Toon posts:

Sport Feedbacktopic Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
corset schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:52:
laat maar.. ik geef het op

"X is een troll!"
"Ok, maar als je het gaat bekijken is Y en Z dus ook een troll"
"Nee! ik zeg nergens dat het een troll is"

Daarom lurk ik maar, en praat ik niet in sport topics op tweakers.
*knip*
Niet op de man spelen aub.

[Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 07-03-2022 13:41]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:47
leuke ad hominem, maar zullen we je quote erbij pakken?
als iemand echt alleen maar in het topic komt posten om een verliespartij van een tegenstander in te wrijven dan denk ik dat de vraag 'is dit een troll ja/nee' toch echt met een volmondig "ja" beantwoord mag worden.
Hier zeg je dit toch exact? Iemand is blij dat partij X een keer een slecht potje heeft. Dat mag, is dat een troll? nee. Ben je het er niet mee eens? Dat is rot voor je, maar dat wil niet zeggen dat alles waar je het niet mee eens bent gelijk een troll is.

Sorry maar ik en collega's lachen soms wel even op de Teams chat van het bedrijf als Ajax of Feyenoord op hun muil gaan (zoals F tegen Groningen), zijn we dan aan het trollen? Niet bepaald.

Echter gaat dit zwaar off topic.

Meningen zijn geen feiten. Laten we het daar op houden, ben je het ergens niet mee eens? Dien een TR in en een mod team met veel meer kennis en ervaring kijkt ernaar. Dan is het niet aan jou, mij, de paus of R Kelly, of wie dan ook te bepalen wat er wel/'niet "trolling" aan is.

dan lijken dit soort klaag discussies in een feedback topic me ook niet nodig. Maar blijkbaar is vertrouwen hebben in een mod team vrij lastig.

[Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 07-03-2022 13:42. Reden: Quote aangepast]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Deze discussie is al heel vaak gevoerd en daarom zijn er spelregels, juist omdat er meerdere supporters van verschillende clubs bij elkaar komen.
• Kleineren, flamen of trollen.
Het kleineren van andere clubs, teams, sporters e.d. is gewoon not-done. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

• Naamverbasteringen.
Zoals overal op het forum zijn we streng op het verbasteren van namen.
Ook binnen SPRT zullen we de algehele regels over naamverbasteringen aanhouden.

• Nicknames / bijnamen / geuzennamen.
Het uitdrukken van een nickname die een negatieve inslag heeft wordt niet toegestaan.
Bijnamen met een negatieve bedoeling is een spotnaam en daar doen wij niet aan. Een geuzennaam (Godenzoon, Blauwvingers, Superboeren) heeft niet een negatieve bijklank en kan prima worden toegestaan.
Outerspace in "Sport Feedback"

Modbreak:Hierbij zetten we dan ook een streep onder deze discussie, op naar het volgende voetbal weekend.

Tweakers Discord

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-08-2022

Wokschotel

Op 6 wielen

modbreak gemist.

[Voor 95% gewijzigd door Wokschotel op 07-03-2022 16:07]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:48
Geen idee of ik hier goed zit, zo niet dan excuses alvast haha.

Kijk ik er overheen of is er nergens een topic voor interland wedstrijden? (kwalificatie wk/ek, nations league, oefenwedstrijden). Zie dat er nu in het 'buitenlandse clubs' topic over gesproken word, maar landen zijn geen clubs lijkt me :P

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Niet online
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023

Wordt daar volgens mij voor gebruikt. Andere landen hebben niet echt een apart topic nodig.

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:48
toolkist schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:10:
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023

Wordt daar volgens mij voor gebruikt. Andere landen hebben niet echt een apart topic nodig.
Snap dat ze niet allemaal een eigen topic nodig zijn! ;) Maarja dan klopt die titel ook niet. Kan verwarrend zijn. Vandaar dus de vraag: misschien een iets bredere topic naam geven mbt interland voetbal.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:54
Ik vind aanslagen tijdens een GP niet echt randzaken, maar goed. De omstandigheden in die landen als randzaken bestempelen is deel van het probleem.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Justevo schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:09:
Ik vind aanslagen tijdens een GP niet echt randzaken, maar goed. De omstandigheden in die landen als randzaken bestempelen is deel van het probleem.
En wat levert het op?
Denk je nu werkelijk dat ik deze race een goed idee vind? Van mij hadden ze hier ook nooit hoeven komen en komen ze ook nooit meer terug. Maar wat levert dit sentiment uiten nu precies op voor dat topic? Het enige dat je gaat bereiken is dat sommigen het over de race willen hebben en anderen over wat er allemaal mis is in dat land. En als je dan die discussies leesbaar en navolgbaar wil houden, dan zal het al snel in twee aparte topics moeten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:54
DaniëlWW2 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:46:
[...]

En wat levert het op?
Denk je nu werkelijk dat ik deze race een goed idee vind? Van mij hadden ze hier ook nooit hoeven komen en komen ze ook nooit meer terug. Maar wat levert dit sentiment uiten nu precies op voor dat topic? Het enige dat je gaat bereiken is dat sommigen het over de race willen hebben en anderen over wat er allemaal mis is in dat land. En als je dan die discussies leesbaar en navolgbaar wil houden, dan zal het al snel in twee aparte topics moeten.
Je hebt de post verplaatst dus reageren heeft nu weinig zin aangezien de discussie dan ergens anders gevoerd gaat worden en dat was precies mijn punt.

Het is dezelfde reden waarom sommige voetbalbonden bewust wel naar het WK in Qatar gaan, ergens achteraf in een kamertje zaken gaan bespreken verandert al helemaal niks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:55
Waarom is het prima toegestaan om mensen voor "eikels" uit te schelden en wat is de reden dat een TR hiervan niet wordt behandeld? gambieter in "[Voetbal] Randzaken"

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:56

snmght

imho dan he

JanW schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:55:
Waarom is het prima toegestaan om mensen voor "eikels" uit te schelden en wat is de reden dat een TR hiervan niet wordt behandeld? gambieter in "[Voetbal] Randzaken"
Wie wordt er specifiek uitgescholden dan? Volgens mij was de opmerking van @gambieter geen rechtstreekse aanval of belediging aan het adres van een andere user. Zo lees ik hem althans.

TR's worden verder altijd behandeld maar leiden niet altijd tot een aanpassing/actie.

WZAWZ een fucking farce

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
Laat ik 't er op houden dat ik 't een hellend vlak vind. Direct mag niet, maar indirect is 't geen probleem? Met een dergelijke post lok je ook nog eens reacties uit die ervoor kunnen zorgen dat 't nog verder escaleert. Dat is gewoon niet nodig en zeker als ex-mod en iemand die hier al lang mee loopt moet je beter weten.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ik heb die discussie daar bewust afgekapt en zag geen nood in een ingreep (had ook niet uitgemaakt als het een ex-mod of andere poster was). Had hij andere bewoordingen kunnen gebruiken? Jazeker. Had ik moeten ingrijpen? Ik vond en vind het op dat moment niet noodzakelijk.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

JanW schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 11:43:
Laat ik 't er op houden dat ik 't een hellend vlak vind. Direct mag niet, maar indirect is 't geen probleem? Met een dergelijke post lok je ook nog eens reacties uit die ervoor kunnen zorgen dat 't nog verder escaleert. Dat is gewoon niet nodig en zeker als ex-mod en iemand die hier al lang mee loopt moet je beter weten.
Ik denk dat je moreel kompas niet helemaal goed functioneert als je je drukker maakt omdat mensen eikeltjes worden genoemd, dan dat die figuren zeggen dat vrouwen niet moeten zeuren als ze een dickpic van de directeur ontvangen.

Als je over een hellend vlak wilt beginnen, dergelijke posts waren al verticaal. Daar hadden ingrepen en en een tijdelijke ban imo niet misstaan.
JanW schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:55:
Wel correct citeren, er stond "eikeltjes". Of dat wat zegt over formaat mag je zelf kiezen. Ik heb me in ieder geval ingehouden, mijn werkelijke mening over die posters had wel een mod-ingreep gekregen.

[Voor 23% gewijzigd door gambieter op 01-04-2022 13:17]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• JanW
Outerspace schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 11:50:
Ik heb die discussie daar bewust afgekapt en zag geen nood in een ingreep (had ook niet uitgemaakt als het een ex-mod of andere poster was). Had hij andere bewoordingen kunnen gebruiken? Jazeker. Had ik moeten ingrijpen? Ik vond en vind het op dat moment niet noodzakelijk.
Helder. Dank voor de toelichting.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

dr.lowtune

Deugt niet

Jeetje, iemand een mongool noemen mag dus ook niet (meer). Calimero was geloof ik ook uit den boze. Mag je nog wel iemand een gek noemen?

Context: het ging om een speler die een coach in een wurggreep hield en die door mij een mongool werd genoemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
dr.lowtune schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:31:
Jeetje, iemand een mongool noemen mag dus ook niet (meer). Calimero was geloof ik ook uit den boze. Mag je nog wel iemand een gek noemen?

Context: het ging om een speler die een coach in een wurggreep hield en die door mij een mongool werd genoemd.
Het schelden met een aandoening is niet normaal of gewoon. Dat wordt al heel wat langer weg gemodereerd dan vandaag.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

tweakduke schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:34:
[...]

Het schelden met een aandoening is niet normaal of gewoon. Dat wordt al heel wat langer weg gemodereerd dan vandaag.
Mag ik zo iemand wel een gek noemen of vind je dat ook kwetsend?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
dr.lowtune schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:36:
[...]

Mag ik zo iemand wel een gek noemen of vind je dat ook kwetsend?
Gek is niet kwetsend... het blijft bijzonder dat mensen het verschil niet meer zien.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

tweakduke schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:42:
[...]

Gek is niet kwetsend... het blijft bijzonder dat mensen het verschil niet meer zien.
Mooie sneer. Tja, niet iedereen komt uit een verheven taalkundig gebied. Bij ons in regio Rotterdam is mongool een vrij ingeburgerd woord. Maar goed, jij hebt de rode naam en dus gelijk.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:10
Gisteren gewaarschuwd dat mijn gedrag in het F1 topic wel eens zou kunnen lijden tot een ban.

Dat dergelijke reacties niet bijdragen aan de sfeer waar ik zei ‘bwhaha Red Bull’ toen ze beiden uitvielen in een race (zie je 100x in zo een raceweekend)

En de volgende reactie zou dingen uitlokken bij mensen:
Soms denk ik dat sommigen alleen deze sport kijken om te haten op Hamilton

Heeft die jullie kinderen ontvoerd of kerstmis gestolen?
Wel grappig want volgens mij zijn het juist die mensen die dingen uitlokken. Maar we gaan volgend weekend eens de kleinzerige spelen en alles rapporteren wat opvalt

Qua dat wel met Opslaghond eens. En dan wanneer je eens in de verdedigen springt wordt je op de vingers getikt

Groot mwe gevoel van maar misschien zit ik er wel compleet naast deze keer.

[Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 23-05-2022 07:59]

Acties:
  • +18Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:14
dglavimans schreef op maandag 23 mei 2022 @ 07:59:
Gisteren gewaarschuwd dat mijn gedrag in het F1 topic wel eens zou kunnen lijden tot een ban.

Dat dergelijke reacties niet bijdragen aan de sfeer waar ik zei ‘bwhaha Red Bull’ toen ze beiden uitvielen in een race (zie je 100x in zo een raceweekend)
Ik ken jouw posts uit het voetbaltopic en die zijn veruit prima. Mijn tip is om heel hard weg te blijven uit het F1 topic op de kwalificatie en racedagen. Dat zeg ik niet omdat ik de mods daar een trap wil geven maar meer omdat mensen die dit als lurker lezen (ik vrees van niet) zich aangesproken mogen voelen als ze het idee hebben dat de schoen hen past.

Het is één grote pro Max show met geregeld stompzinnige oneliners en ander nietszeggend geblaat. In de voetbaltopics in hele grote wedstrijden gebeurt dat heel kort met goals (YEAHHH, GOLLLL etc etc) maar bij F1 is dat de hele wedstrijd zo'n beetje het niveau.

Gisteren een knap staaltje van Lewis Hamilton gezien maar het cynisme, de hoon en de noem het maar op die hij krijgt is gewoon potsierlijk. Dat komt overeen met standaard elke PSV wedstrijd bombarderen met 'de calimero's zijn aan het voetballen'.... en dat 90 minuten lang herhalen. Ban gegarandeerd. Bij Formule 1 zijn er niet veel Hamilton fans hier (verwacht ik) maar ik ga mijn vingers er niet aan branden om daar ook maar iets over te zeggen in het topic aangezien ik dat een shitload aan smileys nodig heb omdat het anders als flamebait of troll aangemerkt zou kunnen worden.

Maar goed dat krijg je met new age publiek. Kunnen we van alles van vinden maar wij worden oud.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Typhone schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:25:
[...]

Ik ken jouw posts uit het voetbaltopic en die zijn veruit prima. Mijn tip is om heel hard weg te blijven uit het F1 topic op de kwalificatie en racedagen. Dat zeg ik niet omdat ik de mods daar een trap wil geven maar meer omdat mensen die dit als lurker lezen (ik vrees van niet) zich aangesproken mogen voelen als ze het idee hebben dat de schoen hen past.

Het is één grote pro Max show met geregeld stompzinnige oneliners en ander nietszeggend geblaat. In de voetbaltopics in hele grote wedstrijden gebeurt dat heel kort met goals (YEAHHH, GOLLLL etc etc) maar bij F1 is dat de hele wedstrijd zo'n beetje het niveau.

Gisteren een knap staaltje van Lewis Hamilton gezien maar het cynisme, de hoon en de noem het maar op die hij krijgt is gewoon potsierlijk. Dat komt overeen met standaard elke PSV wedstrijd bombarderen met 'de calimero's zijn aan het voetballen'.... en dat 90 minuten lang herhalen. Ban gegarandeerd. Bij Formule 1 zijn er niet veel Hamilton fans hier (verwacht ik) maar ik ga mijn vingers er niet aan branden om daar ook maar iets over te zeggen in het topic aangezien ik dat een shitload aan smileys nodig heb omdat het anders als flamebait of troll aangemerkt zou kunnen worden.

Maar goed dat krijg je met new age publiek. Kunnen we van alles van vinden maar wij worden oud.
In het voetbal topic kan het ook wel eens knallen, maar daar wordt het naar mijn idee ook wel weer bijgelegd zodra de wedstrijd voorbij is. F1 topic is inderdaad wel een ander verhaal.

Overigens wel oppassen met de term Calimero want daar heb ik ook wel eens een waarschuwing voor gekregen ;) (dat woord wordt op het hele forum wel eens gebruikt, net als het woord mongool, maar alleen in het sport topic blijkt dat een probleem te zijn, of het is gewoon omdat ik het zei :+ )

Acties:
  • +3Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Elke reactie op een reactie van een user is een persoonlijke aanval of <insert internetverdedigingsterm>.
Dat is hier al jaren zo en gaat echt niet veranderen.
Je mag een mening hebben of mensen op hun nare gewoontes willen aanspreken, maar zeg/type/doe dat vooral niet want dan wordt het wel heel erg persoonlijk.
En dus komen de mensen die graag opereren in grijs gebied volop tot hun recht met dit 'systeem'.

Het voelt een beetje als het WK voetbal in Qatar, iedereen weet waar het probleem zit maar kop in het zand en misschien achteraf klagen want de waarheid is te persoonlijk en beangstigend.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:25:
[...]

Ik als Hamilton fan reageer voortaan in ieder geval niet meer in de F1 topics, het is het mij niet waard. Het is elke keer weer negativiteit rondom Hamilton en Mercedes terwijl Verstappen de hemel wordt in geprezen.

Ik haal er de info over de races en upgrades e.d. vandaan maar reageren ga ik niet meer doen, na de zoveelste discussie en de posts van mij zijn bewerkt en gelockt.

[Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-05-2022 07:32]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:31
Waar ik me ook aan erger (als neutrale toeschouwer, ik heb niet echt een voorkeur voor bepaalde coureurs, hoewel ik onbewust wel licht voor de underdog ben en daarbij ook weleens provocerend gereageerd heb) is dat alles wat positief is over Hamilton (en op het moment zelfs Russell, alleen Norris ontspringt nog de dans) wordt gegooid op Engelse bias. Die zal er best vanuit Engeland wezen, maar vanuit Nederland is die er net zo goed naar Verstappen. An sich is daar niet zoveel mis mee, maar het is dan wel vervelend als alles wat positief is dan daarop gegooid wordt, terwijl dan niet erkend wordt dat dat in Nederland net zo goed is.

Ik zat er ook al aan te denken om hier een bericht te zetten, want de eenvormigheid in het topic is niet te doen. Als je niet per se een voorkeur hebt voor Verstappen kun je dat inderdaad maar beter niet laten weten, want dan word je per direct afgebrand.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Typhone
Dat wordt helaas ook heel erg gevoed in al het nieuws er om heen. Ik vind het leuk details te horen om het racen heen maar er is een blik semi BN’ers opengetrokken die allemaal “opeens iets” met de F1 hebben. Slim wel want twee keer iets pro Max roepen aangevuld met DRS of chicane en je bent een coinnaisseur.

Luister de intro van de F1 podcast van de NOS eens. Die kunnen ze beter de Max Verstappen podcast noemen. Alleen maar pro Max en (op het randje) negatieve / anti Hamilton segmenten in de intro. Erger me daar elke keer kapot aan. Je had kunnen kiezen voor wat algemeen mooie momenten maar nee precies dit wordt eruit gekozen. Het is wachten tot iemand Verstappen een keer eraf beukt (anders dan Hamilton) en we hebben de nieuwe aartsvijand te pakken van het volk in Nederland.

Dat gevoel slaat alleen door naar zowat alle nieuwe kijkers. Max is goud en de rest is baanopvulling. Zo werkt het niet natuurlijk. Laat je je kritisch uit dan kom je aan het nationale knuffeldier en valt de horde over je heen.

Ik vind het ook leuk als Verstappen wint trouwens en als Nederlander maakt zoiets me (op afstand weliswaar) een beetje trots. Maar ik vind de rest net zo leuk om te zien eigenlijk al sinds ik F1 kijk vanaf 1994 (toen vond ik vooral crashes leuk trouwens haha). Aangezien het opeens van een niche sport mainstream is geworden door Max zal dat erbij horen dat je een mondig niet kritisch publiek erbij hebt gekregen. Op zondagen zullen de meesten trouwens direct na of voor de race rondwandelen in iets te krappe Red Bull overhemden in een lokale supermarkt met een petje op. Wellicht is het dan gezelliger in het topic wie weet ;).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:06
@Typhone
Dat is met voetbal toch ook zo? Als een Nederlandse ploeg succes heeft komen de BN-ers ook uit allerlei hoeken en gaten. F1 supporters moeten wat betreft niet de illusie hebben dat hun sport zo speciaal is.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-12-2022

Amphiebietje

In de blubber

Ik weet niet of jullie dezelfde topics lezen als ik, maar de F1-topics zijn zeker geen Max-Max-MAX-jubelfeest. Max Verstappen en Red Bull krijgen ook wel genoeg kritiek.
Het probleem met Hamilton is dat hij nogal vaak klinkt als iemand die eens aan een andere uitdaging toe is, en na een tijdje begint dat behoorlijk irritant te worden voor toehoorders (alhoewel af te dingen is hoe veel van dat gedrag een negatieve consequentie is van de hoeveelheid geslijm en hypocrisie die vanuit het Mercedes team komt). Eerlijk gezegd vermoed ik dat elke andere coureur met vergelijkbaar gedrag dezelfde reactie zou krijgen...

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 13:23
@Amphiebietje Tegelijkertijd is dit toch ook niet nodig.
De /s aan het einde maakt het niet ineens minder gewoon zeuren over Hamilton omdat je hem niet mag.

Dit soort berichten nodigen enkel weer reacties en oeverloze discussies uit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-12-2022

Amphiebietje

In de blubber

Hippocampus schreef op maandag 30 mei 2022 @ 18:50:
De /s aan het einde maakt het niet ineens minder gewoon zeuren over Hamilton omdat je hem niet mag.

Toch was de discussie best inhoudelijk te noemen.

Helaas geeft je bericht mij weer de indruk die ik wel vaker bij Hamilton fans krijg: Toejuichen mag en wordt gewaardeerd, enig ander type commentaar is niet gewenst.

Ofwel, precies het soort gedrag waar het gehele F1 topic t.o.v. Max Verstappen van werd beschuldigd een paar berichten omhoog. Projectie is toch wel een probleem, niet? :')

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Typhone
Amphiebietje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:48:
[...]

Helaas geeft je bericht mij weer de indruk die ik wel vaker bij Hamilton fans krijg: Toejuichen mag en wordt gewaardeerd, enig ander type commentaar is niet gewenst.

Ofwel, precies het soort gedrag waar het gehele F1 topic t.o.v. Max Verstappen van werd beschuldigd een paar berichten omhoog. Projectie is toch wel een probleem, niet? :')
De reacties van jou even opgezocht maar dat is meerendeels ook onderbuikgevoel t.o.v. Hamilton. Projectie lijkt me hier idd een probleem maar niet voor @Hippocampus. Jouw commentaar is namelijk niet gebaseerd op feiten maar op onderbuikgevoelens die verder niet onderbouwd kunnen worden. Dan heb ik het sec over de HAM discussie niet over enkele andere posts uiteraard.

De indruk die je krijgt van HAM fans is wellicht tunnelvisie. Neutraal iets positiefs zeggen over HAM maakt iemand anders niet opeens een HAM fan (noch een VER vijand!).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Zullen we de historie van anderen maar buiten beschouwing laten? Dan wordt het wijzen op gedrag, terwijl dat niet jullie taak is maar die van het modteam ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het is ook een taak om te reageren op feedback toch? O-)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 13:23
Amphiebietje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:48:
[...]

De discussie over de aanvaringen tussen OCO en HAM verliep inderdaad best inhoudelijk maar jouw bericht voegde daar niets aan toe. Jij maakte enkel een sneer naar Hamilton in je sarcastische opmerking.
Hmmm, ik ben geen Hamilton fan maar dan nog zou dat niet uit moeten maken.
Jij komt niet met zuivere kritiek maar met een aanval op Hamilton's persoon, dat soort 'kritiek' zorgt steeds voor ontsporing van het topic.
Je moet mij niet aanspreken op iets wat iemand anders gezegd heeft, dus geen projectie.
Ik ging even op de stoel van de moderators zitten* en wees ik je op het hier voorafgaande besproken gedrag.

*Sorry @Outerspace :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dglavimans
Hippocampus schreef op maandag 30 mei 2022 @ 18:50:

Maar mijn berichten worden als uitlokkend gezien _/-\o_ je slaat de spijker precies goed. Niks aan toe te voegen op de discussie hierboven verder..

Wel lekker vaak reports gedaan afgelopen weekend maar veel reacties zag ik gewoon nog staan.. Voor de rest wel jullie input meegenomen en lekker een beetje op de achtergrond gebleven dit weekend en dat beviel wel beter :)

Verder vind ik de discussie hier interessant maar merk ik vrij weinig mod input erover? Terwijl toch wat gebruikers onvrede lijken te hebben

[Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 01-06-2022 17:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:16:
Het is ook een taak om te reageren op feedback toch? O-)
Dat ligt er maar net aan. Volgens mij stippen jullie allemaal aan dat het oeverloos herkauwen of mensen regelmatig in een kwaad daglicht stippen niet bijdraagt aan de sfeer in diverse topics. Daar kan ik het niet anders mee eens zijn, dat is namelijk ook niet gewenst en die standpunten hebben we al vaker gedeeld en (deels) vastgelegd in beleid.

En in de meeste gevallen grijpen we ook daadwerkelijk in. Dat doen we op basis van wat we zelf zien of iemand rapporteert. Daarbij maken we de afweging of het daadwerkelijk iets is wat we moeten knippen. Als we knippen laten we ook feedback achter in het blauw, al kan dat wel eens wat uitgebreider.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
dglavimans schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:08:
[...]

Maar mijn berichten worden als uitlokkend gezien _/-\o_ je slaat de spijker precies goed. Niks aan toe te voegen op de discussie hierboven verder..

Wel lekker vaak reports gedaan afgelopen weekend maar veel reacties zag ik gewoon nog staan.. Voor de rest wel jullie input meegenomen en lekker een beetje op de achtergrond gebleven dit weekend en dat beviel wel beter :)
Het ligt er maar net aan hoe je het schrijft. En laten we eerlijk zijn, als jouw bericht 10x gerapporteerd wordt dan is er vaak wel iets aan de hand. En zoals ik hierboven aangaf, niet alles wordt gemod. Dat is handwerk en daarbij checken we of het modbaar is.
Verder vind ik de discussie hier interessant maar merk ik vrij weinig mod input erover? Terwijl toch wat gebruikers onvrede lijken te hebben
Ik proef hier een ondertoon in, dat vind ik jammer. In dot topic is feedback voor elkaar, niet altijd richting mods. Als ik uitgebreide posts in dit topic lees zoals die van @Typhone dan kan ik mij er in sommige gevallen wel aansluiten. De "wat hierboven zegt" voegt dan niet altijd wat toe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dglavimans
Outerspace schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:25:
[...]

Het ligt er maar net aan hoe je het schrijft. En laten we eerlijk zijn, als jouw bericht 10x gerapporteerd wordt dan is er vaak wel iets aan de hand. En zoals ik hierboven aangaf, niet alles wordt gemod. Dat is handwerk en daarbij checken we of het modbaar is.

[...]

Ik proef hier een ondertoon in, dat vind ik jammer. In dot topic is feedback voor elkaar, niet altijd richting mods. Als ik uitgebreide posts in dit topic lees zoals die van @Typhone dan kan ik mij er in sommige gevallen wel aansluiten. De "wat hierboven zegt" voegt dan niet altijd wat toe.
Ligt eraan in het geval van sport zou je bij het ene kamp sneller aan de reports zitten dan in het andere kamp denk ik zelf.

(Ik zeg wel sport maar merk zelf eerder F1. De voetbal topics vind ik zelf erg plezierig voor fans van alle clubs)

De ondertoon is verder niet persoonlijk maar wel een aanwezige verbazing vanuit mijn kant ja, zeker

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Typhone
Iets uitgebreidere reactie

Voordat ik er even verder op in ga om een en ander te duiden wil ik wel even een korte disclaimer maken voordat dit weer een eigen leven gaat leiden:

Genoemde voorbeelden zijn puur indicatief en niet bedoeld om users zwart te maken of persoonlijk aan te vallen. Ik geef enkel en alleen aan waar ik denk dat de schoen wringt maar kan dat niet doen zonder échte voorbeelden te gebruiken.

@Outerspace
Zullen we de historie van anderen maar buiten beschouwing laten? Dan wordt het wijzen op gedrag, terwijl dat niet jullie taak is maar die van het modteam
Dat zou ik graag willen doen maar om een punt te willen maken moest ik de tekst van de genoemde user (ik tag niet om escalatie te voorkomen) wel even naar voren halen. Als ik daar in het F1 topic (in dit geval) bepaalde opmerkingen over Hamilton zie dan weet je genoeg. In dit geval zijn het onderbuikgevoelens die neergezet worden als feiten maar die verder op geen enkele manier te bewijzen, te verifiëren of te controleren zijn. Hierbij doel ik specifiek op FIA is pro HAM en anti VER (HAM=Hamilton, VER=Verstappen).

Dat soort posts zouden meteen *snip* mogen zijn. F1 is een beetje het wilde westen de laatste jaren waarbij voetbal dat ook een tijdje is geweest. Voor mensen die een gevoel willen krijgen: zoek de gesloten topics eens en bekijk de momenten dat Max Verstappen uitvalt. Of Leclerc. Of Hamilton. Of Sainz. Wie daar even de moeite voor neemt (serieus) ziet de problemen wel denk ik.

Voetbal
In het voetbaltopic is het ook niet altijd koek & ei though. Daar is echter in de tijd dat ik meeloop wel een heel groot verschil te bespeuren. Op het moment dat iemand kleur bekent van een club kun je bepaalde uitspraken en informatie een stuk beter duiden. Dat gebeurt niet wanneer je de eerste keer in het topic kijkt. Kom je er vaker dan ga je die patronen en users wel herkennen. Iemand die niks met Ajax heeft mag dat ook rustig uitspreken. Krijg je de meeste mensen echt niet mee op de kast (uitzonderingen daargelaten maar ik spreek nu even over de normale 95%). Andersom kun je als Ajacied kritiek uiten op PSV, Feyenoord of willekeurige andere clubs.

Er is wel een groot verschil wat je hier bespeuren kan: kritiek komt meestal onderbouwd. Daar zit het grote verschil met F1: mechanische sport nodigt uit tot complottheorieën, regels zijn daar een stuk minder duidelijk en véél uitgebreider dan bij het voetbal. Gevolg is dat er veel meer op onderbuik gereageerd wordt (zal wel weer straf zus of zo zijn, FIA zal wel, Ferrari zal wel..., Mercedes doet net alsof... enz enz enz).

Dat zie je in het andere grote actieve sporttopic (voetbal) eigenlijk niet behalve kortstondig tijdens een wedstrijd met interpretabele beslissingen (VAR). Maar zelfs daar is het eigenlijk (hier op Tweakers in elk geval) vrijwel uitgebannen. KNVB maffia, KNJB en dergelijke zijn zaken die daar niet zo snel optreden.

De grote escalaties daar komen vaak wanneer er "1-day-fly" figuren komen die semi hatelijke opmerkingen gaan maken op bewuste momenten:

1) Na verlies Feyenoord in de finale Conference League de term 'doorgesnoven idioten in de Kuip' komen melden.
2) Na uitschakeling Ajax in de Champions League 'met de NEUS in de boter'
3) Na een 2-2 bij Feyenoord door een penalty in de laatste seconde (!): 'FC Calimero zit weer in zak en as'

Ik noem de drie grote clubs even met voorbeelden waarbij @Outerspace en @tweakduke meteen aan de gang mogen. Hierbij ben ik het niet eens (persoonlijk) met het feit dat wij gebruikers niet mogen aanspreken op dergelijke teksten. Ik als Ajacied stoor me ook aan die bullshit die gepost wordt over doorgesnoven idioten in de Kuip tijdens een finale. Ben alleen geen persoon die snel op de TR button gaat lopen drukken. T'is wellicht ook goed voor fans van club A om te zien dat ze ondersteund worden door fans van club B en het niet altijd haat en nijd is.

Loopt het te ver uit de klauwen dan reageer ik gewoon niet. Dat lijkt me de grote boodschap voor de meeste mensen: je hoeft niet te reageren, je mag. Alleen is dat in het voetbaltopic wat meer gemeengoed dan bij de F1.

Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar er zijn genoeg gebruikers die tijdens wedstrijden toch écht van de verkeerde kant zijn maar waar het contact eigenlijk altijd vriendschappelijk mee verloopt. Er zijn ook mensen die wat meer de grens opzoeken waarbij je nooit moet vergeten dat intonatie en mimiek onzichtbaar zijn op internet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
(Ik schrijf nergens dat jullie anderen mogen aanspreken of terecht wijzen, dat is juist aan ons). Verder kan ik mij prima vinden in je verhaal en volgens mij doen we dat als modteam ook zo goed als dat kan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Wat ik vooral zie is dat aan het einde van het voetbal seizoen de spanning wat oploopt, wat ook wel eens gebeurt tijdens een wedstrijd. Als ik aanwezig ben modereer ik vooral de excessen om ook de wedstrijd te kunnen zien.

Want over het algemeen gaat het best goed met elkaar, ondanks de verschillende ploegen die we vertegenwoordigen. Je zult altijd wat wrijving houden, puur dat je door een andere zienswijze naar zaken kijkt. De algehele sfeer is belangrijk voor ons, als dat niet goed zat dan maakte ik mij meer zorgen. Wat dat betreft een pluim voor afgelopen voetbalseizoen, weinig op aan het merken :)

Dat was bij het vorige Formule 1 seizoen door de drukte een probleem. Op dit moment gaat het beter, maar ik merk nu het seizoen vordert dat er toch weer wat wrijving ontstaat. Vooral dat Hamilton bijvoorbeeld weer extra aandacht krijgt, mede door de media en dat een deel van de groep daar echt geen behoefte meer aan heeft.
Een (oud)wereldkampioen blijft altijd meer aandacht genereren en daar ontkomen ook wij niet aan. Maar goed dat hoeft niet funest te zijn voor de sfeer, het is vooral op welk moment je iets brengt en op welke toon.

Ik zou bijna zeggen: kijk eens of iets wel de moeite waard is om over te beginnen.

Vandaar dat we ook niet altijd ingrijpen bij topic reports. Er zit een verschil tussen wanneer iets opvalt en ook wanneer het een ingreep waardig is. Een knip of andere sanctie is niet iets wat je zomaar doet, daar moet wel voldoende aanleiding voor zijn.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

verplaatst
Erazzzer schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:49:
[...]

[mbr] Zo is het weer genoeg met dit eindeloze anti Verstappen getrol. [/]
Wat is hier getrol aan? Checo en Max zijn toch duidelijk aan elkaar gewaagd? Het is niet dat Max ver boven zijn teamgenoot uit stijgt. Je kan wel iedere reactie die niet met je eigen mening matched aanpassen, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

[Voor 69% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2022 16:12]

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Erazzzer schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:59:
[...]

Wat is hier getrol aan? Checo en Max zijn toch duidelijk aan elkaar gewaagd? Het is niet dat Max ver boven zijn teamgenoot uit stijgt. Je kan wel iedere reactie die niet met je eigen mening matched aanpassen, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Nou misschien het gegeven dat je nu al een jaar lang, vrijwel geen enkele gelegenheid onbenut laat, om te zeuren over dat Verstappen helemaal niet zo goed is. Hiervoor lever je nooit bewijsvoering anders dan de toevallige gelegenheid. Wel kom je met de ene na de andere drogredenering. Ook sta je niet open voor discussie met deze houding en draag je ook niks bij aan die topics.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dglavimans
En toch is die grens mij niet helemaal duidelijk.. Dit weekend ook weer zie ik dingen voorbij komen zonder enkele onderbouwing, shit Hamilton 6e, Perez is overrated

Vraag ik mij dan af of je dit gewoon mag zeggen maar gewoon dan niet te vaak. Dat is wel waar de mod edit van Erazzzer naar lokt. Maar andere kant wordt je dan ‘gestraft’ omdat je actief in het topic je (niet onderbouwde) mening verkondigd

—-

Net na de race wel erg snel en goed opgetreden door de mods :) Mag ook dan gezegd worden

[Voor 11% gewijzigd door dglavimans op 12-06-2022 14:54]

• mavaros
  • Laatst online: 16:01
Waarom is er in de sportsectie geen onderdeel dat over NHL, NASCAR en dat soort sporten vanuit de overkant?

We hebben tegenwoordig allemaal minimaal een ESPN zender, en dat hele ijshockey is verekkes spannend. Ik heb er verder de ballen verstand van, maar kennelijk is er een soort wisseling van de wacht bezig. Als Real Madrid van de troon gestoten lijkt te worden, staat het hele voetbalforum vol met allerlei reacties van mensen met een mening.

Kijk vanacht voor de grap om 2.00u een keer. Dat wordt vuurwerk.

En je kan niet in het NBA topic over ijshockey praten, want dat is een totaal andere sport.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
mavaros schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 18:56:
Waarom is er in de sportsectie geen onderdeel dat over NHL, NASCAR en dat soort sporten vanuit de overkant?

We hebben tegenwoordig allemaal minimaal een ESPN zender, en dat hele ijshockey is verekkes spannend. Ik heb er verder de ballen verstand van, maar kennelijk is er een soort wisseling van de wacht bezig. Als Real Madrid van de troon gestoten lijkt te worden, staat het hele voetbalforum vol met allerlei reacties van mensen met een mening.

Kijk vanacht voor de grap om 2.00u een keer. Dat wordt vuurwerk.

En je kan niet in het NBA topic over ijshockey praten, want dat is een totaal andere sport.
Omdat niemand er een topic over heeft gemaakt. Ik zou voorstellen dat je als je dergelijke topics wil, je ze zelf aanmaakt. ;)

• JB
  • Laatst online: 17:12

JB

Cédric roelt!

tweakduke schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:07:
[modbreak]We breien dus een eind aan de racisme discussie. Ik ruim het 1 en ander op.[/]
Waarom weer die willekeur? Ik snap dat niet. Haal dan ook de Vips discussie weg. Ik lees op meerdere kanalen dat het gebruikte woord in de taal van Piquet meerdere uitdrukkingen kent. Geen idee wat er van klopt, want ik spreek de taal niet. Verder borrelt alles op net voor Silverstone. Waarom moet zo’n post de prullenbak in en waarom mag een computergame wel bediscussieerd worden?

Mijn boefje is liev!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
JB schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:15:
[...]

Waarom weer die willekeur? Ik snap dat niet. Haal dan ook de Vips discussie weg. Ik lees op meerdere kanalen dat het gebruikte woord in de taal van Piquet meerdere uitdrukkingen kent. Geen idee wat er van klopt, want ik spreek de taal niet. Verder borrelt alles op net voor Silverstone. Waarom moet zo’n post de prullenbak in en waarom mag een computergame wel bediscussieerd worden?
Even hierheen verplaatst. Vips contract werd beëindigd, dat is simpelweg on-topic. De maatschappelijk discussie die er uiteindelijk kwam was niet meer on-topic en verliep bovendien niet erg vriendelijk.

Dat is dus weggehaald.

Tweakers Discord

• JB
  • Laatst online: 17:12

JB

Cédric roelt!

tweakduke schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:22:
[...]

Even hierheen verplaatst. Vips contract werd beëindigd, dat is simpelweg on-topic. De maatschappelijk discussie die er uiteindelijk kwam was niet meer on-topic en verliep bovendien niet erg vriendelijk.

Dat is dus weggehaald.
Dat kan ik volgen, dank voor uiteenzetting. Ik was meer getriggerd door verschillende Brazilianen op Twitter die reageerden met “deze woordkeuze is niet racistisch maar wordt hier zo vaker toegepast” icm net voor Silverstone, waar (vorig jaar) natuurlijk nogal veel om te doen was/is, dit naar buiten brengen.

Krijgen we waarschijnlijk geen antwoord op maar is op zijn zachtst gezegd bijzonder te noemen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
We worden weer opgewarmd voor aankomend weekend met media artikelen en sociale media.

Laten we zelf het hoofd koel houden :)

Tweakers Discord

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
Als nieuweling verbaasde ik mij er ook over dat de discussie aangaande de uitlatingen van Piquet werd afgekapt na een ingreep van de moderator. Volgens mij was die behoorlijk netjes binnen het kader van de huisregels welke ik uiteraard heb doorgenomen. ..[ voor een groot deel] Ook de plaats waar deze werd gevoerd was sop de juiste plek. Het gaat over de F1 en het is een randzaak.

En ja, in aanloop naar Silverstone worden alle registers in de media opengetrokken door de media. De discussie gaat /ging dan ook over waarom die media, voornamelijk Britse, juist nu vlak voor de race met dit soort berichten komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Misschien kunnen jullie het topic van de race ZT maken, als zelfs zo’n grapje al niet meer kan. En ja, dan refereer je weer ergens naar een modbreak ofzo, maar kom op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
dr.lowtune schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:35:
Misschien kunnen jullie het topic van de race ZT maken, als zelfs zo’n grapje al niet meer kan. En ja, dan refereer je weer ergens naar een modbreak ofzo, maar kom op.
Misschien kan je gewoon die modbreak respecteren zodat ik je reactie niet weg hoef te halen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

DaniëlWW2 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:36:
[...]

Misschien kan je gewoon die modbreak respecteren zodat ik je reactie niet weg hoef te halen. ;)
Maar lock ‘m dan ook, want nu krijg ik nog steeds +jes en dat is zo confronterend, want het was zo’n leuk grapje :'( :+

Edit: nu lijkt het met locken wel goed te gaan.

[Voor 6% gewijzigd door dr.lowtune op 03-07-2022 16:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:06
@Outerspace , wat zijn de beweegredenen om de postrace interview met Hamilton te verwijderen? Ik begrijp dat de discussie Hamilton/Verstappen een vermoeiende is.

De media en dus ook de coureur in kwestie heeft het weer over 2021 dus het lijkt me niet vreemd dat het hier op tweakers dit weekend ook weer bepaalde flashbacks naar boven komen. Helemaal als een coureur het zelf nog eventjes haarfijn aanstipt.

Maar moeten we dan in de TS voor de races van Monza en Jeddah en Abu Dhabi dit jaar dan ook alvast een disclaimer opnemen dat als Lewis of Max in één van die races een flashback doet we die dan niet mogen posten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
We hoeven niet alles in disclaimers te zetten, en het is vermoeiend om telkens de oude koeien in de sloot te laten liggen. De discussie die dan weer ontstaat (en in dit geval ontstond) lokt alleen maar offtopic discussies uit en het wederom wijzen op het gedrag van een coureur. Volgens mij was het helder genoeg dat we dat niet willen hebben, althans niet in deze vorm en dat topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-02 22:45
Hij haalt toch zelf die koe uit de sloot?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

tweakduke schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:50:
[mbr]Nogmaals: [F1] Randzaken voor de fanbase discussie.[/]
Waarom heb je mijn post als enige niet verplaatst? :)
Kunnen de feiten toch niet blijven negeren alsof ze er niet zijn, maar aangeeft dat we het hier wel moeten negeren dan respecteer ik dat.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:54:
[...]

Waarom heb je mijn post als enige niet verplaatst? :)
Kunnen de feiten toch niet blijven negeren alsof ze er niet zijn, maar aangeeft dat we het hier wel moeten negeren dan respecteer ik dat.
Bij deze.

Het racetopic gaat gauw alleen maar over dezelfde discussie van Hamilton en in dit geval de fans. Daar geven we ruimte voor, maar dan wel in randzaken.

Sluit niet uit dat tijdens de race er het onverhoopt weer over gaat, maar goed we proberen het allemaal zo goed mogelijk een plek te geven, zodat het voor zoveel mogelijk mensen leuk blijft.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

tweakduke schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Bij deze.

Het racetopic gaat gauw alleen maar over dezelfde discussie van Hamilton en in dit geval de fans. Daar geven we ruimte voor, maar dan wel in randzaken.

Sluit niet uit dat tijdens de race er het onverhoopt weer over gaat, maar goed we proberen het allemaal zo goed mogelijk een plek te geven, zodat het voor zoveel mogelijk mensen leuk blijft.
Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik zal het respecteren. Dacht alleen dat dit in het topic hoorde omdat het tijdens het weekend van Oostenrijk gebeurd is, vandaar de verwarring denk ik.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 10 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik zal het respecteren. Dacht alleen dat dit in het topic hoorde omdat het tijdens het weekend van Oostenrijk gebeurd is, vandaar de verwarring denk ik.
Dat klopt en daarom is het ook niet meteen eerder afgekapt. Het is immers een gebeurtenis wat aanleiding geeft voor een discussie.

Alleen, het gaat maar door en dan gaat er zich er een deel aan ergeren. Een apart topic is dan een betere optie.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

tweakduke schreef op zondag 10 juli 2022 @ 14:04:
[...]

Dat klopt en daarom is het ook niet meteen eerder afgekapt. Het is immers een gebeurtenis wat aanleiding geeft voor een discussie.

Alleen, het gaat maar door en dan gaat er zich er een deel aan ergeren. Een apart topic is dan een betere optie.
Dan respecteer ik dat :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het F1 randzaken topic is de laatste pagina's aardig afgegleden. Al een paar topic reports aangemaakt overigens.

€50 welkomstbonus bij Raisin Spaarrekening? Stuur een DM.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@DaniëlWW2 @tweakduke Het gaat helaas in het F1 randzaken topic maar door met het bagatelliseren en vergoelijken van allerlei gedrag onder het mom van 'lachen gieren brullen'. Veelal dezelfde users.

€50 welkomstbonus bij Raisin Spaarrekening? Stuur een DM.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Daar hebben we de TR's voor en worden uiteindelijk vanzelf opgepakt. Onze bezetting tijdens de vakantie is iets minder, maar we doen zoveel mogelijk ons best om zaken niet te laten escaleren :)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:57

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Volgens mij is er iets niet goed gegaan met het verplaatsen van berichten die niet verplaatst hoefden. In het algemeen race topic staan er een aantal posts nu dubbel.

[Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 27-07-2022 22:35]

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:34:
Volgens mij is er iets niet goed gegaan met het verplaatsen van berichten die niet verplaatst hoefden. In het algemeen race topic staan er een aantal posts nu dubbel.
Strikt gezien kan je zeggen dat oudere, verkeerd geplaatste berichten, niet verplaatst hoeven te worden. Ik heb dat wel gedaan om het WEC/24h Le Mans topic schoon te houden en als ik de juiste plek te zetten. Dat het nu dubbel is, neem ik dan voor lief.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:57

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Outerspace schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:53:
[...]

Strikt gezien kan je zeggen dat oudere, verkeerd geplaatste berichten, niet verplaatst hoeven te worden. Ik heb dat wel gedaan om het WEC/24h Le Mans topic schoon te houden en als ik de juiste plek te zetten. Dat het nu dubbel is, neem ik dan voor lief.
Op de een of andere manier worden berichten nu dubbel geplaatst. Ik zie namelijk het bericht van JazzGreenway 2 keer (pagina 463 en 464)

JazzGreenway in "Algemeen race topic Deel 2"

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:04:
[...]

Op de een of andere manier worden berichten nu dubbel geplaatst. Ik zie namelijk het bericht van JazzGreenway 2 keer (pagina 463 en 464)

JazzGreenway in "Algemeen race topic Deel 2"
Het moet nu weer goed staan, daar was technisch iets mis :)

Tweakers Discord

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dan maar even hier omdat het zo beurt... Dat berichtje over die feestende Rangers, waarom dat nou weer weghalen? Misschien dat de zin er onder (iets met dat het schokkend kon zijn ofzo, weet het niet eens precies meer wat @Gynnad schreef) een beetje scherp was, maar dit hoort toch ook gewoon bij voetbal? Zelfs @Snowdog die er gisteren (terecht) zwaar de pest in had ziet er geen probleem in...

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik kan mij nog heugen dat Ajax ooit een keer verloor toen de Spurs nog even scoorden. Daar werden ook filmpjes gepost (the day after) en daar viel iedereen maar over en de wereld was te klein. Het is m.i. zout in de wonden strooien en dat heb ik / we liever niet. Zeker niet als de begeleidende tekst een bepaalde lading meegeeft, dat wekt namelijk nog meer ergernissen op. Dat is de reden dat ik het bericht van @Gynnad heb geknipt.

En de reden waarom ik jou heb geknipt (en @Snowdog) is omdat kritiek uiten altijd buiten het forum om gaat. Dat doen we sinds jaar en dag en daar acteren we gewoon naar :)

• dglavimans
Lockt @Outerspace nou mijn post met de vraag in welke pot PSV zit met de comment troll terwijl ik zelf voor PSV ben? :""")

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
dglavimans schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 22:39:
Lockt @Outerspace nou mijn post met de vraag in welke pot PSV zit met de comment troll terwijl ik zelf voor PSV ben? :""")
Je denkt toch niet dat ik alle Ajavieden, Feyenoorders of PSV'ers bij naam en toenaam ken?

• dglavimans
Outerspace schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 01:07:
[...]

Je denkt toch niet dat ik alle Ajavieden, Feyenoorders of PSV'ers bij naam en toenaam ken?
Naja niet perse, ben er wel vrij regulier te vinden met de sarcastische ondertoon als het gelockte bericht over me eigen clubje :p

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Namen/voorkeur van wekelijks terugkerende users niet weten maar clubnamen zijn oh zo belangrijk.
Tis maar waar je krachten liggen.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:18:
Namen/voorkeur van wekelijks terugkerende users niet weten maar clubnamen zijn oh zo belangrijk.
Tis maar waar je krachten liggen.
Naamverbasteringen zijn gewoon not done, sinds jaar en dag. Ik zag dat er wat reports open stonden en die heb ik behandeld.
dglavimans schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 02:43:
[...]

Naja niet perse, ben er wel vrij regulier te vinden met de sarcastische ondertoon als het gelockte bericht over me eigen clubje :p
Ik weet van veel mensen de clubvoorkeuren. Maar er zullen er genoeg zijn waar ik het niet van weet, laat staan dan iemand nieuw in het topic is en dat ook niet weet. Dan kan je het gewoon anders opvatten en daarom heb ik daar op geknipt :)

[Voor 41% gewijzigd door Outerspace op 26-08-2022 15:27]

• mavaros
@Outerspace: Misschien had je helemaal niet moeten knippen. Misschien is dat gerollebol helemaal niet zo'n probleem. Dat dooft meestal uit. En clubgezeik blijf je altijd houden.

Nu is iedereen voor Ajax en overmorgen juicht het publiek massaal voor Heracles of Top Oss. Krijg je hetzelfde gezeik, maar dan andersom.

Mensen die zich in een publieke discussie mengen, moeten een dikke olifantenhuid hebben, denk ik. Die dikke huid kan je kweken.

Het gaat dus over al dat geknip in de afgelopen uren op het voetbalforum.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
mavaros schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:17:
@Outerspace: Misschien had je helemaal niet moeten knippen. Misschien is dat gerollebol helemaal niet zo'n probleem. Dat dooft meestal uit.
Dat dooft meestal niet uit is mijn ervaring, het wordt juist alleen maar vervelender als men er ook nog eens later op terug komt.
En clubgezeik blijf je altijd houden.
Correct
Mensen die zich in een publieke discussie mengen, moeten een dikke olifantenhuid hebben, denk ik. Die dikke huid kan je kweken.

Het gaat dus over al dat geknip in de afgelopen uren op het voetbalforum.
Daar kan je inderdaad wat van vinden. Mag een discussie op een 'gepeperde' manier of blijft het beschaafd (en derhalve zonder flames en trollen)? Dat laatste heeft namelijk nog steeds de voorkeur en als je niet zonder trollen/flames kunt dan wordt daar gewoon op geknipt. Dooretteren werkt je anders namelijk in de hand.

• ephymerous
  • Laatst online: 17:42
Outerspace schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:21:
[...]

Dat dooft meestal niet uit is mijn ervaring, het wordt juist alleen maar vervelender als men er ook nog eens later op terug komt.

[...]

Correct

[...]

Daar kan je inderdaad wat van vinden. Mag een discussie op een 'gepeperde' manier of blijft het beschaafd (en derhalve zonder flames en trollen)? Dat laatste heeft namelijk nog steeds de voorkeur en als je niet zonder trollen/flames kunt dan wordt daar gewoon op geknipt. Dooretteren werkt je anders namelijk in de hand.
Was het in dit geval gepeperd? Zelf vond ik het wel meevallen :)

Overigens ben ik blij dat je ingrijpt op de clubbril (y)

[Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 02-09-2022 14:24]

XXXVI

• mavaros
Outerspace schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:21:
[...]

[...]

Correct

[...]

Er staat onderaan een roze blok met regels. Dat vinden jullie belangrijk en kan je dus zien als een soort grondwet in het voetbaltopic.

Er is niemand uit het roze blok gestapt, dus je hoort niet te knippen, tenzij er persoonlijke motieven meespelen, zoals clubkleur. En elke voetbalfan heeft een club waar ie fan van is.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
mavaros schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:30:
[...]

Er staat onderaan een roze blok met regels. Dat vinden jullie belangrijk en kan je dus zien als een soort grondwet in het voetbaltopic.
Correct, met daarboven nog het SPRT beleid :)
Er is niemand uit het roze blok gestapt, dus je hoort niet te knippen, tenzij er persoonlijke motieven meespelen, zoals clubkleur. En elke voetbalfan heeft een club waar ie fan van is.
Je houdt er m.i. een vreemde visie op en je zet jezelf (in mijn ogen) buitenspel. Hiermee geef je aan dat het modteam knipt op basis van persoonlijke motieven waarbij de clubvoorkeur meespeelt. Da's een gevaarlijke kaart die je daar speelt: het modteam handelt in het belang van het forum en haar gebruikers en niet op persoonlijke motieven. Heel strikt zeg je dat ik sneller ageer op alles wat niet Ajacied is, beste uitspraak :X

[Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 02-09-2022 14:41]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
mavaros schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:30:
[...]

Grappig want ik dacht altijd dat het roze blok ervoor was om dusdanig overduidelijk en constant herhalend, ongewenst gedrag in te benoemen met de duidelijke implicatie dat je dit helemaal niet hoeft te proberen. Betekent niet dat er verder helemaal geen simpele fatsoensregels gelden. :z

• mavaros
Outerspace schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:40:
[...]

Correct, met daarboven nog het SPRT beleid :)

[...]

Je houdt er m.i. een vreemde visie op en je zet jezelf (in mijn ogen) buitenspel. Hiermee geef je aan dat het modteam knipt op basis van persoonlijke motieven waarbij de clubvoorkeur meespeelt. Da's een gevaarlijke kaart die je daar speelt: het modteam handelt in het belang van het forum en haar gebruikers en niet op persoonlijke motieven. Heel strikt zeg je dat ik sneller ageer op alles wat niet Ajacied is, beste uitspraak :X
Ik trek de persoonlijke moderatiemotieven in, maar ik speel wel de zogenaamde troefkaart zoals jij/u het noemt. Ik ga er overigens niet van uit, dat u op persoonlijk vlak modereert, al zal dat zo overgekomen zijn.

Ik heb vaker kritiek op de moderatie ge-uit. Dat doe ik niet als hobby, maar soms moet het. Dit is zo'n geval, en dat u mij een vreemde visie vindt hebben, doet er niet zo toe.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 08:50:
F3 race, zij aan zij in Tarzan, gewoon opzij duwen. Blijf het vreemd vinden dat dat het nieuwe normaal is geworden.
Misschien iets minder dubbelposten, 7 keer is absurd.

• siggy
  • Laatst online: 07:14

siggy

Wait.... what?

Outerspace schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:30:
[...]

Misschien iets minder dubbelposten, 7 keer is absurd.
Daar is die feature toch voor bedoeld, dat alles automatisch in 1 post komt? Moet ik dan wijzigen?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Misschien wat langer wachten met posten, niet elke scheet is het waard om te posten ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
siggy schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:33:
[...]

Daar is die feature toch voor bedoeld, dat alles automatisch in 1 post komt? Moet ik dan wijzigen?
Af en toe een tweede reactie kan wel, maar nu was je alleen reactie na reactie aan het aanmaken.
Uiteindelijk is GoT een discussieforum, niet een monoloog platform. ;)

• siggy
  • Laatst online: 07:14

siggy

Wait.... what?

DaniëlWW2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:37:
[...]

Af en toe een tweede reactie kan wel, maar nu was je alleen reactie na reactie aan het aanmaken.
Uiteindelijk is GoT een discussieforum, niet een monoloog platform. ;)
Ik discussieer graag met mezelf :+

/s

Ik zal me inhouden :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:12:
[...]
offtopic:
En voor de rest, we hebben ook wel eens een middagje vrij. Mijn dochter heeft een leuke verjaardag gehad :P
Serieus?
Waren @carpebios, @ephymerous en ik de offtopic-tag vergeten?
Zeg dat dan gewoon i.p.v. die paar berichten te verwijderen en dan zelf doodleuk offtopic iets te plaatsen.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:29:
[...]

Serieus?
Waren @carpebios, @ephymerous en ik de offtopic-tag vergeten?
Zeg dat dan gewoon i.p.v. die paar berichten te verwijderen en dan zelf doodleuk offtopic iets te plaatsen.
Volgens mij doe ik niks geks. Ik bericht ontopic en plaats er iets offtopics bij waar ik reageer op informatie uit de TR's die zijn gemaakt. Volgens mij maak je het nu echt veel groter dan nodig.

/edit: En ja, ik heb jullie bericht geknipt omdat er verder ook niks ontopic bij zat. Voor mij alleen maar logisch.

[Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2022 22:40]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:28

carpebios

-1 social credit

Outerspace schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:38:
[...]

Volgens mij doe ik niks geks. Ik bericht ontopic en plaats er iets offtopics bij waar ik reageer op informatie uit de TR's die zijn gemaakt. Volgens mij maak je het nu echt veel groter dan nodig.

/edit: En ja, ik heb jullie bericht geknipt omdat er verder ook niks ontopic bij zat. Voor mij alleen maar logisch.
Dat kwam voort uit een voorbeeld over een overtreding tijdens de wedstrijd volgens mij, dus dat ging ergens over. Daarna zie ik dit:

En dan ga je zelf offtopic, ik vind het tegen het mod misbruik aanzitten. Dan wordt er getrolled, en dat blijft dan wel staan. Soms heb ik het idee dat er meer naar de nickname gekeken wordt dan naar het bericht en vooral de context erom heen ten tijde dat het gepost wordt. Wie heeft daar last van van de tweakers in dat forum?

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
carpebios schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:43:
[...]

Dat kwam voort uit een voorbeeld over een overtreding tijdens de wedstrijd volgens mij, dus dat ging ergens over. Daarna zie ik dit: [Afbeelding]

En dan ga je zelf offtopic, ik vind het tegen het mod misbruik aanzitten. Dan wordt er getrolled, en dat blijft dan wel staan. Soms heb ik het idee dat er meer naar de nickname gekeken wordt dan naar het bericht en vooral de context erom heen ten tijde dat het gepost wordt. Wie heeft daar last van van de tweakers in dat forum?
Op offtopic zaken wordt bijna forumbreed gemodereerd. Dat is hier niet anders.

En modmisbruik? Laat me niet lachen zeg :X Ik constateer zaken, daar reageer ik op dmv acties of als het te weinig voorstelt laat ik het links liggen. En aan sommige berichten berichten of TR's ben ik nog niet aan toe gekomen.

Als je het modmisbruik wil betwisten, neem dan contact op met mijn admin. Op deze manier nodigt het verder doorgaan niet uit (waarom dit in de 1e plaats niet in een DM wordt gezet naar mij toe is okk al een vraagteken).

[Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2022 22:51]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Je past berichten aan en zet er de tekst offtopic neer, om vervolgens iets offtopic te plaatsen. Hoe kun je niet zien dat dat raar is?
Zogenaamd om de goede sfeer te bewaren, maar wat laat je je kennen door zelf even offtopic te gaan vlak daarna.
Even een schop na geven? Het is geen toeval, maar opzettelijk.

p.s. Mogelijk drank in het spel i.v.m. de verjaardag van dochterlief, misschien dat je er morgen anders tegenaan kijkt.

[Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-09-2022 22:58]

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:52:
Je past berichten aan en zet er de tekst offtopic neer, om vervolgens iets offtopic te plaatsen. Hoe kun je niet zien dat dat raar is?
Zoals ik zei, complete offtopic berichten worden bijna altijd bewerkt. Een bericht wat ontopic is, en daar iets offtopics wordt bijgezet is heus niet verkeerd.

Leer het forum eens begrijpen.
Zogenaamd om de goede sfeer te bewaren, maar wat laat je je kennen door zelf even offtopic te gaan vlak daarna.
Guttegut, wat ga ik los.
Even een schop na geven? Het is geen toeval, maar opzettelijk.
Opzettelijk, nooit.
p.s. Mogelijk drank in het spel i.v.m. de verjaardag van dochterlief, misschien dat je er morgen anders tegenaan kijkt.
Vast niet. Jammer dat je dat erbij betrekt. Ik laat het hier bij, jammer dat je op de man speelt.

[Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2022 23:02]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dus de spoilertag erbij en het in een ontopic bericht zetten en het was goed, wat een ingrepen om helemaal niks.
Alsof het topic gekaapt werd door die paar berichten.
Het bericht van jou was dus enkel om ons iets te leren wat betreft offtopic gaan.
Volgens mij is dat heel vreemd.
Alsof dat niet even met een ander bericht in het topic had gekund.

[Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-09-2022 23:13]

• dglavimans
Denk dat Outerspace totaal voorbij gaat dat een sport topic zoals de Eredivisie een hub mede voor terugkerende gasten die weekend in weekend uit daar te vinden zijn. Waar hij dan schopt met leer het forum eens begrijpen waar hij denk ik zelf totaal het topic niet snapt.

Als je dan een beetje offtopic post, ach.. Dat zie ik op veel grotere fora ook

Met het bericht wat gegeven zou worden zou ik dus het volgende moeten doen:

Psv is mijn club

Ben vandaag naar de bakker gegaan
..
Maar zonder psv is mijn club is het offtopic geheel en wordt dus verwijderd.. Wat nooit echt werkt in een dynamisch doorlopend topic van terugkerende gasten

Ik denk een groot verschil. Niet alles hoeft kapot gemoddereerd te worden. En dan als laatste stuk met jammer dat je op de man speelt terwijl je zelf met termen strooit als je begrijpt het forum niet. Bwhaha

[Voor 15% gewijzigd door dglavimans op 12-09-2022 00:41]

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
dglavimans schreef op maandag 12 september 2022 @ 00:38:
Denk dat Outerspace totaal voorbij gaat dat een sport topic zoals de Eredivisie een hub mede voor terugkerende gasten die weekend in weekend uit daar te vinden zijn. Waar hij dan schopt met leer het forum eens begrijpen waar hij denk ik zelf totaal het topic niet snapt.
Verre van het probleem. Ik kom sedert 2002 op het forum, waarvan 17 jaar als lid (en jaar 3 als mod). Ik weet wel hoe het topic en de forums werken. En hoe vaak laten we bij cruciale wedstrijden (Europees vaak) de modpet iets varen? Juist, vaak genoeg :)
Als je dan een beetje offtopic post, ach.. Dat zie ik op veel grotere fora ook
De vraag die je dan kunt stellen: wat is een beetje? Ik heb echt geen moeite met iets offtopics gaan, serieus niet. Maar om een complete string met berichten die puur met snelheidsovertredingen gaat te accepteren gaat m.i. wat ver. Daar heb ik op geknipt. Niks meer of minder.
Met het bericht wat gegeven zou worden zou ik dus het volgende moeten doen:

Psv is mijn club

Ben vandaag naar de bakker gegaan
..
Maar zonder psv is mijn club is het offtopic geheel en wordt dus verwijderd.. Wat nooit echt werkt in een dynamisch doorlopend topic van terugkerende gasten
Dat werkt anders prima hoor :) En zo zwart wit is het echt niet.
Niet alles hoeft kapot gemoddereerd te worden.
Je moest eens weten hoeveel TR's er worden ingediend en waar op geacteerd wordt en waar niet en dat eens vergelijken met andere forumonderdelen. Dan zul je zien dat ik (of we) echt niks kapot modereren, dat gevoel komt echt vanuit de onderbuik.
En dan als laatste stuk met jammer dat je op de man speelt terwijl je zelf met termen strooit als je begrijpt het forum niet. Bwhaha
Verschil is dat ik verwijs naar SPRT beleid, forumfaq en forumbeleid. Als je dat (deels) kent, weet je ook het gebruik van het forum.

Iemand aanspreken op mogelijk drankgebruik vind ik not done. Dat zul je mij hier ook niet zien doen.

• ephymerous
  • Laatst online: 17:42
@Outerspace ik verbaas me ook enigszins over de edit. Echt offtopic was het niet want het ging om de "maar" rondom de gele kaart van Alvarez en de oproep daar een tweede bij te geven. Daarbij gaf @carpebios aan dat de Politieagent 'm niet liet wegkomen met een verhaal. Anyway soms is het te los en soms te strak en me er druk over maken kan ik ook niet ;)

/edit
Ik ben wel nieuwsgierig. Kwamen er over die drie posts TR binnen? :o

[Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 12-09-2022 08:21]

XXXVI

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee