Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:15

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvmY_P7IibNDaImIrcFu0YhSNn0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JOwHvU3448TU5lYXDpxmNifK.jpg?f=user_large

Ontwikkelaar: Ryu Ga Gotoku Studio
Uitgever: SEGA
Platforms: Xbox Series X|S, PlayStation 4 & 5, PC
Release-datum: 09 november 2023
Officiele website
Review op Tweakers

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name is een actie-avontuurvideogame ontwikkeld door Ryu Ga Gotoku Studio en uitgegeven door Sega. Het is een spin-off van de Like a Dragon-serie. Like a Dragon Gaiden speelt zich af tussen de gebeurtenissen van Yakuza 6: The Song of Life (2016), Yakuza: Like a Dragon (2020) en Like a Dragon: Infinite Wealth (2024) en concentreert zich op de originele hoofdrolspeler van de serie, Kazuma Kiryu, terwijl hij onder het mom van een geheim agent aan een nieuw avontuur in Osaka begint.

Het is een vechtspel met een typische Yakuza sausje,het spel speelt zich af in de wijk van Sotenbori in Osaka. Het Isezaki Ijincho-district van Yokohama, een locatie die prominent aanwezig is in Yakuza: Like a Dragon en Lost Judgment, is ook gedeeltelijk beschikbaar tijdens delen van het verhaal. Een derde locatie, bekend als het kasteel, is een knooppunt waar spelers kunnen deelnemen aan nevenactiviteiten. Minigames zoals karaoke, Pocket Circuit-racen, cabaretclub en vechtarena keren ook terug. Een nieuw personage genaamd Akame fungeert als informant en voorziet Kiryu van submissies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUviYioVe3O6_9dySq_RVcNqgww=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/yFSl7REPmJ764eCkgcrcUAK2.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvSyVUYw79zjMKiCi-VU9deP9HY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/aNecfDEjd8svfOVhK3JgtEbM.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ji2ygi3hD8fPP4hy_3fXjY2A5g=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/azSC2Z5rslgxp7PKOQabh3DD.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQnjrVKPMxEOxZaAQTpC0LhkCog=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/ER7UGrZPWnXu23vLzlY162Fa.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfVtFfc1Qz9OCGhPQ0mZ0TOGPRY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/IorPVC12OcHm3EooKO9Zaoyd.webp?f=fotoalbum_tile

Wie van jullie gaat deze game ook spelen en wat vinden jullie van deze game, deel het hier in het topic.

De game is heeft helaas niet fysiek uitgekomen in het westen, alleen Digitaal, kost €50,00. Voor mensen met Xbox Game Pass Ultimate, deze game is Day One te spelen via Xbox Game Pass. Via Nedgame kun je op dit moment een fysieke versie bestellen, het is een import maar werkt gewoon op een Nederlandse PS5, Engels ondertiteling en doosje.

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 10-01-2024 17:27 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Hier nog wat trailers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb nu het eerste 1,5 uur erin zitten, zit nog in chapter 1, maar oogt erg mooi, gameplay voelt voeleind en vernieuwd, erg benieuwd naar de rest van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Voor de liefhebbers, hier een stuk gameplay die ik zelf opgenomen heb, LET OP Spoilers, alleen bedoeld om een idee te geven hoe de gameplay een beetje uitziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:36:
Voor de liefhebbers, hier een stuk gameplay die ik zelf opgenomen heb, LET OP Spoilers, alleen bedoeld om een idee te geven hoe de gameplay een beetje uitziet.

[YouTube: Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (XSX)]
wat is dit spel al uit? shame, zit nog vol in spiderman. anyway, deze ga ik zsm spelen. alle yakuza's uitgespeeld tot nu toe. heeft deze HDR? dit had ishin helaas niet.

er bestaat ook nog zo'n topic misschien kan deze daarheen verplaatst worden? [PS4 / PC ] Yakuza serie

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 10-11-2023 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:39:
[...]

wat is dit spel al uit? shame, zit nog vol in spiderman. anyway, deze ga ik zsm spelen. alle yakuza's uitgespeeld tot nu toe. heeft deze HDR? dit had ishin helaas niet.
Gisteren uitgekomen, en in januari Like A Dragon 8. Dit spel heeft HDR, kijk mijn video maar, binnen de eerste minute krijg ik die vraag. Ishin! heb ik ook gespeeld en een review van geschreven. Zowel Ishin! als deze staan op Game Pass.
Farabi schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:39:
[...]
er bestaat ook nog zo'n topic misschien kan deze daarheen verplaatst worden? [PS4 / PC ] Yakuza serie
Zou kunnen, moet alleen de titel aangepast worden, zeker nu de games ook op Xbox uitgekomen en niet meer Yakuza heten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Kiryu Kazuma! _/-\o_

Tof, erg veel zin in. Maar ik ga hem nog niet spelen, wil eerst de voorgangers uitspelen. Ga binnenkort beginnen met Yakuza 5. Ben er ondertussen wel achter dat het story-technisch wel handig is om de delen op volgorde te spelen :)

Ga er ook maar vanuit dat dat ook geldt voor dit nieuwe deel; en 'Ishin' :)

Geweldige games. Merk wel dat ik me naarmate ik meer delen gespeeld heb ik me steeds meer alleen op de mainstory richt en steeds minder op al die gekke minigames ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Polariteit op 10-11-2023 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Polariteit schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 17:03:
Kiryu Kazuma! _/-\o_

Tof, erg veel zin in. Maar ik ga hem nog niet spelen, wil eerst de voorgangers uitspelen. Ga binnenkort beginnen met Yakuza 5. Ben er ondertussen wel achter dat het story-technisch wel handig is om de delen op volgorde te spelen :)

Ga er ook maar vanuit dat dat ook geldt voor dit nieuwe deel; en 'Ishin' :)
Is inderdaad wel handig, maar wat ik tot nu toe gezien hebt worden wel dingen die je moet weten verteld, heb wel pas 1,5 uur gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04 17:21
Twee uur gespeeld. Toffe game maar ik mis echt de turn based combat uit 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:56:
Twee uur gespeeld. Toffe game maar ik mis echt de turn based combat uit 7.
Dat zou als het goed is deel 8 weer hebben, nou vind ik dat ook wel leuk, maar speel de game al vanaf de Playstation 2, en ben deze stijl gewend. Net zoals ik ze het liefst in het Japans speel met Engelse ondertiteling.

Ik vind dat soort van zweep aanval wat hij heeft wel vet gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 10-11-2023 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja ik speel ook al vanaf PS2 dus gelukkig was het snel inkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:18:
Ja ik speel ook al vanaf PS2 dus gelukkig was het snel inkomen!
A nice, waar speel jij deze op? Ik speel hem op de Xbox Series X via Xbox Game Pass! Ik had zelfs bij Play Asia een fysiek Exemplaar besteld voor de Playstation 5, echter bleek de informatie niet te kloppen die zij eerst hadden, maar hadden dit netjes laten weten, dus krijg volgende week mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik ook via Gamepass! Ik heb alle andere delen voor Playstation wel in de kast. Hoop deze ook ooit fysiek te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:27:
Ik ook via Gamepass! Ik heb alle andere delen voor Playstation wel in de kast. Hoop deze ook ooit fysiek te scoren.
Zo ver ik lees, alleen Japan, reden dat ik hem bij Play Asia wilde bestellen was omdat hij Regio vrij was en Engelse ondertitel zou hebben, nu bleek de cover al niet te kloppen gaven ze aan, zou Chinees zijn opeens in plaats van Engels, en iemand die ik kon gaf ook al aan dit al eens mee gemaakt te hebben en dat hij achteraf niet Engels was, dus riskeer het niet, hoe jammer ik het ook vind. Maar deel 5 op de Ps3 is ook nooit fysiek in Europa uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:10
Deel 5 is misschien nooit uitgebracht op de PS3 maar wel op de PS4. Als je de Yakuza Remastered Collection koopt dan krijg je je deel 3,4 en 5 fysiek mocht je de delen toch fysiek willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vind deze vooralsnog echt minder leuk dan ik had verwacht. Vechten is wat saai, verhaal niet heel boeiend en de manier waarop substories dit keer werken valt ook wat tegen. Duidelijk een tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
NTserver schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 06:02:
Deel 5 is misschien nooit uitgebracht op de PS3 maar wel op de PS4. Als je de Yakuza Remastered Collection koopt dan krijg je je deel 3,4 en 5 fysiek mocht je de delen toch fysiek willen hebben.
Klopt, die collectie heb ik ook, misschien dat Limited Run de game ooit uitbrengt op disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 07:09:
Ik vind deze vooralsnog echt minder leuk dan ik had verwacht. Vechten is wat saai, verhaal niet heel boeiend en de manier waarop substories dit keer werken valt ook wat tegen. Duidelijk een tussendoortje.
Hoever ben je? Ik vermaak me best goed, heb wel pas 2,5 uur erin zitten, weinig tijd gehad de laatste tijd.

• Linksquest
  • Nu online
Kwam erachter dat ze zelfs voor bepaalde dingen gewoon echte acteurs hebben gebruikt, dus gewoon echte vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik ga best lekker met de game, heb er nu 11 uur inzitten en net in chapter 3 aangekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbpHRmb3lpwazrZ5Uz_BXxCbrns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IGKKENymQTN7XKFnwYEMQJCZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wow, ff kwartiertje bezig. Geweldige graphics met hele mooie HDR. En het is gelukkig weer de oude vecht combo. Wat heb ik Kazuma gemist.

Zijn ze afgestapt van turn-based?

@Linksquest zet jij HDR aan in-game? Hij staat toch al automatisch aan? Vond het vreemd dat het in de spelinstellingen uit stond.

Voor de rest lekker rustige topic. Er spelen maar 2-3 mensen zo te zien :P

[ Voor 47% gewijzigd door Farabi op 24-11-2023 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Farabi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 23:28:
Nee. De games met Ichiban blijven turnbased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 23:28:
Wow, ff kwartiertje bezig. Geweldige graphics met hele mooie HDR. En het is gelukkig weer de oude vecht combo. Wat heb ik Kazuma gemist.

@Linksquest zet jij HDR aan in-game? Hij staat toch al automatisch aan? Vond het vreemd dat het in de spelinstellingen uit stond.

Voor de rest lekker rustige topic. Er spelen maar 2-3 mensen zo te zien :P
Ik kreeg de vraag inderdaad, en heb natuurlijk aan gezet, het niet voor niets een console en TV wat het aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:48:
[...]

Nee. De games met Ichiban blijven turnbased.
Klopt, deel 8 die in januari uitkomt zal weer turnbased worden, net als deel 7 zeg maar. Gaiden is meer de traditionele Yakuza / Like a Dragen waar de vorige 6 games om bekend stonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Iets dat me ook opgevallen is in deze, maar zet het even onder spoiler.

spoiler:
ik heb veel gekke dingen gezien, ook met de host clubs waar je met die vrouwen kunt daten zeg maar, maar heb nog niet eerder gezien dat er ook echte vrouwen in gebruikt worden, klik hier om te zien wat ik bedoel, begint bij 03:07 ongeveer. Nu is in die scene niet veel keus, maar later kom je nog andere vrouwen tegen, en je kunt best ver gaan. Hoe dan ook, echte mensen was voor mij een verrassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 09:39:
[...]

Ik kreeg de vraag inderdaad, en heb natuurlijk aan gezet, het niet voor niets een console en TV wat het aankan.
Volgens mijn tv was hij al in hdr-mode. Daarom vond ik die vraag gek. Hetzelfde had ik.ook bij cyberpunk, toen ik daar hdr in-game ook had aangezet werden de zwarteaardes stuk slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ja vond ik ook wel apart, maar heb hem gewoon aangeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik ben gister avond in de laatste chapter aangekomen, gaf hij aan, maar ben nu nog even in het colosseum het trainen om door de platinum gevechten te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 09:58:
Ik ben gister avond in de laatste chapter aangekomen, gaf hij aan, maar ben nu nog even in het colosseum het trainen om door de platinum gevechten te komen :D
Hoeveel chapters zijn er? Verhaal is weer echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Was in 6 ook zo'n minigame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:13:
[...]

Hoeveel chapters zijn er? Verhaal is weer echt goed.
spoiler:
5 stuks, nummer 5 noemen ze de final chapter

Ik heb nu z'n 23 uur erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Welke bedoel je? Het zingen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Nee, die onder je spoilertag!

Ik ben na chapter 3 afgehaakt. Combat en verhaal boeiden me niet genoeg. Misschien geef ik het volgend jaar nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Maar dat was toen meen ik wel geen echte persoon, tenminste dat kan ik me even niet meer herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Haha jawel, ik kan het me herinneren omdat ik toen echt zoiets had van wtf is dit nu weer haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Dan heb ik dat stuk dus echt gemist, moet ook zeggen weer een tijd geleden dat ik die gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat een geweldig spel. Na yakuza 3 vond ik het bergafwaarts gaan. Maar dit pikt de serie weer op. fijn dat je bij de gevechten op straat gelijk geld krijgt en hiermee je abilities kan upgraden ipv van een ingewikkeld systeem.

Ik betaal hier om puur te genieten van het verhaal zoals bij alle yakuza's.

[ Voor 54% gewijzigd door Farabi op 25-11-2023 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb gisteren nog 2 uur lopen vechten in het colosseum, maar ik krijg die 3de king fight niet gehaald, geef dat voor nu even op en ga lekker met het verhaal verder vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:46:
Wat een geweldig spel. Na yakuza 3 vond ik het bergafwaarts gaan. Maar dit pikt de serie weer op. fijn dat je bij de gevechten op straat gelijk geld krijgt en hiermee je abilities kan upgraden ipv van een ingewikkeld systeem.

Ik betaal hier om puur te genieten van het verhaal zoals bij alle yakuza's.
Ik vond 3 zelf ook een de beste, Inshi! vond ik een leuke spin-off, maar deze vind ik een stuk sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:45:
Ik heb gisteren nog 2 uur lopen vechten in het colosseum, maar ik krijg die 3de king fight niet gehaald, geef dat voor nu even op en ga lekker met het verhaal verder vanavond.
welk niveau speel je? ik speel alle spellen op het makkelijkste niveau. geen zin in irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Normaal speel ik hem, maar goed dat je het zegt, weet niet of je tussendoor de moeilijkheidsgraad kunt aanpassen, want anders ga ik dat nog proberen voor deze submissie. Voor de rest kom ik er goed doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w36LvzElW8QaoHz2mkk4eEcXz8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FQLUT2VcCBbJaKAw44BfQwWe.jpg?f=fotoalbum_large

Uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
en hoe was je totale ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
In het algemeen postifief. De 3de King Battle (submissie) heb ik niet gehaald gekregen, zelfs niet na mijn team maximaal hebben en zelfs op Easy te hebben. En sommige gesprekken trekken zich veel te lang, maar voor de rest erg positief.

Ik hoop de review deze week ergens te kunnen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Wel nog iets dat ik even kwijt wil, en zet het even voor de zekerheid onder spoiler

spoiler:
Het einde is een aanloop naar het nieuwe spel, deel 8, deze in januari uitkomt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik ga de spoiler nog niet lezen. zit nog in chapter 2. op welke resolutie draait dit spel eigenlijk? native 4K? kon het snel niet vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Xbox Series X - PlayStation 5
Standard: 1440p/60FPS
Prioritize Resolution: 4K/30FPS.

Xbox Series S
Standard: 900p/60fps
Prioritize Resolution: 1440p/30fps

[ Voor 89% gewijzigd door Linksquest op 28-11-2023 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:15:
Xbox Series X - PlayStation 5
Standard: 1440p/60FPS
Prioritize Resolution: 4K/30FPS.

Xbox Series S
Standard: 900p/60fps
Prioritize Resolution: 1440p/30fps
Huh, je hebt geen keuzemogelijkheid qua beeldkwaliteit instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
HDR aan of uit kun je nog kiezen, of wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:45:
HDR aan of uit kun je nog kiezen, of wat bedoel je precies?
je vorige antwoordt zag eruit alsof je tussen framerate en resolution kon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Je zou tussen performers en Quality modes moeten kunnen kiezen als ik dat artikel mocht geloven, heb net even de Xbox aangezet en ik kan ook alleen HDR aan en uitzetten, bij de PC kun je wel kiezen tussen performers en Quality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:18:
Je zou tussen performers en Quality modes moeten kunnen kiezen als ik dat artikel mocht geloven, heb net even de Xbox aangezet en ik kan ook alleen HDR aan en uitzetten, bij de PC kun je wel kiezen tussen performers en Quality.
gek, ik weet niet waar ze de informatie vandaan halen. het spel draait iig op 60fps bij mij. dat kan ik wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ja vond het ook apart, de game draaide in ieder geval op de Series X prima en heb me er goed mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-04 20:51
Heb 'm ook uitgespeeld, de coliseum kings heb ik links laten liggen. Wat een mooi einde en haakt mooi in op wat vooraf is gegaan. Om eerlijk te zijn vond ik het wel jammer dat het zich niet afspeelt in Kamurucho of Yokohama (voelt voor mij heel vertrouwd). Gelukkig ook dat Ichiban weer terug komt. Las artikel van pc gamer waarom ze naar turn-based zijn gegaan. Vind wel dat de gevechten een stuk tactischer erdoor zijn geworden en ook nog eens maffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Chapter 2 vind ik gruwelijk saai. Het hele ding met die vrouw en colosseum. Jammer, het spel begon echt goed.

Hopen dat chapter 3 het weer oppakt. Ben denk ik bijna klaar met 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
O zeker, hij word nog beter. Toevallig zelf gisteren de review afgeschreven, en ja de game word stukken beter, hoewel ik dat niet echt een probleem vond in Chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 22:27:
O zeker, hij word nog beter. Toevallig zelf gisteren de review afgeschreven, en ja de game word stukken beter, hoewel ik dat niet echt een probleem vond in Chapter 2.
Waar kan ik toughnes zz kopen? Het zit niet in de supermarkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 22:46:
[...]

Waar kan ik toughnes zz kopen? Het zit niet in de supermarkten.
Er is een apotheek, daar kun je die o.a. kopen. Hoewel ik de meeste gewoon met spelen gevonden hebben, maar je vind er soms ook een in een kluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 10 december 2023 @ 04:39:
[...]

Er is een apotheek, daar kun je die o.a. kopen. Hoewel ik de meeste gewoon met spelen gevonden hebben, maar je vind er soms ook een in een kluis.
Welke (kleur) logo is de apotheek op de map?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op zondag 10 december 2023 @ 10:32:
[...]

Welke (kleur) logo is de apotheek op de map?
Heeft geen aparte kleur helaas, maar ik heb wel een mooie pagina voor je waar je alle winkels kunt vinden en per winkel kunt zien wat er te koop is.

https://www.neoseeker.com...is-name/guides/Shop_Lists

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
spoiler:
zit nu in chapter 4. het spel duurt niet echt lang zo te zien. vandaar het lage bedrag in de store denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Wordt het nog wat beter na chapter 2? Ik ben daar ook blijven hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 20:37:
Wordt het nog wat beter na chapter 2? Ik ben daar ook blijven hangen.
Ik vind van wel, heb enorm genoten van de game. Waar precies zit je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Net na het colloseum!

Ik vind het een pak minder leuk dat je sidestories niet meer spontaan tegenkomt en ook het verhaal boeit tot dusver niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:26:
Net na het colloseum!

Ik vind het een pak minder leuk dat je sidestories niet meer spontaan tegenkomt en ook het verhaal boeit tot dusver niet echt.
Bij het colloseum is een kleding winkel, daar kun je kleren aanpassen, je kunt daar je normale kleding, maar ook je vecht kleding in aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
O ik had de gevechten wel gehaald! Maar ben daarna gestopt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
A oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
een van de grootste pluspunten vind ik dat het upgrade systeem met geld gaat. veel overzichtelijker dan die punten van de vorige delen. om alles te kunnen doen heb je maar 1 middel nodig en dat is geld.

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 11-12-2023 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op maandag 11 december 2023 @ 08:58:
een van de grootste pluspunten vind ik dat het upgrade systeem met geld gaat. veel overzichtelijker dan die punten van de vorige delen. om alles te kunnen doen heb je maar 1 middel nodig en dat is geld.
Nou, niet helemaal, iets dat ik ook in mijn review omschreef.

spoiler:
voor die vrouw voor wie je dingen doet, krijg je punten, en die moet je naderhand ook hebben voor verdere upgrades, dus je moet wel wat submission doen om verder te upgraden.

Maar ondanks dat is het wel een heel stuk overzichtelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:04
Linksquest schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:45:
3de King fight is ook een beetje bullshit, maar dat soort gevechten heb je wel in elke Yakuza zowat.
Is wel een beetje te cheesen, Beginner en dan spelen als
spoiler:
Chicken Man, dan eerst JUSTICE targetten want die laser kan zelfs op Beginner je oneshotten als je geen geluk hebt. Daarna Dan Brody en dan die gun gast. Je hebt als Chicken man maar 1 Heat bar dus bouw je die redelijk vlot op en zijn Heat action doet veel damage op, maar je moet wel specifiek mensen dus in het begin targetten. Heb zelf ook meerdere pogingen nodig gehad maar degene waarin ik het haalde had ik nog een dikke 40-50 seconde over

Heb de game inmiddels uitgespeeld en Platinum gehaald, is toch wel een van de makkelijkere Platinums om te halen, zeker als je vergelijkt met andere Yakuza games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Akaendra schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:24:
[...]

3de King fight is ook een beetje bullshit, maar dat soort gevechten heb je wel in elke Yakuza zowat.
Is wel een beetje te cheesen, Beginner en dan spelen als
spoiler:
Chicken Man, dan eerst JUSTICE targetten want die laser kan zelfs op Beginner je oneshotten als je geen geluk hebt. Daarna Dan Brody en dan die gun gast. Je hebt als Chicken man maar 1 Heat bar dus bouw je die redelijk vlot op en zijn Heat action doet veel damage op, maar je moet wel specifiek mensen dus in het begin targetten. Heb zelf ook meerdere pogingen nodig gehad maar degene waarin ik het haalde had ik nog een dikke 40-50 seconde over

Heb de game inmiddels uitgespeeld en Platinum gehaald, is toch wel een van de makkelijkere Platinums om te halen, zeker als je vergelijkt met andere Yakuza games :)
A nice, wil het ook nog een keer gaan proberen. Nu moet ik zeggen dat ik zelden ga jagen op Trophies, heel stom maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Grote update vandaag 2,1GB. Weet niet wat het is.

Na de update is mijn audio naar engels gesprongen iig.

[ Voor 37% gewijzigd door Farabi op 15-12-2023 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Die update is inderdaad de Engelse vertaling, mocht je hem in het Japans willen doorspelen, dan kun je de taal omzetten in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:06:
Die update is inderdaad de Engelse vertaling, mocht je hem in het Japans willen doorspelen, dan kun je de taal omzetten in de instellingen.
Verschrikkelijke voice-over. ik ben nu in chapter 5. maar het spel wordt er niet beter op. jammer, de vijand en de sfeer valt vies tegen. de smaak van chapter 1 krijg ik nergens te pakken

ik had een vette comeback story verwacht van kiryu, het had echt veel beter moeten. die potentie hebben ze vaak genoeg laten zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 15-12-2023 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:15:
[...]

Verschrikkelijke voice-over. ik ben nu in chapter 5. maar het spel wordt er niet beter op. jammer, de vijand en de sfeer valt vies tegen. de smaak van chapter 1 krijg ik nergens te pakken

ik had een vette comeback story verwacht van kiryu, het had echt veel beter moeten. die potentie hebben ze vaak genoeg laten zien.
Klopt, die voice over is inderdaad niks, had de Engelse trailer gezien en na 1 minute al afgezet, Japans klinkt hij veel beter.

Jammer dat je game minder vind, waar ongeveer zit je nu in Chapter 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:06:
[...]

Klopt, die voice over is inderdaad niks, had de Engelse trailer gezien en na 1 minute al afgezet, Japans klinkt hij veel beter.

Jammer dat je game minder vind, waar ongeveer zit je nu in Chapter 5?
Net in het begin. Het zal niet meer goed komen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
spoiler:
Er komen nog 2 grote gevechten aan, maar ook nog heel veel tekst en gesprekken, jammer dat je hem minder vond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
spoiler:
de laatste chapter heeft een hoop goed gedaan. het oude yakuza gevoel en sfeer kwam onverwachts terug. mooie dramatische einde ook. toch vond ik nishitani en shishido niet eind-boss waardig. shishido heeft iets weg van een straatjunk met een knuppel. Kiryu had veel beter verdiend als eindbaas. De irritaties bleven wel hoog toen je zag hoe loyaal kiryu aan de daidoiji clan was. ik had graag gezien dat hij heel die sectie had weggeveegd. Maar het karakter van Kiryu maakt het spel juist. Zijn redenen om loyaal te zijn blijven altijd hoog in het vaandel. De demo op het einde in hawaii was een aangename verassing. Alleen jammer dat het al zo snel uitkomt. Ik ben even yakuza moe op dit moment.

6/10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb nu 4 van de 5 sterren in mijn review gegeven, 3 sterren vond ik weer te min voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is like a dragon al uit in japan? komt het weer later in europa? het is altijd fijn als deze daar eerder uitkomt ivm gepatchte bugs.

[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 20-12-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Farabi schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:41:
is like a dragon al uit in japan? komt het weer later in europa? het is altijd fijn als deze daar eerder uitkomt ivm gepatchte bugs.
Welke Like a Dragon bedoel je? Deel 8 of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:59:
[...]

Welke Like a Dragon bedoel je? Deel 8 of een andere?
De nieuwste die in januari komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Volgens mij wereldwijde release, 26 januari 2024. Ik zal als je wilt een apart topic ervan openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Die Yakuza games hebben sowieso op release amper bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Timothy3000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:56:
Die Yakuza games hebben sowieso op release amper bugs.
Klopt, helemaal mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Voor mensen die graag over Like a Dragon 8: Infinite Wealth willen praten, ik heb een apart topic geopend.

Like a Dragon 8: Infinite Wealth {Multi}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Voor de mensen die graag fysieke exemplaren verzameld en een Playstation 4 of 5 versie willen, bij Nedgame kun je nu een fysiek exemplaar krijgen. Is wel een import game, maar met een Engels hoesje en Engelse ondertiteling.

https://www.nedgame.nl/pl...ased-his-name/7098713647/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb hem binnen, zal een deze dagen nog een mini unboxing ervan doen voor jullie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fO_yXvU-kxVtj1LPOkzNq3jtkO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3d0miGfHikYBxIdLHiye4wc0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:16
Gisteravond uitgespeeld na een uur of 16. Was begonnen met Infinite Wealth, maar heb die gepauzeerd omdat ik toch benieuwd was naar de achtergrond van Kiryu die in dit deel wat verder wordt uitgelegd.

Hiervoor 7, 0, Kiwami en Kiwami 2 gespeeld - 3 t/m 6 dus geskipt - en toch wist het einde me goed te raken. Het laatste chapter vond ik dan ook het hoogtepunt, de rest viel wat tegen. Sotenbori ziet er prachtig uit en de combat speelt lekker weg, maar het verhaal en met name de opzet van het hele Akame netwerk deed me weinig. Vond haar personage ook erg dunnetjes. Overall toch blij dat ik m gespeeld heb, om van hieruit door te gaan met Infinite Wealth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
easygoingfox schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:21:
Gisteravond uitgespeeld na een uur of 16. Was begonnen met Infinite Wealth, maar heb die gepauzeerd omdat ik toch benieuwd was naar de achtergrond van Kiryu die in dit deel wat verder wordt uitgelegd.

Hiervoor 7, 0, Kiwami en Kiwami 2 gespeeld - 3 t/m 6 dus geskipt - en toch wist het einde me goed te raken. Het laatste chapter vond ik dan ook het hoogtepunt, de rest viel wat tegen. Sotenbori ziet er prachtig uit en de combat speelt lekker weg, maar het verhaal en met name de opzet van het hele Akame netwerk deed me weinig. Vond haar personage ook erg dunnetjes. Overall toch blij dat ik m gespeeld heb, om van hieruit door te gaan met Infinite Wealth.
het akame gedeelte sloeg inderdaad nergens op. dat daidoji-hanawa gedoe kon me ook weinig bekoren. het emotionele einde was het hoogtepunt van het spel.

[ Voor 81% gewijzigd door Farabi op 14-02-2024 09:15 ]

Pagina: 1