Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:21:
Hoe gaan de mensen het doen die bij fnac besteld hebben mbt de koptelefoon?
Ik heb gisteren bij Fnac besteld, en zag enkel erbij staan dat er usb c oortjes bij zitten.
Heb je dan ook recht op de koptelefoon?

Nu ik lees dat in je in de MM de pixel gewoon kan gaan afhalen, heb ik precies al spijt dat ik bij Fnac besteld heb, omwille van wacht tijd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 18:03
Hoi,

Ik zie inderdaad mijn IMEI nummer ook op de bestelling via de Google store. Maar hoe hebben jullie de bestelorder geupload? Gewoon de mail in het Nederlands?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:23
benep schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:31:
[...]

Ik heb gisteren bij Fnac besteld, en zag enkel erbij staan dat er usb c oortjes bij zitten.
Heb je dan ook recht op de koptelefoon?
Ja zeker, die doen mee. Alleen even uitzoeken hoe ik die koptelefoon in Nederland ga krijgen :P

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:32:
[...]

Ja zeker, die doen mee. Alleen even uitzoeken hoe ik die koptelefoon in Nederland ga krijgen :P
Top ! Dat wist ik niet.
Ik woon in België, maar heb geen idee hoe ik dat hier kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
tap123 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:51:
[...]

Hoe wil je dat doen dan? Gewoon de IMEI van de MM doorgeven met de OTTO bestelling? En dan die Otto annuleren?

Morgen ging mijn kennis achter Otto aanbellen, dat dit is wel erg droevig nu de rest allemaal wel uitlevert.
Ja, even vergeten dat die nieuwe natuurlijk niet meer als pre-order telt haha. :F

Maar inderdaad, bij gebrek aan een beter alternatief ga ik dat proberen. Als het geweigerd wordt kan ik het nog eens proberen met de échte Otto bestelling, hoop ik.

Als je wat hoort van de Otto ben ik ook zeer benieuwd, maar heb er een hard hoofd in. Gister stond er zelfs nog 6 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hij is nu ook te bestellen bij Belsimpel. Levertijd 5 tot 7 dagen. Gelijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-09 15:23
Mijn Pixel 5 komt maandag aan bij Mailbox de, besteld van Google Store de. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Even een update van mijn kant. Ik heb 30-09 op Otto besteld (naar mailboxde) en de telefoon is vandaag verzonden met morgen als bezorgdag. Toen ik 'm bestelde stond de levertijd op eind oktober. Het lijkt er op dat ze in ieder geval een voorraad binnen hebben gekregen en begonnen zijn met uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:32:
[...]

Ik ga het proberen via BetweenBox denk ik, reviews zijn goed bij Trustpilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:57
benbaba schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:46:
Even een update van mijn kant. Ik heb 30-09 op Otto besteld (naar mailboxde) en de telefoon is vandaag verzonden met morgen als bezorgdag. Toen ik 'm bestelde stond de levertijd op eind oktober. Het lijkt er op dat ze in ieder geval een voorraad binnen hebben gekregen en begonnen zijn met uitleveren.
Kijk goed nieuws! Ik heb hem om 3 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:11
Klopt het dat je 2 weken moet wachten voor de aanvraag van de Bose headphones? Ik typ dit op mijn Pixel 5, maar kan ergens volgende week pas de Bose aanvraag indienen dus. (2wk vanaf besteldatum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:30
Aeonis schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:56:
Klopt het dat je 2 weken moet wachten voor de aanvraag van de Bose headphones? Ik typ dit op mijn Pixel 5, maar kan ergens volgende week pas de Bose aanvraag indienen dus. (2wk vanaf besteldatum)
Volgens de voorwaarden wel. Ze vragen ook je factuur met besteldatum dus ik denk dat ze het wel checken..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Vanaf preorder datum. ;)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
De goedkeuring van de Bose aanvraag ging wel heel erg snel. Ondanks dat ik een Nederlands adres invulde (ik heb van Niederlande maar een Duitse deelstaat gemaakt). Lijkt een volledig geautomatiseerd proces met weinig checks? Nou maar hopen dat er bij het verzenden straks niet alsnog iemand aan de bel trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Met alle eerlijkheid, met de snelheid dat ik mijn 'aanvraag' en 'validatie' sms kreeg denk ik niet dat ze heeeeel erg precies kijken naar die gegevens. Misschien dat er gebaseerd op invulvelden wel automagisch gefilterd wordt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
Bartmeteenb schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:45:
[...]

Ja, even vergeten dat die nieuwe natuurlijk niet meer als pre-order telt haha. :F

Maar inderdaad, bij gebrek aan een beter alternatief ga ik dat proberen. Als het geweigerd wordt kan ik het nog eens proberen met de échte Otto bestelling, hoop ik.

Als je wat hoort van de Otto ben ik ook zeer benieuwd, maar heb er een hard hoofd in. Gister stond er zelfs nog 6 weken wachten.
:)

Als we nu een logica in de IMEI codes kunnen ontdekken met de tweakers, dan kunnen we hem alvast indienen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Begrijp ik nou goed dat je de headphones naar een Nederlands adres kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Pukson schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:37:
Begrijp ik nou goed dat je de headphones naar een Nederlands adres kan sturen?
Ik probeer het. Of het ook echt gaat werken is nog onzeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Oh dit geeft mij ook weer een beetje hoop op een tijdige levering! Ik heb net als @tap123 ook op 3 oktober besteld dus ben benieuwd of ik komende dagen ook een bericht krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luapper
  • Laatst online: 10:35
Dat heeft zeer waarschijnlijk te maken met het wel of niet retourneren van de telefoon.
Dat is vaak bij cashback acties ook zo.
Cashback vangen en artikel retourneren is natuurlijk niet iets waar ze op zitten te wachten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 17:11

Alaksandus

Vae puto deus fio

Zojuist bericht gekregen dat mijn Pixel maandag door DHL wordt afgeleverd. Besteld bij Saturn aan het begin van de week.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
Gefeliciteerd!

Ik heb de Pixel 5 op 04-10-2020 besteld.
Maar als ik in mijn Otto account kijk staat er: Lieferbarkeit: lieferbar in 5 Wochen.
Op de site van Otto staat bij de Pixel 5 nu: leider ausverkauft.

[ Voor 9% gewijzigd door Xfile op 17-10-2020 00:06 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Laatst online: 11-09 17:19
LUH-3417 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:48:
Hij is nu ook te bestellen bij Belsimpel. Levertijd 5 tot 7 dagen. Gelijk gedaan.
Aardig aan prijs: 719 euro.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Xfile schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:01:
[...]

Aardig aan prijs: 719 euro.
Voor mij een stuk goedkoper dan naar Duitsland rijden en ik heb geen zin in gegoochel met doorstuuradressen en postcodekunsten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dode_pixel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-10-2020
glennoo schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

zojuist mijn pixel opgepikt, helaas hadden ze geen hoesjes op voorraad voor de losse verkoop.
Toch bedankt voor het checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Laatst online: 21-08 09:38
Mijn Sage van MM (al sinds 14-10 onderweg met DHL) is van Krefeld naar Dorsten nu weer naar Krefeld gegaan. Gaat niet helemaal lekker bij DHL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Saturn heeft nu ook bericht gedaan dat m'n pixel 5 maandag op m'n Duitse afleveradres aankomt terwijl ze me eerst gemaild hadden dat het week 45 zou worden.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-08 14:46
patatman12 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:28:
[...]

Pff, well irritant zo'n knipperend ding in je scherm.
Gelukkig dus niks defect.
Heb je data van je oude telefoon overgezet via USB of wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:56
Xypod13 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Heb je data van je oude telefoon overgezet via USB of wifi?
Via USB.
Maar het lijkt erop dat home assistent de boosdoener is. Als ik die kill heb ik er geen last van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-08 14:46
patatman12 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Via USB.
Maar het lijkt erop dat home assistent de boosdoener is. Als ik die kill heb ik er geen last van.
Daar is je probleem. Als je het via wifi doet stop ie met knipperen: https://www.reddit.com/r/...tm_source=share&context=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patatman12
Xypod13 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Daar is je probleem. Als je het via wifi doet stop ie met knipperen: https://www.reddit.com/r/...tm_source=share&context=3
Interessant, als ik namelijk home assistent kill is het probleem weg.
Net weer getest, en die app lijkt echt de oorzaak.
Zal hem een keer verwijderen en opnieuw toevoegen.
Net alles ingesteld, dus alleen als het niet anders kan doe ik een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Zojuist mijn headset aangevragen. Binnen 5 minuten reactie dat het gevalideerd is en dat de headset een keer gelever word. Ging dat bij iedereen zo snel?

Overigens heb ik wel een legititem duits adres in kunnen vullen, maar een +49 061234567890 telefoonnummer. Dus hopelijk is het telefoonnummer niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
LoeWn schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:49:
Zojuist mijn headset aangevragen. Binnen 5 minuten reactie dat het gevalideerd is en dat de headset een keer gelever word. Ging dat bij iedereen zo snel?

Overigens heb ik wel een legititem duits adres in kunnen vullen, maar een +49 061234567890 telefoonnummer. Dus hopelijk is het telefoonnummer niet zo belangrijk.
Tip van @TheFes een aantal pagina's terug is om +31 in te typen. Dan verandert het vlaggetje naar een Nederlandse. Dat werkte voor mij goed. Al zat het inderdaad niet zoveel uitmaken zolang ze geen reden hebben om je te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Ah crap. Gemist helaas. Ach dat kan ook weer een reden zijn voor ze om het niet te valideren. Dus misschien maakt het niks uit, misschien is het negatiever maar misschien ook wel positiever. We weten het toch niet. Het is iig gevalideerd, dus ik verwacht dat ik wel een headset krijg. Anders zeggen ze het niet zo overduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubzman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 16:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkoeWI_-T38cNITiFs8SJYh4eJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CSTgl8kKpGKnU71WF588luxz.jpg?f=fotoalbum_large

thanks huifkar

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Pixel komt geen dag te laat, jij kon wel een camera-upgrade gebruiken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
patatman12 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Interessant, als ik namelijk home assistent kill is het probleem weg.
Net weer getest, en die app lijkt echt de oorzaak.
Zal hem een keer verwijderen en opnieuw toevoegen.
Net alles ingesteld, dus alleen als het niet anders kan doe ik een factory reset.
De Home Assistant app spreekt sensoren aan van het toestel. Deze kun je individueel van elkaar in of uitschakelen. In de App Configuration kun je kiezen voor 'Beheer Sensoren'. Daar schakel je vervolgens de proximity of de nabijheidssensor uit om te gebruiken in HA.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
De OTTO update:

Ze zijn er van bewust dat ze nu te laat komen voor de Bose actie en ze zijn met Google in overleg. Google heeft namelijk, volgens OTTO, te weinig geleverd. Dit wordt nog vervolgd dus, even afwachten.

Op 3 oktober om 9u40 besteld, staat op uitleveren over 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 11-09 16:36
LoeWn schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:49:

Ik heb hem gisteren aangevraagd, en wel gelijk bevestiging gekregen. Hij staat sindsdien echter nog wel op 'request received'. Ook met Duits adres en NL telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
Telefoon is volgens de tracking in Oirschot afgeleverd.. Echter bezorgd DPD niet in het weekend, dus word pas maandag, wel balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patatman12
Aurora schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

De Home Assistant app spreekt sensoren aan van het toestel. Deze kun je individueel van elkaar in of uitschakelen. In de App Configuration kun je kiezen voor 'Beheer Sensoren'. Daar schakel je vervolgens de proximity of de nabijheidssensor uit om te gebruiken in HA.
Heb nu de home assistant app opnieuw geinstalleerd, en nu is het probleem inderdaad voorbij. Denk dat hij met kopieren alle sensoren doorstuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
tap123 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:26:
De OTTO update:

Ze zijn er van bewust dat ze nu te laat komen voor de Bose actie en ze zijn met Google in overleg. Google heeft namelijk, volgens OTTO, te weinig geleverd. Dit wordt nog vervolgd dus, even afwachten.

Op 3 oktober om 9u40 besteld, staat op uitleveren over 5 weken.
Hebben we dan toch aan het verkeerde eind getrokken bij Otto? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
striner schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Wel aan het traagste eind, nu maar hopen dat de Bose er nog bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
striner schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Ach joh, bij Alternate weten ze niet eens wanneer Google de toestellen toe stuurt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:22
1/10 besteld, vandaag ontvangen. Ook ik kreeg mailtje dat het 'pas in week 45 zou komen', maar dus blij verrast aan begin van de vakantie. *O*

[ Voor 63% gewijzigd door cyclofosfamide op 17-10-2020 19:49 ]

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tap123
cyclofosfamide schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:47:
1/10 besteld, vandaag ontvangen. Ook ik kreeg mailtje dat het 'pas in week 45 zou komen', maar dus blij verrast aan begin van de vakantie. *O*
Waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patatman12
Aurora schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Even een update over de proximity sensor. Het leek in eerste instantie aan home assistent te liggen, maar na een reset en de sensor bewust uit te zetten kreeg ik het na een paar uur toch weer.
Home assistent was niet de boosdoener, aangezien de app killen de proximity sensor niet stopte.

Vervolgens verder gaan zoeken, en toen bleek dat "flip to shh" dit fenonemeen veroorzaakt. Inmiddels de functie uit gezet, en nu hopen dat het goed blijft gaan.

Overigens is de reden waarom de backup via WiFi wel goed gaat, omdat die dan minder instellingen mee neemt van de apps zelf. Via de kabel lijkt die dus bij o.a. hass de proximity sensor automatisch te enablen, en via WiFi dus schijnbaar niet.

Link naar hass comment: https://www.reddit.com/r/...tm_source=share&context=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Good news! Your application has been validated by our team. We are now preparing your Bose QC 35 II headphones for shipping.

We will endeavor to send you the award within 14 days of validating your application. In some cases, however, this can take up to 60 days. As soon as your reward has been sent, we will notify you by email.

Gaat echt super snel! Na het indienen kreeg ik het direct haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Pukson schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:08:
Good news! Your application has been validated by our team. We are now preparing your Bose QC 35 II headphones for shipping.

We will endeavor to send you the award within 14 days of validating your application. In some cases, however, this can take up to 60 days. As soon as your reward has been sent, we will notify you by email.

Gaat echt super snel! Na het indienen kreeg ik het direct haha
Ook een Duits adres gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:22
In eerste instantie bij Google Duitsland (op Duits adres) maar die werd geannuleerd, ik heb vermoeden omdat ik met NL creditcard betaald heb. Daarna meteen bij Saturn besteld.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
NastyNick schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:19:
[...]

Ook een Duits adres gebruikt?
Gewoon een Duits adres inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:11
Hier al iemand die de Bose heeft 'besteld' met een Nederlands adres? Gok dat ik het via een Engelse shipper moet doen maar direct bij mij thuis zou toch de voorkeur hebben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Laatst online: 12-06 21:36
Update: Duitse Google store heeft de zwarte weer op voorraad. Jammer genoeg nog niet de groene 😭.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wat is momenteel de manier om aan een groene te komen? Iemand nog ervaring met losse toestellen halen bij bijvoorbeeld Telekom in Duitsland? Via de site bar weinig te vinden. Verder weinig hoop voor een 'snelle' beschikbare voorraad vij MM en Saturn.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tendency
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-08 09:14
Sjonge jonge, gaat lekker daar bij Google..

Zonder enige toelichting is mijn Pixel 5 pre-order van 5 oktober geannuleerd, besteld door 'n Duitse vriend op zijn Duitse adres met zijn Duitse creditcard/bankrekening. Naar die Bose koptelefoon kan ik nu wel fluiten zeker? Iemand hier ervaring mee of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
thecompany schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:15:
Hier al iemand die de Bose heeft 'besteld' met een Nederlands adres? Gok dat ik het via een Engelse shipper moet doen maar direct bij mij thuis zou toch de voorkeur hebben;)
Ja. Maar het resultaat is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Zojuist ook maar eens een poging gedaan. Besteld in de Duitse Google Store met een myGermany.com afleveradres.

Afwachten maar!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmyzz7
  • Laatst online: 22-01-2023
Heb hem gisteren opgehaald in MediaMarkt Eschweiler samen met de nieuwe Google TV Chromecast. Helaas geen hoesje kunnen vinden dus besteld via Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Tendency schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:17:
Sjonge jonge, gaat lekker daar bij Google..

Zonder enige toelichting is mijn Pixel 5 pre-order van 5 oktober geannuleerd, besteld door 'n Duitse vriend op zijn Duitse adres met zijn Duitse creditcard/bankrekening. Naar die Bose koptelefoon kan ik nu wel fluiten zeker? Iemand hier ervaring mee of tips?
Hmm dat biedt weinig hoop voor mijn bestelling van 6 oktober ook op naam en adres van een vriend in Duitsland. Ik heb hem betaald met mijn NL creditcard omdat mij daar niets op tegen leek te zijn. Mocht dat wel of niet doorgaan laat ik het nog wel even weten hier, status is nog altijd ongewijzigd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
mrnn schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:33:
[...]

Hmm dat biedt weinig hoop voor mijn bestelling van 6 oktober ook op naam en adres van een vriend in Duitsland. Ik heb hem betaald met mijn NL creditcard omdat mij daar niets op tegen leek te zijn. Mocht dat wel of niet doorgaan laat ik het nog wel even weten hier, status is nog altijd ongewijzigd bij mij.
Kijk maar nergens van op want mijn bestelling van 30-09 werd ook geannuleerd op 13-10. Weliswaar met 00000 truc maar ook met nlse creditcard. Ik weet het dat ik een truc probeer maar zo net voor de release best wel k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
Mm Oldenburg weet ik toevallig heeft zowel de zwarte als de groene gewoon op voorraad liggen. Gewoon even van tevoren bellen voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Welk duits vast en mobiel telefoonnummer hebben jullie ingevuld bij de Bose claim actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Bomb-el schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:40:
Welk duits vast en mobiel telefoonnummer hebben jullie ingevuld bij de Bose claim actie?
Met +31 gewoon je eigen NL 06 nummer ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
True schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

Met +31 gewoon je eigen NL 06 nummer ;)
Ik kan alleen een Duits kengetal selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Bomb-el schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:47:
[...]

Ik kan alleen een Duits kengetal selecteren...
+31 intypen. De rest gaat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Ah thanks! En gebruiken jullie je eigen naam of de naam van de persoon op het aflever adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Ik heb er momenteel twee. Wil nu de headsets claimen, alleen geen idee meer welke telefoon bij welke order hoort... Hoe relevant is het dat het juiste IMEI nummer hoort bij de juiste factuur? Is dat te controleren door hun, icm de leverancier bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Bomb-el schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:00:
Ik heb er momenteel twee. Wil nu de headsets claimen, alleen geen idee meer welke telefoon bij welke order hoort... Hoe relevant is het dat het juiste IMEI nummer hoort bij de juiste factuur? Is dat te controleren door hun, icm de leverancier bv?
IMEI nummer staat ook op de bon, dus check ff je IMEI op je telefoon en controleer hij welke bon die hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Ah check. Maar volgens de voorwaarden hoef je niet per se de bon mee te sturen, maar kan je ook de orderbevestiging uploaden. Daar staat het IMEI nummer weer niet in. Maar wellicht koppelen ze het ordernummer wel aan je IMEI nummer uiteindelijk. Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Nee. Staat niet altijd op de bon. Bij mij namelijk ook niet. Dus dan lijkt het ook niet veel uit te maken welke IMEI het is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Oké, oké, en de naam? Overeenkomstig je factuur of afleveradres? Of in mijn geval nog anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Had eergisteren besteld via Saturn.de via mygermany, maar hij werd vanochtend gecanceld met als reden " voldoet niet aan testcriteria" Meer mensen dit gehad? Wel jammer val nu buiten de boot denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 17:01

thof

FP ProMod
Van plan komende week naar Duitsland te rijden. Helaas niet op voorraad bij winkels direct aan de grens zoals Kleve en Bochelt.

Als ik het goed begrepen heb mag ik de grens over zolang ik maar binnen 24u weer weg ben en binnen Noordrijn-Westfalen blijf en is er ook geen meld en testplicht meer.

Klopt dit, iemand nog tips?

https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Lucano schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:27:
Had eergisteren besteld via Saturn.de via mygermany, maar hij werd vanochtend gecanceld met als reden " voldoet niet aan testcriteria" Meer mensen dit gehad? Wel jammer val nu buiten de boot denk ik..
Ja, dat had ik ook vorige week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YA17VTw4vFnlRmM3y04CFKYouF4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9QvuMWjU1HxcPotvDQyRODdb.png?f=user_large

Ben benieuwd :), dat is de bestelling van amazon.co.uk, bedankt voor de tip :) Was wel stuk duurder. 690 inc verzending :(

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 19-10-2020 09:59 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pigs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06 23:41
Hallo,

Heb inmiddels mijn Pixel 5 opgehaald in Nordhorn, daar waar ik afgelopen donderdag een emailtje had ontvangen dat hij is af te halen.

Heel grappig, de dame achter de balie bij het afhaalpunt moest erg lachen toen ik zei dat ik een Pixel 5 had besteld. Zo veel Nederlanders die deze bestelling hadden opgehaald, viel echt op zei ze :)

Verder totaal geen issues om even een bezoekje aan de MM te brengen daar. Uiteraard een mondkapje en de email mee met het bestel nummer en je haalt hem zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-07 20:13
Afgelopen weekend 2 Pixel 5 opgehaald bij de MM. En meteen de Bose aangevraagd. Om de een of andere redenen staat mijn order bij de MM nu op cancelled.. Ben benieuwd of het invloed heeft op de Bose koptelefoon.. Als ik inlog op de pagina van de actie dan zie ik wel dat beide goedgekeurd zijn... Ben benieuwd

Wat ik me dan afvraag is hoe en wat controleren ze. Zou je dan ook als je na 15 oktober een Pixel 5 gekocht hebt kunnen proberen om een Bose koptelefoon te bemachtigen?

[ Voor 21% gewijzigd door th0ckx op 19-10-2020 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drentjuh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-02-2021
pigs schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:00:
Hallo,

Heb inmiddels mijn Pixel 5 opgehaald in Nordhorn, daar waar ik afgelopen donderdag een emailtje had ontvangen dat hij is af te halen.

Heel grappig, de dame achter de balie bij het afhaalpunt moest erg lachen toen ik zei dat ik een Pixel 5 had besteld. Zo veel Nederlanders die deze bestelling hadden opgehaald, viel echt op zei ze :)

Verder totaal geen issues om even een bezoekje aan de MM te brengen daar. Uiteraard een mondkapje en de email mee met het bestel nummer en je haalt hem zo op.
Goed om te horen! Ik rij vanmiddag naar Nordhorn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Drentjuh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:46:
[...]

Goed om te horen! Ik rij vanmiddag naar Nordhorn :D
Wil je kijken of ze ook Pixel los hebben liggen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Laatst online: 21-08 09:38
Peter_Aragorn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Wil je kijken of ze ook Pixel los hebben liggen?
Dit inderdaad. Ik zou graag een Sage willen reserveren, kan morgen ophalen. Naam PM ik je wel even.

Alvast bedankt voor het vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik heb de IMei ook op de factuur staan. Zijn er ook al mensen die de bose hebben aangevraagd binnen de 14 dagen vanaf de bestelde datum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@NastyNick Volgens mij mag je pas na 14 dagen een verzoek indienen, als ik de voorwaarden lees op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
Iemand die hier bij Alternate DE besteld heeft al iets te horen gekregen ivm met verzending? Krijg van support geen reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
dedominee schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Dit inderdaad. Ik zou graag een Sage willen reserveren, kan morgen ophalen. Naam PM ik je wel even.

Alvast bedankt voor het vragen!
Zelf ook wel benieuwd naar de 4a.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Begrijp ik het goed en kun je het toestel ook gewoon online reserveren bij een Duitse MediaMarkt om vervolgens af te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dode_pixel
Eiríkr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:47:
Begrijp ik het goed en kun je het toestel ook gewoon online reserveren bij een Duitse MediaMarkt om vervolgens af te halen?
Klopt! Je krijgt dan vanzelf bericht dat je deze op kan helen. Ik kreeg van Saturn 6 dagen de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:58
Eiríkr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:47:
Ja, alleen maken we nu volgens mij geen kans meer op de Bose headset, dat gold alleen voor pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dode_pixel
Iemand een idee waar je de originele Pixel 5 case kan bestellen? Bij Saturn en MM waren deze uitverkocht in de winkel. Er waren wel genoeg 4A cases voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 23:49
Shit 1 dag te laat voor de actie met de Bose koptelefoon.
Kijken of het nog wel worth is.

Oh lees nu dit:
Anyone pre-ordering the Pixel 5 may take advantage of this offer from September 30 through October 19 at 11:59 p.m. BST. Pixel 4a 5G pre-orders must be made from November 5 through November 18 at 11:59 p.m. BST in order to snag a pair of free Bose QC 35 II headphones. Residents must be 18 or older and reside in the UK, Ireland, Germany, or France to take advantage of this offer. This offer is only good while supplies last.

Hoe kunnen we dat uitvoeren als Nederlander?

[ Voor 73% gewijzigd door xeoMe op 19-10-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
@xeoMe Ik ga het proberen via een doorzendservice in Frankrijk, ik heb verder geen kennissen in Frankrijk, dus heb weinig keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Dode_pixel schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Klopt! Je krijgt dan vanzelf bericht dat je deze op kan helen. Ik kreeg van Saturn 6 dagen de tijd.
Joster schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:51:
[...]

Ja, alleen maken we nu volgens mij geen kans meer op de Bose headset, dat gold alleen voor pre-orders.
Ok, dank! Dan annuleer ik mijn order bij Google en regel ik het wel via MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Trebor schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Ja, dat had ik ook vorige week...
Nog een tip hoe ik het wel kan laten lukken? Blijkbaar TM vandaag nog de Bose actie toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Laatst online: 11-09 17:11

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik heb de Pixel 5 afgelopen zaterdag al ontvangen. Wat een top toestel :-D Nu nog 1 week wachten voordat ik mag registreren voor de headset..

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
Order via de Google Store staat bij DHL nog steeds op "We are expecting your shipment data soon.". In het Pixel 4a topic lijkt de hoop steeds kleiner te worden, dat deze ook daadwerkelijk geleverd gaat worden... Daar heeft volgens mij niemand hem nog gehad en worden ze nu langzaam maar zeker terugbetaald.

Gelukkig nog wel een order lopen via de Saturn om op te halen, maar deze was vertraagd naar week 45.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
FabianNL schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:19:
Order via de Google Store staat bij DHL nog steeds op "We are expecting your shipment data soon.". In het Pixel 4a topic lijkt de hoop steeds kleiner te worden, dat deze ook daadwerkelijk geleverd gaat worden... Daar heeft volgens mij niemand hem nog gehad en worden ze nu langzaam maar zeker terugbetaald.

Gelukkig nog wel een order lopen via de Saturn om op te halen, maar deze was vertraagd naar week 45.
Hier ook. Volgens DHL betekend zoiets dat het pakket apart genomen is voor handmatige verwerking (bijvoorbeeld label aanpassen). Pas na 6 werkdagen kun je daar een onderzoek naar laten openen, en dan het liefst via de verzender. Enfin, ik geef het dus nog een paar dagen en zal daarna aan de bel trekken bij Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drentjuh
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-02-2021
Ik kan vanmiddag twee Pixel 5 Zwart ophalen in Duitsland.
Iemand nog belang bij één? Ik woon zelf in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Ik heb een zwarte over. Nieuw in doos, net opgehaald. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
xeoMe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:55:
Shit 1 dag te laat voor de actie met de Bose koptelefoon.
Kijken of het nog wel worth is.

Oh lees nu dit:
Anyone pre-ordering the Pixel 5 may take advantage of this offer from September 30 through October 19 at 11:59 p.m. BST. Pixel 4a 5G pre-orders must be made from November 5 through November 18 at 11:59 p.m. BST in order to snag a pair of free Bose QC 35 II headphones. Residents must be 18 or older and reside in the UK, Ireland, Germany, or France to take advantage of this offer. This offer is only good while supplies last.

Hoe kunnen we dat uitvoeren als Nederlander?
Waar komt deze info vandaan? Ik heb een vriend in Duitsland waar ik de koptelefoon zou kunnen laten afleveren. Ben nu sterk aan het twijfelen bij MM te bestellen en mijn Otto bestelling te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 19:31
Ik krijg net een bericht van Saturn Bocholt dat ik hem af kan halen! Besteld op 12 Oktober en initieel vertraagd tot week 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
striner schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:52:
[...]

Waar komt deze info vandaan? Ik heb een vriend in Duitsland waar ik de koptelefoon zou kunnen laten afleveren. Ben nu sterk aan het twijfelen bij MM te bestellen en mijn Otto bestelling te annuleren.
Hier: https://pixel-offers.com/bose/en-GB/terms

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies