Er is een bug waardoor je vingerafdruk ineens weg is en je er ook geen nieuwe kan toevoegen. Was bij mij gebeurd nadat de batterij helemaal leeg was. Kan dus al enkele weken geen vingerafdruk toevoegen. Had gehoopt dat de fix in deze update zat.servies schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:41:
[...]
Ik heb het lijstje vol, maar het is gewoon mogelijk bij mij of wil je er meer dan 5 kwijt?
Het lijkt er overigens op dat de vingerafdruk scanner nu een heel stuk beter werkt...
En kan je ze niet verwijderen allemaal en terug opnieuw beginnen of is de lijst van uw vinger afdrukken ook weg?
Nee lijst is gewoon weg en bij het toevoegen komt er een fout dat de registratie mislukt is. Linkje naar de bug https://issuetracker.google.com/issues/205335447LeStef schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:00:
En kan je ze niet verwijderen allemaal en terug opnieuw beginnen of is de lijst van uw vinger afdrukken ook weg?
Mmmm.. Ik heb echt even geen idee welke ik nou moet flashen. A4 is o.a. .DE, maar A1 is rest of world... misschien dat daarom men hier in .nl A1 gepusht krijgt?Vledderos schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:46:
[...]
zojuist de .A4 OTA via adb sideload geinstalleerd. Vooralsnog alles werkende. Dus wat het verschil nu precies is tussen A1 en A4 ... ?
Ik heb de A4 geflashed, nadat ik op alle Duitse fora daar mensen met de A4 build zag, en aangezien mijn Pixel ook uit Duitsland komt leek dat me de way to go. Vooralsnog werkt alles prima.
Vanmorgen meldde ik dat de telefoon / 5G verbinding kort na de update weg was totdat ik een restart deed.
Ik heb alleen dat de telefoon / KPN verbinding constant weg valt sinds de update. Meer mensen last van?
Ik heb alleen dat de telefoon / KPN verbinding constant weg valt sinds de update. Meer mensen last van?
je kan toch al je instellingen, apps etc backuppen bij Google? Na een factory reset haalt ie dan alles weer binnen zodra je inlogt.springfield89 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:19:
[...]
Nee lijst is gewoon weg en bij het toevoegen komt er een fout dat de registratie mislukt is. Linkje naar de bug https://issuetracker.google.com/issues/205335447
Ik wil niet te vroeg juichen, maar sinds de update die ik gister avond heb uitgevoerd lijkt de accuduur van mijn P6P significant langer te zijn dan voor de update. Ik heb geen exacte getallen van voor de update, maar met scherm aan was mijn verbruik tussen 11.0 en 12.5 %/uur en met in standby tussen 1.7 en 2.1 %/uur (uit mijn hoofd).
Nu na de update, heb ik voor scherm aan een verbruik van 7.4 %/uur en voor standby 1.2 %/uur. Als dit zo blijft, dan is het van een gemiddeld accuduur naar een uitstekend accuduur gegaan. Ben benieuwd of jullie de zelfde ervaren?
Edit: Zowel voor als na de update was ik alleen verbonden met mobiel netwerk (4g), wifi gebruik ik zo goed als niet.
Nu na de update, heb ik voor scherm aan een verbruik van 7.4 %/uur en voor standby 1.2 %/uur. Als dit zo blijft, dan is het van een gemiddeld accuduur naar een uitstekend accuduur gegaan. Ben benieuwd of jullie de zelfde ervaren?
Edit: Zowel voor als na de update was ik alleen verbonden met mobiel netwerk (4g), wifi gebruik ik zo goed als niet.
[ Voor 11% gewijzigd door yeth3119 op 14-12-2021 15:07 ]
Zijn er hier al mensen die hun 6 (Pro) geroot hebben? Ik ontvang morgen m'n Pixel 6 Pro en wil hem rooten, ben benieuwd of mensen nog tegen zaken zijn aangelopen
De zoekfunctie levert helaas weinig op hier.
Klinkt logisch genoeg, ros ik 'm er hier ook maar op. Tnx.Razer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:50:
Ik heb de A4 geflashed, nadat ik op alle Duitse fora daar mensen met de A4 build zag, en aangezien mijn Pixel ook uit Duitsland komt leek dat me de way to go. Vooralsnog werkt alles prima.
Zeker! Ik heb hem nu een maandje ofzo geroot. Alles werkt zoals het hoort, bank apps werken etc. Ben nog geen rare dingen tegen gekomen door het rootenstin00 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:25:
Zijn er hier al mensen die hun 6 (Pro) geroot hebben? Ik ontvang morgen m'n Pixel 6 Pro en wil hem rooten, ben benieuwd of mensen nog tegen zaken zijn aangelopenDe zoekfunctie levert helaas weinig op hier.
Ik. Rooten is wel wat omslachtiger geworden, vooral als je eenmaal bij een update je boot weer geverified wordt, dan is je root weg en moet je een volledige reset doen. Op xda staat echter een goede handleiding.stin00 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:25:
Zijn er hier al mensen die hun 6 (Pro) geroot hebben? Ik ontvang morgen m'n Pixel 6 Pro en wil hem rooten, ben benieuwd of mensen nog tegen zaken zijn aangelopenDe zoekfunctie levert helaas weinig op hier.
Werkt verder prima naar behoren.
Ik had de update liever niet geïnstalleerd. Mijn telefoon verliest constant de verbinding sinds vanmorgen!
Herstart niet voldoende. Sim al verwijderd, opnieuw netwerk laten zoeken.
Het is echt sinds de update. Daarvoor was de 5G bloedsnel
[ Voor 38% gewijzigd door Dubrillion op 14-12-2021 18:40 ]
Met de Android Flash Tool is dat niet meer moeite dan 2 vinkjes aan zetten. Dan is het alleen een kwestie van boot.img opnieuw patchen en flashen. Updaten kost zo maximaal 10 minuutjesDrNizeGuy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:03:
[...]
Ik. Rooten is wel wat omslachtiger geworden, vooral als je eenmaal bij een update je boot weer geverified wordt, dan is je root weg en moet je een volledige reset doen. Op xda staat echter een goede handleiding.
ik zag vandaag ook een enkele keer mijn verbinding gedropt worden...Dubrillion schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:27:
Ik had de update liever niet geïnstalleerd. Mijn telefoon verliest constant de verbinding sinds vanmorgen!
ik gebruik A4.. welke versie gebruik jij?
Ik denk dat ik A1 gebruik. Bedoel je build nummer?Vledderos schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:57:
[...]
ik zag vandaag ook een enkele keer mijn verbinding gedropt worden...
Ik heb 70% van de tijd geen verbinding. Wordt er echt gek van. Ik kan dus niet gebeld worden en berichten komen niet binnen als ik buiten wifi ben
[ Voor 28% gewijzigd door Dubrillion op 14-12-2021 19:01 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Dubrillion op 14-12-2021 19:04 ]
Hallo iedereen.
Ik lees hier weer het woord rooten.
Maar wat is dit eigenlijk precies, kan iemand dit een beetje eenvoudig uitleggen.
Ik lees hier weer het woord rooten.
Maar wat is dit eigenlijk precies, kan iemand dit een beetje eenvoudig uitleggen.
Ja alleen noodoproepen geeft hij dan aan!Fiscalist schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:11:
Kan je nog wel 112 bellen?
Ik heb ook A1 over OTA gekregen (in België), en heb zoals anderen ook een slechte 4G verbinding nu.
Meer info vind je ook hier: https://www.reddit.com/r/...opean_countries_no_mobile
Meer info vind je ook hier: https://www.reddit.com/r/...opean_countries_no_mobile
Oke bedankt. Ik dacht even dat ik gek werd. Hopelijk wordt het snel verholpen. Ik zit veel op de wifi, maar wil telefonisch wel beschikbaar zijnMayco schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:28:
Ik heb ook A1 over OTA gekregen (in België), en heb zoals anderen ook een slechte 4G verbinding nu.
Mobiel netwerk trekt vandaag ook 39% van de batterij leeg. Hij is natuurlijk constant aan het zoeken.
Kan ik in de tussentijd niet de oude versie terug zetten?
[ Voor 13% gewijzigd door Dubrillion op 14-12-2021 19:44 ]
Die kende ik nog niet, maar das een handige tip! Thanks for the tipNindoooo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:47:
[...]
Met de Android Flash Tool is dat niet meer moeite dan 2 vinkjes aan zetten. Dan is het alleen een kwestie van boot.img opnieuw patchen en flashen. Updaten kost zo maximaal 10 minuutjes
Ik heb hier ook de A1 ontvangen OTA. Toestel komt uit Duitsland, hier alleen geen problemen met de 4g verbinding. Voor de update had ik wel last dat mijn internet verbinding gemiddeld 4x per dag weg viel en dan na vliegtuigstand weer terug kwam.Mayco schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:28:
Graag gedaan! Hier een linkje naar de thread waar alles uitgelegd staat https://forum.xda-develop...-before-updating.4356233/DrNizeGuy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:50:
[...]
Die kende ik nog niet, maar das een handige tip! Thanks for the tip
Grappig. Ik heb dus exact het tegenover gestelde. De interverbinding was fantastisch.T-bone88 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:57:
[...]
Ik heb hier ook de A1 ontvangen OTA. Toestel komt uit Duitsland, hier alleen geen problemen met de 4g verbinding. Voor de update had ik wel last dat mijn internet verbinding gemiddeld 4x per dag weg viel en dan na vliegtuigstand weer terug kwam.
Nu als hij aangeeft dat hij verbinding heeft dan is de snelheid en verbinding dramatisch
Hier ook geen problemen met de verbinding (A1 update)
Yep, merk op dat het vooral sinds Android 12 zo lang duurt. Was ook toen ik mijn Pixel 4 nog had.SPOXYWOXY schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:19:
Update ook binnen nu. Duurde bij jullie de optimalisatie ook zo lang?
Heb hetzelfde, zit op T-Mobile. 3 keer kwijt en elke keer een reboot nodig. Nu een paar uur geen last sinds ik weer thuis ben.Dubrillion schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:03:
Vanmorgen meldde ik dat de telefoon / 5G verbinding kort na de update weg was totdat ik een restart deed.
Ik heb 016.A1. er blijkt ook een 017. Versie te zijn.Vledderos schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:57:
[...]
ik zag vandaag ook een enkele keer mijn verbinding gedropt worden...
ik gebruik A4.. welke versie gebruik jij?
EDIT: https://issuetracker.goog.../210484323?pli=1#comment4
[ Voor 3% gewijzigd door Ves op 14-12-2021 21:50 ]
Heb er niet echt op gelet maar zie nu wel dat ik ook slecht ontvangst heb...
Hmm das niet best.
Edit-
Mobiele netwerk ook veel groter grootverbruiker dan voorheen in accu verbruik.
Edit 2-
016.A1 hier via ota
Hmm das niet best.
Edit-
Edit 2-
016.A1 hier via ota
[ Voor 39% gewijzigd door martijn k. op 14-12-2021 23:35 ]
Hier ook SQ1D.211205.016.A1
Alleen maar op WiFi gewerkt, dus niets van 4G gemerkt wat wegvalt. Toevallig niet gebeld gister.
Alleen maar op WiFi gewerkt, dus niets van 4G gemerkt wat wegvalt. Toevallig niet gebeld gister.
XPENG G9 Performance 2024
Dan ben ik ''gelukkig'' niet de enige. Hoe rot dat ook klinkt.
Hopelijk pakken ze het snel op. Als ik op werk en thuis zit heb ik wifi.
Maar buiten de deur uiteraard niet.
Dit zal wel voor iedereen gelden!
Hopelijk pakken ze het snel op. Als ik op werk en thuis zit heb ik wifi.
Maar buiten de deur uiteraard niet.
Dit zal wel voor iedereen gelden!
Hier is het mobiele netwerk ook groter in verbruik dan voorheen. Merk ook dat mijn batterij sneller leeg gaat dan voor de update.martijn k. schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:32:
Heb er niet echt op gelet maar zie nu wel dat ik ook slecht ontvangst heb...
Hmm das niet best.
Edit-
Edit 2-
016.A1 hier via ota
Ik lees in die Reddit topic dat iemand zowel A1 als A4 had geïnstalleerd en in beide gevallen minder bereik is. Er schijnt dus een netwerk-stabiliteits feature in te zitten die dit mogelijk veroorzaakt...
Maar dan moet je toch nog steeds apps gaan configureren? En moet ik weer langs de helpdesk van het werk om mijn authenticator app in te stellen.SPOXYWOXY schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:42:
[...]
je kan toch al je instellingen, apps etc backuppen bij Google? Na een factory reset haalt ie dan alles weer binnen zodra je inlogt.
Okay er is wel iets mis. Mijn bereik lijkt hetzelfde (heb screenshots van vorige week gechecked, maar mijn 4G (up) snelheid is om te janken.kramon schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:14:
Ik lees in die Reddit topic dat iemand zowel A1 als A4 had geïnstalleerd en in beide gevallen minder bereik is. Er schijnt dus een netwerk-stabiliteits feature in te zitten die dit mogelijk veroorzaakt...
/f/image/YyT4qTQrMN4AzMIluDrQ3Hkv.png?f=fotoalbum_large)
5G is hetzelfde:
/f/image/qmPbCewWlFOIA8RwRpwIFkp9.png?f=fotoalbum_large)
Sinds de update werkt de FPS een stuk beter, dat klopt, maar als het scherm slaapt dan werkt hij bij mij helemaal niet meer. Je moet dan eerst het scherm wakker maken en dan reageert hij weer supersnel. Dat fingerprint symbooltje op de AOD doet dus niks en kan net zo goed weg.
[ Voor 15% gewijzigd door iestyn99 op 15-12-2021 11:45 ]
Hier dus het zelfde i.v.m 4G.
De up snelheid is een beetje sneller als je aanpasbaar connectiviteit afzet.
De up snelheid is een beetje sneller als je aanpasbaar connectiviteit afzet.
24 uur verder...Broodje_Aap schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:30:
[...]
Thanks dat zou fijn zijn, ik heb overigens ook laatst de optie uitgezet waarbij de telefoon naar muziek luistert aangezien ik hier zag dat die 5-10% extra batterij vraagt, misschien helpt dat al een heel stuk.
5% actief en 1,3% standby. Meeste verbruik twitter (1.7% , Whatsapp (1.3%),allen anderes 0.6 of lager. Muziek check aan.
Mijn batterij is ook een stuk sneller leeg na de update.....😥Ballantines schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:57:
[...]
Hier is het mobiele netwerk ook groter in verbruik dan voorheen. Merk ook dat mijn batterij sneller leeg gaat dan voor de update.
Hoe, of waar, zien jullie dat je mobiele netwerk meer batterij verbruikt ?
[ Voor 10% gewijzigd door robotjoek op 15-12-2021 13:01 ]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Ik kan het haast niet geloven. Hoe kan Google zo'n buggy product uitbrengen? Ik overwoog zelf om een P6Pro aan te schaffen, maar zie er door de vele bugs (zie ook officieel Google Pixel-forum) maar van af. Bovendien moet je hem via allerlei kunstgrepen in het buitenland kopen, en hoe zit het dan met reparatie en garantie? Te veel risico's. Ik pas.
moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Ik lees echter ook heel veel positieve ervaringen (zie ook gebruikersreviews hier) en ben zelf ook heel tevreden (met de gewone P6) dus laat het je ook niet al te veel afschrikken.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:23:
Ik kan het haast niet geloven. Hoe kan Google zo'n buggy product uitbrengen? Ik overwoog zelf om een P6Pro aan te schaffen, maar zie er door de vele bugs (zie ook officieel Google Pixel-forum) maar van af. Bovendien moet je hem via allerlei kunstgrepen in het buitenland kopen, en hoe zit het dan met reparatie en garantie? Te veel risico's. Ik pas.
Zo ga jij even kort door de bocht door alleen maar te oordelen op de site waar de bugs in staan. En waar heel veel met de laatste update ook zijn verholpen. En bijna allemaal heb ik nooit problemen mee ondervonden.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:23:
Bij Samsung, OnePlus en vele andere merken die een nieuwe telefoon uitbrengen en zeker met een nieuwe processor komen bugs aan het licht na de release. En gelukkig voor de consument worden deze met de eerste updates zoveel mogelijk verholpen. Dit is bij google niet anders.
De meeste mensen hier die de pixel kochten vertrouwde ook op het google update beleid, dit in combinatie met de vele en vele andere positieve zaken op de telefoon hebben doen besluiten dat mensen alle moeite willen nemen om de Pixel te kopen.
Overdrijven is geen kunst meer.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:23:
Toestellen doen het gewoon goed, de één heeft problemen en de andere niet, dat is bij elk merk zo.
Ja volkomen mee eens, en als je teveel in de telefoon of wat dan ook zit te klooien, doet het product ook geen goeds.
welke provider zit je?Razer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:12:
Hier ook drama helaas.. Batterijgebruik drama, netwerk kwaliteit drama...
Nou, ik vind die bug reports wel relevant. Zeker als het gaat om netwerkproblemen, een basisfunctie van een telefoon. Overigens zie ik diezelfde problemen nu ook hier op Tweakers verschijnen. Dus om te zeggen dat ik me van die bug reports niets moet aantrekken vind ik niet helemaal terecht. Bovendien gebruik ik mijn telefoon vooral zakelijk. Onbereikbaarheid en dropped calls zijn zakelijke doodzondes.d-vine schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:44:
[...]
Zo ga jij even kort door de bocht door alleen maar te oordelen op de site waar de bugs in staan. En waar heel veel met de laatste update ook zijn verholpen.
Toch zou ik heel graag een P6Pro kopen, omdat het een fantastisch toestel lijkt. Maar sommige dingen baren me gewoon veel zorgen. Dus ben ik heel benieuwd wat jullie zeggen over mijn belangrijkste issues:
- Verbinding 4G/5G is slecht of valt vaak weg.
- Schermhelderheid. Wordt ervaren als te donker of gelig.
- Proximity sensor werkt niet goed, waardoor tijdens een gesprek of in broekzak onbedoelde acties optreden.
- Kwaliteit camera/finder. Wordt soms als wazig of lage resolutie ervaren.
Heb die problemen hier niet dus kan er niet over oordelen( Google pixel 6)..... Dus je hebt nog geen pixel 6/pro gekocht en je beoordeelt de telefoon???Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:50:
[...]
Nou, ik vind die bug reports wel relevant. Zeker als het gaat om netwerkproblemen, een basisfunctie van een telefoon. Overigens zie ik diezelfde problemen nu ook hier op Tweakers verschijnen. Dus om te zeggen dat ik me van die bug reports niets moet aantrekken vind ik niet helemaal terecht. Bovendien gebruik ik mijn telefoon vooral zakelijk. Onbereikbaarheid en dropped calls zijn zakelijke doodzondes.
Toch zou ik heel graag een P6Pro kopen, omdat het een fantastisch toestel lijkt. Maar sommige dingen baren me gewoon veel zorgen. Dus ben ik heel benieuwd wat jullie zeggen over mijn belangrijkste issues:
- Proximity sensor werkt niet goed, waardoor tijdens een gesprek of in broekzak onbedoelde acties optreden.
elke telefoon heeft zijn voor/ nadelen ,... bekijk de fora van oneplus of xiaomi, samsung ze mankeren allemaal wel wat:)
Ik heb van de 4 bovenstaande issue's alleen het camera issue en dan alleen met de front facing camera. P6 Pro hier. Nog geen enkel issue gehad met wegvallende calls en dergelijke sinds de laatste update. Voor mij dus een fantastisch toestel. Je kan nog even een maand wachten en hem dan wellicht kopen? Misschien dat dan de issues die hierboven staan opgelost zijn voor iedereen.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:50:
[...]
Nou, ik vind die bug reports wel relevant. Zeker als het gaat om netwerkproblemen, een basisfunctie van een telefoon. Overigens zie ik diezelfde problemen nu ook hier op Tweakers verschijnen. Dus om te zeggen dat ik me van die bug reports niets moet aantrekken vind ik niet helemaal terecht. Bovendien gebruik ik mijn telefoon vooral zakelijk. Onbereikbaarheid en dropped calls zijn zakelijke doodzondes.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Niets van wat jij vermeld is te merken op mijn P6 Pro.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:50:
[...]
Enkel na de nieuwe update dat de 4G snelheid minder is dan anders, geen drops en al de rest dat je vermeld.
Zoals ik al zei sommigen hebben problemen en andere niet, dit is bij elk merk zo. Ook het feit dat iemand zonder problemen niet op internet gaat beginnen roepen van dit product werkt goed!
Maar als ik het goed begrijp bezit jij niet eens een Pixel6/ pro? Dan vind ik uw mening niet relevant want je hebt het van op internet te lezen. De meesten hier hebben dit toestel en beamen uw mening niet dus waarom doordrammen? Koopt die dan lekker niet en de kous is af?
Ik wil helemaal niets doordrammen. Ik wil me gewoon goed informeren voordat ik het toestel koop. Maar dan mag ik mijn zorgen hier niet uiten, omdat ik de telefoon nog niet heb gekocht? Wat een onzin.LeStef schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:42:
[...]
Maar als ik het goed begrijp bezit jij niet eens een Pixel6/ pro? Dan vind ik uw mening niet relevant want je hebt het van op internet te lezen. De meesten hier hebben dit toestel en beamen uw mening niet dus waarom doordrammen? Koopt die dan lekker niet en de kous is af?
Inderdaad. Goed advies.MrDucky schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:37:Je kan nog even een maand wachten en hem dan wellicht kopen? Misschien dat dan de issues die hierboven staan opgelost zijn voor iedereen.
Nog één laatste vraag, en dan houd ik er maar over op: is de helderheid van het scherm goed genoeg? Ik hou namelijk van een heel helder scherm en zet de helderheid van mijn telefoon meestal op maximaal.
[ Voor 29% gewijzigd door Jammie op 15-12-2021 18:17 ]
Ik heb helemaal geen probleem met mijn 6 pro.Merk weinig verschil na de update.
Op de maximale stand doet het gewoon pijn aan me ogen, dus denk dat dat wel goed zit.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:13:
[...]
Ik wil helemaal niets doordrammen. Ik wil me gewoon goed informeren voordat ik het toestel koop. Maar dan mag ik mijn zorgen hier niet uiten, omdat ik de telefoon nog niet heb gekocht? Wat een onzin.
[...]
Inderdaad. Goed advies.
Nog één laatste vraag, en dan houd ik er maar over op: is de helderheid van het scherm goed genoeg? Ik hou namelijk van een heel helder scherm en zet de helderheid van mijn telefoon meestal op maximaal.
Edit, hieronder geplaatst.
[ Voor 113% gewijzigd door LeStef op 15-12-2021 19:07 ]
Er is een verschil met je te informeren en dit hier boven.Jammie schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:23:
Instelling > Battery > Batterij verbruik > helemaal naar beneden scrollen en uitklappen.robotjoek schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:49:
[...]
Mijn batterij is ook een stuk sneller leeg na de update.....😥
Hoe, of waar, zien jullie dat je mobiele netwerk meer batterij verbruikt ?
Gevonden 👍🏻thx !Ves schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:16:
[...]
Instelling > Battery > Batterij verbruik > helemaal naar beneden scrollen en uitklappen.
Heb 26% verbruikt vanaf 0700 tot 1530 vanmiddag, daarna weer 🏡 op de wifi
Is dat veel of normaal, heb eigenlijk geen idee om eerlijk te zijn ?
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
/f/image/VpjK6CBjsIPCU2yusj4TvR3i.png?f=fotoalbum_large)
Na de update geen netwerkproblemen ervaren, ook geen camera problemen of batterij problemen. Vandaag zelfs 7 uur sot gehaald en nog ruim 30% over.
FPS is aanzienlijk sneller geworden. Tot nu toe zeer positief over de pixel 6.
edit: dit was over 24 uur. uiteindelijke Sot vanaf 100% tot 8% 7;39 uur.
[ Voor 6% gewijzigd door Blekkienl op 16-12-2021 11:31 ]
https://www.androidpolice...rse-with-december-update/
Het lijkt in ieder geval redelijk beperkt te zijn tot Europa. Zelf heb ik de problemen nog niet ervaren, maar ik zie wel dat mobiel standby vrij hoog staat. Of dat voor de OTA van december ook zo was kan ik niet meer controleren
Ik zit overigens op 4G en niet op 5G.
Het lijkt in ieder geval redelijk beperkt te zijn tot Europa. Zelf heb ik de problemen nog niet ervaren, maar ik zie wel dat mobiel standby vrij hoog staat. Of dat voor de OTA van december ook zo was kan ik niet meer controleren
Nindoooo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:00:
[...]
Zeker! Ik heb hem nu een maandje ofzo geroot. Alles werkt zoals het hoort, bank apps werken etc. Ben nog geen rare dingen tegen gekomen door het rooten
Dank beide! Toestel vandaag ontvangen en geroot. Het was even klooien want hij deed wat raar na het flashen met rebooten, maar uiteindelijk gelukt. Draai wel nog op de pre-december patch, maar daar wacht ik nog even meeDrNizeGuy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:03:
Ik. Rooten is wel wat omslachtiger geworden, vooral als je eenmaal bij een update je boot weer geverified wordt, dan is je root weg en moet je een volledige reset doen. Op xda staat echter een goede handleiding.
Ik ben benieuwd of ik veel verschil merk ten opzichte van een Oneplus 8T, heb de laatste 7 jaar alleen maar Oneplus gehad. Ik ga het 65w opladen en de alert slider zeker missen, maar nu Oneplus zoveel op OPPO begint te lijken wilde ik graag terug naar schone software.. geen vertrouwen meer in de Oneplus 10 na de flop van de 9 (pro). De Pixel 6 Pro was het enige toestel dat ik als alternatief zie.
[ Voor 45% gewijzigd door stin00 op 15-12-2021 21:38 ]
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een Oneplus 9 Pro, ik heb nog een nieuwe liggen omdat van dei oude de USB poort inmiddels versleten is en ook een beschadiging aan de rand.. bij een reanimatie oproep iets te gehaast uitgestapt.. scherm gelukkig nog wel heel.
Nu dat de nieuwe update voor de 9Pro ColorOS dingen gaat krijgen wil ik het liefst zo snel mogelijk OnePlus verlaten, maar het snelle opladen en de alert slider ga ik wel heel erg missen..
Nu dat de nieuwe update voor de 9Pro ColorOS dingen gaat krijgen wil ik het liefst zo snel mogelijk OnePlus verlaten, maar het snelle opladen en de alert slider ga ik wel heel erg missen..
Overgestapt van een OP 7 pro naar pixel 6. ColorOS was voor mij ook een reden OP te verlaten na 4 toestellen. Oxygen was prima. Niet teveel rommel maar een paar goede toevoegingen. Ook de 9pro te duur en Nord niet voldoende. Ook zie ik Chinese merken nog problemen krijgen in Europa wegens spinage verdenking.
De alert slider mis ik wel echt. Laden niet zo. Maar weer terug naar de nachts laden. Daarnaast is de software en camera echt een verademing.
De alert slider mis ik wel echt. Laden niet zo. Maar weer terug naar de nachts laden. Daarnaast is de software en camera echt een verademing.
Mijn pixel 6 is onderweg. Ga grapheneOS proberen. Nog geen ervaring mee dus erg benieuwd
Meer mensen met dit plan / al geïnstalleerd?
Nu m'n OnePlus6 weet allemaal gezeik met Google foto's oplevert wil ik toch wel de stap gaan maken.
M'n twijfel zit nog steeds tussen de 6 en de 6pro en vraag me af of de meerprijs het voor me waard is. Daarbij zie ik dat je bij Fnac nu buds a krijgt bij aankoop van een 6. 6pro heeft een betere extra camera en een mooi scherm, maar wel een gebogen scherm. De 6 heeft gewoon een plat scherm, en voor zover ik begrijp de beste accuduur.
Maar toch een garantie vraag. Hoe zit dat nu bij google? Ik weet bijvoorbeeld bij Garmin dat het niet uitmaakt waar je het toestel hebt gekocht, garantie gaat via Garmin waarbij je enkel een aankoopbewijs moet overleggen. Hoe gaat dit bij google? Bijvoorbeeld bij aankopen via fnac.fr (volgens mij verreweg de makkelijkste manier) ipv bijvoorbeeld de Duitse Google store.
M'n twijfel zit nog steeds tussen de 6 en de 6pro en vraag me af of de meerprijs het voor me waard is. Daarbij zie ik dat je bij Fnac nu buds a krijgt bij aankoop van een 6. 6pro heeft een betere extra camera en een mooi scherm, maar wel een gebogen scherm. De 6 heeft gewoon een plat scherm, en voor zover ik begrijp de beste accuduur.
Maar toch een garantie vraag. Hoe zit dat nu bij google? Ik weet bijvoorbeeld bij Garmin dat het niet uitmaakt waar je het toestel hebt gekocht, garantie gaat via Garmin waarbij je enkel een aankoopbewijs moet overleggen. Hoe gaat dit bij google? Bijvoorbeeld bij aankopen via fnac.fr (volgens mij verreweg de makkelijkste manier) ipv bijvoorbeeld de Duitse Google store.
[ Voor 11% gewijzigd door twowheeler op 15-12-2021 22:22 ]
Ik gebruik vanaf 2013 Nexussen en Pixels. Nooit één hardware issue gehad. Maar het schijnt dat je best ondersteuning krijgt in NL, maar in uitzonderlijke gevallen zul je ws terug moeten naar de verkopende partij. Maar je kan 'm natuurlijk ook in NL kopen.twowheeler schreef op woensdag 15 december 2021 @ 22:21:
Nu m'n OnePlus6 weet allemaal gezeik met Google foto's oplevert wil ik toch wel de stap gaan maken.
Vooruit dan.LeStef schreef op woensdag 15 december 2021 @ 19:04:
Er is een verschil met je te informeren en dit hier boven.
Wat betreft vragen over garantie. WiFi werd steeds uitgezet door de telefoon, en de toggle bleef dan ook gewoon uit. Dus (na veel gegoogle) via de telefoon in een chat terecht gekomen met Google support. Na wat pogingen tot herstel welke niet werkte hebben ze me verteld dat ik of terug naar verkoper (Saturn kleve) kon of via google een RMA in kon. Voor dat tweede gegaan. Ik moest eerst de telefoon opsturen. Ze gaven aan dat er dan gekeken zou worden of het probleem gereproduceerd kon worden en vervolgens een vervangend toestel opgestuurd zou worden. Dit vervangende toestel heb ik gisteren van ze ontvangen.
Al met al, de 8e verzonden, de 15e nieuwe telefoon ontvangen
Al met al, de 8e verzonden, de 15e nieuwe telefoon ontvangen
Ik heb mijn P6P 256GB gisteravond ontvangen (van Belsimpel) en hij bevalt me nu al erg goed. Het is al met al nog best wat werk om alles over te zetten, als je veel apps op je oude telefoon had die niet automatisch alle data meenemen. Maar dat hoort bij een telefoonswitch.
Vingerafdrukscanner deed het bij mij al goed voor de update, maar natuurlijk heb ik die vanochtend netjes geïnstalleerd nadat het grootste deel van de apps weer ingericht is. De telefoon is met een Spigen Tough Armor cover wel beduidend dikker dan de voorganger die ik had (Galaxy S10+, ook geen hele kleine telefoon, waarvoor ik hetzelfde type Spigen cover had). Maar toch ligt het lekker in de hand en lijkt alles beter met 1 hand bedienbaar dan op mijn oude telefoon, geen idee hoe dat kan... Ik ben er in elk geval blij mee!
Update 8:17:
Mijn telefoon verbrak ineens de bluetooth verbinding met mijn Galaxy Buds Pro... Weet iemand waar dat door kan komen? Ik vermoedde een batterijbesparing op de app van Samsung Galaxy Wear (heb ik nu uitgezet), maar als iemand het zeker weet, dan hoef ik niet te raden en te zoeken.
Update 8:40:
Disconnect is niet meer opnieuw gebeurd. Weet iemand hoe je apps kunt sideloaden? Yubico Authenticator is niet beschikbaar in de Play Store voor de P6P...
Update 8:17:
Mijn telefoon verbrak ineens de bluetooth verbinding met mijn Galaxy Buds Pro... Weet iemand waar dat door kan komen? Ik vermoedde een batterijbesparing op de app van Samsung Galaxy Wear (heb ik nu uitgezet), maar als iemand het zeker weet, dan hoef ik niet te raden en te zoeken.
Disconnect is niet meer opnieuw gebeurd. Weet iemand hoe je apps kunt sideloaden? Yubico Authenticator is niet beschikbaar in de Play Store voor de P6P...
[ Voor 25% gewijzigd door Helsie op 16-12-2021 08:40 ]
Ik ervaar met alle Bluetooth, wifi en netwerk soms korte hickups helaas. Had de hoop dat het met de update beter zou worden, maar dit heeft niet geholpen, behalve dat de Bluetooth hickups minder frequent zijn. Ook zijn de hickups verschillend, bij mijn Sony headset valt de verbinding naar mijn linker kanaal soms weg (heb dit niet met andere telefoons of met mijn laptop), bij mijn auto is er elke 5 tot 10 minuten en enorm korte hickup.Helsie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:13:
Ik heb mijn P6P 256GB gisteravond ontvangen (van Belsimpel) en hij bevalt me nu al erg goed. Het is al met al nog best wat werk om alles over te zetten, als je veel apps op je oude telefoon had die niet automatisch alle data meenemen. Maar dat hoort bij een telefoonswitch.Vingerafdrukscanner deed het bij mij al goed voor de update, maar natuurlijk heb ik die vanochtend netjes geïnstalleerd nadat het grootste deel van de apps weer ingericht is. De telefoon is met een Spigen Tough Armor cover wel beduidend dikker dan de voorganger die ik had (Galaxy S10+, ook geen hele kleine telefoon, waarvoor ik hetzelfde type Spigen cover had). Maar toch ligt het lekker in de hand en lijkt alles beter met 1 hand bedienbaar dan op mijn oude telefoon, geen idee hoe dat kan... Ik ben er in elk geval blij mee!
Update 4 min later:
WiFi en data geven soms vanuit het niets (vaak samen) een uitroepteken en na 1 a 2 minuten is alles weer terug. Er zijn helaas al vele topics bij Google en op Reddit over deze problemen.
Enige plus, sinds de December update gisteren, is het bereik in huis omhoog gegaan voor mij.
Overigens ervaar ik behalve connectiviteit geen andere issues met mijn Pixel 6 Pro. Wacht dus met smart op een update voor de hierboven genoemde problemen, maar ervaar gelukkig het grootste deel van de dag plezier.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Gebruik je de pro features veel? Zoomlens bijvoorbeeldOmeJoyo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:46:
[...]
Ik ervaar met alle Bluetooth, wifi en netwerk soms korte hickups helaas. Had de hoop dat het met de update beter zou worden, maar dit heeft niet geholpen, behalve dat de Bluetooth hickups minder frequent zijn. Ook zijn de hickups verschillend, bij mijn Sony headset valt de verbinding naar mijn linker kanaal soms weg (heb dit niet met andere telefoons of met mijn laptop), bij mijn auto is er elke 5 tot 10 minuten en enorm korte hickup.
WiFi en data geven soms vanuit het niets (vaak samen) een uitroepteken en na 1 a 2 minuten is alles weer terug. Er zijn helaas al vele topics bij Google en op Reddit over deze problemen.
Enige plus, sinds de December update gisteren, is het bereik in huis omhoog gegaan voor mij.
Overigens ervaar ik behalve connectiviteit geen andere issues met mijn Pixel 6 Pro. Wacht dus met smart op een update voor de hierboven genoemde problemen, maar ervaar gelukkig het grootste deel van de dag plezier.
Ik gebruik persoonlijk de zoomlens wel heel veel ja, maar fotografie is al jaren mij ding. Ook vind ik persoonlijk de pro mooier qua uiterlijk, al had die van mij echt kleiner mogen zijntwowheeler schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:57:
[...]
Gebruik je de pro features veel? Zoomlens bijvoorbeeld
Ja, het is een lastig prijsverschil voor relatief weinig, al helpt het extra geheugen wel in de snelheid bij wisselen tussen apps.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Dat zijn goede berichten. Ik ben zelf ook graag aan het fotograferen, zelfs al had ik hiervoor een oneplus 6. Deze is met wat werk ook in staat mooie fotos te maken. Daarom denk ik dat ik de pro wel ga waarderen.OmeJoyo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:02:
[...]
Ik gebruik persoonlijk de zoomlens wel heel veel ja, maar fotografie is al jaren mij ding. Ook vind ik persoonlijk de pro mooier qua uiterlijk, al had die van mij echt kleiner mogen zijn![]()
Ja, het is een lastig prijsverschil voor relatief weinig, al helpt het extra geheugen wel in de snelheid bij wisselen tussen apps.
Ik zie hem alleen nergens te koop, of met een buds deal (zoals de pixel 6 nu).
Beide gaan een enorme upgrade zijn, en ik vraag me af of er echte alternatieven zijn.
Ik snap echt niet waarom je de pixel bij belsimpel besteld ipv saturn.de of fnac. Waarom €150/200,- extra betalen?
Ook de angst voor te kort RAM waardoor je toch voor de pro gaat. 8GB is echt zat voor 99% van alle mensen voor 99% van de tijd en merk je in dagelijks gebruik echt niet. Zeker met de geoptimaliseerde tensor chip merk je hierin echt geen verschil buiten heel extreem zwaar verbruik.
Zelf hou ik wel van een grote telefoon maar het curved display was ik na de OP7Pro wel klaar mee. Werkt met gestures en een case met beschermende randen echt niet lekker. Had de pro een plat display gehad was ik er wel voor gegaan denk ik.
Ben ook van Nova toch weer terug naar de pixel launcher. De extra opties in nova zijn fijn maar de pixel voelt toch een stuk snappier aan. Ondanks de vaste zoekbalk en die onzinnige info app aan de bovenkant.
Ook de angst voor te kort RAM waardoor je toch voor de pro gaat. 8GB is echt zat voor 99% van alle mensen voor 99% van de tijd en merk je in dagelijks gebruik echt niet. Zeker met de geoptimaliseerde tensor chip merk je hierin echt geen verschil buiten heel extreem zwaar verbruik.
Zelf hou ik wel van een grote telefoon maar het curved display was ik na de OP7Pro wel klaar mee. Werkt met gestures en een case met beschermende randen echt niet lekker. Had de pro een plat display gehad was ik er wel voor gegaan denk ik.
Ben ook van Nova toch weer terug naar de pixel launcher. De extra opties in nova zijn fijn maar de pixel voelt toch een stuk snappier aan. Ondanks de vaste zoekbalk en die onzinnige info app aan de bovenkant.
Ik denk dat veel mensen het fijn vinden om een Nederlands aanspreekpunt te hebben voor het geval er iets aan het toestel mankeert.jvang schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:47:
Ik snap echt niet waarom je de pixel bij belsimpel besteld ipv saturn.de of fnac. Waarom €150/200,- extra betalen?
Voor mijzelf geldt dat de meerprijs bij Belsimpel heel beperkt is, omdat ik ook mijn abonnement heb verlengd. Ging dan nog om een meerprijs van 5 tientjes.
Ook al stelde je niet echt een vraag of ik het uitleg, ik doe het toch. 

Ik koop zakelijk en dan kan ik niet werken met een (doorstuur)adres op een buitenlandse site. Daarnaast is het netto effect van 200 euro verschil (vanwege investeringsaftrek, BTW-verrekening en dan ook nog 'uit het bruto loon') niet echt heel boeiend.jvang schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:47:
Ik had 12GB RAM op mijn oude S10+ en ik wilde niet teruggaan in RAM om last te krijgen van afgesloten apps. Ik vind het heerlijk om veel open te kunnen houden.Ook de angst voor te kort RAM waardoor je toch voor de pro gaat. 8GB is echt zat voor 99% van alle mensen voor 99% van de tijd en merk je in dagelijks gebruik echt niet. Zeker met de geoptimaliseerde tensor chip merk je hierin echt geen verschil buiten heel extreem zwaar verbruik.
Goede tip, misschien moet ik de Pixel launcher meer tijd geven om er ervaring mee op te doen.Ben ook van Nova toch weer terug naar de pixel launcher. De extra opties in nova zijn fijn maar de pixel voelt toch een stuk snappier aan. Ondanks de vaste zoekbalk en die onzinnige info app aan de bovenkant.
[quote]Helsie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:40:
[...]
Ik koop zakelijk en dan kan ik niet werken met een (doorstuur)adres op een buitenlandse site. Daarnaast is het netto effect van 200 euro verschil (vanwege investeringsaftrek, BTW-verrekening en dan ook nog 'uit het bruto loon') niet echt heel boeiend.
[...]
Bij fnac is dit natuurlijk geen probleem. Ook al hebben die een beperkte line up van de modellen. Maar als je idd zoals hierboven met abbo korting koopt of zakelijk dan is het verschil natuurlijk een stuk kleiner. Ik doe ook veel internationaal zaken dus in het buitenland kopen (ook buiten EU) is voor mij niet nieuw oid. De laatste keer dat ik ook echt problemen had met een toestel was een HTC m8 jaren geleden (heen en weer naar Dynalogic
) dus de garantie angst heb ik ook niet echt.
[...]
Ik koop zakelijk en dan kan ik niet werken met een (doorstuur)adres op een buitenlandse site. Daarnaast is het netto effect van 200 euro verschil (vanwege investeringsaftrek, BTW-verrekening en dan ook nog 'uit het bruto loon') niet echt heel boeiend.
[...]
Bij fnac is dit natuurlijk geen probleem. Ook al hebben die een beperkte line up van de modellen. Maar als je idd zoals hierboven met abbo korting koopt of zakelijk dan is het verschil natuurlijk een stuk kleiner. Ik doe ook veel internationaal zaken dus in het buitenland kopen (ook buiten EU) is voor mij niet nieuw oid. De laatste keer dat ik ook echt problemen had met een toestel was een HTC m8 jaren geleden (heen en weer naar Dynalogic

Ik heb hem gekocht bij fnac pro, zakelijk. Dan betaal je de netto adviesprijs ipv 150 teveel bij belsimpel.jvang schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:49:
[quote]Helsie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:40:
[...]
[...]
Bij fnac is dit natuurlijk geen probleem. Ook al hebben die een beperkte line up van de modellen. Maar als je idd zoals hierboven met abbo korting koopt of zakelijk dan is het verschil natuurlijk een stuk kleiner. Ik doe ook veel internationaal zaken dus in het buitenland kopen (ook buiten EU) is voor mij niet nieuw oid. De laatste keer dat ik ook echt problemen had met een toestel was een HTC m8 jaren geleden (heen en weer naar Dynalogic) dus de garantie angst heb ik ook niet echt.
Maar daar heb ik de 256GB niet langs zien komen.martijn k. schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:06:
[...]
Ik heb hem gekocht bij fnac pro, zakelijk. Dan betaal je de netto adviesprijs ipv 150 teveel bij belsimpel.
Af en toe staan ze er. Fnac haalt items die langer geen voorraad hebben off line terwijl saturn bijv alles laat staan in afwachting van voorraad. Maar langer wachten dan nodig als je een nieuw toestel wilt is voor weinige weggelegdHelsie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:07:
[...]
Maar daar heb ik de 256GB niet langs zien komen.
Zeker, maar ik had een tijdsdruk. Als ik na 1 januari bestel, loop ik 28% investeringsaftrek mis (ik verwacht volgend jaar de drempel niet te halen) en dat is toch zonde.jvang schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:11:
[...]
Af en toe staan ze er. Fnac haalt items die langer geen voorraad hebben off line terwijl saturn bijv alles laat staan in afwachting van voorraad. Maar langer wachten dan nodig als je een nieuw toestel wilt is voor weinige weggelegd
Hoe lang kan het duren voor ik de december update OTA aangeboden krijg op de P6?
Als je hem niet als push krijgt kan je ook in de instellingen controleren op updates, dan heb je hem vermoedelijk gelijk. Als je dat niet doet kan het een paar dagen duren.sanook schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:33:
Hoe lang kan het duren voor ik de december update OTA aangeboden krijg op de P6?
Zit al vanaf dinsdagochtend (tevergeefs) te klikken maar krijg alleen maar de melding dat mijn systeem up to date is (met datum van 5 nov voor de laatste beveiligingsupdate)beugeldop schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:35:
[...]
Als je hem niet als push krijgt kan je ook in de instellingen controleren op updates, dan heb je hem vermoedelijk gelijk. Als je dat niet doet kan het een paar dagen duren.
Kan zoiets te maken hebben met de afkomst van de telefoon?sanook schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:39:
[...]
Zit al vanaf dinsdagochtend (tevergeefs) te klikken maar krijg alleen maar de melding dat mijn systeem up to date is (met datum van 5 nov voor de laatste beveiligingsupdate)
Belsimpel, en KPN als providerHelsie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:41:
[...]
Kan zoiets te maken hebben met de afkomst van de telefoon?
Misschien is de update even stil gelegd?
nieuws: Google Pixel 6-gebruikers klagen over slechte ontvangst na december-u...
Hier ook een 6 pro van belsimpel (in mijn geval op vodafone netwerk), bij handmatige controle ook nog geen update beschikbaar.
Ik was er nog niet erg mee bezig, wil de fixes voor o.a. FPS wel graag hebben, maar hoef daar geen netwerkproblemen voor terug. Met de ervaringen zoals vermeld voelt het een beetje als Russisch roulette. Geduld is een schone zaak, ofzo...?
Ik was er nog niet erg mee bezig, wil de fixes voor o.a. FPS wel graag hebben, maar hoef daar geen netwerkproblemen voor terug. Met de ervaringen zoals vermeld voelt het een beetje als Russisch roulette. Geduld is een schone zaak, ofzo...?
Hoe heb je dat gedaan? je hebt toch een frans bedrijfsnummer nodig om daar te kunnen bestellen?martijn k. schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:06:
[...]
Ik heb hem gekocht bij fnac pro, zakelijk. Dan betaal je de netto adviesprijs ipv 150 teveel bij belsimpel.
Suh dude
Ik heb hier dus mega last van. Ik zou iedereen aanraden om niet te updaten.martijn k. schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:44:
[...]
Misschien is de update even stil gelegd?
nieuws: Google Pixel 6-gebruikers klagen over slechte ontvangst na december-u...
/f/image/oJzM6h0VYTGtCNzZRiELlqim.png?f=fotoalbum_large)
Niet heel best, de nieuwe update. Ik zit op de A1 versie. Ook mijn 4g snelheid is waardeloos, twijfel eraan om de A4 versie erop te plempen
[ Voor 12% gewijzigd door pannekoek141 op 16-12-2021 12:33 ]
Suh dude
Dit is wel heel heftig! Welk toestel en update versie heb je?
Suh dude
Ik heb een Pixel 6 met de december update. Ik woon in Duitsland en zit bij Telekom.
Accu tijdens de update volgeladen op 100% (dat was rond 4 uur) en zit nu op 38%... Normaal kan ik met mijn gebruik makkelijk 2 dagen doen..
Naja, hopen we maar op een snelle fix.
Accu tijdens de update volgeladen op 100% (dat was rond 4 uur) en zit nu op 38%... Normaal kan ik met mijn gebruik makkelijk 2 dagen doen..
Naja, hopen we maar op een snelle fix.
Mijn app install probleem bleek niet P6(P) specifiek, maar ter info heb ik het als volgt omzeild:Helsie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:13:
Weet iemand hoe je apps kunt sideloaden? Yubico Authenticator is niet beschikbaar in de Play Store voor de P6P...
- APK van APKMirror gehaald (natuurlijk altijd tricky, maar je moet wat...)
- Geavanceerde beveiliging van mijn Google account uitgezet (en dat kan alleen door je account vervolgens van je telefoon te verwijderen en daarna de play store een force close te geven).
- Dan account opnieuw toevoegen (en nu is je start account niet meer overal je eerste account dat Google suggereert...
- Dan kun je de APK installeren mits de applicatie van waaruit je de APK start, rechten heeft om app installs te starten.
[ Voor 5% gewijzigd door Helsie op 16-12-2021 13:08 ]
Ik zit nu op 38% batterij verbruik aan Mobiel Netwerk.
Toch zonde
Toch zonde
Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires