Je moet idd ff van de snelweg af wat iets om is maar dat is het mij zeker waard en voelt eigenlijk niet als om want je vervolgt gewoon de weg en hoeft niet hetzelfde stuk terug zoals je bijvoorbeeld in Torrent hebt. Het is idd drukker geworden maar ik heb nog nooit hoeven wachten.EDB schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 09:26:
[...]
Daar heb ik eerder dit jaar ook geladen. Hij ligt wat minder handig tov de snelweg maar de voorzieningen zijn goed. Het was -tot nu toe- de allerdrukste Tesla Suc waar ik heb geladen. Moest bijna een kwartier wachten. Twee van de laadpunten deden het niet en enkelen konden niet gebruikt worden door niet Tesla’s die de laadaansluiting rechts i.p.v. links hadden (ik was er zelf ook met de ID3). Viel me ook op dat meerdere mensen daar kennelijk voor het eerst met een EV ( geen Tesla) wilden laden en nog helemaal geen app hadden. Die bleven maar proberen en omstanders vragen en dat kost veel tijd. Ook werd er door meerderen tot boven de 90% geladen en da’s wat minder sociaal als er een aantal auto’s staat te wachten.
Maar met die V4's kun je toch zonder problemen met elke EV daar laden, ligt dan toch meer aan de bestuurder. Zo heb ik er eens een vrouw op gewezen dat ze twee plekken in beslag nam, ze ging daarna toch goed in het vak staan. Ja als je niet bekend bent met laden kost het tijd om erachter te komen hoe het werkt, zeker nu ze in Spanje ook de EV hebben ontdekt. De verkoop gaat daar sneller dan elders.
PV 4860 Wp Chint - Fronius - BYD HVS 7,5kWh - Zb - WTW - Panasonic Warmtepomp WH-MDC05F3E5 - Hyundai Ioniq Electric 2017