Allen !
Ik snap niet waarom zijn er veel irritaties hier ?
Van een hypotheek adviseur, begrijp ik dat de kans dat ik 1000 euro kan lenen is bijna hetzelfd als 100% van de getaxeerd waarde, omdat mijn LTI + mogelijk overbrugging hoger dan de getaxeerd waarde is.
Toen ik hem heb gevraagd: "hoe zeker bent u dat ik een lening kan krijgen" ? Zei hij: "ik kan niet guarenderen, het kan zijn dat door de redenen A, B, C, D, E u geen hypotheek kunt krijgen".
Met iedere reden A --> E, heb ik alles gedaan om die risico te verwijderen.
1. Dus, welke bedrag kan ik gebruiken als ontbindende voorwaarden ?
- Is het NUL ? Nee, ik zal alleen dit gebruiken als dit verplicht is om het huis te kunnen winnen, omdat het is nooit een zekerheid dat ik de hypotheek bedrag dat ik wil zal krijgen.
- Is het 100% van de getaxeerd waarde ? Nee, de verkoper zal dit niet accepteren, want als mijn vermogen niet hoog genoeg is, wordt mijn "niet kan financieren op 100% bedrag" een vertraging naar zijn verkoop process. Hij kent mij natuurlijk niet.
- Is 10%, 20%, 30%, 80%, 90% goed ? Ja zeker. Dan welke bedrag is goed ? Ergens in de middel maakt de verkoper en ik blij. Daarom 55%.
2. Wat kan ik doen als mijn aanvraag is geweigerd ?
Is zeker onverwacht van mijn kant, want ik heb alles gedaan om te voorbereiden, ook met genoeg hypotheek adviseurs heb ik gesproken en alles zeggen: "ik kan geen reden vinden waarom u niet kunt krijgen"
Dan kan ik zeker krijgen ?
"Nee, ik kan toch niet guaranderen, want blah blah blah"
Oke, het is mijn verantwoordlijkheid om de afwijzingsredenen te zoeken
- Er komt een oorlog
- Er is pas later gevonden dat mijn achter naam Bin Laden is
- Banken willen woningen niet meer financieren, maar misschien lease auto's wel !!!
Het is niet mijn fout dus, dan moet ik die 10% boete betalen ? Ja ? Sorry !
Nee ? Nu dat de enige manier om uit een koopcontract te kunnen lopen is "een afwijzing van 55%".
Dan wat gaan jullie doen als jullie mij waren ?
[
Voor 4% gewijzigd door
noucmen op 18-10-2021 20:43
]