Het is in mijn ogen een verschrikkelijk huis dat enkel aantrekkelijk wordt omdat een beter huis op dit moment heel schaar is. Maar de ligging is ruk, je zit naast een onderdoorgang, dat heeft vaak de neiging flink te echoën. Badkamer en keuken is gedateerd, trappen moeten aangepakt worden, elke ruimte in het huis moet aangepakt worden. Het is allemaal cosmetisch werk maar het is wel elke ruimte. Je ziet aan de voorgevel nog de klimplantresten zitten waar ze niet bij konden met de ladder. Een huis dat weinig aandacht heeft gehad.FreakNL schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:25:
Dat je vrouw zegt: "In zo'n huis wil ik niet eens binnenstappen" vind ik behoorlijk decadent in deze tijd... Vroeger was een kluswoning al redelijk aantrekkelijk, maar dat is in de huidige markt alleen maar meer geworden. Want die huizen waar je turn-key inkan zijn helemaal zo weg...
En dan een rare schuine tuin, met amper ruimte, met direct daar achter parkeerplaatsen.
Ik zou er absoluut niet willen wonen, wat een bak ellende.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N