Ik ben je niet aan het verwijten. Ik probeer alleen maar aan te geven dat ik denk dat het goed is om eens goed na te denken "moeten we wel de hele tijd zo actief ingrijpen". En dat niet direct wegwuift met een "ja maar mensen deden in Juli racistisch".tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:57:
[...]
Nee hoor
Vind het wel mooi alle verwijten die ik nu over mij heen krijg, terwijl ik ook alleen maar mijn best doe tijdens het weekend. Als ik echt gevoelig was dan hou ik dit geen dag vol.
Ik denk dat echt een fundamenteel deel van het probleem zit in de aanmoediging van intolerantie door het overmatig de hele tijd denken (zichtbaar, expliciet zelfs blauwe tekst) in te moeten grijpen. Laat mensen lekker zeuren, laat iets dat voorbij is, lekker voorbij zijn. En als het echt te ver gaat (dus over die duidelijke en redelijke regels heen gaat), verwijder je het niet zo openlijk en zet je er geen "Jeetje, ik heb dit verwijderd" tekstje bij wat vaak heel belerend overkomt ook nog. Want je lokt daar volgens mij alleen maar meer intolerantie tegen alles (en topicreports) mee uit.
Handel ook gewoon alle zeur reports lekker af met "niets doen" als er niet echt iets aan de hand is. Laat mensen lekker zeuren. Je hebt duidelijke regels, het niet over die grenzen van die regels heen, dan is het
klaar.
[Voor 30% gewijzigd door JvS op 12-12-2021 20:06]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp