Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ja, de 50MP main camera waar dit mee is gefilmd is exact hetzelfde bij de 6 als bij de 6 pro. En aangezien ook de SoC hetzelfde is zal het eindresultaat in principe niet van elkaar verschillen. Ik zeg in principe want in theorie is het mogelijk dat Google bijvoorbeeld data van 48MP telelens op de pro gebruikt om het beeld van de main camera te verbeteren. Het lijkt me niet (Google heeft hier ook niet naar gehint), maar het zou in theorie kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 12:56
spartacusNLD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:04:
[...]

komt omdat de final release van de software pas gisteren uit kwam. Reviewers hadden de telefoon al een week voor release, maar dus nog niet met de final versie van de software.

Ze kunnen dus nu hun reviews baseren op de laatste (stable?) versie van android 12 voor deze pixels. Vrij logisch lijkt me. Waarom dan een NDA? Zodat ze een gelijk speelveld creeren tussen de verschillende vormen van media, zodat iedereen ook daadwerkelijk de tijd kan nemen om te reviewen, i.p.v dat ze zo snel mogelijk wat online moeten gooien voor de clicks.

Mocht het maandag uit reviews blijken dat het bijvoorbeeld allemaal zwaar klote is heb je nog minstens 3 dagen op je pre-order te annuleren. Ook genoeg tijd lijk me zo.
Maar marketing speelt ook een rol, zo'n embargo op full reviews zorgt ook voor een verlengde exposure en tijd dat het product in de spotlight komt te staan.

Eerst de hype rond presentatie/first looks en dan een week later de full reviews. Da's in het geval van dit product een clickfestijn voor content creators en fabrikant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Is die middelste die hoofcamera of die linker.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

spartacusNLD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:04:
[...]

komt omdat de final release van de software pas gisteren uit kwam. Reviewers hadden de telefoon al een week voor release, maar dus nog niet met de final versie van de software.

Ze kunnen dus nu hun reviews baseren op de laatste (stable?) versie van android 12 voor deze pixels. Vrij logisch lijkt me. Waarom dan een NDA? Zodat ze een gelijk speelveld creeren tussen de verschillende vormen van media, zodat iedereen ook daadwerkelijk de tijd kan nemen om te reviewen, i.p.v dat ze zo snel mogelijk wat online moeten gooien voor de clicks.

Mocht het maandag uit reviews blijken dat het bijvoorbeeld allemaal zwaar klote is heb je nog minstens 3 dagen op je pre-order te annuleren. Ook genoeg tijd lijk me zo.
Is Google dan echt zo incompetent dat ze een week voor de launch van hun belangrijkste (enigste) highend smartphone de software niet op orde hebben en daarvoor een update moeten pushen na de introductie?

Beetje een bullshit excuus dit.
Een gelijk speelveld creëren kan ook prima door de NDA te zetten op de datum van verkoop en te zorgen dat je reviewers het apparaat al een maand vantevoren hebben mét de juiste software.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GroeneThee
Jeroenneman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:28:
[...]

Is Google dan echt zo incompetent dat ze een week voor de launch van hun belangrijkste (enigste) highend smartphone de software niet op orde hebben en daarvoor een update moeten pushen na de introductie?

Een gelijk speelveld creëren kan ook prima door de NDA te zetten op de datum van verkoop en te zorgen dat je reviewers het apparaat al een maand vantevoren hebben mét de juiste software.
Of je er gewoon wat minder druk om maken? Je hebt nog genoeg tijd voor een preorder of gewone order. Als je al een pre order hebt, voldoende tijd om te annuleren als maandag de NDA er af gaat.

Denk dat incompetentie niet het woord is dat je zoekt, volgens mij zit er voldoende kennis bij google om het maximale uit hun marketing campagnes te halen.

Elke fabrikant brengt gedurende de levensduur van de toestellen updates uit die het product verbeteren...zijn die allemaal incompetent dan?

Relax...and enjoy the hype... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:03
Jeroenneman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 17:28:
[...]

Dit is niet alleen bij Google zo,

Apple heeft er ook een handje van, want binnen een week was ios 15.1 alweer te downloaden als software update, je zal altijd tegen dingen aanlopen bij een release, ik maak me er niet zo druk om ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Jammer dat er geen kleine Pixel 6 beschikbaar is. Met veel plezier de Pixel 2 gehad voor 3.5 jaar lang! Overgeschakeld naar iPhone 12 mini (overigens heel blij over). Toch blijven de Pixel telefoons aantrekkelijk. Echt benieuwd naar de videokwaliteit van dit toestel, want dat was het enige zwakke puntje vond ik bij de Pixel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
AstaVista schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:10:
Jammer dat er geen kleine Pixel 6 beschikbaar is. Met veel plezier de Pixel 2 gehad voor 3.5 jaar lang! Overgeschakeld naar iPhone 12 mini (overigens heel blij over). Toch blijven de Pixel telefoons aantrekkelijk. Echt benieuwd naar de videokwaliteit van dit toestel, want dat was het enige zwakke puntje vond ik bij de Pixel 2.
Ik denk dat de mini’s en compacts een niche markt vormen.
Ikzelf denk dat ik voor de gewone 6 ga. Ik heb nu net 3 weken de iPhone 12 Pro en moet zeggen, het is een aardige telefoon (voor een iPhone ;p).

Maar aangezien er hier Google homes en watches draaien is een Android fijner. Eigenlijk jammer om te zien dat ik zo vastzit in een eco systeem. Hoewel, als er op Chromebooks ook gewoon decent hardware komt en software dan zou het een stap vooruit zijn.

Anyway, is er, buiten de camera die ik altijd minder gebruik dan ik voor ogen heb, een andere reden om voor de Pro te gaan?
Verversingsnelheid zie ik niet, opslag van 128 GB is voor mij genoeg en draadloos laden probeer ik te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:59
soskes schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:42:
[...]

Ik denk dat de mini’s en compacts een niche markt vormen.
Ikzelf denk dat ik voor de gewone 6 ga. Ik heb nu net 3 weken de iPhone 12 Pro en moet zeggen, het is een aardige telefoon (voor een iPhone ;p).

Maar aangezien er hier Google homes en watches draaien is een Android fijner. Eigenlijk jammer om te zien dat ik zo vastzit in een eco systeem. Hoewel, als er op Chromebooks ook gewoon decent hardware komt en software dan zou het een stap vooruit zijn.

Anyway, is er, buiten de camera die ik altijd minder gebruik dan ik voor ogen heb, een andere reden om voor de Pro te gaan?
Verversingsnelheid zie ik niet, opslag van 128 GB is voor mij genoeg en draadloos laden probeer ik te vermijden.
Zelf heb ik voorkeur voor de pro i.v.m. kleinere bezels, het scherm (LTPO) en mogelijk de accuduur. Al wacht ik zeker nog even de reviews af voor de werkelijke verschillen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Kan alleen de Pro terugschakelen naar 10hz ivm LTPO scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
pelt schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:19:
Kan alleen de Pro terugschakelen naar 10hz ivm LTPO scherm?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02:15
De gewone 6 kan zelf terugschakelen naar 60 en de pro naar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Er zijn zeker überhaupt geen 256 gig modellen voor de Sorta Sunny en Cloudy White modellen in Europa.
Want ik ben ze nog nergens tegen gekomen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schway schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:26:
Er zijn zeker überhaupt geen 256 gig modellen voor de Sorta Sunny en Cloudy White
modellen in Europa. Want ik ben ze nog nergens tegen gekomen....
Volgens mij had de UK wat 256GB-modellen... Ik hunt ook nog steeds op een Cloudy White O-)

"Ik kies voor een Pixel 6, want die is kleiner dan de 6 Pro", mwah dat gaat niet echt op imo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LMUnr-v-8_fgZ7c0bOWpvRd9Hdw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q11wFnTDT5oP0toUCS0ZmikO.jpg?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 22-10-2021 11:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Live demo van de Magic Eraser functie:

https://twitter.com/mabrownjr/status/1451332826838802434

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markelijk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:51:
Via de Duitse Google Store een 6 Pro 128GB Cloudy White kunnen bemachtigen :)
Ajaa thanks, 'we' hebben het over 256GB-modellen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markelijk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-08 21:06
CLB schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:52:
[...]

Ajaa thanks, 'we' hebben het over 256GB-modellen :)
Ah, whoops! Die zijn volgens mij inderdaad (nog) niet te verkrijgen in Europa. Ze staan wel listed op de Amerikaanse Google Store, maar dan zijn de antennes weer anders natuurlijk..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Nou, de embargo's zijn opgeschoven. Nu weten we maandag om 18.00 meer ipv om 19.00! Yes!

Dit heeft te maken met dat de embargo's voor Apple ook om 19.00 staan. Google wilt dus eerder zijn. Had dan nog 2 uur gedaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 16:35
CLB schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Volgens mij had de UK wat 256GB-modellen... Ik hunt ook nog steeds op een Cloudy White O-)

"Ik kies voor een Pixel 6, want die is kleiner dan de 6 Pro", mwah dat gaat niet echt op imo:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwvXi7cQmCfvf6gbYjcqp-dx8qo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LQOj9696880sXzg9feqRHMDA.png?f=user_large

https://www.phonearena.co...-6-Pro/phones/11732,11733

[ Voor 16% gewijzigd door ChromeFR op 22-10-2021 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Let even op de topicwaarschuwing. Hier géén berichten over levertijden, prijzen en al het andere rondom het aankoopproces.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Zojuist heel veel reacties verplaatst naar [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen.

Let op de topicwaarschuwing waar je een reactie plaatst.

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 22-10-2021 14:09 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-08 21:23
Dit mag je in het juiste topic nog eens typen

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 22-10-2021 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Niet in het juiste topic, dus weg

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 22-10-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Bedankt voor je hulp, maar een TR is effectiever

[ Voor 89% gewijzigd door PaT op 22-10-2021 19:09 ]

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
  • Laatst online: 13-09 18:08
Vind dit wel een goed filmpje over het embargo:

YouTube: Why Some YouTubers are PISSED at Google Right Now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11
Niet heel specifiek voor deze telefoon. Maar toch een mooie video die 9to5Google vandaag gemaakt heeft over de beste 20 features in de nieuwe android. Een heel smakelijke update als je het mij vraagt :9~

Kan niet wachten om dit alles op de Pixel te zien. Vraag me wel af of die ''quick tap'' feature ook in de pixel 6 (pro) terug te vinden is?

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 22-10-2021 20:32 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Schway schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:26:
Er zijn zeker überhaupt geen 256 gig modellen voor de Sorta Sunny en Cloudy White modellen in Europa.
Want ik ben ze nog nergens tegen gekomen....
Neen, het is een zooitje.
Heb nog nergens de 512GB versie gezien behalve bij de Australische store en dat was alleen op de zwarte versie.
Probleem is dat als de store een model uitverkocht heeft dan kan je de specs ook niet meer zien van de te kopen modellen.

Typisch Android nadeel:

- Diverse modellen met verschillende specs op basis van Regio. Sommige storage opties zullen op sommige locaties nooit uitkomen en je blijft beperkte keuze qua kleuren hebben.
Voor mij alweer zoiets om verder te kijken want je moet al bokkesprongen maken voor dit toestel en ik denk dat de 512GB versie gewoon niet leverbaar wordt via de grijze circuits.
Denk dat 256GB extra tijd gaat kosten en je wederom redelijk beperkt bent.

Dat doet Apple echt veel beter. Bij release zijn alle modellen en varianten er en je hebt dezelfde specs en opties op de kleuren van dat specifieke model.
Bij Android is dat iedere keer een gekloot. Ook bij Samsung, Xiaomi, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
@Bomberman71 Het klopt wat je zegt. Maar Apple had bij sommige releases ook problemen om ze op tijd aan te voeren.. Zeker enkele jaren geleden. Je kon wel altijd bestellen. Leverdatum was echter langer…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zo Pixel 6 zwart is besteld, twijfelde ff tussen de zwart en de groene maja. Dbrand got you covered :)

Ben benieuwd.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Sphinkx schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:41:
@Bomberman71 Het klopt wat je zegt. Maar Apple had bij sommige releases ook problemen om ze op tijd aan te voeren.. Zeker enkele jaren geleden. Je kon wel altijd bestellen. Leverdatum was echter langer…
Klopt, dat was zo maar nu al tijden niet meer. Enne wachten is geen issue.
Het grote probleem bij Android is dat het soms nooit komt. En als de optie er is dan loop je weer te klooien met de kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Nog een voorbeeld van de magic eraser....

YouTube: Google Pixel 6 Pro Magic Eraser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
YouTube: YouTube

Moet zeggen, ziet er goed uit!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Laatst online: 13-09 13:04
Gezien alleen de 128GB 6 te krijgen is: zullen de 50MP foto's flink veel meer opslag in beslag gaan nemen? Met de Pixel 5 red ik me redelijk qua opslag, 80GB van 128GB in gebruik, maar die foto's zijn 12MP. Had liever de 256GB, maar die zal wel niet tijdens de pre-order beschikbaar komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
@Aeonis Je zou bijna denken dat het een strategie is van Google. Lekker grote, prachtige foto's creëren op toestellen met relatief weinig opslag en vervolgens iedereen naar Google One pushen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeonis
TexMex schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:03:
@Aeonis Je zou bijna denken dat het een strategie is van Google. Lekker grote, prachtige foto's creëren op toestellen met relatief weinig opslag en vervolgens iedereen naar Google One pushen. ;)
Jep... Wil wel graag de Pixel 6 door de leuke prijs met de Bose koptelefoon, maar maak me een beetje zorgen of ik 2 jaar met 128GB kan. Foto's kunnen naar Google One (moet haast wel), maar de steeds groter wordende apps en het OS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
TexMex schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:03:
Vervolgens gaan ze je account en al je foto's blokkeren zonder opgaaf van redenen als je verkeerde foto's upload. Microsoft account vergrendeld / geblokkeerd Google weigert account opnieuw te activeren na deactivatie en reviews: Account geblokkeerd. Wat nu?

[ Voor 15% gewijzigd door New Yorker op 23-10-2021 10:45 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Aeonis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Jep... Wil wel graag de Pixel 6 door de leuke prijs met de Bose koptelefoon, maar maak me een beetje zorgen of ik 2 jaar met 128GB kan. Foto's kunnen naar Google One (moet haast wel), maar de steeds groter wordende apps en het OS niet.
Dit moet je zelf beslissen. Ik ben iemand die zegt dat je nooit genoeg opslag kan hebben.
Volgens mij is het enige waar men hier over praat, de Camera !
Dat is eigenlijk de selling point want veel andere zaken zijn gemeengoed op andere toestellen.
Als dus fotografie en Video belangerijk voor je is moet je je afvragen hoe lang je kan doen met die 128GB waar je al snel minder als 100GB van over hebt als je hem aanzet, updates installed en wat simpele basis apps.

De meesten hebben het ook over de lange Android updates (en nog langere security updates) en men is toch al snel van plan hem minimaal 3 jaar te gebruiken.
Opslag devalueert met de jaren want alle data wordt groter. Updates, Games, noem het maar op, en je weet dat de opslag gewoon sneller vol is.

Ik denk dat iemand die tot vandaag 64GB had en het daar prima mee redde goed doet met 128GB.
Heb je reeds 128GB en moest je van tijd tot tijd opslag 'managen' om ruimte vrij te maken dan zou ik minimaal 256GB nemen.

Bij cloud opslag blijf je betalen en heb je al snel in 2 jaar gebruik vaak het verschil in prijs (of flink deel ervan) betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
Bomberman71 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:25:
[...]

Dit moet je zelf beslissen. Ik ben iemand die zegt dat je nooit genoeg opslag kan hebben.
Volgens mij is het enige waar men hier over praat, de Camera !
Dat is eigenlijk de selling point want veel andere zaken zijn gemeengoed op andere toestellen.
Als dus fotografie en Video belangerijk voor je is moet je je afvragen hoe lang je kan doen met die 128GB waar je al snel minder als 100GB van over hebt als je hem aanzet, updates installed en wat simpele basis apps.

De meesten hebben het ook over de lange Android updates (en nog langere security updates) en men is toch al snel van plan hem minimaal 3 jaar te gebruiken.
Opslag devalueert met de jaren want alle data wordt groter. Updates, Games, noem het maar op, en je weet dat de opslag gewoon sneller vol is.

Ik denk dat iemand die tot vandaag 64GB had en het daar prima mee redde goed doet met 128GB.
Heb je reeds 128GB en moest je van tijd tot tijd opslag 'managen' om ruimte vrij te maken dan zou ik minimaal 256GB nemen.

Bij cloud opslag blijf je betalen en heb je al snel in 2 jaar gebruik vaak het verschil in prijs (of flink deel ervan) betaald.
Thanks voor je reactie. Ik neem de gok, want de telefoon is extra leuk geprijsd door de Bose koptelefoon... Ik heb mijn opslag bij de Pixel 5 nog niet hoeven managen omdat ik gebruik maak van Google Photos / Google One, heb nu nog zo'n 40GB over en denk dat ik met een opschoonbeurt maar ongeveer de helft benut. Ik begrijp ook de nadelen van foto's opslaan bij Google One en de abonnementskosten, maar in het verleden is er bij mij een harde schijf in een NAS overleden, dus ik prefereer nu cloud opslag.

Had ik liever de 256GB gehad? Ja.. als die tijdens de actieperiode nog uitkomt zal ik m'n bestelling wijzigen, maar dat zal denk ik niet het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Aeonis schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:23:
[...]

Thanks voor je reactie. Ik neem de gok, want de telefoon is extra leuk geprijsd door de Bose koptelefoon... Ik heb mijn opslag bij de Pixel 5 nog niet hoeven managen omdat ik gebruik maak van Google Photos / Google One, heb nu nog zo'n 40GB over en denk dat ik met een opschoonbeurt maar ongeveer de helft benut. Ik begrijp ook de nadelen van foto's opslaan bij Google One en de abonnementskosten, maar in het verleden is er bij mij een harde schijf in een NAS overleden, dus ik prefereer nu cloud opslag.

Had ik liever de 256GB gehad? Ja.. als die tijdens de actieperiode nog uitkomt zal ik m'n bestelling wijzigen, maar dat zal denk ik niet het geval zijn.
Verstandige keuze !
Denk niet dat je 256GB voorlopig zal zien, ze hebben nu al vrijwel alles verkocht en met de hedendaagse logistieke issues kan het nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Ik gebruik mijn NAS voor de extra opslag en als backup. Heb zelf wel de 256GB als pre-order maar zal door de vele foto's en video's daar op een gegeven moment ook snel aan zitten.

Probeer juist minder vast aan abonnementen te zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
GroeneThee schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:12:
Ik gebruik mijn NAS voor de extra opslag en als backup. Heb zelf wel de 256GB als pre-order maar zal door de vele foto's en video's daar op een gegeven moment ook snel aan zitten.

Probeer juist minder vast aan abonnementen te zitten....
Ik probeer voor een 512GB te gaan mits de reviews dat laten zien wat ik graag zie en mits hij überhaupt te krijgen is.
Zo niet, dan kijk ik weer rustig verder.
Zit niet op hete kolen en in Januari komt de volgende hype er weer aan met de S22 serie en Xiaomi met hun Mi12 serie.

Tegenwoordig ben ik wat makkelijker en upgrade pas als ik krijg wat ik minimaal wil en 512GB is bij mij een must want dat heb ik nu ook en bevalt me prima.
Net als het accu verhaal, dat moet gewoon goed zijn anders dan skip ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Nog een nieuwe video waarin iemand de pixel test in de winkel ergens in Amerika

YouTube: Google Pixel 6 Pro & Pixel 6 | iPhone 13 Pro Max Side By Side and Pi...

Nog eentje, waarin een gebruiker ook selfies maakt, kwaliteit lijkt behoorlijk goed te zijn:

YouTube: Ya ordene mi PIXEL 6 Pro y mis Primeras Impresiones y opinion

[ Voor 40% gewijzigd door maurits187 op 23-10-2021 16:10 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:29
Ik ben vandaag al even gaan spelen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfoDlre0l17CYT4H1aU40ERUmEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A76gGYymVEjMiovI6dujjE1o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Nice, wat ervaringen wat je wilt delen?

Graag! Twijfel nog tussen de pro en niet pro als Apple gebruiker al jarenlang.

Waar was deze demostand? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
Store in de USA is back on line.
Ze hadden issues en nu kun je wel alles bekijken.

Sunny kleur 128GB
White 128 en 256GB
Black 128, 256 en 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
  • Laatst online: 27-08-2024
Nog een camera vergelijking tussen s21 en Pixel 6 pro
YouTube: Google Pixel 6 Pro vs Samsung Galaxy S21 Ultra Camera Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Volgens comments onder die video is het nep.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:35
Hmm, in de comments geven ze aan dat het fake is.. ik zeg het niet vaak, maar gelukkig is het bijna maandag :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Gerjannn schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:22:
[...]

Hmm, in de comments geven ze aan dat het fake is.. ik zeg het niet vaak, maar gelukkig is het bijna maandag :p
Van dat soort vergelijkingen (waar YouTube vol mee staat) is al bekend dat ze vaak fake zijn. Dus grote kans dat deze dat inderdaad ook is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tevens komt er nog een grote camera-update aan, dus dit is toch "onzinnig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
CLB schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:15:
Tevens komt er nog een grote camera-update aan, dus dit is toch "onzinnig".
Heb jij al een review klaar of dit keer geen early access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steevo_S schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:25:
Heb jij al een review klaar of dit keer geen early access?
Helaas niet, Google NL heeft er weinig zin in allemaal :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
https://www.reddit.com/r/...this_morning_does_anyone/

Paar die de Pixel 6 al hebben, staan ook foto's in en een unboxing video

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
Hier wat testfoto’s van iemand die de Pixel 6 thuis heeft.
Ronduit teleurstellend. Maar eey, gcam moet update krijgen. Maar dit is matig https://photos.google.com...pODRoTDAzTUtlUmNEUGlKTTl3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Laatst online: 13-09 18:08
Steevo_S schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 09:38:
https://www.reddit.com/r/...this_morning_does_anyone/

Paar die de Pixel 6 al hebben, staan ook foto's in en een unboxing video
Zag er op FB ook al 1 die de pro had ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:21
Joehoe900 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:34:
Ronduit teleurstellend. Maar eey, gcam moet update krijgen. Maar dit is matig https://photos.google.com...pODRoTDAzTUtlUmNEUGlKTTl3
Teleurstelling is voornamelijk op de weinig licht foto's. Hij heeft in huis overal weinig licht.
De overdag buiten foto's zijn prima als ik zo zie.
Gaan het komende dagen wel zien wat echte reviews gaan brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
Joehoe900 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:34:
Het gereedschap is net zo goed als degene die het hanteert. Ik schiet betere foto's met mijn Note 9, als een maatje met zijn iPhone 12 Pro.

Je kent de licht omstandigheden niet. Ben nu op mobiel maar zal vanavond eens de EXIF gegevens er bij pakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spencer_830
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:29
Joehoe900 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:26:
[...]

Nice, wat ervaringen wat je wilt delen?

Graag! Twijfel nog tussen de pro en niet pro als Apple gebruiker al jarenlang.

Waar was deze demostand? :9
Ik ben in Herzogenrath geweest, woon er redelijk in de buurt. Een half uurtje rijden vond ik het wel waard.

Zelf sla ik deze over, ik vind ze echt veel te groot. De Pixel 4 en 5 zijn de formaten die voor mij groot genoeg zijn.
De telefoons voelde niet zwaar in de hand, vond ze fijn om vast te houden.
Verder staat er maar een paar standaard apps op, dus heel veel kan ik er ook niet mee uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Las net dat de Pixel 6 een oude modem voor 5 G gaat gebruiken en zou problemen met minder goede 5 G kunnen geven! Modem is van vorig jaar .
Iemand iets van bekend?

[ Voor 11% gewijzigd door Arno58 op 24-10-2021 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroeneThee schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Het gereedschap is net zo goed als degene die het hanteert. Ik schiet betere foto's met mijn Note 9, als een maatje met zijn iPhone 12 Pro.

Je kent de licht omstandigheden niet. Ben nu op mobiel maar zal vanavond eens de EXIF gegevens er bij pakken...
Heb ze net bekeken op de PC met de EXIF data erbij.
ISO50 de foto ziet er niets beter uit als een samsung s20 o.i.d. gewoon een buiten opname, gemaakt gisteren om 16.50 zie ik.
Duur betaald dus die Pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Arno58 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:07:
Las net dat de Pixel 6 een oude modem voor 5 G gaat gebruiken en zou problemen met minder goede 5 G kunnen geven! Modem is van vorig jaar .
Iemand iets van bekend?
Moet eerlijk bekennen dat ik mij niet bezig houd met 5G. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:18:
[...]

Heb ze net bekeken op de PC met de EXIF data erbij.
ISO50 de foto ziet er niets beter uit als een samsung s20 o.i.d. gewoon een buiten opname, gemaakt gisteren om 16.50 zie ik.
Duur betaald dus die Pixel.
Ah hier nog steeds onderweg, denk dat elke "top" telefoon een goede foto bij daglicht kan maken. Het wordt leuker als je kijkt naar bijvoorbeeld in slechte licht omstandigheden, of bij bewegende onderwerpen etc.

Maar gelukkig dwingt niemand jou om een pixel te kopen. 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Was gisteren even in Aken en Herzogenrath in de Media Markt. De toestellen even kunnen testen. Positieve ervaring wel. Ik had gedacht dat ze te groot zouden zijn (Heb Pixel 4 momenteel), maar viel echt goed mee. Wel waren de toestellen best warm moet ik zeggen. Waarschijnlijk van continu scherm aan en de hele tijd in de stroom. Toch iets om rekening mee te houden.

Helaas niet al te lang kunnen testen, had niet bepaald zin om de hele tijd het gesprek aan te gaan met mensen van marketing van Google die er stonden. Zeker in Aken waar die vrouw me echt wilde overtuigen, zeker mits er gratis koptelefoon bij was (iets waar ik waarschijnlijk niets aan heb als ik mijn pre-order beslis te halen). Wel door het gesprek al één van de hoesjes voor de Pixel 6 kunnen zien, de Light Rain kleur voor de Pixel 6. Ook best mooi!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01fLHKww8c20okxI0kw1rP36bY4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zEa8QYebb9sOyqCKmNjovzKW.png?f=fotoalbum_large

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-10-2024
KoensSocialL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:38:
Was gisteren even in Aken en Herzogenrath in de Media Markt. De toestellen even kunnen testen. Positieve ervaring wel. Ik had gedacht dat ze te groot zouden zijn (Heb Pixel 4 momenteel), maar viel echt goed mee. Wel waren de toestellen best warm moet ik zeggen. Waarschijnlijk van continu scherm aan en de hele tijd in de stroom. Toch iets om rekening mee te houden.

Helaas niet al te lang kunnen testen, had niet bepaald zin om de hele tijd het gesprek aan te gaan met mensen van marketing van Google die er stonden. Zeker in Aken waar die vrouw me echt wilde overtuigen, zeker mits er gratis koptelefoon bij was (iets waar ik waarschijnlijk niets aan heb als ik mijn pre-order beslis te halen). Wel door het gesprek al één van de hoesjes voor de Pixel 6 kunnen zien, de Light Rain kleur voor de Pixel 6. Ook best mooi!

[Afbeelding]
Nice! Leuk dat je al even hebt kunnen spelen. Hoe ging je de 6 qua formaat en gewicht? Viel het mee of tegen?

En het hoesje; pakten ze die erbij? En zijn ze straks in de winkel verkrijgbaar dat je weet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Kwakkies schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:21:
[...]

Nice! Leuk dat je al even hebt kunnen spelen. Hoe ging je de 6 qua formaat en gewicht? Viel het mee of tegen?

En het hoesje; pakten ze die erbij? En zijn ze straks in de winkel verkrijgbaar dat je weet?
De 6 en 6 pro zijn natuurlijk groter dan de 4 wat ik nu heb. Maar ze waren minder groot dan ik had verwacht, het idee van ze zijn te zwaar had ik ook niet, al kan dat bedriegen natuurlijk omdat dat aan zo een beveiliging hangt.

Wat het hoesje betreft. In Aken had de vrouw van marketing zelf een toestel in handen, waar dan dat hoesje omwas. Helaas is de foto te vaag, maar de combi van het zwart met dat kleur hoesje was mooi.

Voor de liefhebbers, ik heb nog een link naar een demo over de Pixel 6 (Pro) die je kan afspelen via je telefoon! https://touchlessdemos.withgoogle.com/retail/pixel/ of g.co/pixel/demo

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
Lees de de 5 G Modem van De Pixel 6 een oudere versie is en dus minder goed werkt!,
Iets meer van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

Arno58 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 07:07:
Lees de de 5 G Modem van De Pixel 6 een oudere versie is en dus minder goed werkt!,
Iets meer van bekend?
En de bron is?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
Hoorde dat op YouTube en heb het dus opgezocht,wil er zelf een kopen dus vandaar.
Schijnt een modem te zijn van Samsung van de S20 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:36

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GroeneThee
Volgens mij is dat gedaan doordat ze geen qualcom Soc gebruiken.

Geen idee hoe dit modem presteert maar ben blij dat ze van Qualcom zijn afgestapt. 5G maak ik mij minder druk om.

EDIT ; Holy SHIT! Krijg net een verzend bevestiging vanuit Google....mijn 6 Pro is onderweg oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbsXXPy9VMpn_J7joDBWKz1UYqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ekX3oILDuCExx99mcJ0aLl2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door GroeneThee op 25-10-2021 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
Oké ik wacht eerst de reviews af voordat ik er een ga kopen.
Blijf het ook raar vinden dat de Google PAY in NL niet te downloaden is en in België wel.
Kan dus Google Pay niet gebruiken op een Wear OS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Arno58 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 07:38:
Oké ik wacht eerst de reviews af voordat ik er een ga kopen.
Blijf het ook raar vinden dat de Google PAY in NL niet te downloaden is en in België wel.
Kan dus Google Pay niet gebruiken op een Wear OS
Heeft dat niet gewoon met wet- en regelgeving te maken?

Ik wacht ook de reviews af, maar ik ben wel blij met m'n pre-order. Annuleren kan altijd nog!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaickul
  • Niet online
Sorry, wrong topic. 😬

[ Voor 90% gewijzigd door Kaickul op 25-10-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 13:39
In reviews hebben ze het soms over verschillende 5G standaarden die supported zijn. Weet iemand of de pixel 6 onze "Nederlandse" 5G ondersteund?

Edit: gevalletje eerst posten dan lezen. Ik zie dat de vraag eerder ook al gesteld is maar er weinig bewijs voor is. Ik hoorde zelf iets op een youtube filmpje over 5G mmwave of iets dergelijks, dat ze dat niet allemaal ondersteunen, maar meer dan dat heb ik ook niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Qupie1 op 25-10-2021 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HARMIEWARMIE
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-12-2024
Qupie1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:53:
In reviews hebben ze het soms over verschillende 5G standaarden die supported zijn. Weet iemand of de pixel 6 onze "Nederlandse" 5G ondersteund?

Edit: gevalletje eerst posten dan lezen. Ik zie dat de vraag eerder ook al gesteld is maar er weinig bewijs voor is. Ik hoorde zelf iets op een youtube filmpje over 5G mmwave of iets dergelijks, dat ze dat niet allemaal ondersteunen, maar meer dan dat heb ik ook niet.
Ik was hier ook naar op zoek en vond het volgende artikel met het antwoord en wat uitleg :)
https://chromeunboxed.com...y-it-from-these-carriers/

Ze hebben het hier wel over de VS, maar volgens mij geldt die 5G mmwave en sub-6 ook voor de Europese modellen

Met "Nederlandse" 5G ondersteuning zou je geen problemen moeten hebben als je de telefoon via Duitsland of Frankrijk koopt. Via de VS weet ik het niet, mogelijk dat anderen hier ervaring mee hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door HARMIEWARMIE op 25-10-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
Hoe laat NL tijd verschijnen de reviews vandaag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GroeneThee
Joehoe900 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:30:
Hoe laat NL tijd verschijnen de reviews vandaag?
18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 12:56
edit: antwoord op mijn vraag net een minuutje eerder boven mij gepost.

[ Voor 84% gewijzigd door Drwho1 op 25-10-2021 11:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Drwho1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:32:
maar in de US of A zijn ze ook nog maar net aan het ontwaken.
Gaat ook om een wereldwijd embargo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
Top. Theverge enz maar in de gaten houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

Qupie1 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:53:

Hier staan alle ondersteunde banden voor zowel 6 als 6 pro: https://support.google.com/pixelphone/answer/7158570
Alle modellen overal:
  • GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
  • UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1,2,4,5,6,8,19
  • LTE: Bands B1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/19/20/25/26/28/29/30/32/38/39/40/41/42/46/48/66/71
  • 5G Sub-615: Bands n1/2/3/5/7/8/12/14/20/25/28/30/38/40/41/48/66/71/77/78
Alleen sommige Amerikaanse modellen hebben daarnaast ook mmWave:
  • 5G mmWave15: Bands n257/n258/n260/n261
Dus als je mmWave wilt, moet je een toestel in de US kopen. Dat is volgens de specs qua netwerk verder gelijk aan de telefoons elders.

Hier staat per land de ondersteunde providers: https://support.google.com/pixelphone/answer/10082009
Voor Duitsland en Frankrijk staat daar dat Sub-6 5G werkt voor de 6 en 6 pro. Nederland is (nog) niet ingevuld, maar Sub-6 5G werkt wel op de Pixel 5 en 4a, dus dat zal ook best met een 6 werken ;)

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Is nu dat embargo inmiddels opgeheven?
Zijn er al goede kritische reviews over de Pixel 6?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroeneThee
Cruzer schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:27:
Is nu dat embargo inmiddels opgeheven?
Zijn er al goede kritische reviews over de Pixel 6?
Lees even een paar posts terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik denk niet dat Tweakers meteen een exemplaar heeft omdat ze niet uitkomen in Nederland.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
New Yorker schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Ik denk niet dat Tweakers meteen een exemplaar heeft omdat ze niet uitkomen in Nederland.
Geen idee eerlijk gezegd maar klinkt logisch. Kan mij wel voorstellen dat als er een partij is waar ook Google warme banden mee zou willen onderhouden (met deze doelgroep) dan is dat Tweakers. Rachid heeft een account en is redelijk actief.

Maar moet bekennen dat ik niet Tweakers in de gaten had gehouden voor een review als jij dat niet naar voren had gebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Laatst online: 21-07 16:20
GroeneThee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Geen idee eerlijk gezegd maar klinkt logisch. Kan mij wel voorstellen dat als er een partij is waar ook Google warme banden mee zou willen onderhouden (met deze doelgroep) dan is dat Tweakers. Rachid heeft een account en is redelijk actief.

Maar moet bekennen dat ik niet Tweakers in de gaten had gehouden voor een review als jij dat niet naar voren had gebracht :+
Volgens mij loopt Rachid zelf ook elk jaar te hannesen om een Pixel te bemachtigen. Wanneer mensen hem vragen waarom de Pixel serie niet in Nederland wordt verkocht verwijst hij naar een statement van Rick Osterloh. Ik ben bang dat hij net zo veel weet/kan als wij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Zo meteen om 15 uur komen de reviews van de Pixel 6 (Pro) online! Zeer benieuwd!

Correctie: Blijkbaar is het 9AM PST, dus 18 uur onze tijd |:(

[ Voor 31% gewijzigd door KoensSocialL op 25-10-2021 14:57 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

KoensSocialL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:54:
Zo meteen om 15 uur komen de reviews van de Pixel 6 (Pro) online! Zeer benieuwd!

Correctie: Blijkbaar is het 9AM PST, dus 18 uur onze tijd |:(
Lekker met het bord op schoot de reviews bekijken dus.

Ben wel erg benieuwd. En als ze positief zijn......dan even kijken hoe ik hier een witte pro met 256gb krijg.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:01:
Dan even kijken hoe ik hier een witte pro met 256gb krijg.
Vooralsnog op geen enkele manier...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Laatst online: 06-11-2022
https://mashable.com/review/google-pixel-6-pro-review

[ Voor 9% gewijzigd door Andreasvers op 25-10-2021 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinbrutus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 08:58
Na het lezen van de eerste reviews, ben ik toch al blij met mijne preorder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
Die eerste reviews zijn ontzettend positief. DE smartphones als je Android wilt, of uberhaupt nieuwe smartphone.

Ik ga mijn 13 pro max pre order cancellen en zing nog even uit met mijn iPhone 11. Dan wacht ik maar paar maanden op deze. Wat een geweldig werk heeft Google afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
CLB schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:05:
[...]

Vooralsnog op geen enkele manier...
Komen die 256GB modellen uberhaupt naar Duitsland / Frankrijk? Ik zou liever iets meer betalen voor 256GB namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dedominee schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:56:
Komen die 256GB modellen uberhaupt naar Duitsland / Frankrijk?
Ik zou liever iets meer betalen voor 256GB namelijk.
256GB-versie is er wel in Duitsland, maar alleen in Stormy Black-variant, niet in het wit of geel...

Pagina: 1 ... 7 ... 64 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires