Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Voor iemand uit de randstad (zoals ik) scheelt dat weer een ritje Duitsland. Als ik er een tank op moet leegrijden kost het me ook 100euro extra.
Om ze vervolgens wel vanuit Waalwijk te verzenden.CLB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:31:
Er is nog niks zeker, maar Google gaat gewoon echt geen smartphones uitbrengen in Nederland
Helaas gewoon Chinese white label meuk:Nick12334 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:00:
https://www.gsmpunt.nl/ho...t-stoffen-afwerking-zwart
Bij GMSPUNT hebben ze alvast de hoesjes online gezet....
https://www.tvc-mall.com/...-black-sku102301416a.html
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8XXSrQ39JZAfiKFjCnsXN6tY.jpg?f=user_large)
Ook zijn de devices al fysiek te zien in de etalage van de Googlewinkel in New York:
:strip_exif()/f/image/f410LkDTfmHdJ18W3SM0amTZ.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/KE5Ee0PCsK7vMzAUORGjEl8V.jpg?f=fotoalbum_medium)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ja is wel shiny shiny shiny heh

CLB schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:36:
Geen idee welke kleur dit zou moeten zijn, maar als het zo wordt![]()
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 16-09-2021 21:11 ]
Ja ik wil dus de pro in de kleuren van die 6CLB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:36:
Google is aardig op dreef met het pushen van de Pixel 6-serie... Mi gusta!
[Afbeelding: David Urbanke - fotograaf Google Pixel 6-campagne]
Ook zijn de devices al fysiek te zien in de etalage van de Googlewinkel in New York:
[Afbeelding: Google Pixel 6 Pro] [Afbeelding: Google Pixel 6]
We will see... Denk dat ik die witte wel chique vindt, of donkere juist...walterwhite schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:53:
Ja ik wil dus de pro in de kleuren van die 6
Maar op die officiële renders moeten we ook niet afgaan, het is gewoon goedkope plastic look, zonde

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6qPf1H4seegYej4bAs9CNRL5.jpg?f=user_large)
Aan de andere kant, ik heb m'n toestel nagenoeg altijd in een hoesje en alleen voor schoonmaken er even uit.
Betekent niet dat ik het liefst geen matte finish zie. M'n blauwe OnePlus 8 Pro was 80x mooier dan m'n zilveren OnePlus 9 Pro die echt gebruikt kan worden als spiegel. Of toch maar eens aan een 'skin' denken, hmm lastig.
Als ik mocht vliegen had ik het zelf gefotografeerd, maar okee dan maar via Android Central:

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 16-09-2021 21:37 ]
Lijkt wel beetje fake, status bar icons zitten veel te dicht bij de hoek, en hole punch heb ik nog nergens zo klein gezien. Hopen dat Google ze toch gauw officieel aankondigt..
Enige wat mij opvalt zijn de 2 speaker grills onderin!
Ik heb liever dat de earpiece mee werkt als stereo speaker.
Uiteraard kijk ik een video het liefst in landscape!
Ben ik hier de enige in?
Is het ook, verscheen 6 weken geleden al.Gerjannn schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:14:
Lijkt wel beetje fake...
Volgens mij werkt de earpiece gewoon als stereo speaker. Aan de onderkant zitten vaak 2 grills voor symmetrie, waar de ene vaak speaker is en de andere microfoons etc.Dubrillion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:56:
Die zwarte randen zijn toch wel erg mooi zeg!
Enige wat mij opvalt zijn de 2 speaker grills onderin!
Ik heb liever dat de earpiece mee werkt als stereo speaker.
Uiteraard kijk ik een video het liefst in landscape!
Ben ik hier de enige in?
Als dit het is ben ik daar heel blij mee. Groot voorstander van symmetrie.Thijssie007 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:49:
[...]
Volgens mij werkt de earpiece gewoon als stereo speaker. Aan de onderkant zitten vaak 2 grills voor symmetrie, waar de ene vaak speaker is en de andere microfoons etc.
Vandaar mijn eerste opmerking dat de bezels rondom even dik/groot moeten zijn
Tot nu toe had Google de gave om op minimaal 1 vlak de plank volledig mis te slaan.
Mooi toestel tot nu toe is het zeker. Jammer dat de mindere versie de meeste kleur combo's heeft (zoals we wel vaker met flagships zien).
Ook fijn om te zien dat ze nu ook eindelijk flinke storage opties hebben !! 512GB is voor mij een must, zeker met de komende jaren in het achterhoofd.
En ja, het niet verkopen in de Benelux is nog steeds misdadig. Heel vreemd want ze verkopen aardig wat andere Google hardware.
Snap er echt niks van.
[ Voor 13% gewijzigd door Bomberman71 op 17-09-2021 13:43 ]
Ze zullen dat met de software wel recht trekken denk ik. Anders is het displayen van accu percentage (ipv die kansloze accu image) een uitdaging.Gerjannn schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:14:
[...]
Lijkt wel beetje fake, status bar icons zitten veel te dicht bij de hoek, en hole punch heb ik nog nergens zo klein gezien. Hopen dat Google ze toch gauw officieel aankondigt..
Drie combinaties voor de normale Pixel 6, drie voor de Pixel 6 Pro...Bomberman71 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:32:
Jammer dat de mindere versie de meeste kleur combo's heeft (zoals we wel vaker met flagships zien).
En wat is de bron daarvan?Ook fijn om te zien dat ze nu ook eindelijk flinke storage opties hebben !!
Ja 3x oersaaie kleuren voor de Pro terwijl de leuke combinaties juist foor de gewone 6 bestemd zijn.CLB schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:53:
[...]
Drie combinaties voor de normale Pixel 6, drie voor de Pixel 6 Pro...
[...]
En wat is de bron daarvan?
Erg jammer. Je ziet wel vaker dat de duurste toestellen vaak de saaie generieke kleuren krijgen (Zwart, Zilver, Wit) en dat de speelse combo's in de mindere modellen gebruikt worden.
En ja, Dbrand ... Geen zin om stickers te lopen plakken.
De bron ? Is overal vermeld en overal te vinden.
128/256/512 waarbij de eerste slechts 8GB heeft en de andere 12GB.
Ik moet zeggen dat ik niet geheel warmloop op de camera bump.. lijkt wel een "hanger", alsof je m zo aan een kapstok kunt hangen.. Hadden ze m.i. deftiger/netter kunnen oplossen..Bomberman71 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:32:
Eerst maar eens afwachten wat het daadwerkelijk wordt, en dus hoe het geheel daadwerkelijk presteerd.
Tot nu toe had Google de gave om op minimaal 1 vlak de plank volledig mis te slaan.
Mooi toestel tot nu toe is het zeker. Jammer dat de mindere versie de meeste kleur combo's heeft (zoals we wel vaker met flagships zien).
Ook fijn om te zien dat ze nu ook eindelijk flinke storage opties hebben !! 512GB is voor mij een must, zeker met de komende jaren in het achterhoofd.
En ja, het niet verkopen in de Benelux is nog steeds misdadig. Heel vreemd want ze verkopen aardig wat andere Google hardware.
Snap er echt niks van.
Tja, over smaak valt niet te twisten.beyazz06 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:59:
[...]
Ik moet zeggen dat ik niet geheel warmloop op de camera bump.. lijkt wel een "hanger", alsof je m zo aan een kapstok kunt hangen.. Hadden ze m.i. deftiger/netter kunnen oplossen..
Ik vind het prachtig en totaal iets anders als al die eilanden. Vooral de 2 tone combinaties vind ik gewaagd en derhalve gaaf. Eenheidsworsten zijn er al genoeg op de markt.
Vind alles wel geslaagd qua uiterlijk moet ik zeggen en kijk uit naar de reviews.
Aan de ''camera bump' stoor ik mij niet zo, gebruik toch altijd een hoesje
Eerst maar even de eerste reviews afwachten en dan kiezen tussen de Pixel 6 en 6 Pro.
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Ik snap de "hoesje" beredenering niet helemaal.. de bump zal je blijven houden of een onnodig dik toestel. Je krijgt er thans bijv. geen extra batterij capaciteit van, it's just getting ticker..BigEagle schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:55:
Ik ben vooral benieuwd naar de kromming van scherm bij de 6 Pro. Gebogen scherm heb ik nu ook (OnePlus 7 Pro) en bevalt niet zo...
Eerst maar even de eerste reviews afwachten en dan kiezen tussen de Pixel 6 en 6 Pro.
Ik verwacht dat een hoesje de camera dump soort van opheft. Dik toestel vindt ik niet erg, toch grote handen. Of een telefoon nu 7 mm dik zonder hoesje of 9 mm met hoesje: maak ik mij niet druk om. Ieder zijn ding...beyazz06 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:03:
[...]
Ik snap de "hoesje" beredenering niet helemaal.. de bump zal je blijven houden of een onnodig dik toestel. Je krijgt er thans bijv. geen extra batterij capaciteit van, it's just getting ticker..
Ik ken werkelijk niemand die echt enorm blij is met die aflopend scherm. Goed dat die trend is verdwenenBigEagle schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:55:
Ik ben vooral benieuwd naar de kromming van scherm bij de 6 Pro. Gebogen scherm heb ik nu ook (OnePlus 7 Pro) en bevalt niet zo...
Nu schijnt de buiging van het scherm mee te vallen bij de 6 Pro. Daarom ben ik benieuwd naar de reviews. Anders gaat het de Pixel 6 worden...twowheeler schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:02:
[...]
Ik ken werkelijk niemand die echt enorm blij is met die aflopend scherm. Goed dat die trend is verdwenen
Werkt met andere toestellen ook prima. Mi11 Ultra heeft ook een extreem breed eiland en het gaat prima.cvs79 schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:33:
Ben benieuwd of draadloos laden goed werkt met zo'n camera bar
Zou ik me geen zorgen om maken.
Nu moet ik wel zeggen dat ik er dan vanuit gaat dat de camera's wel echt goed zijn.
En je niet in de reviews hoort dat de camera een beetje meh of zo zo is. Maar je wel een bump heb waar je U tegen zegt!
https://9to5google.com/20...e-store-birthday-pixel-6/
It’s not clear what countries this offer will be available in. In past years, the US and Canada have been excluded. Offers are typically available in the following European countries:SuperKneus schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:58:
Is misschien meer iets voor het levertijden en accessoires topic maar goed die hebben we nu nog niet
https://9to5google.com/20...e-store-birthday-pixel-6/
UK, Switzerland, Sweden, Spain, Norway, Netherlands, Italy, Ireland, Germany, France, Finland, Denmark, Belgium, and Austria
Dit zal wel alleen op sale slaan en niet dat de Pixel 6 netjes in Nederland te koop zal zijn.
Maar laten we hopen van wel!
Ik heb nu een Pixel 4, camera is super batterij juist niet, dat is voor mij de reden om naar de 6 te kijken.Edzeau schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:58:
In de zoektocht naar een vervanger van mijn OnePlus 7T ben ik nu opzoek naar een telefoon met goede camera en goede accuduur. Daarbij het liefst zo vanilla mogelijk Android. Nu deze Pixel telefoons voor de deur lijken te staan, is dit ineens een hele interessante optie (helemaal kijkende naar de prijzen die OnePlus tegenwoordig voor zijn toestellen vraagt, is dat ook geen USP meer). Hoop dan ook enorm dat camera en accuduur ruim voldoende gaan scoren, want ben best in love met het design van dit toestel.
Als ze met die oude sensor al zo'n goede resultaten kunnen neerzetten dan moet het met een veel beter sensor echt nog een stuk beter kunnen, vraag is alleen of dat meteen vanaf het begin zo is.
www.vdzande.com
Camera voor de pixel 6 maak ik me allerminst zorgen om, Google kennende wordt dat weer een pareltje!
Maar denk dat 5000mah wel zat moet zijn
Voor mij hetzelfde als hierboven, de batterij is de hoofdreden dat ik al naar een nieuwe zit te kijken (al is de 64GB opslag ook wel beetje vervelend)
Ik kan me voorstellen dat formaat een reden is. De Pixel6 wordt best wel een slagje groter dan de voorgaande pixels, als je dat een beperking vind dan zou ik de pro laten liggen.Dubrillion schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:44:
Wat zouden voor jullie de redenen zijn om voor de normale Pixel of de Pixel Pro te kiezen?
Daarnaast zou prijs nog een reden kunnen zijn; geen idee hoe groot het prijs verschil gaat worden, maar kan me voorstellen dat mensen een smartphone hoe dan ook al een hele investering vinden.
Zelf trakteer ik mezelf eens in de 2 jaar op een nieuw toestel; en omdat er qua specs nu ook een voordeel is bij de pro variant ga ik die kiezen. Moeten er toch weer twee jaar mee vooruit ;-)
Ik zit inderdaad persoonlijk op afmeting. Ik heb niet de allergrootste handen.
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er een camera mist en 90hz i.p.v. 120hz.
Persoonlijk zie ik liever een XL versie met een groter scherm en grotere accu en de rest exact hetzelfde. Hierdoor voelt de Pixel 6 ''slechter'' dan de Pro versie.
Zeker nu met de aankomst van de pixel 6 weer terug ga naar Android ben ik zeer benieuwd hoe dit zal zijn.
Ik herken dit onwijs, maar heb recent ook andere ervaring. Ik gebruik een apart toestel voor werk / privé. Recent noodgedwingen overgestapt naar een ander (veel groter) zakelijk toestel. Sindsdien merk ik steeds vaker dat ik m'n pixel 4 eigenlijk maar klein vind. Het grotere zakelijke toestel geeft een veel luxer gevoel.JJ16v schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:15:
Ik heb expres voor de pixel 4 gekozen omdat hij relatief klein is, vind het jammer dat deze nu weer een stuk groter zijn dus ga voor de kleinst mogelijke, de niet pro dus. curved ben ik ook geen fan van dus heb niet zoveel keus lijkt het.
Ik heb relatief grote handen, dus ik kan er op zich vrij gemakkelijk mee uit de voeten.
Schermresolutie, camera's, ververssnelheid en interne opslag...Dubrillion schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:44:
Wat zouden voor jullie de redenen zijn om voor de normale Pixel of de Pixel Pro te kiezen?
Met dat laatste zit het wel goed bij beide. Zoomcamera en 120Hz bij de 6 Pro vind ik wel echt erg fijn. Afgeronde schermranden heb ik al jaren, nooit last van gehad, dus dat zal bij de Pro ook niet opeens wel zijn.
Wil ze eigenlijk wel alle zes naast elkaar zien, vooral die glimmende afwerking van de 6 Pro, ik huiver daar wel een beetje voor.
De Pixel 6 heeft een plat scherm. Vind ik zelf echt een stuk mooier (en handiger), en dan kan er ook een normale tempered glass screenprotector op. En hij is ieeets kleiner.Dubrillion schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:44:
Maar ik verwacht toch dat ik de 6 Pro kies, vanwege de extra camera en 120hz. De buiging van het scherm lijkt ook enigszins mee te vallen.
Momenteel heb ik een 4XL, en verre weg het fijnste toestel wat ik heb gehad. Enige kleine min is de accu, al kan ik me we prima mee redden, zit vaak zat in de auto en dus kans om weer wat bij te laden.
Ik zal echter wel een van de weinige zijn, maar ga wel de Soli-radar missen. De simpele implementatie van wekker dimmen/zachter gaan zodra je hand in de buurt komt etc is erg fijn. Evenals face unlock e.d.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Google Pixel 6 Pro:

EDIT: Wat me opvalt bij elke Pixel 6 is de bovenzijde, wat ik nu pas zie... Plastic ofzo? Antennes?
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 20-09-2021 23:42 ]
De face unlock vind ik ook erg fijn, alleen vervelend dat het bij veel apps geen vervanging voor fingerprint is waardoor ik weer allemaal codes moet gaan onthouden.oviMivo schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:45:
Steeds meer hyped voor de 6Pro.
Momenteel heb ik een 4XL, en verre weg het fijnste toestel wat ik heb gehad. Enige kleine min is de accu, al kan ik me we prima mee redden, zit vaak zat in de auto en dus kans om weer wat bij te laden.
Ik zal echter wel een van de weinige zijn, maar ga wel de Soli-radar missen. De simpele implementatie van wekker dimmen/zachter gaan zodra je hand in de buurt komt etc is erg fijn. Evenals face unlock e.d.
www.vdzande.com
Komt de Pixel 6 pro niet uit in het zwart? Ik zie deze niet tussen de foto's staan.CLB schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:05:
Google Pixel 6:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
EDIT: Wat me opvalt bij elke Pixel 6 is de bovenzijde, wat ik nu pas zie... Plastic ofzo? Antennes?
Komt ook ja, alleen nog geen afbeelding van online gezet in deze vorm door de fotograafGiantHoax schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:52:
Komt de Pixel 6 pro niet uit in het zwart? Ik zie deze niet tussen de foto's staan.
hehe daar ben ik juist blij mee, wil geen google assistent crap, zou wel handig zijn als je er je eigen acties aan kunt hangen.Rosmalen schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:24:
Dat, en ik schrok er een beetje van dat ze dat knijpen aan de zijkant weg hebben gehaald. Dat gebruik ik dagelijks ook meerdere keren om de lampen aan / uit te zetten, de Sonos te bedienen etc.
Ik zei dus van de week exact hetzelfde. Dit was bij de Pixel 5 dus wel.Cr1ptkeeper schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:34:
Is de bovenkant en onderkant van het scherm van de 6Pro nu niet symmetrisch?
Terwijl de Pixels heel erg assistant-georiënteerd zijn. Toch leuk dat je geïnteresseerd bent in de Pixel!JJ16v schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:17:
[...]
hehe daar ben ik juist blij mee, wil geen google assistent crap, zou wel handig zijn als je er je eigen acties aan kunt hangen.
Ben zelf rete benieuwd naar de non Pro ivm geen gebogen scherm en formaat.
Maar de Pixel telefoons heb ik ook altijd een beetje in m'n achterhoofd gehouden.
Ik kocht niet al te dure telefoons, de Mi 11 kost 699 euro. Wat de Pixel 6 gaat doen is nog niet echt bekend volgens mij.
Ik heb een bon van 400 euro voor Belsimpel en ik gun mezelf eens een keer een goede telefoon met goede camera, ik merk de behoefte wat meer nu ik een dochtertje heb.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Mi 11 en op basis van de geruchten iets kunnen zeggen over de Pixel 6 qua beleving en verwachte kwaliteit van de camera?
Op DXOmark hebben beide een score van 120.
Hou er maar rekening mee dat de camera weer fenomenaal gaat zijn. Ik heb nu een Pixel 4, met minder goede camera dan de 6, maar deze maakt prachtige foto's. Dat heeft voornamelijk te maken met de software van Google. Dat is gewoon erg goed.Binnetie schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:36:
Ik volg dit topic omdat ik aan het kijken ben naar iets nieuws. Heb nu een Xiaomi Mi 9T Pro en overweeg een Xiaomi Mi 11.
Maar de Pixel telefoons heb ik ook altijd een beetje in m'n achterhoofd gehouden.
Ik kocht niet al te dure telefoons, de Mi 11 kost 699 euro. Wat de Pixel 6 gaat doen is nog niet echt bekend volgens mij.
Ik heb een bon van 400 euro voor Belsimpel en ik gun mezelf eens een keer een goede telefoon met goede camera, ik merk de behoefte wat meer nu ik een dochtertje heb.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Mi 11 en op basis van de geruchten iets kunnen zeggen over de Pixel 6 qua beleving en verwachte kwaliteit van de camera?
Op DXOmark hebben beide een score van 120.
Verder ben ik ook in afwachting. De Pixel 4 is op alle vlakken geweldig maar ik moet echt meerdere keren per dag opladen (frequent gebruiker). Als ik een dag weg ga moet ik steevast een charger meenemen. Daar heb ik geen zin meer in. Bij mij gaat de keuze heel anders zijn. Ga ik weer voor een top telefoon, Pixel 6. Of ga ik nu voor een midrange topper, de OnePlus Nord 2. Ik kom erachter dat ik heel veel premium functies toch niet gebruik. Accuduur, acceptabele camera, goede software en snelheid zijn voor mij het belangrijkste.
Ik weet al zeker dat het de Pixel 6 pro niet gaat worden. Een telefoon van 1000+ ga ik nooit doen. Het ziet er naar uit dat dit wel de prijs gaat worden. Ik hoop bij de Pixel 6 op een prijs van om en nabij de 750 euro maar ik denk dat het meer richt de 900 gaat.
SiLeStef schreef op woensdag 22 september 2021 @ 07:56:
Zou dat echt zijn?

Verwacht veel van de camera.
Kom op Google, bevestig de release date van 19-10 pls
Dat we hopen, dat de 'real deal' er anders uit gaat zien qua afwerkingBinnetie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:14:
Wat bedoelen jullie precies? Vind hem wel erg glimmen zeg.
Idd, dit ziet er wel heel cheap uit...CLB schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:05:
[...]
Dat we hopen, dat de 'real deal' er anders uit gaat zien qua afwerking
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Klopt, mits je de zwarte versie hebt. De andere hadden geloof ik een matte afwerkingbeugeldop schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:07:
Voor mij gevoel ook niet heel anders dan toestellen die we kennen? Mijn pixel 4 glimt ook aan de achterkant?
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Die vind ik ook niet per se mooiDubrillion schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:41:
Het is toch niet anders dan alle glas sandwich telefoons van de afgelopen paar jaar?
Als je glas gebruikt kan dat best prima met een mooie matte finish á la OnePlus 8 Pro, Oppo Reno 6 ofzo.
Op een of andere manier associeer ik glanzend gewoon met goedkoop in de negatieve zin van het woord.
Ik vind een matte zijkant veel mooier dan glanzend. Die kan je niet bedekken met een Dbrand skin helaas!
Doe je dat dan in plaats van een cover? Scherm en camera zijn niet echt beschermd met Dbrand toch? (ik kende het niet, net even zitten kijken. Voor de looks wel gaaf, maar wil ook graag de bescherming van een cover)Dubrillion schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:09:
De achterkant vind ik niet super bijzonder. Daar gaat toch een Dbrand skin overheen. Glazen achterkant is altijd veel te glad. Dan glijd de telefoon van de bank af!
Ik vind een matte zijkant veel mooier dan glanzend. Die kan je niet bedekken met een Dbrand skin helaas!
Over het algemeen is bij Dbrand ook altijd een camera skin te koop. Uiteraard niet over de lens zelf, maar in dit geval bij de Pixel 6 de hele camera bump (onder voorbehoud natuurlijk
Klopt, mijn witte is "mat wit". Hier glimt alleen heet Google beeldmerk + het camera-vierkant.oviMivo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:09:
[...]
Klopt, mits je de zwarte versie hebt. De andere hadden geloof ik een matte afwerking(ik heb ook een zwarte, stoor me er niet zo aan)
www.vdzande.com
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4Lrm8DavEs2mqOn50OZniGaN.jpg?f=user_large)
Beetje vloeken in de kerkCLB schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:00:
Vandaag de iPhone 13-serie gespot, het gaat me toch niet gebeuren dat ik die mooier vind dan de Pixel 6'jes...
[Afbeelding: Apple iPhone 13-serie]
Die iPhones hebben ook een flinke camera bump zeg!CLB schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:00:
Vandaag de iPhone 13-serie gespot, het gaat me toch niet gebeuren dat ik die mooier vind dan de Pixel 6'jes...

Dat heeft Google beter opgelost.
Gok wel dat de iPhone 13 duurder zal zijn dan de Pixel 6 (Pro). Ik zit niet in het Apple eco systeem, dus mijn keuze is makkelijker.

Die dingen zien er ook al 100 jaar hetzelfde uitCLB schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:00:

En je mag een telefoon mooi vinden. Het is alleen wel appels en peren vergelijken.
Ja ze hebben allebei Instagram, WhatsApp en Angry Birds. Maar een totaal ander systeem
(al begint Apple wel steeds meer Android dingetjes over te nemen
SssssshhhhtttttttttDubrillion schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:08:
Ik hou persoonlijk van de strakke lijnen van de iPhone 12 en 13. Maar ook de Galaxy S2 van weleer
En je mag een telefoon mooi vinden. Het is alleen wel appels en peren vergelijken.
Ja ze hebben allebei Instagram, WhatsApp en Angry Birds. Maar een totaal ander systeem
(al begint Apple wel steeds meer Android dingetjes over te nemen)
Veel Apple gebruikers zullen van mening zijn dat Android meer en meer dingetjes van apple over nemen dus maak ze niet wakker

Ontopic: ik hoop echt dat het uiteindelijk product toch mooier afgewerkt wordt dan in het filmpje.
Ik hoop ook dat je op de pro de resolutie kunt verlagen zoals op een Oneplus.
Of toch wel... Sinds de Pixel 3 wacht ik eenzelfde formaat maar dan full scherm.. Die wil er maar niet komen, thans die kwam er met de Pixel 4/5 maar ditmaal weer met m.i. een ondermaats CPU.. Mijn LG V30 (2018) begint alleen nu echt kuren te vertonen en heb besloten binnenkort dus deze te vervangen.Dubrillion schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:32:
Ik ga er vanuit dat als je geinteresseerd ben in Apple producten dat je dit topic niet leest
De LG V30 vond ik destijds al groot, gedurende het gebruik ben ik er deels aan gewend geraakt maar vind hem nog altijd iets te groot. Deze Pixel 6 is dan ook weer een centimeter langer dan de V30, waardoor ik nog behoorlijk twijfel om voor de Pixel gaan. Liefst blijf ik bij clean Android, een Samsung oid spreekt mij gewoonweg niet aan. Sony had met zen Xperia III lijn nog een leuke serie, maar de 5 daarvan ondersteund weer geen draadloos laden..
Dan blijft er m.i. nog een andere leverancier over die high performance met enigzins voor mij een goed formaat heeft.. en dat is Apple, alhoewel ik tot heden weinig heb met Apple ondanks dat ik hier een iPad en een iPhone van de zaak heb liggen.. Raak ze liever niet aan =]
Ik moet zeggen dat ik die Soli radar echt episch vond: tijdens het koken nummers wisselen zonder met je gore klauwen aan je telefoon te zitten etc.
Ik wacht de eerste foto benchmarks af en als dat goed is, ga ik direct 1 halen. Waarschijnlijk weer in een gekke afgrijzelijke kleur zoals ik ook de Pixel 4XL in Oranje had en de Find X2 pro in "Vegan" leather Oranje.
Weer iets meer info. Google weet wel hoe ze een telefoon moeten hypen...en ik ga er nog vrolijk in mee ook...
Haha geweldig, ik helaas ook, mijn rationele kant weet dat dit marketing is maar mijn emotionele kant staat te springen en kan niet wachten.Dalive schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:02:
https://9to5google.com/20...ogle-pixel-6-magazine-ad/
Weer iets meer info. Google weet wel hoe ze een telefoon moeten hypen...en ik ga er nog vrolijk in mee ook...
[ Voor 0% gewijzigd door W1ckeD op 26-09-2021 19:18 . Reden: Spelling ]
Life is complicated
Google heeft een eigen chip gemaakt voor de Pixel 6 & 6 Pro. Dus chips/chip. Vind het niet enorm goed, maar zal in Japan vast werkenToxic_Dreams schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:16:
Iemand enig idee wat de betekenis is van deze video? Zie: YouTube: Google Pixel 6:Google の新チップ、いよいよ登場。
Aah haha, nu snap ik 'm indd, thanks!Gerjannn schreef op maandag 27 september 2021 @ 11:23:
Google heeft een eigen chip gemaakt voor de Pixel 6 & 6 Pro. Dus chips/chip. Vind het niet enorm goed, maar zal in Japan vast werken
Vind het ook een beetje slecht, maar moest er desondanks toch wel even om lachen hoor haha, ze zijn best actief bezig met marketing, best tof.
Zie: https://webcache.googleus...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=hr
Lijkt erop dat de dag van verkoop voor de Google Pixel 6 en de Google Pixel 6 Pro 27 oktober gaat worden.
Nieuw filmpje over beschikbare kleuren en prijzen (uiteraard speculatie)
[ Voor 14% gewijzigd door Dubrillion op 28-09-2021 15:36 ]
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires