Voor het eerst richting Oostenrijk eind volgende week. ID4 met circa 400km op een volle lading.
We gaan een dag voor zwarte zaterdag rijden, en op zwarte zaterdag van Salzburg naar Karinthie.
Ik houd mijn hart nu al vast!
Ter voorbereiding:
- Druppel leasemaatschappij
- Extra prive druppel gekocht ANWB + Shell
- ABRP + dongle
Het plan is het volgende:
1. Rotterdam - Beijeren DE (650km) (ABRP wilt me al bij 28% laten laden op de Ohligser Heide West? Om mij vervolgens bij Bad Camberg West met 10% aan te komen en weer te laden? Wat als ze niet werken en ik met die 10% een alternatief moet zoeken?) SOC aankomst ophogen naar 30%?
2. Beijeren - Salzburg AU (440m)
3. Salzburg - Karinthie AU (260km)
4. Karinthie - Sud Tirol IT (275km
En dan weer richting huis met 1 tussenstop
Wat algemene vragen
1. Welke SOC bij aankomst kan ik het beste aangeven in de app? Mijn onderbuik gevoel zegt met 30% aankomen zodat je overal nog naar toe kunt rijden om te laden
2. Door de extreme drukte op zwarte zaterdag, moet ik juist wel of niet de trionity's van deze wereld gebruiken op de snelweg?
3. Bij onze overnachtingen zijn er in theorie laadstations. Gezien ik "bang" ben dat ze bezet zijn, hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Met minimaal 80% aankomen voor de volgende rit?
4. Welke snelheid kan ik het beste aanhouden?
Dank alvast!
We gaan een dag voor zwarte zaterdag rijden, en op zwarte zaterdag van Salzburg naar Karinthie.
Ik houd mijn hart nu al vast!
Ter voorbereiding:
- Druppel leasemaatschappij
- Extra prive druppel gekocht ANWB + Shell
- ABRP + dongle
Het plan is het volgende:
1. Rotterdam - Beijeren DE (650km) (ABRP wilt me al bij 28% laten laden op de Ohligser Heide West? Om mij vervolgens bij Bad Camberg West met 10% aan te komen en weer te laden? Wat als ze niet werken en ik met die 10% een alternatief moet zoeken?) SOC aankomst ophogen naar 30%?
2. Beijeren - Salzburg AU (440m)
3. Salzburg - Karinthie AU (260km)
4. Karinthie - Sud Tirol IT (275km
En dan weer richting huis met 1 tussenstop
Wat algemene vragen
1. Welke SOC bij aankomst kan ik het beste aangeven in de app? Mijn onderbuik gevoel zegt met 30% aankomen zodat je overal nog naar toe kunt rijden om te laden
2. Door de extreme drukte op zwarte zaterdag, moet ik juist wel of niet de trionity's van deze wereld gebruiken op de snelweg?
3. Bij onze overnachtingen zijn er in theorie laadstations. Gezien ik "bang" ben dat ze bezet zijn, hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Met minimaal 80% aankomen voor de volgende rit?
4. Welke snelheid kan ik het beste aanhouden?
Dank alvast!
[ Voor 11% gewijzigd door C6DL op 06-07-2024 09:50 ]