Ik mag me helaas aansluiten bij de verhalen in dit topic.
9 december een steam deck + dock besteld.
11 december bericht van steam dat ze beide verstuurd worden. Met 2 track & trace nummers erbij.
Beide pakketten aangemeld bij GLS.
12 december vroeg eerst een bericht dat het dezelfde dag bezorgd wordt, 7 minuten later een mail dat het toch een dag later bezorgd wordt. Heel de dag is de track & trace niet inzichtelijk, krijg een blanco pagina te zien..
In de avond een bericht dat er een pakket bij de buren ligt. Blijkt dat dus alleen de dock is bezorgd te zijn, bij de steam deck track & trace dat het niet gelukt is vanwege drukte. Ik snap wel dat ze het druk hebben als ze voor elke bestelling 2 keer gaan rijden.

Maar, de steam deck zou vandaag (13) tussen 16:00 en 18:00 bezorgd worden.
13 december braaf gewacht, maar klokslag 6 uur wordt de track en trace geupdated dat het aankomende maandag wordt bezorgd. Vooralsnog geen steam deck in huis.
Ik heb geen enkel probleem met wachten voor een pakketje, maar waarom leveren ze maar de helft, en geven ze dagen en tijden door die niet kloppen? Geef dan niks door.
Zeg dan direct dat je er een week over doet, en lever op de dag en tijd dat je opgeeft. Meer vraag ik niet. Maar dit aan het lijntje houden is zo vreselijk irritant. Doe er wat langer over en doe het goed zou ik zeggen. Ik ben heel benieuwd of er maandag wat binnen komt.