Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Na de berichten te volgen hier, ga ik een steam deck kopen ipv een ps5.

Reden:
+ Gemakkelijker dan telkens de ps5 te installeren. (Ik wil hem niet constant in de kamer hebben als ik hem niet gebruik)
+ kan hem toch aan de tv koppelen mocht ik dat willen
+ ik kan mijn retro games spelen, die ik nu op de rg35XX speel
+ Xcloud werkt
+ heel veel games werken
++ ik kan eindelijk eens beginnen aan Final Fantasy online 😅
+ mee te nemen onderweg

Nu nog bepalen welke ik ga kopen. Een nieuwe of een gereviseerde.

[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 13-11-2023 17:56 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
streamnl schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:55:

Reden:
+ Gemakkelijker dan telkens de ps5 te installeren. (Ik wil hem niet constant in de kamer hebben als ik hem niet gebruik)
:? :? Nooit consoles gehad? Haalde je die vroeger ook altijd weg? Haal je dan ook de tv van de muur als je geen tv kijkt? En speakers in de la?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Amos_x schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:58:
[...]

:? :? Nooit consoles gehad? Haalde je die vroeger ook altijd weg? Haal je dan ook de tv van de muur als je geen tv kijkt? En speakers in de la?
Eigenlijk heb ik alleen maar consoles gehad.

En ja, sinds ik hier woon ruim ik de consoles op als ik hem niet gebruik.
De ps4 haalde ik weg als ik "klaar" was met gamen. Meestal na enkele dagen dat ik hem niet gebruik.

In mijn huidige huis, hangt de TV hangt aan de muur en je ziet geen kabels lopen en eronder heb ik ook geen kastje (of iets anders) staan. Als ik een console aansluit, dan zie je zo'n lelijke kastje eronder staan en je zit kabels lopen van het kastje naar de TV. Dat wil ik niet, dat vind ik geen gezicht.
En zeker niet als het enkele weken kan duren voordat ik weer game.

PS, O en @Amos_x , in vervolg zou je ook kunnen vragen waarom ik (of iemand anders) telkens de console opruim ipv hoe je nu je bericht hebt getypt.

[ Voor 8% gewijzigd door streamnl op 13-11-2023 18:23 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:23

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Na lang nadenken voor nu besloten nog even geen te kopen, probleem is echt dat ik momenteel nog zo veel games heb liggen die ik eens wil gaan spelen, en er komen er steeds meer bij. Plus speel ik nu al zelden of nooit in handheld, dus denk dat hij straks meer uit staat dan wat anders.

Ooit wil ik er wel een, echter momenteel veel te druk met andere dingen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Ik had gisteren een heel gek probleem met mn Steam Deck.
Hij reageerde totaal niet meer op de powerknop, dus ik dacht dat hij gewoon erg snel leeggelopen was door de kou achterin de auto dit weekend. oplader aangesloten en toen startte de Deck wel op maar de batterij gaf 0% aan. Toen de Deck aan de originele lader gelegd om op te laden. Na een paar uur van de lader gehaald en geprobeerd op te starten. Weer niks, dus lader weer aangesloten en opgestart. Batterij nog steeds op 0%.
Maar ik zag dat terwijl de Deck aanstond de accu wel opgeladen werd.
Toen vannacht maar opgestart in desktop modus en hele nacht aan de lader gehangen met het scherm aan.
vanochtend uitgezet en toen ik net thuis kwam leek ie het weer gewoon te doen gelukkig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 10:52

ap3nr0ts

hoi

ikdedinges schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:48:
Ik had gisteren een heel gek probleem met mn Steam Deck.
Hij reageerde totaal niet meer op de powerknop, dus ik dacht dat hij gewoon erg snel leeggelopen was door de kou achterin de auto dit weekend. oplader aangesloten en toen startte de Deck wel op maar de batterij gaf 0% aan. Toen de Deck aan de originele lader gelegd om op te laden. Na een paar uur van de lader gehaald en geprobeerd op te starten. Weer niks, dus lader weer aangesloten en opgestart. Batterij nog steeds op 0%.
Maar ik zag dat terwijl de Deck aanstond de accu wel opgeladen werd.
Toen vannacht maar opgestart in desktop modus en hele nacht aan de lader gehangen met het scherm aan.
vanochtend uitgezet en toen ik net thuis kwam leek ie het weer gewoon te doen gelukkig.
Ik las hier vorig jaar weleens over en kan me dit herinneren. Heb niet alles doorgelezen, maar het kan zijn dat deze calibratie-dingetjes je helpen?

https://www.reddit.com/r/...th_battery_issues_random/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
streamnl schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:20:
In mijn huidige huis, hangt de TV hangt aan de muur en je ziet geen kabels lopen en eronder heb ik ook geen kastje (of iets anders) staan. Als ik een console aansluit, dan zie je zo'n lelijke kastje eronder staan en je zit kabels lopen van het kastje naar de TV. Dat wil ik niet, dat vind ik geen gezicht.
Op een TV met Android TV kan je PS Remote Play installeren. Dan hoef je je PS enkel ergens in huis aan het netwerk te hangen.

Voor het optimale resultaat uiteraard alles bekabeld aansluiten. Daar heb je met je TV en de kabels wegwerken uiteraard rekening mee gehouden, toch? ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

The Zep Man schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:01:
[...]

Op een TV met Android TV kan je PS Remote Play installeren. Dan hoef je je PS enkel ergens in huis aan het netwerk te hangen.

Voor het optimale resultaat uiteraard alles bekabeld aansluiten. Daar heb je met je TV en de kabels wegwerken uiteraard rekening mee gehouden, toch? ;)
Als ik mijn Steam Deck in het kastje heb en iets als Cyberpunk in 1440p of 4k naar de tv stream (Sunlight+Moonlight, kan niet wachten tot er 3.5 hdr-ondersteuning is), ziet dat er best wel strak uit ja. Bij ons staat letterlijk alleen die PS5 naast de tv+kast nu, omdat dat onding zo groot is.

[ Voor 5% gewijzigd door ap3nr0ts op 14-11-2023 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
The Zep Man schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:01:
[...]

Als ik dit zo gemaakt zou hebben, zou ik daar zeker rekening mee houden. Helaas is dit de opzet van de vorige bewoners. :+

Ik heb nog nooit iets gekocht wat gereviseerd is. De opmerkingen hier (en elders) zijn erg positief. Ondanks de garantie, blijf ik het “eng” vinden.
Ik zou er vrede mee hebben als je hele lichte gebruikersschade zou zien. Aan de onderkant en zijkant dan. Het scherm en de knoppen moeten gewoon perfect zijn.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:37
Refurbished Deck is verzonden! Nog geen week geleden besteld. Zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

streamnl schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:24:
[...]

Als ik dit zo gemaakt zou hebben, zou ik daar zeker rekening mee houden. Helaas is dit de opzet van de vorige bewoners. :+

Ik heb nog nooit iets gekocht wat gereviseerd is. De opmerkingen hier (en elders) zijn erg positief. Ondanks de garantie, blijf ik het “eng” vinden.
Ik zou er vrede mee hebben als je hele lichte gebruikersschade zou zien. Aan de onderkant en zijkant dan. Het scherm en de knoppen moeten gewoon perfect zijn.
Zou me geen zorgen maken, de meesten hebben een zo goed als nieuwe Steam Deck ontvangen lees ik overal. 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Timothy3000 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 18:06:
Refurbished Deck is verzonden! Nog geen week geleden besteld. Zin in!
Benieuwd hoe hij je gaat bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 14:43
Ik heb een vraagje, kan de Steamdeck op de Meta Quest aangesloten? Iemand daar toevallig ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Gulikit gaat ook Hall effect sticks voor de Oled maken.

https://x.com/GuliKitDesign/status/1724684505972453664?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik weet dat dit topic niet voor deck bestellingen is, maar de andere topic leeft nauwelijks ondanks de informatie van vorige week.

Deze donderdag om 19:00 is de oled bestelbaar zie ik. Zijn er zaken waarop ik moet letten om kansen te vergroten? Bijv inloggen van tevoren, betaalopties koppelen aan mijn account etc?

Daarnaast; ik dacht dat steam iDeal ondersteunde maar ik kan bij payment options alleen creditcard instellen. Die heb ik, maar ik moet dan altijd prutsen met partner want zij krijgt notificaties op mobiel.

Kan ik iDeal alsnog gebruiken mocht ik erdoor komen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
TheProf82 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:52:
Ik weet dat dit topic niet voor deck bestellingen is, maar de andere topic leeft nauwelijks ondanks de informatie van vorige week.

Deze donderdag om 19:00 is de oled bestelbaar zie ik. Zijn er zaken waarop ik moet letten om kansen te vergroten? Bijv inloggen van tevoren, betaalopties koppelen aan mijn account etc?

Daarnaast; ik dacht dat steam iDeal ondersteunde maar ik kan bij payment options alleen creditcard instellen. Die heb ik, maar ik moet dan altijd prutsen met partner want zij krijgt notificaties op mobiel.

Kan ik iDeal alsnog gebruiken mocht ik erdoor komen!?
Ik zie iDeal staan bij de payment opties. Ook PayPal, die werkt ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:26
(jarig!)
streamnl schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:55:

Reden:
+ kan hem toch aan de tv koppelen mocht ik dat willen
+ ik kan mijn retro games spelen, die ik nu op de rg35XX speel
+ Xcloud werkt
+ heel veel games werken
++ ik kan eindelijk eens beginnen aan Final Fantasy online 😅
+ mee te nemen onderweg

Nu nog bepalen welke ik ga kopen. Een nieuwe of een gereviseerde.
Let op dat een steam deck wel net iets anders werkt dan bijvoorbeeld een ps5. Je moet soms toch iets tweaken om het spel goed / beter aan het praten te krijgen. Dus het gemak van een ps5 ga je wel missen als spel erin, controller pakken en gamen maar.

Als dat geen probleem is voor je dan is nu de beste tijd er eentje te kopen en sowieso te proberen. De ps5 kun je later altijd nog nemen mocht je dat dat nog willen.

Ik vond het os in de huidige staat niet zo fijn werken voor me en heb er windows op geinstalleerd. Dat werkt voor mij beter kwa ondersteuning voor bijvoorbeeld installeerbare gamepas games etc. Dat is eigenlijk het enige wat ik speel op de sd nu omdat in gamepass gewoon een hoop nieuwe indie games zit en een hoop andere goede games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
GranCanaria schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:30:
Let op dat een steam deck wel net iets anders werkt dan bijvoorbeeld een ps5. Je moet soms toch iets tweaken om het spel goed / beter aan het praten te krijgen. Dus het gemak van een ps5 ga je wel missen als spel erin, controller pakken en gamen maar.
Dat ligt ook aan wat je er zelf van maakt. Als je je beperkt tot Steam en Deck verified-spellen, dan is de ervaring vergelijkbaar met die van een console. Dat de Deck daarnaast de vrijheid geeft om zelf te tweaken en minder/niet-ondersteunde spellen toch erop aan de praat te helpen kan niet als nadeel gezien worden van de Deck. Je hoeft immers niet gebruik te maken van die vrijheid (die je bij een PS5 sowieso niet krijgt).

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 15-11-2023 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
The Zep Man schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:32:
[...]

Dat ligt ook aan wat je er zelf van maakt. Als je je beperkt tot Steam en Deck verified-spellen, dan is de ervaring vergelijkbaar met die van een console. Dat de Deck daarnaast de mogelijkheid geeft om zelf te tweaken en minder/niet-ondersteunde spellen toch erop aan de praat te helpen kan niet als nadeel gezien worden van de Deck.
Ja klopt helemaal maar ik had bijvoorbeeld ook bij sommige deck verified games dat er soms vreemde dingen gebeurde.

Ik bedoel dan dingen als vanuit het spel naar het steam os menu gaan en dat ik dan niet meer terug kon gaan of dingetjes. Voornamelijk kleine dingetjes maar wel die ten koste gingen van een console ervaring.

Veel van die dingen zouden inmiddels opgelost kunnen zijn hoor maar ik liep er tegenaan en was soms toch niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GranCanaria schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:34:
Ja klopt helemaal maar ik had bijvoorbeeld ook bij sommige deck verified games dat er soms vreemde dingen gebeurde.
Net als dat er voor spellen die uitkomen op de PS5 soms vreemde dingen gebeuren.
Ik bedoel dan dingen als vanuit het spel naar het steam os menu gaan en dat ik dan niet meer terug kon gaan of dingetjes. Voornamelijk kleine dingetjes maar wel die ten koste gingen van een console ervaring.
Consoles zijn echt niet zo bugvrij als dat men claimt. Zie bijvoorbeeld CP2077 op de PS4. Er zijn ook voldoende verhalen van crashes van spellen op consoles.

Net als bij consolespellen zal niet alles 'verified' op de Deck vanaf dag 1 perfect werken. Mijn ervaring met Deck verified-spellen is dat het goed werkt, en als dat afwijkt dat het snel opgelost wordt. Zelf zie ik het ook als iets positiefs dat je het als tweaker in de tussentijd zelf kan oplossen en dat je bijvoorbeeld niet hoeft te wachten tot na het weekend voor een officiële oplossing. :+

[ Voor 26% gewijzigd door The Zep Man op 15-11-2023 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:19
continue12345 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:49:
Ik heb een vraagje, kan de Steamdeck op de Meta Quest aangesloten? Iemand daar toevallig ervaring mee?
VR wordt nadrukkelijk niet ondersteunt op de Deck, Valve heeft zijn SteamVR games allemaal unsupported gemaakt. Ook draait VR niet zo lekker op Linux van wat ik weet, dus kan je niet leunen op andere software tools.

VR valt of staat bij low latency verbinding en processing, dat is sowieso niet echt het sterkte punt van de Deck.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
The Zep Man schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:36:
[...]

Net als dat er voor spellen die uitkomen op de PS5 soms vreemde dingen gebeuren.

[...]

Consoles zijn echt niet zo bugvrij als dat men claimt. Zie bijvoorbeeld CP2077 op de PS4.
Ook dat klopt als een bus maar het gemakt van spel erin en spelen maar heb je wel op een console. Nogmaals dat ik moet tweaken vind ik niet erg want een gemiddelde pc gamer doet niets anders om een spel goed aan de praat te krijgen.

Het is meer dat ik, en ook anderen op de sd in steam os tegen kleine irritante dingen aanliepen. Dat heeft iedereen weleens gehad. Vaker dan alleen cyberpunk op de ps4.

En dat is verder niet erg hoor want de meeste issues zijn verholpen en Valve maakt het steeds beter.

Ik speel vaker op mijn sd dan op de xbox puur omdat ik op de sd lekker zelf helemaal in het spel kan gaan omdat het een handheld is.

Een geweldig apparaat en voor dat geld kun je echt niets beters krijgen en dan heb ik het nog niet eens over de community ondersteuning gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GranCanaria schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:41:
[...]

Ook dat klopt als een bus maar het gemakt van spel erin en spelen maar heb je wel op een console.
En heb ik ook vaak genoeg gehad met mijn Deck. Met verified spellen doet die niets af aan consoles qua ervaring.
Nogmaals dat ik moet tweaken vind ik niet erg want een gemiddelde pc gamer doet niets anders om een spel goed aan de praat te krijgen.
Met een Deck 'moet' je niet tweaken. Je 'kan' tweaken. Dat kan niet met een PS5.
Het is meer dat ik, en ook anderen op de sd in steam os tegen kleine irritante dingen aanliepen. Dat heeft iedereen weleens gehad. Vaker dan alleen cyberpunk op de ps4.
Zeker toen de Deck net uitkwam was het een ruw product. Toen zag ik echter al de potentie dat veel problemen bestaan in software en daar ook opgelost worden. En dat werd gedaan. Voor verified spellen is het voor mij doorgaans 'fire and forget'.

Die ruwe periode ligt achter ons. Alle softwareverbeteringen worden gebruikt in nieuwe producten, waarbij zelfs concurrenten van Valve het vrij staat om daarvan gebruik te maken.

Voor mij is de Deck de spirituele opvolger van de PSP, de laatste vorige console die zeer populair was om te tweaken. Net als met Linux-ondersteuning op de PS3 kwam Sony op die mogelijkheid later terug, maar toen was de geest al uit de fles en het kat-en-muisspel begonnen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 15-11-2023 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
The Zep Man schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:44:
[...]

En heb ik ook vaak genoeg gehad met mijn Deck. Met verified spellen doet die niets af aan consoles qua ervaring.

[...]

Met een Deck 'moet' je niet tweaken. Je 'kan' tweaken. Dat kan niet met een PS5.

[...]

Zeker toen de Deck net uitkwam was het een ruw product. Toen zag ik echter al de potentie dat veel problemen bestaan in software en daar ook opgelost worden. En dat werd gedaan. Voor verified spellen is het voor mij doorgaans 'fire and forget'.

Die ruwe periode ligt achter ons. Alle softwareverbeteringen worden gebruikt in nieuwe producten, waarbij zelfs concurrenten van Valve het vrij staat om daarvan gebruik te maken.

Voor mij is de Deck de spirituele opvolger van de PSP, de laatste vorige console die zeer populair was om te tweaken. Net als met Linux-ondersteuning op de PS3 kwam Sony op die mogelijkheid later terug, maar toen was de geest al uit de fles en het kat-en-muisspel begonnen. :P
Ik heb hier zelfs de nintendo switch oled voor opgegeven. Om een voorbeeld te noemen, de sd speelt the last of us goed genoeg. Ik hoop nu niet dat ik nintendo fans boos ga maken maar dat wil ik de volgende switch weleens zien doen.

Nee het apparaatje heeft voldoende kracht voor de meeste games en het is gewoon geweldig dat we dit mogen zien in een handheld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:59
GranCanaria schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:50:
[...]

Nee het apparaatje heeft voldoende kracht voor de meeste games en het is gewoon geweldig dat we dit mogen zien in een handheld.
Het is inderdaad een geweldig apparaat, na jaren niet te hebben gegamed (met een druk gezinsleven zonder je je nu eenmaal niet makkelijk af) is dit echt geweldig. Gewoon lekker op de bank met het gezin en dan is het heerlijk om te gamen met mijn steamdeck :). Het is echt te gek hoeveel AAA titels er nog soepel op draaien, ook ik had ooit een PSP maar als ik kijk waar we nu staan met handheldgaming dan heeft Valve echt een hell of a job gedaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
continue12345 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:49:
Ja, hij kan aangesloten worden op een VR bril. Moet je dit willen? Nee!
De APU in de SD is gewoon niet sterk genoeg om VR op 90hz(wat naar mijn mening het minimale is voor VR). Zelfs al zou je Windows installeren op je SD, omdat Linux support voor VR er nauwelijks is, raad ik het nog steeds af.

[ Voor 5% gewijzigd door Vuikie op 15-11-2023 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:40
Vuikie schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:21:
[...]

Ja, hij kan aangesloten worden op een VR bril. Moet je dit willen? Nee!
Maar mss kan je het ding wel zin zo'n Google cardboard proppen (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• XanderDrake
GranCanaria schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:50:
Ik heb hier zelfs de nintendo switch oled voor opgegeven. Om een voorbeeld te noemen, de sd speelt the last of us goed genoeg. Ik hoop nu niet dat ik nintendo fans boos ga maken maar dat wil ik de volgende switch weleens zien doen.
Een ander punt, naast hardware performance, is ook de inzet van grote game publishers op een bepaald platform. Het is nogal hit or miss of een game uberhaubt naar een Nintendo platform komt. Onafhankelijke publishers komen mogelijk wel naar de Switch, zoals destijds bij de Witcher 3, Skyrim en Apex Legends. Maar Sony brengt bijna geen spellen naar de Switch, die houden ze lekker voor de PS5. En na een tijdje komen deze Sony spellen wel naar PC, en dus de Steam Deck :)
Andersom komen spellen van Microsoft niet naar de PS5 (bijvoorbeeld Starfield), amper naar de Switch maar wél naar de Deck (met wat moeite).

Ik vind de Deck formfactor, insta resume en game library uiteindelijk doorslaggevend, want geld om alle consoles en games te kopen heb ik ondertussen wel.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 17:20
Iemand ervaring met nvme aankopen via AliExpress? Ik zocht naar een 2TB variant en las op andere fora dat mensen positieve ervaringen hiermee hadden. Zou persoonlijk mijn eerste keuze niet zijn maar een SN740 TB kan ik hier in NL soieso niet vinden.

Hij kost daar 132,44 inc VAT. Al weet ik niet of daar dan ook nog invoerkosten bovenop komen.. enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:55
stfnz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:58:
Iemand ervaring met nvme aankopen via AliExpress? Ik zocht naar een 2TB variant en las op andere fora dat mensen positieve ervaringen hiermee hadden. Zou persoonlijk mijn eerste keuze niet zijn maar een SN740 TB kan ik hier in NL soieso niet vinden.

Hij kost daar 132,44 inc VAT. Al weet ik niet of daar dan ook nog invoerkosten bovenop komen.. enig idee?
Dat is bijna de helft qua kosten van andere 2TB M.2 30mm SSD's in Nederland. Voor zo'n bedrag zou ik dat niet direct vertrouwen. Ik zou voor een 1TB SSD van ~80 euro gaan, als je niet wilt wachten :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:00

Ik heb zelf een Samsung PM991a 1TB via Aliexpress gekocht en op basis van alle info was deze legitiem en volledig ongebruikt. Ik heb hem inmiddels een maand of 6 in gebruik in de steam deck, zonder problemen.

Ik ben uiteraard wel een beetje voorzichtig geweest en heb hem besteld bij een partij die een paar duizend van deze SSDs verkocht had en een kleine 1000 reviews voor dit specifieke product had.

Zou het zo opnieuw doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macdushi

https://nl.aliexpress.com...Ku1b&gatewayAdapt=glo2nld

Mijn 2Tb WD SN740 heb ik hier gekocht, snelle levering en probleemloze werking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
MrMaxedTank schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:03:
[...]

Ik heb zelf een Samsung PM991a 1TB via Aliexpress gekocht en op basis van alle info was deze legitiem en volledig ongebruikt. Ik heb hem inmiddels een maand of 6 in gebruik in de steam deck, zonder problemen.

Ik ben uiteraard wel een beetje voorzichtig geweest en heb hem besteld bij een partij die een paar duizend van deze SSDs verkocht had en een kleine 1000 reviews voor dit specifieke product had.

Zou het zo opnieuw doen.
Dat klinkt goed, thx. Ik kijk ook nog even door dan. Deze hier staat op 500+. Er was nog een ander, maar die was helaas al uitverkocht.
Hahn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:01:
[...]

Dat is bijna de helft qua kosten van andere 2TB M.2 30mm SSD's in Nederland. Voor zo'n bedrag zou ik dat niet direct vertrouwen. Ik zou voor een 1TB SSD van ~80 euro gaan, als je niet wilt wachten :)
Ja inderdaad hij lijkt te mooi om waar te zijn, maar heb toch ook wel een goed aantal positieve reacties gelezen. En deze verkoper heeft er al 500+ verkocht en 5.0 sterren, 42 reviews. Ik ben toch wel benieuwd om eerlijk te zijn.
macdushi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:08:
[...]

https://nl.aliexpress.com...Ku1b&gatewayAdapt=glo2nld

Mijn 2Tb WD SN740 heb ik hier gekocht, snelle levering en probleemloze werking
Dat ziet er goed uit. Het is niet de goedkoopste, maar ze hebben wel aankoop bescherming. En dat kon ik bij die andere niet vinden. Bedankt. Weet je nog of je invoerkosten moest betalen? Als dat er ook nog bij komt moet ik dat wel even meerekenen in de prijs.

[ Voor 19% gewijzigd door stfnz op 15-11-2023 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macdushi
Hahn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:01:
[...]

Die van mij kostte voor 2Tb 149 euro en werkt probleemloos, kan zo maar zijn dat er hier simpelweg te hoge prijzen worden gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Als ik Google op ‘Steam deck prime gaming’ kom ik meerdere launchers tegen.
Bijvoorbeeld:
- Easy Launcher: https://gamerant.com/stea...ll-amazon-games-launcher/
- Lutris: https://www.dexerto.com/t...es-on-steam-deck-1931049/

In dit topic wordt regelmatig Heroic genoemd. Wat is nu de beste launcher voor het installeren van Amazon Prime games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macdushi
stfnz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:08:
[...]

[...]

Dat ziet er goed uit. Het is niet de goedkoopste, maar ze hebben wel aankoop bescherming. En dat kon ik bij die andere niet vinden. Bedankt. Weet je nog of je invoerkosten moest betalen? Als dat er ook nog bij komt moet ik dat wel even meerekenen in de prijs.
Idd met aankoopbescherming, levering was lekker snel en geen invoerkosten gerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:55
macdushi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:11:
[...]

Die van mij kostte voor 2Tb 149 euro en werkt probleemloos, kan zo maar zijn dat er hier simpelweg te hoge prijzen worden gerekend.
Welke SSD heb jij, en waar gekocht? AliExpress? :) Ik had je vorige bericht gemist :D

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 15-11-2023 15:40 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
meesje schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:12:
Bijvoorbeeld:

In dit topic wordt regelmatig Heroic genoemd. Wat is nu de beste launcher voor het installeren van Amazon Prime games?
Moet je echt zelf bepalen. Ik gebruik heroic en vind die fijn werken. Er zullen zeker nog betere / andere launchers zijn.

Het fijne aan heroic is dat deze gewoon geinstalleerd kan worden vanuit de apps app in desktop modus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 24-09 09:41
meesje schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:12:
Bijvoorbeeld:

Volgens mij is deze nu de meest makkelijke manier.
https://github.com/moraroy/NonSteamLaunchers-On-Steam-Deck

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stfnz
Ga het ook maar proberen met AliExpress. 119,- voor een 2TB, met wat korting. We gaan het zien, 500+ sales en 5.0 sterren, ik laat het nog wel even weten hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
streamnl schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:24:
[...]

Mijne vandaag binnen gekregen. Als ik niet had geweten dat hij refurbished was had ik gedacht dat hij nieuw was. Geen krasje te bekennen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Timothy3000
Gisteren een paar uur lopen spelen en proberen. De enige spijt die ik heb is dat ik hem niet eerder heb gekocht. Machtig apparaat.

Succes aan ieder die vanavond voor de OLED gaan!

• stfnz
Hoe werkt het precies met de garantie op de Steam Deck gekocht maart 2022. Iemand wist mij te vertellen dat dit 24 maanden is ivm EU regulering, maar overal op Valve spreken ze over 12 maanden. Ik wil deze graag verkopen maar als ik het toe voeg aan mijn advertentie spreek ik dan de waarheid? Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 21:02
stfnz schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:03:
Hoe werkt het precies met de garantie op de Steam Deck gekocht maart 2022. Iemand wist mij te vertellen dat dit 24 maanden is ivm EU regulering, maar overal op Valve spreken ze over 12 maanden. Ik wil deze graag verkopen maar als ik het toe voeg aan mijn advertentie spreek ik dan de waarheid? Iemand enig idee?
Garantie is wat de fabrikant toezegt. Die is vaak 12 maanden. In Europa geldt dat je als consument recht hebt op aanvullende 'garantie', in die zin dat je minimaal in totaal 24 maanden ervan mag uitgaan dat je apparaat naar behoren functioneert. Soms is dat ook langer bij duurdere apparaten, zoals een wasmachine. Je kunt dus prima noemen dat je SD 24 maanden garantie heeft.

Apple heeft ook 12 maanden garantie. Binnen die termijn doen ze nergens moeilijk over. In de periode 12-24 maanden lossen ze problemen ook op, maar in mijn ervaring niet met de coulance van het eerste jaar.

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:03
stfnz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 21:28:
Ga het ook maar proberen met AliExpress. 119,- voor een 2TB, met wat korting. We gaan het zien, 500+ sales en 5.0 sterren, ik laat het nog wel even weten hier.
Waar heb jij die kunnen vinden? Heb je toevallig een link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
Ilias1991 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:18:
[...]

Waar heb jij die kunnen vinden? Heb je toevallig een link?
https://www.aliexpress.us...ZDNG&gatewayAdapt=glo2usa

Ik heb deze gekocht, gebruik code 11SALE15 of anders was het NEWUS12OFF. Ik denk de eerste, ik kwam uit op 119,-

Nu dus in afwachting van het product, maar de advertentie zag er naar mijn idee goed uit

• Hagdos
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 08:30
Voor zover ik weet is die 24 maanden niet echt ergens op gebaseerd. In Nederland heb je de wettelijke garantie, wat je recht geeft op een "goed product". Een goed product betekent ook dat het zo lang mee gaat als je redelijkerwijs mag verwachten, en van een apparaat als een Steam Deck is het niet redelijk als 'ie stuk gaat na iets meer dan een jaar. Datzelfde argument zou je ook na 26 maanden kunnen maken. Na 12 jaar niet meer, maar waar precies de grens ligt is niet vastgelegd. Misschien wel in Europese wetten, maar iig niet in de Nederlandse.

Wettelijke garantie gaat mee op een nieuwe eigenaar, dus als je het via Marktplaats verkoopt mag ook de koper bij Valve klagen als 'ie onredelijk snel stuk is.

https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier ervaring ermee. Paar maanden geleden gedaan en is prime aan gekomen en werkt prima.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• 0daro0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03 17:56
Timothy3000 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:22:
Gisteren een paar uur lopen spelen en proberen. De enige spijt die ik heb is dat ik hem niet eerder heb gekocht. Machtig apparaat.

Succes aan ieder die vanavond voor de OLED gaan!
wat voor games speel je en wat doe je er allemaal op verder. ik twijfel enorm maar met oled op komst en MP die nu volstaat met 2e hands wil ik de gok wel wagen.

• stfnz
Hagdos schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:33:
Voor zover ik weet is die 24 maanden niet echt ergens op gebaseerd. In Nederland heb je de wettelijke garantie, wat je recht geeft op een "goed product". Een goed product betekent ook dat het zo lang mee gaat als je redelijkerwijs mag verwachten, en van een apparaat als een Steam Deck is het niet redelijk als 'ie stuk gaat na iets meer dan een jaar. Datzelfde argument zou je ook na 26 maanden kunnen maken. Na 12 jaar niet meer, maar waar precies de grens ligt is niet vastgelegd. Misschien wel in Europese wetten, maar iig niet in de Nederlandse.

Wettelijke garantie gaat mee op een nieuwe eigenaar, dus als je het via Marktplaats verkoopt mag ook de koper bij Valve klagen als 'ie onredelijk snel stuk is.

https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product
Hmm. Dus ik zou het er bij kunnen zetten? "Tot maart '24 garantie" ?
Ik zag dat er meer waren die dit deden, maar ik wil er wel eerlijk over zijn.
Helaas al 2 afhakers door de garantie, dus het schiet nog niet erg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stfnz schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:28:
Je kan toch gewoon noemen dat voor garantie waar (Nederland) en wanneer de Deck gekocht is? Dan mag de koper voor zichzelf maar afwegen wat dit inhoudt. 100% eerlijk, 0% dubbelzinnig.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 16-11-2023 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:37
Garantie afhakers vind ik wel grappig. Dan ga je er al vanuit dat je een slecht product koopt. Ik koop vaak 2e hands tech. En nog nooit een miskoop gehad. Ja 1x. Kocht ik een iPhone bij zo een eh.. goedkope reparatieboer ergens in utrecht. Maar dat zijn imo echte scammers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 21:02
stfnz schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:28:
[...]

Hmm. Dus ik zou het er bij kunnen zetten? "Tot maart '24 garantie" ?
Helaas al 2 afhakers door de garantie, dus het schiet nog niet erg op.
Ik weet niet of je mijn eerdere reactie hebt gelezen, maar je reageert enkel op iemand die aangeeft het zelf ook niet goed te weten. https://europa.eu/youreur...uarantees/indexamp_nl.htm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:59

Aiii

何これ

4acesNL schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:59:
Garantie afhakers vind ik wel grappig. Dan ga je er al vanuit dat je een slecht product koopt. Ik koop vaak 2e hands tech. En nog nooit een miskoop gehad. Ja 1x. Kocht ik een iPhone bij zo een eh.. goedkope reparatieboer ergens in utrecht. Maar dat zijn imo echte scammers.
Sommige mensen zijn gewoon wat huiviger met tweedehands aankopen dan anderen, lijkt mij niet verkeerd. Garantie is natuurlijk een extra laag zekerheid en waarom niet? Ik gebruik het als verkoper ook altijd als argument en vraag ook wat extra als er nog een jaar of langer garantie op een product zit wat ik verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
0daro0 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:56:
[...]

wat voor games speel je en wat doe je er allemaal op verder. ik twijfel enorm maar met oled op komst en MP die nu volstaat met 2e hands wil ik de gok wel wagen.
Gisteren een uur de nieuwe Yakuza gespeeld. Maar ik speel eigenlijk elke genre wel. Van JRPGs tot sportgames.

• TheProf82
MarcoM schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:27:
[...]

Ik zie iDeal staan bij de payment opties. Ook PayPal, die werkt ook prima.
Als ik hier nog even op mag terugkomen. Op mijn Windows laptop kan ik bij betaalmethode toevoegen in mijn steam-account (dus; via de website van steam) geen iDeal zien (noch Paypal, maar dat gebruik ik niet). Ik hoop dus straks dat ik bij het daadwerkelijk bestellen wel deze betaalmethode kan selecteren.

Kan iemand misschien bevestigen dat de Steam (LCD-variant) wel met iDeal betaald kon worden? Ik denk van wel, want koop ook mijn steamgames gewoon met iDeal via de steam client @ Windows, maar ik wil geen gokjes nemen en de boot evt. missen.

Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheProf82 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:04:
[...]

Als ik hier nog even op mag terugkomen. Op mijn Windows laptop kan ik bij betaalmethode toevoegen in mijn steam-account (dus; via de website van steam) geen iDeal zien (noch Paypal, maar dat gebruik ik niet). Ik hoop dus straks dat ik bij het daadwerkelijk bestellen wel deze betaalmethode kan selecteren.

Kan iemand misschien bevestigen dat de Steam (LCD-variant) wel met iDeal betaald kon worden? Ik denk van wel, want koop ook mijn steamgames gewoon met iDeal via de steam client @ Windows, maar ik wil geen gokjes nemen en de boot evt. missen.

Thx!
Ja het kan met ideal, ik heb mijn afgelopen twee steam decks gewoon met ideal betaald.
Ik heb echter toch even mijn credit card toegevoegd als betaalmethode, want bij de launch van de originele steam deck was het volgens mij onder andere ideal die extra problemen gaf in combinatie met de enorme serverload. Ik verwacht eigenlijk niet dat het zo erg zal worden vanavond als bij de originele start van de preorders, maar voor de zekerheid...
ideal kun je volgens mij inderdaad niet als betaalmethode toevoegen, die kun je alleen kiezen op het moment dat je werkelijk gaat betalen.

Gamertag: FinrazielNL

• TheProf82
Finraziel schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:20:
[...]

Ja het kan met ideal, ik heb mijn afgelopen twee steam decks gewoon met ideal betaald.
Ik heb echter toch even mijn credit card toegevoegd als betaalmethode, want bij de launch van de originele steam deck was het volgens mij onder andere ideal die extra problemen gaf in combinatie met de enorme serverload. Ik verwacht eigenlijk niet dat het zo erg zal worden vanavond als bij de originele start van de preorders, maar voor de zekerheid...
ideal kun je volgens mij inderdaad niet als betaalmethode toevoegen, die kun je alleen kiezen op het moment dat je werkelijk gaat betalen.
Ik ga het maar proberen dan. Dank voor de respons!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gewoon met creditcard proberen, dan heb je de meeste kans er snel door te komen.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Timothy3000 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:09:
[...]

Gisteren een uur de nieuwe Yakuza gespeeld. Maar ik speel eigenlijk elke genre wel. Van JRPGs tot sportgames.
Leuke game he, ik heb toevallig er een apart topic van geopend, mocht je er over willen meepraten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

outlandos schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:52:
Gewoon met creditcard proberen, dan heb je de meeste kans er snel door te komen.
Ik heb gisteravond ook even mijn creditcard toegevoegd inderdaad. Werkt prima zo. Vanavond ga ik het gewoon zo doen. Met PayPal de vorige besteld, maar dan zit ik met de Authenticator ertussen. :+ Een extra stap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vraagje, misschien weet iemand dat, als je een Steam Deck van iemand over koopt, hoe zit het dan met de garantie? Is er iets van een bon of zit dit aan een account gekoppeld?

• 0daro0
Linksquest schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:47:
Vraagje, misschien weet iemand dat, als je een Steam Deck van iemand over koopt, hoe zit het dan met de garantie? Is er iets van een bon of zit dit aan een account gekoppeld?
Voor zover ik heb gelezen is het serienummer gebonden niet aan de persoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

0daro0 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:58:
[...]

Voor zover ik heb gelezen is het serienummer gebonden niet aan de persoon.
Dus in theorie zou ik gewoon eentje kunnen overnemen en mocht er wat aanzijn dat zou ik hem gewoon moeten kunnen insturen voor reparatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:23:
Na lang nadenken voor nu besloten nog even geen te kopen, probleem is echt dat ik momenteel nog zo veel games heb liggen die ik eens wil gaan spelen, en er komen er steeds meer bij. Plus speel ik nu al zelden of nooit in handheld, dus denk dat hij straks meer uit staat dan wat anders.

Ooit wil ik er wel een, echter momenteel veel te druk met andere dingen.
Linksquest schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:44:
Dus in theorie zou ik gewoon eentje kunnen overnemen en mocht er wat aanzijn dat zou ik hem gewoon moeten kunnen insturen voor reparatie?
En dat na 2 dagen _O-

Groot gelijk dat je hem wilt :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
Ik heb m'n deck pas een paar maanden, maar ik wil hem ook!

Heb ik hem nodig, zeker niet.

Toch ga ik hem zo maar halen denk ik, OLED is schitterend en heb al meerdere OLED schermen in huis.

Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor ze uitgeleverd gaan worden.

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:24
Linksquest schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:44:
[...]

Yes, moet geen probleem zijn. Die van mij komt mogelijk over 15 minuten in de verkoop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Nog 5 minuten ladies and gents. Get ready...

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Een inhoudelijke vraag dan maar even: hoe kan ik het makkelijkst veel data van mijn ene Deck overzetten naar bijvoorbeeld mijn pc. De sd-kaart kan mijn pc niet lezen. Wat is daar handig in? Ik ga mijn andere ervaringen over 3 minuten netjes delen in [Steam Deck] Reservering, bestelling & levering. ;)
Daar gaan we weer...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkH5xt0rbLvwbbfWo_8kAksWFzw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Paj5eNCQewBWOP2h8vOK9szq.png?f=user_large

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0iiqP9ic7BpTx1zCBk7bX9EAg9Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2GRJ2LR8okjT7Ox5UEaTx017.png?f=user_large

• Stunned Guy
Inderdaad :(

• DforceNL
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-09 21:35
Same here kom er ook niet door bij het inloggen/betalen.

• 0daro0
Nou Scalpers hebben hen zin geloof ik zo ?

• Ashundi
Superschattig hoor. Maar niet wat ik wil zien nadat ik op bestel voor mijzelf klik 😭

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87DqZogNuCmwNgr6JUb9gdgsjas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hn2geTidMAf7HmRndazoei71.jpg?f=user_large

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:21
Lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
0daro0 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:04:
Nou Scalpers hebben hen zin geloof ik zo ?
Hoeven niet per se scalpers te zijn natuurlijk, zal ook meer dan genoeg oprechte interesse zijn denk ik.

• dezeppo
Geen doorkomen aan

• outlandos
  • Nu online
ITs been 84 years.....

• Ashundi
Kom je het eerste scherm door naar betaling. Moet je eerst weer inloggen en dan gaat het daarbij weer mis..

• dezeppo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeevJRcXeB9wBdBGNxsVYFNW2Ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZxzeNlJbbiOUzlMOj0egweeD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Kunnen jullie even stoppen met proberen, misschien lukt het dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dezeppo
Ik hoop niet dat ik er zoveel krijg als dat ik op “Doorgaan” klik

• dezeppo
Het is een redelijke kakvoorstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroep
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2024
Toch wel een opluchting dat het hier niemand lukt. :D

• Stunned Guy
Goffer dit schiet lekker op zo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splendiddd
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 10:39
Kroep schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:10:
Toch wel een opluchting dat het hier niemand lukt. :D
Ik heb er net 6 besteld

Grapje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stunned Guy
Ik hoop toch dat ze verwachte levertijd 3 tot 5 dagen bedoelen, en niet besteltijd :P

• Kroep
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoe bestellen jullie? Ik probeer het via de Steam app op mijn telefoon.

• outlandos
  • Nu online
Kroep schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:14:
app en pc maar het maakt niet uit, lukt niet.

• Splendiddd
Ashundi schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:07:
Kom je het eerste scherm door naar betaling. Moet je eerst weer inloggen en dan gaat het daarbij weer mis..
Ja hier ook al 3x gehad

• Stunned Guy
Ik zit op m'n desktop, weinig succes

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:24
Kroep schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:14:
Steam app op iPhone, Steam app op Mac en browser. Nergens succes vooralsnog |:(

• Splendiddd
easygoingfox schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:15:
[...]

Steam app op iPhone, Steam app op Mac en browser. Nergens succes vooralsnog |:(
Same

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0daro0
They are working on issues with the store. staat op hen twitter

• XanderDrake
Balen jongens. Die betaal error doet mij denken aan de vorige keer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dezeppo
Stoom uit mn oren

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

0daro0 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:16:
They are working on issues with the store. staat op hen twitter
Welke? Link?

• Ashundi
1 persoon op Reddit is het wel gelukt. En nog wel de limited edition. https://www.reddit.com/r/...edition_ordered_reposted/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XanderDrake schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:16:
Balen jongens. Die betaal error doet mij denken aan de vorige keer...
Vorige keer werd ik door te veel betaalpogingen geband tot een uur en een kwartier later wat me een paar maanden levertijd extra koste, hoop dat het nu niet zo gaat :+

Pagina: 1 ... 86 ... 118 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.