There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Specs zegt niet alles. Goed geoptimaliseerd software en andere kosten worden ook meegerekend. Veel reclames drijft de kosten ook op, helaas.Joehoe900 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:55:
Als je ziet dat de iPhone 13 128GB €909 kost versus de Pixel 6 en de Pixel 6 vergelijkbare specs heeft voor €650 dan hebben ze gewoon een winnaar in handen.
Goed bezig Google!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Yes, daar zat ik op te wachten. Over 2 weken bestellen en dan mijn nieuwe iPhone 12 Pro naar de vrouw.
Krijg je er ook een verloopstukken bij?Dalive schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:42:
Als je nu via Spigen een rugged case besteld dan krijg je een gratis charger erbij. [Afbeelding]
Maar is die wel compatible met:Dalive schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:42:
Als je nu via Spigen een rugged case besteld dan krijg je een gratis charger erbij.
- De Pixel 6?
- NL stopcontact?
Je betaald wel 20euro verzendkosten of niet? En dan moet je nog een adaptor gebruiken zo te zien.Dalive schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:42:
Als je nu via Spigen een rugged case besteld dan krijg je een gratis charger erbij. [Afbeelding]
https://www.amazon.nl/s?k=pixel+6+spigen&ref=nb_sb_noss
[ Voor 16% gewijzigd door Gingerbread op 19-10-2021 21:59 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Freekers op 19-10-2021 22:03 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Hmm dit is dan wel weer een gemiste kans van Google.
Heb nu vooral USB-A naar C en specifiek van Oneplus. Zoek nog een C naar C, minimaal 30 Watt en niet te groot. Iemand nog een aanrader of tips?
Ah, nu je het zegt de telefoon komt zeker zonder lader?Pirate-Bozz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:05:
Iemand al nagedacht over een laadblok buiten de officiële variant?
Heb nu vooral USB-A naar C en specifiek van Oneplus. Zoek nog een C naar C, minimaal 30 Watt en niet te groot. Iemand nog een aanrader of tips?
Waarom vraag ik mij af...?
Ik twijfel nog of ik gelijk bestel of eerst de reviews afwacht. Met het risico nog even te wachten wat ook geen drama is (dit lieg ik).
Omdat de hele wereld dan weer van alles schrijft en leest over de Pixels.beyazz06 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:12:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik kan anker erg aanraden. Maar heb deze en die bevalt ook erg goed.Pirate-Bozz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:05:
Iemand al nagedacht over een laadblok buiten de officiële variant?
https://www.belsimpel.nl/...-usb-c-kabel-ep-ta845-wit
Dat vraag ik me toch af, het is meestal niet echt een goed teken als reviews niet direct online mogen komen. Volgens mij(maar ik luisterde met een half oor) zei MKBHD het in zijn unboxing ook dat het een red flag is.CLB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:27:
[...]
Omdat de hele wereld dan weer van alles schrijft en leest over de Pixels.
To dare is to do
Zal dat niet een soort knipoog zijn geweest naar die hele "red flag¨ hetze op social media?Slaapje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
Dat vraag ik me toch af, het is meestal niet echt een goed teken als reviews niet direct online mogen komen. Volgens mij(maar ik luisterde met een half oor) zei MKBHD het in zijn unboxing ook dat het een red flag is.
Heel simpel, twee keer buzz/hype. Erg sneu, maar de Youtubers/reviewers worden eigenlijk misbruikt door de grote spelers.beyazz06 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:12:
Ben ik de enige die het raar vindt dat de foto reviews (in depth reviews) nog niet vrijgegeven mag worden? Naar zeggen van een aantal hands-on reviewers mogen deze pas volgende week maandag vrijgegeven worden..
Zou die niet teveel geven aan de Pixel of geeft die enkel wat het toestel kan zinder schade voor de Pixel en lader?
Add me op Stadia: Gloogle
Mijn Nexus 6P was echt heel fijn, mijn huidige note 9 ook en verwacht hetzelfde van de pixel 6 Pro.Pukson schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:40:
Mmm. Ziet er goed uit, maar toch. Vindt de Pixel 5 qua design het tofste blijven mede door de vorm en symmetrische bezels rondom
Goede camera (wel afwachten), heerlijk groot scherm en prima batterij (grootte
Meer zoek ik niet
Exact. Hij zei het mi ook op een manier van, "eehh ik zou toch even de in depth afwachten als ik jullie was", althans zo kwam het bij mij over..Slaapje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
Dat vraag ik me toch af, het is meestal niet echt een goed teken als reviews niet direct online mogen komen. Volgens mij(maar ik luisterde met een half oor) zei MKBHD het in zijn unboxing ook dat het een red flag is.
Wanneer ik de specs van de cameras erbij pak, zie ik geen denderende hardware.. Google zal wel software matig eea compenseren. Op basis van de gegevens is de hardware iig niet zo goed als de concurrenten..
De pixel en je lader stemmen gewoon een max wattage af waarmee geladen mag worden. Dus schade nee, maar of hij snel laad... denk het niet.LeStef schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:39:
Zou ik de Pixel 6 mogen opladen met mijn 60W lader van Oneplus?
Zou die niet teveel geven aan de Pixel of geeft die enkel wat het toestel kan zinder schade voor de Pixel en lader?
Specs maken nooit zoveel uit bij de Pixels / Nexus serie. Ik heb een Pixel 3a wat qua specs echt een ramp was in de tijd dat ik hem kocht (Mei 2019). Dus nu helemaal.beyazz06 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:48:
[...]
Exact. Hij zei het mi ook op een manier van, "eehh ik zou toch even de in depth afwachten als ik jullie was", althans zo kwam het bij mij over..
Wanneer ik de specs van de cameras erbij pak, zie ik geen denderende hardware.. Google zal wel software matig eea compenseren. Op basis van de gegevens is de hardware iig niet zo goed als de concurrenten..
Toch zijn er irritaties, dat je soms snel een foto wilt maken en de camera app om een of andere wijze er 10 tot 20 seconden over doet om te laden. (90% van de tijd gaat het erg snel, maar soms..... en dat zijn net altijd de cruciale momenten
Dat is echt de enige reden dat ik wil upgraden (naast gadget gehalte en meer opslag en hopelijk lichtsterkere camera).
Toegegeven, ik ben geen power user. Veel foto's, standaard apps, Lightroom en af en toe een potje hearthstone.
[ Voor 5% gewijzigd door -Splash- op 19-10-2021 23:09 ]
Maar de 30W zou deze toch moeten doen veronderstel ik?-Splash- schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:01:
[...]
De pixel en je lader stemmen gewoon een max wattage af waarmee geladen mag worden. Dus schade nee, maar of hij snel laad... denk het niet.
Hoe bedoel je? Of de 60W lader je pixel 30W zal kunnen geven? Ja.LeStef schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:09:
[...]
Maar de 30W zou deze toch moeten doen veronderstel ik?
Ik laad mijn Pixel ook wel eens op met mijn MacBook Pro charger.
In het laad spelletje zijn een aantal dingen belangrijk. One plus heeft Warp speed, geen idee wat voor protocol dat is. Nog nooit een One Plus gehad.
Samsung zit op QuickCharge 3.0. Google zit op Power Delivery (ook 3.0 dacht ik?).
Ik kan niet snelladen op de snellader (samsung) van mijn vriendin. Maar wel snelladen op de PowerDelivery van mijn MacBook Pro. Mijn vriendin haar Samsung kan wel met PowerDelivery laden dus kan eigenlijk altijd snel laden.
Eigenlijk is het heel simpel, PowerDelivery heeft usb-c aan beide kanten nodig (dus aan de adapter kant en aan de telefoon kant). Heeft jouw oplader ubs-c aan beide kanten, dan is de kans groot dat hij PowerDelivery ondersteund. (durf niet zeker te zeggen of dit altijjd zo is)
[ Voor 55% gewijzigd door -Splash- op 19-10-2021 23:14 ]
Ding komt nog uit het Nexus 5 tijdperk. Doet geloof ik 5 watt max, 1A@5v.
Als de telefoon uberhaupt gaat passen, maar volgens mij moet dat lukken gezien mijn OP6t nu ook past, en die heeft nagenoeg dezelfde afmeting.
Snel laden is voor mij geen vereiste, zolang de telefoon maar niet leeg loopt met wat navigatie en audio.
En anders heb ik altijd nog een 15W of 20W USB-C adapter in de auto liggen als het wel wat sneller moet.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ga ook weer voor een Spigen hoes, twijfel alleen nog welke. Wil wel goede bescherming maar het verschil tussen de opties is best groot, 30-66 gram bijvoorbeeld.Gingerbread schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:57:
Via amazon.nl heb je al Spigen Pixel 6 cases vanaf 12 euro, gratis verzending naar een pakketpunt, of vanaf 20 euro aan huis.
https://www.amazon.nl/s?k=pixel+6+spigen&ref=nb_sb_noss
Meteen maar zo'n 30W lader bestellen.
Google blijft voorlopig nog stil of ze het (misschien) uitbreiden naar deze nieuwe serie.
Sowieso wacht ik de reviews af. Heb ik nog een paar dagen om te beslissen wat ik doe en waar.
Ik ga vanmiddag even langs de MediaMarkt om gelijke toestellen qua afmetingen te voelen (zoals de s21+.Dubrillion schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 07:20:
Wellicht dat ik dan voor de Pro ga. Maar dan moet ik ze wel even in het echt hebben gezien qua afmetingen
Maar ik denk dat ik voor de non plus ga. Size does matter en hij ziet er toch wel flink groter uit. Het meest jammere vind ik de camera. De opslag niet zo. Photos back ik wel op naar de cloud.
Andere overweging:
Display, minder pixels maar dat merk je toch niet zo en meer pixels kosten ook meer batterij waardoor het batterij verschil ook weer een beetje ongedaan gemaakt wordt.
Memory, ik heb nu 4gb memory en nul problemen. Dus ik denk niet 12gb nodig te hebben.
Dus wil ik 360 euro extra betalen voor extra opslag en een extra camera terwijl ik de telefoon zo klein mogelijk wil houden? Denk het niet.
Edit: ik zag net dat de pro een curved scherm heeft en de 6 niet. Dus dat is een flinke plus voor de non pro.
[ Voor 33% gewijzigd door -Splash- op 20-10-2021 08:05 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Toch is het ergens vreemd, zelfs zo dat sommige reviewers dus geen hands-on video hebben gemaakt:-Splash- schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:04:
[...]
Specs maken nooit zoveel uit bij de Pixels / Nexus serie. Ik heb een Pixel 3a wat qua specs echt een ramp was in de tijd dat ik hem kocht (Mei 2019). Dus nu helemaal.Ben nog steeds erg tevreden met de 3A (en ziet er weer fris uit met Android 12, dus helemaal blij mee).
...
/f/image/VRellbJxsX7XVJmyfYiWWcvl.png?f=fotoalbum_large)

Ik had op Reddit gelezen (geen idee hoe betrouwbaar) dat dit komt omdat de camera software nog in beta is voor de pixel 6 en er nog wel een update komt of nodig is.....beyazz06 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:30:
[...]
Toch is het ergens vreemd, zelfs zo dat sommige reviewers dus geen hands-on video hebben gemaakt:
[Afbeelding]
Ik had van de week een S21+ vast en was echt TE groot.
Heeft de normale Pixel nou een OLED scherm of niet?
De Tweakers pagina zegt LCD!
[ Voor 25% gewijzigd door Dubrillion op 20-10-2021 09:18 ]
When the pink is snookered, Go for the brown
Iemand een idee of de Amerikaanse Pixel 6 verschilt qua specificaties van de Europese? En dan bedoel ik met name de antennes?
Een maat van mij gaat in November naar Amerika en kan de 6 pro voor me meenemen, hoor graag of jullie hier een antwoord op hebben
Op Internet kan ik er niet veel over vinden, maar dacht dat het bij de 5 namelijk wel het geval was
Thanks
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Beide hebben oled, maar de normale heeft 1080P en 90hz refresh rateDubrillion schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:14:
Ik had dus echt mega graag de pro gewild, maar niet in die afmeting.
Ik had van de week een S21+ vast en was echt TE groot.
Heeft de normale Pixel nou een OLED scherm of niet?
De Tweakers pagina zegt LCD!
To dare is to do
De normale: 6"4,1080P, 60-90Hz, "flat"Slaapje schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Beide hebben oled, maar de normale heeft 1080P en 90hz refresh rate
Pro: 6"7, 1440P, 10-120Hz, "curved"
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik heb ook de normale besteld. Die komt overeen met m'n huidige Huawei P30 kwa afmetingen.Cruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:32:
Ben bnwd of de gewone 6 lekker in de hand ligt en ook in je broekzak past. Zie wel in de specs dat het geen licht gewicht is met 200gram 😃.
Wacht nog even de eerste reviews af voordat ik mijn keuze maak: Pixel 6 of de 6 Pro.
[ Voor 27% gewijzigd door BigEagle op 20-10-2021 10:20 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
[ Voor 78% gewijzigd door Kwakkies op 20-10-2021 10:55 ]
Iemand hier die enig idee heeft? Ik hoop persoonlijk op het eerste want dan stap ik over van mijn OP7Pro
Geen Google original hoesje dit keer trouwens, zoals bij de Pixel 5? Jammer.
Hij heeft een enkele nano-sim + e-sim.Ekfad schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:25:
Ik lees op verschillende websites dat de pro dual sim heeft. Maar volgens de 1ne leverancier is het een fysieke dual sim (voor 2 nano sim kaarten) met e-sim, volgens de andere is het een enkele nano sim met e-sim.
Iemand hier die enig idee heeft? Ik hoop persoonlijk op het eerste want dan stap ik over van mijn OP7Pro
Hebben ze dat ook daadwerkelijk uitgesproken in die video's? Of is dat je eigen conclusie?LoeWn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:37:
Voor de mensen die twijfelen tussen de 6 en de 6 Pro, let even goed op de details. Het is echt niet alleen het scherm en de camera's die verschillen. Eigenlijk is alles beter op de pro, dus ook geluid, haptic feedback, bouwkwaliteit etc. Des te meer reviews (unboxings) ik bekijk, hoe meer ik merk dat er echt hele duidelijke verschillen in zitten en hoe meer premium de pro is.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Aha ik heb nu de P30lite 256gb. Helaas is de pixel 128gb.B-Art schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:02:
[...]
Ik heb ook de normale besteld. Die komt overeen met m'n huidige Huawei P30 kwa afmetingen.
Maar die P30 van jou kun je wel makkelijk kwijt in je broekzak?
Ik heb genoeg aan 128gb, ben niet zo'n heavy user.Cruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:40:
[...]
Aha ik heb nu de P30lite 256gb. Helaas is de pixel 128gb.
Maar die P30 van jou kun je wel makkelijk kwijt in je broekzak?
Kan de P30 prima kwijt in de broekzak
Mrwhosetheboss had op de hands-on van MKBHD gereplyed dat de embargorestricties dit keer belachelijk waren en bijgevolg het vertikte om een hands-on te maken.beyazz06 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:30:
[...]
Toch is het ergens vreemd, zelfs zo dat sommige reviewers dus geen hands-on video hebben gemaakt:
[Afbeelding]
Is er ergens iets bekend over wanneer dat embargo gelift zal worden en de full reviews verschijnen? Weekje ofzo? Eerst lekker wat pre-orders binnen tikken...
Maandag. Maar deze persoon geeft ook aan dat dit misschien nog veranderd gaat worden.Drwho1 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:44:
[...]
Mrwhosetheboss had op de hands-on van MKBHD gereplyed dat de embargorestricties dit keer belachelijk waren en bijgevolg het vertikte om een hands-on te maken.
Is er ergens iets bekend over wanneer dat embargo gelift zal worden en de full reviews verschijnen? Weekje ofzo? Eerst lekker wat pre-orders binnen tikken...
Pixel 6 and Pixel 6 Pro have two embargos:
— jon prosser (@jon_prosser) 18 oktober 2021
Tomorrow (10/19) @ 1:00PM ET
- unboxings, first impressions, cannot show images/video from cameras, can only show home screen of devices
Monday (10/25) @ 12:00PM ET
- reviews, photos/videos from the cameras, software features https://t.co/MAIg320aJY
@spartacusNLD
Nee dat is echt wat er gezegd wordt.
Bijvoorbeeld hier over de haptic feedback
[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 20-10-2021 11:49 ]
Bigger is better. ;-)B-Art schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:42:
[...]
Ik heb genoeg aan 128gb, ben niet zo'n heavy user.
Kan de P30 prima kwijt in de broekzak
De vraag is alleen.... Ga je meer troep bewaren op je telefoon voor je het opruimt? Of ga je het gelijk opruimen (een beetje zoals je met een groter huis meer troep verzameld).
Ik heb nu met de 3a 64gb. Dat vind ik oprecht weinig. Elke keer maak ik alles wel schoon dankzij de Android wizards. Vooral photos man.... Soms 18gb aan foto's waarvan ik soms maar 10 procent ooit eens terug wil zien. Ik moet echt eens mijn Google drive opschonen.
Haha, zit wel beetje aan de max kwa afmetingen.-Splash- schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
Bigger is better. ;-)
De vraag is alleen.... Ga je meer troep bewaren op je telefoon voor je het opruimt? Of ga je het gelijk opruimen (een beetje zoals je met een groter huis meer troep verzameld).
Ik heb nu met de 3a 64gb. Dat vind ik oprecht weinig. Elke keer maak ik alles wel schoon dankzij de Android wizards. Vooral photos man.... Soms 18gb aan foto's waarvan ik soms maar 10 procent ooit eens terug wil zien. Ik moet echt eens mijn Google drive opschonen.
Ik ruim het wel af en toe op, met name alle troep die je via WhatsApp krijgt. Net ff gekeken, zit op 96gb in bijna 3 jaar. Waarvan 30gb aan foto's/video's.
Dus 128gb is ruim voldoende voor mij 😬
Maar van die 128gb hoeveel krijg je effectief? Denk dat Android 12 ook wel wat GB in beslag neemt?B-Art schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:06:
[...]
Haha, zit wel beetje aan de max kwa afmetingen.
Ik ruim het wel af en toe op, met name alle troep die je via WhatsApp krijgt. Net ff gekeken, zit op 96gb in bijna 3 jaar. Waarvan 30gb aan foto's/video's.
Met bigger is better bedoel ik de schijfruimte. Ik vond de 3a perfect qua afmetingen. Maar dat zit er niet meer in.B-Art schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:06:
[...]
Haha, zit wel beetje aan de max kwa afmetingen.
Dat is een goede vraag. Zit nu op 42gb met de apps. Geen idee hoeveel gig Android neemt.Cruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:07:
[...]
Maar van die 128gb hoeveel krijg je effectief? Denk dat Android 12 ook wel wat GB in beslag neemt?
Mocht het alsnog enorm tegenvallen dan annuleer ik mijn pre-order welLoeWn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Maandag. Maar deze persoon geeft ook aan dat dit misschien nog veranderd gaat worden.
[Twitter]
@spartacusNLD
Nee dat is echt wat er gezegd wordt.
Bijvoorbeeld hier over de haptic feedback
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heb een P4XL en die zegt 15gb voor systeem.Cruzer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:07:
[...]
Maar van die 128gb hoeveel krijg je effectief? Denk dat Android 12 ook wel wat GB in beslag neemt?
Zelf heb ik de 128gb variant daarvan, en na 2 jaar zit ik op totaal 71gb in gebruik.
Een 128gb versie is voor mij dan ook zat
Ben heel benieuwd, mag in december m'n abonnement verlengen, of ik ga voor een los toestel dit keer... Wordt dan, zoals ik nu kijk, wel een Pro
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Bijzonder, ik heb de 3A, met sinds gisteravond Android 12. Deze geeft voor systeem 3GB aan.oviMivo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:09:
[...]
Heb een P4XL en die zegt 15gb voor systeem.
Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW
Hm dat is inderdaad bijzonder.. ik heb gisteravond ook Android 12 geïnstalleerd, dus daar zit het 'm iig niet in.gehaktstaaf schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
Bijzonder, ik heb de 3A, met sinds gisteravond Android 12. Deze geeft voor systeem 3GB aan.
Wel ja, nu let ik we verder nooit zoveel op. Aangezien ik dus persoonlijk genoeg opslag heb.
Zojuist van de gelegenheid maar ff gebruik gemaakt en weer wat opgeschoond, resultaat: 3gb extra ruimte
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
https://www.youtube.com/watch?v=YGYdM9kQiqg
[ Voor 7% gewijzigd door LeStef op 20-10-2021 14:51 ]
Nu al een Pixel 8, damn, ik annuleer mijn pre-order voor de 6LeStef schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:18:
Kleine hands on van de Pixel 8
https://www.youtube.com/watch?v=YGYdM9kQiqg
Dat was iets te snelchengbondkwok schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:19:
[...]
Nu al een Pixel 8, damn, ik annuleer mijn pre-order voor de 6

Pixel 6 128GB: €799,-
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-6/128gb-zwart
Pixel 6 Pro 128GB: €1049,-
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-6-pro/128gb-zwart
Levertijd voor beide de Pro 8 weken en de normale 6 weken.
Dus bij Belsimpel is de levertijd van de Pixel 6 zo'n 5 weken langer en het toestel 150 euro duurder dan bij FNAC? Genantmb1234 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:29:
Zie zojuist de prijzen op Belsimpel.
Google lijkt Europa weer te negeren: in de VS zijn er 256 modellen, en de Pro is tot 512GB te krijgen, hier niet, want ja: Fuck alles dat niet de fucking USA is.DarkSide schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:13:
Zie geen 256GB modellen. Klopt dat?
Ik wordt zo moe van Google's incompetentie.
Verkoop ze in de officiele Google Store. Reclame hoef je niet te maken, want Pixel is toch wel gewild onder Tweakers. Zorg gewoon dat er ergens in een magazijn een handje vol telefoons terecht komen en voila!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het is erg vaag. Natuurlijk was dat al zo met de Nexus maar met de Pixel leek het erop dat ze toch wel echt direct wilden concurreren met partijen als Apple en Samsung. Maar waarom ze dan maar in zo'n beperkt aantal markten actief zijn? Ik heb geen idee. Dat het iets te maken heeft met support en marketing geloof ik niet zo: het eerste kun je uitbesteden en rondom het tweede heeft Google evengoed al het nodige lopen in Nederland.Amaze86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:40:
Ongelooflijk dat google pixel niet hier verkoopt, ze willen niet groeien zo te zien.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hopelijk wordt die eigen chip een succes en gaat Google het toch eens aandurven om de Pixels breder beschikbaar te maken.
[ Voor 17% gewijzigd door TexMex op 20-10-2021 16:39 ]
Dus 5 weken wachten en ze kletsen er 150€ bij?mb1234 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:29:
Zie zojuist de prijzen op Belsimpel.
Mja ben ik blij dat Fnac bestaat
Ik denk niet dat je een leverancier in een land dat officieel ondersteund wordt door Google moet vergelijken met de gijze import.LeStef schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
Dus 5 weken wachten en ze kletsen er 150€ bij?
Mja ben ik blij dat Fnac bestaat
Belsimpel heeft wat dat betreft altijd een goede service en duidelijke heldere communicatie. En natuurlijk de mogelijkheid om het toestel gekoppeld aan een abonnementsvorm af te nemen.
Niemand verplicht iemand om hem los bij belsimpel te kopen.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Maar 4G op de Amerikaanse S21 was ook een stuk langzamer dan de Europese versie van de S21. Op sommige plekken haalde ik amper 10MBps terwijl de Europese versie wel 10x zo snel was. Dus dat viel wel echt vies tegen.
Dus check dat even goed, want dat zou wel zonde zijn. Tenzij je dat niet belangrijk vindt..
blueman85 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:44:
Goedemorgen,
Iemand een idee of de Amerikaanse Pixel 6 verschilt qua specificaties van de Europese? En dan bedoel ik met name de antennes?
Een maat van mij gaat in November naar Amerika en kan de 6 pro voor me meenemen, hoor graag of jullie hier een antwoord op hebben
Op Internet kan ik er niet veel over vinden, maar dacht dat het bij de 5 namelijk wel het geval was
Thanks
Top, dank je wel voor je reactie!quanggie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:02:
Ik heb dit jaar een Samsung S21 uit de VS laten meenemen door iemand. Goed om te weten is dat de 5G frequenties van de VS anders zijn dan die in Europa, dus in NL kun je hoogstwaarschijnlijk geen 5G gebruiken.
Maar 4G op de Amerikaanse S21 was ook een stuk langzamer dan de Europese versie van de S21. Op sommige plekken haalde ik amper 10MBps terwijl de Europese versie wel 10x zo snel was. Dus dat viel wel echt vies tegen.
Dus check dat even goed, want dat zou wel zonde zijn. Tenzij je dat niet belangrijk vindt..
[...]
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Als je wat geduld hebt tot eind december laat ik het je weten.
Wel zonde dat je in de VS niet de Bose headphones krijgt, maar de Pixel Buds t.w.v. $99.
Nee dank je wel! Ik denk toch dat ik wat dichterbij ga kijken en de Pixel 6 in Duitsland ga kopen, weet niet of ik namelijk nog tot zo lang kan wachten hahaThe Realone schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:47:
[...]
Als je wat geduld hebt tot eind december laat ik het je weten.Gisteren in de VS de Pixel 6 besteld en met de kerst reis ik naar Nederland.
Wel zonde dat je in de VS niet de Bose headphones krijgt, maar de Pixel Buds t.w.v. $99.
Iemand enig idee die uit ervaring weet hoeveel dagen na de officiele release deze hier zullen aankomen?
[ Voor 39% gewijzigd door Complexity op 20-10-2021 22:11 ]
https://redd.it/qbpp8q
En de camera opties in actie...(Chinees) Check vanaf 4 minuten!!
YouTube: Google Pixel 6 / Pixel 6 Pro實機快速動手玩:外型比較、相機新功能體驗。該選擇哪一款?
[ Voor 66% gewijzigd door GroeneThee op 20-10-2021 21:19 ]
https://support.google.com/pixelphone/answer/7158570blueman85 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:44:
In de specs staat voor alle versies dezelfde 5G-banden (behalve mm-wave).
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
komt omdat de final release van de software pas gisteren uit kwam. Reviewers hadden de telefoon al een week voor release, maar dus nog niet met de final versie van de software.cj1181 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:56:
Ik vind die nda's op de reviews wel echt irritant. Ik begrijp ook niet zo goed wat de marketingstrategie erachter is. Aan de ene kant wil ik hem z.s.m. maar wil toch nog wel wat reviews bekijken ook dus heb nog niks besteld.
Ze kunnen dus nu hun reviews baseren op de laatste (stable?) versie van android 12 voor deze pixels. Vrij logisch lijkt me. Waarom dan een NDA? Zodat ze een gelijk speelveld creeren tussen de verschillende vormen van media, zodat iedereen ook daadwerkelijk de tijd kan nemen om te reviewen, i.p.v dat ze zo snel mogelijk wat online moeten gooien voor de clicks.
Mocht het maandag uit reviews blijken dat het bijvoorbeeld allemaal zwaar klote is heb je nog minstens 3 dagen op je pre-order te annuleren. Ook genoeg tijd lijk me zo.
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2021 22:49 ]
Nog een filmpje met video/camera samples
Zit deze camera/modus ook op de pixel 6?Gerjannn schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:34:
YouTube: Google Pixel 6 Pro 4K 60FPS Video / Photo Comparison to Pixel 5
Nog een filmpje met video/camera samplesvideo ziet er wel echt een stuk beter uit t.o.v. de Pixel 5!
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires