Ik kom van de Pixel 3. Die had een vingerscanner op de rug. Zoals de rest erna ook denk ik?
Zit nu op een Pixel 6 sinds gisteren. Moet zeggen dat de vingerscan in het scherm me veel minder stoort dan ik had verwacht met de berichten die ik hier las. Die gaat best goed hoor.
Misschien dat mensen die er last mee hebben hun vinger(s) eens opnieuw moeten scannen en daarbij goed echt elk hoekje en kantje proberen aanbieden? Bij mij gaat hij prima voorlopig.
Met de camera heb ik wel iets gek gemerkt. Soms wil die niet afdrukken. Ik druk wel op de ronde shutter op het scherm, maar op de een of andere manier gaat hij niet fotograferen. Ik kan er niet meteen een oorzaak voor aanwijzen, maar heb het daarstraks toch een keer of twee gemerkt. Als ik dan de foto even herframe dan lukt het wel. Maar zo mis ik het moment natuurlijk wel.
Verder moet ik zeggen dat de optics er toch weer op zijn vooruitgegaan sinds m'n pixel 3. Het is net allemaal ietsje beter. De portrait-onscherpte is ook net iets beter dan tevoren. Iets minder foutjes. De extra megapixels om mee te werken doen hun ding denk ik.
Video is ook wel echt stukken beter!
Het formaat van de telefoon is nog even wennen, maar ik heb het gevoel dat dit wel goed komt.
Verder voorlopig geen grote plus of minpunten.
[
Voor 5% gewijzigd door
wasco op 05-12-2021 00:45
]