Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als de Pixel 6 pro echt ''maar'' 899 euro gaat kosten ga ik toch een beetje twijfelen.CLB schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:39:
Moet zeggen dat ik de genoemde 649 en 899 euro een groot verschil vind, weird...
Maar ik vind het verschil best logisch. Schermresolutie, Scherm verversing, Schermafmeting, Ram geheugen, UWB en een extra camera. En dit allemaal even uit me hoofd.
649 vind ik wel een prima prijs voor de "gewone" 6 moet ik zeggen.CLB schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:39:
Moet zeggen dat ik de genoemde 649 en 899 euro een groot verschil vind, weird...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Mwah scherm kan nog wat tientjes extra kosten, voor de rest gaat het om knaken in die wereld. We will see.Dubrillion schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:23:
Maar ik vind het verschil best logisch. Schermresolutie, Scherm verversing,
Schermafmeting, Ram geheugen, UWB en een extra camera. En dit allemaal even uit me hoofd.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Überhaupt de beschikbaarheid ook maar eens afwachten. Als er maar beperkte kleuren uitkomen vraag ik me af hoe groot de voorraad is in de Europese landen die het toestel wel krijgen. En dan hoeveel voorraad een Belsimpel straks gaat hebben.
extra kleur en storage brengt je op 999 (of hoger).
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Daar heb je zeker een punt. En alleen als je foto's in volledige kwaliteit naar Google Foto's gestuurd kan worden heb je genoeg aan 128gbDarkSide schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:53:
899 kan een start zijn
extra kleur en storage brengt je op 999 (of hoger).
Ik heb nu 512gb en zelfs die zit voor de helft vol. Let wel: deze heb ik 2,5 jaar en 2 jaar geleden een kind gekregen. Dus mijn foto en video map staat redelijk vol

Wellicht ook gewoon een stukje marktwerking? Om het beste van het beste te krijgen betaal je gewoonweg meer, ook al is dat qua prijs-kwaliteit misschien niet terecht.CLB schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:39:
Zelf wil ik gewoon de Pro, of ie nou 200 euro of 300 euro duurder is maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Same, prijsverschil met andere toestellen doet er niet zoveel toe als dit het toestel is dat je graag wil hebben toch?Toxic_Dreams schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:15:
[...]
Zelf wil ik gewoon de Pro, of ie nou 200 euro of 300 euro duurder is maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Precies! Als 't gewoon 't perfecte toestel is voor jou of dat toestel gw echt is wat jij wilt dan is de prijs minder relevant.beugeldop schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:55:
[...]
Same, prijsverschil met andere toestellen doet er niet zoveel toe als dit het toestel is dat je graag wil hebben toch?
Kortom: Pixel 6 mag snel komen. Of toch een iPhone 13...
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Hopen dat er een Tweaker is die naar Duitsland rijdt en hem mee wilt nemen.zap8 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:04:
Al het optimisme ten spijt, hij zal wel weer niet officieel in Nld uitgebracht worden. Dus waar ga ik deze in Nederland kopen zonder bovenop de prijs een vette extra te betalen?
En volgens mij was er in het verleden een Tweaker die vlak bij de grens woont en hem dan opstuurt voor je
Dan zal ik misschien iets meer betalen bij bijvoorbeeld Belsimpel, maar dan heb ik dat gedoe in ieder geval niet.
Mijn ouders hebben sinds een jaartje een woning in Duitsland - komt nu wel goed uitDubrillion schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:27:
[...]
Hopen dat er een Tweaker is die naar Duitsland rijdt en hem mee wilt nemen.
En volgens mij was er in het verleden een Tweaker die vlak bij de grens woont en hem dan opstuurt voor je
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Tegen die tijd dat de telefoon uit is komen we met dit topic bij je terugKees_frl schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:17:
[...]
Mijn ouders hebben sinds een jaartje een woning in Duitsland - komt nu wel goed uit
In het verleden kreeg je de opslag vaak weer cadeau als je je abonnement verlengde bij Belsimpel.
Ik zit nu dus ook te kijken naar een goede nieuwe android telefoon waar ik veel plezier van kan hebben, Pixel al veel over gehoord maar nog nooit gehad, alleen Samsung en Oneplus.
Kan iemand mij hier wat meer vertellen die Van samsung of Oneplus geswitched is naar een pixel en waarom?
Even googlen en je vind er genoeg over..Inhumanous schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:28:
Ik heb sinds een week een Iphone 13 pro (komende van een samsung S20FE) maar mis bepaalde dingen in android wel…..
Ik zit nu dus ook te kijken naar een goede nieuwe android telefoon waar ik veel plezier van kan hebben, Pixel al veel over gehoord maar nog nooit gehad, alleen Samsung en Oneplus.
Kan iemand mij hier wat meer vertellen die Van samsung of Oneplus geswitched is naar een pixel en waarom?
Maar om er een paar op te noemen
-Camera
-kale android, direct de laatste updates
-pixel excl apps, voice to text translate bijv
En wat mis je dan eigenlijk?Inhumanous schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:28:
Ik heb sinds een week een Iphone 13 pro (komende van een samsung S20FE) maar mis bepaalde dingen in android wel…..
Intergratie met google speakers en zulke dingen gaat gewoon wat makkelijker op android in mijn beleving, zelfde met google foto’s etc
https://www.phonearena.co...rk-scores-latest_id135420
Misschien kun je deze gebruiken?catchingfire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:39:
Kun je ergens de afmetingen van de nieuwe Pixels vergelijken, het lijkt erop dat de Pixel 6 ongeveer dezelfde footprint heeft als de Pixel 4XL maar de 6 Pro nog een stukkie groter is? Op GSM arena staan de afmetingen nog niet goed.
Gerjannn schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:27:
https://www.phonearena.co...-6-Pro/phones/11732,11733
Hier kan je alvast de Pixel vergelijken met je huidige telefoon
Dat was m'n punt, hier is:dirkfi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:11:
Misschien kun je deze gebruiken?
Google Pixel 4 XL : 160.4 x 75.1 x 8.2 mm
Google Pixel 6 : 160.4 x 75.1 x 8.2 mm
Google Pixel 6 Pro : 163.9 x 75.8 x 8.9 mm
Volgens Google:
Google Pixel 6 : 158.60 x 74.80 x 8.90mm
Volgens Google? Bron? Hij is 'officieel' nog niet gelanceerd he...catchingfire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
Dat was m'n punt, hier is:
Volgens Google:
Krijg er ondertussen wel zin in
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ben trouwens nog steeds erg benieuwd hoe het zit met garantie als je de pixel in Duitsland koopt. Is er iemand die daar recentelijk ervaring mee heeft?
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben, dat je gewoon bij Google Nederland aan kunt kloppen in dat geval.HTCHolland schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:23:
Doet Google ooit iets van een pre order actie waarbij je er een Google product oid bij krijgt?
Ben trouwens nog steeds erg benieuwd hoe het zit met garantie als je de pixel in Duitsland koopt. Is er iemand die daar recentelijk ervaring mee heeft?
Voor mijn Pixel 2 (gekocht bij Belsimpel) heb ik ooit bij Google aangeklopt. Daar kreeg ik toen te horen dat hij officieel niet in Nederland verkocht/ondersteund was. Vervolgens heeft Belsimpel hem ter reparatie aangenomen.Peter_Aragorn schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:38:
[...]
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben, dat je gewoon bij Google Nederland aan kunt kloppen in dat geval.
Hopelijk weten we deze week meer wat release betreft
Wat ik dus altijd heel erg raar heb gevonden.
Desnoods alleen verkoop via de Google Store en dan shipping vanuit Duitsland.
Voor die paar Tweakers die hem wilt hebben. Enige wat ze dan moeten doen is digitale reclame op de advertenties die hun zelf beheren
Ik wacht het nog even af. Wat de prijs wordt en de eerste reviews en werkelijke gebruikers. Tegen die tijd kijk ik of er een Tweaker aan de grens woont of ik rij zelf.
[ Voor 21% gewijzigd door Dubrillion op 04-10-2021 10:30 ]
Ja dubbel post, maar wel interessant!
Ik ga rustig afwachten. Ik heb een bon van 400 euro van Belsimpel, maar bij retour maken ze die 400 euro actief als cadeaubon in je account. Dus ik moet wel bij Belsimpel kopen, kleine kans dat ze hem snel gaan leveren, als ze hem überhaupt al in het assortiment krijgen. Dan moet ik toch mijn nieuwe telefoon zien te verkopen als ik voor de Pixel wil gaan. Gelukkig heb ik nog tot na 19 oktober.
Belsimpel gaat de Google Pixel 6 sowieso wel verkopen hoor, het zal waarschijnlijk wel even duren ja.Binnetie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:03:
Ik ben ook wel gecharmeerd van een Pixel 6 (nog nooit gehad). Zit enorm te steggelen met een luxeprobleem. Mijn huidige telefoon is nog niet aan vervanging toe en ik heb inmiddels via een mooie deal een Mi 11i maar toch lonkt de Pixel ook naar mij... keuzes!
Ik ga rustig afwachten. Ik heb een bon van 400 euro van Belsimpel, maar bij retour maken ze die 400 euro actief als cadeaubon in je account. Dus ik moet wel bij Belsimpel kopen, kleine kans dat ze hem snel gaan leveren, als ze hem überhaupt al in het assortiment krijgen. Dan moet ik toch mijn nieuwe telefoon zien te verkopen als ik voor de Pixel wil gaan. Gelukkig heb ik nog tot na 19 oktober.
Yes bij de Pixel 5 kreeg je koptelefoonHTCHolland schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:23:
Doet Google ooit iets van een pre order actie waarbij je er een Google product oid bij krijgt?
Ik heb ooit met mijn Pixel 2XL (gekocht bij Alternate Belgie) bij Google aangeklopt en ze hebben alles mooi opgelost voor mij, was verzending ergens in Nederland en na 3 dagen heb ik een nieuw gekregen maar die kwam van Polen of ergens van die landen.beugeldop schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:59:
[...]
Voor mijn Pixel 2 (gekocht bij Belsimpel) heb ik ooit bij Google aangeklopt. Daar kreeg ik toen te horen dat hij officieel niet in Nederland verkocht/ondersteund was. Vervolgens heeft Belsimpel hem ter reparatie aangenomen.

beantherio schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:34:
Ben wel benieuwd naar de prijsstelling van zowel Pixel 6 als Pixel 6 Pro.
Zie bovenstaand filmpje, verwachtte prijzen zijn € 649 euro voor de Google Pixel 6 en €899 euro voor de Google Pixel 6 Pro, maar dit zijn wel geruchtenDubrillion schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:36:
YouTube: GOOGLE PIXEL 6 PRO LEAK: Price, Color Names, and Release Date - Goog...
Nieuw filmpje over beschikbare kleuren en prijzen (uiteraard speculatie)
Ben op zich wel geïnteresseerd in de normale Pixel 6, maar dat is/was met name vanwege de grootte van de 4 XL. Ergens is het prima te doen, maar hij is toch ook wel wat aan de grote kant. Nu ik zie dat de gewone 6 ongeveer net zo groot is weet ik niet of ik die stap ga maken. Moet wel zeggen dat ik ook nog steeds op zoek ben naar een toestel waar memory management wat minder agressief is ingeregeld of een probleem is.catchingfire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:00:
Volgens Google:
De Google Pixel 6 zal inderdaad ongeveer even groot zijn als de Google Pixel 4 XL, de Google Pixel 4 XL is namelijk 6,3 inch met een bezel, en de Google Pixel 6 is 6,4 inch zonder een bezel, dus de uiteindelijke grootte zal wel redelijk overeen komen.J0YR1D3R schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Ben op zich wel geïnteresseerd in de normale Pixel 6, maar dat is/was met name vanwege de grootte van de 4 XL. Ergens is het prima te doen, maar hij is toch ook wel wat aan de grote kant. Nu ik zie dat de gewone 6 ongeveer net zo groot is weet ik niet of ik die stap ga maken. Moet wel zeggen dat ik ook nog steeds op zoek ben naar een toestel waar memory management wat minder agressief is ingeregeld of een probleem is.
Ik had die geruchten al gelezen maar ik neem ze met een korreltje zout. Ten eerste gaat het een beetje tegen de trend voor prijzen van high-end toestellen in maar ook klinkt het, afgezet tegen de huidige crisis op de chipmarkt, niet echt haalbaar. Ik hoop natuurlijk wel dat het gerucht waar is want dan komen de prijzen eindelijk weer eens op "Nexus-niveau".Toxic_Dreams schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:49:
[...]
[...]
Zie bovenstaand filmpje, verwachtte prijzen zijn € 649 euro voor de Google Pixel 6 en €899 euro voor de Google Pixel 6 Pro, maar dit zijn wel geruchten
Aah zo haha, mwa ik weet niet, tot nu toe is eigenlijk bijna alles aan geruchten wel kloppend geweest, maar inderdaad hopen dat dit gerucht ook klopt!beantherio schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:07:
[...]
Ik had die geruchten al gelezen maar ik neem ze met een korreltje zout. Ten eerste gaat het een beetje tegen de trend voor prijzen van high-end toestellen in maar ook klinkt het, afgezet tegen de huidige crisis op de chipmarkt, niet echt haalbaar. Ik hoop natuurlijk wel dat het gerucht waar is want dan komen de prijzen eindelijk weer eens op "Nexus-niveau".
Is geen dubbele post, nieuwe content.. maarrr wat praat die gast toch snel.. blablabla krijg er gewoon hoofdpijn vanDubrillion schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:46:
YouTube: PHOTOS AND VIDEOS TAKEN by The GOOGLE PIXEL 6 PRO, Camera Settings, ...
Ja dubbel post, maar wel interessant!
De grootte is het enige dat me toch een beetje tegenhoudt. Een iPhone 13 Mini is qua formaat veel fijner, lijkt me. De 4a is ook zo lekker klein namelijk.Toxic_Dreams schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:56:
[...]
De Google Pixel 6 zal inderdaad ongeveer even groot zijn als de Google Pixel 4 XL, de Google Pixel 4 XL is namelijk 6,3 inch met een bezel, en de Google Pixel 6 is 6,4 inch zonder een bezel, dus de uiteindelijke grootte zal wel redelijk overeen komen.
Oh en de 64 gb is wat debiel aan het worden, maar dat is prima te managen met cloud enzo.
Dus afwachtende van de prijs, wellicht weer via een Duits bedrijf hierheen laten sturen. Ging bij de Pixel 3a ook wel goed. Of even op en neer rijden.
Zo niet, hoe werkt het dan als je hem via Google zelf besteld en naar België wil laten opsturen ?
Werkt niet.jimmypop1 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:53:
Kan je deze ook kopen via Amazon Duitsland ?
Zo niet, hoe werkt het dan als je hem via Google zelf besteld en naar België wil laten opsturen ?
Je kan het via de "doorstuur" bedrijven eventueel doen, betaal je iets meer voor de verzending..
[ Voor 9% gewijzigd door W1ckeD op 05-10-2021 22:00 ]
Life is complicated
Zijn er doorstuur bedrijven die je kan aanraden ?
Ik heb zelf 1 keer hiervan gebruik gemaakt bij de Pixel 3, ging op zich prima: Mailboxde.comjimmypop1 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:01:
Ok, bedankt.
Zijn er doorstuur bedrijven die je kan aanraden ?
[ Voor 3% gewijzigd door BigEagle op 06-10-2021 06:32 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Kunnen we berichten ook pinnen of sticky maken?W1ckeD schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:00:
Yes! Hyped! Ik hoop dat ik 'm dan kan halen in Duitsland. Ik woon in Maastricht dus om de hoek ligt Aachen met een Media Markt, let's hope! Ben benieuwd de 19de wat de presentatie gaat inhouden.
Je begrijpt dat jij na launch de sjaak bent voor die 6,95 verzendkosten van PostNL
Eigenlijk is alles rondom de telefoon al bekend, maar toch wil je eerst wat hands-on video's zien denk ik. Waar ik tussen twijfel is: de afmeting van de Pro i.v.m. niet al te grote handen, de 120 en 90hz schermen en of de extra camera veel toevoegd
[ Voor 21% gewijzigd door Dubrillion op 06-10-2021 08:26 ]
Er komt geen Face ID, geen ruimte voor doordat er geen inkeping in het scherm zit.Reaper.JA2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:29:
Is eigenlijk al bekend of de Pixel 6 ook gezichtsherkenning gaat krijgen? Is toch wel een prettige manier van unlocken die steeds minder op Android telefoons wordt gezet.
Gezichtsherkenning kan gedaan worden met een selfie camera.
Face ID wordt met een heel andere sensor uitgevoerd.
Op de Pixel 3 en XL zat ook een andere op radar gebasseerde sensor die gebruikt werd voor gezichtsherkenning. Alleen deze sensor werd al al snel uitgehaald bij de Pixel 4.
Dat het steeds minder gebruikt wordt zal met veiligheid te maken hebben. Er is in het verleden gebleken dat een foto gebruikt kan worden om in te loggen.
De Pixel 4 had juist de extra sensoren aan boord voor Face ID (bron: ik heb hem zelf). Gezichtsherkenning op basis van de selfie-camera is inderdaad inherent onveilig en dus geen goed alternatief.Dubrillion schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:03:
Gezichtsherkenning en Face ID is een compleet ander iets.
Gezichtsherkenning kan gedaan worden met een selfie camera.
Face ID wordt met een heel andere sensor uitgevoerd.
Op de Pixel 3 en XL zat ook een andere op radar gebasseerde sensor die gebruikt werd voor gezichtsherkenning. Alleen deze sensor werd al al snel uitgehaald bij de Pixel 4.
Dat het steeds minder gebruikt wordt zal met veiligheid te maken hebben. Er is in het verleden gebleken dat een foto gebruikt kan worden om in te loggen.
Je heb gelijk. De Pixel 4 had die bakkuip van een NotchEagleTitan schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:10:
[...]
De Pixel 4 had juist de extra sensoren aan boord voor Face ID (bron: ik heb hem zelf). Gezichtsherkenning op basis van de selfie-camera is inderdaad inherent onveilig en dus geen goed alternatief.
Ik heb het idee dat de S10 de laatste tijd steeds slechter gaat werkenReaper.JA2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:45:
Hm, toch zonde. Dan hopen dat de vingerafdruk sensor onder het scherm beter werkt dan bij de S10 🤭
[ Voor 27% gewijzigd door Dubrillion op 06-10-2021 11:51 ]
Zou deze versie van de Pixel dan toch naar Nederland komen? Wegens garantie en prijsverschillen wil ik 'm liever niet importeren.
Google heeft de Pixel altijd in een select aantal landen verkocht en daar zit/zat Nederland niet bij. Tenzij ze nu besloten hebben meer regio's toe te voegen, de marketing is redelijk op stoom, geeft hoop.. dat gebeurde voorheen in mindere mate maar zou ik er vooralsnog niet op rekenen.Belecthor schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:59:
Veel interesse in deze telefoon! Ik gebruik al jaren een iPhone, maar heb ooit een Nexus 5 gehad waar ik van onder de indruk was, zowel de prijs als performance. Andere Android toestellen vond ik maar rommelig vergeleken met de 'schone' Nexus en iPhone.
Zou deze versie van de Pixel dan toch naar Nederland komen? Wegens garantie en prijsverschillen wil ik 'm liever niet importeren.
Anders een tripje naar Duitsland doen, ook leuk
Ik zit te denken om dan naar Saturn in Kleve te gaan maar wil niet voor joker staan als ik dik een uur in de auto heb gezeten. Of kun je reserveren daar?
je hebt ook vaak een voorraad teller.
In het verleden wel eens een google home zo gereserveerd.
Dan naar de MM rijden. En ophalen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha dat zou ik niet eens een probleem vinden! Als ik mede Pixel fans kan helpen doe ik dat graag.Dubrillion schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:21:
[...]
Kunnen we berichten ook pinnen of sticky maken?
Je begrijpt dat jij na launch de sjaak bent voor die 6,95 verzendkosten van PostNL![]()
Eigenlijk is alles rondom de telefoon al bekend, maar toch wil je eerst wat hands-on video's zien denk ik. Waar ik tussen twijfel is: de afmeting van de Pro i.v.m. niet al te grote handen, de 120 en 90hz schermen en of de extra camera veel toevoegd
Life is complicated
Uhm nee, de P4 heeft helemaal geen Notch... Dat was de P3, die had een mega Notch voor de dubbele selfie cam.Dubrillion schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:51:
[...]
Je heb gelijk. De Pixel 4 had die bakkuip van een Notch
De P4 heeft gewoon een grotere bezel aan de bovenkant.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Bron: https://www.reddit.com/r/...xel_6_649_in_germany_with

[ Voor 27% gewijzigd door pelt op 06-10-2021 20:42 ]
Oeh! Ook gezichtsherkenning dus (al is dat dan niet echt veilig).pelt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:37:
Volgens iemand op Reddit is de prijs inderdaad € 650,- voor de 6. Als preorder bonus krijg je er een Bose 700 koptelefoon bij.
[Afbeelding]
Dat zou tof zijn!pelt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:37:
Volgens iemand op Reddit is de prijs inderdaad € 650,- voor de 6. Als preorder bonus krijg je er een Bose 700 koptelefoon bij.
[Afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Amaze86 op 06-10-2021 23:23 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voor de hoofdtelefoon moet je een Duits adres hebben staat in de kleine lettertjes eronder. Maar goed om te zien dat de prijsgeruchten lijken te kloppen.pelt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:37:
[Afbeelding]
De Pixel 4 heeft helemaal geen Face ID. Dit is namelijk van AppleEagleTitan schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:10:
[...]
De Pixel 4 had juist de extra sensoren aan boord voor Face ID (bron: ik heb hem zelf). Gezichtsherkenning op basis van de selfie-camera is inderdaad inherent onveilig en dus geen goed alternatief.
Another quirk of the listing is the mention of “Gesichtserkennung” which translates to “face recognition.”
https://9to5google.com/20...pricing-german-retail-ad/
[ Voor 22% gewijzigd door beyazz06 op 07-10-2021 08:13 ]
Aaahh dat is balen zeg! Ik woon tegen de grens van Duitsland.catchingfire schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:44:
[...]
Voor de hoofdtelefoon moet je een Duits adres hebben staat in de kleine lettertjes eronder. Maar goed om te zien dat de prijsgeruchten lijken te kloppen.
Op Reddit hebben ze het over een "forwarding service". Weet iemand wat hiermee bedoeld wordt en hoe dit werkt?
EDIT:
Heb het al gevonden op Reddit:
Er staat ook tussen de kleine letters "2 per huishouden". Veel Nederlanders zullen gebruik maken van zo'n forwarding service dus de kans op annulering is groot.There are shipping companies, which offer a forwarding services. For example, if you're not in Germany but want to buy something from there, you buy it at the company's address and when they receive it they forward it to your local address.
Is het gevaarlijk om een adres van een hotel of supermarkt op te geven? Ik wil de order afhalen in Kleve.
[ Voor 38% gewijzigd door user458214 op 07-10-2021 08:53 ]
Fijne koptelefoon!pelt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:37:
[Afbeelding]
En het beste verkoop argument: ik hebbum zelluf ook!
En anders kunnen we kijken naar een stappenplan hoe je via een doorstuurservice gebruik kunt maken (als dat lukt ivm 2 per huishouden).
Ik las dat de Pixels bekend staan om een goede camera maar als ik bij DXOmark kijk dan staan ze niet in de top (even de Pixel 5 bekeken). Wat kan daar de reden voor zijn.
Staan ze ook bekend om, zie gebruiker reviews, youtube e.d. dxomark lijsten neem ik verder niet heel serieus..Binnetie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:18:
Nu de Mi 11 een stuk duurder is geworden bij Belsimpel wil ik misschien toch voor de Pixel 6 gaan. Ik ken iemand die in Duitsland woont, die misschien voor mij kan pre-ordernen.
En anders kunnen we kijken naar een stappenplan hoe je via een doorstuurservice gebruik kunt maken (als dat lukt ivm 2 per huishouden).
Ik las dat de Pixels bekend staan om een goede camera maar als ik bij DXOmark kijk dan staan ze niet in de top (even de Pixel 5 bekeken). Wat kan daar de reden voor zijn.
Dat is wel interessant want ik lees goed reviews. Nooit een Pixel gehad. Maar wat is dan de reden dat DXO niet serieus genomen wordt?BigF25 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:38:
[...]
Staan ze ook bekend om, zie gebruiker reviews, youtube e.d. dxomark lijsten neem ik verder niet heel serieus..
Ze zullen vast hun eigen kaders en referentiepunten hebben maar het matcht niet altijd met de (user) reviews, overigens vind ik dit, zullen er genoeg zijn die de dxomark lijsten wel belangrijk vinden.. bedoel leuk dat een p50 pro de lijsten aanvoert maar die kan je nergens kopen en wil je waarschijnlijk niet eens kopenBinnetie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Dat is wel interessant want ik lees goed reviews. Nooit een Pixel gehad. Maar wat is dan de reden dat DXO niet serieus genomen wordt?
[ Voor 8% gewijzigd door BigF25 op 07-10-2021 09:50 ]
Is het zo dat die DXOMark lijst eigenlijk niet representatief is? De Google Pixel 5 staat namelijk nog wel best hoog hoor.BigF25 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Ze zullen vast hun eigen kaders en referentiepunten hebben maar het matcht niet altijd met de (user) reviews, overigens vind ik dit, zullen er genoeg zijn die de dxomark lijsten wel belangrijk vinden.. bedoel leuk dat een p50 pro de lijsten aanvoert maar die kan je nergens kopen en wil je waarschijnlijk niet eens kopen
Daarbij, wat maakt hoe goed een telefoon verkrijgbaar is en of je hem überhaupt wel zou willen kopen uit voor hoe de camera presteert? Ze testen de camera, de rest van de variabelen spelen dan logischerwijze niet mee
Ben benieuwd wat voor score de Google Pixel 6 en de Google Pixel 6 Pro krijgen.
Volgens Google advertentie dus 162,6. Geen van bovenstaande specs kloppen dus 😅catchingfire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:00:
[...]
Volgens Google:
Eens, daar heb je een punt. Ze testen de cameras en kijken niet naar andere randzaken.Toxic_Dreams schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:20:
[...]
Is het zo dat die DXOMark lijst eigenlijk niet representatief is? De Google Pixel 5 staat namelijk nog wel best hoog hoor.
Daarbij, wat maakt hoe goed een telefoon verkrijgbaar is en of je hem überhaupt wel zou willen kopen uit voor hoe de camera presteert? Ze testen de camera, de rest van de variabelen spelen dan logischerwijze niet mee
Ben benieuwd wat voor score de Google Pixel 6 en de Google Pixel 6 Pro krijgen.
Pixel 5 staat ook nog redelijk hoog, zeker als je beseft dat ze nog altijd de zelfde sensoren van de pixel 2(xl)! gebruiken
Die prijs ook! Valt echt niks van te zeggen.
Voor die prijs EN inclusief hoofdtelefoon twv EUR 250, ik zou haast overwegen om naar Duitsland te verhuizen. Klinkt als een no brainer.pelt schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:37:
[Afbeelding]
DXO wordt zeker wel serieus genomen. Maar de laatste jaren komt de kwaliteit van de Pixel-camera's vooral door de software van Google tot stand. De camera-hardware stelt op zich niet zoveel meer voor, aangezien Google al vele jaren exact hetzelfde spul in zijn Pixels stopt. Hardwarematig is het de laatste jaren dus door allerlei andere merken ingehaald (op camera-gebied). Desondanks draaien ze door de uitmuntende camera-software nog steeds redelijk hoog mee.Binnetie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Dat is wel interessant want ik lees goed reviews. Nooit een Pixel gehad. Maar wat is dan de reden dat DXO niet serieus genomen wordt?
Met de nieuwe Pixel 6 toestellen krijgt ook de camera-hardware een enorme upgrade van Google. Dit in combinatie met de goede software leidt dan ook tot heel hoge verwachtingen. Of ze die kunnen waarmaken is natuurlijk afwachten, maar op papier ziet het er goed uit.
Ik ben heel erg benieuwd naar de fotos op dat gebied.
Het is een combinatie van, met de hardware zorg je voor goede data, met de software verbeter je die dataBinnetie schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:47:
@TexMex dank voor informatie. Over de software heb ik gelezen. Toch wel apart, want je zou juist denken dat de hardware de kwaliteit voor een groot gedeelte bepaald. Maar het kan dus ook andersom zijn.
Ik ben heel erg benieuwd naar de fotos op dat gebied.
beyazz06 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:21:
Volgens Google advertentie dus 162,6. Geen van bovenstaande specs kloppen dus 😅
Hier staat een afbeelding van de advertentie van Saturn. Daar staat 16,26 cm, maar dat verwijst naar de schermafmeting van 6,4".catchingfire schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:58:
[...]
Welke advertentie? Ben wel benieuwd naar de afmetingen...
https://tweakers.net/nieu...-voor-google-pixel-6.html
:strip_exif()/i/2004674920.jpeg?f=imagenormal)
Ik heb op basis van de afbeelding even gekeken hoe groot de telefoon ongeveer zou zijn en ik kom uit op het volgende:catchingfire schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:00:
Volgens Google:
Hoogte: 156.48mm
Breedte: 76.26mm
Lijkt er dus op dat afmetingen uit bovenstaande bericht kloppen, aangezien mijn methode van meten wel wat foutmarge heeft.
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires