Ik heb hetzelfde beeld. Bij alle Nexussen en Pixels die ik gehad heb werden de prestaties op alle vlakken beter, maar vooral de foto's. Google lijkt alle verbeteringen niet in eerste instantie te willen gebruiken om nieuwe hardware te verkopen. Als ze een bestaand toestel kunnen verbeteren, dan doen ze dat ook. Dat zie ik bij de Koreaanse en met name de Chinese merken niet gauw gebeuren. Bij met name die laatste heb ik het idee dat updates eerder gedropt worden om de fabrikant of Chinese overheid te dienen, dan de eindgebruiker.Gerjannn schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:22:
[...]
Die camera shootout van MKBHD is niet representatief voor de algehele kwaliteit van de camera, dat is puur welke camera het beste uit de verf komt als je een foto op social media gooit. Het geeft wel aan dat mensen de kleuren van de Pixel 5A verkiezen boven die van de 6, maar gezien de sensors in de 6 nieuw zijn zal Google daar de komende tijd nog wel aan tweaken. Qua hardware zijn de camera's van de 6 veel en veel beter dan de camera's op de 5A. Dus de 6 (Pro) is echt wel de betere keuze op de langere termijn
Heb je al contact gehad met Vodafone? Ik zie hier meerdere mensen een Vodafone sim geregistreerd hebben. Misschien dat je bij hen nog kunt checken? Lijkt me heel sterk dat ze gelocked zijn. Anders zou een andere fysieke sim er ook niet in kunnen lijkt mij.outlandos schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:02:
[...]
10 december besteld. Ben benieuwd, laat svp even weten. Ik heb al een mail gestuurd naar Alternate trouwens.
Ik wil best contact opnemen met Vodafone hoor, maar ik zou niet weten wat ik moet vragen. ''Mijn Pixel 6 uit Duitsland vraagt om een e-sim van Telekom.de , derhalve werkt mijn e-sim van Vodafone niet, kunnen jullie dit oplossen?'' Acht een dergelijke onderneming weinig kans van slagen toe.soskes schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:36:
[...]
Heb je al contact gehad met Vodafone? Ik zie hier meerdere mensen een Vodafone sim geregistreerd hebben. Misschien dat je bij hen nog kunt checken? Lijkt me heel sterk dat ze gelocked zijn. Anders zou een andere fysieke sim er ook niet in kunnen lijkt mij.
Ik hoor graag of er hier mensen met Vodafone zijn die het wel is gelukt nadat hun toestel eerst op Telekom.de stond.
@r.elu is het jou nog gelukt?
gewoon vragen hoe dat werkt met e-sim. misschien dat zij jou erdoorheen kunnen praten en dan lopen jullie gezamelijk tegen dat probleem aan. wie weet is er een makkelijke oplossing, wat er hierboven al gezegd is als het toestel een simlock heeft dan zou een andere fysieke simkaart ook niet moeten werken. (bij mijn toestel saturn uit duitsland werkt het wel icm tmobile)outlandos schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:43:
[...]
Ik wil best contact opnemen met Vodafone hoor, maar ik zou niet weten wat ik moet vragen. ''Mijn Pixel 6 uit Duitsland vraagt om een e-sim van Telekom.de , derhalve werkt mijn e-sim van Vodafone niet, kunnen jullie dit oplossen?'' Acht een dergelijke onderneming weinig kans van slagen toe.
Ik hoor graag of er hier mensen met Vodafone zijn die het wel is gelukt nadat hun toestel eerst op Telekom.de stond.
@r.elu is het jou nog gelukt?
Ik heb sinds de december update dat mijn touchscreen af en toe moet 'bufferen'. Hij accepteert dan geen nieuwe touches, alles wat ik al aanraakte blijft geactiveerd, en na een paar seconden registreert hij ineens alle touches die ik heb gedaan. Hebben meer mensen hier last van? Ik had het niet voor de december update dus ik hoop dat het ook weer met software te fixen is
Heb ik ook. Af en toe het gevoel dat hij blijft hangen. Had ik eigenlijk niet verwacht van zo'n telefoon.Isotope5004 schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:28:
Ik heb sinds de december update dat mijn touchscreen af en toe moet 'bufferen'. Hij accepteert dan geen nieuwe touches, alles wat ik al aanraakte blijft geactiveerd, en na een paar seconden registreert hij ineens alle touches die ik heb gedaan. Hebben meer mensen hier last van? Ik had het niet voor de december update dus ik hoop dat het ook weer met software te fixen is
Ik heb de gehele december update nog niet binnen. Ook met geforceerd zoeken is er niks te vinden
Add me op Stadia: Gloogle
Antwoord van Vodafone via de Messenger chat app:Blekkienl schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:12:
[...]
gewoon vragen hoe dat werkt met e-sim. misschien dat zij jou erdoorheen kunnen praten en dan lopen jullie gezamelijk tegen dat probleem aan. wie weet is er een makkelijke oplossing, wat er hierboven al gezegd is als het toestel een simlock heeft dan zou een andere fysieke simkaart ook niet moeten werken. (bij mijn toestel saturn uit duitsland werkt het wel icm tmobile)
"Het lijkt erop dat het toestel uit Duitsland komt, gezien de melding. Ik raad je aan om dit eens te checken bij Alternate. Het kan zijn dat er dan geen Nederlandse eSIM op geinstalleerd kan worden 😞"
Helaas, maar wel te verwachten zo'n antwoord natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 19-12-2021 21:37 ]
Nou, niet echt hoor. Andere Tweakers hier hebben geen Nederlandse pixel en wel een Vodafone sim geïnstalleerd. Lijkt een nogal makkelijk antwoord van Vodafone.outlandos schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:36:
[...]
Antwoord van Vodafone via de Messenger chat app:
"Het lijkt erop dat het toestel uit Duitsland komt, gezien de melding. Ik raad je aan om dit eens te checken bij Alternate. Het kan zijn dat er dan geen Nederlandse eSIM op geinstalleerd kan worden 😞"
Helaas, maar wel te verwachten zo'n antwoord natuurlijk.
Maar goed, nogmaals, misschien kun je even zoeken in dit topic op esim en Vodafone en die Tweakers die het wel gelukt is vragen waar hun telefoon vandaan komt.
Daarnaast, heb je een fysieke sim van Vodafone? Als die het doet klopt het verhaal van Vodafone sowieso niet
Hoezo zou het antwoord van Vodafone dan niet kloppen? Vodafone noemt expliciet e-sim in haar antwoord.soskes schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:41:
[...]
Nou, niet echt hoor. Andere Tweakers hier hebben geen Nederlandse pixel en wel een Vodafone sim geïnstalleerd. Lijkt een nogal makkelijk antwoord van Vodafone.
Maar goed, nogmaals, misschien kun je even zoeken in dit topic op esim en Vodafone en die Tweakers die het wel gelukt is vragen waar hun telefoon vandaan komt.
Daarnaast, heb je een fysieke sim van Vodafone? Als die het doet klopt het verhaal van Vodafone sowieso niet
Mijn fysieke simkaart van Vodafone werkt prima, het lijkt een (onbedoelde?) softwarematige lock enkel voor wat betreft de e-sim. Ik denk toch echt dat het toestel van Telekom.de komt. Dat verklaart ook meteen de "gunstige" prijs waarvoor Alternate het toestel aanbiedt van 722€.
Wat ik mij herinner van de Pixel 5 is dat die telekom.de melding je op het verkeerde spoor zet. Er is wel branding, maar geen sim-lock. Het probleem is waarschijnlijk iets anders.
Snel zoekende vind ik o.a. https://www.android-hilfe...oogle-pixel-5.962876.html en https://forum.xda-develop...m-other-carriers.4262085/
Niet super informatief, behalve dat ze het allebei werkend krijgen zonder een sim-lock te verwijderen.
Als er weer iemand met T-Mobile chat over dit probleem zou die eigenlijk eens moeten vragen wat ze precies doen om het fixen.
Snel zoekende vind ik o.a. https://www.android-hilfe...oogle-pixel-5.962876.html en https://forum.xda-develop...m-other-carriers.4262085/
Niet super informatief, behalve dat ze het allebei werkend krijgen zonder een sim-lock te verwijderen.
Als er weer iemand met T-Mobile chat over dit probleem zou die eigenlijk eens moeten vragen wat ze precies doen om het fixen.
Ziet er erg mooi uit! Nog een speciale modus gebruikt hiervoor?Kwakkies schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:41:
[Afbeelding]
Net het noorderlicht mogen zien en vastleggen met de P6. Wat een tof camerawerk zeg als je het mij vraagt! Heel blij mee!
Misschien het proberen waard voor de mensen hier met connectie problemen.
https://www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/rk1hfk
Link naar de app om te registreren voor de beta
https://www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/rk1hfk
Link naar de app om te registreren voor de beta
Om mijn woorden kracht bij te zetten: https://www.telekom.de/hi...-karte/sim-lock-entfernenoutlandos schreef op zondag 19 december 2021 @ 23:28:
[...]
Hoezo zou het antwoord van Vodafone dan niet kloppen? Vodafone noemt expliciet e-sim in haar antwoord.
Mijn fysieke simkaart van Vodafone werkt prima, het lijkt een (onbedoelde?) softwarematige lock enkel voor wat betreft de e-sim. Ik denk toch echt dat het toestel van Telekom.de komt. Dat verklaart ook meteen de "gunstige" prijs waarvoor Alternate het toestel aanbiedt van 722€.
Hier wordt aangegeven dat de toestellen die Telekom.de verkoopt geen simlock meer hebben. Dus nogmaals, het lijkt mij een makkelijk antwoord van Vodafone.
Heb je nog een nieuwe QR code ontvangen van Vodafone?
Hebben ze überhaupt iets anders geprobeerd? Je zult echt niet de eerste zijn hiermee.
Een acceptabele antwoord in deze zou zijn, we weten van de issues maar helaas is het niet mogelijk.
Ik had hetzelfde issue maar dan bij T-Mobile zelf. Het enige wat zij hebben gedaan, en dat is meermaals bevestigd tijdens de chat, is de QR code ververst. Niet meer.
Maar goed. Done my share, ik kan je verder niet helpen. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
[ Voor 20% gewijzigd door soskes op 20-12-2021 07:47 ]
Ik word er helemaal gek van, vooral met typen (... oke vooral met brawl starsJazzMatazz schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:27:
[...]
Heb ik ook. Af en toe het gevoel dat hij blijft hangen. Had ik eigenlijk niet verwacht van zo'n telefoon.

Zijn er ook Belgen hier die de Pixel hebben in combo met Proximus, gewone sim of de e-sim?
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Nee enkel de automatische nachtzicht modus. De verwerking na net schieten poetst hem vervolgens helemaal op. Ben persoonlijk verbaasd dat je met dit gemak foto's kan maken zonder aan instellingen te hoeven zitten.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:42:
[...]
Ziet er erg mooi uit! Nog een speciale modus gebruikt hiervoor?
Zijn er mensen die kunnen bevestigen of VoWiFi bij Lebara, Ben, Hollandsnieuwe of Simyo aan staat?Joe_P schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:28:
[...]
VoWIFI doet het hier prima via Tele2 (t-mobile netwerk).
QR code verversen? Haha dat verklaart het. Ik had een screenshot genomen van de QR code... Zojuist geprobeerd met een "verse" en zie daar, Vodafone NL....soskes schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:34:
[...]
Om mijn woorden kracht bij te zetten: https://www.telekom.de/hi...-karte/sim-lock-entfernen
Hier wordt aangegeven dat de toestellen die Telekom.de verkoopt geen simlock meer hebben. Dus nogmaals, het lijkt mij een makkelijk antwoord van Vodafone.
Heb je nog een nieuwe QR code ontvangen van Vodafone?
Hebben ze überhaupt iets anders geprobeerd? Je zult echt niet de eerste zijn hiermee.
Een acceptabele antwoord in deze zou zijn, we weten van de issues maar helaas is het niet mogelijk.
Ik had hetzelfde issue maar dan bij T-Mobile zelf. Het enige wat zij hebben gedaan, en dat is meermaals bevestigd tijdens de chat, is de QR code ververst. Niet meer.
Maar goed. Done my share, ik kan je verder niet helpen. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Bedankt!
Zou er ook een pixel mini uit komen? Ik zit echt te wachten op een goede kleine smartwatch ala iPhone mini...
Op mijn nieuwe P6 is hij ook niet te downloaden, komt omdat ze de update hebben ingetrokken.Pukson schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:33:
Ik heb de gehele december update nog niet binnen. Ook met geforceerd zoeken is er niks te vinden
Hoe zit dat nu met dat hele locked gebeuren? Als je hem bij google duitsland of Mediamarkt/saturn of Fnac koopt is hij toch gewoon unlocked?
Mijn Pixel6 komt van de Saturn uit Duitsland en merk helemaal niets daarvan. Weet niet of dat je vraag beantwoord?twowheeler schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:59:
Hoe zit dat nu met dat hele locked gebeuren? Als je hem bij google duitsland of Mediamarkt/saturn of Fnac koopt is hij toch gewoon unlocked?
Hier een P6 van Fnac. Geen issues met sim en/of esim.twowheeler schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:59:
Mediamarkt en FNAC verkopen hem los. Dus dan is een simlock (buiten dat volgens mij in Europa er geen simlock meer is) niet geheel logisch. Je zou je klantenbestand ontzettend beperken.twowheeler schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:59:
Daarbij zijn degene die een 'simlock' ervaren meestal na een periode geholpen omdat de 'simlock' er toch niet lijkt te zijn.
Wel zie je dat het vooral wat werk lijkt te veroorzaken bij de e-sims voor toestellen die niet van deze winkels af komen omdat het meeste dan van T-mobile Duitsland lijkt te komen. Maar ook die kunnen uiteindelijk iedere operator (in Nederland) voeren als een e-sim wordt aangeboden (niet bewezen, puur aanname op wat ik in dit topic lees).
Ja, dit klopt.soskes schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:41:
[...]
Mediamarkt en FNAC verkopen hem los. Dus dan is een simlock (buiten dat volgens mij in Europa er geen simlock meer is) niet geheel logisch. Je zou je klantenbestand ontzettend beperken.
Daarbij zijn degene die een 'simlock' ervaren meestal na een periode geholpen omdat de 'simlock' er toch niet lijkt te zijn.
Wel zie je dat het vooral wat werk lijkt te veroorzaken bij de e-sims voor toestellen die niet van deze winkels af komen omdat het meeste dan van T-mobile Duitsland lijkt te komen. Maar ook die kunnen uiteindelijk iedere operator (in Nederland) voeren als een e-sim wordt aangeboden (niet bewezen, puur aanname op wat ik in dit topic lees).
Er lijkt bij de toestellen uit Duitsland een e-sim lock te zitten van Telekom.de maar die zit er niet echt op; je kunt gewoon Nederlandse esim gebruiken, mits je natuurlijk een verse (lees: geldige) QR code gebruikt bij het downloaden
[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 20-12-2021 12:57 ]
Iemand last van lens flare in zonnige situaties:
https://support.google.co...n-photography-video?hl=en
https://support.google.co...n-photography-video?hl=en
Verwacht het niet, je hebt wel kans dat de 6A kleiner is dan de 6, maar dat zal nog wel zeker een half jaar duren gezien de Pixel 5A pas sinds eind augustus te koop is.Pascalishier schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:45:
Zou er ook een pixel mini uit komen? Ik zit echt te wachten op een goede kleine smartwatch ala iPhone mini...
Is het jou nog gelukt? Bij mij blijft dat blok staan, terwijl ik overal doorheen ben geklikt @kramonHelsie schreef op zondag 19 december 2021 @ 07:51:
Gaat dat blok 'maak kennis met je pixel' (bovenaan het instellingen menu) nog ergens vanzelf weg of moet je daarvoor nog ingrijpen?
Iemand die zijn telefoon op Engels heeft staan en mij kan vertellen hoe dit blok in het Engels heet zodat ik even kan Googlen naar mogelijke oplossingen?
[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 20-12-2021 14:44 ]
Oproep: Feedback report insturen over automatische lockdown.
Volgens mij is https://support.google.co...nually-notification?hl=en nog steeds niet gefikst en ik vind het één van de meest irritante bugs van de pixel 6 pro. Op willekeurige momenten krijg je de melding dat het toestel handmatig vergrendeld is. Vingerafdruk unlock werkt dan niet meer en je moet je pincode intoetsen. Daar heb je geen vingerafdrukscanner voor uiteraard en pincode checks horen maar eens in de zoveel dagen plaats te vinden.
Via Instellingen -> Tips en support kun je helemaal onderaan op "feedback sturen" klikken. Heb je ook last van dit probleem, gebruik dan svp deze feedback optie. Dit vergroot de kans dat er snel wat aan gedaan wordt.
Volgens mij is https://support.google.co...nually-notification?hl=en nog steeds niet gefikst en ik vind het één van de meest irritante bugs van de pixel 6 pro. Op willekeurige momenten krijg je de melding dat het toestel handmatig vergrendeld is. Vingerafdruk unlock werkt dan niet meer en je moet je pincode intoetsen. Daar heb je geen vingerafdrukscanner voor uiteraard en pincode checks horen maar eens in de zoveel dagen plaats te vinden.
Via Instellingen -> Tips en support kun je helemaal onderaan op "feedback sturen" klikken. Heb je ook last van dit probleem, gebruik dan svp deze feedback optie. Dit vergroot de kans dat er snel wat aan gedaan wordt.
_██_
(ಠ_ృ)
Thanks voor het bevestigen, scheelt mij weer terug flashen en retourneren edoutlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:52:
[...]
Ja, dit klopt.
Er lijkt bij de toestellen uit Duitsland een e-sim lock te zitten van Telekom.de maar die zit er niet echt op; je kunt gewoon Nederlandse esim gebruiken, mits je natuurlijk een verse (lees: geldige) QR code gebruikt bij het downloadendaarbij ging ondergetekende de mist in.
https://seekingtech.com/h...s-on-pixel-6-pixel-6-pro/outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:34:
[...]
Is het jou nog gelukt? Bij mij blijft dat blok staan, terwijl ik overal doorheen ben geklikt @kramon
Iemand die zijn telefoon op Engels heeft staan en mij kan vertellen hoe dit blok in het Engels heet zodat ik even kan Googlen naar mogelijke oplossingen?
Hebben jullie ook dat de wittinten enorm worden beinvloed door de achtergrond/kleur die je kiest? Het is een leuke feature die uniformiteit, maar van mij had het de wittinten wel ongemoeid mogen laten.
Gelukt, thanks!
[ Voor 37% gewijzigd door outlandos op 20-12-2021 16:59 ]
Yes, vaker besproken hier en ook in verschillende reviews aangestipt, erg irritant / zonde.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:58:
Hebben jullie ook dat de wittinten enorm worden beinvloed door de achtergrond/kleur die je kiest?
Het is een leuke feature die uniformiteit, maar van mij had het de wittinten wel ongemoeid mogen laten.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm Google maakt het ons wel onnodig lastig om van de Pixel 6 (Pro) te houden. Die fingerprint reader had veel beter gekund (lees: gemoeten), dit maakt het ontbreken van face-unlock ook extra zuur. Opladen gaat behoorlijk langzaam (zeker als je van One Plus komt) en ook double tap to sleep is iets waarvan ik niet begrijp dat het er allang niet standaard in zit. En dan dus nog de wittinten die enorm verkleuren... Voor de rest is het een heel fijn toestel, maar ik ben er nog niet uit of ik hem houd.CLB schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:02:
[...]
Yes, vaker besproken hier en ook in verschillende reviews aangestipt, erg irritant / zonde.
Ik heb de tijd, wacht dus rustig afGerjannn schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:32:
[...]
Verwacht het niet, je hebt wel kans dat de 6A kleiner is dan de 6, maar dat zal nog wel zeker een half jaar duren gezien de Pixel 5A pas sinds eind augustus te koop is.
Een vriend heeft inmiddels de Pixel 6 Pro en ik heb hem gisteren kunnen bekijken. De wittinten zijn inderdaad niet helder, waardoor de hele brightness van het toestel tegenvalt. Het instellen van een achtergrond met blauwtinten helpt een beetje, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:58:
Hebben jullie ook dat de wittinten enorm worden beinvloed door de achtergrond/kleur die je kiest? Het is een leuke feature die uniformiteit, maar van mij had het de wittinten wel ongemoeid mogen laten.
Voor de Pro komt er wellicht toch een face unlock. Geruchten maar volgens mij stond het in de code van een update? Zag daar in ieders geval iets van voorbij komen.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:09:
[...]
Hmm Google maakt het ons wel onnodig lastig om van de Pixel 6 (Pro) te houden. Die fingerprint reader had veel beter gekund (lees: gemoeten), dit maakt het ontbreken van face-unlock ook extra zuur. Opladen gaat behoorlijk langzaam (zeker als je van One Plus komt) en ook double tap to sleep is iets waarvan ik niet begrijp dat het er allang niet standaard in zit. En dan dus nog de wittinten die enorm verkleuren... Voor de rest is het een heel fijn toestel, maar ik ben er nog niet uit of ik hem houd.
Voor de rest, op de vingerafdruk scanner na, eens.
Telecom.de levert zelf sim-locked toestellen, wellicht heeft alternate zo'n toestel geleverd. Kijk nog eens goed wat je besteld hebt en vraag alternate voor een oplossing.soskes schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:41:
[...]
Nou, niet echt hoor. Andere Tweakers hier hebben geen Nederlandse pixel en wel een Vodafone sim geïnstalleerd. Lijkt een nogal makkelijk antwoord van Vodafone.
Telekom.de levert geen locked toestellen, staat op hun site. Een paar posts hierboven. Waar heb jij de info vandaan?BGLAdmin schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:03:
[...]
Telecom.de levert zelf sim-locked toestellen, wellicht heeft alternate zo'n toestel geleverd. Kijk nog eens goed wat je besteld hebt en vraag alternate voor een oplossing.
Deden ze een tijd geleden nog wel, stond ook aangeven op de verpakkingen of het op een Telecom.de toestel ging.soskes schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:21:
[...]
Telekom.de levert geen locked toestellen, staat op hun site. Een paar posts hierboven. Waar heb jij de info vandaan?
Heb nu ook gevonden dat ze dat niet meer doen, op één product lijn na de mini-LTE router voor hun snelstart pakket.
Ja herkenbaar, bij een bepaalde achtergrond was het zo erg dat ik het idee had dat de nachtfilter aan stondJammie schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:24:
[...]
Een vriend heeft inmiddels de Pixel 6 Pro en ik heb hem gisteren kunnen bekijken. De wittinten zijn inderdaad niet helder, waardoor de hele brightness van het toestel tegenvalt. Het instellen van een achtergrond met blauwtinten helpt een beetje, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Hoe heb je je kleuren ingesteld? Aanpasbare helderheid aanstaan?outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:38:
[...]
Ja herkenbaar, bij een bepaalde achtergrond was het zo erg dat ik het idee had dat de nachtfilter aan stond
Ik heb de kleuren ongewijzigd. Met aanpasbare helderheid bedoel je dat hij de helderheid automatisch aanpast? Dat zet ik altijd als eerste uit. Hoezo?GroeneThee schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:58:
[...]
Hoe heb je je kleuren ingesteld? Aanpasbare helderheid aanstaan?
outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 21:16:
[...]
Ik heb de kleuren ongewijzigd. Met aanpasbare helderheid bedoel je dat hij de helderheid automatisch aanpast? Dat zet ik altijd als eerste uit. Hoezo?
/f/image/LqgEDNxyICbwcVJCA4AnhF0g.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door GroeneThee op 20-12-2021 21:24 ]
Ja die staat bij mij ook op Aanpasbaar. Kan ik hem daar beter vanaf halen?
Is het intrekken van die update ook bevestigd door Google? Ik kan daar zo gauw niks over vinden.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:50:
[...]
Op mijn nieuwe P6 is hij ook niet te downloaden, komt omdat ze de update hebben ingetrokken.
Geen idee, maar heb zat reacties van Tweakers gezien die de update wel aangeboden hadden gekregen maar nog niet hadden gedownload en nu niet meer aangeboden krijgen, kortom ingetrokken. Dat in combinatie met mijn ervaring en die van enkele andere nieuwe pixel 6 bezitters hier die de update ook niet krijgen zegt me genoeg.beugeldop schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:16:
[...]
Is het intrekken van die update ook bevestigd door Google? Ik kan daar zo gauw niks over vinden.
Er is een mogelijke fix voor alle connectiviteitsproblemen! Namelijk updaten naar de beta versie van Carrier Services: https://www.androidpolice...6s-mobile-network-issues/
Iets waarvoor (volgens mij) geen bètamogelijkheid is hierzo...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Stond hier na 30 min nog steeds op wachten op beta aanmelding. Heb Google play store geforceerd gestopt en daarna had ik direct de carrier beta update.
Ben dan wel geen Belg maar woon hier welJanAd schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:28:
Zijn er ook Belgen hier die de Pixel hebben in combo met Proximus, gewone sim of de e-sim?
Heb Proximus e-sim privé en fysieke Orange sim voor werk, afgezien van de bekende connectiviteit problemen werkt het op zich goed.
Je kunt ook de apk downloaden en installeren via apkmirror, link staat ook in het artikelCLB schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:36:
Iets waarvoor (volgens mij) geen bètamogelijkheid is hierzo...
Double tap to sleep heb ik zelf ingesteld. Daarvoor heb je wel een automatiseringsapp zoals Tasker nodig (ikzelf gebruik Macrodroid; mijn all time favourite life saver app en veel gebruikersvriendelijker dan Tasker) in combinatie met Nova Launcher (weet niet of andere launchers ook gebaren ondersteunen). In de automatiseringsapp maak je een actie aan: scherm uit. In Nova Launcher stel je in dat het double tap gebaar de 'scherm uit' actie triggered. Klaar.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:09:
[...]
Hmm Google maakt het ons wel onnodig lastig om van de Pixel 6 (Pro) te houden. Die fingerprint reader had veel beter gekund (lees: gemoeten), dit maakt het ontbreken van face-unlock ook extra zuur. Opladen gaat behoorlijk langzaam (zeker als je van One Plus komt) en ook double tap to sleep is iets waarvan ik niet begrijp dat het er allang niet standaard in zit. En dan dus nog de wittinten die enorm verkleuren... Voor de rest is het een heel fijn toestel, maar ik ben er nog niet uit of ik hem houd.
Geen verbetering hier met de bèta carrier services helaas
Jammer om te horen, ik merk soms dat ik geen uitgaande calls kan doen vanwege netwerk.
Zijn er andere mensen die de carrier services hebben geupdate?
Zijn er andere mensen die de carrier services hebben geupdate?
Hier ook helaas geen verbetering na de carrier services update. Net een sms gekregen dat ik gesprek gemist heb terwijl ik hem heel de tijd in mijn hand had.
Zou dit carrier-specifiek kunnen zijn? Dat de beta een aantal netwerken wel al fixt, maar nog niet allemaal?ZeppeMan schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:55:
Hier ook helaas geen verbetering na de carrier services update. Net een sms gekregen dat ik gesprek gemist heb terwijl ik hem heel de tijd in mijn hand had.
Hier een grote verbetering na het installeren van de E-sim en carrier update, weet niet welke het heeft gefixt. Mobile stand by nu al gezakt naar 25%
Suh dude
Dit kan veel makkelijker. Ik gebruik de app ''Lock Screen'', door op het icoontje op je homescreen te drukken wordt het scherm gelocked.JazzMatazz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 07:48:
[...]
Double tap to sleep heb ik zelf ingesteld. Daarvoor heb je wel een automatiseringsapp zoals Tasker nodig (ikzelf gebruik Macrodroid; mijn all time favourite life saver app en veel gebruikersvriendelijker dan Tasker) in combinatie met Nova Launcher (weet niet of andere launchers ook gebaren ondersteunen). In de automatiseringsapp maak je een actie aan: scherm uit. In Nova Launcher stel je in dat het double tap gebaar de 'scherm uit' actie triggered. Klaar.
https://play.google.com/s...m.olalab.lockscreen&gl=NL
Nova launcher op een pixel... Ik weet t niet. Dat voelt toch niet helemaal goed. Of heb je ook geen last meer van verkleurde wittitten als je nova launcher gebruikt?JazzMatazz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 07:48:
[...]
Double tap to sleep heb ik zelf ingesteld. Daarvoor heb je wel een automatiseringsapp zoals Tasker nodig (ikzelf gebruik Macrodroid; mijn all time favourite life saver app en veel gebruikersvriendelijker dan Tasker) in combinatie met Nova Launcher (weet niet of andere launchers ook gebaren ondersteunen). In de automatiseringsapp maak je een actie aan: scherm uit. In Nova Launcher stel je in dat het double tap gebaar de 'scherm uit' actie triggered. Klaar.
Ik heb 4 weken Nova launcher gebruikt om de zoekbalk te kunnen verplaatsen, die gekke start optie te verwijderen en andere opties als iconen verkleinen en de naam van de app te verwijderen. Ik hou van een schoon home screen.
Maar Nova werkt echt een stuk minder smooth en soepel als de pixel launcher. Elke animatie (staat op 0.5) ziet er gewoon niet netjes uit en voelt niet snappie. Wellicht heeft Nova nog een android 12 optimalisatie nodig.
Maar Nova werkt echt een stuk minder smooth en soepel als de pixel launcher. Elke animatie (staat op 0.5) ziet er gewoon niet netjes uit en voelt niet snappie. Wellicht heeft Nova nog een android 12 optimalisatie nodig.
Pixel Launcher ook nietoutlandos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:49:
Nova launcher op een pixel... Ik weet t niet. Dat voelt toch niet helemaal goed.
Of heb je ook geen last meer van verkleurde wittitten als je nova launcher gebruikt?
Daar heb ik dan weer geen last van bij Apex Launcher eerlijk gezegd.jvang schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:43:
Maar Nova werkt echt een stuk minder smooth en soepel als de pixel launcher.
Kan je de namen van apps op je homescreen verwijderen met Apex Launcher Pro? En heb je dan de animatie snelheid op 0.5 ?CLB schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:49:
[...]
Pixel Launcher ook nietTinten houd je ook met een third party launcher: hier is het Apex Pro
[...]
Daar heb ik dan weer geen last van bij Apex Launcher eerlijk gezegd.
Yesoutlandos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:50:
Kan je de namen van apps op je homescreen verwijderen met Apex Launcher Pro?
Dat ook inderdaadEn heb je dan de animatie snelheid op 0.5 ?
Oké dank voor de tip. Misschien toch eens proberen. Het is 100 jaar geleden dat ik een custom launcher heb geïnstalleerd. Was in my opinion nooit nodig op de One Plus.
Sinds vandaag is het bij mij weg. Ik denk dat ik gisteren of eergisteren heb afgerond door de laatste tips te gaan. Of het is na 5 dagen na activatie, kan ook, dat zou bij mij gisteravond na half 10 geweest zijn. Toen heb ik het niet meer gecheckt. Gisteren overdag was het er nog wel.outlandos schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:34:
[...]
Is het jou nog gelukt? Bij mij blijft dat blok staan, terwijl ik overal doorheen ben geklikt @kramon
Goede tip, werkt hier ook. En ik heb inderdaad een streepje meer ontvangst dan ik had. Nu ishet vergelijkbaar met mijn vorige toestel.stin00 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:18:
[...]
Stond hier na 30 min nog steeds op wachten op beta aanmelding. Heb Google play store geforceerd gestopt en daarna had ik direct de carrier beta update.
[ Voor 23% gewijzigd door Helsie op 21-12-2021 13:26 ]
NotYetBritish schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:13:
[Afbeelding]
Ik denk dat ik zojuist, de goedkoopste pixel 6 unlocked in de US heb gekocht. 385 euro, tax included. Pretty excited! Nog even wachten tot er parts beschikbaar komen, maar hoesje erover en gaan!
:strip_exif()/f/image/XhuiHNLFjHzJnDCmthQDuMTB.jpg?f=fotoalbum_large)
It's here
Voorkant netjes, achterkant valt me heel erg mee.
Hier al jaren een fervent fan van Nova Launcher. Werkt hier soepel, herken jouw opmerkingen niet echt.jvang schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:43:
Ik heb 4 weken Nova launcher gebruikt om de zoekbalk te kunnen verplaatsen, die gekke start optie te verwijderen en andere opties als iconen verkleinen en de naam van de app te verwijderen. Ik hou van een schoon home screen.
Maar gelukkig zijn er altijd andere opties
Ik heb vandaag GrapheneOS op mijn Pixel 6 gezet. Samen met de sandboxed play store / services. Het is allebei nog experimental / beta dus het was een gok.
Tot nu toe werkt het goed.
GrapheneOS installeren via de web installer was een eitje.
Tot nu toe heb ik mijn bank apps en whatsapp werkend (inclusief push notificaties). De google camera app werkt ook gewoon. Het instaleren van de play services doet ook wat met de prestaties van de telefoon. Ik deed een geekbench ervoor en erna en de verschillen (vooral single cpu) waren erg groot (50% winst na installatie).
Ik deed al vrij veel met foss apps. Nextcloud (drive + notes + backup), Davx (contacten en kalender) Antennepod (podcast), Aeagis (2fa) en fitotrack (hardlopen), K9 mail (email). Dit werkt uiteraard ook gewoon prima, en de laatste ook met psuh meldingen.
Ondanks dat je de play services hebt geinstalleerd heeft het geen rechten nodig en hoef je ook niet in te loggen.
Vanmiddag nog even proberen met NFC te betalen bij de kassa en een podcast luisteren via bluetooth. Mocht dit ook lekker ben ik dik tevreden. Het OS en de google implementantie zal alleen maar beter worden komende maanden.
Tot nu toe heb ik mijn bank apps en whatsapp werkend (inclusief push notificaties). De google camera app werkt ook gewoon. Het instaleren van de play services doet ook wat met de prestaties van de telefoon. Ik deed een geekbench ervoor en erna en de verschillen (vooral single cpu) waren erg groot (50% winst na installatie).
Ik deed al vrij veel met foss apps. Nextcloud (drive + notes + backup), Davx (contacten en kalender) Antennepod (podcast), Aeagis (2fa) en fitotrack (hardlopen), K9 mail (email). Dit werkt uiteraard ook gewoon prima, en de laatste ook met psuh meldingen.
Ondanks dat je de play services hebt geinstalleerd heeft het geen rechten nodig en hoef je ook niet in te loggen.
Vanmiddag nog even proberen met NFC te betalen bij de kassa en een podcast luisteren via bluetooth. Mocht dit ook lekker ben ik dik tevreden. Het OS en de google implementantie zal alleen maar beter worden komende maanden.
ik was daar ook bang voor kwam van een vlak scherm af (mi 9t pro) maar het valt mee honder procent mee. heb een hoesje eromheen en dan valt die schuine kant er mooi in weg. nooit last van "accidental touches"gehad en het kijkt wel erg mooi.Azerox schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:41:
Ik ben van plan binnenkort een nieuw toestel te kopen en ga dan voor de P6(P).
Zit nu nog op de P2 (heerlijk toestel met zn 5 inch, lineageOS 18 erop).
Nu maakt geld niet zoveel uit en zit ik sterk naar de P6P te neigen.
Alleen vind ik de telefoons tegenwoordig al veel te groot en zou ik mss beter voor de P6 kunnen gaan.
Ook heb ik het idee dat ik mij ga irriteren aan de afgeschuinde schermranden van de P6P.
Iemand die hier wat zinnigs over te zeggen heeft?
Iemand een idee of er een winkel is waar ik ze fysiek even vast kan houden?
oftewel nergens om bang voor te zijn. hij is wel redelijk groot maar daar wen je snel aan en ik vind een groot scherm gewoon fijn omdat dat de telefoon ook een goed aparaat maakt om series op te kijken enzo
Ik kan me helemaal vinden in bovenstaande (heb een spigen tough armor cover eromheen).RDerks schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:28:
[...]
ik was daar ook bang voor kwam van een vlak scherm af (mi 9t pro) maar het valt mee honder procent mee. heb een hoesje eromheen en dan valt die schuine kant er mooi in weg. nooit last van "accidental touches"gehad en het kijkt wel erg mooi.
oftewel nergens om bang voor te zijn. hij is wel redelijk groot maar daar wen je snel aan en ik vind een groot scherm gewoon fijn omdat dat de telefoon ook een goed aparaat maakt om series op te kijken enzo
De enige accidental touches die ik heb, zijn inherent aan de Android 12 gestures. Als je in een spel van de rand naar rechts veegt, telt dat als een 'back'-gesture.
Welk hoesje heb je als ik vragen mag? En zou het officiële Google hoesje hier ook voor zorgen? Ik ben zelf voor de normale Pixel gegaan juist vanwege die randen, maar als je zegt dat een hoesje dat oplost moet ik toch nog eens gaan heroverwegen.RDerks schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:28:
[...]
ik was daar ook bang voor kwam van een vlak scherm af (mi 9t pro) maar het valt mee honder procent mee. heb een hoesje eromheen en dan valt die schuine kant er mooi in weg. nooit last van "accidental touches"gehad en het kijkt wel erg mooi.
[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 21-12-2021 18:09 ]
Geen last van verkleurde wittinten op mijn P6 gelukkig. En ik ben al jaren fervent gebruiker van Nova en vind hem veel veelzijdiger dan de stock launcher.outlandos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:49:
[...]
Nova launcher op een pixel... Ik weet t niet. Dat voelt toch niet helemaal goed. Of heb je ook geen last meer van verkleurde wittitten als je nova launcher gebruikt?
Hier ook een tevreden GrapheneOS gebruiker. Ondanks de "experimental" status is het op de 6 Pro in mijn beleving net zo stabiel als op de Pixel 5. De nieuwe sandbox voor Google Play Services is inderdaad een uitkomst. Op Bunq na werken al mijn bankier apps nu prima.Mich schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:15:
Ik heb vandaag GrapheneOS op mijn Pixel 6 gezet. Samen met de sandboxed play store / services. Het is allebei nog experimental / beta dus het was een gok.
(Heb nog wel meer opmerkingen, maar die passen beter in een apart GrapheneOS topic denk ik.)
Hallo pixel 6 liefhebbers.
Ik ben een beetje aan het klungelen geweest met de instellingen.
Ik heb de aanraak trilling tijd heel erg kort gezet. Maar weet niet meer weer die instelling zit. Wie kan mij nog helpen waar ik hem kan vinden?
Gr. Gerrya
Ik heb de aanraak trilling tijd heel erg kort gezet. Maar weet niet meer weer die instelling zit. Wie kan mij nog helpen waar ik hem kan vinden?
Gr. Gerrya
Bedoel je bij het typen?Gerrya schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:36:
Hallo pixel 6 liefhebbers.
Gr. Gerrya
Als je g board gebruikt; open toetsenbord hier of in WhatsApp oid. Klik op tandwiel voor instellingen net boven de letter U > voorkeuren > haptische feedback > tril sterkte staat eronder eronder.
ja dank je wel Jvang. Achteraf was het niet de tril functie maar de tijd dat de toetsen reageren, maar deze instelling staat er direct onder, dus deze maar weer ff aangepast.
Thanks.👍
jvang schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:42:
[...]
Bedoel je bij het typen?
Als je g board gebruikt; open toetsenbord hier of in WhatsApp oid. Klik op tandwiel voor instellingen net boven de letter U > voorkeuren > haptische feedback > tril sterkte staat eronder eronder.
Kunnen meer mensen met de Pro 6 bevestigen dat een hoesje die curved edges (stukken) minder hinderlijk maken?
[ Voor 190% gewijzigd door outlandos op 22-12-2021 00:00 ]
Dan moet je langs de opticien ben ik bangJazzMatazz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:36:
[...]
Geen last van verkleurde wittinten op mijn P6 gelukkig. En ik ben al jaren fervent gebruiker van Nova en vind hem veel veelzijdiger dan de stock launcher.
Dat kan zijn, maar laat ik het anders stellen: mij stoort het nietoutlandos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:07:
[...]
Dan moet je langs de opticien ben ik bangwant alle nieuwe pixels hebben het.
Kan kloppen, ligt uiteraard ook aan de case...outlandos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:06:
Kunnen meer mensen met de Pro 6 bevestigen dat een hoesje die curved edges (stukken) minder hinderlijk maken?
Heb in het accessoirestopic wat foto's geplaatst van een Caseology-hoesje.
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 22-12-2021 10:49 ]
Geprobeerd, gisteren wederom 1 x weggevallen.Gerjannn schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:08:
Er is een mogelijke fix voor alle connectiviteitsproblemen! Namelijk updaten naar de beta versie van Carrier Services: https://www.androidpolice...6s-mobile-network-issues/
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Het ligt er ook maar helemaal aan waar je jezelf aan stoortJazzMatazz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:36:
[...]
Geen last van verkleurde wittinten op mijn P6 gelukkig. En ik ben al jaren fervent gebruiker van Nova en vind hem veel veelzijdiger dan de stock launcher.
Hier ook hoog batterygebruik,mobiel netwerkstand by is meer dan 40% en dat is absurd.
Wacht op reactie van Google.
Wacht op reactie van Google.
40% klinkt heel veel, maar 40% van wat? Als je 5% van je accu heb verbruikt en verder weinig heb gedaan, dan is 40% van die 5% de facto niet veel, of zie ik dat verkeerd? Zeker als je verder van de zendmast zit of steeds wisselt van zendmast.
Je omgeving bedoel je daarmee het type wit op je muren bij je thuis?OmeJoyo schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:20:
[...]
Het ligt er ook maar helemaal aan waar je jezelf aan stoortIk stoor me er ook niet aan dat er een afwijking is. Ik gebruik toch al een groot deel van de dag de optie met minder blauw en je omgeving heeft ook veel invloed op je perceptie van wit.
Het licht om je heen, de kleuren om je heen enz.outlandos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:45:
[...]
Je omgeving bedoel je daarmee het type wit op je muren bij je thuis?
http://imbs.uci.edu/~kjam...fluencesOnColorVision.pdf
https://www.datacolor.com...-impact-color-perception/
Er zijn zo enorm veel factoren die invloed hebben op de preceptie van kleur, dat jezelf druk maken dat de kleur wit op je telefoon niet altijd is wat je verwacht, echt zonde van je tijd is.
Ja dat is een mening, net als stellen dat iedereen hier last van moet hebben. Pixel telefoons geven kleuren anders weer op basis van de gekozen achtergrond etc. Of dat een probleem is en of je daar last van hebt is persoonlijk en een mening.
Wat ik jammer vind is dat die meningen zo sterk worden uitgedrukt door sommigen online, op elk forum, dat er andere mensen komen die het in ene een probleem vinden en minder plezier met hun telefoon ervaren.
Denk er ook over om graphene te installeren, maar ben wel erg gehecht aan een goede camera en werkende bank / crypto apps. Hoor graag of NFC goed werkt.Mich schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:15:
Hoe is battery life eigenlijk?NielsFL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:07:
[...]
Hier ook een tevreden GrapheneOS gebruiker. Ondanks de "experimental" status is het op de 6 Pro in mijn beleving net zo stabiel als op de Pixel 5. De nieuwe sandbox voor Google Play Services is inderdaad een uitkomst. Op Bunq na werken al mijn bankier apps nu prima.
(Heb nog wel meer opmerkingen, maar die passen beter in een apart GrapheneOS topic denk ik.)
ja kreeg ook de mail, maar nog geen voorraad. Maar heb besloten deze te laten voor wat het is. Zou ook graag horizontaal de tel willen neerleggen en laden maar dat gaat blijkbaar niet. Dus nu op zoek naar een autohouder voor op kantooroutlandos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:37:
https://www.belsimpel.nl/...-pixel-stand-2e-generatie
Is te bestellen, voor de geïnteresseerden.
GroeneThee schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:44:
[...]
ja kreeg ook de mail, maar nog geen voorraad. Maar heb besloten deze te laten voor wat het is. Zou ook graag horizontaal de tel willen neerleggen en laden maar dat gaat blijkbaar niet. Dus nu op zoek naar een autohouder voor op kantoor
:strip_exif()/f/image/0Ch0v8kiKTJcrdp9WxPb2AH8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan je deze stand van Ikea aanraden
Thanks. Wat zijn precies de voordelen van deze Pixel stand? Vrij prijzig, dus zal wel iets bijzonder kunnen neem ik aan.outlandos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:37:
https://www.belsimpel.nl/...-pixel-stand-2e-generatie
Is te bestellen, voor de geïnteresseerden.
Fast charging, althans relatief gezien dandedominee schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:00:
[...]
Thanks. Wat zijn precies de voordelen van deze Pixel stand? Vrij prijzig, dus zal wel iets bijzonder kunnen neem ik aan.
Hmm, als dat alles is begrijp ik de hype niet helemaal vrees ik.
Wat had je dan verwacht, dat je er ook koffie mee zou kunnen zetten ofzo?dedominee schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:23:
Hmm, als dat alles is begrijp ik de hype niet helemaal vrees ik.
Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires