Toon posts:

Noucmen's saga om een huis te kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 62.171 views

Acties:
  • +3Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 00:21
Super fijn man dat, speculatief, vermogen over 30 jaar

maw: Kijk naar je woongeluk en koop op basis daarvan je huis. niet vanuit winstgevende berekeningen

[Voor 24% gewijzigd door laurens0619 op 30-07-2021 14:55]

CISSP! Drop your encryption keys!

• c-nan
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:18
noucmen schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:42:
[...]

Weet jij toevalig de namen van die te komende projecten ?
Wij waren in eerste instantie niet ingeloot, diegene die wel was ingeloot heeft afgezien waardoor wij de woning hebben gekregen.

Dat nieuwe gebied waar ze nog gaan bouwen heet volgens mij Deelgebied Pasgeld.

Hoflanen is deelgebied Parkrijk.

Blijf dit in de gaten houden en schrijf je vooral in voor de nieuwsbrieven: https://www.rijswijkbuiten.nl/projecten/

[Voor 9% gewijzigd door c-nan op 24-08-2021 11:47]

• noucmen
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 26-10 10:14
c-nan schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:38:
Als je dicht bij het station wilt kopen zou ik goed uitzoeken of de (nieuwe) ondergrondse treinen last veroorzaken, denk aan trilling en geluid.

Net over de Sint Sebastiaansbrug komt er ook nieuwbouw, daar al gekeken?

https://www.funda.nl/nieu...lantage-grasbuurt-fase-1/

[...]
Trilling ? Wow, de woning aan Drukkerlijlaan 2 heeft ook 2 scheurtjes aan de voorkant op de muur.
Van de 50 woningen in dit wijk heb ik 3 huizen gezien met duidelijk scheurtjes op de muur, buiten kant, 1e verdieping.

• noucmen
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 26-10 10:14
Weten jullie hoe actuel www.Hypotheek24.nl is ?
Ik heb net vergelijken met eigen websites van ABN en Obvion, 2 van de laagste rentes voor 100% lenen, die kloppen wel nu (17:40), maar niet eerder (rond 16:45), of ben ik gek ?

N.B: in de afbeelding is van mijn hypotheek adviseur (om 16:41 vandaag), waarom is die van hem zo hoog ? Zijn de rentes stiekem verhoogd ?

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wartopia schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:35:
ABN is maar 3 maanden, moet je verlengen en dat kost ook weer geld. Rabo basis is ook nog eens lager en minimaal 6 maanden geldig.

Hoe kom je nou weer bij de ABN ...
Noucmen zijn hoofd bestaat al uit een hele hoop ruis, laten we niet nog meer ruis toevoegen door ook onzin te gaan schrijven.

https://intermediair.abnamro.nl/rente

@noucmen, je voorbehoud heb je onzinnig gekozen waardoor het waardeloos is. Je hebt dus ook geen haast met je hypotheek, zolang het maar geregeld is voordat je bij de notaris zit.

[Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 15-10-2021 09:44]

DUT Racing

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee