De bestelling van m’n chromecast bij fnac.com is veranderd naar in transit 🙂
Hier nog een tweede bestelling geplaatst op Amazon UK, waren er nog twee op voorraad. Mijn order bij Saturn loopt ook nog, maar die komt pas in week 45...
Net bestelling geplaatst op fnac.be
Pixel 5 Black, en ik zag bij accesoires ook "Google pixel USB C - hoofdtelefoon" staan.
Dat zijn de draadloze oortjes dan?
Verwacht op 17/11. Ben benieuwd
Pixel 5 Black, en ik zag bij accesoires ook "Google pixel USB C - hoofdtelefoon" staan.
Nee dat zijn de oortjes met draad. Deze:benep schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:01:
Net bestelling geplaatst op fnac.be
https://store.google.com/fr/product/usb_c_earbuds?hl=fr-FR
Die zitten er in Europa alleen bij in Frankrijk, omdat het daar verplicht is die mee te leveren bij een telefoon.
[ Voor 11% gewijzigd door Dionamuh op 16-10-2020 00:07 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Oh ok.Dionamuh schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:06:
[...]
Nee dat zijn de oortjes met draad. Deze:
https://store.google.com/fr/product/usb_c_earbuds?hl=fr-FR
Die zitten er in Europa alleen bij in Frankrijk, omdat het daar verplicht is die mee te leveren bij een telefoon.
Fnac is inderdaad Frans, maar ben toch benieuwd of ze erbij zitten. Uiteindelijk staat het erbij vermeld.
Het is toch gelukt op amazon.co.uk.. en het hoesje op amazon.nl.Jochem Knoops schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:36:
Grrr, was bezig op amazon.co.uk een groene te bestellen. waren er nog 3 op voorraad en per clickje verder in het proces werd het minder. Werd er 2x uitgegooid (product uit mijn basket). We zijn er nu andere verkopers actief op amazon.co.uk die hem aanbieden voor 888 pond. (ipv de 599 pond => 660 euro).
Nu lekker gaan wachten...
Waarom zouden ze er niet bij zitten? De Pixel 5 wordt in België niet uitgebracht, dus dan is het voor Fnac wel zo logisch dat ze het Franse model verkopen.benep schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:20:
[...]
Oh ok.
Fnac is inderdaad Frans, maar ben toch benieuwd of ze erbij zitten. Uiteindelijk staat het erbij vermeld.
Hier vooralsnog geen wijzigingen. Sage van MM staat stil bij DHL in Krefeld sinds de 14e.
Black van Google mailtje ontvangen maar nog niet bij DHL bekend.
Vrees het ergste.
Vrees het ergste.
Het lijkt erop dat ik een extra Pixel 5 (kleur Saga) kan gaan ophalen bij de MM in Duitsland. Is er iemand die er nog 1 nodig heeft? Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven en zou graag willen dat iemand hem komt ophalen. Stuur me even een PM zodat we iets kunnen afspreken.
gereserveerd
gereserveerd
[ Voor 3% gewijzigd door th0ckx op 16-10-2020 10:33 ]
Nou geweldig.. heb zojuist een refund gekregen van de Google store, maar ik heb geen mail ontvangen en in m'n tracking staat ook niks anders
Bij Fnac bestellen maar?

Bij Fnac bestellen maar?
garantie heb je bij google. Er is een Nederlands support nummer.Xypod13 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:11:
Fnac zegt dat hij rond 17/11 levert. Is het dan niet handiger om te wachten op Nederlandse websites zoals Amazon of Belsimpel? Ik vraag me af hoe het gaat met garantie enzo
p.s. Chromecast en hoesje zijn binnen via Fnac.com
Mooi om te weten 😄 nou dan maar daar bestellenrubzman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
garantie heb je bij google. Er is een Nederlands support nummer.
p.s. Chromecast en hoesje zijn binnen via Fnac.com
Is die refund niet gewoon een verlopen reservering? Mijn eerste Google order (die uiteindelijk werd geannuleerd) is ook 2x afgeschreven en 1x terugbetaald via mijn creditcard. Als het bedrag te lang open staat wordt hij gewoon vrij gegeven en weer opnieuw geboekt. Je daadwerkelijke orderstatus is het belangrijkst in deze situatie.Xypod13 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:05:
Nou geweldig.. heb zojuist een refund gekregen van de Google store, maar ik heb geen mail ontvangen en in m'n tracking staat ook niks anders![]()
Bij Fnac bestellen maar?
Ik had het bedrag gewoon al gelijk betaald. Hij werd gewoon vandaag opeens weer terugbetaald, en ik dacht dat dat kwam vanwege de rest van de mensen hier waar de order ook werd geannuleerd. Maar erg apart. Anders cancel ik m'n google order wel. Dat gezeik met of 00000 wel werktphYzar schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:29:
[...]
Is die refund niet gewoon een verlopen reservering? Mijn eerste Google order (die uiteindelijk werd geannuleerd) is ook 2x afgeschreven en 1x terugbetaald via mijn creditcard. Als het bedrag te lang open staat wordt hij gewoon vrij gegeven en weer opnieuw geboekt. Je daadwerkelijke orderstatus is het belangrijkst in deze. situatie.
Hoe dan? Met credit card kan dat namelijk niet. Daar pakt Google een reservering (die na een week ofzo verloopt) en doen ze de echte betaling pas op het moment van verzenden. (Gaat automatisch.)Xypod13 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:33:
[...]
Ik had het bedrag gewoon al gelijk betaald.
welke mediamarkt gaat dit om? mss zou ik zelfs mee kunnen rijden. Ik heb hem zelf bij de saturn in kleve ge-preordered maar heb nog helemaal niks vernomen. geen vertraging maar ook geen mail dat ik hem op kan pikken.th0ckx schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:44:
Het lijkt erop dat ik een extra Pixel 5 (kleur Saga) kan gaan ophalen bij de MM in Duitsland. Is er iemand die er nog 1 nodig heeft? Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven en zou graag willen dat iemand hem komt ophalen. Stuur me even een PM zodat we iets kunnen afspreken.
[ Voor 14% gewijzigd door glennoo op 16-10-2020 09:37 ]
Oh dat wist ik niet. Mijn reservering stond er inderdaad een week op. Dus dan gewoon afwachten toch?NielsFL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:35:
[...]
Hoe dan? Met credit card kan dat namelijk niet. Daar pakt Google een reservering (die na een week ofzo verloopt) en doen ze de echte betaling pas op het moment van verzenden. (Gaat automatisch.)
https://support.google.com/pixelphone/answer/9218411?hl=nlXypod13 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
Mooi om te weten 😄 nou dan maar daar bestellen
https://tweakers.net/shopreview/9272/google-play/contact/
ik heb dit al eerder gepost...rubzman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
garantie heb je bij google. Er is een Nederlands support nummer.
Dat zich toch anders.. garantie verloopt via de winkel waar je het produkt gekocht hebt. Ik heb dit een aantal keer gehad dat Google me terugstuurde naar mediamarkt/saturn/amazon etc... waarbij ik met name geen zin had om naar mediamarkt/saturn in duitsland terug te gaan. Na lang aandringen wilden ze het bij google toch oplossen en volgens hun bij hoge uitzondering ivm corona beperkingen.... ik weet het niet maar om gedoe te voorkomen bestel ik nu liever bij de google store direct.
Volgens de wet, een EU wet dacht ik. Mag je het eerste jaar van de garantie periode direct bij de fabrikant aanbellen. 2de jaar is het voor de retailer.pc01 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:03:
[...]
ik heb dit al eerder gepost...
Dat zich toch anders.. garantie verloopt via de winkel waar je het produkt gekocht hebt. Ik heb dit een aantal keer gehad dat Google me terugstuurde naar mediamarkt/saturn/amazon etc... waarbij ik met name geen zin had om naar mediamarkt/saturn in duitsland terug te gaan. Na lang aandringen wilden ze het bij google toch oplossen en volgens hun bij hoge uitzondering ivm corona beperkingen.... ik weet het niet maar om gedoe te voorkomen bestel ik nu liever bij de google store direct.
Add me op Stadia: Gloogle
het zou heel goed kunnen dat ik steeds pas problemen in het 2e jaar had... Batterij op de nexus die het niet meer deed; usb c poort op de pixel 3 die het opgaf etc...
Dat is natuurlijk je eigen keuze. Als andere opties nu sneller zijn zou ik die zeker overwegen.Xypod13 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Oh dat wist ik niet. Mijn reservering stond er inderdaad een week op. Dus dan gewoon afwachten toch?
Maar wat er bij mij (en enkele anderen) gebeurde is dat Google na een tijdje weer een nieuwe reservering aanmaakt (een paar dagen voor de verzending), en die reservering wel omzet in een betaling. Zolang je geen bericht ontvangt van Google is er in elk geval niks aan de hand.
Er staat dat hij tussen 11 en 16 november binnen is. En bij fnac op de 17e dus ik wacht het wel gewoon even af.NielsFL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Dat is natuurlijk je eigen keuze. Als andere opties nu sneller zijn zou ik die zeker overwegen.
Maar wat er bij mij (en enkele anderen) gebeurde is dat Google na een tijdje weer een nieuwe reservering aanmaakt (een paar dagen voor de verzending), en die reservering wel omzet in een betaling. Zolang je geen bericht ontvangt van Google is er in elk geval niks aan de hand.
Maar bedankt voor de geruststelling
Zojuist bericht gekregen dat de mijne op de 14e verzonden en onderweg was. verder nog niks
Ik wordt wel jaloers van al die foto's van iedereen.

Mijn Sage van MM is volgens DHL toch weer in beweging. Nog altijd in Duitsland, maar levering naar het buitenland wordt voorbereid zie ik.dedominee schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:35:
Hier vooralsnog geen wijzigingen. Sage van MM staat stil bij DHL in Krefeld sinds de 14e.
Vrees het ergste.
De Black van Google.de is nog steeds niet bij DHL bekend.
Zojuist even op MediaMarkt.de gekeken en zag daar de Black + hoesje gewoon leverbaar. Direct besteld. Zodra die in beweging komt bij DHL annuleer ik mijn Google.de Black.
Dan kies ik zelf een Black of Sage na aankomst, de andere heb ik reeds aan een Tweaker beloofd.
Edit: hoesje blijkt voor Pixel 4a te zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door dedominee op 16-10-2020 10:28 ]
Bij mijn Google levering is ook geen DHL voortgang. Maar het Pixel 3a topic lezende begrijp ik dat dat normaal is - mogelijk een gevolg van de postcode truc. Bij een aantal mensen was er op de dag van de levering wel tracking, maar bij een heleboel stond DHL opeens onaangekondigd voor de deur.dedominee schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:35:
Vrees het ergste.
Aha oke. Dan wacht ik dat toch nog even af en annuleer ik mijn Black bij MM maar weer. Hoesje was toch al verkeerd.NielsFL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Bij mijn Google levering is ook geen DHL voortgang. Maar het Pixel 3a topic lezende begrijp ik dat dat normaal is - mogelijk een gevolg van de postcode truc. Bij een aantal mensen was er op de dag van de levering wel tracking, maar bij een heleboel stond DHL opeens onaangekondigd voor de deur.
Saturn Kleve zijn de toestellen binnen, zojuist afhaalbericht ontvangen
Add me op Stadia: Gloogle
Zojuist bevestiging dat mijn bestelling bij Saturn Kleve klaarligt. Had een zwarte en groene besteld. Alleen de groene ligt vooralsnog gereed voor afhalen.
Kan niet wachten op mijn berichtjePukson schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:01:
Saturn Kleve zijn de toestellen binnen, zojuist afhaalbericht ontvangen
Mijn zending van google.de is zojuist afgeleverd bij myGermany. Nu hopen dat het doorsturen een beetje vlotjes verloopt.
Ik heb inderdaad net persoonlijk bericht gehad van Saturn Kleve dat de telefoon vandaag wel klaarligt. Gisteren was ik al foutief geïnformeerd dat hij klaar zou liggen, toen voor niets heen gereden.
Bose koptelefoon aanvraag ook inmiddels goedgekeurd
Wat voor gegevens heb je gebruikt? Een Duits leveradres?injectx schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:24:
Bose koptelefoon aanvraag ook inmiddels goedgekeurd
Duits afleveradres inderdaad.coster1 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Wat voor gegevens heb je gebruikt? Een Duits leveradres?
Heb helaas nog geen bericht gehad dat die van mij klaar ligt. Dus ben in spanning aan het wachten!Terminator.T2 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:15:
Ik heb inderdaad net persoonlijk bericht gehad van Saturn Kleve dat de telefoon vandaag wel klaarligt. Gisteren was ik al foutief geïnformeerd dat hij klaar zou liggen, toen voor niets heen gereden.
Ik had je gisteren nog een PB gestuurd, ik kan eventueel je telefoon wel mee oppikken als je dat in Reistijd scheelt.
Ophaalbericht zojuist ontvangen van Saturn Kleve.
Groene variant, 5 oktober besteld en online betaald.
Groene variant, 5 oktober besteld en online betaald.
Yes! Hier ook een afhaalbevestiging.
Groene variant, 10 oktober besteld afhalen in Kleve
pff... 6 oktober besteld en nog steeds geen bericht van Kleve.patatman12 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:37:
Yes! Hier ook een afhaalbevestiging.
Nu ook afhaalbevestiging van de zwarte. Het komt dus wel goed!rreijnhoudt schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:03:
Zojuist bevestiging dat mijn bestelling bij Saturn Kleve klaarligt. Had een zwarte en groene besteld. Alleen de groene ligt vooralsnog gereed voor afhalen.
Had je via DHL updates of stond daar niets?ruurd v. schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
Mijn zending van google.de is zojuist afgeleverd bij myGermany. Nu hopen dat het doorsturen een beetje vlotjes verloopt.
Ben ik ook wel benieuwd naar, die van mij staat al 2 dagen open zonder enige updatesdedominee schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:53:
[...]
Had je via DHL updates of stond daar niets?
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ik kreeg van DHL een update dat het pakket afgeleverd is:TI_Observer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:17:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar, die van mij staat al 2 dagen open zonder enige updates
Fr, 16.10.2020, 10:24
The shipment has been successfully delivered
Ik heb bij MyGermany een expected delivery ingevuld, maar ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij daar verschijnt. Iemand ervaring mee? Ze zeggen zelf 2 tot 8 dagen, maar ik heb hem natuurlijk het liefste morgen al in huis
Ja, vanaf 15 oktober waren er updates te zien op de t&t van DHL.dedominee schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:53:
[...]
Had je via DHL updates of stond daar niets?
Mijn Pixel 5 wordt vandaag geleverd op het Duitse adres, daarna forward naar NL. Heeft iemand toevallig al de headset besteld (ontvangen vast nog niet) op een NL adres? Ik twijfel heel erg waar ik hem moet laten bezorgen omdat ik mijn Duitse kennis niet teveel wil vragen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Net van amazon.co.uk bericht gekregen dat mijn bestelling verstuurd is. Zou dinsdag moeten aankomen. Pixel 5 Sorta Sage.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bose aanvraag gedaan via: https://pixel-offers.com/ voor mijn in DE Mediamarkt bestelde Pixel 5.
IMEI via code zoals beschreven (zonder /01), valide en correct Duits particulier adres opgegeven. Fotootje van mijn MM bon (opgehaald). Bij telefoonnummer +316XXXXXXXX getypt waarna de Germany country code omsprong naar NL, aanvraag doorgezet. En vrijwel direct twee SMSjes; 1. aanvraag ontvangen. 2. aanvraag goedgekeurd.
Kan 'm alleen nog niet hier inzien: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/track-claim.
IMEI via code zoals beschreven (zonder /01), valide en correct Duits particulier adres opgegeven. Fotootje van mijn MM bon (opgehaald). Bij telefoonnummer +316XXXXXXXX getypt waarna de Germany country code omsprong naar NL, aanvraag doorgezet. En vrijwel direct twee SMSjes; 1. aanvraag ontvangen. 2. aanvraag goedgekeurd.
Kan 'm alleen nog niet hier inzien: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/track-claim.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Bij mij is hij vanochtend om 10:30 bij myGermany afgeleverd en om 13:00 kreeg ik de melding van de dat ie ontvangen was.michelkox schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:21:
[...]
Ik kreeg van DHL een update dat het pakket afgeleverd is:
Fr, 16.10.2020, 10:24
The shipment has been successfully delivered
Ik heb bij MyGermany een expected delivery ingevuld, maar ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij daar verschijnt. Iemand ervaring mee? Ze zeggen zelf 2 tot 8 dagen, maar ik heb hem natuurlijk het liefste morgen al in huis
:strip_exif()/f/image/Yk45NvVNXTzCb70BKlwVZj42.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zojuist gelijk het doorsturen geregeld, dus ben benieuwd wanneer hij daar de deur weer uit gaat.
Ze gaven al wel aan dat door corona het allemaal wat langer kan duren voordat het vezonden wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door ruurd v. op 16-10-2020 13:28 ]
Bedankt voor het aanbod, maar ik vind het zelf fijner om het zelf op te halen. Op mijn werk was het vandaag gelukkig ook wat beter te doen, dus ik ga zo die kant op.patatman12 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:29:
[...]
Heb helaas nog geen bericht gehad dat die van mij klaar ligt. Dus ben in spanning aan het wachten!
Ik had je gisteren nog een PB gestuurd, ik kan eventueel je telefoon wel mee oppikken als je dat in Reistijd scheelt.
Top! Ik ben ook onderweg, nog 40 minuten :-)Terminator.T2 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:28:
[...]
Bedankt voor het aanbod, maar ik vind het zelf fijner om het zelf op te halen. Op mijn werk was het vandaag gelukkig ook wat beter te doen, dus ik ga zo die kant op.
Juist ja .. Belsimpel verkoopt het toestel voor 719 euro *zucht*
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
De 5-7 werkdagen levertijd die ze benoemen lijkt me ook behoorlijk ambitieus...Aurora schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:33:
Mijn order vanaf Google zelf blijft in de Duits DHL ook hangen op hetzelfde punt. Grappig is wel dat de Nederlands T&T van DHL meer informatie geeft, maar ook nog niet echt veel duidelijkheid geeft wat nu echt de status is.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Ik kreeg er ook een mail van ja. Inclusief een abonnement kom ik qua 'toestelprijs' zo'n € 100,- lager uit, had ik dus alsnog net zo goed gewoon bij Saturn kunnen bestellen (behalve de reiskosten dan)Aurora schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:33:
Los kopen in het buitenland lijkt dus nog steeds de betere optie. Ergens heb ik er wel spijt van dat ik mijn Pixel 2 XL niet wat langer heb gehouden. Februari dit jaar heb ik die ingeruild voor een Pixel 4 XL maar de grootte blijft toch nog steeds wel een dingetje. De Pixel 5 lijkt mij juist een fijne maat hebben. Mijn abonnement kan ik verlengen, dus ik hoop dat er nog andere zaken zijn die een goede aanbieding voor de Pixel 5 zullen bedenkenAurora schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:33:
In combinatie met een abonnement zonder maandelijkse toestelbijbetaling kom ik op 659 per maand. En dan is mijn abonnement zelf ook een paar euro duurder dan een sim only...
[ Voor 12% gewijzigd door J0YR1D3R op 16-10-2020 14:00 ]
YES!!! Bij mij is hij nu ook onderweg.ruurd v. schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:25:
[...]
Bij mij is hij vanochtend om 10:30 bij myGermany afgeleverd en om 13:00 kreeg ik de melding van de dat ie ontvangen was.
[Afbeelding]
Ik heb zojuist gelijk het doorsturen geregeld, dus ben benieuwd wanneer hij daar de deur weer uit gaat.
Ze gaven al wel aan dat door corona het allemaal wat langer kan duren voordat het vezonden wordt.
BTW, wel bizar om te zien op de foto dat het pakket van Google Commerce Limited komt uit Waalwijk........ Dat is 4 minuten fietsen voor mij

/f/image/Tcp023TKrRR1XxBBiDqIaY4r.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door michelkox op 16-10-2020 14:27 ]
Ga je je headset daar ook laten bezorgen? Ik lees in de voorwaarden nergens dat het een Duits huisadres moet zijn namelijk.ruurd v. schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:25:
[...]
Bij mij is hij vanochtend om 10:30 bij myGermany afgeleverd en om 13:00 kreeg ik de melding van de dat ie ontvangen was.
[Afbeelding]
Vraag voor de mensen die hem hebben opgehaald uit de MM/S: ik ga dit weekend naar Kleve. Alleen wil ik een originele hoes erbij. Weet iemand of deze ook in de Saturn te koop is? Bestellen met de 00000 truc vind ik toch te omslachtig.
Eindelijk ook bericht binnen dat ik hem in Kleve op kan pikken!
Bij de MM in Nordhorn hadden ze die wel, maar waren ze inmiddels al uitverkocht (om 17:00u gisteren). Er werd aangegeven dat ze niet wisten wanneer er nieuwe binnen zouden komen.Dode_pixel schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:24:
Vraag voor de mensen die hem hebben opgehaald uit de MM/S: ik ga dit weekend naar Kleve. Alleen wil ik een originele hoes erbij. Weet iemand of deze ook in de Saturn te koop is? Bestellen met de 00000 truc vind ik toch te omslachtig.
Ik ga rond 4 uur naar Kleve toe, dan zal ik even voor je kijken. Maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat ze uitverkocht zullen zijn.Dode_pixel schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:24:
Er staat in de voorwaarden wel maximaal 2 koptelefoons per adres. Daar zit je met zo'n forwarder al snel aan natuurlijk.Stokstaart schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:22:
[...]
Ga je je headset daar ook laten bezorgen? Ik lees in de voorwaarden nergens dat het een Duits huisadres moet zijn namelijk.
Nee, vrees dat dat niet gaat werken. Voor zover ik weet kunnen er maximaal 2 koptelefoons per adres geclaimd worden.. Ik heb een mede tweaker bereid gevonden om hem voor me naar NL door te sturen.Stokstaart schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:22:
[...]
Ga je je headset daar ook laten bezorgen? Ik lees in de voorwaarden nergens dat het een Duits huisadres moet zijn namelijk.
Ik denk alleen dat ik eerst de telfoon in bezit moet hebben voordat ik die koptelefoon kan claimen. Volgens mij moet je een IMEI nummer opgeven namelijk.
Thanks voor het checkenglennoo schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:27:
[...]
Ik ga rond 4 uur naar Kleve toe, dan zal ik even voor je kijken. Maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat ze uitverkocht zullen zijn.
Nee er staat per huishouden. Ik vraag me dus af of zij mygermany zien als huishouden, lijkt me sterk eerlijk gezegd..TheFes schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:29:
[...]
Er staat in de voorwaarden wel maximaal 2 koptelefoons per adres. Daar zit je met zo'n forwarder al snel aan natuurlijk.
Dat klopt.ruurd v. schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:30:
[...]
Volgens mij moet je een IMEI nummer opgeven namelijk.
Oke, 2 per huishouden. Dus wellicht 0 per bedrijfslocatie?Stokstaart schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:31:
[...]
Nee er staat per huishouden. Ik vraag me dus af of zij mygermany zien als huishouden, lijkt me sterk eerlijk gezegd..
Ze zijn natuurlijk niet bedoeld voor bedrijven, maar voor personen.
Maar goed, je kunt het altijd proberen.
Maar je IMEI nummer heb je al gehad bij de update van je Google Bestelling. Mits je hem bij Google Store besteld hebt natuurlijk....ruurd v. schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:30:
[...]
Nee, vrees dat dat niet gaat werken. Voor zover ik weet kunnen er maximaal 2 koptelefoons per adres geclaimd worden.. Ik heb een mede tweaker bereid gevonden om hem voor me naar NL door te sturen.
Ik denk alleen dat ik eerst de telfoon in bezit moet hebben voordat ik die koptelefoon kan claimen. Volgens mij moet je een IMEI nummer opgeven namelijk.
Je hebt ook fotobewijs nodig, ofwel van de doos, ofwel van het IMEI nummer op het scherm.michelkox schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Maar je IMEI nummer heb je al gehad bij de update van je Google Bestelling. Mits je hem bij Google Store besteld hebt natuurlijk....
Net mijn koptelefoon geclaimd en heb in dezelfde minuut als de ontvangstbevestiging ook een 'validatie' gekregen dat ze de koptelefoon binnen 60 dagen op gaan sturen.
Ik heb de bon van Saturn geupload en het IMEI nummer tekstueel ingevuld. Dus geen foto van het scherm. Voor de bezorging een MyGermany adres gebruikt.
Ik heb de bon van Saturn geupload en het IMEI nummer tekstueel ingevuld. Dus geen foto van het scherm. Voor de bezorging een MyGermany adres gebruikt.
[ Voor 95% gewijzigd door Maarten00 op 16-10-2020 14:55 ]
Zo heb ik dat niet geïnterpreteerd, eveneens zie Google Translate dat mij niet toen ik mijn aanvraag deed. Je moest bewijs van pre-order+aanschaf uploaden in de vorm van een digitale bon of fysieke bon (scan/foto). Ik denk dat je de telefoon dan niet eens persoonlijk in je handen hoeft te hebben voor een aanvraag, mits je 14 dagen na pre-order datum de aanvraag doet.TheFes schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:41:
[...]
Je hebt ook fotobewijs nodig, ofwel van de doos, ofwel van het IMEI nummer op het scherm.
Wat heb gebruikt als maten voor de doos? En wat heb je betaald?Maarten00 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:50:
Net mijn koptelefoon geclaimd en heb in dezelfde minuut als de ontvangstbevestiging ook een 'validatie' gekregen dat ze de koptelefoon binnen 60 dagen op gaan sturen.
Ik heb een MyGermany adres gebruikt.
Dit staat in de voorwaarden volgens de eerder post van @phYzarTrue schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:50:
[...]
Zo heb ik dat niet geïnterpreteerd, eveneens zie Google Translate dat mij niet toen ik mijn aanvraag deed. Je moest bewijs van pre-order+aanschaf uploaden in de vorm van een digitale bon of fysieke bon (scan/foto). Ik denk dat je de telefoon dan niet eens persoonlijk in je handen hoeft te hebben voor een aanvraag, mits je 14 dagen na pre-order datum de aanvraag doet.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64185888
Des Weiteren muss der Teilnehmer ein Foto der IMEI Nummer des vorbestellten qualifizierenden Produktes hochladen, die auf der Produktverpackung und/oder in den Einstellungen des qualifizierenden Produktes zu finden ist.
Ik heb de bezorging nog niet vooraangemeld bij MyGermany omdat ik nog niet weet wie de 'merchant' is, dat moet ik wel invullen zie ik. Ik heb even de formaat van de Bose doos opgezocht en ik kwam geloof ik op 20cmx15x5 oid, dus ik ben bij de berekening even uitgegaan van 30x30x10, dat was geloof ik tussen €18 en €25 afhankelijk van welke verzender/hoe snel je hem wilt hebben.Stokstaart schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:51:
[...]
Wat heb gebruikt als maten voor de doos? En wat heb je betaald?
Ik heb MyGermany nog niet eerder gebruikt, maar als ik het zo goed zie maakt het niet zoveel uit als je hem niet vooraf aangemeld hebt toch?
Bij mij gevalideerd zonder een foto met IMEI erop, natuurlijk was het IMEI wel een verplicht veld tijdens het aanvragen. Het feit dat hier ook al en/of staat doet mij vermoeden dat het algemenere voorwaarden zijn dan enkel voor deze aanvraag en dat de tekst her en der enigszins gestandaliseerd is.TheFes schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
Dit staat in de voorwaarden volgens de eerder post van @phYzar
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64185888
[...]
Heb jij een mail gehad? Ik heb nl. enkel 2x een SMS ontvangen, maar geen mail gehad. Ik verdenk mijzelf nu van het incorrect invullen van mijn mailadresMaarten00 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:50:

Hehe, ik heb geen SMS ontvangen want ik heb met MyGermany telnr ingevuld. (kon alleen duits landnr kiezen) Maar ik heb inderdaad 2 berichten via mail gehad.True schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:59:
[...]
Heb jij een mail gehad? Ik heb nl. enkel 2x een SMS ontvangen, maar geen mail gehad. Ik verdenk mijzelf nu van het incorrect invullen van mijn mailadres
Je kan hier je order tracken met je ordernr en emailadres:
https://pixel-offers.com/bose/de-DE/track-claim
Als dat niet lukt zal hij inderdaad verkeerd ingevuld zijn. Volgens mij staat er ook ergens een contact knopje, dus met je application number kan je het vast even aan de klantenservice vragen
[ Voor 26% gewijzigd door Maarten00 op 16-10-2020 15:01 ]
Blijkbaar toch inderdaad geen foto nodig. Ik was op de telefoon zelf aan het wachten omdat ik dat dus gelezen had.
Update:
Wel een e-mail ontvangen, maar daarin staat nog geen bevestiging dat ik de Bose krijg. Wel dat mijn aanvraag ontvangen is
Update 2:
Inmiddels wel bevestigd
Beide heb ik via sms en e-mail ontvangen
Als je gewoon +31 invulde bij het telefoonnummer kon je een Nederlands nummer invullen. Het vlaggetje veranderde dan meteen naar de Nederlandse vlag. Er bleef tijdens het invullen wel +49 staan, maar op het controlescherm stond dit er niet meer bij.Maarten00 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:00:
[...]
Hehe, ik heb geen SMS ontvangen want ik heb met MyGermany telnr ingevuld. (kon alleen duits landnr kiezen) Maar ik heb inderdaad 2 berichten via mail gehad.
Je kan hier je order tracken met je ordernr en emailadres:
https://pixel-offers.com/bose/de-DE/track-claim
Als dat niet lukt zal hij inderdaad verkeerd ingevuld zijn. Volgens mij staat er ook ergens een contact knopje, dus met je application number kan je het vast even aan de klantenservice vragen
Update:
Wel een e-mail ontvangen, maar daarin staat nog geen bevestiging dat ik de Bose krijg. Wel dat mijn aanvraag ontvangen is
Update 2:
Inmiddels wel bevestigd
Beide heb ik via sms en e-mail ontvangen
[ Voor 10% gewijzigd door TheFes op 16-10-2020 15:11 ]
Bij de aanvraag voor de headset moet je de factuur inclusief besteldatum uploaden. Op de factuur van pay.google.com staat alleen de factureringsdatum zonder besteldatum. Ik overweeg dus nu om gewoon een snapshot van de initiële mail te uploaden. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ze kunnen ook in je spam terecht komen, had ik namelijk.True schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:59:
[...]
Heb jij een mail gehad? Ik heb nl. enkel 2x een SMS ontvangen, maar geen mail gehad. Ik verdenk mijzelf nu van het incorrect invullen van mijn mailadres
Dus jij hebt alles ingevuld zonder IMEI of zonder foto vd IMEI?True schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:57:
[...]
Bij mij gevalideerd zonder een foto met IMEI erop, natuurlijk was het IMEI wel een verplicht veld tijdens het aanvragen. Het feit dat hier ook al en/of staat doet mij vermoeden dat het algemenere voorwaarden zijn dan enkel voor deze aanvraag en dat de tekst her en der enigszins gestandaliseerd is.
Ah ok, thanks! Dus ik kan die aanvraag nu al de deur uit doen.michelkox schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Maar je IMEI nummer heb je al gehad bij de update van je Google Bestelling. Mits je hem bij Google Store besteld hebt natuurlijk....
Heb de Pixel net maar besteld via belsimpel. Als je een verlenging van een jaar doet (in mijn geval Vodafone) zijn de toestelkosten 659, dat vind ik prima. Of die 5-7 werkdagen gaat lukken ben ik ook benieuwd naar...
To dare is to do
Bij een verlenging via T-Mobile en de voor mij interessante abonnementen (7 Gb data + 120 minuten tot 12 Gb data en onbeperkt bellen) varieert het toestel tussen € 622,- en € 637 qua toestelprijs. Had bij 12 Gb data en onbeperkt bellen toch op wat lager gehoopt..Slaapje schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:43:
Heb de Pixel net maar besteld via belsimpel. Als je een verlenging van een jaar doet (in mijn geval Vodafone) zijn de toestelkosten 659, dat vind ik prima. Of die 5-7 werkdagen gaat lukken ben ik ook benieuwd naar...
zojuist mijn pixel opgepikt, helaas hadden ze geen hoesjes op voorraad voor de losse verkoop.Dode_pixel schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:31:
[...]
Thanks voor het checken! Heb mijn S9+ laatst laten vallen (geen case). Zelfs het glas voor de rear camera is nu stuk, dus wil deze echt helemaal inpakken.
Sodeju.. 14:29 bestelling geplaatst MM, er stond dat je kan ophalen.. ophaal bewijs binnen en nu bezitter van een pixel 5 saga.
Mijn Otto bestelling van 4 oktober naar een Duits afleveradres staat nog steeds op 'over 5 weken bezorgd'. Zojuist toch maar even bij de MM gekeken, en inderdaad nu al een afhaalbewijs binnen! Morgen even op en neer naar Essen, kan ik die koptelefoon actie ten minste nog meepakken
.
Hoe wil je dat doen dan? Gewoon de IMEI van de MM doorgeven met de OTTO bestelling? En dan die Otto annuleren?Bartmeteenb schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:43:
Mijn Otto bestelling van 4 oktober naar een Duits afleveradres staat nog steeds op 'over 5 weken bezorgd'. Zojuist toch maar even bij de MM gekeken, en inderdaad nu al een afhaalbewijs binnen! Morgen even op en neer naar Essen, kan ik die koptelefoon actie ten minste nog meepakken.
Morgen ging mijn kennis achter Otto aanbellen, dat dit is wel erg droevig nu de rest allemaal wel uitlevert.
[ Voor 12% gewijzigd door tap123 op 16-10-2020 17:53 ]
IMEI in een invulveld, foto van de bon/factuur v.d. Mediamarkt.tap123 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Dus jij hebt alles ingevuld zonder IMEI of zonder foto vd IMEI?
Edit: op de MM bon staat het IMEI ook genoteerd.
[ Voor 9% gewijzigd door True op 17-10-2020 13:01 ]
Hoe gaan de mensen het doen die bij fnac besteld hebben mbt de koptelefoon?
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Net de pixel geconfigureerd, heb ik een dode pixel in het midden van het scherm.
Hopelijk komt het wel goed met de garantie
Bovenin het midden, knippert ook?patatman12 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:26:
Net de pixel geconfigureerd, heb ik een dode pixel in het midden van het scherm.
Dat is de proximity sensor, is geen dode pixel
Edit:
Ook de transfer modus voor de data gebruikt toevallig?
[ Voor 14% gewijzigd door TheRicolaa10 op 16-10-2020 18:28 ]
Pff, well irritant zo'n knipperend ding in je scherm.TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Dat is de proximity sensor, is geen dode pixel
Gelukkig dus niks defect.
Je kan dit proberen, maar heb het zelf nog nooit gebruikt:TheRicolaa10 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:21:
Hoe gaan de mensen het doen die bij fnac besteld hebben mbt de koptelefoon?
https://www.french-office.com/
Ik ga via Duitsland.
Als het niet lukt is het geen drama vermoed ik.
Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies