Dikke kans van wel, dmv esimYour Grandma schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:11:
Is het al bekend of de pixel 6 dual sim heeft?
Niet officieel volgens mij, dacht dat ik ooit wel een video had gezien die dit beweerde, en elke site op het internet die de informatie of de Google Pixel 6 / Google Pixel 6 Pro dual-sim heeft geeft aan van wel.Your Grandma schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:11:
Is het al bekend of de pixel 6 dual sim heeft?
Gezien het feit dat de Google Pixel 5 het ook had kan je er wel vanuit gaan dat de Google Pixel 6 en Google Pixel 6 Pro dit ook wel hebben. Wel één ding, mochten ze dual-sim hebben, dan is het wel een nanosimkaart met een eSIM.
Wat is uiteindelijk de makkelijkste manier om gebruik te maken van deze Saturn actie?
Ik heb er geen problemen mee om zelf te rijden, het bij een Mede-Tweaker af te halen of op te laten sturen. Als het maar gewoon goed gebeurt
Ik heb er geen problemen mee om zelf te rijden, het bij een Mede-Tweaker af te halen of op te laten sturen. Als het maar gewoon goed gebeurt
Ik zou ook gerust willen rijden maar ik zie dat het om een preorder bonus gaat. Ik vrees ervoor dat je deze dus niet kan ophalen in de winkel dan?Dubrillion schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:09:
Wat is uiteindelijk de makkelijkste manier om gebruik te maken van deze Saturn actie?
Daar ben ik ook bang voor. Misschien dat je de telefoon reserveert en af kan halen en dan de koptelefoon kan aanvragen. Echter moet deze dan natuurlijk naar een Nederlands adres.33Fraise33 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:22:
[...]
Ik zou ook gerust willen rijden maar ik zie dat het om een preorder bonus gaat. Ik vrees ervoor dat je deze dus niet kan ophalen in de winkel dan?

@33Fraise33 @Dubrillion
Even vanuit mijn ervaring van vorig jaar toen je ook een Bose headset kreeg bij de Pixel 5:
De headset krijg je inderdaad niet direct bij het kopen van de telefoon. Er komt een website beschikbaar waar je na aankoop de headset aan kan vragen, ik neem aan op basis van IMEI-nummer, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat je daar een Nederlands Duits adres op moet geven. Een doorstuur adres heeft geen zin, want je kunt maar 2 koptelefoons per adres opgeven, dus bij een doorstuur adres wordt het niet goedgekeurd. Vervolgens kan het een aantal weken tot maanden duren totdat de koptelefoon naar dat adres gestuurd wordt. Ik had geluk dat dit al na ongeveer 2 weken was, maar er zijn ook mensen die er bijna een half jaar op gewacht hebben.
Even vanuit mijn ervaring van vorig jaar toen je ook een Bose headset kreeg bij de Pixel 5:
De headset krijg je inderdaad niet direct bij het kopen van de telefoon. Er komt een website beschikbaar waar je na aankoop de headset aan kan vragen, ik neem aan op basis van IMEI-nummer, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat je daar een Nederlands Duits adres op moet geven. Een doorstuur adres heeft geen zin, want je kunt maar 2 koptelefoons per adres opgeven, dus bij een doorstuur adres wordt het niet goedgekeurd. Vervolgens kan het een aantal weken tot maanden duren totdat de koptelefoon naar dat adres gestuurd wordt. Ik had geluk dat dit al na ongeveer 2 weken was, maar er zijn ook mensen die er bijna een half jaar op gewacht hebben.
Dat het maanden duurt voor de koptelefoon arriveert vind ik niet z'n probleem. Als deze maar uberhaupt aankomt!LoeWn schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:36:
@33Fraise33 @Dubrillion
De headset krijg je inderdaad niet direct bij het kopen van de telefoon. Er komt een website beschikbaar waar je na aankoop de headset aan kan vragen, ik neem aan op basis van IMEI-nummer, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat je daar een Nederlands adres op moet geven. Een doorstuur adres heeft geen zin, want je kunt maar 2 koptelefoons per adres opgeven, dus bij een doorstuur adres wordt het niet goedgekeurd. Vervolgens kan het een aantal weken tot maanden duren totdat de koptelefoon naar dat adres gestuurd wordt. Ik had geluk dat dit al na ongeveer 2 weken was, maar er zijn ook mensen die er bijna een half jaar op gewacht hebben.
Bij mij, en een vriend, is het vorig jaar via Amazon.co.uk misgegaan wat de Pixel 5 actie betreft. Werd afgekeurd omdat we geen UK adres hadden ingevuld.
In Duitsland zou dit dus wel kunnen? Laten doorsturen via een fwd service en vervolgens een NL adres gebruiken?
In Duitsland zou dit dus wel kunnen? Laten doorsturen via een fwd service en vervolgens een NL adres gebruiken?
Is er al iets bekend over het draaien van custom roms? Zeker nu ze een eigen processer geburiken en een aparte security chip hebbben. Zal de bootloader nog gewoon te unlocken zijn?
Had je de headset rechtstreeks naar Nederland laten versturen? Ik dacht dat dat bij veel mensen juist niet lukte. En waar had je de bestelling van de telefoon zelf geplaatst?LoeWn schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:36:
@33Fraise33 @Dubrillion
De headset krijg je inderdaad niet direct bij het kopen van de telefoon. Er komt een website beschikbaar waar je na aankoop de headset aan kan vragen, ik neem aan op basis van IMEI-nummer, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wel zeker weet, is dat je daar een Nederlands adres op moet geven. Een doorstuur adres heeft geen zin, want je kunt maar 2 koptelefoons per adres opgeven, dus bij een doorstuur adres wordt het niet goedgekeurd. Vervolgens kan het een aantal weken tot maanden duren totdat de koptelefoon naar dat adres gestuurd wordt. Ik had geluk dat dit al na ongeveer 2 weken was, maar er zijn ook mensen die er bijna een half jaar op gewacht hebben.
@TexMex
Ah Sorry, ik heb 'Nederlands adres' getypt ipv Duits. Het kan juist GEEN Nederlands adres zijn, het moet een Duits adres zijn.
Ik heb gebruik gemaakt van een hele aardige Tweaker die het tegen een kleine vergoeding vanuit zijn vriendin uit Duitsland mee naar Nederland genomen heeft en doorgestuurd naar mij, waar ik nog steeds zeer dankbaar voor ben
Ik heb het dus vanuit Saturn besteld en naar zijn vriendin in Duitsland laten bezorgen.
Ah Sorry, ik heb 'Nederlands adres' getypt ipv Duits. Het kan juist GEEN Nederlands adres zijn, het moet een Duits adres zijn.
Ik heb gebruik gemaakt van een hele aardige Tweaker die het tegen een kleine vergoeding vanuit zijn vriendin uit Duitsland mee naar Nederland genomen heeft en doorgestuurd naar mij, waar ik nog steeds zeer dankbaar voor ben
[ Voor 10% gewijzigd door LoeWn op 08-10-2021 11:32 ]
@LoeWn Duidelijk, geen Nederlands adres voor de headset dus!
Via een mede-Tweaker is inderdaad een mooie oplossing. Ik ga nog even bedenken hoe ik het ga regelen.
Via een mede-Tweaker is inderdaad een mooie oplossing. Ik ga nog even bedenken hoe ik het ga regelen.
Hier ook zeer grote interesse voor de betreffende actie! Ik zit er aan te denken om Huifkar of MailboxDE te gebruiken. Dat kan voor de telefoon natuurlijk prima, alleen wanneer weet je wanneer de koptelefoon binnenkomt.. Dat blijft een lastige
Zoals eerder aangegeven: Max 2 koptelefoons per Duits adres. Dus tenzij je de enige bent die Huifkar of MailboxDE voor deze actie gaat gebruiken, acht ik de kans kleinKwakkies schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:30:
Hier ook zeer grote interesse voor de betreffende actie! Ik zit er aan te denken om Huifkar of MailboxDE te gebruiken. Dat kan voor de telefoon natuurlijk prima, alleen wanneer weet je wanneer de koptelefoon binnenkomt.. Dat blijft een lastige
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Komende vanaf een jaartje iPhone na daarvoor jarenlang Pixels gebruikt te hebben ben ik toch bang voor één ding: de accuduur. Ik hoop niet dat ik voor de enorme P6 Pro moet gaan om daar een iets beter gevoel bij te krijgen, zoals ook al het geval was bij Pixel4 vs Pixel4XL.
Met m'n "reserve"-Pixel4XL (met de laatste Android12beta) zit ik na een krap uurtje screentime alweer op 70%. Met de iPhone (12) heb ik in een jaar tijd werkelijk nooit battery-anxiety gehad.
Met m'n "reserve"-Pixel4XL (met de laatste Android12beta) zit ik na een krap uurtje screentime alweer op 70%. Met de iPhone (12) heb ik in een jaar tijd werkelijk nooit battery-anxiety gehad.
ik snap niet zo goed dat een verschil tussen de 6 en 6Pro van 3,5 mm hoogte en 0.7 mm een dealbreaker moet zijn voor sommige mensen om de pro links te laten liggen. Toegegeven.... ik was er bijna ook ingetrapt.. Ik heb gewoon mijn samsung S20fe opgemeten en die is "maar" 4mm kleiner dan de Pixel 6 pro. Dat gaat hem echt wel worden
Én +€250pox-ie schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:19:
ik snap niet zo goed dat een verschil tussen de 6 en 6Pro van 3,5 mm hoogte en 0.7 mm
Maarehm... waar haal je die afmetingen vandaan?
Ik vind het wel een hele aparte marketing strategie van Google, dan heb ik het vooral over de marketing in de US. Ze zijn nu langer dan een maand, de Pixel 6 serie aan het promoten, met (grote) foto's op billboards enzo, maar denkend vanuit een "normaal" consument, als die gene dan zo een advertentie ziet en interesse heeft om het te kopen, dan wil die gene het wel gelijk kunnen bestellen en zo niet op zijn minst kunnen pre-orderen. Maar als die gene even een winkel binnenloopt dan kan hij hem niet in het echt zien, behalve toevallig bij een google store waar je hem niet eens in je handen kan pakken, en als hij het dan thuis gaat opzoeken op het internet, dan kan hij bijna niks anders vinden dan geruchten en leaks.
Ik zou denken, dat het verstandig is om pas vanaf deze week te beginnen met promoten op billboards, en dan nog met de tekst erbij dat het tentoongesteld en pre-orderen vanaf 19 Oktober mogelijk is. Of is mijn perceptie van een "normale" consument nou verkeed? Als een Tweaker, kan ik begrijpen dat je informatie opzoekt over het telefoon en wacht totdat hij uitkomt, maar dat verwacht ik niet van iedereen.
Ik zou denken, dat het verstandig is om pas vanaf deze week te beginnen met promoten op billboards, en dan nog met de tekst erbij dat het tentoongesteld en pre-orderen vanaf 19 Oktober mogelijk is. Of is mijn perceptie van een "normale" consument nou verkeed? Als een Tweaker, kan ik begrijpen dat je informatie opzoekt over het telefoon en wacht totdat hij uitkomt, maar dat verwacht ik niet van iedereen.
Er zullen vast en zeker onderzoeken hebben plaatsgevonden hoe zij dit het beste kunnen promoten.. Dat gezegd te hebben, bekijk ik het iets anders. Door vroegtijdig te promoten creëer je een hype, zorg je wellicht dat mensen wachten op je phone ipv nu of een maand terug een phone te kopen en mis je deze klanten dus (mogelijk) niet. Door de hype zal het bij sommige wellicht ook een "hebbeding" worden, waardoor ze hem kopen ondanks dat het niet helemaal is wat ze zoeken.yeth3119 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:27:
Ik vind het wel een hele aparte marketing strategie van Google, dan heb ik het vooral over de marketing in de US. Ze zijn nu langer dan een maand, de Pixel 6 serie aan het promoten, met (grote) foto's op billboards enzo, maar denkend vanuit een "normaal" consument, als die gene dan zo een advertentie ziet en interesse heeft om het te kopen, dan wil die gene het wel gelijk kunnen bestellen en zo niet op zijn minst kunnen pre-orderen. Maar als die gene even een winkel binnenloopt dan kan hij hem niet in het echt zien, behalve toevallig bij een google store waar je hem niet eens in je handen kan pakken, en als hij het dan thuis gaat opzoeken op het internet, dan kan hij bijna niks anders vinden dan geruchten en leaks.
Kortom, zoveel mensen zoveel wensen 😂
Het lijkt er soms op dat Google geen toestellen wilt verkopen ...yeth3119 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:27:
Hun marketing is kansloos en hun afzetmarkten zijn totaal onlogisch.
Dit is al jaren zo met hun smartphones terwijl ze in diezelfde 'verstoten' markten wel allerlei smartspeakers, domotica en Chromecast hardware verkopen.
Het is al jaren een zooitje.
Hun leaks zijn bewust en ze hebben een extreem lange aanloop waardoor het vreselijk lang duurt (gevoel) eer het toestel er ook daadwerkelijk komt.
Hun presentaties zijn vaak ook best lachwekkend waarbij ze andere merken na proberen te doen en soms bepaalde functies hypen waar niemand op wacht en keuzes maken die vrijwel niemand snapt.
Nee, Google snapt software heel goed. Maar hun marketing is ronduit trash, onlogisch, en vaak te laat.
Als je nu kijkt naar de 6 serie dan komt het erg laat, en je zult zien dat de Tensor soc tegen gaat vallen want we zijn alweer vele maanden verder en de nieuwste Exynos staat voor de deur net als de SD898 en de A15 is net uit en die is sowieso next gen.
Google maakt soms het verschil met software maar zelden tot nooit zijn ze innovatief qua hardware.
De 6 vind ik niks speciaals en ook de prijs zeker niet en mischien dat de 6 Pro het verschil gaat maken.
We gaan het wel zien.
Je hebt een punt, maar dat lijkt mij vooral geldig voor mensen zoals op deze forum. Ik zie niet zo snel een gewone consument wachten op een smartphone en al helemaal niet als je het nergens kan bezichtigen.beyazz06 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Er zullen vast en zeker onderzoeken hebben plaatsgevonden hoe zij dit het beste kunnen promoten.. Dat gezegd te hebben, bekijk ik het iets anders. Door vroegtijdig te promoten creëer je een hype, zorg je wellicht dat mensen wachten op je phone ipv nu of een maand terug een phone te kopen en mis je deze klanten dus (mogelijk) niet. Door de hype zal het bij sommige wellicht ook een "hebbeding" worden, waardoor ze hem kopen ondanks dat het niet helemaal is wat ze zoeken.
Kortom, zoveel mensen zoveel wensen 😂
Mij hoor je zeker niet erover klagen, maar ik kon hun strategie niet plaatsen omdat ze met de Pixel 6 serie de massa mensen willen bereiken. Vandaar mijn reactie op deze forum.
Terwijl het niet zo moeilijk hoeft te zijn. Het hoeft echt geen perfect uitgevoerde marketing te zijn, maar alles wat ik tot nu toe heb gezien is tegen intuitie en compleet het tegenovergestelde van wat de overige merken allemaal doen. Het wordt opzettelijk gedaan, maar kan de beredenering erachter niet achterhalenBomberman71 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:12:
[...]
Het lijkt er soms op dat Google geen toestellen wilt verkopen ...
Hun marketing is kansloos en hun afzetmarkten zijn totaal onlogisch.
Dit is al jaren zo met hun smartphones terwijl ze in diezelfde 'verstoten' markten wel allerlei smartspeakers, domotica en Chromecast hardware verkopen.
Het is al jaren een zooitje.
Hun leaks zijn bewust en ze hebben een extreem lange aanloop waardoor het vreselijk lang duurt (gevoel) eer het toestel er ook daadwerkelijk komt.
Hun presentaties zijn vaak ook best lachwekkend waarbij ze andere merken na proberen te doen en soms bepaalde functies hypen waar niemand op wacht en keuzes maken die vrijwel niemand snapt.
Nee, Google snapt software heel goed. Maar hun marketing is ronduit trash, onlogisch, en vaak te laat.
Als je nu kijkt naar de 6 serie dan komt het erg laat, en je zult zien dat de Tensor soc tegen gaat vallen want we zijn alweer vele maanden verder en de nieuwste Exynos staat voor de deur net als de SD898 en de A15 is net uit en die is sowieso next gen.
Google maakt soms het verschil met software maar zelden tot nooit zijn ze innovatief qua hardware.
De 6 vind ik niks speciaals en ook de prijs zeker niet en mischien dat de 6 Pro het verschil gaat maken.
We gaan het wel zien.

Tegenwoordig vindt ik pure rekenkracht niet eens heel belangrijk, dat de ene net iets beter is dan een ander maakt niet het verschil, als het maar goed is geoptimaliseerd en alles goed en snel werkt. Zou het dan wel raar vinden als ze op 19 Oktober gaan pronken met hun CPU. Verwacht wel dat ze iets gaan zeggen over dat het hun eigen soc is en dat de Neural Core sterk is, maar vanuit raw performance denk ik niet dat ze daar een woord vies aan gaan maken.
En dat is het hem juist met dit soort Soc's: optimized ...Tegenwoordig vindt ik pure rekenkracht niet eens heel belangrijk, dat de ene net iets beter is dan een ander maakt niet het verschil, als het maar goed is geoptimaliseerd en alles goed en snel werkt. Zou het dan wel raar vinden als ze op 19 Oktober gaan pronken met hun CPU. Verwacht wel dat ze iets gaan zeggen over dat het hun eigen soc is en dat de Neural Core sterk is, maar vanuit raw performance denk ik niet dat ze daar een woord vies aan gaan maken.
De enige die dat gaat doen is Google zelf want alle andere 3rd party apps gaan echt geen rekening houden met die soc die 0.1% marktaandeel heeft.
Een Google agenda, Gmail, en 80% van de andere Google software heeft er geen baat bij.
Het zal denk ik puur de dicteer software, camera en mischien accubeheer er baat bij hebben.
Ik blijf het een interessant toestel vinden, zeker nu ze realitische storage opties hebben (dus ook 512GB), alle reguliere flagship features (wireless, fast charge, IP rating, multiple lenses, etc) en ik het er ook mooi uit vind zien.
Enne de massa aanspreken met de 6 serie, tja dat gaat nooit lukken want vrijwel niemand kent de Google pixel (percentage gewijs, en dan praat ik over reguliere mensen en niet de freaks), en hun duistere verkoopmarkten helpen daar ook niet bij.
Ben blij dat ze gestopt zijn met hun zielige reclames waarbij ze andere merken belachelijk maken om vervolgens later hetzelfde te doen (en vaak nog slechter).
YouTube: Google Pixel 6 pro Assembly Video Leack | Google Pixel 6pro leacked|...
Het assembleren van de Pixel 6 Pro is ook gelekt
Het assembleren van de Pixel 6 Pro is ook gelekt
hier en hiercatchingfire schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:23:
[...]
Én +€250![]()
Maarehm... waar haal je die afmetingen vandaan?
hier is mijn vergelijking met mijn huidige telefoon.
over de prijs had ik het niet... maar dat is begrijpelijk als je daar een keuze over maakt.
[ Voor 14% gewijzigd door pox-ie op 09-10-2021 16:43 ]
Toch waren er bij de Pixel 5A ook uitgelekte afmetingen die al op GSMArena stonden, maar achteraf niet helemaal juist bleken te zijn. Dit zegt dus nog niet alles.pox-ie schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:38:
[...]
hier en hier
hier is mijn vergelijking met mijn huidige telefoon.
over de prijs had ik het niet... maar dat is begrijpelijk als je daar een keuze over maakt.
Overigens heeft evleaks weer wat informatie te pakken over de Pixel 6 en Pixel 6 Pro. De ondersteuning van vijf jaar wordt hierin bevestigd en ook wordt er ingegaan op de specificaties.
Edit: De betreffende pagina's van Carphone Warehouse zijn inmiddels offline gehaald. Hier voor de liefhebber nog een kopie.
[ Voor 12% gewijzigd door TexMex op 10-10-2021 11:54 ]
Wat valt je op als je naar de afmetingen die op die site staan kijkt?:
Google Pixel 4 XL : 160.4 x 75.1 x 8.2 mm
Google Pixel 6 : 160.4 x 75.1 x 8.2 mm
Google Pixel 6 Pro : 163.9 x 75.8 x 8.9 mm
edit: zie nu pas dat het hierboven al gedeeld is...
Dit ziet er best legit uit toch?:
P6: https://web.archive.org/w...pixel6-river-content.html
P6 Pro: https://web.archive.org/w...l6-pro-river-content.html
[ Voor 4% gewijzigd door catchingfire op 09-10-2021 21:05 ]
Mwah, ik woon in de VS en zie eigenlijk niks van de Pixel. Geen billboards, reclame, niet eens toestellen in de winkel. Best Buy had een Pixel afdeling maar de nieuwste daar was de 5. Mijn vrouw heeft toevallig op mijn aanbelevelen de 5a gekocht vorige week maar ze wist niet eens dat die bestond.yeth3119 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:27:
[ Voor 55% gewijzigd door The Realone op 09-10-2021 22:50 ]
Het gaat hier juist om het creëren van een hype, op die manier creëer je iets speciaals rondom je telefoon. Daarnaast is de nieuwe iPhone net uit, uiteraard wil je ervoor ook proberen consumenten te laten twijfelen. Een high end mobiel koop je niet als een pak melk, dus je theorie van je ziet een Billboard en loopt meteen een winkel binnen klopt zeker niet voor dit segment. Het is misschien niet je smaak maar een bedrijf als Google weet meer van marketing dan een ieder van ons hier 😉yeth3119 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 07:27:
Max. 5 jaar security updates, wat al meer is dan de 4 (?) nu op de Pixel 5. Er wordt helaas niks gerept over OS updates, dus dit zal wel op de gebruikelijke 3 uitkomen. Had nu juist gehoopt dat daar verandering in zou komen. Geen mega dealbreaker wat mij betreft, mits het een subliem toestel blijkt te zijn. Maar zeker een gemiste kans.TexMex schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:09:
[...]De ondersteuning van vijf jaar wordt hierin bevestigd en ook wordt er ingegaan op de specificaties.
De geruchten zeggen 4 updates, dus minstens tot en met Android 16. Daarna nog 1 jaar security updates.R86Bakker schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Max. 5 jaar security updates, wat al meer is dan de 4 (?) nu op de Pixel 5. Er wordt helaas niks gerept over OS updates, dus dit zal wel op de gebruikelijke 3 uitkomen. Had nu juist gehoopt dat daar verandering in zou komen. Geen mega dealbreaker wat mij betreft, mits het een subliem toestel blijkt te zijn. Maar zeker een gemiste kans.
Bij de advertentie van Saturn staat alleen black. Iemand een idee of de andere kleuren ook meteen beschikbaar zullen zijn?
Er gingen wel geruchten dat niet alle kleuren naar alle regio's komen.ChromeFR schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:17:
Bij de advertentie van Saturn staat alleen black. Iemand een idee of de andere kleuren ook meteen beschikbaar zullen zijn?
Ik hoop het wel. Al kan ik mezelf een beetje en ga ik voor zwart met een dbrand skin als ik een kleurtje wil.
Ik vind de ''rode en groene'' Pixel 6 wel erg gaaf! Ook wel weer een keer wat anders
Ik begin ook zoetjesaan uit te kijken naar een nieuw toestel: ik loop nu rond met een S10 wiens batterij stilaanbegint te verminderen en vooral de charging port die slecht contact begint te maken (en een camera upgrade is altijd leuk).
Nu heb ik nooit de Pixel telefoons gevolgd, dus ik zit met een vraag/opmerking:
We weten dat Google het niet al te nauw neemt met privacy (data is nu eenmaal hun businessmodel). Zit er een verschil tussen een Pixel en een third-party Android phone op dat vlak?
-> Aan de ene kant denk ik: Je haalt er een third-party met een pak bloatware tussenuit. Dus je zal net minder partijen van data voorzien
=> Anderzijds vraag ik me af of Google er niet in slaagt net meer data te verzamelen van Pixel users omdat ze nu nóg dichter bij de bron zitten. Door ipv enkel het OS, ook nog eens de andere componenten te voorzien?
Vermoedelijk is een dergelijke discussie al eens gepasseerd in een eerder Pixel topic, maar ik kon het niet op 1-2-3 vinden...
Nu heb ik nooit de Pixel telefoons gevolgd, dus ik zit met een vraag/opmerking:
We weten dat Google het niet al te nauw neemt met privacy (data is nu eenmaal hun businessmodel). Zit er een verschil tussen een Pixel en een third-party Android phone op dat vlak?
-> Aan de ene kant denk ik: Je haalt er een third-party met een pak bloatware tussenuit. Dus je zal net minder partijen van data voorzien
=> Anderzijds vraag ik me af of Google er niet in slaagt net meer data te verzamelen van Pixel users omdat ze nu nóg dichter bij de bron zitten. Door ipv enkel het OS, ook nog eens de andere componenten te voorzien?
Vermoedelijk is een dergelijke discussie al eens gepasseerd in een eerder Pixel topic, maar ik kon het niet op 1-2-3 vinden...
[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 11-10-2021 10:13 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Tenzij de derde partij Google services uit Android niet meelevert, eigenlijk niet. Misschien zelfs wel slechter, je stuurt net zo veel data naar Google als met een pixel, en je stuurt ook nog eens data naar de fabrikant.Jebus4life schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:12:
Share and Enjoy!
Uiteindelijk staat het Android OS ook op je Samsung S10 (ik heb hetzelfde model en kijk nu naar de Pixel 6)
Samsung heeft daarnaast nog zijn eigen apps draaien die ongetwijfeld ook hun eigen data verzamelen. Dus ergens denk ik dat je beter een Pixel kan hebben dan een Samsung.
Samsung heeft daarnaast nog zijn eigen apps draaien die ongetwijfeld ook hun eigen data verzamelen. Dus ergens denk ik dat je beter een Pixel kan hebben dan een Samsung.
Na m'n front camera heeft nu ook de achterkant het begeven op m'n 1+7pro dus die Pixel kan me niet snel genoeg komen...
Gelukkig komt ie hier in Frankrijk hopelijk gelijk beschikbaar.
Hier een s8 in gebruik tijdelijk maar manmanman wat is me dat een zooitje traag als je hoger hz e.d. bent gewend..JekylandHyde schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:16:
Na m'n front camera heeft nu ook de achterkant het begeven op m'n 1+7pro dus die Pixel kan me niet snel genoeg komen...
Pixel 6/Pro kan me niet snel genoeg arriveren
Geen 512GB-versie van de Pixel 6 Pro in Europa, zo lijkt het...
Namen van de toestellen;
Pixel 6
- Kinda Coral
- Sorta Seafoam
- Stormy Black
Pixel 6 Pro
- Sorta Sunny
- Cloudy White
- Stormy Black
Namen van de toestellen;
Pixel 6
- Kinda Coral
- Sorta Seafoam
- Stormy Black
Pixel 6 Pro
- Sorta Sunny
- Cloudy White
- Stormy Black
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat vind ik ergens wel jammer. Ik heb een S10 met 512gb en zelfs die begint voor de helft voor te lopen. De 256Gb versie had het minimaal geworden uiteraard.
Eerst even kijken wat het prijs verschil dat nog is naar de Pro versie. En of het camera verschil nog een groot verschil gaat brengen.
Eerst even kijken wat het prijs verschil dat nog is naar de Pro versie. En of het camera verschil nog een groot verschil gaat brengen.
In die link worden er ook hele andere bedragen gecommuniceerd dan wat we in de advertentie van Saturn hebben gezien. Ik hoop echt dat de prijzen van Saturn correct zijn.CLB schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:35:
Geen 512GB-versie van de Pixel 6 Pro in Europa, zo lijkt het...
Namen van de toestellen;
Pixel 6
- Kinda Coral
- Sorta Seafoam
- Stormy Black
Pixel 6 Pro
- Sorta Sunny
- Cloudy White
- Stormy Black
Zie: https://prnt.sc/1vpmfvd, hij reageert zelf al dat de prijzen een gok zijnyeth3119 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:04:
[...]
In die link worden er ook hele andere bedragen gecommuniceerd dan wat we in de advertentie van Saturn hebben gezien. Ik hoop echt dat de prijzen van Saturn correct zijn.
Edit: en hier geeft hij de Europeese prijzen: https://prnt.sc/1vpmkk5 welke overeenkomen met de advertentie van Saturn. Lijkt dus correct te zijn ja!
[ Voor 16% gewijzigd door Toxic_Dreams op 11-10-2021 15:11 ]
Nog wat info over de camera's
https://chromeunboxed.com...6-pro-camera-differences/
[ Voor 19% gewijzigd door jimmypop1 op 11-10-2021 19:25 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zelf ben ik altijd erg fan van de cases van Spigen. De website daarom een beetje in de gaten gehouden en zie zojuist dat de cases voor de Pixel 6/Pro erop staan
https://www.spigen.com/collections/pixel-6
Heb even een vergelijkje gemaakt met Spigen Liquid Air case-sizes:maxjuh schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Zelf ben ik altijd erg fan van de cases van Spigen. De website daarom een beetje in de gaten gehouden en zie zojuist dat de cases voor de Pixel 6/Pro erop staan. Gelijk ook een besteld, dan heb ik die alvast.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| iPhone 12 (Pro) : 7,5*15,1cm iPhone 12 Pro Max: 8,2*16,5cm iPhone 13 : 7,5*15,0cm iPhone 13 Pro Max: 8,2*16,4cm Pixel 5 : 7,4*14,9cm Pixel 4XL : 7,9*16,4cm Pixel 6 : 7,9*16,3cm Pixel 6 Pro : 8,0*16,8cm |
Het zijn niet bepaald kleine telefoons...
[ Voor 27% gewijzigd door catchingfire op 13-10-2021 14:17 ]
Caseology idem. Vind de cases niet mooi.. benieuwd naar de cases van Google zelf
https://www.caseologycases.com/collections/pixel-6-pro
https://www.caseologycases.com/collections/pixel-6
https://www.caseologycases.com/collections/pixel-6-pro
https://www.caseologycases.com/collections/pixel-6
k denk dat ik de mijn bij Fnac.fr ga bestellen, dan hoef ik ook geen extra 100 tot 150€ te betalen voor de grijze inport. Garantie is gewoon te regelen via Fnac
Versturen ze naar België en Nederland Fnac.fr ?
LeStef schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:08:
k denk dat ik de mijn bij Fnac.fr ga bestellen, dan hoef ik ook geen extra 100 tot 150€ te betalen voor de grijze inport. Garantie is gewoon te regelen via Fnac
Fnac.fr volgens mij niet, fnac.com verstuurt wel naar NL.jimmypop1 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:44:
Versturen ze naar België en Nederland Fnac.fr ?
Naar Nederland weet ik niet maar naar BE doen ze wel.
Geruchten :
https://www.notebookcheck...bench-5-run.572196.0.html
Geruchten :
https://www.notebookcheck...bench-5-run.572196.0.html
Dat zou wel niet zo indrukwekkend zijn.
Nu ben ikzelf absoluut geen power user, dus of het mij veel zou uitmaken is maar de vraag (mijn S10 is nog steeds snel zat en de S10 haalt geen 2000 punten). Maar qua multicore scheelt dat eigenlijk wel bijzonder veel
Nu ben ikzelf absoluut geen power user, dus of het mij veel zou uitmaken is maar de vraag (mijn S10 is nog steeds snel zat en de S10 haalt geen 2000 punten). Maar qua multicore scheelt dat eigenlijk wel bijzonder veel
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bwa op zich waren de Pixels nooit gekend voor hun snelle hardware, waren meestal minimum één generatie achter en voor de Pixel 5 hadden ze zelfs een midrange soc gekozen.
Het is meer hoe ze het optimaliseren zodat software en hardware perfect samen werken.
Gezien dat ze weinig toestellen hebben om te ondersteunen zal dit niet zo moeilijk zijn.
Het is meer hoe ze het optimaliseren zodat software en hardware perfect samen werken.
Gezien dat ze weinig toestellen hebben om te ondersteunen zal dit niet zo moeilijk zijn.
https://twitter.com/_snoo...el-6-updates-2-3039709%2F
4 jaar OS updates en 5 jaar security Patches.
Ben benieuwd of een ander partij zoals Samsung hierover heengaan.
4 jaar OS updates en 5 jaar security Patches.
Ben benieuwd of een ander partij zoals Samsung hierover heengaan.
Mijn laatste 6 telefoons hadden allemaal een Spigen Thin Fit.maxjuh schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Zelf ben ik altijd erg fan van de cases van Spigen. De website daarom een beetje in de gaten gehouden en zie zojuist dat de cases voor de Pixel 6/Pro erop staan. Gelijk ook een besteld, dan heb ik die alvast.
Jammer dat de 6 weer groter moet zijn dan de 5. De 5 had voor mij het perfecte formaat.catchingfire schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
Heb even een vergelijkje gemaakt met Spigen Liquid Air case-sizes:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 iPhone 12 (Pro) : 7,5*15,1cm iPhone 12 Pro Max: 8,2*16,5cm iPhone 13 : 7,5*15,0cm iPhone 13 Pro Max: 8,2*16,4cm Pixel 5 : 7,4*14,9cm Pixel 4XL : 7,9*16,4cm Pixel 6 : 7,9*16,3cm Pixel 6 Pro : 8,0*16,8cm
Het zijn niet bepaald kleine telefoons...
[ Voor 36% gewijzigd door dimmak op 14-10-2021 10:01 ]
Zoals eerder gezegd, die zal prima staan in mijn spigen case.
Nog niet besteld maar enorm fan van. Mijn Pixel 3 is al diverse keren gered van een gewisse dood dankzij de c ase van spigen.
Enige waar ik nog over twijfel (ten opzichte van de 3) is het formaat. Ik moet even langs de mediamarkt voor gelijke formaten om even te voelen. De 3 was voor mij perfect qua g rootte eigenlijk...
[ Voor 14% gewijzigd door -Splash- op 14-10-2021 11:19 ]
Al jaren groot fan van de Spigen Tough Armor! Die laat de 6 pro er ook weer prima uitzien. Nu even afwachten of hij in NL een beetje te krijgen is (het toestel)-Splash- schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Zoals eerder gezegd, die zal prima staan in mijn spigen case.
Nog niet besteld maar enorm fan van. Mijn Pixel 3 is al diverse keren gered van een gewisse dood dankzij de c ase van spigen.
Enige waar ik nog over twijfel (ten opzichte van de 3) is het formaat. Ik moet even langs de mediamarkt voor gelijke formaten om even te voelen. De 3 was voor mij perfect qua g rootte eigenlijk...
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Wow. Dat is flink.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik heb zo'n vermoeden (en ik hoop het ook) dat ChromeUnboxed een aantal dingen door elkaar haalt. Ik denk dat Google de frontcamera bedoelt met die "11.1MP ultrawide with 4K", en niet de groothoekcamera op de achterkant. Kan het me namelijk bijna niet voorstellen dat de Pixel 6 (non-Pro) geen 4K kan schieten met z'n groothoekcamera op de achterkant.jimmypop1 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:25:
Nog wat info over de camera's
Hier ook altijd de Spigen Thin Fit gehad. Nu voor het eerst voor Rugged Armor gegaan. Ik heb het idee dat mijn huidige Pixel 3 toch net iets te weinig beschermd was, en daardoor toch aardig wat beschadigingen heeft opgelopen. Of ik gooi er gewoon teveel meedimmak schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Mijn laatste 6 telefoons hadden allemaal een Spigen Thin Fit.Op zich ziet de case er wel prima uit, toch jammer van het grote gat.
[...]
Jammer dat de 6 weer groter moet zijn dan de 5. De 5 had voor mij het perfecte formaat.
Ah ik heb de rugged voor mijn 3. Ook super blij mee, tough ziet er ook goed uit. Zag ook de slim case, heeft een vakje voor een bankpasje. Ook niet verkeerd.Henkie schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:22:
[...]
Al jaren groot fan van de Spigen Tough Armor! Die laat de 6 pro er ook weer prima uitzien. Nu even afwachten of hij in NL een beetje te krijgen is (het toestel)
Zie wel dat de rugged versie ook een bump heeft.
Het fijne aan de rugged is dat het randen om het scherm heeft die hoger zijn waardoor het scherm beter beschermd is.maxjuh schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Hier ook altijd de Spigen Thin Fit gehad. Nu voor het eerst voor Rugged Armor gegaan. Ik heb het idee dat mijn huidige Pixel 3 toch net iets te weinig beschermd was, en daardoor toch aardig wat beschadigingen heeft opgelopen. Of ik gooi er gewoon teveel mee.
Goed nieuws !
Marketing Google Pixel 6 bevestigt: vijf jaar updates, snellere chip en meer – update - https://www.androidplanet...es-snellere-chip-en-meer/
Marketing Google Pixel 6 bevestigt: vijf jaar updates, snellere chip en meer – update - https://www.androidplanet...es-snellere-chip-en-meer/
Spigen Liquid Air cases binnen voor de 6 en 6 Pro. Eerste indruk: de size valt me mee. Had de 6 Pro als gigantisch verwacht maar tov de 4XL is het te doen.
De hoeken van de case zijn wat minder rond dan die van de 4XL. De 4XL past net in de case van de 6 Pro, heeft verticaal beetje ruimte over. De 4XL past niet in de case van de 6.
Edit: bij Amazon zijn deze cases voor €12/stuk te bestellen en binnen twee dagen in huis.
De hoeken van de case zijn wat minder rond dan die van de 4XL. De 4XL past net in de case van de 6 Pro, heeft verticaal beetje ruimte over. De 4XL past niet in de case van de 6.
Edit: bij Amazon zijn deze cases voor €12/stuk te bestellen en binnen twee dagen in huis.
[ Voor 12% gewijzigd door catchingfire op 14-10-2021 20:35 ]
Ik zit dus juist een beetje in de knoop met de afmetingen. Ik vind het niet eens z'n gek idee om hoesjes te bestellen!catchingfire schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:30:
Spigen Liquid Air cases binnen voor de 6 en 6 Pro. Eerste indruk: de size valt mee. Had de 6 Pro als gigantisch verwacht maar tov de 4XL is het te doen.
Ik heb ook net een Spigen ultra hybrid (met matzwart randje) besteld voor de Pixel 6 ;-)Dubrillion schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:59:
[...]
Ik zit dus juist een beetje in de knoop met de afmetingen. Ik vind het niet eens z'n gek idee om hoesjes te bestellen!
Nu nog Pixel 6 zelf ;-)
Heb je wat fotootjes met je andere Pixel ernaast ofzo? Ziet er best mooi uit zo op de renders...catchingfire schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:30:
Spigen Liquid Air cases binnen voor de 6 en 6 Pro.
EDIT: Even wat reviews gekeken van andere modellen, leuk! Alleen die verzendkosten
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 14-10-2021 21:33 ]
Koop het op Amazon, betaal daar nooit verzendkosten.
Geen idee in hoeverre het klopt, maar volgens de specs op Amazon zijn de afmetingen dan als volgt (is uiteraard de afmeting van de case):catchingfire schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:30:
Spigen Liquid Air cases binnen voor de 6 en 6 Pro. Eerste indruk: de size valt me mee. Had de 6 Pro als gigantisch verwacht maar tov de 4XL is het te doen.
Pixel 6: Productafmeting : 6.35 x 1.27 x 16.51 cm; 50 gram
Pixel 6: Pro Productafmeting: 18 x 9.8 x 1.8 cm; 80 gram
Wel mooie cases trouwens, maar zo te zien gaat ik deze ook weer skippen.. Way to big for me..
[ Voor 5% gewijzigd door beyazz06 op 15-10-2021 11:54 ]
Verwijderd
Ben ik met je eens, wat groot en zwaar worden die telefoons.beyazz06 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:53:
[...]
Geen idee in hoeverre het klopt, maar volgens de specs op Amazon zijn de afmetingen dan als volgt (is uiteraard de afmeting van de case):
Wel mooie cases trouwens, maar zo te zien gaat ik deze ook weer skippen.. Way to big for me..
6 inch is prima maar die lengtes zijn veel te hoog.
Jammer voor mij een no-go.
Ik overweeg de Pixel 6 Pro ter vervanging van m'n OP 7+ Pro. Niet dat ik niet tevreden ben van OP (5T, 6 en 7T Pro gehad), maar wil echt een toestel met clean interface + wireless charging voor in m'n nieuwe auto.
Wat zijn de beste 'bets' om deze te bestellen in België? Fnac.com of .fr? Worden deze toestellen verkocht via Amazon.fr of .de?
Alleszins super benieuwd naar het release event!
Wat zijn de beste 'bets' om deze te bestellen in België? Fnac.com of .fr? Worden deze toestellen verkocht via Amazon.fr of .de?
Alleszins super benieuwd naar het release event!
Ik zag cases voor 12 - 15 euro, met 4 euro verzendkostenLeStef schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 23:46:
Koop het op Amazon, betaal daar nooit verzendkosten.
Heb je Prime? De meeste dingen die ik koop als Prime betaal ik geen verzendkostenCLB schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:58:
[...]
Ik zag cases voor 12 - 15 euro, met 4 euro verzendkosten
Die 18 x 9,8cm klopt niet, dat zijn de afmetingen van het doosjebeyazz06 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:53:
Geen idee in hoeverre het klopt, maar volgens de specs op Amazon zijn de afmetingen dan als volgt (is uiteraard de afmeting van de case):
Heb hierboven een lijstje van Spigen Liquid Air case sizes van verschillende telefoons gepost (data van de Spigen zelf).
[ Voor 4% gewijzigd door catchingfire op 15-10-2021 13:58 ]
Even een vergelijking gemaakt met mijn huidige telefoon met Spigen Rugged Armor hoesje:
S21+ - 6.7 inch - Spigen Rugged Armor
7.95 cm x 16.54 cm x 1.09 cm
Pixel 6 - 6.4 inch - Spigen Rugged Armor
7.90 cm x 16.26 cm x 1.22 cm
Grote bezels moet die Pixel 6 hebben dan... Toch wil ik 'm...
[ Voor 14% gewijzigd door ChromeFR op 15-10-2021 14:55 ]
Wat mis je in je S21+?ChromeFR schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:53:
Even een vergelijking gemaakt met mijn huidige telefoon met Spigen Rugged Armor hoesje:
Ik haak er ff op in, heb zelf de s21ultra gehad hiervoor
Top toestel, doet alles wat het moet doen eigenlijk maar vond de cameras niet super.
Hele marketing erachter doet je geloven het summum van cameras in handen te hebben, neh.. niet echt, prima maar geen pixel of iphone ervaring imo.
Zelfs de skin van samsung kon ik goed hebben, dat was vroeger wel eens anders. Pixel is wel cleaner en heeft de voorkeur.
[ Voor 12% gewijzigd door BigF25 op 15-10-2021 15:25 ]
Nog wat meer afbeeldingen van Evan Blass:
Google Pixel 6:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qimfVzfRLXJUhD2iQ7IFecAo.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SGlq2Yk3U3wpYRNi6XSU3o1m.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kYpdBVaBV5TaKieUBpTJrfKB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D4sGG1XLnFiqRcrY7jtPLlqH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5QA7ggvDrELW3eR34NvlvbSB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1SU90hyRdysmPoNWuYLRsY5P.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pxoa8f5UwSZSUlWbWMebEPMp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YcmtfIKausOX4I54Kok1XVks.jpg?f=user_large)
Google Pixel 6 Pro:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5bHcWxpZzJwF3deuRjUqRxZ7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/edGJWvaStDFlHuN66wuzhztr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x5McANM2P40FlBS7ISQ3vLw7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UFDB9IzF4EOlOMK92EF7LYOt.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/afaLtkIc9NIcHBJLcncuoXMM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NV3xvO0GiHGCa1caFYUYq5ZM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BjtyoORsyIfSn7ghtASkir1j.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pC31NJwfZpLotLqSDMcaxeO8.jpg?f=user_large)
Voor mij persoonlijk wordt het een witte Google Pixel 6 Pro of een groene Google Pixel 6... denk ik
Google Pixel 6:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qimfVzfRLXJUhD2iQ7IFecAo.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SGlq2Yk3U3wpYRNi6XSU3o1m.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kYpdBVaBV5TaKieUBpTJrfKB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D4sGG1XLnFiqRcrY7jtPLlqH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5QA7ggvDrELW3eR34NvlvbSB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1SU90hyRdysmPoNWuYLRsY5P.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pxoa8f5UwSZSUlWbWMebEPMp.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YcmtfIKausOX4I54Kok1XVks.jpg?f=user_large)
Google Pixel 6 Pro:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5bHcWxpZzJwF3deuRjUqRxZ7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/edGJWvaStDFlHuN66wuzhztr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x5McANM2P40FlBS7ISQ3vLw7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UFDB9IzF4EOlOMK92EF7LYOt.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/afaLtkIc9NIcHBJLcncuoXMM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NV3xvO0GiHGCa1caFYUYq5ZM.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BjtyoORsyIfSn7ghtASkir1j.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pC31NJwfZpLotLqSDMcaxeO8.jpg?f=user_large)
Voor mij persoonlijk wordt het een witte Google Pixel 6 Pro of een groene Google Pixel 6... denk ik
Voor mij ook de Witte 6 pro.
Ben erg benieuwd naar de presentatie en de eerste reviews.
En hoewel ik normaal 2 jaar met mijn telefoons doe en ik pas in april/mei weer zou "moeten" switchen.
Denk ik toch dat ik zodra hij in DLD in de schappen ligt ik in de auto stap ;-)
En hoewel ik normaal 2 jaar met mijn telefoons doe en ik pas in april/mei weer zou "moeten" switchen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En haal je 'm dan meteen of wacht je op de gebruikelijke €100-€200 discount op black friday?DarkSide schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:54:
Zag de originele Google cases ook ergens voorbij komen. Nogal dun en plasticy, niet meer die fabric stuff.
Ben erg benieuwd naar de Pre-order aanbiedingen. Als die goed genoeg zijn, dan kan dat mij over de streep trekken. Wel enigszins teleurgesteld dat er geen 512GB Pro lijkt te komen. Maar wie weet....DarkSide schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:54:
Voor mij ook de Witte 6 pro.
Ligt er een beetje aan wanneer hij fysiek in de schappen ligt en ik er naar toe kan gaan.catchingfire schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
En haal je 'm dan meteen of wacht je op de gebruikelijke €100-€200 discount op black friday?![]()
Zag de originele Google cases ook ergens voorbij komen. Nogal dun en plasticy, niet meer die fabric stuff.
Als het beter is om twee weken te wachten wil ik wel kijken.
Maar anders, als ik iets wil....dan wil ik het ook
512 hoeft van mij niet.GroeneThee schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:02:
[...]
Ben erg benieuwd naar de Pre-order aanbiedingen. Als die goed genoeg zijn, dan kan dat mij over de streep trekken. Wel enigszins teleurgesteld dat er geen 512GB Pro lijkt te komen. Maar wie weet....
256 voor mij meer dan prima. Grootste zijn de foto's en de filmpjes. En die sla ik toch op in Google Photos (heb daar 200gb)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Kun/kon je die discount als Nederlander ook krijgen?catchingfire schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
En haal je 'm dan meteen of wacht je op de gebruikelijke €100-€200 discount op black friday?
Hoi!
Iemand een idee of Google nog 'voordeel' geeft aan Pixel 6 (Pro) users, zoals nu het geval is bij de Pixels?
Ik denk dan vooral aan unlimited google foto's.
[ Voor 18% gewijzigd door Cappuccino op 16-10-2021 13:04 ]
Vooralsnog niets van gezien...wel een preorder bonus bij de 6 (Bose headphones)Cappuccino schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:03:
Iemand een idee of Google nog 'voordeel' geeft aan Pixel 6 (Pro) users, zoals nu het geval is bij de Pixels?
Vorig jaar viel Black Friday erg tegen in de Europese Google Stores voor wat betreft de Pixel-telefoons.EWK schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Kun/kon je die discount als Nederlander ook krijgen?
Het lullige met die Pixels is dat alle deals ná de pre-order deal met de Bose-koptelefoon eigenlijk alleen maar slechter zijn. Wil je de koptelefoon graag houden, dan is het een top-deal. Verkoop je hem voor een aardig bedrag, dan is het nog steeds een top-deal.
Alle kortingen die later nog zullen komen, zijn waarschijnlijk minder groot dan het voordeel van de Bose-deal.
Die Bose deal, als Belg en Nederlander, is die alleen maar te krijgen door fysiek langs te gaan bij een Saturn in Duitsland?TexMex schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:22:
[...]
Vorig jaar viel Black Friday erg tegen in de Europese Google Stores voor wat betreft de Pixel-telefoons.
Het lullige met die Pixels is dat alle deals ná de pre-order deal met de Bose-koptelefoon eigenlijk alleen maar slechter zijn. Wil je de koptelefoon graag houden, dan is het een top-deal. Verkoop je hem voor een aardig bedrag, dan is het nog steeds een top-deal.
Alle kortingen die later nog zullen komen, zijn waarschijnlijk minder groot dan het voordeel van de Bose-deal.
@Cappuccino
Als ik de Duitse coupon van Saturn vertaal, dan lijkt het alsof je de Bose opgestuurd krijgt. Er staat ook dat daar een Duits adres voor nodig is. De voorwaardes staan op een site die momenteel nog niet online is. Dus er veel kan ik er nog niet over vinden. But correct me if i'm wrong.
Zelf pre-order ik hem en hoop ik hem ergens in Duitsland op te kunnen pikken
Als ik de Duitse coupon van Saturn vertaal, dan lijkt het alsof je de Bose opgestuurd krijgt. Er staat ook dat daar een Duits adres voor nodig is. De voorwaardes staan op een site die momenteel nog niet online is. Dus er veel kan ik er nog niet over vinden. But correct me if i'm wrong.
Zelf pre-order ik hem en hoop ik hem ergens in Duitsland op te kunnen pikken
@Cappuccino Eigenlijk wel. Trucs met postcodes of doorstuurservices daargelaten, is langsgaan bij een Duitse of Franse winkel (of postfiliaal) je enige optie. Vervolgens kun je de koptelefoon aanvragen op een adres in het land van aanschaf.
In België is fnac.be mogelijk nog een optie, al is de Bose-deal daar waarschijnlijk niet beschikbaar. Daarvoor zou je dan op het Franse fnac.com aangewezen zijn.
Fnac.com is voor Nederlanders waarschijnlijk de simpelste optie om in ieder geval de telefoon te bestellen en geleverd te krijgen. Daarna heb je nog wel een oplossing nodig om de koptelefoon geleverd te krijgen.
Voor indrukken over hoe het vorig jaar ging, kun je het beste hier een kijkje nemen: [Google Pixel 5] Levertijden en prijzen.
In België is fnac.be mogelijk nog een optie, al is de Bose-deal daar waarschijnlijk niet beschikbaar. Daarvoor zou je dan op het Franse fnac.com aangewezen zijn.
Fnac.com is voor Nederlanders waarschijnlijk de simpelste optie om in ieder geval de telefoon te bestellen en geleverd te krijgen. Daarna heb je nog wel een oplossing nodig om de koptelefoon geleverd te krijgen.
Voor indrukken over hoe het vorig jaar ging, kun je het beste hier een kijkje nemen: [Google Pixel 5] Levertijden en prijzen.
[ Voor 31% gewijzigd door TexMex op 16-10-2021 14:03 ]
Bij de Duitse Saturn/Mediamarkt was er de afgelopen jaren vaak enkele weken na de release wegens BF een korting van €100-€200 ja. Voor iedereen die hem daar gewoon afhaalt.EWK schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Kun/kon je die discount als Nederlander ook krijgen?
Ik kom nu van de pixel 3a af en als ik de 6 pro bekijk dan schrik ik toch best. Dan maar geen flagship en derde camera.CLB schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:48:
Nog wat meer afbeeldingen van Evan Blass:
Google Pixel 6:
[Afbeelding: Google Pixel 6]
Google Pixel 6 Pro:
[Afbeelding: Google Pixel 6 Pro]
Ik denk de geel rode of de wit groen 6 dan maar.
Die blackfriday korting was er bij de afgelopen pixel toch niet meer ? Was , dacht ik, jaren lang wel het geval inderdaad t/m de pixel 3 of zo.catchingfire schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
En haal je 'm dan meteen of wacht je op de gebruikelijke €100-€200 discount op black friday?![]()
V&A alleen is genoeg. Dit soort oproepen horen hier niet
[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 16-10-2021 19:34 ]
Spigen case is hier ook binnen voor de 6 Pro. Leuk al die afmetingen maar zo'n case is wel een goede maatstaaf inderdaad. Ik kom van de 6T McLaren en de breedte is identiek, alleen de lengte is fors meer. Alles dat er dan "maar" 0.3 inch bij komt verbaasd me wel, de grotere bezels (in deze tijd) zijn voor mij dan wel de enige downside. De 6 pro komt er nog steeds, maar valt toch wel op. Gelukkig dan wel weer FF speakers erbij, wat het weer enigzins goed maakt.
Een nieuwe dag, een nieuwe Pixel 6 'leak'. Hierin wordt kort de vingerafdruk scanner laten zien, net als de prijs van $999 Australische Dollars (omgekrekend zo'n €640).
https://9to5google.com/2021/10/17/pixel-6-australia-ad/
Lijkt er niet op dat het een Sonische scanner is, net als in de Samsung telefoons?Markelijk schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:05:
Een nieuwe dag, een nieuwe Pixel 6 'leak'. Hierin wordt kort de vingerafdruk scanner laten zien, net als de prijs van $999 Australische Dollars (omgekrekend zo'n €640).
Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires