Voor de mensen welke een ritje naar Duitsland overwegen. Ik heb mijn toestel nu 2 weken, gekocht bij Saturn (kleve). Bestellen in de Webshop van Saturn is lastig aangezien een Nederlands adres invoeren niet mogelijk is. Ik heb gewoon het adres van de winkel zelf gebruikt en voor optie betalen in winkel gekozen.
Kwam in de winkel aan, en de medewerkers moesten al lachen toen ik me voorstelde als Nederlander zijnde (ik spreek behoorlijk goed Duits) en dat er een pakket klaar lag. Ze wisten direct om welk pakket dit ging
Ik ervaar momenteel 2 irritante issues:
1. zijkant toestel is zeer gevoelig en registered ook events waardoor bijvoorbeeld youtube video's doorscrollen ect.
2. mijn meest gebruikte app (binance) crashed op de charts, ik gebruik momenteel mijn mi8 voor deze app.
3. transfer van data tussen telefoons werkte voor mij niet. Aangezien ik dit niet heel belangrijk vind heb ik het maar gelaten en de telefoon in gebruik genomen.
Verder: fantastische camera!
[
Voor 30% gewijzigd door
paradoXical op 19-12-2021 13:28
]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.