Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:44

Ves

A gadget addicted Bounty

De Pixel 6 bij Belsimpel wordt niet met cover geleverd tenzij je die erbij koopt.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ves schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:37:
De Pixel 6 bij Belsimpel wordt niet met cover geleverd tenzij je die erbij koopt.
Oke, bedankt voor je reactie.
Gr. Gerrya

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
gehaktstaaf schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:49:
Heb een aantal keren vragen over bellen via wifi voorbij zien komen, dus bij deze even mijn melding hierover.

Sinds vandaag overgestapt van Youfone (KPN) naar Tele2 (T-Mobile). Nu constant op het lockscreen bovenin 'bellen via wifi van Tele2 NL'. Bij Youfone had ik dit niet, dus die ondersteunde het niet vermoed ik.

Die notificatie had best wat meer bescheiden gemogen overigens :9
Thanks! KPN wil mij kennelijk ook niet houden. Goed om te weten dat Tele2 het wél snapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:37
Gerrya schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:48:
Hallo pixel 6 liefhebbers , ik wou eigenlijk ook een PIXEL 6 bestellen bij belsimpel, maar ik zie nergens of er een cover bij zit.
Wie van jullie heeft hem ook bij belsimpel gekocht en kan mij dit vertellen ?????
Gr. Gerrya
Er zit geen cover, screenprotector of hoesje bij. Ook een USB C lader moet je er zelf bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Oke mannen , bedankt voor de reacties . Hij is besteld en een hoesje bij bol.
De oplader gebruik ik nog van mijn nokia , ook USB c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 14:04
Gerrya schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:32:
Oke mannen , bedankt voor de reacties . Hij is besteld en een hoesje bij bol.
De oplader gebruik ik nog van mijn nokia , ook USB c
Je zou ook kunnen kijken op Fnac.com voor de Pixel, daar staat die aan de gewone prijs en ze leveren naar NL/ BE. Goede ervaring mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:50
Die AOD trekt wel veel stroom zeg. In de nacht ben ik wel 10% kwijt. Van OnePlus ben ik gewend dat je dit ook 's nachts automatisch kon uitzetten maar dat kan ik bij Pixel niet vinden. Of kijk ik er overheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
iestyn99 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:17:
Die AOD trekt wel veel stroom zeg. In de nacht ben ik wel 10% kwijt. Van OnePlus ben ik gewend dat je dit ook 's nachts automatisch kon uitzetten maar dat kan ik bij Pixel niet vinden. Of kijk ik er overheen?
Dat kan zeker wel.

Digitaal welzijn - > bedtijd stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okietor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 09:47
Zijn er hier al mensen beta testers, ik zie nu dat het niet kan (nog) met de pixel 6 wat ik zo kan vinden. Wel raar aangezien de pixel telefoons normaal beta kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Okietor schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:53:
Zijn er hier al mensen beta testers, ik zie nu dat het niet kan (nog) met de pixel 6 wat ik zo kan vinden. Wel raar aangezien de pixel telefoons normaal beta kunnen zijn
Dat kan pas weer als de betas voor Android 13 beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeStef
Okietor schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:53:
De12 L Beta is nog niet beschikbaar voor de 6 serie, volgens 9to5google zal het binnen enkele dagen wel mogelijk zijn.
https://9to5google.com/20...n-top-new-features-video/
EagleTitan schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
[...]

Dat kan pas weer als de betas voor Android 13 beginnen.
Hij had het over de Android 12 L Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Hallo pixel 6 liefhebbers .
Ik heb hem ,,, de pixel 6 ,,, ook thuis liggen , hoe doe ik alles over zetten van de oude telefoon naar de PIXEL 6. Ff back-up maken , en dan weer de nieuwe installeren ?

En.hoe gaat het met
w app? Gaat dat ook bijna vanzelf ?
Gr. Gerrya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Gerrya schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:53:
Hallo pixel 6 liefhebbers .
Ik heb hem ,,, de pixel 6 ,,, ook thuis liggen , hoe doe ik alles over zetten van de oude telefoon naar de PIXEL 6. Ff back-up maken , en dan weer de nieuwe installeren ?

En.hoe gaat het met
w app? Gaat dat ook bijna vanzelf ?
Gr. Gerrya
Er zit een adapter USB stukje bij, bij instellen van de Pixel wordt gevraagd of je gegevens van je oude telefoon wilt overzetten. Dan verbind je de 2 telefoons via een USB kabel en dat USB adaptertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerrya
CRXed schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:55:
[...]

Er zit een adapter USB stukje bij, bij instellen van de Pixel wordt gevraagd of je gegevens van je oude telefoon wilt overzetten. Dan verbind je de 2 telefoons via een USB kabel en dat USB adaptertje.
Hoi , ook als hij van belsimpel komt, staat niks op de site van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Gerrya schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:02:
[...]

Hoi , ook als hij van belsimpel komt, staat niks op de site van hun.
Gewoon de stappen op het scherm van de Pixel volgen zodra je hem aanzet. Spreekt redelijk voor zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
SPOXYWOXY schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:05:
[...]

Gewoon de stappen op het scherm van de Pixel volgen zodra je hem aanzet. Spreekt redelijk voor zich!
Oke , wel de sim kaart al in de PIXEL 6 doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Gerrya schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:13:
[...]

Maakt niet uit, is onafhankelijk van de Telecom-aanbieder.
Wifi al ingesteld hebben is wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Gerrya schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:13:
[...]

Telefoon geeft aan wanneer je de simkaart moet plaatsen. Kan voor je begint, anders doen wanneer er om gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Heeft het nut om de .037 update al de sideloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-09 18:07
CRXed schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:43:
Heeft het nut om de .037 update al de sideloaden?
Heeft weinig zin om de 0.37 te sideloaden over een paar dagen komt de december update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 20:03
Hi,
Over het algemeen heel erg blij met de Pro 6. Het lukt me alleen niet om mijn smartwatch (Galaxay Active) goed te koppelen. BT ziet de watch wel maar de koppeling voltooien blijft maar hangen en wordt niet voltooid.

- Galaxy Wear app cache gewist / verwijdert
- Galaxy Wear app volledig verwijdert
- etc....

Al flink gegoogled maar nog geen oplossing gevonden. Iemand nog tips?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gerrya
Hoi pixel 6 liefhebbers.
Ik heb mijn pixel 6 binnen en voor een groot deel ingesteld.
Morgen weer de rest doen.
Ben er erg blij mee, ik heb de oranje besteld, morgen krijg ik een hoesje er voor van bol.com.
Ik was eigenlijk ook wel een beetje bang voor de grootte maar dat valt mij best wel mee, vooral de breedte is goed, niet te breed.
Ben benieuwd wat ik het komend weekend er allemaal uit kan halen door er lekker mee te spelen.
Ik ben weer erg blij.😆👍 Gr. Gerrya

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
Hi Gr. @Gerrya,

Ik raad je aan YouTube uit te spelen. Zoeken op pixel 6 en elk filmpje kijken wat voorbij komt. Van instellen tot beginner tips, developer mode opties tot andere launchers, echt alles komt voorbij.

Als je daarna nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pox-ie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 18:37
Caramel schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:08:
Hi,
Over het algemeen heel erg blij met de Pro 6. Het lukt me alleen niet om mijn smartwatch (Galaxay Active) goed te koppelen. BT ziet de watch wel maar de koppeling voltooien blijft maar hangen en wordt niet voltooid.

- Galaxy Wear app cache gewist / verwijdert
- Galaxy Wear app volledig verwijdert
- etc....

Al flink gegoogled maar nog geen oplossing gevonden. Iemand nog tips?
Ik had bij de installatie van galaxy wear een pop-up dat ik de galaxy watch Plugin moest installeren ... Was een beetje omslachtig maar alles werkt nu wel. (galaxy watch sm-r810)

edit: ik zie dat er voor veschillende modellen ook andere plugins zijn

[ Voor 17% gewijzigd door pox-ie op 10-12-2021 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
gehaktstaaf schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:49:
Heb een aantal keren vragen over bellen via wifi voorbij zien komen, dus bij deze even mijn melding hierover.

Sinds vandaag overgestapt van Youfone (KPN) naar Tele2 (T-Mobile). Nu constant op het lockscreen bovenin 'bellen via wifi van Tele2 NL'. Bij Youfone had ik dit niet, dus die ondersteunde het niet vermoed ik.

Die notificatie had best wat meer bescheiden gemogen overigens :9
Heb Vodafone + Tele2, dus bij mij komt het soms dubbel over het scherm.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rheuver
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
martijn k. schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:34:
[...]

Dat kan zeker wel.

Digitaal welzijn - > bedtijd stand
Ik denk dat de vraag hier bedoeld was dat de OP 's nachts uitgezet kon worden maar dat de wekker wel afging in de ochtend. Bij Pixel moet de tel aanblijven. Jammer zeg, bemerkte dit ook. Had wel gedacht dat telefoonmakers deze mogelijkheid standaard hadden, maar nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rheuver
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
nerovectra schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:47:
[...]

Thanks! KPN wil mij kennelijk ook niet houden. Goed om te weten dat Tele2 het wél snapt!
Ai, dat is jammer. Ga namelijk van TM over naar KPN. Maarja, bellen over wifi was ook niet best bij mij met TM. Bereik is hier slecht, met KPN die een beter bereik schijnt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Ik heb de Huawei Mate 20 Pro ooit kado gedaan omdat ik zelf niet kon wennen aan het grotere formaat. Ook de Pixel 2 XL wilde me voor die tijd nog wel eens een soort kramp geven als ik deze een tijd met 1 hand bediende.

De twee nieuwe pixels zitten wat breedte betreft precies tussen die twee toestellen in. "Gewoon niet doen" zou je dus zeggen. Maar ik hoop stiekem dat het design, de materiaal keuze en/of betere UI de nieuwe telefoons beter geschikt maar voor one-handed gebruik.

Wat zijn jullie ervaringen mbt (langduriger) one-handed gebruik van deze toestellen? (Ook rekening houdende met een hoesje.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:01
Ik ben aan het testen geweest met Dolphin emulator, wat draait deze soepel zeg! Een bluetooth controller is onderweg om lekker overal de oude spellen te herbeleven. Dit is iets wat mijn oude Oneplus 6 net niet vloeiend kon.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
TheBrones schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:29:
Ik ben aan het testen geweest met Dolphin emulator, wat draait deze soepel zeg! Een bluetooth controller is onderweg om lekker overal de oude spellen te herbeleven. Dit is iets wat mijn oude Oneplus 6 net niet vloeiend kon.
Ken je nog andere goeie emulators voor de N64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-08 09:27
Ik ben benieuwd, ga morgen mijn nieuwe pixel 6 ophalen in duitsland! komende van een poco F3 met veel bugs zal dit wel een verademing zijn!.

Kan iemand mij vertellen of android auto goed werkt icm dualsim/dubbele apps? Bij de poco F3 was dit namelijk een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
Blekkienl schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:36:
Ik ben benieuwd, ga morgen mijn nieuwe pixel 6 ophalen in duitsland! komende van een poco F3 met veel bugs zal dit wel een verademing zijn!.

Kan iemand mij vertellen of android auto goed werkt icm dualsim/dubbele apps? Bij de poco F3 was dit namelijk een probleem.
Geen idee maar dat lijkt mij een vraag die je stelt voordat je er 1 koopt, tenminste als het een dealbreaker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
GroeneThee schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:45:
[...]

Geen idee maar dat lijkt mij een vraag die je stelt voordat je er 1 koopt, tenminste als het een dealbreaker is.
Geen dealbreaker, alleen nieuwsgierig :)

Hoofdreden om voor de pixel te gaan is de fotokwaliteit, ivm goede spontane foto's.

[ Voor 13% gewijzigd door Blekkienl op 10-12-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-08 15:51
NielsFL schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:03:
Ik heb de Huawei Mate 20 Pro ooit kado gedaan omdat ik zelf niet kon wennen aan het grotere formaat. Ook de Pixel 2 XL wilde me voor die tijd nog wel eens een soort kramp geven als ik deze een tijd met 1 hand bediende.

De twee nieuwe pixels zitten wat breedte betreft precies tussen die twee toestellen in. "Gewoon niet doen" zou je dus zeggen. Maar ik hoop stiekem dat het design, de materiaal keuze en/of betere UI de nieuwe telefoons beter geschikt maar voor one-handed gebruik.

Wat zijn jullie ervaringen mbt (langduriger) one-handed gebruik van deze toestellen? (Ook rekening houdende met een hoesje.)
IK kom zelf van de Xiaomi Mi 10 Pro af en nu de 6 pro die groter is, maar toch heb ik het gevoel dat deze kleiner is mede door plaatsing camera eiland en de afgeronde randen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 15:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHhM2H6XxgP27xf_cqUDxK67gzg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eJAEBMlEC1OiwUmw30Gbl3NI.png?f=fotoalbum_large

Ik denk dat ik zojuist, de goedkoopste pixel 6 unlocked in de US heb gekocht. 385 euro, tax included. Pretty excited! Nog even wachten tot er parts beschikbaar komen, maar hoesje erover en gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
rheuver schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 07:57:
[...]

Ai, dat is jammer. Ga namelijk van TM over naar KPN. Maarja, bellen over wifi was ook niet best bij mij met TM. Bereik is hier slecht, met KPN die een beter bereik schijnt te hebben.
Wat gaat er mis met VoWiFi? Schakelen tussen netwerk en WiFi of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
d-vine schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:47:
Ik red eenvoudig een hele dag op de batterij op deze manier.
Ik reageer nu op jouw berichtje maar ik zie deze opmerking wel vaker voorbij komen. Dat een batterij nu de hele dag meegaat geloof ik wel maar je wilt toch dat die over drie jaar ook nog de dag doorkomt? Ik tenminste wel. Mijn huidige Mate 20 van drie jaar oud ging in het begin bijna twee dagen mee maar die reserve bleek op den duur ook wel nodig want vroeg of laat wordt de batterij minder.

Het is de belangrijkste reden voor mij om aan de Pixel 6 te twijfelen. Als de batterij nu makkelijk te vervangen was was het voor mij een no-brainer maar dat is ook niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerrya
Hoi Google PIXEL 6 liefhebbers.
Ik heb nu de pixel 6 oranje nu bijna 2 dagen in huis en heb er al heel wat uurtjes mee gespeeld,👍😃.
Ik vindt het een prachtig toestel en hij maakt ook heeeellle mooie foto's, daar is geen woord teveel over gezegd op YouTube.
Voor de rest vind ik de instellingen ook heel erg leuk om mee te spelen om er uit te halen wat er in zit. Echt prachtig. In het verleden heb ik ook de HTC 10 en dat was ook steeds genieten om met de instellingen te spelen, was ook een fantastisch apperaat.
Ik ben nog steeds aan het genieten van mijn mooie GOOGLE PIXEL 6. 👍😋.
Het min puntje is al bekend dat de vinger afdruk scanner niet op en top snel werkt qua snelheid, maar ik ben er van overtuigd dat dat met 1 of 2 ubdate' s weer 💯% beter is.
Voor de rest, gewoon een fantastisch toestel.👍💯%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
D-e-n schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:59:
[...]

Ik reageer nu op jouw berichtje maar ik zie deze opmerking wel vaker voorbij komen. Dat een batterij nu de hele dag meegaat geloof ik wel maar je wilt toch dat die over drie jaar ook nog de dag doorkomt? Ik tenminste wel. Mijn huidige Mate 20 van drie jaar oud ging in het begin bijna twee dagen mee maar die reserve bleek op den duur ook wel nodig want vroeg of laat wordt de batterij minder.

Het is de belangrijkste reden voor mij om aan de Pixel 6 te twijfelen. Als de batterij nu makkelijk te vervangen was was het voor mij een no-brainer maar dat is ook niet zo.
Ik heb momenteel meer vertrouwen in het smart en wat langzamer laden van de pixel 6 dan die super fast chargers die een accu sneller nekken na verloop van tijd. Althans dat is mijn verwachting.

Ik ervaar een beetje het zelfde als ik in het begin van de OnePlus 6 had einde van de dag rond de 50 a 40%
Soms met de F1 app die wat meer slurpt gaat het wat harder maar dat is het wel.

Afweging moet je natuurlijk zelf maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Mijn eerste dag met de pixel 6, wat een verschil...
Ik had juist gedacht dat ik het, in specs, mindere scherm zo merken in negatieve zin, maar dat is juist het tegenovergestelde. Het 90hz scherm op de pixel is veel smoother dan de 120hz op de Poco f3.

Enige wat ik mis is face unlock en de juiste opladers vinden 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:23

Epsilon

Oplader is juist makkelijker. Het is USB-PD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Epsilon schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:19:
Oplader is juist makkelijker. Het is USB-PD :)
Wat is in hemels naam USB PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Thanks weer at om door te lezen en om goed te begrijpen. Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren. 😆😆😆Zer0 schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:03:
https://techacademy.id.nl...ery-en-wat-heb-je-er-aan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine check... Dat automatisch muziek herkennen op de achtergrond.
Afgelopen weken was ik op vakantie zonder (mobiel) internet, maar die functie werkte wel. Hoe dat dan?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@CLB Offline werken doet het al vanaf de Pixel 2.
The database from which this feature detects songs information is limited, being that it only houses tens of thousands of songs in offline. Other apps/services that support similar actions such as this boast of a database of millions of songs. However, the reason for this limited number of songs contained in the “Now Playing” database is acceptable; since it works offline, the larger the database, the more memory it will consume on the device. Currently, this feature occupies up to 400MB storage space, how much more will it consume if the database is increased?

Also, It consumes 5-10% extra Battery Percentage.
Echt een groot verschil in batterijgebruik heb ik overigens met Pixel 2 XL, 4 XL en nu 6 nooit gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
CLB schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:46:
Kleine check... Dat automatisch muziek herkennen op de achtergrond.
Afgelopen weken was ik op vakantie zonder (mobiel) internet, maar die functie werkte wel. Hoe dat dan?
Tensor chip? Volgens mij worden die zaken op het device afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:50
Weet iemand trouwens wat de reden is dat de pixel geen face unlock heeft? Ik dacht dat dat zowat een standaard Android feature is (AOSP?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerrya
volgens de berichten heb ik gehoord dat dat misschien later nog komt, ze waren hier nog niet klaar mee.iestyn99 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:11:
Weet iemand trouwens wat de reden is dat de pixel geen face unlock heeft? Ik dacht dat dat zowat een standaard Android feature is (AOSP?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

GroeneThee schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:23:
[...]

Tensor chip? Volgens mij worden die zaken op het device afgehandeld.
De database staat lokaal, als die een nummer niet herkent, kun je in het lockscherm op de knop drukken en zoekt die hem online.

Het schijnt nogal een leuk algoritme te zijn wat ze gebruiken, want die hele database is heel klein.

De database op je telefoon wordt aangepast door je lokalisatie.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Is het iemand gelukt om Google assistent te roepen vanuit lockscreen (scherm uit) of is dat met NL assistent niet mogelijk?

Thanks

Ps. Wat een fijne toestel is de pixel pro 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Blekkienl schreef op zondag 12 december 2021 @ 07:48:
Mijn eerste dag met de pixel 6, wat een verschil...
Ik had juist gedacht dat ik het, in specs, mindere scherm zo merken in negatieve zin, maar dat is juist het tegenovergestelde. Het 90hz scherm op de pixel is veel smoother dan de 120hz op de Poco f3.

Enige wat ik mis is face unlock en de juiste opladers vinden 😅
Ik heb ook een f3 en twijfel nog een beetje. Met name over idd ook face unlock, maar vooral het veel tragere opladen. Wat merk jij hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 15:58
NotYetBritish schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:13:
[Afbeelding]

Ik denk dat ik zojuist, de goedkoopste pixel 6 unlocked in de US heb gekocht. 385 euro, tax included. Pretty excited! Nog even wachten tot er parts beschikbaar komen, maar hoesje erover en gaan! :)
Ben niet zeker of ik hem hou, want zoveel leuke projectjes. Als iemand interesse heeft voor hetzelfde bedrag dat ik heb betaald… dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
Lowroad schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:42:
[...]

Ik heb ook een f3 en twijfel nog een beetje. Met name over idd ook face unlock, maar vooral het veel tragere opladen. Wat merk jij hier van?
Ik gebruikte bij de Poco f3 sowieso geen snellader, dus duurde ruim 2 uur om die volledig op te laden.

Als je bij de pixel de juiste lader hebt is het geen probleem. mijn voorkeur heeft draadloos laden, eentje thuis, in de auto en op het werk. Dan heb je altijd genoeg batterij:)

Verder merk ik waar sommige apps niet in 1x opstarten zoals bitvavo, en energy van homewizzard, dat dat nu wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Wanneer ik Google Pay start, krijg nu al een hele tijd de melding "Google Pay wordt op dit moment geüpdatet...". Kan er nog gewoon mee betalen, maar dat het updaten weken duurt lijkt me wat sterk. Nog meer met deze melding?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
Heeft iemand een idee hoe ik de fingerprint icon van het lockscreen kan hiden toevallig? Kan daar op internet voor andere telefoons wel een setting in vinden, maar voor de pixel lijkt die setting niet te bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
Als het goed is komt de december update vandaag uit toch? Iemand enig idee hoe laat dat zou zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:45
T-bone88 schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:38:
Als het goed is komt de december update vandaag uit toch? Iemand enig idee hoe laat dat zou zijn?
Als hij vandaag komt, rond 21 uur Nederlandse tijd. Het is meestal 12:00 uur pacific time (google tijd) dat de update uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:40
Karish schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:12:
Is het iemand gelukt om Google assistent te roepen vanuit lockscreen (scherm uit) of is dat met NL assistent niet mogelijk?
Ik denk dat dit niet mogelijk is met de NL assistent. Ik heb er alles aan geprobeerd en het is mij niet gelukt om dit werkend te krijgen. De assistent (Ok Google) werkt bij mij alleen vanaf het homescreen, dus niet vanuit apps en lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Webo schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:00:
[...]

Ik denk dat dit niet mogelijk is met de NL assistent. Ik heb er alles aan geprobeerd en het is mij niet gelukt om dit werkend te krijgen. De assistent (Ok Google) werkt bij mij alleen vanaf het homescreen, dus niet vanuit apps en lockscreen.
Ja hoor kan wel....
Check je instellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g49X1ClfbSFwN52XSpPE9W6Pqks=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AFdOXYGR7qQzT4739geM1MC6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:40
GroeneThee schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:37:
[...]

Ja hoor kan wel....
Check je instellingen.
Daar heb ik al gekeken. Misschien iets specifieker?

Even voor de goede orde: 'Toegang krijgen tot de assistent als je Ok Google zegt' en 'Toestaan dat de assistent reageert als je telefoon vergrendeld is' heb ik beide al geactiveerd, maar toch werkt het niet. Ook niet na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
GiantHoax schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:40:
[...]

Als hij vandaag komt, rond 21 uur Nederlandse tijd. Het is meestal 12:00 uur pacific time (google tijd) dat de update uit komt
Gaat denk vandaag niet meer gebeuren. Vraag me echt af waarom het zo lang duurt. Zullen ze problemen hebben met hun eigen chipset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Net een pixel 6 aangeschaft. Wil hem uitzetten. Lukt niet. Krijg continu de Google assistent. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
zuukie schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:53:
Net een pixel 6 aangeschaft. Wil hem uitzetten. Lukt niet. Krijg continu de Google assistent. Wat te doen?
Even de notificatie slider helemaal naar beneden halen en op het uitknopje drukken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sW5Rspwod1V57J_W_0jmLey_uwI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m5fFVn6MSpiR5yLkXvAQSM7c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Misschien even opzoeken op Google zelf? Bij deze:

In the Settings menu, navigate to the “System” section.
Next, go to “Gestures.”
Select the “Power Menu” option at the bottom of the list.
Finally, all you need to do here is toggle off the switch for “Hold for Assistant.”
That's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online
Staged roll-out voor de December update is begonnen.

https://twitter.com/madeb...j08L-xw5zWBBO8RGqOZA&s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Bij mij is ie binnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqS6FygtsNlbFe2A1YGrHb--MIk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F80yGdUZ8NbVZ7fnwGsHJ9Mf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:57
214MB en 215MB.

6 en 6 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
6 bij mij, 214MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Nu online
Hoppa, hier ook 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Kan ook via power button en volume plus ingedrukt houden.

Tevens update binnen. Afdruk scanner voelt zich wel sneller.

Wat ik vaak heb en nu na een update nog steeds, is dat na unlock met de vinger, direct het notificaties scherm naar beneden komt. Heel irritant.

[ Voor 23% gewijzigd door jvang op 13-12-2021 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 11:23
De Global OTA-versie zou iets later volgen? (staat nog niet op de Google server blijkbaar)

Nu vraag ik me af: als je de mid-november update hebt gesideload via ADB (Global versie), heeft dit dan impact op de regio-instelling voor toekomstige OTA-updates?

Had Pixel 6 Pro bij Fnac besteld, dus dit is de FR versie die nu uitgerold wordt, maar voorlopig nog geen update te zien. Ze rollen natuurlijk in fasen uit, maar wilde dit toch even dubbelchecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Update ook binnen nu. Duurde bij jullie de optimalisatie ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:27
SPOXYWOXY schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:19:
Ja hier ook, wel teleurgesteld na oververhitting op vakantie was mijn telefoon uitgevallen en kon ik de fingerprint niet opnieuw instellen en dat gaat nog steeds niet extra gewacht om geen factory reset uit te moeten voeren maar nu zit er weinig anders meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:42
SPOXYWOXY schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:19:
Meer dan een half uur hier. Deed mij denken aan het Apple update proces. De installatie zelf is daardoor super kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Heb nog een bug sinds het begin dat de Volumeknop actie om een alarm te snoozen niet werkt. Ook helaas niet na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
op de OTA download pagina staan 3 downloads.. https://developers.google.com/android/ota#oriole

welke moeten wij als NL hebben? ik vermoed 2..
  1. 12.0.0 (SQ1D.211205.016.A1, Dec 2021)
  2. 12.0.0 (SQ1D.211205.016.A4, Dec 2021, EMEA carriers)
  3. 12.0.0 (SQ1D.211205.017, Dec 2021, US carriers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantHoax
Vledderos schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:30:
op de OTA download pagina staan 3 downloads.. https://developers.google.com/android/ota#oriole

Ik heb versie SQ1D.211205.016.A1 voor mijn pixel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Update staat erop.
Afkloppen, vingerafdruk lijkt het beter te doen, mijne had wat moeite de scan van mijn duim op te pakken. Had al een tip gelezen dat je die dan gewoon nog een keer moet toevoegen.
Waar ik ook last van had is in Whatsapp dat de selfiecam bij het videobellen extreem is ingezoomed. Dat was een bug die op sommige apparaten voorkomt en waarschijnlijk te maken heeft met te ver inzoomen voor videostabilisatie. Dit lijkt nu ook verbeterd.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:32
Vledderos schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:30:

Als ik deze lijst zie zou ik zeggen .A4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Ben niet meer zo actief in het volgen van dit forum, maar vroeg me toch nog even af hoe bij jullie de batterijduur is, ik haal meestal tussen de 2,5-3,5 u SoT. Naar mijn mening toch niet extreem enthousiast hierover... Voor mijn gevoel ben ik een gemiddelde gebruiker als het gaat om de telefoon. Absoluut niet overdreven Snapchat, Insta, Whatsapp en dan wat YouTube video's, met nog wat andere randzaken als mail en aandelen checken. Dat vind ik zo'n 2,5-3,5 toch niet zo extreem veel.

Hebben jullie nog optimalisaties hieruit weten te halen? Heb een Pixel 6 Pro.

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Broodje_Aap Ik denk dat mijn case niet meteen de meest representatieve is, maar toch even de cijfers. De afgelopen 24u met 2u45min scherm aan is er bij mijn Pixel 6 41% vanaf gegaan. Ik zit alleen wel 24/7 thuis op WiFi, 5G staat uberhaupt uit (4G wel aan). Ik heb mijn Pixel 6 sinds 16 november, AccuBattery Pro geeft aan dat een volle batterij genoeg is voor (jawel....) 13:37 gebruik, Standby 94:21 en gecombineerd 47:13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
DrNizeGuy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:55:
[...]

Als ik deze lijst zie zou ik zeggen .A4
zojuist de .A4 OTA via adb sideload geinstalleerd. Vooralsnog alles werkende. Dus wat het verschil nu precies is tussen A1 en A4 ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Geen idee, heb gisteren de A1 als Ota gekregen. Vinger print is goed verbeterd, verder vind ik niet veel meer. De 6Pro deed het al gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
J0YR1D3R schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:05:
@Broodje_Aap Ik denk dat mijn case niet meteen de meest representatieve is, maar toch even de cijfers. De afgelopen 24u met 2u45min scherm aan is er bij mijn Pixel 6 41% vanaf gegaan. Ik zit alleen wel 24/7 thuis op WiFi, 5G staat uberhaupt uit (4G wel aan). Ik heb mijn Pixel 6 sinds 16 november, AccuBattery Pro geeft aan dat een volle batterij genoeg is voor (jawel....) 13:37 gebruik, Standby 94:21 en gecombineerd 47:13.
Heb je de december Ota van gisteren al? Volgens de log is er een shit load aan batterij verbetering en management. Als dit goed is merk je dit maar pas na enkele dagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Nu online
Ik heb de update vannacht binnen gehaald en vanochtend geïnstalleerd. Wat mij vooral opvalt is dat op het moment dat het scherm uit gaat, en op AOD gaat, de delay weg is. Eerder duurde het een seconde of 5 voordat ik hem weer kon unlocken door te dubbel tappen of de vingerprint, nu kan het direct. (aan uit knop werkte altijd al direct).

Fijn, want daar stoorde ik mij aan. Komt wellicht doordat ik een smart watch heb ingesteld als vertrouwd apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

LeStef schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:04:
[...]

Heb je de december Ota van gisteren al? Volgens de log is er een shit load aan batterij verbetering en management. Als dit goed is merk je dit maar pas na enkele dagen. ;)
Nee nog niet binnen gekregen, maar hoop inderdaad dat dat een hoop op gaat lossen!

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Hier vanmorgen de SQ1D.211205.016.A1 versie binnengekregen (Duitse Pixel 6) . Installatie duurde vrij lang, benieuwd naar de gebruikservaring komende uren/dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Update is binnen. Ik was wel na de restart mijn telefoon/5G verbinding kwijt.
Na restart weer terug, maar misschien even opletten dat hij bij jullie ook de verbinding kwijt is totdat je hem restart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
LeStef schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:04:
[...]

De accuduur die ik hier postte is los van voor de OTA. De OTA heb ik logischerwijs al geïnstalleerd :) Ben benieuwd of dat nog iets uit gaat maken, ben er namelijk tot nu toe wel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Broodje_Aap schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:59:
Ben niet meer zo actief in het volgen van dit forum, maar vroeg me toch nog even af hoe bij jullie de batterijduur is, ik haal meestal tussen de 2,5-3,5 u SoT. Naar mijn mening toch niet extreem enthousiast hierover... Voor mijn gevoel ben ik een gemiddelde gebruiker als het gaat om de telefoon. Absoluut niet overdreven Snapchat, Insta, Whatsapp en dan wat YouTube video's, met nog wat andere randzaken als mail en aandelen checken. Dat vind ik zo'n 2,5-3,5 toch niet zo extreem veel.

Hebben jullie nog optimalisaties hieruit weten te halen? Heb een Pixel 6 Pro.
Dit is wel echt extreem slecht. Eigen ervaring met P6 is 4.30 SOT met nog 40% over. En dat zie ik na de eerste dagen gebruik bij de meeste wel. Zeker zonder 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
Heb na de update helaas nog steeds dat het scherm uit zichzelf soms aanspringt. Al wel een stuk minder dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 18:47
Kan na de december update nog steeds geen vingerafdrukken toevoegen. Heb echt geen zin om een factory reset te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

jvang schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:48:
[...]

Dit is wel echt extreem slecht. Eigen ervaring met P6 is 4.30 SOT met nog 40% over. En dat zie ik na de eerste dagen gebruik bij de meeste wel. Zeker zonder 5G.
5G staat bij mij ook uit, AccuBattery Pro geeft een gemiddeld batterijverbruik van actief 9,1%/u aan en standby van 1,0%/u, en daarbij dus ook nog even aangeven dat ik hier geen games op speel en dat ik 9/10x de eerder genoemde apps draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
@Broodje_Aap App gebruik is hier ongeveer wel hetzelfde. Zal de battery app even installeren en percentages later laten weten. Maar als je maar de helft haalt dan andere lijkt er toch een drain te zijn op het een of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

jvang schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:22:
@Broodje_Aap App gebruik is hier ongeveer wel hetzelfde. Zal de battery app even installeren en percentages later laten weten. Maar als je maar de helft haalt dan andere lijkt er toch een drain te zijn op het een of ander.
Thanks dat zou fijn zijn, ik heb overigens ook laatst de optie uitgezet waarbij de telefoon naar muziek luistert aangezien ik hier zag dat die 5-10% extra batterij vraagt, misschien helpt dat al een heel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:25

servies

Veni Vidi Servici

springfield89 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:59:
Kan na de december update nog steeds geen vingerafdrukken toevoegen. Heb echt geen zin om een factory reset te doen...
Ik heb het lijstje vol, maar het is gewoon mogelijk bij mij of wil je er meer dan 5 kwijt?
Het lijkt er overigens op dat de vingerafdruk scanner nu een heel stuk beter werkt...
Pagina: 1 ... 23 ... 64 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires