Feedback:
Ik vind het frustrerend hoe snel de F1 racetopics dicht gaan. Twee dagen is niet genoeg om een discussie met elkaar te hebben en dan ben ik nog een behoorlijk frequent bezoeker van deze site. Als de race op zondagavond is en het topic op dinsdagavond al weer gesloten is dan is er effectief 1 avond om over de race te praten.
De topics staan langer open voor de race dan er na. Voor de race is er over het algemeen weinig zinnigs te melden anders dan vage speculatie en wat algemene aankondigingen.
In het Brazilie-topic (de afgelopen race) zijn er 27 pagina's gevuld voordat de race is begonnen en 20 tijdens de race (vooral slowchat). Daarna zijn er nog maar 20 pagina's discussie voordat het topic gesloten wordt. Dat is volgens mij helemaal de verkeerde verhouding.
Ik snap dat 20 pagina's op het eerste gezicht veel lijkt maar dit is dan ook een ontzettend populair onderwepen.
Voor discussie moet je heen en weer kunnen gaan. De huidige structuur maakt dat lastig tenzij je er fanatiek bovenop zit en meerder keren per dag op het forum komt.
Aanvullend en gerelateerd:
Het voordeel van een apart F1 subforum is dat "de rest" er dan geen last van hoeft te hebben en we niet allemaal van die enorme topics hoeven te hebben waar alles wat F1 gerelateerd is interecht moet.
Een ander voordeel is dat we dan makkelijker aparte F1 moderatoren kunnen aanstellen want ik krijg wel eens de indruk dat de huidige moderatoren het te druk hebben met F1 en dus proberen het aantal posts te bepereken. Dat is vast niet de bedoeling maar zo komt het op mij over.
================
[
Voor 62% gewijzigd door
CAPSLOCK2000 op 16-11-2022 10:42
]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.