Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert.St
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:38
Hier is mijn bestelling (6a + buds) binnen via Fnac.com. Bestelling was de 22ste geplaatst.

Als ik naar de stickers op het pakket kijk, is er eerst een intern transport geweest van Fnac.com naar Fnac.be, met daarna een verzending via BPost.

Komende van een 3a is het een mooie upgrade, maar de vingerafdrukscanner valt wel wat tegen (met Nillkin protector, niet getest zonder protector)...
Ook hebben de apps geen shortcut op het startscherm (lang drukken op icoontje), geen idee waar dat vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-06 23:01

HetGezegde

Yes, you can!

Knip, dit valt onder spam en hier is het topic niet voor bedoeld.

[ Voor 91% gewijzigd door 13art op 30-07-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:46
En de eerste (tijdelijke) verlaging is een feit: €429 + Buds op amazon.de/MM.de

[ Voor 10% gewijzigd door icefire171 op 31-07-2022 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:19
Ik zie hier vooral ervaringen met FNAC icm de Buds. Iemand toevallig ervaring met Amazon? Gezien de Buds wel gewoon in het winkelwagentje kunnen.
Maakt het icm de lagere prijs wel aantrekkelijk.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVH030
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-04-2023
NNF schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:12:
Zaterdag de 6a besteld bij Amazon.de (als opvolger van mijn 3a, destijds nog besteld bij de Google Store DE met de befaamde postcodetruc), maar is nog niet verzonden. Amazon beweert nog wel dat hij volgende week woensdag of donderdag wordt bezorgd.

Ik had "Sage" gekozen en blijkbaar ben ik niet de enige, want die staat nu op 1-2 maanden levertijd terwijl de andere twee "kleuren" gewoon op voorraad zijn :') Dan denk je eens wat anders te nemen :D Maar even aankijken wat er (wel of niet) gebeurt.
Hier hetzelfde. Iemand die hem voor €430 koopt heeft hem nog sneller dan wij die voor €470 zitten te wachten haha. Wat een grap

Ook zag ik het volgende. Dit is hier misschien al aangekaart, excuses als ik ouwe koeien uit de sloot haal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOmRT-o2RJKHB0EIYJ_DB0vpJ4Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7jLDwPaZQyzwo6jOyagJgczQ.png?f=fotoalbum_large

Dan nog een coinflip of je er eentje hebt met goeie connectivity en zonder andere problemen, terwijl g$$gle al bezig is met de pixel 7 zeker. Mij niet gezien, de mijne gaat retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 01-06 20:13
icefire171 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 01:53:
En de eerste (tijdelijke) verlaging is een feit: €429 + Buds op amazon.de/MM.de
Amai triestig zo snel al nuja ik ben een tevreden gebruiker van fnac.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:20
gehaktstaaf schreef op zondag 31 juli 2022 @ 08:56:
Ik zie hier vooral ervaringen met FNAC icm de Buds. Iemand toevallig ervaring met Amazon? Gezien de Buds wel gewoon in het winkelwagentje kunnen.
Maakt het icm de lagere prijs wel aantrekkelijk.
Ik denk dat de lagere prijs (van 429 euro) + buds niet gaat lukken?
- Bij Mediamarkt.de, Saturn.de en Amazon.de is nu de lagere prijs van toepassing maar daar heb je een Duits adres nodig om de buds naderhand te ontvangen.
- Fnac.com, Amazon.it, Amazon.es sturen de buds direct mee maar bij alle drie is de prijs nog hetzelfde (459 euro) en bij Amazon.it en Amazon.es zijn de buds niet eens meer leverbaar.

Of weet iemand een handig trucje om die buds alsnog te krijgen in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:03
De 6a is nu ook voor 459 los bij Belsimpel te koop. Ik kom op 376 met verlengen van mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Oh, dat had ik niet verwacht, dat ie daar voor de "normale prijs" te koop zou zijn... wel netjes. Meestal betaal je daar fors meer, maar het is volgens mij ook een vrij recente ontwikkeling dat je de Pixel een soort van "officieel" kunt kopen via Amazon, dus misschien moeten ze ook wel om zichzelf niet uit te markt te prijzen.

Vandaag wel een mailtje van Amazon dat de mijne is verzonden én dat ik 30 euro terugkrijg omdat ie nu in de aanbieding is. Blijkbaar hebben ze een laagste prijs-garantie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:44
NNF schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:46:

Vandaag wel een mailtje van Amazon dat de mijne is verzonden én dat ik 30 euro terugkrijg omdat ie nu in de aanbieding is. Blijkbaar hebben ze een laagste prijs-garantie. 8)
Hier ook, in eerste instantie was de totale prijs inclusief verzendkosten zo'n 470,- euro, maar na laagste prijsgarantie dus 440,-. Wordt naar verwachting morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:33

pes

Zijn er eigenlijk voor- of nadelen bij de Pixel 6a kopen bij Amazon.de ipv bijv. Belsimpel, afgezien van het tientje of zo prijsverschil?

Gevoelsmatig ga ik liever niet voor de "grijze import" - en ervan uitgaande dat Amazon.de gewoon levert en dus ook de verwachte garantie geeft. Kan verder geen specifieke verschillen bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVH030
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-04-2023
Laat aub dit soort reacties achterwege, aangezien dit niets toevoegt aan het topic.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 07-08-2022 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgetgirl34
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-10-2023
Hey! Heeft er iemand ervaring met OvernightTelecom? Prijs van de 6a is het goedkoopst daar volgens mij voor €455? Of iemand een goedkopere gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05
Gadgetgirl34 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:09:
Hey! Heeft er iemand ervaring met OvernightTelecom? Prijs van de 6a is het goedkoopst daar volgens mij voor €455? Of iemand een goedkopere gevonden?
Geen ervaring de eigenaar heeft hier al wel eens gepost, dat bericht is verwijderd ivm spam.
Ze werken samen met een Duitse shop geloof ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Gadgetgirl34 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:09:
Waarom moeilijk doen met een webshop waar je geen ervaring mee hebt? Amazon en belsimpel leveren al voor 459 euro..

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grottoman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2022
Ik heb van Fnac een emailtje gekregen dat de earbuds pas worden verstuurd als de betaling is voldaan. Dat klopt, soort van, want volgens Paypal is alleen de telefoon t.w.v. 380 betaald. Maar ook het hele bedrag van 470 is gereserveerd. Het lijkt mij dat de rest van de betaling door fnac moet worden voltooid, want ik zie nergens een optie om het resterende bedrag over te maken.

Iemand hier ervaring mee?

Kan ik ook kosteloos de reservering van de pixel buds annuleren? Dan heb ik uiteindelijk 380 betaald voor de pixel 6a en dat vind ik prima, want de oortjes hebben geen prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik ben aan her kijken voor een high end telefoon maar vind 1000+ echt veel te veel geld voor een telefoon (samsung s22/iphone 13). Tevens ben ik een beetje google fanboy dus is de pixel 6 pro wellicht een goede optie. Nou lees ik dat de 7 'binnenkort' uitkomt maar aangezien de 6 pro al ~750,- kot zal de 7 wel heel wat duurder zijn. Of zal de 6 pro juist in prijs dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
thejoker80 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:28:
Ik ben aan her kijken voor een high end telefoon maar vind 1000+ echt veel te veel geld voor een telefoon (samsung s22/iphone 13). Tevens ben ik een beetje google fanboy dus is de pixel 6 pro wellicht een goede optie. Nou lees ik dat de 7 'binnenkort' uitkomt maar aangezien de 6 pro al ~750,- kot zal de 7 wel heel wat duurder zijn. Of zal de 6 pro juist in prijs dalen?
De prijs van de 6 Pro zal na release wel wat gaan dalen, anders komen ze niet van hun voorraden af. Tenzij de 7 voor een heel andere doelgroep is dat de 6 pro er naast blijft staan, maar dat lijkt me niet omdat de eerste geruchten aangeven dat bijvoorbeeld het scherm hetzelfde zal zijn (tussen 6 en 7 dan, pro weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Pixel 6 zie ik nu voor €489,99 te koop: https://www.amazon.de/-/n...pixel+6%2Caps%2C81&sr=8-3

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7LtGBscr/Pixel-6.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Binnetie op 24-08-2022 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 16:15
Tweedehands (als nieuw) en verkocht door een derde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBMD58X33SUAZGsWeeDMi9y6MOs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bEU3a5CgLgV1ZL2dkTGvieZC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Sorry, goede gezien. Het is dus een tweedehands exemplaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Pixel 6 Pro voor €717,- (wel met €15,47 verzendkosten): https://www.amazon.de/-/n...x=Pixel%2Caps%2C98&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-06 19:47
maniac2003 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 19:23:
[...]

DHL, heb de mijne ook uit een Packstation gevist 😉
Hoe heb je het adres van het Packstation ingevuld? Als ik dit probeer dan krijg ik de foutmelding dat het een foutief adres is.

Aanstaande vrijdag 9 september komt er een kortingsactie in de Duitse Google store. Voorgaande jaren kreeg je dan blijkbaar 20% korting. Zou mooi zijn om een Pixel 6a te scoren met 20% korting :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-06 07:16
pascalw schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:17:
[...]

Hoe heb je het adres van het Packstation ingevuld? Als ik dit probeer dan krijg ik de foutmelding dat het een foutief adres is.

Aanstaande vrijdag 9 september komt er een kortingsactie in de Duitse Google store. Voorgaande jaren kreeg je dan blijkbaar 20% korting. Zou mooi zijn om een Pixel 6a te scoren met 20% korting :-)
Kan je als niet Duitser daar bestellen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hathie schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:51:
[...]

Kan je als niet Duitser daar bestellen?
Ja maar niet naar Nederland laten afleveren. Dat zal via een kennis in Duitsland moeten. Als je maar een Duits afleveradres hebt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
https://www.amazon.de/-/n...x=Pixel%2Caps%2C98&sr=8-1 de 6 Pro voor €710,-

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Cx0WFYcN/Pixel-6-pro.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Binnetie op 05-09-2022 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:54

greatgonzo

schit-te-rend!

pascalw schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 14:17:
[...]

voor de 6A dan mogelijk wel interessant

6A: Google 367, MM 459, Amazon 445
6: Google 519, MM 525, Amazon 523
6 pro: Google 719, MM 749, Amazon 710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Op Amazon staat de Pixel nu voor €520,- + €3,49 verzendkosten: https://www.amazon.de/-/n...pixel+6%2Caps%2C81&sr=8-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hathie
Nu zelfs minder dan 500 euro verkocht door Amazon zelf. Nu begin ik toch fameus te twijfelen om die ipv de 6a te kopen voor 50 euro meer.

iRacing Profiel

• Binnetie
Hathie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:18:
[...]

Nu zelfs minder dan 500 euro verkocht door Amazon zelf. Nu begin ik toch fameus te twijfelen om die ipv de 6a te kopen voor 50 euro meer.
Klopt. De hele dag al op 501 euro en eind van de middag zag ik dat hij naar 498 euro ging.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hathie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:18:
€504,- inclusief NL BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

[knip]

Ik twijfel of ik mijn prima werkende en in nieuwstaat verkerende 2XL nu niet terzijde moet gaan leggen, alhoewel de twijfel nog steeds niet erg groot is 😏

Edit: niet meer met Amazon zelf als verkoper

[ Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 09-09-2022 11:59 . Reden: Inmiddels NVT. ]

Testing, one, two ...

• Binnetie
hardware-lover schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:36:
[...]

€504,- inclusief NL BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

[Afbeelding]

Ik twijfel of ik mijn prima werkende en in nieuwstaat verkerende 2XL nu niet terzijde moet gaan leggen, alhoewel de twijfel nog steeds niet erg groot is 😏
De prijs wijzigt regelmatig per dag. Tenminste ik krijg regelmatig een wijziging van de prijs.

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:10
Ik zie dit zojuist in m’n mailbox. Een Nederlandse mail over o.a. Pixel van Google Zelf. Hij staat niet op de store…. Wellicht dan toch bijna officiële support in NL??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MLPu1q7te40I5H6A8rk3it1NvD0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RkIsqQ12s8AUOh18KQ4TZP5V.jpg?f=fotoalbum_large

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Binnetie schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:55
De prijs wijzigt regelmatig per dag. Tenminste ik krijg regelmatig een wijziging van de prijs.
Die €498,- is de huidige prijs via de Duitse BTW, wat ik deelde is dat bedrag inclusief NL BTW.

De prijzen op Amazon kunnen op ieder moment van de dag wel wijzigen is mijn ervaring. Dus als men ergens de zinnen op heeft gezet, goed in de gaten houden dan, en niet alleen via .NL of .DE 😉

Testing, one, two ...

• Binnetie
hardware-lover schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:00:
[...]

Die €498,- is de huidige prijs via de Duitse BTW, wat ik deelde is dat bedrag inclusief NL BTW.

De prijzen op Amazon kunnen op ieder moment van de dag wel wijzigen is mijn ervaring. Dus als men ergens de zinnen op heeft gezet, goed in de gaten houden dan, en niet alleen via .NL of .DE 😉
Ik gebruik daar Distiller voor. Werkt ideaal!

• Cabrinii
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:01
prodygee schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:58:
Ik zie dit zojuist in m’n mailbox. Een Nederlandse mail over o.a. Pixel van Google Zelf. Hij staat niet op de store…. Wellicht dan toch bijna officiële support in NL??

[Afbeelding]
Deze code werkt al in de Google Store van Duitsland. Overweeg toch de 6a te kopen voor 367,20

• negerdesheils
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-02 03:07
Special offers and product promotions
Order a Pixel 6 or Pixel Pro until September 14, 2022 (sold and shipped by Amazon) and get a Chromebook as a gift. https://promo-rewards.com/meinchromebook. Offered by Amazon.de. Here's how (terms and conditions apply)

https://www.amazon.de/-/e...-Megapixel/dp/B09HTV221K/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barellron
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:18
Ik zie dat nu bij de duitse google store de tradein ook hoog is (275 euro voor mijn pixel 4a), heeft iemand dit al eens gedaan vanuit Nederland? Dit maakt de pixel 6a opeens erg interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 13:48
greatgonzo schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:56:
voor de volgers, morgen Google store actie in DLD
https://store.google.com/de/?hl=de

Vorig jaar schijnbaar 20% korting
De Pixel 6 is daar 649€. Met de korting 519,20,- Dat is 10€ lager dan de goedkoopste in pricewatch.

Ik kan overigens ook geen optie vinden om naar Nederland te sturen. Hij verwijst mij naar de Nederlandse Google store die vreemd genoeg geen Pixel verkoopt maar ook die 20€ korting heeft.
Zo te zien ook alleen met creditcard betaling mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door PostalDude op 09-09-2022 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

PostalDude schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:23:
[...]

De Pixel 6 is daar 649€. Met de korting 519,20,- Dat is 10€ lager dan de goedkoopste in pricewatch.

Ik kan overigens ook geen optie vinden om naar Nederland te sturen. Hij verwijst mij naar de Nederlandse Google store die vreemd genoeg geen Pixel verkoopt maar ook die 20€ korting heeft.
Zo te zien ook alleen met creditcard betaling mogelijk.
je hebt geloof ik van die persoonlijke postbussen in DLD, waar je het eerst heen kan sturen. Staat vast iets over in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

negerdesheils schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:31:
Order a Pixel 6 or Pixel Pro until September 14, 2022 (sold and shipped by Amazon) and get a Chromebook as a gift. https://promo-rewards.com/meinchromebook. Offered by Amazon.de. Here's how (terms and conditions apply)

Met het volgende om ook nog even rekening mee te houden;

Participation from 18 participants must provide a delivery address in Germany. The use of forwarding addresses (and similar services) is excluded.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Oe! Die had ik helemaal gemist!! Dan wordt de gewone Pixel toch echt interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathie
greatgonzo schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:21:
[...]

je hebt geloof ik van die persoonlijke postbussen in DLD, waar je het eerst heen kan sturen. Staat vast iets over in.
Wat zijn persoonlijke postbussen in DLD? Google levert niet direct iets nuttig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hathie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:18:
[...]

Wat zijn persoonlijke postbussen in DLD? Google levert niet direct iets nuttig.
Volgens mij zijn dat van die DHL Packstations. Ik kan altijd bij een kennis af laten leveren. Dat scheelt weer maar hij heeft weer werk om door te sturen

[ Voor 17% gewijzigd door Binnetie op 09-09-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

met deze wel opletten dat het via amazon verkocht moet zijn, en niet via een reseller.
Had hem bijna besteld, toen ik zag dat het een externe partij was.

Ik hou hem ff in de gaten of hij een dezer dagen nog weer voor €495 komt vanaf amazon, anders toch maar de duitse Media markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin2
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 09:44

En hoe bestel ik dit vanuit Nederland? Of kan dit alleen bij bezorging in Duitsland?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:28

Wat ik dan wel frappant vond is dat ik het volgende in de mail kreeg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQxVUkFsnPBOJXbUezLnqrkxId4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KJCVu7aoYXPmCJ5o1GDvCWeD.png?f=user_large

Reclame maken in een Nederlandse mail voor een telefoon die ze in Nederland niet verkopen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 11:24
Waar is nu de beste prijs voor de 6A (zwart)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Socket 1337 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:11:
Waar is nu de beste prijs voor de 6A (zwart)?
Wat heb jezelf al gevonden? Misschien is dat al de beste prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 11:24
Binnetie schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:15:
[...]

Wat heb jezelf al gevonden? Misschien is dat al de beste prijs ;)
426 via derde partij amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Socket 1337 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:28:
[...]

426 via derde partij amazon.de
Dat lijkt mij ook de beste prijs.
Afgelopen vrijdag waren er knallers, ook met betrekking tot inruilen van oude telefoons. Denk dat we het hier nu even mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Pixel 6 Pro voor €725,95 bij Amazon: https://www.amazon.de/-/n...x=Pixel%2Caps%2C98&sr=8-3

Maar als ik kijk zie ik dat veel Nederlandse webshops hem op dit moment voor rond de €735,00 - €740,00 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

sunde dat op amazon.de zoveel derde partijen hem verkopen. Met amazon als verkoper had je er nog een chromebook bij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
greatgonzo schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:58:
sunde dat op amazon.de zoveel derde partijen hem verkopen. Met amazon als verkoper had je er nog een chromebook bij gekregen
Leuke bijkomstigheid, maar voor mij niet zo van belang. Ik doe daar niets mee. Het is jammer dat de 256GB versie niet wat meer in prijs zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Reguliere Pixel 6 besteld.. nu 506 bij Amazon.de zelf (geen externe partij).
Krijg er dus een Lenovo IdeaPad Duet Chromebook bij.

Ik kijk nog wel of ik die hou, zo niet dan gaat hij marktplaats op. Dan zou ik ongeveer 350 voor de Pixel kwijt zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:13
greatgonzo schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:52:
Reguliere Pixel 6 besteld.. nu 506 bij Amazon.de zelf (geen externe partij).
Krijg er dus een Lenovo IdeaPad Duet Chromebook bij.

Ik kijk nog wel of ik die hou, zo niet dan gaat hij marktplaats op. Dan zou ik ongeveer 350 voor de Pixel kwijt zijn :+
Mooie deal zo heb ik destijds gedaan met de Bose koptelefoon verkocht op MP. Ik had een goede Sony.
Neem aan dat je wel een duits adres hebt, de promo wordt niet naar het buitenland verstuurd.

Om in aanmerking te komen voor een beloning, moet je een verzendadres opgeven in het land waar je telefoon is gekocht.

Als uw verzendadres niet voldoet aan de Algemene voorwaarden van deze promotie, moet u een nieuwe claim indienen of contact opnemen met ons team om een ​​ander verzendadres op te geven (bijvoorbeeld voor uzelf, een familielid of vriend) in het land waarin waar je pixel is gekocht.

Het gebruik van post doorstuurdiensten (en gelijkaardige diensten) is uitgesloten van deze actie.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

het gaat off-topic, maar de buurvrouw werkt in DLD, en komt op haar naam, op haar werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
De Pixel 6 kost nu €502,- incl. verzenden op Amazon.
Edit: nu inclusief verzenden onder de €500,- namelijk €499,-

[ Voor 37% gewijzigd door Binnetie op 13-09-2022 14:02 ]

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
greatgonzo schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:22:
het gaat off-topic, maar de buurvrouw werkt in DLD, en komt op haar naam, op haar werk :)
Chill, als ik collega's of familie in Duitsland had gehad, had ik het wel geweten.

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-04 23:19
barellron schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:03:
Ik zie dat nu bij de duitse google store de tradein ook hoog is (275 euro voor mijn pixel 4a), heeft iemand dit al eens gedaan vanuit Nederland? Dit maakt de pixel 6a opeens erg interesant
Ik ben hier ook wel nieuwschierig naar. Lijkt me opzich ook wel te doen? Je moet wel een bezorg adres hebben in Duitsland. Maar dat moet sowieso als je wilt bestellen vanuit de Duitse Google Store

https://store.google.com/...bout/device-trade-in.html

Maar als ik het goed begrijp krijg je de nieuwe telefoon thuis gestuurd + doos om je oude op te sturen. Wordt de waarde van de telefoon beoordeeld door het bedrijf waar je het heen stuurt. En krijg je later het bedrag wat de telefoon waard is teruggestort. Of de telefoon terug als die niet genoeg waard is.

Voor dat laatste ben ik wel een beetje bang. Ik heb een Pixel 3a die ik in zou willen ruilen, deze heeft echter wel een scherm met flinke barsten in het glas.

[ Voor 29% gewijzigd door GlexoSlimSlom op 15-09-2022 00:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:20
Amazon.de heeft de Pixel 6a in de kleur Sage Green in aanbieding: voor 384,19 heb je 'm in huis.

https://www.amazon.de/-/n...B0B4DMCF5W?language=nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
roel-online schreef op donderdag 15 september 2022 @ 07:25:
Amazon.de heeft de Pixel 6a in de kleur Sage Green in aanbieding: voor 384,19 heb je 'm in huis.

https://www.amazon.de/-/n...B0B4DMCF5W?language=nl_NL
Via de link kost hij nu 395 en is tweedehands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-06 14:14
Nieuw is die nog steeds 444.
Maar de zwarte en witte versie zijn wel nieuw 399.
Ik wacht zelf nog even het nieuws van de Pixel 7 af voordat ik beslis.

[ Voor 31% gewijzigd door Tinnman op 16-09-2022 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-06 19:47
Mocht iemand zich afvragen of je bij de de Duitse Google store kunt bestellen en laten bezorgen in een DHL Packstation; ja dat kan :-) De Google Store doet een beetje moeilijk over het adres, dus je moet het als volgt ingeven:

Name: <Voornaam achternaam> <Postnr.>
Adresse: Packstation
Apt., Suite usw: <Packstation nummer>
Postleitzahl: <Postcode van Packstation>
Stadt: <Plaatsnaam van Packstation>

Je krijgt dan nog een waarschuwing dat het adres mogelijk niet klopt, maar deze kun je accepteren/wegklikken.

Ik heb ook nog geprobeerd om een Trade-in kit mee te bestellen maar het lijkt erop dat dat niet gaat lukken. Deze worden namelijk met Fedex verstuurd naar hetzelfde adres en Fedex bezorgd natuurlijk niet in een DHL Packstation.

Dank aan @maniac2003 die dit eerder probeerde en geholpen heeft het adres op deze manier in te vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06 20:40
Iemand op de hoogte of je er nog ergens Pixel buds bij krijgt? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Reeker schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:53:
Iemand op de hoogte of je er nog ergens Pixel buds bij krijgt? :-)
Nee dat was tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10
Lijkt erop dat nieuwere Pixels ook in NL zullen worden verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-01-2024
Hoi,
Ik wil de Google pixel 6a kopen. Ik woon in Arnhem. Ik kan hem bij o.a bij Belsimpel of mobiel.nl bestellen.
Of bij de Saturn of Mediamarkt in Duitsland kopen. (ik woon in Arnhem).

Wat raden jullie aan? ook als je kijkt naar garanties etc. mocht er iets mis zijn.
Kan ik het beter in Duitsland kopen waar Google de telefoon officieel uitbrengt.
Of beter bij een Nederlandse webshop/ winkel via grijze import?

Schopje naar prijzen en levertijden.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 27-09-2022 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicco92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:20
Ik heb de Pixel 6a vandaag via Belsimpel gekocht. Mijn T-mobile abonnement verloopt toevallig in december, en ik kwam er achter dat het toestel met een (verlenging van) een T-mobile abonnement bij Belsimpel 400 euro is als je hem in 1 keer betaalt. Bij de Saturn en Mediamarkt in Duitsland is die 399 euro, dus voor praktisch dezelfde prijs heb ik hem bij Belsimpel gekocht. Ik had ook geen zin in gedoe met garantie buiten Nederland.

@sdr82 misschien kan je hem toevallig ook voor goedkoper bij een abonnement krijgen via Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
Sicco92 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:25:
Ik heb de Pixel 6a vandaag via Belsimpel gekocht. Mijn T-mobile abonnement verloopt toevallig in december, en ik kwam er achter dat het toestel met een (verlenging van) een T-mobile abonnement bij Belsimpel 400 euro is als je hem in 1 keer betaalt. Bij de Saturn en Mediamarkt in Duitsland is die 399 euro, dus voor praktisch dezelfde prijs heb ik hem bij Belsimpel gekocht. Ik had ook geen zin in gedoe met garantie buiten Nederland.

@sdr82 misschien kan je hem toevallig ook voor goedkoper bij een abonnement krijgen via Belsimpel?
Hoi, Bedankt voor de tip.
Maar ik koop liever los toestel. Voor geld maakt het niet zo veel uit. Bij Saturn is hij 399 en Belsimpel 438 euro (de groene die ik wil). Ik woon in Arnhem.

Maar wat zou het handigst zijn met garanties enz. Misschien toch Belsimpel? Kun je in iedergeval in het Nederlands oplossen. Ze bieden net zo veel garantie al Saturn? Of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
pascalw schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:36:
Mocht iemand zich afvragen of je bij de de Duitse Google store kunt bestellen en laten bezorgen in een DHL Packstation; ja dat kan :-) De Google Store doet een beetje moeilijk over het adres, dus je moet het als volgt ingeven:

Name: <Voornaam achternaam> <Postnr.>
Adresse: Packstation
Apt., Suite usw: <Packstation nummer>
Postleitzahl: <Postcode van Packstation>
Stadt: <Plaatsnaam van Packstation>

Je krijgt dan nog een waarschuwing dat het adres mogelijk niet klopt, maar deze kun je accepteren/wegklikken.

Ik heb ook nog geprobeerd om een Trade-in kit mee te bestellen maar het lijkt erop dat dat niet gaat lukken. Deze worden namelijk met Fedex verstuurd naar hetzelfde adres en Fedex bezorgd natuurlijk niet in een DHL Packstation.

Dank aan @maniac2003 die dit eerder probeerde en geholpen heeft het adres op deze manier in te vullen!
Bedankt voor de tip.
Maar Pixel 6/ Pro of 6a is toch ook gewoon te koop bij Belsimpel of Mobiel.nl? Wel grijze import. Maar is dat nadeliger dan via google store bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomhier
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:15
Als je via een NL winkel besteld, is ook die winkel verantwoordelijk voor de garantie e.d.
Mijn P6 via belsimpel aangeschaft en reparatie is ook via belsimpel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
tomhier schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:00:
Als je via een NL winkel besteld, is ook die winkel verantwoordelijk voor de garantie e.d.
Mijn P6 via belsimpel aangeschaft en reparatie is ook via belsimpel gegaan.
Okee. Ik wil de 6a kopen. Ik woon in Arnhem en voor een kleine 40 euro goedkoper dat ik m bij Saturn in Kleve kopen. Of bij Belsimpel dus. Even los van het geld.
Denk jij dat ik het beter bij Belsimpel kan kopen? Toch handiger mocht er iets mis zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-06 08:04
sdr82 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:02:
[...]

Okee. Ik wil de 6a kopen. Ik woon in Arnhem en voor een kleine 40 euro goedkoper dat ik m bij Saturn in Kleve kopen. Of bij Belsimpel dus. Even los van het geld.
Denk jij dat ik het beter bij Belsimpel kan kopen? Toch handiger mocht er iets mis zijn?
Belsimpel heeft vaak ook wel leuke retourdeals. Ook twee jaar garantie. Heb mn p6 pro voor €550,- en ik heb geen gebruikerssporen of wat dan ook kunnen ontdekken. Gewoon nieuwe telefoon d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhier
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:15
sdr82 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:02:
[...]

Dat komt moet je toch echt zelf overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
tomhier schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:12:
[...]

Ja dat is ook zo ;) Maar toch. Ik vraag me af hoe anderen daar over denken.
Als ik het zo lees op internet, maar het niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou persoonlijk gaan voor de laagste prijs als je in de grensregio woont, anders gewoon bij een NL-shop.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cruzer
tomhier schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:12:
[...]

Mijn vrouw heeft de Pixel 6a gisteren gekocht bij Amazon.de voor 405€ met verzendkosten.
Verkocht en verzonden door Amazon.de dus geen wederverkoper etc.

(Ik heb zelf de Pixel 6) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowtiger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:29
Cruzer schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:28:
[...]

Mijn vrouw heeft de Pixel 6a gisteren gekocht bij Amazon.de voor 405€ met verzendkosten.
Verkocht en verzonden door Amazon.de dus geen wederverkoper etc.

(Ik heb zelf de Pixel 6) :o
op dit moment, 3 oktober 2022, is de Pixel 6A te koop op Amazon.de voor € 383 met verzendkosten. Alleen de kleuren bruin, antraciet en sage 8)
De verkoop loopt wel via Monster-bid ...

[ Voor 4% gewijzigd door Snowtiger op 03-10-2022 18:29 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Snowtiger schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:18:
[...]
op dit moment, 3 oktober 2022, is de Pixel 6A te koop op Amazon.de voor € 383 met verzendkosten. Alleen de kleuren bruin, antraciet en sage 8)
De verkoop loopt wel via Monster-bid ...
Aha ja ik heb liever als het via Amazon zelf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Viel mij eigenlijk nu pas op maar in de gmail app als ik een outlook e-mail verwijder blijft deze terugkomen?
Ik heb in mijn gmail app, mijn gmail account en ook een outlook account.

Is dit gebruikelijk? Mijn vrouw met haar 6A heeft dit ook, ze heeft ook een outlook account in haar gmail app.

Excuus dit bericht hoort natuurlijk niet hier maar kan het niet meer verwijderen.

[ Voor 13% gewijzigd door Cruzer op 03-10-2022 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oranje Banaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-04 19:26
Weet niet zeker of het hier thuis hoort, maar komend weekend vlieg ik naar Amerika. Ik zie dat daar de Pixel 6 400 dollar is (exclusief BTW gok ik). Weet iemand of die Pixel daar exact hetzelfde is als die in NL kwa hardware?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is 'ie niet, andere frequentiebanden, dus dat is even goed opletten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oranje Banaan
  • Laatst online: 01-04 19:26
CLB schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:35:
Is 'ie niet, andere frequentiebanden, dus dat is even goed opletten :)
Thanks, ben het even aan het uitzoeken.

Deze twee versies zijn er denk ik:

G Sub 6GHz]13 Model GB7N6

GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1,2,4,5,6,8,19
LTE: Bands B1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/19/20/25/26/28/29/30/32/38/39/40/41/42/46/48/66/71
5G Sub-613: Bands n1/2/3/5/7/8/12/14/20/25/28/30/38/40/41/48/66/71/77/78
eSIM

[5G mmWave + Sub 6GHz]13 Model G9S9B14

GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1,2,4,5,6,8,19
LTE: Bands B1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/19/20/25/26/28/29/30/32/38/39/40/41/42/46/48/66/71
5G Sub-613: Bands n1/2/3/5/7/8/12/14/20/25/28/30/38/40/41/48/66/71/77/78
5G mmWave13: Bands n257/n258/n260/n261
eSIM

G9S9B14 is de US version en de GB7N6 is de global version. Enige verschil is dat de US versie dus ook over extra freuqentiebanden beschikt: 5G mmWave13. Ik kan even niet vinden of deze worden ondersteunt door KPN.

Overigens kom ik er nu achter dat de telefoon 600 dollar kost. Als je hem activeert bij een provider in the USA (zonder verdere kosten overigens) krijg je 200 dollar korting: https://www.bestbuy.com/s...k/6483635.p?skuId=6483635. Dan kan ik hem beter gewoon in NL kopen.

[ Voor 93% gewijzigd door Oranje Banaan op 05-10-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
LA-384 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:46:
6 oktober komt er dus een belangrijke aankondiging van Google Nederland. Men vermoedt de officiële verkoop van de pixel 7 serie.

Zijn er ook geruchten over de pixel 6 serie?
En bestaat er een reële kans dat deze serie in prijs daalt na release 7 serie?

Ik heb mijn zinnen gezet op een pixel 6a en vraag me af of ik beter nog even kan wachten.
De Pixel 6a (en de 7 en 7 Pro) nu in de Nederlandse Google Store
https://store.google.com/?hl=nl&productType=Phones
Wel voor € 459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
De 6A komt dus officieel beschikbaar voor €459,-
Dat is meer dan de huidige prijs via grijze import.

Wat is realistisch om te verwachten? Gaat die prijs nog naar beneden? Geldt die prijs alleen voor de Google store en kun je em elders kopen voor minder? Zit er nog een nadeel aan niet afwachten en nu nog een toestel via grijze import aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
frickY schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:27:
[...]

De Pixel 6a (en de 7 en 7 Pro) nu in de Nederlandse Google Store
https://store.google.com/?hl=nl&productType=Phones
Wel voor € 459
Ik had het gelezen ja. Het is voor mij nog onduidelijk wat die genoemde prijs betekent. Geldt dat alleen voor de Google store, of wordt dat ook de prijs bij andere aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 09:16
Als ik een adres in Duitsland heb van een bekende dan kan ik toch bestellen via Amazon.de: https://www.amazon.de/GA03462-GB/dp/B0BDJ55SSD/

en dan op de Watch claimen via: https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

Dat moet toch werken?

Sorry verkeerde topic, mijn vraag ging over de Pixel 7 ipv 6 |:(

[ Voor 12% gewijzigd door inTIMidate op 07-10-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
inTIMidate schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:24:
Als ik een adres in Duitsland heb van een bekende dan kan ik toch bestellen via Amazon.de: https://www.amazon.de/GA03462-GB/dp/B0BDJ55SSD/

en dan op de Watch claimen via: https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

Dat moet toch werken?
Zo heb ik het ook gedaan met mijn Pixel 6 en Bose headset alleen ben ik Fysiek naar de Saturn in Kleve gereden om de Pixel 6 af te halen. En de Promo laten bezorgen in Duitsland bij een kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
LA-384 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:32:
De 6A komt dus officieel beschikbaar voor €459,-
Dat is meer dan de huidige prijs via grijze import.

Wat is realistisch om te verwachten? Gaat die prijs nog naar beneden? Geldt die prijs alleen voor de Google store en kun je em elders kopen voor minder? Zit er nog een nadeel aan niet afwachten en nu nog een toestel via grijze import aanschaffen?
Wachten op Black Friday acties van Google zelf of andere shops, Amazon.nl of .de etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:47
Bij Belsimpel krijg je €50 cashback op de 6a en betaal je dus netto €409.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabrinii
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:01
Als je een nieuw Vodafone abonnement neemt bij Belsimpel met een Pixel 7/7 Pro heb je leuke prijzen! 600,- betalen voor de pro en dan nog eens 100 cashback er overheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
koksie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:09:
Bij Belsimpel krijg je €50 cashback op de 6a en betaal je dus netto €409.
Ja dat is mooi. Maar eigenlijk is het 30 euro ongeveer cashback want al weken lang tot 5 oktober kostte de pixel 6a 438 tot 440 euro. Sinds 6 oktober ineens 465.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-04 23:19
Cabrinii schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:09:
Als je een nieuw Vodafone abonnement neemt bij Belsimpel met een Pixel 7/7 Pro heb je leuke prijzen! 600,- betalen voor de pro en dan nog eens 100 cashback er overheen!
De Pixel 6a is icm met een 1-jarig Vodafone abonnement nu maar €304, icm een 2-jarig abonnement zelfs maar €240. Waar de €50 cashback nog bovenop komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-04 21:51
Bij Belsimpel de Google Pixel 6a 128GB voor €299,-
Mooie Black Friday deal.

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:26
Net maar besteld met een 50+ abonnement.. Had ook nog een tegoedcode van Belsimpel omdat mijn huidige abonnement bijna was afgelopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1lRd18Phbqf1U_a-l2oOr86KRs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N594x3sTrYiAYr9xRrhczCxM.png?f=user_large

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb het vermoeden dat dit redelijk het juiste topic is, dus ik gooi m op. Ik had mijn Pixel 6 bij Fnac.com besteld, toen is deze binnen de garantie periode kapot gegaan, vermoedelijk door waterschade. Ik had hem opgestuurd naar Fnac enzo. Hebben ze dus de pixel gewoon weer kapot terug gestuurd, ik weet niet zo goed wat nu het beste is wat ik kan doen. Ik zit er aan te denken om email contact op te nemen want hier heb ik helemaal niks aan.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 14:23
pannekoek141 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:47:
Ik heb het vermoeden dat dit redelijk het juiste topic is, dus ik gooi m op. Ik had mijn Pixel 6 bij Fnac.com besteld, toen is deze binnen de garantie periode kapot gegaan, vermoedelijk door waterschade. Ik had hem opgestuurd naar Fnac enzo. Hebben ze dus de pixel gewoon weer kapot terug gestuurd, ik weet niet zo goed wat nu het beste is wat ik kan doen. Ik zit er aan te denken om email contact op te nemen want hier heb ik helemaal niks aan.
Via google aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Thanks, gaan we dat doen.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Google gaat wel wat lastig doen omdat ie nooit in Nederland officieel verkocht is, maar via de chat word je keurig geholpen is mijn ervaring.

Hoi!

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
- Dit topic is niet bedoeld voor het uitwisselen van of vragen om adressen in het buitenland.
- Berichten met betrekking tot levering van de koptelefoon/earbuds horen in [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires