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
TheRicolaa10 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:50:
Zojuist mijn bestelling van fnac.com ontvangen! :*)

[Afbeelding]
Top !
Wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@benep 12 oktober. Heeft afgelopen weekend in het distributiecentrum in Oirschot gelegen.

[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 19-10-2020 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_professor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-10-2020
Heeft iemand hier nog een update gehad voor een Duitse Google store order gepland voor 11-16 november? Die van mij is nog onveranderd en kan het leveradres nog aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
the_professor schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:56:
Heeft iemand hier nog een update gehad voor een Duitse Google store order gepland voor 11-16 november? Die van mij is nog onveranderd en kan het leveradres nog aanpassen.
Ik heb hier hetzelfde, alleen leverdatum 13-16 november. Ik zat een aantal posts terug dat er bij iemand alles gecanceld was..
Ik hoop niet dat dat bij mij gebeurd, aangezien ik graag de koptelefoon erbij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
NielsFL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

Bij mijn Google levering is ook geen DHL voortgang. Maar het Pixel 3a topic lezende begrijp ik dat dat normaal is - mogelijk een gevolg van de postcode truc. Bij een aantal mensen was er op de dag van de levering wel tracking, maar bij een heleboel stond DHL opeens onaangekondigd voor de deur.
Vanaf dat duidelijk is dat toestel niet in hetzelfde land uitgeleverd moet worden, verhuist het trackingnummer naar "internationaal transport" bij DHL.

Eerdere bestelling (van Google 3a) was niet te vinden via Google Site, maar wel via internationale tracking-site bij DHL.

Daar staat mijn Pixel 5-bestelling nu ook nog steeds op "prenotification received".

Heb een vermoeden dat Google de Nederlandse bestellers moe is en daarom de "early adopters" heeft geannuleerd en de "earliest adopters" een paar weken in de wacht zet om zeker te gaan dat die niet meer bestellen in de Duitse Google Store als ze het toestel als laatste of misschien zelfs niet ontvangen.

Zou wel flauw zijn, want in de komkommertijd werd de bestelling van de 3a om 23.50 uur de dag erna om 11.28 uur aangeboden.

Begrijp ook wel dat de vraag naar Pixel 5's groot is, maar Google had zelf ook kunnen inschatten dat voorzichtige gebruikers, met nu nog een Pixel 3, Pixel 2 of zelfs Pixel 1, wel willen overstappen naar een 5G-variant (zelfs naar de Europese variant).

Zou gelukkig nog een toestel regelen voor een collega en dat ik heb ik vrijdag voor mezelf gehaald. Ben benieuwd of hij zijn toestel nog krijgt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_professor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-10-2020
coster1 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:59:
Ik heb hier hetzelfde, alleen leverdatum 13-16 november. Ik zat een aantal posts terug dat er bij iemand alles gecanceld was..
Ik hoop niet dat dat bij mij gebeurd, aangezien ik graag de koptelefoon erbij willen hebben.
Mijn bestelling is naar een NL adres met de 00000 truc maar weet niet of ik meer kans maak met een mailboxde of myGermany adres als ik kijk naar al de annuleringen. En met een adreswijziging nu moet ik nog langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
the_professor schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Mijn bestelling is naar een NL adres met de 00000 truc maar weet niet of ik meer kans maak met een mailboxde of myGermany adres als ik kijk naar al de annuleringen. En met een adreswijziging nu moet ik nog langer wachten
Ik gebruik een normaal Duits leveradres, dus zou geen problemen moeten zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
striner schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:
@TheRicolaa10 bedankt!
Ik wil graag de groene, die is alleen nog maar op te halen in Eschweiler waar een groene sticker nodig is in de auto en die heb ik niet :')
Ligt de MM in Eschweiler dan in een milieuzone.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
@_Nick__ ik had het net opgezocht en volgens mij ligt het nét erbuiten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYm8MwdpLoRsv492ewgulXxyEVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pTuXDk4L4W7cqOYrLSM5jfYQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
striner schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:20:
@_Nick__ ik had het net opgezocht en volgens mij ligt het nét erbuiten :)
[Afbeelding]
Meen ik mij ook te herinneren..

Ligt meteen aan de autobaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brianboer
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-09 02:38
benep schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

Nog mensen die besteld hebben op Fnac en al iets vernomen hebben over de zending ?
Mijn Pixel 5 wordt vandaag bezorgd. Ook bij Fnac.com besteld op 14 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
striner schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Dan laat ik mijn MM bestelling maar helemaal zitten en nogmaals braaf wachten op mijn Otto bestelling en hopen dat die nog enigszins op tijd wordt geleverd om de koptelefoon te kunnen claimen.
Otto is daar wel mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
melvinjoosten schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

Op Twitter DM reageren ze direct. Al twee keer gevraagd, beide keren geven ze aan niets te weten en het te laten weten zodra ze zelf meer weten.
Bedankt voor de tip, raar dat ze van niets weten lijkt me. Aan dit tempo lijkt het een november levering te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Timbo925 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:45:
[...]

Bedankt voor de tip, raar dat ze van niets weten lijkt me. Aan dit tempo lijkt het een november levering te worden.
Ik ben er bang voor. Alternate geeft aan maar niets van Google te horen. Bol.com zegt toevallig exact hetzelfde over de Google Nest Audio dus ik denk wel te weten waar het probleem zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amigo-s
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-07-2024
Zojuist afhaal bevestiging gekregen van Saturn Kleve, zwarte variant, 12 okt besteld en ook een mail ontvangen met vertraging tot WK 45. Goed nieuws dus voor lotgenoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Inmiddels al wat mensen die screen protectors hebben gekocht en ervaring er mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Mijn zwarte Pixel 5 laten bezorgen bij een familie lid in Duitsland, op 30 september besteld en de 17e eindelijk geleverd. Bose headset ondertussen ook geregld, toch voor de zekerheid maar laten bezorgen in Duitsland.

Suggesties voor screenprotector zijn zeker welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@Dedier @Bomb-el Ik heb deze bij Amazon in bestelling staan, duurt alleen nog wel voor dat ze er zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-08 09:14
xeoMe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:55:
Shit 1 dag te laat voor de actie met de Bose koptelefoon.
Kijken of het nog wel worth is.

Oh lees nu dit:
Anyone pre-ordering the Pixel 5 may take advantage of this offer from September 30 through October 19 at 11:59 p.m. BST. Pixel 4a 5G pre-orders must be made from November 5 through November 18 at 11:59 p.m. BST in order to snag a pair of free Bose QC 35 II headphones. Residents must be 18 or older and reside in the UK, Ireland, Germany, or France to take advantage of this offer. This offer is only good while supplies last.

Hoe kunnen we dat uitvoeren als Nederlander?
Waar lees je dit precies? Via welk kanaal moet ik hem dan bestellen om alsnog de gratis headset te kunnen claimen? Heb namelijk een vriend in Duitsland wonen via waar ik hem zou kunnen bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tendency op 19-10-2020 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brianboer
TheRicolaa10 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:33:
@Dedier @Bomb-el Ik heb deze bij Amazon in bestelling staan, duurt alleen nog wel voor dat ze er zijn helaas.
Ik heb deze ook besteld. Levering helaas pas tussen 4-13 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Bol.com heeft nu ook de pixel 5.

Voor 899 EUR 😱😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Bomb-el schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:53:
Bol.com heeft nu ook de pixel 5.

Voor 899 EUR 😱😱
Verkocht door volgens bol.com: desinfectiedispensershop.nl :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
TheRicolaa10 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Verkocht door volgens bol.com: desinfectiedispensershop.nl :?
😂😂😂 What could possibly go wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSchols
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-06 02:25
benep schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

Uiteindelijk heb ik hem ook de 15e bij fnac.com besteld (de zwarte).
De bestelling is gevalideerd en er wordt nu gewacht op de levering van de leverancier.
Er staat dat naar verwachting de telefoon op 17-11-2020 wordt verzonden. Hoop dat dat sneller zal gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
houser schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

Niet gevraagd naar de levertijden, maar wel waar ze de toestellen vandaan gaan halen.

Zij geven aan dat zij een partij uit Engeland hebben ingekocht, dus als je hem nu besteld bij Belsimpel krijg je hem met een Engelse stroomadapter en ze leveren er een verloopstekker bij.

Twee jaar geleden heb ik mijn Pixel 3 bij Belsimpel besteld zodra hij daar leverbaar was. Die kwam ook uit Engeland met een los geleverde verloopsteller. Dat was bij elkaar een toren van ruim 10 centimeter die uit het stopcontact steekt en niet echt handig.

De Pixel 3 die ik destijds een paar weken later voor mijn vrouw ook via Belsimpel had besteld was overigens een Duitse versie met een "normale" stekker.
Thanks, dat is nuttige info. Hopelijk hebben ze snel een Duitse versie met een normale stekker, ga dat ook maar in de gaten houden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 16:36
Ik heb zojuist mijn bestelling van google.de via myGermany binnen gekregen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCi5VPf6F07AGgB16vrOa33bpn8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0lNtryZgZkrbapx2ihCnUi5G.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is sneller dan ik van tevoren had gedacht.

Nu die koptelefoon nog.. Mijn aanvraag van 16 oktober staat nog steeds op pending. Apart aangezien ik hier een hoop verhalen lees van mensen die op de dag van aanvragen al gelijk goedkeuring hebben ontvangen. Ik wacht nog even met navragen tot morgen aangezien er dan pas 2 werkdagen voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
PSchols schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:57:
[...]

Uiteindelijk heb ik hem ook de 15e bij fnac.com besteld (de zwarte).
De bestelling is gevalideerd en er wordt nu gewacht op de levering van de leverancier.
Er staat dat naar verwachting de telefoon op 17-11-2020 wordt verzonden. Hoop dat dat sneller zal gaan O-)
Ik hoop het inderdaad ook.

Had Fnac even gecontacteerd, en ze wachten idd op de levering van leverancier.
Als ik op de Fnac site kijk naar men bestelling staat er : "bezig met voorbereiden". Hopelijk veranderd dat deze week. Als ik zie hoe snel sommige hun toestel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:55
Hier zojuist bericht dan mijn groene verzonden is vanaf Saturn. Pas de 13e besteld, omdat toen google mijn order annuleerde

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39
Vandaag bericht gekregen dat mijn op de 12e bestelde pixel 5 in Kleve klaar lag. Direct er naartoe gereden en probleemloos opgehaald. Nouja, probleemloos, de dame achter de balie had een flinke tijd nodig om mijn bestelling te vinden tussen de bakken vol met andere bestelde Pixels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

[...]
Thanks!

Dat is voor mij toch een beetje een dealbreaker.

Ik was eigenlijk van plan om via Belsimpel mijn abonnement te verlengen voor 2 jaar met de Pixel 5.
Kosten om de telefoon in een keer af te betalen zou dan op €640 uit komen.

Denk dat ik dan toch even wacht of er nog ergens een leuke black friday deal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:20
Timbo925 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:40:
Iemand die hier bij Alternate DE besteld heeft al iets te horen gekregen ivm met verzending? Krijg van support geen reacties.
Nee niks... Ik denk dat er zelf geen zicht op hebben 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:55
Weet er iemand of er nog een winkel is welke de stoffen hoesjes van Google verkoopt.
Fnac is door zijn voorraad heen en Google DE kan pas half november leveren.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brianboer
Ik heb de Pixel 5 inmiddels ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otomoxd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 18:00
Zelf Pixel 5 besteld bij Fnac FR op 1 oktober.
13 oktober melding gekregen dat er iets fout was met de betaling via PayPal, dan lang over en weer gecorrespondeerd met Fnac over wat er net moest gebeuren, om dan uit het niets op 17 oktober de melding te krijgen dat mijn betaling via PayPal toch oke is. Ondertussen zaten ze al door hun voorraad heen (ookal hadden ze me gezegd dat mijn toestel opzij bleef liggen tot de betaling of oke was, of gecanceld werd). Zondagochtend zag ik de status dan alsnog veranderen naar shipped, en deze voormiddag kreeg ik de melding dat hij beschikbaar lag in Rijsel. Ben hem dan ook daarnet gaan ophalen.. Wat een rollercoaster!

Heb ook meteen alles ingevuld voor de Bose koptelefoon die ik laat leveren bij een kennis in Frankrijk - een uurtje later heb ik al bevestiging binnen dat alles OK is en dat ze hem opsturen! Dat gaat zo te zien een pak vlotter dan bij Fnac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01:05
Vandaag heb ik mijn Pixel 5 Groen opgehaald bij Saturn Kleve. Er ligt daar nog een zwarte t/m donderdag (uit m'n hoofd) in een bak te kijken totdat die wordt opgehaald. Zelfde geldt voor een zwarte bij de MediaMarkt Nordhorn. Als er mensen nog interesse hebben, mag je ze van mij daar ophalen 'namens' mij. Betalen bij afhalen. Kwalificeert ook voor de Bose actie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
otomoxd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 23:02:
Zelf Pixel 5 besteld bij Fnac FR op 1 oktober.
13 oktober melding gekregen dat er iets fout was met de betaling via PayPal, dan lang over en weer gecorrespondeerd met Fnac over wat er net moest gebeuren, om dan uit het niets op 17 oktober de melding te krijgen dat mijn betaling via PayPal toch oke is. Ondertussen zaten ze al door hun voorraad heen (ookal hadden ze me gezegd dat mijn toestel opzij bleef liggen tot de betaling of oke was, of gecanceld werd). Zondagochtend zag ik de status dan alsnog veranderen naar shipped, en deze voormiddag kreeg ik de melding dat hij beschikbaar lag in Rijsel. Ben hem dan ook daarnet gaan ophalen.. Wat een rollercoaster!

Heb ook meteen alles ingevuld voor de Bose koptelefoon die ik laat leveren bij een kennis in Frankrijk - een uurtje later heb ik al bevestiging binnen dat alles OK is en dat ze hem opsturen! Dat gaat zo te zien een pak vlotter dan bij Fnac :)
Had ik ook bij Fnac bij 2 orders. Beide gecanceld maar wacht nog steeds op teruggave van het geld. Al een week verder en nog niks gehoord, wel 1280 lichter. PayPal zegt tja hij staat pending en de order is niet geannuleerd. Fnac zegt ja hij is geannuleerd dus je zou het al terug moeten hebben. Leuk ja..

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 16:49
Joster schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Thanks, dat is nuttige info. Hopelijk hebben ze snel een Duitse versie met een normale stekker, ga dat ook maar in de gaten houden :)
belsimpel heeft altijd engelse, met rare extra adapters erbij die mega groot zijn, helaas.
dit was voor mij 1 van reden om hem nu elders te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
rubzman schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 06:59:
[...]

belsimpel heeft altijd engelse, met rare extra adapters erbij die mega groot zijn, helaas.
dit was voor mij 1 van reden om hem nu elders te halen.
Nee hoor, had daar een Pixel 3a vandaan met een normale adapter. Ik denk dat het gewoon wat langer duurt voordat ze de Duitse variant hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 20-10-2020 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:06
Gisteravond heb ik twee hoofdtelefoons geclaimd - twee telefoons gekocht bij Amazon UK (groen en zwart) - om te laten verzenden naar mijn broer in Londen. Nu is de eerste aanvraag geweigerd, de tweede wel geaccepteerd. Dezelfde gegevens zijn verder ingevuld, alleen opgegeven IMEI nummer is anders.

Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@Hrolfr Heb jij de twee weken afgewacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hrolfr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:06
Zeker; 2 oktober besteld. Tweede ingediende verzoek is wel gewoon gehonoreerd. Ik heb trouwens ook een mailtje binnen gekregen over de reden van weigering voor het eerste ingediende verzoek; maximaal 2 per huishouden. Heb er twee ingediend. Even gecheckt bij mijn broer (had ook beetje interesse in de Pixel 5), maar die heeft nog niks geclaimd.

Vraagje uitgezet bij google maar.

[ Voor 5% gewijzigd door Hrolfr op 20-10-2020 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

True schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Heb jij een mail gehad? Ik heb nl. enkel 2x een SMS ontvangen, maar geen mail gehad. Ik verdenk mijzelf nu van het incorrect invullen van mijn mailadres 8)7
Mailtje gehad van de Pixel-Bose-verwerkingsdienst :+ :
Good Morning.

Thank you very much for your email.

Your application has already been processed and validated and the award is on its way to you.

At this point it is unfortunately no longer possible to change the email address.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
Aanvraag gedaan met:
  • Foto van de MM bon (met hierop IMEI).
  • +31 getypt voor mijn eigen NL 06 nummer.
  • Duits privéadres van een kennis.
  • Fout mailadres :9 .
  • 14 dagen na maken van preorder aangevraagd.
  • SMS voor ontvangst verzoek en validatie één minuut na aanvraag ontvangen.
Ik heb er wel vertrouwen in dat de Bose koptelefoon binnenkort binnenkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door True op 20-10-2020 10:06 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
Zondag de aanvraag gedaan, helaas nog steeds geen bevestiging dat hij goed gekeurd is.

Wat ik op de Duitse help site gevonden heb, is dat het inderdaad alleen mogelijk is om de koptelefoon in het land van bestellen te laten bezorgen:
Ich habe mein Pixel in einem der teilnehmenden Länder gekauft, wohne aber in einem anderen Land. Kann ich an der Aktion trotzdem teilnehmen?
Die Lieferadresse muss in dem Land sein, wo das Produkt gekauft wird. Wenn Sie das Pixel in einem anderen Land kaufen, können Sie nicht an der Aktion teilnehmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Dedier schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:09:
Zondag de aanvraag gedaan, helaas nog steeds geen bevestiging dat hij goed gekeurd is.

Wat ik op de Duitse help site gevonden heb, is dat het inderdaad alleen mogelijk is om de koptelefoon in het land van bestellen te laten bezorgen:

[...]
Had jij een Nederlands adres ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
Nee ik heb hem de telefoon laten bezorgen bij een familie lid in Duitsland. Zelfde adres ingevuld voor de Bose hoofdtelefoon. Dat is ook waarom het mij zo verbaast dat iedereen meteen goedkeuring heeft, en ik nog steeds op pending sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Dedier schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:17:
Nee ik heb hem de telefoon laten bezorgen bij een familie lid in Duitsland. Zelfde adres ingevuld voor de Bose hoofdtelefoon. Dat is ook waarom het mij zo verbaast dat iedereen meteen goedkeuring heeft, en ik nog steeds op pending sta.
Wat voor factuur/orderbevestiging heb je geüpload? Ik heb het idee dat sommige automatisch worden gelezen en andere handmatig. De mijne was een leesbare PDF (leesbaar als in gegenereerd, geen scan/foto) van de Google Store en die werd direct goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

NielsFL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:21:
[...]

Wat voor factuur/orderbevestiging heb je geüpload? Ik heb het idee dat sommige automatisch worden gelezen en andere handmatig. De mijne was een leesbare PDF (leesbaar als in gegenereerd, geen scan/foto) van de Google Store en die werd direct goedgekeurd.
Mijne was een foto, maar wel van dusdanige kwaliteit dat OCR dit wel kan lezen, zeker met een beetje GoogleFu. En validatie was vrijwel direct rond.

[ Voor 3% gewijzigd door True op 20-10-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
Die van mij was een screenshot van mijn bestelling in de Google store. Waarschijnlijk was de PDF upload beter geweest inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tendency
Diegene die de Pixel 5 al in gebruik hebben, zijn er mensen met het volgende issue?

https://www.androidpolice...phones-display-and-frame/

[ Voor 8% gewijzigd door Tendency op 20-10-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tendency schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:35:
Diegene die de Pixel 5 al in gebruik hebben, zijn er mensen met het volgende issue?

offtopic:
Daarvoor is een ander topic: [Google Pixel 5] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tendency
My bad. Zie dat het daar ook al wordt besproken, thanks voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brianboer
Tendency schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:35:

De mijne heeft nergens last van. Ondanks de lakse verpakking van Fnac.com (Telefoondoosje los in een overmaatse doos zonder bubblewrap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevv1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06-2022
Hier ook de Bose claim ingediend. Pixel 5 besteld op Amazon UK, geleverd op mijn NL adres. De Bose actie ingevuld met een UK adres (van een doorstuurservice). Ben heel benieuwd wat ermee gebeurd, maar ben er bang voor. Aangezien de claim niet "direct" goedgekeurd is, zoals hierboven, zou het me iig verbazen als de aanvraag goedgekeurd wordt.

Overigens wel blij dat ik m'n Alternate DE pre-order geannuleerd heb als ik de reacties hier zo lees. Via Amazon UK had ik 'm netjes op 17 oktober binnen, weliswaar voor €60 meer dan Alternate ivm GBP -> EUR wisselkoers, maargoed

[ Voor 6% gewijzigd door Kevv1990 op 20-10-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Ik heb dit ook nog even gecheckt via Twitter DM en kreeg het volgende antwoord:
Ik weet helaas niet wanneer en of wij ook de Duitse variant gaan leveren. Dit is bij ons 1 grote voorraad en kunnen ook geen specifieke toestellen leveren. Dus dit kunnen wij op voorhand helaas ook niet garanderen.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
ruurd v. schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:49:
Ik heb zojuist mijn bestelling van google.de via myGermany binnen gekregen. :)

[Afbeelding]

Dat is sneller dan ik van tevoren had gedacht.

Nu die koptelefoon nog.. Mijn aanvraag van 16 oktober staat nog steeds op pending. Apart aangezien ik hier een hoop verhalen lees van mensen die op de dag van aanvragen al gelijk goedkeuring hebben ontvangen. Ik wacht nog even met navragen tot morgen aangezien er dan pas 2 werkdagen voorbij zijn.
Ik heb mijn initiële bestelling (ook via doorstuurservice) gecancelled nadat ik had gebeld met Google en zij aangaven de max van twee koptelefoons per adres ook te zullen hanteren voor doorstuurservices. Als dat echt zo is dan zou je dus alleen een koptelefoon krijgen als je bij de eerste twee personen hoort die hem claimt op het mygermany adres. Voordeel is dat je het toestel al wel snel had dus wie weet. Ik durfde het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
mrnn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Ik heb mijn initiële bestelling (ook via doorstuurservice) gecancelled nadat ik had gebeld met Google en zij aangaven de max van twee koptelefoons per adres ook te zullen hanteren voor doorstuurservices. Als dat echt zo is dan zou je dus alleen een koptelefoon krijgen als je bij de eerste twee personen hoort die hem claimt op het mygermany adres. Voordeel is dat je het toestel al wel snel had dus wie weet. Ik durfde het niet aan.
Die limitatie kende ik inderdaad al. Ik heb daarom het Duitse adres van een mede-tweaker gebruikt voor de aanvraag. Dat zou het probleem dus niet mogen zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Ik heb de hoop opgegeven dat ik mijn pixel 5 nog ontvang. Volgens de track en trace ligt het toestel sinds 14-10 'stof te verzamelen' in een depot in Oirschot, maar mijn onderbuikgevoel zegt me dat het toestel daar al is vertrokken naar onbekende bestemming.

Heb een onderzoek aangevraagd ("package not received") via fnac.com. Het proces was eenvoudig. Nu, afwachten. Het onderzoek kan tot tien dagen duren.

Jammer dat de verzendpartij DPD is. Ik heb daar zelf nog nooit een goede ervaring mee gehad.

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-07 20:13
Ik heb zelf alleen 2 smsjes gehad, maar als ik hier mijn nummer en mail adres invul dan zie ik dat deze geaccodeerd is: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/track-claim

Staat die bij jou op deze site nog op pending dan?
Dedier schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
Yes bij mij staat inderdaad nog steeds
Antrag eingegangen
ofwel aanvrag ontvangen. Ook heb ik maar 1 smsje gehad met dat de aanvraag ontvangen is. Verder helaas nog geen informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobyjan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-09 10:30
Volgens saturn.de zou de pixel 5 Sorta Sage weer leverbaar moeten zijn vanaf vrijdag 23/10.
Ik heb er 1 gereserveerd staan sinds de 13e, ben benieuwd !

- pleasure in the job puts perfection in the work -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
ruurd v. schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Die limitatie kende ik inderdaad al. Ik heb daarom het Duitse adres van een mede-tweaker gebruikt voor de aanvraag. Dat zou het probleem dus niet mogen zijn.. :)
Maar bij de aanvraag van de koptelefoon moet je natuurlijk je IMEI van het toetel doorgeven waardoor ze bij Google weten wat het afleveradres van de telefoon is geweest en dat is waar de regel van twee per adres op van toepassing is. Mijn angst was dat ze dit aan elkaar gaan matchen en dan voldoe je niet langer aan de voorwaarden. Hopelijk valt het mee, maar ik zou niet willen zeggen dat dit het probleem niet kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
mrnn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:55:
[...]

Maar bij de aanvraag van de koptelefoon moet je natuurlijk je IMEI van het toetel doorgeven waardoor ze bij Google weten wat het afleveradres van de telefoon is geweest en dat is waar de regel van twee per adres op van toepassing is. Mijn angst was dat ze dit aan elkaar gaan matchen en dan voldoe je niet langer aan de voorwaarden. Hopelijk valt het mee, maar ik zou niet willen zeggen dat dit het probleem niet kan zijn
Tenzij je hem hebt afgehaald in Duitsland in de winkel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Bomb-el schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:08:
[...]

Tenzij je hem hebt afgehaald in Duitsland in de winkel lijkt me
Inderdaad, op mijn MM bon uit Duitsland staat zelfs een NL factuuradres, hier heb ik de Pixel-bose-aanvraagdienst niet over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
Zojuist SMSje van Google gekregen dat de aanvraag goed gekeurd is. Ben benieuwd waarom het zolang heeft geduurd ten opzicht van andere Tweakers. Nu rustig wachten tot hij bezorgt gaat worden. Hoop dat het meer richting te 14 dagen gaat dan de maximale 60 dagen die ze zichzelf geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Ligt het aan mij of is er op Otto nu opeens helemaal geen Pixel 5 meer te vinden? Krijg alleen maar 2 hoesjes te zien. Slechte voorbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Dedier schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:33:
Zojuist SMSje van Google gekregen dat de aanvraag goed gekeurd is. Ben benieuwd waarom het zolang heeft geduurd ten opzicht van andere Tweakers. Nu rustig wachten tot hij bezorgt gaat worden. Hoop dat het meer richting te 14 dagen gaat dan de maximale 60 dagen die ze zichzelf geven.
Nice, wanneer heb jij de aanvraag ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
ruurd v. schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

Nice, wanneer heb jij de aanvraag ingediend?
Aanvraag zondag ingediend. Wel een screenshot van bestelling geupload als bewijs en geen PDF. Mogelijk dat het daarom iets langer duurde voordat er goedkeuring gegeven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Dedier schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:11:
[...]

Aanvraag zondag ingediend. Wel een screenshot van bestelling geupload als bewijs en geen PDF. Mogelijk dat het daarom iets langer duurde voordat er goedkeuring gegeven werd.
Ok, vreemd hoor. Ik heb ook een screenshot van de bestelling gemaakt, maar wel duidelijk met de info die nodig was..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
Ik had de 00000 truc gebruikt en bij Google DE besteld, naar NL adres en vandaag dan eindelijk binnengekomen. Ik heb dus geluk gehad, maar voor die Bose claim zal ik waarschijnlijk nu de huifkar service o.i.d. moeten gaan gebruiken?

[ Voor 40% gewijzigd door TI_Observer op 20-10-2020 15:24 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39
TI_Observer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:20:
Ik had de 00000 code gebruikt en bij Google DE besteld, naar NL adres en vandaag dan eindelijk binnengekomen. Is het ook mogelijk om een UK adres op te geven voor die Bose actie? Of moet ik nu de huifkar service o.i.d. gaan gebruiken?
De regels zijn dat je koopt & claimt in hetzelfde land, dus Duitse aankoop dan claim op Duits adres. Maar of er cheats mogelijk zijn, geen idee, niemand heeft het nog succesvol kunnen proberen, omdat deze actie gewoon nog niet lang genoeg loopt voor mensen om cheats uitgeprobeerd te hebben. Maar je hebt 1 voordeel: bij een fout mag je je gegevens aanpassen en bij een afwijzing mag je opnieuw claimen, mits je op tijd bent. Dus je kunt wat proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:41
Dedier schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:33:
Om half zes duurt het hier al twee werkdagen. Hopelijk nog goed nieuws, maar het kan dus lang duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
phYzar schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:27:
[...]

De regels zijn dat je koopt & claimt in hetzelfde land, dus Duitse aankoop dan claim op Duits adres. Maar of er cheats mogelijk zijn, geen idee, niemand heeft het nog succesvol kunnen proberen, omdat deze actie gewoon nog niet lang genoeg loopt voor mensen om cheats uitgeprobeerd te hebben. Maar je hebt 1 voordeel: bij een fout mag je je gegevens aanpassen en bij een afwijzing mag je opnieuw claimen, mits je op tijd bent. Dus je kunt wat proberen...
Thanks, ik heb via via een Duits adres weten te fixen. Dus dan gebruik ik die maar voor mijn claim. Al kende ik zelf wel mensen in de UK ook. ;) Mja, ik ga mijn geluk geen 2x tarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
TI_Observer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:20:
Ik had de 00000 truc gebruikt en bij Google DE besteld, naar NL adres en vandaag dan eindelijk binnengekomen. Ik heb dus geluk gehad, maar voor die Bose claim zal ik waarschijnlijk nu de huifkar service o.i.d. moeten gaan gebruiken?
Werkte jouw tracking nummer goed? Of bleef die ook op "Planning wordt gemaakt" staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TI_Observer
NielsFL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:31:
[...]

Werkte jouw tracking nummer goed? Of bleef die ook op "Planning wordt gemaakt" staan?
Nee, die werkte niet inderdaad. Ik denk dat ze een nieuwe hebben aangemaakt. Het originele tracking nummer staat nog steeds op: "We are expecting your shipment data soon." Ik zie trouwens ook dat ze 00000 hebben weggehaald en het juiste adres hebben gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door TI_Observer op 20-10-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
Mijn Bose aanvraag staat gek genoeg ook nog in behandeling. Aanvraag gedaan op 17 oktober en alle benodigde informatie (met een PDF van de aankoopbon via Duitse Google Store) doorgegeven. Het toestel is via Huifkar bezorgd, de koptelefoon gaat naar een collega op een Duits adres. Hopen dat het goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Zie net dat mijn bestelling bij Belsimpel is over gegaan in "Pakket wordt verzonden" en bezorgdatum op morgen. Dat is een stuk sneller dan gedacht.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Mijn bestelling van 13 oktober bij Saturn is ook op m'n Duitse afleveradres aangekomen. Morgen komt die bij mij aan.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperjoey
  • Laatst online: 10-09 16:03
Slaapje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:10:
Zie net dat mijn bestelling bij Belsimpel is over gegaan in "Pakket wordt verzonden" en bezorgdatum op morgen. Dat is een stuk sneller dan gedacht.
Ben benieuwd of het dan ook echt de Engelse versie is, zou voor mij wel een dealbreaker zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
Aangemeld voor de Bose actie, besteld op Amazon.co.uk en een Nederlands adres ingevuld. Wordt waarschijnlijk afgekeurd maar dan hopelijk nog een tweede poging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 11:26

pkwarts

555433800

Slaapje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:10:
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
16e
jasperjoey schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:06:
[...]

Ben benieuwd of het dan ook echt de Engelse versie is, zou voor mij wel een dealbreaker zijn.
Waarom? Vanwege de lader?

[ Voor 46% gewijzigd door Slaapje op 20-10-2020 18:08 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
thecompany schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:12:
Aangemeld voor de Bose actie, besteld op Amazon.co.uk en een Nederlands adres ingevuld. Wordt waarschijnlijk afgekeurd maar dan hopelijk nog een tweede poging ;)
Laat maar graag even weten of het gelukt is want dan hoef ik m'n Duitse tussenadres niet te gebruiken.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 18:03
Vandaag pixel 5 gekregen via MyGermany (1 oktober besteld). Vrijdag de Bose aangevraagd. Is nog in behandeling 😬. Hopelijk gaat dat ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turudal
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-11-2021
Is er bij iemand beweging bij MediaMarkt? Saturn is goed bezig maar bestelling van de 13e is nog verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieck
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-08 19:43
fnac.com had vandaag kort 2 toestellen op voorraad. Één besteld en inmiddels ook een track & trace code ontvangen. Dat lijkt dus nog behoorlijk vlot te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-09 16:49
Zojuist een zwarte Pixel5 besteld op saturn.de
Kan hem morgen al ophalen in de winkel in Krefeld, uurtje heen, uurtje terug.

Ben erg benieuwd, kom van een Oneplus 6T, daarvoor Galaxy S7, maar mijn beste toestel ooit blijft toch wel de Google Nexus5 (made by LG)

Polestar 2 | OnePlus Nord 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
arieck schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:20:
fnac.com had vandaag kort 2 toestellen op voorraad. Één besteld en inmiddels ook een track & trace code ontvangen. Dat lijkt dus nog behoorlijk vlot te gaan.
Dat is erg snel ! Ik heb vorige week besteld en nog geen verandering in de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oJoey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-08 14:23
Ik heb vanmiddag een pixel 5 opgehaald in Kleve van een andere tweaker. Op het moment dat ik naar buiten liep kwam de mail dat ik mijn bestelling (sage green, zou week 45 geleverd worden) kon ophalen. Die ligt er dus nog, stuur maar een berichtje als je 'm wil ophalen. Op de 12e besteld dus kan deelnemen aan de Bose actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
TI_Observer schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:41:
[...]

Nee, die werkte niet inderdaad. Ik denk dat ze een nieuwe hebben aangemaakt. Het originele tracking nummer staat nog steeds op: "We are expecting your shipment data soon." Ik zie trouwens ook dat ze 00000 hebben weggehaald en het juiste adres hebben gebruikt.
Ok, bijzonder! Ben benieuwd... Vandaag in Duitsland het toestel opgehaald, aangezien ik geen vertrouwen meer had in de Google Store. Benieuwd of ie alsnog komt dan, of dat ie uiteindelijk geannuleerd gaat worden (zie Pixel 4a).
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies