Wat is dat dan, een of ander explosief inktpatroon zoals ze in geldcasssetes doen?PeterZ(on) schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:08:
In een YT video zag ik onderstaande bescherming bij Ionity Hauconcourt.
[Afbeelding]
Wat het precies was werd niet gezegd maar zal vast zoiets zijn.ASW1 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:19:
[...]
Wat is dat dan, een of ander explosief inktpatroon zoals ze in geldcasssetes doen?
PV 4860 Wp Chint - Fronius - BYD HVS 7,5kWh - Zb - WTW - Panasonic Warmtepomp WH-MDC05F3E5 - Hyundai Ioniq Electric 2017
Ik dacht eerder aan een sleeve met aan de binnenkant Mithril, een fictief, zeldzaam en uiterst kostbaar zilverachtig metaal uit J.R.R. Tolkiens Midden-aarde, bekend om zijn enorme sterkte, lichte gewicht en glans die niet vervaagt. Het werd door de Dwergen in Moria gedolven, is sterker dan staal en werd onder meer gebruikt voor Bilbo's maliënkolder.PeterZ(on) schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:30:
[...]
Wat het precies was werd niet gezegd maar zal vast zoiets zijn.
https://share.google/0UQUro0sWpHP0ZArE
EV6 77kWh, Light, Gravity Blue MY2024
Bij IE-charge hoef je in ieder geval zeker niet bezorgd te zijn dat de laders ge-ice'd zijn.PeterZ(on) schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:19:
[...]
De enige keer dat ik afgeknipte kabels zag was vorige maand in Spanje bij L'Aldea langs de AP7. Daarom zorg ik altijd voor voldoende restbereik als ik bij een lader kom en er moeten ook alternatieve locaties zijn. In het binnenland, en of dat nu Spanje Portugal of ook Frankrijk is, met vaak maar 1 lader moet je ook uitkijken. Zijn soms stuk of ge-ICE'd of er is markt of gewoon bezet, dus altijd oppassen. En al die systemen om te checken zijn digitaal, dus beschikbaar of niet beschikbaar, maar of ze echt beschikbaar zijn is maar de vraag.
Let op:
De volgende onderwerpen hebben eigen topics en moeten daar worden besproken*:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
* Uitzondering: Eventuele bevindingen in het buitenland die specifiek voor je reis relevant zijn geweest ivm bijv. exotische laadpaalaanbieders of lokale situaties.
Voor de duidelijkheid: discussie ICE vs EV vs waterstof hoort niet thuis in dit topic; doe dat dan ook niet (ook niet subtiel). Vermelden wat je reis was geweest als je EV of ICE had gereden; prima. Dat je dan meldt dat je voorkeur (daarom) hebt voor het een of ander: ook goed. Maar laat die eindeloze discussie over wat 'beter is' toch achterwege (is enorm subjectief). Het eindigt nergens en de gemoederen lopen daardoor alleen maar op.
Specifieke discussies over laadcurves etc. zijn ook beter op hun plek in het algemene BEV topic of het merkspecifieke topic.
De volgende onderwerpen hebben eigen topics en moeten daar worden besproken*:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2
* Uitzondering: Eventuele bevindingen in het buitenland die specifiek voor je reis relevant zijn geweest ivm bijv. exotische laadpaalaanbieders of lokale situaties.
Voor de duidelijkheid: discussie ICE vs EV vs waterstof hoort niet thuis in dit topic; doe dat dan ook niet (ook niet subtiel). Vermelden wat je reis was geweest als je EV of ICE had gereden; prima. Dat je dan meldt dat je voorkeur (daarom) hebt voor het een of ander: ook goed. Maar laat die eindeloze discussie over wat 'beter is' toch achterwege (is enorm subjectief). Het eindigt nergens en de gemoederen lopen daardoor alleen maar op.
Specifieke discussies over laadcurves etc. zijn ook beter op hun plek in het algemene BEV topic of het merkspecifieke topic.
:strip_exif()/f/image/O71SBIXuq2s5ZZG6QpVfZlE5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AsVANLzcRY81A3swwsFTiHnU.jpg?f=fotoalbum_large)