Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zucht… GLS rijd voor, man zit 10 minuten te graven in zijn bus en rijd door. Zie in app nu al bijna 1 uur dat die in 0 stops bij mij is.

Ben bang dat ik hem niet meer krijg voor de feestdagen, wat een bagger bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:17

D33F

Tweelingtemmer

richards3 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:10:
Zucht… GLS rijd voor, man zit 10 minuten te graven in zijn bus en rijd door. Zie in app nu al bijna 1 uur dat die in 0 stops bij mij is.

Ben bang dat ik hem niet meer krijg voor de feeatdagen, wat een bagger bedrijf.
Beetje vertrouwen ;).

Ik denk dat je hem vandaag nog wel gaat ontvangen :).

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
D33F schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:32:
[...]

Beetje vertrouwen ;).

Ik denk dat je hem vandaag nog wel gaat ontvangen :).
Je positieve instelling heeft mij ook geholpen 😉 net bezorgd 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

richards3 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:19:
[...]

Je positieve instelling heeft mij ook geholpen 😉 net bezorgd 💪
Fijn! En nu genieten zou ik zeggen :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnos88
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-05 20:10
Heb de OLED 1TB, fijn apparaat. Was ook huiverig voor GLS maar het verliep voor de verandering eens vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-05 12:03
Weten jullie of GLS ook een pickup point of iets dergelijks ondersteund? Heb niet zo'n zin hem bij de buren te laten bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
IK laat mijne wel bezorgen op een plek waar ik zeker weet dat er iemand thuis is.

Edit: En besteld! 512GB Oled

[ Voor 16% gewijzigd door twowheeler op 04-01-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-01 14:38
Ik heb gisteren de Steam Deck Oled 512Gb besteld. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij geleverd wordt. Waar komt jij eigenlijk vandaan? De VS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-05 12:48
K3N8 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:45:
Ik heb gisteren de Steam Deck Oled 512Gb besteld. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij geleverd wordt. Waar komt jij eigenlijk vandaan? De VS?
Voor Europa gewoon uit Waalwijk in Nederland.

Verwacht alleen geen volgende dag bezorging.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 05-01-2024 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ben benieuwd,

Gisteren bericht dat de deck is verzonden en vandaag zou worden bezorgd.

T&T van GLS: wordt morgen bezorgd.

Hopelijk springt hij nog een dagje terug. Wel maar wat blij dat ik hem ergens heb laten bezorgen waar gegarandeerd mensen aanwezig zijn. Pakket is ook van 1.5kg naar 1.8kg aangekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door twowheeler op 09-01-2024 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desislaf
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-03 21:49
twowheeler schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:31:
Ben benieuwd,

Gisteren bericht dat de deck is verzonden en vandaag zou worden bezorgd.

T&T van GLS: wordt morgen bezorgd.

Hopelijk springt hij nog een dagje terug. Wel maar wat blij dat ik hem ergens heb laten bezorgen waar gegarandeerd mensen aanwezig zijn. Pakket is ook van 1.5kg naar 1.8kg aangekomen.
Hoe lang duurde het om van 'Verpakte artikelen' naar 'Verzonden' te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 12:54
desislaf schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Ja, dat is wel een goede vraag. Mijn bestelling zondagavond geplaatst, sinds gisteren staat de status op 'ingepakt' staan maar dus nog niet opgehaald door het transportbedrijf. Ik verwacht uiterlijk vrijdag mijn steam deck te ontvangen (3-5 werkdagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desislaf
ruudonline schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:03:
[...]

Ja, dat is wel een goede vraag. Mijn bestelling zondagavond geplaatst, sinds gisteren staat de status op 'ingepakt' staan maar dus nog niet opgehaald door het transportbedrijf. Ik verwacht uiterlijk vrijdag mijn steam deck te ontvangen (3-5 werkdagen).
Maandagochtend besteld en het veranderde gisterochtend ook in ingepakt. Waarschijnlijk zullen ze bestellingen in batches verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
desislaf schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Bij mij waren ze vrijdagavond verpakt en maandag verzonden.

Hij is vandaag bezorgd. De track en trace was een rommeltje maar bezorgen verder was netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:54
ruudonline schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:03:
[...]

Ik heb hem ook zondag besteld en sinds dinsdag ochtend ingepakt, maar ophalen door het vervoersbedrijf ho maar:( we wachten het maar af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
Mschrijver88 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 07:31:
[...]

Ik heb hem ook zondag besteld en sinds dinsdag ochtend ingepakt, maar ophalen door het vervoersbedrijf ho maar:( we wachten het maar af......
Exact hetzelfde dus. Dat is dan min of meer 'positief'. Wel een vreemde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desislaf
ruudonline schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Exact hetzelfde dus. Dat is dan min of meer 'positief'. Wel een vreemde situatie.
Ik heb de verzendbevestiging een paar uur geleden ontvangen en hopelijk wordt hij morgen afgeleverd! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
desislaf schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:39:
[...]

Ik heb de verzendbevestiging een paar uur geleden ontvangen en hopelijk wordt hij morgen afgeleverd! :)
Ik ook. Bezorging staat voor morgen gepland. Precies 5 werkdagen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3N8
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-01 14:38
Ik heb mijn Steam Deck Oled 512Gb binnen drie dagen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desislaf
Ik vermoed dat ze alleen op maandag en donderdag massaal verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Laatst online: 14:54
Nou als het goed is heb ik hem vandaag eindelijk in mijn handen, zondag 7 jan besteld, afgelopen vrijdag bezorgd bij een bedrijfje bij mij aan de overkant, normaal altijd tot 17:00 volk daar, kwam ik vrijdag om 16:00 thuis was de deur al dicht:( En het hele weekend niemand gezien daar, maar mijn pakketje heb ik alle +- 12 x dat ik langs liep met de hond uit laten zo achter het raam zien liggen, wat een marteling:(:(:(:( hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:42
Steam Deck OLED 512 afgelopen zaterdag besteld.
Zondag ingepakt.
Maandag verzonden
Dinsdag geleverd :)

[ Voor 4% gewijzigd door cfeijt op 23-01-2024 13:45 ]

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + LG OLED42C35LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaychunlai
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:37
Vandaag besteld, ben benieuwd wanneer het binnenkomt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:22
Gisteren besteld en vandaag ingepakt. Ik hoop dat ze hem nog verzenden, want dan is er een kans dat ik hem morgen heb. Maar het zal wel na het weekend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3rp
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 19:12
Vorige week woensdag 512GB OLED besteld ter vervanging van de LCD versie. Donderdag melding gekregen dat ze hem vrijdag zouden gaan leveren. Nu blijkt na contact dat het pakket in Den Bosch blijft liggen. Ik kreeg zelfs te horen dat er niet chronologisch gewerkt wordt in het sorteercentrum en dat ik een dag later een onderzoek aan kon vragen waarmee ze camerabeelden kunnen bekijken om het pakket te traceren.

Vind de ervaring met GLS tot nu toe erg bijzonder. Komt op mij over alsof er elke dag lukraak medewerkers het sorteercentrum in stappen en maar willekeurig ergens beginnen. Daarnaast vind ik het niet van deze tijd dat je een bezorgtijd af geeft en dan elke dag alleen maar uitsteld, terwijl je weet dat het pakket nog niet eens in de juiste regio is voor bezorging. Echt zwaar onder de maat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerpassion
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Na lang twijfelen toch zojuist een 512GB OLED besteld ... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3rp
Die van mij is net afgeleverd en gaat linea recta terug. Ik had hem voor mijn reis naar Amerika willen ontvangen, daar heeft GLS glansrijk in gefaald. Levertijd is inmiddels opgelopen naar bijna 3 weken. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen en de belabberde communicatie maakt de ervaring alleen maar slechter.

Op zich zonde want was erg te spreken over mijn 512 LCD Steam Deck, maar de directe noodzaak en het plezier van een nieuwe steamdeck is nu wel totaal weg genomen.

Ik zal de sales in de toekomst in de gaten houden. Of misschien toch een ROG Ally uit proberen.... Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:03
beerpassion schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:56:
Na lang twijfelen toch zojuist een 512GB OLED besteld ... ben benieuwd
Heb je ‘m al?
Ik heb net gisteren hetzelfde model besteld en ben wel benieuwd naar de levertijd!

Edit:
Zondagavond rond 22:00 besteld, woensdag geleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door Pepper92 op 18-02-2024 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:32
LCD Versie nu weer als refurbished beschikbaar voor de liefhebber: https://store.steampowered.com/sale/steamdeckrefurbished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hep
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19-08-2024

Hep

Afgelopen donderdag een Steam deck oled besteld. Sinds vandaag werkt de track en trace van GLS na een support ticket en komt hij uit Carvin in Frankrijk. Ik dacht dat hij vanuit Waalwijk geleverd zou worden. Hopend dat de 5 werkdagen nog behaald worden (morgen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:52
Zo, ik ben overstag gegaan en heb een Steam Deck Oled besteld. Maar wat is GLS een gaar bedrijf zeg? Zou gisteren komen. Tegen het einde van de dag wegens drukte naar morgen geschoven. Het lag al wel in Utrecht, waar ik woon. Okay, kan gebeuren.

Ik krijg vandaag een melding dat ie tussen 11:30u en 12:30u geleverd zal worden. Acceptabel lijkt me, want Utrecht.

Nu krijg ik om de 5 minuten een bericht dat het steeds wordt verschoven. Nu dus: 15:25 - 15:55u
En al vanaf vanmorgen steeds deze melding met 5 minuten verschuiving.

Dit is toch niet te doen? Ga ik Post.nl ineens geweldig waarderen. Haha!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1vs7KjBLfJY6jIgSH5DhpAmpKY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vb98cGPjSN2QUvmpkZCNAELX.png?f=user_large

Wat gaat hier mis?

[ Voor 14% gewijzigd door 4acesNL op 10-04-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

4acesNL schreef op woensdag 10 april 2024 @ 15:29:
Zo, ik ben overstag gegaan en heb een Steam Deck Oled besteld. Maar wat is GLS een gaar bedrijf zeg? Zou gisteren komen. Tegen het einde van de dag wegens drukte naar morgen geschoven. Het lag al wel in Utrecht, waar ik woon. Okay, kan gebeuren.

Ik krijg vandaag een melding dat ie tussen 11:30u en 12:30u geleverd zal worden. Acceptabel lijkt me, want Utrecht.

Nu krijg ik om de 5 minuten een bericht dat het steeds wordt verschoven. Nu dus: 15:25 - 15:55u
En al vanaf vanmorgen steeds deze melding met 5 minuten verschuiving.

Dit is toch niet te doen? Ga ik Post.nl ineens geweldig waarderen. Haha![Afbeelding]

Wat gaat hier mis?
Blijkt normaal bij GLS (zie ook andere reacties in deze thread). Zeer waarschijnlijk ga je hem gewoon netjes vandaag krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Maar hoe kan een busje de hele dag in Utrecht rondrijden? Haha!

- edit -

Staat ondertussen op: Vandaag Tussen 17:25 - 17:55 uur. ik gok dat het vandaag niet meer gaat gebeuren. Rariteiten dit!

Huh?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtvCWqyuCPITSROZd30s4g1-Ygo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9aMonWMNKx2ugQdwpxQFdcVx.png?f=user_large

- edit deel 2 - Nou, geen levering vandaag! Het depo vlak bij mijn huis. ER stond dat ie om 10:54u vertrokken was. En ook nog geen verdere berichtgeving hierover. Je weet toch waar het pakketje is en wat het doet? Waarom zulke vage praktijken?

- edit deel 3 - het pakketje is weer teruggeleverd aan het depo te Utrecht. En staat nu voor morgen gepland. Ik geloof er geen reet van. Mocht het toch het geval zijn dan heeft het 4 dagen geduurd om vanuit Den Bosch naar mijn adres te komen. Dit hoort binnen 24 u te zijn.

[ Voor 127% gewijzigd door 4acesNL op 10-04-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-04 09:50
4acesNL schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:21:
Maar hoe kan een busje de hele dag in Utrecht rondrijden? Haha!

- edit -

Staat ondertussen op: Vandaag Tussen 17:25 - 17:55 uur. ik gok dat het vandaag niet meer gaat gebeuren. Rariteiten dit!

Huh?
[Afbeelding]

- edit deel 2 - Nou, geen levering vandaag! Het depo vlak bij mijn huis. ER stond dat ie om 10:54u vertrokken was. En ook nog geen verdere berichtgeving hierover. Je weet toch waar het pakketje is en wat het doet? Waarom zulke vage praktijken?

- edit deel 3 - het pakketje is weer teruggeleverd aan het depo te Utrecht. En staat nu voor morgen gepland. Ik geloof er geen reet van. Mocht het toch het geval zijn dan heeft het 4 dagen geduurd om vanuit Den Bosch naar mijn adres te komen. Dit hoort binnen 24 u te zijn.
Precies dit weerhoud mij er weer van een nieuwe te bestellen bij valve.. eerste lcd 64gb ook last van gehad, tenenkrommend gewoon. Dan liever een afhaal loket, PostNL is hier fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3rp
Exact hetzelfde mee gemaakt. Ga er maar gewoon van uit dat die meldingen van geen kant deugen. Ze doen dit volgens mij bewust om aan de opdrachtgever te laten zien dat er wat gebeurd.

Meerdere keren iemand van GLS aan de lijn gehad en mijn interpretatie was: 'Maar natuurlijk is uw pakket nog niet onderweg, ik kan zien dat deze nog in het depot ligt. We hebben geen flauw idee wanneer deze verwerkt gaat worden en meegegeven gaat worden voor aflevering... Oh en ondertussen blijven we u elke dag wel mailtjes sturen over aflevering waar geen snars van klopt. Zoekt u het zelf verder even uit? We hebben het nogal druk met frauderen van onze pakketstatussen en slechtse pakketservice van Nederand zijn... Fijne dag verder!'

Ik heb uiteindelijk 3,5 week na de eerst aangegeven datum van aflevering (van GLS) mijn Steam Deck gekregen.

Veel kun je er niet aan doen, anders dan zoveel mogelijk GLS te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-05 13:40
Gisterenochtend een Steam Deck 512Gb Oled besteld. Zojuist de status eens bekeken, en deze staat nog steeds op "Betaling is verwerkt".
En ja, ik weet dat er staat 3-5 werkdagen levertijd. Geduld is niet mijn sterkste punt, en je bent nu eenmaal gewend dat je meestal dezelfde dag bericht krijgt dat je bestelling is aangemeld voor verzending.
Dit is ook echt een eerste wereld probleem, er zijn ergere dingen in de wereld.
Maar ik gewoon benieuwd of dit normaal is bij Steam. En dat ik gewoon geduld moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barryz schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:44:
Maar ik gewoon benieuwd of dit normaal is bij Steam. En dat ik gewoon geduld moet hebben.
Ja. Ja.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-05 13:40
:) Dat vermoeden had ik al. Rustig afwachten dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sander005
  • Laatst online: 19-12-2024
Even een positieve ervaring toevoegen. De Steam deck (uiteraard via Steam/Valve) afgelopen zondag besteld, vandaag (dinsdag) in huis.

Bezorging via GLS. De tracking was wat “rommelig”. Gisterenavond stond er bezorging tussen 9:00 en 11:00. In de ochtend was dit veranderd naar een dag later. Maar rond 9 uur toch weer de bezorging op vandaag, maar dan in de middag. Niet veel later toch weer in de ochtend en vervolgens werd het tijdstip/frame steeds preciezer. Uiteindelijk iets voor het gemelde tijdsframe bezorgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:33
Gisteren de knoop doorgehakt en de Steam Deck Oled 512GB besteld via Valve. De meerprijs voor de 1TB kon ik niet verantwoorden. 25ste rond 4 uur de bestelling geplaatst. Ben benieuwd hoe het leverproces zal gaan, maar vooral zin in *O*

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 26-09-2024 08:03 ]

• 4acesNL
Wat tof! Sinds ik die van mij heb. En ik ben een console gamer die PC gaming verafschuwde ben ik langzaam aan het veranderen. Ik speel steeds minder op mijn consoles en steeds meer op mijn Stram Deck Oled. Dat is gewoon best of both worlds. Ik hoef ook niet meer alles grafisch op hoogst te hebben. Liever op den Deck dan zogenaamd grafisch hoge settings op den PS5 , puur omdat het kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
4acesNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:15:
Ik hoef ook niet meer alles grafisch op hoogst te hebben. Liever op den Deck dan zogenaamd grafisch hoge settings op den PS5 , puur omdat het kan.
D.m.v. lokale streaming kan je natuurlijk ook spellen via je PS5 op je Deck spelen. Lees hier hoe. Chiaki is een opensource Remote Play client.

Zelf doe ik iets vergelijkbaars met een oude PC. Werkt goed, zelfs met HDR. :)

[edit]
Ik dacht dat dit het andere topic was, waar mijn reactie beter in thuis hoort:

[Steam Deck] Ervaringen & discussie

Zie en zoek in dat topic voor een schat aan informatie.

[ Voor 30% gewijzigd door The Zep Man op 26-09-2024 10:11 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• 4acesNL
In mijn nieuwe huis hebben we eindelijk goed internet. Dus ik ga dat eens proberen.

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
Zojuist ook maar (impulsief) de knoop doorgehakt. Hou de SteamDeck eigenlijk al sinds de aankondiging in de gaten, maar nu met een aantal verre dienstreizen in het vooruitzicht de komende tijd, toch maar wat vermaak aangeschaft ;)

Hopen dat de drama omtrent de levering mij bespaard gaat blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
JanW schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:02:
Gisteren de knoop doorgehakt en de Steam Deck Oled 512GB besteld via Valve. De meerprijs voor de 1TB kon ik niet verantwoorden. 25ste rond 4 uur de bestelling geplaatst. Ben benieuwd hoe het leverproces zal gaan, maar vooral zin in *O*
Zojuist is de status veranderd en heb ik de trace code van GLS. Nog niet zichtbaar op de website van GLS, maar dat zal morgen wel komen. Heel erg benieuwd, nog geen ervaring met GLS hier. Hopelijk staat de bezorger morgen hier voor de deur met de Deck :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:54
JanW schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:52:
[...]

Zojuist is de status veranderd en heb ik de trace code van GLS. Nog niet zichtbaar op de website van GLS, maar dat zal morgen wel komen. Heel erg benieuwd, nog geen ervaring met GLS hier. Hopelijk staat de bezorger morgen hier voor de deur met de Deck :*)
Dat zal op z'n vroegst a.s. maandag worden, GLS bezorgt niet op zaterdag. (kan wel tegen een hogere betaling maar daar maakt Valve geen gebruik van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:48:
[...]

Dat zal op z'n vroegst a.s. maandag worden, GLS bezorgt niet op zaterdag. (kan wel tegen een hogere betaling maar daar maakt Valve geen gebruik van)
Ik heb nou al een hekel aan GLS :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Na de teleurstelling te hebben verwerkt dat GLS in het weekend niet bezorgd, uiteindelijk een positieve ervaring. Vandaag rond 12.30 de Steam Deck mogen ontvangen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JfxmnyD-5bV9U2_voApG4T2inik=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/azDbsmZ8ZgSo8Wnc7gMPFr4M.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeftonesJP
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 04-12-2024
Mijn steam deck is 11-11-2024 verzonden maar helaas zoek geraakt bij GLS. Nou las ik in dit topic dat dit wel vaker voorkomt en dat mensen hier ervaring mee hebben. Vier dagen na de pick-up van GLS heb ik al een ticket aangemaakt bij Steam me de vraag waarom het trackingnummer nog niet actief was. Daarop heb ik antwoord gekregen met een nieuw trackingnummer met wat meer informatie en de medeling dat de zending nog binnen de aangegeven 3 a 5 dagen zat. Ik ben dat nieuwe trackgnummer gaan F5'en en toen ook dat nummer inactief bleef heb ik een nieuw ticket aangevraagd. Daarin geeft steam aan dat ze het aan het onderzoeken zijn. Deze reactie was 16 november en daarna bleef het stil ondanks mijn verzoek om een update. Ik heb gisteren uiteindelijk zelf maar met GLS gebeld en die gaven eerlijk toe dat ze een aantal scans van de zending missen en dat het pakket kwijt is. Deze informatie heb ik vervolgens weer gedeeld in het helpticket van Steam en gevraagd of ik een nieuwe moet bestellen en een refund kan krijgen. Ook daarop heb ik nog geen reactie.

Mijn vraag is nu, hebben jullie tips hoe ik dit verder op kan pakken? Zo te zien kan ik alleen met steam communiceren via dat ticketsysteem en ik snap dat ze tijd nodig hebben, maar na 9 dagen verwacht ik eigenlijk wel een concrete reactie voor iets waar ik zelf met 1 belletje achter ben gekomen bij GLS.

Om een lang verhaal kort te maken, ik wil z.s.m. een deck in mijn knuistjes maar ze maken het wel erg lastig zo. Dus mochten jullie nog ideeën hebben om in contact te komen dan hoor ik die graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s3rp
Ik vrees dat je timing m.b.t. black friday, cyber monday en sinterklaas niet helpt in deze (ja zelfs als de order van mid november is kun je pech hebben). Het is normaliter al roulette met leveringen van GLS en rond deze dagen zal de kans op vertraging gigantisch zijn.

Helaas rest je niks anders dan steam blijven vragen en attenderen op het gebrek aan juiste verzendinformatie. Steam gaat niet zomaar de huidige order annuleren totdat het pakket terecht is en GLS? Die hebben grotere problemen dan 1 pakketje waar een steamdeck in zit.

Desalniettemin; blijf geduldig en blijven berichten naar steam en naar gls. Tenzij je nog een keer een gok wilt nemen in deze drukke pakketbezorgtijden en honderden euros op het spel wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeftonesJP
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 04-12-2024
Bedankt voor je reactie! uiteindelijk is steam op onderzoek gedaan en heb ik mijn geld teruggekregen. Ik heb vervolgens gelijk een nieuwe bestelling gedaan en daar ook gelijk maar een docking bij gedaan. De docking is afgelopen donderdag binnen gekomen en je verzint het niet, maar de zending van de steam deck zelf blijft maar op het depot staan. Dus ik heb GLS gebeld en de derde persoon die ik daar aan de lijn had zei dat de zending een paar scans heeft gemist en dat deze dus kwijt is. Dus ik ga het nog maar een keer proberen en weer een refund aanvragen voor degene die nu kwijt is geraakt. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze de deck en de dock in een overdoos zouden doen zodat er geen logo's op staan. Waarschijnlijk wordt er nu nogal wat gestolen om en rond GLS. Daar kan Steam natuurlijk weinig aan doen maar op deze manier is het wel erg lastig om een Steam Deck te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:20
Wat een horror verhaal @DeftonesJP

Ik heb maandagochtend besteld. Dinsdagmiddag zag ik status op 'Bestelling is ingepakt' staan, en nu wacht ik op 'Opgehaald door de vervoerder'... hele bestelproces voelt beetje oldskool aan hahaha. De 3-5 werkdagen zouden voor mij dus zijn morgen/donderdag, vrijdag of na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik heb nog tijd zat om in te lezen merk ik: maandagochtend besteld, en sinds dinsdagochtend "ingepakt" maar nog niet verzonden. Snap dat nooit zo goed, maar ach, het mag 3-5 werkdagen duren dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:22

Polariteit

Fietsende fotografeur

mikkelnl schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:41:
Ik heb nog tijd zat om in te lezen merk ik: maandagochtend besteld, en sinds dinsdagochtend "ingepakt" maar nog niet verzonden. Snap dat nooit zo goed, maar ach, het mag 3-5 werkdagen duren dus tja.
Heb je wel al een track-en-trace code gehad voor de bezorging? In mijn geval was er aan de hand van de track en trace code meer en sneller beweging te zien dan bij de orderstatus op de steam-site.

Was bij mij precies op werkdag 4 thuis bezorgd, maar ik denk dat jij hem nu wel in een drukkere periode hebt besteld ivm blackfriday/sinterklaas etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Polariteit schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:51:
[...]

Heb je wel al een track-en-trace code gehad voor de bezorging? In mijn geval was er aan de hand van de track en trace code meer en sneller beweging te zien dan bij de orderstatus op de steam-site.

Was bij mij precies op werkdag 4 thuis bezorgd, maar ik denk dat jij hem nu wel in een drukkere periode hebt besteld ivm blackfriday/sinterklaas etc :)
Nee, enige bericht is 'Ingepakt'. Hij is dus nog niet 'Opgehaald door vervoerder'. De drukte bij de vervoerders komt er straks dus bovenop, voorlopig is hij in 3 werkdagen tijd 'ingepakt' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 16:53
mikkelnl schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:12:
[...]

Nee, enige bericht is 'Ingepakt'. Hij is dus nog niet 'Opgehaald door vervoerder'. De drukte bij de vervoerders komt er straks dus bovenop, voorlopig is hij in 3 werkdagen tijd 'ingepakt' :+
Zit in hetzelfde schuitje. Hoopte het stiekem vrijdag te ontvangen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
DennisCle schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:53:
[...]

Zit in hetzelfde schuitje. Hoopte het stiekem vrijdag te ontvangen, maar goed.
Zal je altijd zien; krijg nu mail dat 'ie verzonden is (en de status springt dus van stap 2 naar 4). GLS linkje doet het nog niet, maar dat is normaal. Ben benieuwd waar hij vandaag komt (USA?), we gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-05 12:48
Sowieso apart dat het elke keer zo lang duurt, want voor de EU worden de Decks naar mijn weten uit Nederland verzonden.

Maar ik bestel voorlopig niks, ben prima tevreden met mijn 2 jaar oude LCD variant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Davidas schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:29:
Iemand die hier recent een Steam Deck OLED heeft besteld? Heb de mijne gisterochtend besteld en ben benieuwd of ik hem deze week nog ontvang.
Recent, donderdag 26 september besteld. Uiteindelijk maandag 30 september ontvangen. GLS levert niet in weekenden kwam ik achter.

Met een beetje geluk heb je de jouwe vrijdag al. Als ze consequent zijn in leveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn0070
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-05 14:24
Mizgala28 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:32:
Sowieso apart dat het elke keer zo lang duurt, want voor de EU worden de Decks naar mijn weten uit Nederland verzonden.

Maar ik bestel voorlopig niks, ben prima tevreden met mijn 2 jaar oude LCD variant.
De Decks worden vanuit Waalwijk geleverd. Ik heb inmiddels 3 Steam Decks besteld, duurde altijd een (werk)dag of 2 à 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
mikkelnl schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:42:
[...]

Zal je altijd zien; krijg nu mail dat 'ie verzonden is (en de status springt dus van stap 2 naar 4). GLS linkje doet het nog niet, maar dat is normaal. Ben benieuwd waar hij vandaag komt (USA?), we gaan het zien...
Fijn! Hier helaas nog niet dus voor aankomend weekend bij de schoonouders heb ik het helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Martijn0070 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:52:
[...]

De Decks worden vanuit Waalwijk geleverd. Ik heb inmiddels 3 Steam Decks besteld, duurde altijd een (werk)dag of 2 à 3.
Oeh spannend :) misschien dan morgen. Al doet de gls link het nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Volgens mij komt dit vaker voor in dit topic: gisteravond zag GLS het pakket en was de leverdatum op vandaag gezet.

Nu staat er ineens maandag a.s. 😂

Terwijl de status updates wel updaten. Ik zie dat pakket vannacht van Den Bosch naar Utrecht ging.

We zien wel.

/edit:
Jawel, de GLS nachtmerrie start weer... |:(
De zending die u verwacht van GLS Netherlands kon door onvoorziene omstandigheden niet tijdig worden verwerkt. Daardoor is bezorging vandaag helaas niet mogelijk.

Zodra wij de beschikking hebben over de zending zal GLS deze de eerstvolgende werkdag bezorgen. U ontvangt op de dag van de bezorging hierover een emailbericht. De zending is te volgen via Track & Trace

Voor eventuele vragen over de zending adviseren wij u contact op te nemen met de afzender.
Bizar bericht... letterlijk staat er dat ze de zending dus nog niet hebben ontvangen. Terwijl de track n trace een traject laat zien van het pakket tussen verschillende GLS depots... 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door mikkelnl op 06-12-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Ik heb een track & trace ontvangen, maar die doet het niet. Status bij Steam is wel verzonden. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Laatst online: 16:46
DennisCle schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:46:
Ik heb een track & trace ontvangen, maar die doet het niet. Status bij Steam is wel verzonden. We gaan het zien.
Wanneer heb je besteld?

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
DennisCle schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:46:
Kans dat je bij de Nederlandse gls site meer kan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Maandag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Staat bij 'verwacht' nog. Zal wel na het weekend worden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Heb nu een mailtje ontvangen dat verzending wordt voorbereid. Hopelijk Maandagavond gamen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
DennisCle schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:29:
[...]

Staat bij 'verwacht' nog. Zal wel na het weekend worden dus.
Heb dezelfde status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Kreeg een bericht dat het maandag geleverd zou worden. Uiteindelijk dinsdagmiddag een bericht dat het was afgeleverd bij pakket punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirou
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
Ik mag me helaas aansluiten bij de verhalen in dit topic.
9 december een steam deck + dock besteld.
11 december bericht van steam dat ze beide verstuurd worden. Met 2 track & trace nummers erbij.
Beide pakketten aangemeld bij GLS.
12 december vroeg eerst een bericht dat het dezelfde dag bezorgd wordt, 7 minuten later een mail dat het toch een dag later bezorgd wordt. Heel de dag is de track & trace niet inzichtelijk, krijg een blanco pagina te zien..

In de avond een bericht dat er een pakket bij de buren ligt. Blijkt dat dus alleen de dock is bezorgd te zijn, bij de steam deck track & trace dat het niet gelukt is vanwege drukte. Ik snap wel dat ze het druk hebben als ze voor elke bestelling 2 keer gaan rijden. 8)7 Maar, de steam deck zou vandaag (13) tussen 16:00 en 18:00 bezorgd worden.

13 december braaf gewacht, maar klokslag 6 uur wordt de track en trace geupdated dat het aankomende maandag wordt bezorgd. Vooralsnog geen steam deck in huis.

Ik heb geen enkel probleem met wachten voor een pakketje, maar waarom leveren ze maar de helft, en geven ze dagen en tijden door die niet kloppen? Geef dan niks door.

Zeg dan direct dat je er een week over doet, en lever op de dag en tijd dat je opgeeft. Meer vraag ik niet. Maar dit aan het lijntje houden is zo vreselijk irritant. Doe er wat langer over en doe het goed zou ik zeggen. Ik ben heel benieuwd of er maandag wat binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB43
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 21-05 07:56
Mogelijk dat ik een van de lucky few ben, maar ben positief verrast over de snelheid dat ik mijn bestelde SteamDeck heb ontvangen. Afgelopen donderdagavond besteld, tijdens het weekend is mijn bestelling door Valve klaargezet en op maandag 11.00 uur stond GLS aan de voordeur met mijn Deck + Dock.

Gezien alle berichten in dit forum had ik me er eigenlijk al op ingesteld dat ik hem pas na de Kerstdagen zou ontvangen, maar nu toch al lekker mee aan de slag. Bedankt Valve en GLS!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 00:39
Wohooo,,... Vanavond een Oled Steam deck 1 TB besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik die binnen krijg met deze feestdagen (3-5 werkdagen),. Dus ik verwacht volgende week (ergens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Milan1NL schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 21:47:
Wohooo,,... Vanavond een Oled Steam deck 1 TB besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik die binnen krijg met deze feestdagen (3-5 werkdagen),. Dus ik verwacht volgende week (ergens?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0T7jZR8VoVL_JLgFP9ab_5SR0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FTiSAWmuynZTBkeSeLeDWtzH.png?f=fotoalbum_large

Iemand die een idee kan schetsen wanneer die binnen zou komen? Heb bijna het hele topic doorgelezen (met de horror verhalen?). 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Milan1NL schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:09:
[...]

[Afbeelding]

Iemand die een idee kan schetsen wanneer die binnen zou komen? Heb bijna het hele topic doorgelezen (met de horror verhalen?). 😅
Reken maar op 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcUQYzDTy9SdCredijGOSOXfQRc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wZcj0B2gV61v8EtQb325mGym.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De 1 tb oled lijkt niet op voorraad te zijn. De koopknop doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:33
Helaaaas! De refurbished Steam Deck OLED is niet meer beschikbaar. Weet iemand of je ergens kunt aangeven dat je een melding wilt ontvangen bij voorraad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-05 20:14
mprkooij schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:29:
Helaaaas! De refurbished Steam Deck OLED is niet meer beschikbaar. Weet iemand of je ergens kunt aangeven dat je een melding wilt ontvangen bij voorraad?
Met een tooltje zoals Distill (FireFox/Chrome extensie) en een browser die in de achtergrond deze om de zoveel tijd opnieuw open doet kan je dat makkelijk bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
Refurb OLED's net in stock, zelf een 512GB besteld :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Zijn de refurbished Steam deck's zo goed dan? Want qua prijs scheelt het niet echt veel.. Dan zou ik liever voor een nieuwe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 11:28
darkdesign schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:13:
Zijn de refurbished Steam deck's zo goed dan? Want qua prijs scheelt het niet echt veel.. Dan zou ik liever voor een nieuwe gaan.
Scheelt niet zoveel? Het is €110 goedkoper (€569 → €459, bijna 20% korting), dat vind ik een aardige smak geld, terwijl je eigenlijk een zo goed als nieuwe Steam Deck krijgt.

Zelf heb ik een jaar geleden ook m'n Steam Deck LCD verkocht en een tweedehands Steam Deck OLED 512GB gekocht, die ongeveer €100 goedkoper was dan nieuw, en geen seconde spijt van gehad dat ik die €100 bespaard heb :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:17:
[...]

Scheelt niet zoveel? Het is €110 goedkoper (€569 → €459, bijna 20% korting), dat vind ik een aardige smak geld, terwijl je eigenlijk een zo goed als nieuwe Steam Deck krijgt.

Zelf heb ik een jaar geleden ook m'n Steam Deck LCD verkocht en een tweedehands Steam Deck OLED 512GB gekocht, die ongeveer €100 goedkoper was dan nieuw, en geen seconde spijt van gehad dat ik die €100 bespaard heb :Y)
Maar hoelang is zo'n ding gebruikt, hoe nieuw is de accu nog, zijn er nog dingen die naar boven kunnen komen na hem enige tijd gebruikt te hebben. Hoe zorgvuldig zijn ze geweest tijdens het testen. Heeft de vorige eigenaar hem open gehad en ermee lopen klooien. Het blijft een tweedehands apparaat waar je 'slechts' 20 procent korting op krijgt. De risico's koop ik liever af door 100 euro meer te betalen.

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 procent ( ;) ) korting vind ik wel wat karig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 11:28
darkdesign schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:33:
[...]

Maar hoelang is zo'n ding gebruikt, hoe nieuw is de accu nog, zijn er nog dingen die naar boven kunnen komen na hem enige tijd gebruikt te hebben. Hoe zorgvuldig zijn ze geweest tijdens het testen. Heeft de vorige eigenaar hem open gehad en ermee lopen klooien. Het blijft een tweedehands apparaat waar je 'slechts' 20 procent korting op krijgt. De risico's koop ik liever af door 100 euro meer te betalen.

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 Euro korting vind ik wel wat karig. ;)
Het is refurbished, dus op z'n minst gecontroleerd. En je hebt garantie.

En niemand zei 20 euro :>

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 22:47
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 Euro korting vind ik wel wat karig. ;)
20% bedoel je?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ja, ik bedoelde 20 procent, zoals ik in de eerste alinea al zei. ;)

Zal het even corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05 11:49
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 procent ( ;) ) korting vind ik wel wat karig. ;)
Op de refurbished pagina geven ze aan dat battery health ook wordt getest. Dus als de accu al aardig lam is wordt deze vervangen. Lijkt mij weinig risico.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Jammer. Kreeg het vanmiddag rond 16:00 al niet voor elkaar om te bestellen. Nu komt de 1TB variant soms weer terug. Kan wel in de winkelwagen, maar verder kom ik niet :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7UQmXBAZ2yVP7lfvCCTEJKmz74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UNXE4UzlTZKTpKQP7dvKVsxD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
Je krijgt op de refurb even lang garantie als op een nieuwe.

Meerdere threads gelezen op Reddit dat je het verschil niet ziet met een nieuwe.

Van wat ie minder kost kan je een heleboel games erop smijten :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Weet iemand of de voorraad gewoon doorgaans wordt aangevuld of in batches (van de refurbished varianten)?
Ik vind het lastig om 569,- te verantwoorden voor de 512GB - OLED nieuw, terwijl je voor 549,- de 1TB refurbished OLED hebt :9 en dan nog 20 euro goedkoper bent dan het 512GB model.

[ Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 14-01-2025 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:31
mprkooij schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:54:
Weet iemand of de voorraad gewoon doorgaans wordt aangevuld of in batches (van de refurbished varianten)?
Ik vind het lastig om 569,- te verantwoorden voor de 512GB - OLED nieuw, terwijl je voor 549,- de 1TB refurbished OLED hebt :9 en dan nog 20 euro goedkoper bent dan het 512GB model.
Ik heb dezelfde vraag! Toen het op voorraad was, wilde hij niet door naar betalen en nu is ie out of stock. Als iemand er informatie over heeft (ook hoe je beter het bestelproces door kan komen) hoor ik het graag! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Ik heb de indruk dat er veel mensen vissen in een beperkte vijver aan de refurb OLEDS. Ik wacht al een hele tijd op mijn kans.

Als er een magische truc is hoor ik het ook graag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonathanKBR
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-05 11:02
Vnze schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:50:
Ik heb de indruk dat er veel mensen vissen in een beperkte vijver aan de refurb OLEDS. Ik wacht al een hele tijd op mijn kans.

Als er een magische truc is hoor ik het ook graag :D
Ja niet eenvoudig om een refurb te krijgen... Ik denk ondertussen dat ik de 100 euro extra voor een nieuwe maar gewoon betaal, zoveel duurder is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
JonathanKBR schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:10:
[...]

Ja niet eenvoudig om een refurb te krijgen... Ik denk ondertussen dat ik de 100 euro extra voor een nieuwe maar gewoon betaal, zoveel duurder is het ook weer niet.
Zo sta ik er onderhand ook in :) Ik had nog even V&A afgestruind, daar kwam ik een 14 maanden oude Steam Deck tegen voor 475,-. Aan de prijs kon niet veel meer gedaan worden. Denk dat ik dan toch maar voor een nieuwe ga. Wilde het verschil in prijs eerst gebruiken voor wat games en eventueel een andere backplate / skin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:36
Na veel lezen, youtube etc. toch de Steamdeck 1 TB OLED Besteld op zaterdag 8 februari.
Ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:36
Ter afsluiting... Dinsdag morgen door GLS bezorgt. Knap. Nu klooien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tripaluna
  • Laatst online: 21-05 06:43
Voor diegenen die dit topic zouden volgen, de 1TB OLED Refurb staat weer beschikbaar voor 549,00. ;)

Zonet mijn bestelling geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-05 19:08
Maandagavond een 512 GB OLED besteld, dinsdagavond verpakt en deze werd woensdagavond overhandigd aan GLS.
In de mail koos ik voor de optie om het bij ons pakketpunt in de buurt te laten bezorgen, zoals altijd lekker makkelijk. Ik ontvang zelden wat via GLS, meeste webshops gebruiken DHL of PostNL naar mijn idee.
Ik was vandaag (donderdag) ook bij hetzelfde pakketpunt, voor een pakket via een andere vervoerder. Ik vroeg of GLS al was geweest, en nu komt het; niet alle pakketpunten worden elke dag bezocht door GLS.
Het blijkt dus dat GLS wacht tot er een aantal pakketten zijn voor bezorgen en ophalen, dan pas komen ze langs.
Mocht je dus in een wat "rustiger" gebied wonen, let dan op dat je een paar dagen extra kunt wachten op je bestelling als je voor een pakketpunt kiest.
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded