• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:34
4v4t4r schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 18:55:
Ik zal vanavond ook nog even forum doorzoeken op frankrijk.
Als je dit gedaan hebt dan kom je tot onderstaande conclusie;
4v4t4r schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 18:55:
maar iets waar ik rekening mee moet houden?
Nee.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
LigeTRy schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 14:06:
[...]

Nope, is een andere, vandaar dat ik deze code ooit geschreven heb. MTC Europe is (helaas) een andere pas die de meeste Nederlanders hebben (Shell ReCharge (NL-TNM*)). Zelf heb ik na heul lang lopen zeuren een athlon druppel gekregen die wel als betaalmiddel geaccepteerd wordt door Tesla.

In de FAQ van MTC zie je dat er een boel verschillende MTC passen zijn: (Shell ReCharge (NL-TNM), Eneco (NL-ENE), Vattenvall (NL-VAT/NL-NUO) ), maar dat is wat meer voor het grote laadpassen topic ;)
Ik heb ook een MTC druppel maar Tesla factureert direct aan Ayvens, dus niks hoeven invoeren. (betreft een model Y).
Pagina: 1 ... 169 170 Laatste

Let op:
De volgende onderwerpen hebben eigen topics en moeten daar worden besproken*:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

* Uitzondering: Eventuele bevindingen in het buitenland die specifiek voor je reis relevant zijn geweest ivm bijv. exotische laadpaalaanbieders of lokale situaties.

Voor de duidelijkheid: discussie ICE vs EV vs waterstof hoort niet thuis in dit topic; doe dat dan ook niet (ook niet subtiel). Vermelden wat je reis was geweest als je EV of ICE had gereden; prima. Dat je dan meldt dat je voorkeur (daarom) hebt voor het een of ander: ook goed. Maar laat die eindeloze discussie over wat 'beter is' toch achterwege (is enorm subjectief). Het eindigt nergens en de gemoederen lopen daardoor alleen maar op.

Specifieke discussies over laadcurves etc. zijn ook beter op hun plek in het algemene BEV topic of het merkspecifieke topic.