Acties:
  • +10 Henk 'm!
Google Pixel 6 (Pro)Google heeft de Pixel 6 en 6 Pro gepresenteerd. De telefoons vallen met name op door de camerabump die over de hele achterkant van het toestel loopt, en door de zelfgebouwde Tensor-soc met acht Arm-cores. De telefoons komen eind deze maand uit.

Google presenteerde de nieuwe toestellen op een eigen evenement. Veel informatie over de telefoons was al bekend. Het bedrijf bevestigde in augustus al dat het met de telefoons met zelfontworpen chips zou komen.

Er komen twee versies van de Pixel uit. De Pixel 6, en de Pixel 6 Pro die groter is en een beter scherm heeft. Beide toestellen maken gebruik van Googles eigen Tensor-chip. Het is de eerste keer dat Google een zelfontworpen soc in telefoons toepast. Hoewel er de afgelopen maanden veel is uitgelekt over de Tensor-soc geeft Google weinig informatie over hoe die werkt. De soc heeft 2+2+4 cores, maar Google vertelt niet welke dat zijn.

Volgens eerdere geruchten zou het gaan om acht Arm Cortex-cores. De soc zou volgens die geruchten twee Cortex X1-cores hebben die draaien op 2,80GHz. Dat zijn de krachtigste cores die Arm momenteel heeft. De andere zouden twee A76-cores op 2,25GHz en vier A55-cores op 1,80GHz zijn. Die laatste twee zijn al wel een stuk ouder. Google zegt dat dat de soc tachtig procent sneller is dan de Pixel 5, al had die een Snapdragon 765.

De Google Tensor-chip bevat een Mali G78-gpu, ook van Arm. Dat is dezelfde gpu als in moderne smartphones zit, waaronder de Exynos 2100 in de Samsung Galaxy S21. De cpu krijgt een aparte core voor beveiliging. Dat is de Tensor Security Core, maar Google geeft er weinig informatie over. De Tensor Security Core wordt gebruikt voor 'het uitvoeren van gevoelige taken', maar de Tensor-soc maakt daarnaast ook gebruik van Google eigen Titan 2-chip voor een trusted execution environment die wordt gebruikt voor het opslaan van wachtwoorden en inloggegevens.

De Tensor-chip heeft een Tensor Processing Unit die bedoeld is voor machine learning op het toestel. Ook heeft de soc een 'Context Hub', die functies aanstuurt die op de achtergrond spelen zoals het ambient display.

Google Pixel 6 (Pro)

De verschillen tussen de telefoons zitten onder andere in het scherm. Dat is bij de Pixel 6 een 6,4"-full-hd-scherm met een 1080p-resolutie, en bij de 6 Pro een 6,7"-scherm met qhd+-resolutie. De Pixel 6 en 6 Pro hebben een verversingssnelheid van respectievelijk 90Hz en 120Hz. Die refreshrate is variabel en kan ook verlaagd worden naar 10Hz. Het glas is van Gorilla Glass Victus van Corning. De accu's verschillen ook in capaciteit en in laadsnelheid. De Pixel 6 heeft een accu van 4610mAh, en de 6 Pro heeft er een van 5004mAh.

Beide telefoons krijgen een primaire 50-megapixelcamera met een sensor die groter is dan de Pixel 5 en daarmee meer licht kan opvangen. Ook krijgen de toestellen beide een ultragroothoeklens met een resolutie van 12 megapixel. De 6 Pro krijgt daarnaast nog een telelens met een sensor van 48 megapixel en vier keer optische zoom. De camera kan beelden in 4K op 60fps opnemen, zegt Google.

De frontcamera heeft op de Pixel 6 8 megapixels met een kijkhoek van 84 graden. Op de 6 Pro zit een 11,1-megapixelcamera met een field-of-view van 94 graden. De frontcameralens bestaat uit een klein gaatje bovenin het scherm.

Google zegt dat met name de software de foto's en video's verbetert van de telefoon. In de camera-app zit bijvoorbeeld een Magic Eraser waarmee gebruikers elementen uit de achtergrond van hun toestel kunnen verwijderen. Ook heeft de software een feature om gezichten automatisch scherper te maken. Dat gebeurt door automatisch een gezicht te herkennen bij het maken van een foto, en daar met de ultragroothoeklens een extra shot van te maken.

Opvallend aan het uiterlijk van de telefoon is de camera-bar. Dat is een verhoogd camera-eiland dat over de volledige breedte van de toestellen. Google zegt dat de cameralens daardoor gecentreerd is in de camera. De telefoon zou daardoor ook niet wiebelen als die op een tafel ligt.

Beide telefoons worden geleverd met Android 12, het nieuwe besturingssysteem waar Tweakers eerder al een preview van maakte. De telefoons zijn volgens Google vijf jaar verzekerd van beveiligingsondersteuning. De Pixels hebben een IP68-rating voor waterdichtheid.

Google verkoopt de telefoons vanaf 28 oktober, maar niet in Nederland. De apparaten kosten respectievelijk 599 en 899 dollar. In Europa komen die prijzen neer op 649 en 899 euro.

Google Pixel 6 Pro

Topics Google Pixel 6 (Pro):
Toestel
Google Pixel 6
Google Pixel 6 Pro
Besturingssysteem

Android 12
Android 12
Scherm

6,4" OLED 2400x1080 pixels, 90Hz
6,7" OLED 3120x1440 pixels, 120Hz, curved
Processor
Tensor
Tensor
Processorsnelheid
2,8GHz
2,8GHz
Videochip
Mali-G78
Mali-G78
Werkgeheugen
8GB
12GB
Opslaggeheugen
128GB, 256GB
128GB, 256GB, 512GB
Extern geheugen
Niet mogelijk
Niet mogelijk
Batterij

Capaciteit: 4600mAh
Bedraad opladen: 30 Watt
Draadloos opladen: 12-21 Watt

Capaciteit: 5000mAh
Bedraad opladen: 30 Watt
Draadloos opladen: 12-23 Watt

Frontcam
8MP
11MP
Camera's

Normaal 50MP, wijdhoek 12MP
Normaal 50MP, wijdhoek 12MP & telefoto 48MP
Afmetingen

158,6 x 74,8 x 8,2mm
163,9 x 75,9 x 8,9mm
Gewicht

207 gram
210 gram
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS
NFC

WiFi
Bluetooth
GPS
NFC

Overig

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Matte zijkanten, glanzend design

5G-ondersteuning (voor de toekomst)
Optische vingerafdrukscanner
Verkrijgbaar in 3 kleurvarianten
Glanzende zijkanten, glanzend design

Adviesprijs

649,00 euro
899,00 euro

Google Pixel 6 (Pro)

[ Voor 71% gewijzigd door CLB op 21-10-2021 07:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:50
Ik ben benieuwd. Ik kan eind van het jaar verlengen. En ik vind de gele hierboven op de laatste foto er tof uit zien.

Prestaties ben ik wat minder bang voor. Ik heb meestal high end telefoons zonder dat ik de volledige capaciteit hiervoor gebruik. Als er maar geen throttling is, vind ik het prima.

@CLB Thanks voor de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Vanaf mijn Pixel 4 hoop ik vooral op een goede batterij. Het enige waar ik vanaf dag één op mispak bij deze telefoon. Ga nu door naar de 6, al is m'n 4 nog zgan.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 09:38

FongWan

The Stormrider ...

En een pagina op de US website. Ben erg benieuwd naar de prijzen.

https://store.google.com/us/magazine/google_pixel_6?hl=en-US

Afhankelijk van de prijs gaat het de witte of gelige/sand kleur pro worden. Hopelijk met 256GB of 512GB te verkrijgen.

Ben ook erg benieuwd hoe de 3 camera's gaan presteren. Dat is waar ik eigenlijk op aan het wachten ben geweest in de Pixels. En hopelijk dat de video kwaliteit verbeterd is.

[ Voor 54% gewijzigd door FongWan op 03-08-2021 11:40 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:54
Ik vond m'n Pixel 3 geweldig, maar zat toen nog in een Apple ecosysteem, wat het niet heel makkelijk maakte. Daarna nog een iPhone XS Max gehad en nu S21 Ultra. Ik wil gewoon weer lekker clean Android, zonder meuk, dus ik verheug me enorm op de Pixel 6!

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
FongWan schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:34:

Hopelijk met 256GB of 512GB te verkrijgen.
Ik heb zelf wel interesse om terug te gaan naar Google, Nexus telefoons vond ik altijd super maar toen de Pixel lijn uitkwam keek ik elders.

Hopen dat er een 256gb model uitkomt, dat is een must voor mij aangezien er logischerwijs geen MicroSD kaart erin kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38

WCA

Ik ben zeer benieuwd naar hoe de Pixel 6 het gaat doen. Ik zie nog weinig reden om mijn 5 te vervangen, en ik sla een 1st gen product denk ik liever over, maar de ontwikkeling vind ik ontzettend tof

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben erg benieuwd naar deze telefoon. Voor het eerst in het leven van de Pixel is het een toestel dat er gewoon high-end uitziet. Ik hoop dat de custom SoC minstens Snapdragon 888 prestaties geeft en Google de lat op het gebied van fotografie weer wat hoger legt.

Indien ze dit allemaal weten te doen, zou de Pixel 6 pro best wel eens een kanshebber kunnen zijn om de opvolger van mijn iPhone 11 Pro Max te worden.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:22
Erg tevreden met mijn Pixel 5. Zou op zeker een 6 gaan kopen, maar ik vind deze afmetingen toch erg jammer. Vrees dat ik het te groot vind. Tegelijkertijd ben ik zeer benieuwd naar de eigen chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:59
Wat een lelijk ding. Ik denk dat ik deze maar eens over sla. Ben wel benieuwd naar de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ben ook wel benieuwd hoe groot de toestellen zullen zijn. Volgens mij zal de Pixel 6 Pro groter zijn dan de 4 XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13

Deathchant

Don't intend. Do!

Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:13:
Ik ben ook wel benieuwd hoe groot de toestellen zullen zijn. Volgens mij zal de Pixel 6 Pro groter zijn dan de 4 XL.
Dat denk ik wel. 6,7" is echt groot. Mijn OnePlus 7T Pro is 6,67" met afgeronde randen, en dat is al een bakbeest. 6,7" met een plat scherm is gewoon groot te noemen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:21

KingCrash

Angry Rabbit

Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:13:
Precies dit...
Ik heb nog een Pixel3 waarvan de accu op is. Ik zit met smart op de Pixel6 te wachten.
Alleen ik moet grotere broekzakken met deze formaten.

Benieuwd wat de tensorchip allemaal voor leuke dingen kan en hoe en wanneer dat onthult/gelekt wordt.
Goede uitspraken over videokwaliteit. Hopelijk een een TOF/LIdar sensor.

[ Voor 19% gewijzigd door KingCrash op 03-08-2021 15:33 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Vergelijking van The Verge:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24o1Bi4HGtImMUQGPYa07tq46Jw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sY1KY7MIEXjTnRDLH1f3gJgb.png?f=fotoalbum_large

Ik vind m'n S21 Ultra voor onderweg te groot eigenlijk... (6.8 inch). Op de bank vind ik 't heerlijk. Keuzes keuzes... Curved screen vind ik dan weer niets, dus ik lijk naar de non-pro te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door kramon op 03-08-2021 15:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 13:33
Net volgende video bekeken van de PIxel 6

op 00:28 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ab13h8fK3uR38lxsC75aZzoKsD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5A9BkUozqC2MQBYlS44YCQyA.png?f=fotoalbum_large

Zou er een Laser-meet-functie inzitten? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58
Hier ook nog een artikel waarbij je al enigszins een gevoel krijgt bij de grootte: https://www.androidpolice...-wish-for-a-pixel-6-mini/

Vooral in de comments ook nog een interessante render, waarin opvalt dat de Pixel 6 en 6 Pro echt wel een heel stuk groter zijn dan de 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-05 03:28
Potentiele opvolger van mijn OP6. Ik heb eigenlijk altijd flag ship modellen gekocht maar dat hoeft voor mij niet eens meer, zeker omdat je eens te meer niet de keuze hebt zonder meteen naar onmogelijk grote afmetingen te gaan, waar de non-Pro al behoorlijk groot is (ik vind de OP6 niet eens prettig werken) is de Pro al helemaal belachelijk.
De accuduur ben ik vooral benieuwd naar, want ik heb in 10 jaar Android nog geen enkel toestel gehad die ik aan het einde van de dag niet aan de lader moest hangen. Of dat nou Sony, Nexus, Samsung of OnePlus was. En ik kijk zelden YT, game niet/nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ben ook heel benieuwd naar de afmetingen, heb nu Pixel 4 en vind dat een perfect formaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bovenstaande vergelijking is (uiteraard) alleen gebaseerd op de hardware... In de paar 'previews' die ik heb gezien wordt ook verder ingegaan op het design, wat me persoonlijk ook veel boeit. De Google Pixel 6 is bijvoorbeeld mat afgewerkt en bevat ook matte accenten. De Pro-versies zijn weer iets glanzender...

Hmm vooralsnog is dat afwachten in de praktijk en te zijner tijd nog maar eens kijken wel model in welke opslaggrootte verkrijgbaar is. Eigenlijk wil ik een Google Pixel 6 Pro, maar als dat echt glossy wordt, Pixel 6...

Op de huidige renders is dat niet te zien allemaal:
Google Pixel 6

Google Pixel 6

Google Pixel 6

Google Pixel 6 Pro

Google Pixel 6 Pro

Google Pixel 6 Pro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik bleef meer hangen bij de rekenmachine.. Wat zou Google daarin aan het vertellen zijn? Afmeting niet, daarvoor is 117 te klein voor.. Wellicht een datum? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:01
Ik gok een LiDar net zoals op de iPhone 12 Pro serie. Niet het meest accurate stukje hardware, maar goed voor grove metingen zoals oppervlaktes in je huis (plattegrond) en dergelijke.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 22:15

MazeWing

The plot thickens...

CLB schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:22:
[...]

Bovenstaande vergelijking is (uiteraard) alleen gebaseerd op de hardware... In de paar 'previews' die ik heb gezien wordt ook verder ingegaan op het design, wat me persoonlijk ook veel boeit. De Google Pixel 6 is bijvoorbeeld mat afgewerkt en bevat ook matte accenten. De Pro-versies zijn weer iets glanzender...

Hmm vooralsnog is dat afwachten in de praktijk en te zijner tijd nog maar eens kijken wel model in welke opslaggrootte verkrijgbaar is. Eigenlijk wil ik een Google Pixel 6 Pro, maar als dat echt glossy wordt, Pixel 6...

Op de huidige renders is dat niet te zien allemaal:
[Afbeelding: Google Pixel 6]

[Afbeelding: Google Pixel 6 Pro]

Ik mag toch hopen dat Google de trend volgt dat steeds meer telefoons mat worden. Het materiaal bij de s21+/ultra/iPhone 11pro/12pro/etc. is fantastisch.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
beyazz06 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

Ik bleef meer hangen bij de rekenmachine.. Wat zou Google daarin aan het vertellen zijn? Afmeting niet, daarvoor is 117 te klein voor.. Wellicht een datum? =]
Die 9:30 lijkt me eerder naar een datum te wijzen. Geruchten hadden het over een release in oktober, misschien bekendmaking op 30 september.

9x13 komt een paar keer terug. Mijn hoop is dat die 9 wijst naar de landen waar de telefoon voorheen is uitgebracht en 13 het aantal landen wat erbij komt. Maar dit is vooral wishful thinking.
SgtElPotato schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

Ik gok een LiDar net zoals op de iPhone 12 Pro serie. Niet het meest accurate stukje hardware, maar goed voor grove metingen zoals oppervlaktes in je huis (plattegrond) en dergelijke.
Deze sensor zou je volgens mij moeten zien zitten, hoopte wel dat die er in zou zitten, maar lijkt er sterk op van niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MazeWing schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:24:
Ik mag toch hopen dat Google de trend volgt dat steeds meer telefoons mat worden.
Het materiaal bij de s21+/ultra/iPhone 11pro/12pro/etc. is fantastisch.
Geen idee welke kleur dit zou moeten zijn, maar als het zo wordt :')
Google Pixel 6 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

CLB schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:36:
[...]

Cappuccino bruin?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ieder geval lijkt 'ie niet op de 'gele' van Google, dus hopelijk fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dat bovenste deel lijkt wel erg ingekleurd te zijn.
Zou dit de Pro voor moeten stellen? Wat een gigantisch bakbeest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

CLB schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:36:
[...]

"Nicotine Wall"

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HajoK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-05 16:18
Lijkt voor ons Duitsland te worden als dichtstbijzijnde verkoopplaats. Nog minder landen dan Pixel 5 tot nu toe bekend gemaakt.

Heb de Pixel 6 wel op het oog als m'n volgende telefoon. Mensen die ervaring hebben met telefoons in Duitsland kopen/ophalen en levert dat nog extra gedoe op qua garantie/service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

HajoK schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:17:
Lijkt voor ons Duitsland te worden als dichtstbijzijnde verkoopplaats. Nog minder landen dan Pixel 5 tot nu toe bekend gemaakt.

Heb de Pixel 6 wel op het oog als m'n volgende telefoon. Mensen die ervaring hebben met telefoons in Duitsland kopen/ophalen en levert dat nog extra gedoe op qua garantie/service?
Ik ga er vanuit dat ook Belsimpel wel weer de telefoon (grijs) zal importeren. Zo heb ik mijn Pixel5 ook gekocht. Wel iets duurder, maar dan heb je in ieder geval een heel duidelijk garantiepad. Andere mogelijkheid is MediaMarkt Duitsland, dan kan je garantie claimen bij de balie. Moet je wel ophalen, want ze versturen niet naar NL (zelfs niet via relaydiensten, dan annuleren ze de order)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Zal voor mij MM Duitsland worden inderdaad. Uurtje rijden voor mij; ook wel weer leuk tripje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Vandaag even een iPhone 12 Max Pro in mijn handen gehad ter referentie van de grootte, maar dat viel me niet mee.

Vrees dat ik deze voorbij laat gaan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

dedominee schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:24:
Vandaag even een iPhone 12 Max Pro in mijn handen gehad ter referentie van de grootte, maar dat viel me niet mee.

Vrees dat ik deze voorbij laat gaan. Jammer.
Voor de pro misschien wel ja, maar de gewone is niet zo groot lijkt me.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Als ik het goed heb gezien wordt de normale Pixel 6 net zo groot als de huidige iPhone 12 Max Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
dedominee schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:05:
Als ik het goed heb gezien wordt de normale Pixel 6 net zo groot als de huidige iPhone 12 Max Pro.
Dat heb je verkeerd gezien ;-) De pixel 6 pro is zo groot als de iPhone 12 Max. De gewone pixel 6 wordt iets kleiner, maar weer groter dan de gewone 12 pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
https://www.phonearena.co...-6-Pro/phones/11732,11733

Hier kan je alvast de Pixel vergelijken met je huidige telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hmm, bijna 2cm langer dan mijn OP6. En ik breek m'n hand al bijna als ik het top menu naar beneden wil halen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:19

DarkSide

theres no place like ::1

lijkt redelijk overeen te komen met mijn OP8 Pro.
Na OP1,X,3,6 en 8Pro denk ik er aan om nu voor een pixel 6 /6pro te gaan.

ziet er verfrissend uit. En DLD is nog geen uurtje hier vandaan.
Ben voornamelijk benieuwd naar de eerste reviews.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Is IP67/68 trouwens 1 van de geruchten? Na mijn recente sprong in het zwembad met toestel in zak staat dat ineens hoog op m'n lijstje O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet echt specifiek, maar de komende Pixel 5A krijgt een IP67-rating, dus ga er stiekem wel vanuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
kramon schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:20:
[...]

Dat heb je verkeerd gezien ;-) De pixel 6 pro is zo groot als de iPhone 12 Max. De gewone pixel 6 wordt iets kleiner, maar weer groter dan de gewone 12 pro.
Eeh nee volgens mij zie ik dat niet verkeerd. Zie ook de link die @Gerjannn plaatst. De Pixel 6 en de iPhone 12 Pro Max selecteren: even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
De iPhone is breder. Maar damn, die 6 pro is echt huge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb officieel nog geen enkele maat gezien, dus leuk, maar imo veelal nog in clickbait-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Please 256 Storage, die 128GB van tegenwoordig is toch echt aan de krappe kant (voor mijn doeleinden)...kan maar paar dollar in productiekosten schelen :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:15

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind deze telefoon erg interessant als opvolger van mijn S10e.

Enige waar ik mee zit te tobben (net als jullie) is het formaat. Een grotere telefoon dan mijn huidige zou ik wel fijn vinden, maar mogelijk is deze te groot. De 4x "optische" zoom van de Pro vind ik een erg fijne optie, maar of ik dat het formaat waard vind weet ik nog niet.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesses
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 08:49
Na de hoge prijs en de tegenvallende support van de Sony xperia mark 3 wacht ik nu op de pixel 6. Mijn S9 begint oud te worden, accu houdt het een halve dag vol, camera starten duurt 10 seconden. Al met al aan vervanging toe.

Ondanks de grotere afmetingen ga ik voor de "gewone" pixel 6. Wat voor mij prioriteit heeft is de accu. Ik heb begrepen dat de pro afgeronde schermen heeft, dat is voor mij een NO GO na de S9. Meerdere screenprotectors gehad die regelmatig los laten. En bij het vasthouden detecteert de telefoon de zijkant van je hand. Al met al voor mij een reden voor een plat scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
Wesses schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:26:
Na de hoge prijs en de tegenvallende support van de Sony xperia mark 3 wacht ik nu op de pixel 6. Mijn S9 begint oud te worden, accu houdt het een halve dag vol, camera starten duurt 10 seconden. Al met al aan vervanging toe.

Ondanks de grotere afmetingen ga ik voor de "gewone" pixel 6. Wat voor mij prioriteit heeft is de accu. Ik heb begrepen dat de pro afgeronde schermen heeft, dat is voor mij een NO GO na de S9. Meerdere screenprotectors gehad die regelmatig los laten. En bij het vasthouden detecteert de telefoon de zijkant van je hand. Al met al voor mij een reden voor een plat scherm.
Ik kan me helemaal vinden in je argumenten om voor een plat scherm te gaan. Dat hoeft van mij ook niet meer. Het lijkt heel mooi, maar heel praktisch vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

kramon schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

Ik kan me helemaal vinden in je argumenten om voor een plat scherm te gaan. Dat hoeft van mij ook niet meer. Het lijkt heel mooi, maar heel praktisch vind ik het niet.
Ook hier helemaal mee eens, nu met de S10 ook een afgerond scherm, maar met een hoesje eromheen is het klote om te bedienen en het voegt eigenlijk niets nuttigs toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ieder z'n ding, loop al jaren met afgeronde schermranden, works fine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
Wesses schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:26:
Ik gebruik hier al een tijd deze app voor op mijn S8, werkt best goed: https://play.google.com/s...ar2.edgeblock&hl=en&gl=US

Het is wel even zoeken naar de juiste instellingen, maar ik kom eigenlijk nog maar zelden tegen dat ik moeite heb om iets aan te tikken, terwijl de randproblemen wel veel minder zijn. Kan wel irritant zijn bij apps die perse willen dat je iets precies vanaf de rand doet, al heb ik ook hier tot nu toe weinig problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net nog even een filmpje zitten kijken over deze telefoon.

Daarin werd gezegd: We expect a rise in costs on marketing for the holidayseason releases.
YouTube: Google Pixel 6 and 6 Pro: I held both. Here's what you need to know.

Ik verwacht deze telefoon dus pas aan het eind van het jaar, althans, halverwege het laatste kwartaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-05 19:56
Ik hoop vooral dat de camera prestaties eindelijk weer eens verbeterd worden. De foto's op de 5 zijn nog steeds vaak fantastisch, maar ze staan al wel een tijdje stil bij Google. Zonde, want het was / is de reden voor veel mensen om dit toestel te kopen. De SoC is voor mij echt bijzaak. De performance en UX van Pixels zijn altijd erg goed (misschieh zelfs wel het beste van alle android toestellen), ondanks de iets mindere SoC's van de concurrenten.

Het grote formaat en design van dit toestel spreekt mij nog niet aan. Ik vind het formaat en design van de 5 echt helemaal perfect. Ik hoop op een nette prijs en weer een koploper rol op het gebied van foto's. Hoewel de 5 nog steeds erg goed bevalt (accuduur en performance zijn nog steeds erg goed) ,ben ik benieuwd naar de eerste reviews!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:19:
Ik verwacht deze telefoon dus pas aan het eind van het jaar, althans, halverwege het laatste kwartaal.
Met een 'echte' presentatie op het Made by Google-event in oktober lijkt dat sowieso logisch inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

CLB schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:55:
[...]

Met een 'echte' presentatie op het Made by Google-event in oktober lijkt dat sowieso logisch inderdaad :)
Ja, dat klinkt dan wel logisch O-)
Jammer, nog even wachten. Ik heb hard een nieuwe nodig, had de hoop dat deze snel uit kwam. Maar eens kijken of ik het tot dan kan rekken en of het de moeite waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:02
Voor wie het zo lastig lijkt om met één hand de boel te bedienen. Android 12 kopieert Apple’s ‘Reachability’. Dit werkt top op de iPhone. Ik verwacht niet anders dat het hier ook lekker werkt.

YouTube: Android 12 DP2 One-handed mode

Ben weer enorm geïnteresseerd in deze Pixel.

[ Voor 25% gewijzigd door prodygee op 18-08-2021 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
prodygee schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:58:
Voor wie het zo lastig lijkt om met één hand de boel te bedienen. Android 12 kopieert Apple’s ‘Reachability’. Dit werkt top op de iPhone. Ik verwacht niet anders dat het hier ook lekker werkt.

YouTube: Android 12 DP2 One-handed mode

Ben weer enorm geïnteresseerd in deze Pixel.
Heb het nu inderdaad op m'n Pixel 5 met Android 12 beta, werkt precies zo als op de iPhone. Ik vind het maar niks, de one-handed mode van Samsung vind ik veel handiger. Maar iedereen heeft z'n voorkeuren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
Gerjannn schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:35:
[...]

Heb het nu inderdaad op m'n Pixel 5 met Android 12 beta, werkt precies zo als op de iPhone. Ik vind het maar niks, de one-handed mode van Samsung vind ik veel handiger. Maar iedereen heeft z'n voorkeuren :)
Oh goh! Ja dat kan natuurlijk.
Ik vind het krimpen van het scherm er minder slick uit zien dan het omlaag schuiven, haha. Precies ieder z’n favoriet! Mooiste is als ze beide functies toevoegen, voor ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-05 20:17
Hopelijk is het mogelijk om de Pixel 6 Pro te bemachtigen in Nederland.

Heb nu al aantal jaar een iPhone XS Max, maar ben wel weer toe aan een android toestel.

In eerste instantie zat ik te wachten op de Galaxy Fold, maar ben nog steeds te achterdochtig wat betreft durability daarvan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

GaarEnSappig schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:51:

Heb nu al aantal jaar een iPhone XS Max, maar ben wel weer toe aan een android toestel.

In eerste instantie zat ik te wachten op de Galaxy Fold, maar ben nog steeds te achterdochtig wat betreft durability daarvan.
O.a. Belsimpel zal hem vast wel voor je importeren.

Hoi!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

GaarEnSappig schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:51:

Fold/Flip stonden ook boven aan mijn lijstje, maar de camera's etc. zijn niet top of the line waardoor ik het apparaat het geld niet waar vind. Dat folden/flippen is leuk, maar niet voor die specs met die prijs.
Dan liever een S21+ of Pro

En voordat ik die laatste keuze maak wil ik eerst deze eens zien en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Waar zullen deze telefoons als eerste gereleased worden?

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:23
Koekje schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:35:
Waar zullen deze telefoons als eerste gereleased worden?
VS, UK, Duitsland wij in Nederland gaan hem niet krijgen, beste kans is dat je hem in Duitsland koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Met een grote korrel zout nemen :-)

https://www.notebookcheck...obal-launch.557254.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 12:31
Ik kan wederom niet wachten.

Steevast elke 2 jaar een nieuw toestel, de Pixel 4 moet dus weer plaats gaan maken voor een 6. Vanwege de specificaties neig ik naar de pro, al moet ik nog even goed nadenken over het formaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10
Nog niet genoemd hier, maar de wide angle camera schijnt wijder te worden dan de vorige. Even wijd als de laatste iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08-05 13:08
Zou wel gaaf zijn als ie inderdaad toch 13 september gereleased wordt, maar gezien de andere geruchten en de voorgaande jaren zal dat wel niet zo zijn.

Wel echt tof, heb altijd al wel graag een Pixel willen hebben maar het feit dat ze toch net niet high-end waren heeft mij altijd weerhouden, deze ziet er echt gewoon top uit en heeft ook nog eens ( mochten de geruchten waar zijn natuurlijk ) best goede specificaties!

Ik ga sowieso voor de Google Pixel 6 Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10
Wat vond je niet high end aan een pixel? De Pixel 3 heb ik nu al eventjes en vind ik vergelijkbaar met bv een iPhone of highend samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
13 september is niet helemaal waar volgens andere bronnen... oktober it is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beugeldop
Ik heb het een beetje gelezen als 13 september de officiële aankondiging (made by google event?), en dan verkrijgbaar vanaf oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08-05 13:08
Jasper schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:58:
Wat vond je niet high end aan een pixel? De Pixel 3 heb ik nu al eventjes en vind ik vergelijkbaar met bv een iPhone of highend samsung.
Tja, ik weet niet precies eigenlijk, alles is op zich wel netjes maar het mistte toch net elke keer die wow-factor voor mij.

Het was bij de Pixel 3 of een Pixel 3 XL of een Huawei Mate 20 Pro en die laatste was gewoon op papier zo veel beter. Bij de Pixel 4 was het de OnePlus 7T Pro die het won en tegen de Pixel 5 won de Huawei Mate 40 Pro het ( al moet ik zeggen dat ik toch liever een Pixel had gehad, de nadelen van het missen van die Google apps etc. zijn toch net te groot ).

Bij de Pixel 6 is het toch ook echt anders, ook ten opzichte van vorige Pixels, ze besteden er gewoon meer aandacht aan, grotere batterij ( 5000mAh ), fast-charging van 33 watt, eigen chipset, volledig nieuwe camera hardware, 120Hz scherm, het heeft gewoon nu gewoon op papier ook al een flink wat spierballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:02
Na een S6, S8 en S10 wordt het nu weer tijd voor een Pixel.
Daarvoor heb ik altijd een Nexus toestel gehad, maar toen ze met de Pixel lijn begonnen waren de Galaxy series aantrekkelijker qua specs. Maar de ''S'' lijn levert in op specs en ergens vind ik het prima. Ik neig dus persoonlijk meer naar de ''normale'' Pixel 6. Wel jammer van het 90hz scherm. Daar had ik graag 120hz gezien. Ik heb persoonlijk niks met grote formaten en ben een beetje bang voor de prijs. Ook heb ik de S10 op 1080p staan en vind dat meer dan prima.

Even afwachten nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:04
Het lijkt erop dat de Pixel 6 eindelijk veel drempels weg gaan nemen. Goede hardware wordt verwacht icm goede software en eindelijk een nieuwe camera.

Als de prijs iets meevalt (< ~850) dan komt ie hier ook.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:13:
Het lijkt erop dat de Pixel 6 eindelijk veel drempels weg gaan nemen. Goede hardware wordt verwacht icm goede software en eindelijk een nieuwe camera.

Als de prijs iets meevalt (< ~850) dan komt ie hier ook.
Ik denk dat de gewone pixel 6 rond dat prijs niveau uitkomt, de pro gaat denk ik richting de 1000.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:40

OmeJoyo

This is me

Bij de Pixel 5 heb ik een Bose headset gekregen, opzich als ze nu een Pixel Watch gaan aankondigen en bundelen bij de eerste toestellen, wordt ik wel vrolijk van :)

Maarja, dat is enkel gewoon hoop haha

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dubrillion
Jammer dat ze na de Pixel 5 er weer voor gekozen hebben om de bezels niet rondom hetzelfde te doen. Of ligt dat aan mij!?

Desalniettemin mag ik verlengen en gaat 1 van de 2 versies er komen.

• beyazz06
  • Niet online
Heb m gezien ja en zie maandag 13 september herhadelijk terugkomen. Gezien de vele teasers, zal dat ook wel t geval zijn. Wel raar dat er officieel (publiekelijk) er geen info over is?

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Kan niet wachten! Heb de eerste Pixel XL in 2016 in Seattle gehad en het blijft een van de beste telefoon ervaringen die ik heb mogen ervaren. Heb op dit moment de One Plus 8 Pro en heb er niks anders dan problemen mee.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
beyazz06 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:14:
[...]

Heb m gezien ja en zie maandag 13 september herhadelijk terugkomen. Gezien de vele teasers, zal dat ook wel t geval zijn. Wel raar dat er officieel (publiekelijk) er geen info over is?
Poeh nou ik weet niet of het verstandig is een dag voor het Apple event ook maar iets te proberen. Ik verwacht een week later een reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
prodygee schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:48:
[...]

Poeh nou ik weet niet of het verstandig is een dag voor het Apple event ook maar iets te proberen. Ik verwacht een week later een reveal.
Mijn wilde gok, wordt morgen 13 september in Tokyo gepresenteerd en vanaf 30 september te koop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok 19 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Daar sluit ik me bij aan ;-) Niet een hele gewaagde gok met de laatste teaser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Laatst online: 20-07-2023
Wordt dit de krachtigste android telefoon van dit moment of verschilt het in principe niet van de Samsung S22 en de Oneplus 9? Weet natuurlijk dat de specs ook niet alles zeggen, mijn vraag is eigenlijk is het waard om te wachten of nu gewoon een high-end toestel halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beugeldop
monaldo schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:36:
Wordt dit de krachtigste android telefoon van dit moment of verschilt het in principe niet van de Samsung S22 en de Oneplus 9? Weet natuurlijk dat de specs ook niet alles zeggen, mijn vraag is eigenlijk is het waard om te wachten of nu gewoon een high-end toestel halen?
Als rekenkracht je enige eis is dan zijn er vast alternatieven. Ik denk dat veel mensen op de pixel wachten vanwege de kale android, camera en AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-04 09:56
Dubrillion schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:30:
Jammer dat ze na de Pixel 5 er weer voor gekozen hebben om de bezels niet rondom hetzelfde te doen. Of ligt dat aan mij!?

Desalniettemin mag ik verlengen en gaat 1 van de 2 versies er komen.
Mij lijken de bezels toch overal ongeveer en breed? Ik zie in het clipje dat hierboven gepost is toch geen/weinig verschil tussen boven en onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Clukers schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:40:
[...]

Mij lijken de bezels toch overal ongeveer en breed? Ik zie in het clipje dat hierboven gepost is toch geen/weinig verschil tussen boven en onder?
Ik heb het idee dat zij en boven hetzelfde is. Alleen de onderkant is wat breder / dikker

Acties:
  • +9 Henk 'm!
We hebben er niks aan, maar ziet er wel echt sexy uit wat mij betreft:
Google Pixel 6 Pro

EDIT: En nog meer specs;
  • 3120x1440 display with 120Hz refresh, with low-power options at 10Hz and 30Hz
  • Samsung Exynos 5123 modem
  • Ultra-wideband support
  • Wi-Fi 6E
  • Google Tensor CPU: 2-2-4 octacore layout, 2.8GHz, 2.25GHz, 1.8GHz
  • 12GB of RAM with a Mali-G78 GPU
  • 128GB of base storage, no MicroSD card
  • Under-display fingerprint sensor
  • 5000mAh battery with wireless battery sharing
  • Rear cameras: Samsung 50MP, Sony 12MP wide-angle, Sony 48MP 4X telephoto
  • Camera software includes "baby mode" and motion de-blur capability
  • 12MP Sony front-facing cam
  • Tap-the-back gesture support

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 14-09-2021 23:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:31
Dit is de eerste keer dat ik letterlijk op hete kolen zit te wachten op een Pixel phone.

• Steevo_S
  • Laatst online: 01-05 18:49
Camera software includes "baby mode" and motion de-blur capability

Baby mode?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Steevo_S schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:46:

Baby mode?
Zal wel een soort sportstand zijn waardoor je bij een veel bewegende baby eerder een scherpe foto hebt.

www.vdzande.com

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Steevo_S schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:46:

Baby mode?
Ik denk dat dit te maken heeft met de huid en kleuren van de baby huid en eventueel ogen zodat deze mooier wordt weergegeven.
Met de combi om de korte snelle bewegingen goed vast te leggen.

Baby's is een kunst om mooi op foto te zetten evenals jonge kinderen die niet stil zitten.

Weet er alles van want ik zit er midden in O-)

Ben wel erg benieuwd naar de pixel, had tijd de Mi11 ultra op oog maar deze lijkt me wel een mooie opvolger voor m'n oneplus6

Hoop wel dat deze dual sim gaat krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 15-09-2021 17:56 ]

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-04 21:06
LeStef schreef op woensdag 15 september 2021 @ 16:37:
Dit is de eerste keer dat ik letterlijk op hete kolen zit te wachten op een Pixel phone.
Ik ook! Kijk er echt naar uit. Hoop op de pro mits dual sim en prijs rond de 900.....

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03-2024
Op basis van de screenshots lijkt de 6 ook FF speakers te hebben, maar zie nog nergens de bevestiging hiervan? Ook nog niks over een variabele refresh rate.

Desalniettemin komt de 6 pro hier gelijk in huis maar deze 2 punten zouden het voor mij wel helemaal afmaken. Na Samsung, MS, Apple, Sony en OP nu maar eens aan de Pixel :)

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Same here. Mijn 4a doet het nog prima, maar de 6 ziet er wel erg lekker uit.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dalive schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:14:
Op basis van de screenshots lijkt de 6 ook FF speakers te hebben, maar zie nog nergens de bevestiging hiervan? Ook nog niks over een variabele refresh rate.
LTPO-scherm is inmiddels wel bevestigd :)

• SuperKneus
  • Laatst online: 21:37
Ik loop nog steeds met een pixel2. ik wilde hem een jaar terug al upgraden (geen updates meer voor de pixel2 en de pixel 5 klonk leuk) maar toen toch maar besloten om te wachten.

Ik twijfel nog een beetje of ik hem meteen ga preorderen of even wacht op de eerste ervaringen. En sowieso is er de twijfel waar hem te bestellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:04
Zit je letterlijk op hete kolen? :P

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick12334
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-05 13:33
https://www.gsmpunt.nl/ho...t-stoffen-afwerking-zwart
Bij GMSPUNT hebben ze alvast de hoesjes online gezet....

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:21

KingCrash

Angry Rabbit

SuperKneus schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:24:
Ik loop nog steeds met een pixel2. ik wilde hem een jaar terug al upgraden (geen updates meer voor de pixel2 en de pixel 5 klonk leuk) maar toen toch maar besloten om te wachten.

Ik twijfel nog een beetje of ik hem meteen ga preorderen of even wacht op de eerste ervaringen. En sowieso is er de twijfel waar hem te bestellen.
Idem hier (maar dan met een pixel3).
Pixel3 red het nog, met 3x opladen, een dag ;(
Toestel werkt verder prima, maar de batterij die al nooit top was, is nu echt op.
Dus zodra de P6 te halen is in Duitsland wil ik deze pre orderen/ophalen.

Angry Rabbit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 01-05 18:49
KingCrash schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:02:
[...]

Idem hier (maar dan met een pixel3).
Pixel3 red het nog, met 3x opladen, een dag ;(
Toestel werkt verder prima, maar de batterij die al nooit top was, is nu echt op.
Dus zodra de P6 te halen is in Duitsland wil ik deze pre orderen/ophalen.
Is het al zeker dat hij alleen in Duitsland uitkomt?

Ben eens door de lijst van landen heen gegaan op de Google Store en hij staat aangekondigd in de volgende landen:
Frankrijk
UK
Duitsland

Hopelijk krijgt Spanje hem dit keer ook anders maar een ritje naar Frankrijk...

[ Voor 20% gewijzigd door Steevo_S op 16-09-2021 10:12 ]

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Pagina: 1 2 ... 61 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires