Klopt, zou goed kunnen. De geruchten zijn ook dat Google een optische scanner gebruikt in plaats van een ultrasonische.Dubrillion schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:12:
[...]
Lijkt er niet op dat het een Sonische scanner is, net als in de Samsung telefoons?
Verschil is overigens niet heel groot, een optische vingerafdrukscanner werkt met een camera en licht, dus hiervoor moet je scherm oplichten, een ultrasonische vingerafdrukscanner werkt met ultrasoon geluid, dus hiervoor hoeft je scherm niet op te lichten.
De ultrasonische vingerafdrukscanner kan alleen wel maximaal door een scherm heen van 0,8mm, waardoor het niet bij elke telefoon gebruikt kan worden.
De ultrasonische vingerafdrukscanner kan alleen wel maximaal door een scherm heen van 0,8mm, waardoor het niet bij elke telefoon gebruikt kan worden.
Het verschil mag in gebruik dan misschien niet zo groot zijn, er is mijns inziens een belangrijk voordeel: bij een optische vingerafdrukscanner kan je zonder problemen glazen screenprotector gebruiken.
Omdat er hier en daar al wat berichten en vragen verschijnen en het al bijna zo ver is, heb ik ook aangemaakt: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen, voor alle vragen / opmerkingen omtrent dat onderwerp!
EDIT: Google Pixel 6; 160,4*75,1*8,2mm. Google Pixel 6 Pro; 163,9*75,8*8,9mm.
EDIT 2: Eerste 'unboxing' van de Pixel 6: https://twitter.com/BenGeskin/status/1450069265613217798
EDIT: Google Pixel 6; 160,4*75,1*8,2mm. Google Pixel 6 Pro; 163,9*75,8*8,9mm.
EDIT 2: Eerste 'unboxing' van de Pixel 6: https://twitter.com/BenGeskin/status/1450069265613217798
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 18-10-2021 14:16 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hartelijk dank jongeheer :-)
Ik had eigenlijk zelf moeten zoeken, excuses daarvoor!
Ik had eigenlijk zelf moeten zoeken, excuses daarvoor!
In onderstaande video is de eerste (zeer korte) unboxing te zien van een Pixel 6 in de "Sorta Seafoam" kleur. Zoals te zien is zit er inderdaad geen adapter bij. Enkel de telefoon, een USB-C naar USB-C kabel, een USB A naar USB-C adapter, en wat papierwerk.
[YouTube: Google Pixel 6 First UNBOXING VIDEO!]
Is dat de 'zwarte' kleur? Lijkt eerder verlept grijs
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik dacht dat de normale 6 een matte afwerking zou hebben? Ik vind het flink glanzend aandoen als ik eerlijk ben...
To dare is to do
Begreep ik toen ook uit die eerste 'hands-ons' zonder beeld... Lijkt alleen om de accenten te gaan.
Hmm, die kleur lijkt totaal niet op wat ik in deze foto zie:Markelijk schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:10:
In onderstaande video is de eerste (zeer korte) unboxing te zien van een Pixel 6 in de "Sorta Seafoam" kleur. Zoals te zien is zit er inderdaad geen adapter bij. Enkel de telefoon, een USB-C naar USB-C kabel, een USB A naar USB-C adapter, en wat papierwerk.
Het groene lijkt veel witter in de video
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dat is wel echt een tegenvaller.. Ik vind de matte afwerking van m'n Pixel 5 toch wel erg fijn.CLB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:36:
Begreep ik toen ook uit die eerste 'hands-ons' zonder beeld... Lijkt alleen om de accenten te gaan.
To dare is to do
Helaas, marketingplaatjes... Zelfde als dat die veelal mat lijken en the real deal glossy glossy isFreekers schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:48:
Hmm, die kleur lijkt totaal niet op wat ik in deze foto zie:

www.slickwraps.com
www.dbrand.com
Zoveel opties om uit te kiezen om je telefoon mat en nog belangrijker ''niet slippery'' te maken
www.dbrand.com
Zoveel opties om uit te kiezen om je telefoon mat en nog belangrijker ''niet slippery'' te maken
Waar verwachten jullie de eerste reviews vandaag? Ben toch wel benieuwd naar de eerste indrukken namelijk alvorens ik pre order
[ Voor 77% gewijzigd door Kwakkies op 19-10-2021 09:36 ]
Sowieso MKBHD die op de dag van reveal aankondigt dat ie 'm al een maand als daily driver gebruiktKwakkies schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:34:
Waar verwachten jullie de eerste reviews vandaag? Ben toch wel benieuwd naar de eerste indrukken namelijk alvorens ik pre order
Mkbhd idd! en Dave2dFreekers schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:37:
[...]
Sowieso MKBHD die op de dag van reveal aankondigt dat ie 'm al een maand als daily driver gebruiktEn wellicht Unbox Therapy
I know, maar heb niet erg goede ervaringen met Dbrand. Zal ongetwijfeld aan m'n dikke vingers liggen, maar toch 😉Dubrillion schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:24:
www.slickwraps.com
www.dbrand.com
To dare is to do
En dan maken ze nog wel van die duidelijke filmpjes die het uitleggen met raketten enz!Slaapje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:48:
[...]
I know, maar heb niet erg goede ervaringen met Dbrand. Zal ongetwijfeld aan m'n dikke vingers liggen, maar toch 😉
Vandaag om 19 uur de eerste hands-on bij de eerder genoemde bekende namen en vanaf volgende week maandag de eerste reviews.Kwakkies schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:34:
Pixel 6 and Pixel 6 Pro have two embargos:
— jon prosser (@jon_prosser) 18 oktober 2021
Tomorrow (10/19) @ 1:00PM ET
- unboxings, first impressions, cannot show images/video from cameras, can only show home screen of devices
Monday (10/25) @ 12:00PM ET
- reviews, photos/videos from the cameras, software features https://t.co/MAIg320aJY
Dat wordt dus netjes toch de 25ste op me handen zitten voor ik er eentje ga bestellen!
Pfff…. Net een iPhone 12 Pro gehaald maar ik heb nog de optie om die door te schuiven maar mevrouw soskes en zelf voor de Pixel te gaan.
Ik ben echt heel erg benieuwd, Android werkt (in mijn ogen) toch net wat natuurlijker.
Ik ben echt heel erg benieuwd, Android werkt (in mijn ogen) toch net wat natuurlijker.
Ik ben na een flinke serie Nexus telefoons en een flinke serie Galaxy telefoons wel weer toe aan een telefoon die gewoon Android draait.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik graag naar de 12Gb gaat. Maar dat zal eerder aan de Galaxy liggen dan aan Android.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik graag naar de 12Gb gaat. Maar dat zal eerder aan de Galaxy liggen dan aan Android.
Potverdorie heb er zin in!
www.vdzande.com
Hoop toch ook voor een matte finish voor de pro, dit ziet er niet heel fraai uitCLB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:19:
[...]
Helaas, marketingplaatjes... Zelfde als dat die veelal mat lijken en the real deal glossy glossy is

Hier ook! Laatste jaren niet meer zo uitgekeken naar een telefoonRosmalen schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:26:
Potverdorie heb er zin in!
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
alsof 99% van de mensen dat ooit gaat zien? Vrijwel iedereen gaat zo'n apparaat toch niet zonder case gebruiken?B-Art schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Hoop toch ook voor een matte finish voor de pro, dit ziet er niet heel fraai uit
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
🤔 Dan hoor ik bij die 1%spartacusNLD schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
alsof 99% van de mensen dat ooit gaat zien? Vrijwel iedereen gaat zo'n apparaat toch niet zonder case gebruiken?
De Pro is dacht ik glossy, niet mat.B-Art schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Hoop toch ook voor een matte finish voor de pro, dit ziet er niet heel fraai uit
Ik ook, nog nooit een telefoon in een case gehad. Daar zijn ze niet voor gemaakt. Maar goed; bijv. mijn vrouw zou er dan één per maand slijten
www.vdzande.com
Zo jammer dat de Pro gebogen scherm randen krijgt. Ja het ziet er wat mooier uit maar praktisch is het niet. Althans ik vindt het op mijn 7T Pro eerder onhandig dan handig.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Neem aan dat je bij de MM in NL clearplex aan kunt laten brengen toch op de Pixel 6 ook als is deze niet in NL te koop?
When the pink is snookered, Go for the brown
Mmmmm werkt dat goed? Ik ken alleen die Glass protectorsCruzer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:10:
Neem aan dat je bij de MM in NL clearplex aan kunt laten brengen toch op de Pixel 6 ook als is deze niet in NL te koop?
Ben er erg tevreden over!! Soort rubberen laag. Erg dun valt niet op. Ik gebruik geen hoesjes etc.SuperKneus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
Mmmmm werkt dat goed? Ik ken alleen die Glass protectors
Ik heb op mijn Oneplus 8 Pro een clearplex zitten. Deze telefoon heeft ook gebogen randen en je krijgt toch dat de clearplex wat los laat op ten duur, daar gaat weer stof en vuil onder zitten wat er enorm slecht uit ziet. Dat is voor mij de reden om nooit meer voor een telefoon te gaan met gebogen scherm.Cruzer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:10:
Verder wel enorm tevreden over clearplex. Wellicht dat de ''buiging'' van de 6 pro wat minder extreem is dan mijn Oneplus en dat het daarom wel blijft zitten? Geen idee.
[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 19-10-2021 14:01 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Same, nog nooit een case gebruikt.Rosmalen schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:17:
[...]
Ik ook, nog nooit een telefoon in een case gehad. Daar zijn ze niet voor gemaakt. Maar goed; bijv. mijn vrouw zou er dan één per maand slijten
To dare is to do
Ik gebruik mijn huidige telefoon vaak voor mobiele betalingen (ING). Gaat dit nog gewoon werken als ik een Pixel 6 in gebruik neem. Of werkt het niet omdat de telefoon hier officieel niet wordt verkocht?
Volgens mij moet dat gewoon werken want er zit een NFC chip in. Banken kijken niet naar het type telefoon zover ik weet.ChromeFR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:46:
Ik gebruik mijn huidige telefoon vaak voor mobiele betalingen (ING). Gaat dit nog gewoon werken als ik een Pixel 6 in gebruik neem. Of werkt het niet omdat de telefoon hier officieel niet wordt verkocht?
Werkt prima. Ik heb vanaf de release de Pixel 5 in gebruik en betalingen werkte vanaf dat one. Lijkt me erg sterk als de 6 niet gaat werken.ChromeFR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:46:
To dare is to do
Klopt het is gewoon Android app en NFC (wat een internationaal protocol is). Ik heb een Pixel 3a uit DE en nooit problemen.
Kleur... als ik heel eerlijk beken komt hij toch nooit uit zijn hoesje. En ja.. ik heb die nodig.
Kleur... als ik heel eerlijk beken komt hij toch nooit uit zijn hoesje. En ja.. ik heb die nodig.
Werkt op de Pixel 4 al als een zonnetje!spartacusNLD schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:58:
[...]
Volgens mij moet dat gewoon werken want er zit een NFC chip in. Banken kijken niet naar het type telefoon zover ik weet.
www.vdzande.com
En neem aan dat 5G ook werkt met KPN en VoLTE?
Uiteraard
(alhoewel je nog geen fluit hebt aan '5G' so far, maar okee)
Dat is wel een vraagteken. Bij de Pixel 5 moest Nederland eerst op de 'whitelist' gezet worden met een software update, voordat het werkte: nieuws: Google Pixel-smartphones krijgen 5G-ondersteuning in NederlandCruzer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:15:
En neem aan dat 5G ook werkt met KPN en VoLTE?
En VOLTE werkt dit wel op een Pixel op het KPN netwerk?chengbondkwok schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Dat is wel een vraagteken. Bij de Pixel 5 moest Nederland eerst op de 'whitelist' gezet worden met een software update, voordat het werkte: nieuws: Google Pixel-smartphones krijgen 5G-ondersteuning in Nederland
Volgens je eigen comment onder dat artikel lijkt het te werken op de Pixel 5, maar dat zegt nog niks over de Pixel 6Cruzer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
En VOLTE werkt dit wel op een Pixel op het KPN netwerk?
Goed opgemerktchengbondkwok schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:23:
[...]
Volgens je eigen comment onder dat artikel lijkt het te werken op de Pixel 5, maar dat zegt nog niks over de Pixel 6
https://forum.kpn.com/mob...n-18/volte-pixel-5-519942
Eerste unboxing staat al op Youtube:
YouTube: Google Pixel 6 Pro UNBOXING & First REVIEW! - SURELY NOT!?
Edit. De video is na een half uurtje offline gehaald.
Edit 2. Nu weer terug.
Edit. De video is na een half uurtje offline gehaald.
Edit 2. Nu weer terug.
[ Voor 19% gewijzigd door cordonbleu op 19-10-2021 19:47 ]
De promotie site van google/bose staat online samen met een overzicht van de winkeliers die meedoen!
https://pixel-offers.com/headphones/de-DE/qualifying
Happy hunting straks
Btw er staat expliciet dat doorstuur services niet mee doen
(Vertaald door google translate)
"Alleen personen die een verzendadres in Duitsland hebben opgegeven en ouder zijn dan 18 jaar (" deelnemers ") kunnen deelnemen aan deze actie . Bedrijven zijn uitgesloten van deelname aan deze actie. Houd er rekening mee dat het gebruik van doorstuuradressen (en vergelijkbare services) voor deze promotie verboden is en dat beloningen verloren gaan als u deze services gebruikt."
Happy hunting straks
"Alleen personen die een verzendadres in Duitsland hebben opgegeven en ouder zijn dan 18 jaar (" deelnemers ") kunnen deelnemen aan deze actie . Bedrijven zijn uitgesloten van deelname aan deze actie. Houd er rekening mee dat het gebruik van doorstuuradressen (en vergelijkbare services) voor deze promotie verboden is en dat beloningen verloren gaan als u deze services gebruikt."
[ Voor 56% gewijzigd door pabloadhd op 19-10-2021 18:36 ]
Oops, waarschijnlijk de video te vroeg vrijgegeven i.v.m. tijdzones? Ben benieuwd wat Google gaat doen.cordonbleu schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:18:
Goh, ik voel het niet bij de 6 precies. Ziet er me echt niet premium uit en de bezels lijken me echt gigantisch dik voor moderne maatstaven.
De pro vind ik echt top eruit zien, maar die is me véél te groot
Ik "twijfelde" al over de gewone 6 omdat ik hem op het randje vind.
Later nog eens checken, maar misschien dat ik toch nog een jaartje verderga met mijn S10...
De pro vind ik echt top eruit zien, maar die is me véél te groot

Later nog eens checken, maar misschien dat ik toch nog een jaartje verderga met mijn S10...
"Per ongeluk" natuurlijkNeverSettle schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:35:
[...]
Oops, waarschijnlijk de video te vroeg vrijgegeven i.v.m. tijdzones? Ben benieuwd wat Google gaat doen.
[ Voor 25% gewijzigd door Jebus4life op 19-10-2021 18:36 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
8gb dus voor de Pixel 6 (i.t.t. eerdere berichten hierboven waar gerept werd over 12gb)cordonbleu schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:18:
Al offlinecordonbleu schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:18:
Video is zojuist verwijderd.NeverSettle schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:35:
[...]
Oops, waarschijnlijk de video te vroeg vrijgegeven i.v.m. tijdzones? Ben benieuwd wat Google gaat doen.
Video nog wel kunnen zien. Worden geen nieuwe dingen verteld hoor!
Wist ik niet, heb de volledige video gekeken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 53% gewijzigd door spartacusNLD op 19-10-2021 19:06 ]
Glossy Pixel 6:

Glossy Pixel 6 Pro:

Glossy Pixel 6 Pro:

Dat glossy is wel heel erg glimmend. Mijn ervaring is dat matzwart altijd het beste werkt, ook met foto's maken. Ik heb wel eens een witte dbrand skin gehad op mijn Nexus 5X, maar die zag je overal in de reflecties. Na de Nexus 5, 2 verschillende 5X-en, 2 verschillende 6P's, Pixel 2 XL en 4 XL is het wel weer tijd voor wat nieuws
Ik ga nog wel even wachten wat de prijzen gaan doen en of ik de 4 XL in combinatie met Android 12 wat vind.
Edit: Oef, de normale Pixel 6 weegt al 206 gram...
Edit: Oef, de normale Pixel 6 weegt al 206 gram...
[ Voor 5% gewijzigd door J0YR1D3R op 19-10-2021 19:48 ]
Ben benieuwd wat de EU-prijs nou echt gaat zijn en of die derde camera, variabele en iets hogere refreshrate en groter scherm die meerprijs waard zijn.
Wachten tot de shops openen

Oke de unboxings en first looks op YouTube zijn niet meer bij te houden. CNET laat ook gewoon al fotos van gemaakt met de toestellen zien als ik t goed gezien heb.
Op de Google store zijn ze al maar maximaal 128gb...
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
649e voor de normale en 899e voor de proPirate-Bozz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:23:
Ben benieuwd wat de EU-prijs nou echt gaat zijn en of die derde camera, variabele en iets hogere refreshrate en groter scherm die meerprijs waard zijn.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dank! Zag het ook, pijn aan mijn vinger van het F5'en
Nog maar even over denken want 250 euro is nogal een verschil.
En €999,- voor de 256GB variant van de Pro.
mm jullie hebben adres in duitsland om te laten bezorgen wil wel bij de google store bestellen maar heb geen echt duits adres.
https://www.mailboxde.com/reinierkramer schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:30:
mm jullie hebben adres in duitsland om te laten bezorgen wil wel bij de google store bestellen maar heb geen echt duits adres.
En daar bezorgen ze gewoon naar ?
Uit theverge preview, de normale Pixel 6 voelt net zo groot als de iPhone 13 Max
Big boy dus!!
Unlike prior years where Google provided a small and a big option, there’s no real small phone in this lineup. In fact, the Pixel 6 is effectively as big as an iPhone 13 Pro Max
Big boy dus!!
Unlike prior years where Google provided a small and a big option, there’s no real small phone in this lineup. In fact, the Pixel 6 is effectively as big as an iPhone 13 Pro Max
De leaks met betrekking tot de afmetingen bleken dus toch niet helemaal juist. De Pixel 6 is niet 160,4 mm lang, maar 158,6 mm: https://store.google.com/de/product/pixel_6_specs?hl=de. Dat scheelt toch weer iets... Met 207 gram is het helaas wel een zwaar beestje.
[ Voor 6% gewijzigd door TexMex op 19-10-2021 19:38 ]
Hopen dat de 0000 methode weer werkt anders moet ik de bose helaas missen.pabloadhd schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:33:
De promotie site van google/bose staat online samen met een overzicht van de winkeliers die meedoen!
Happy hunting straks
De pro lijkt ongeveer gelijk te zijn aan mijn one plus 8 pro.
Daar kan ik wel mee leven.
Daar kan ik wel mee leven.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hier wat vergelijkingen met andere toestellen van de Pixel 6 Pro:TexMex schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:38:
De leaks met betrekking tot de afmetingen bleken dus toch niet helemaal juist. De Pixel 6 is niet 160,4 mm lang, maar 158,6 mm: https://store.google.com/de/product/pixel_6_specs?hl=de. Dat scheelt toch weer iets... Met 207 gram is het helaas wel een zwaar beestje.
https://www.androidauthor...pixel-6-pro-size-3042396/
Naast een Pixel 4a is het echt een flink ding:

Begint al lekker. Adres in Duitsland invoeren werkt niet.
Ein unerwarteter Fehler ist aufgetreten.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
same here. vrienden van mij in ierland hebben het zelfde.Mojo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:43:
Begint al lekker. Adres in Duitsland invoeren werkt niet.
Krijg hier ook geen adres ingevoerd.spartacusNLD schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:44:
[...]
same here. vrienden van mij in ierland hebben het zelfde.
Ik wil m! Was heel blij met mijn Pixel 1 pro in 2016 en dit lijkt me ook weer een top ding.
Waarom is het alleen nog steeds zo lastig voor Google om dit ding in Nederland te verkopen? Dan maar proberen een tripje naar Duitsland te maken binnenkort.
45 minuten en ik sta in Aken, nu nog hopen dat ze hem op voorraad gaan hebben.
Waarom is het alleen nog steeds zo lastig voor Google om dit ding in Nederland te verkopen? Dan maar proberen een tripje naar Duitsland te maken binnenkort.
[ Voor 13% gewijzigd door W1ckeD op 19-10-2021 19:47 ]
Life is complicated
Pre orders van Saturn.de gaan om 20.00 uur live volgens hun site. Die kun je afhalen in de winkel. Kost je wel een tripje naar Duitsland.
Denk dat ik dat maar ga doen kost je een tripje duitsland maar dan heb je hem wel.Summzashi schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:47:
Pre orders van Saturn.de gaan om 20.00 uur live volgens hun site. Die kun je afhalen in de winkel. Kost je wel een tripje naar Duitsland.
Volgende week maandag dus over 6 dagen pas reviews online. Bevestigd door YouTube: Google Pixel 6 | Unboxing & Tour
Online bestellen met afhalen bij vestiging Aken?W1ckeD schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:46:
Ik wil m! Was heel blij met mijn Pixel 1 pro in 2016 en dit lijkt me ook weer een top ding.
Dat is wellicht niet eens zo een gek idee, denk dat ik 't zo maar ga doen ja!jvang schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:50:
[...]
Online bestellen met afhalen bij vestiging Aken?
Life is complicated
Als je ziet dat de iPhone 13 128GB €909 kost versus de Pixel 6 en de Pixel 6 vergelijkbare specs heeft voor €650 dan hebben ze gewoon een winnaar in handen.
Goed bezig Google!
Goed bezig Google!
Jammer dat de reviews pas binnen week zijn, twijfel tussen de 6 en de 6pro, afhankelijk van hoeveel beter de camera prestaties zijn
Nog 4 minuten gaan pre orders live saturn
Camera prestaties zijn hetzelfde buiten meer kunnen inzoomen door telephoto lens.vinbrutus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:56:
Jammer dat de reviews pas binnen week zijn, twijfel tussen de 6 en de 6pro, afhankelijk van hoeveel beter de camera prestaties zijn
Primary en wide lens zelfde als de gewone 6
Hmm, thx, dan wordt het de gewone, inzoomen is niet echt prioriteit, daar zijn andere toestellen voorJoehoe900 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:57:
[...]
Camera prestaties zijn hetzelfde buiten meer kunnen inzoomen door telephoto lens.
Primary en wide lens zelfde als de gewone 6
Nog niets te zien op website van Saturn, of mis ik iets?
De normale 6 is al hier te vinden:
https://www.saturn.de/de/...ack-dual-sim-2762816.html
Hmmm... Alleen de zwarte? Via de zoekfunctie vind ik nietsPolster schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:05:
De normale 6 is al hier te vinden:
Ze zijn unlisted, als je bij het nummer aan het einde van de link steeds 1 optelt kom je bij de rest.michelkox schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:07:
[...]
Hmmm... Alleen de zwarte? Via de zoekfunctie vind ik niets
https://www.saturn.de/de/...ack-dual-sim-2762819.html
Hier is de pro bijvoorbeeld.
Besteld! Is te vinden op https://www.mediamarkt.de/de/specials/google-launch
Wat is het toch gedoe om nieuwe Google producten in NL te kopen. Lijkt wel OnePlus 1 praktijken.
Kijk het nog even aan bij Belsimpel oid en anders in december zelf meenemen uit Amerika. Scheelt ook nog €100,-.
Kijk het nog even aan bij Belsimpel oid en anders in december zelf meenemen uit Amerika. Scheelt ook nog €100,-.
Kan toch alleen met een adres in NL?Soen schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:09:
Besteld! Is te vinden op https://www.mediamarkt.de/de/specials/google-launch
Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires