Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:44
Wohooo,,... Vanavond een Oled Steam deck 1 TB besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik die binnen krijg met deze feestdagen (3-5 werkdagen),. Dus ik verwacht volgende week (ergens?)

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Milan1NL schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 21:47:
Wohooo,,... Vanavond een Oled Steam deck 1 TB besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik die binnen krijg met deze feestdagen (3-5 werkdagen),. Dus ik verwacht volgende week (ergens?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0T7jZR8VoVL_JLgFP9ab_5SR0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FTiSAWmuynZTBkeSeLeDWtzH.png?f=fotoalbum_large

Iemand die een idee kan schetsen wanneer die binnen zou komen? Heb bijna het hele topic doorgelezen (met de horror verhalen?). 😅

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:42
Milan1NL schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:09:
[...]

[Afbeelding]

Iemand die een idee kan schetsen wanneer die binnen zou komen? Heb bijna het hele topic doorgelezen (met de horror verhalen?). 😅
Reken maar op 3 werkdagen.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcUQYzDTy9SdCredijGOSOXfQRc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wZcj0B2gV61v8EtQb325mGym.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De 1 tb oled lijkt niet op voorraad te zijn. De koopknop doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Helaaaas! De refurbished Steam Deck OLED is niet meer beschikbaar. Weet iemand of je ergens kunt aangeven dat je een melding wilt ontvangen bij voorraad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:03
mprkooij schreef op zondag 5 januari 2025 @ 23:29:
Helaaaas! De refurbished Steam Deck OLED is niet meer beschikbaar. Weet iemand of je ergens kunt aangeven dat je een melding wilt ontvangen bij voorraad?
Met een tooltje zoals Distill (FireFox/Chrome extensie) en een browser die in de achtergrond deze om de zoveel tijd opnieuw open doet kan je dat makkelijk bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
Refurb OLED's net in stock, zelf een 512GB besteld :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Zijn de refurbished Steam deck's zo goed dan? Want qua prijs scheelt het niet echt veel.. Dan zou ik liever voor een nieuwe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
darkdesign schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:13:
Zijn de refurbished Steam deck's zo goed dan? Want qua prijs scheelt het niet echt veel.. Dan zou ik liever voor een nieuwe gaan.
Scheelt niet zoveel? Het is €110 goedkoper (€569 → €459, bijna 20% korting), dat vind ik een aardige smak geld, terwijl je eigenlijk een zo goed als nieuwe Steam Deck krijgt.

Zelf heb ik een jaar geleden ook m'n Steam Deck LCD verkocht en een tweedehands Steam Deck OLED 512GB gekocht, die ongeveer €100 goedkoper was dan nieuw, en geen seconde spijt van gehad dat ik die €100 bespaard heb :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:17:
[...]

Scheelt niet zoveel? Het is €110 goedkoper (€569 → €459, bijna 20% korting), dat vind ik een aardige smak geld, terwijl je eigenlijk een zo goed als nieuwe Steam Deck krijgt.

Zelf heb ik een jaar geleden ook m'n Steam Deck LCD verkocht en een tweedehands Steam Deck OLED 512GB gekocht, die ongeveer €100 goedkoper was dan nieuw, en geen seconde spijt van gehad dat ik die €100 bespaard heb :Y)
Maar hoelang is zo'n ding gebruikt, hoe nieuw is de accu nog, zijn er nog dingen die naar boven kunnen komen na hem enige tijd gebruikt te hebben. Hoe zorgvuldig zijn ze geweest tijdens het testen. Heeft de vorige eigenaar hem open gehad en ermee lopen klooien. Het blijft een tweedehands apparaat waar je 'slechts' 20 procent korting op krijgt. De risico's koop ik liever af door 100 euro meer te betalen.

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 procent ( ;) ) korting vind ik wel wat karig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
darkdesign schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:33:
[...]

Maar hoelang is zo'n ding gebruikt, hoe nieuw is de accu nog, zijn er nog dingen die naar boven kunnen komen na hem enige tijd gebruikt te hebben. Hoe zorgvuldig zijn ze geweest tijdens het testen. Heeft de vorige eigenaar hem open gehad en ermee lopen klooien. Het blijft een tweedehands apparaat waar je 'slechts' 20 procent korting op krijgt. De risico's koop ik liever af door 100 euro meer te betalen.

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 Euro korting vind ik wel wat karig. ;)
Het is refurbished, dus op z'n minst gecontroleerd. En je hebt garantie.

En niemand zei 20 euro :>

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:14
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 Euro korting vind ik wel wat karig. ;)
20% bedoel je?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ja, ik bedoelde 20 procent, zoals ik in de eerste alinea al zei. ;)

Zal het even corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
[...]

Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. 20 procent ( ;) ) korting vind ik wel wat karig. ;)
Op de refurbished pagina geven ze aan dat battery health ook wordt getest. Dus als de accu al aardig lam is wordt deze vervangen. Lijkt mij weinig risico.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Jammer. Kreeg het vanmiddag rond 16:00 al niet voor elkaar om te bestellen. Nu komt de 1TB variant soms weer terug. Kan wel in de winkelwagen, maar verder kom ik niet :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7UQmXBAZ2yVP7lfvCCTEJKmz74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UNXE4UzlTZKTpKQP7dvKVsxD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
Je krijgt op de refurb even lang garantie als op een nieuwe.

Meerdere threads gelezen op Reddit dat je het verschil niet ziet met een nieuwe.

Van wat ie minder kost kan je een heleboel games erop smijten :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Weet iemand of de voorraad gewoon doorgaans wordt aangevuld of in batches (van de refurbished varianten)?
Ik vind het lastig om 569,- te verantwoorden voor de 512GB - OLED nieuw, terwijl je voor 549,- de 1TB refurbished OLED hebt :9 en dan nog 20 euro goedkoper bent dan het 512GB model.

[ Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 14-01-2025 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:24
mprkooij schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:54:
Weet iemand of de voorraad gewoon doorgaans wordt aangevuld of in batches (van de refurbished varianten)?
Ik vind het lastig om 569,- te verantwoorden voor de 512GB - OLED nieuw, terwijl je voor 549,- de 1TB refurbished OLED hebt :9 en dan nog 20 euro goedkoper bent dan het 512GB model.
Ik heb dezelfde vraag! Toen het op voorraad was, wilde hij niet door naar betalen en nu is ie out of stock. Als iemand er informatie over heeft (ook hoe je beter het bestelproces door kan komen) hoor ik het graag! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Ik heb de indruk dat er veel mensen vissen in een beperkte vijver aan de refurb OLEDS. Ik wacht al een hele tijd op mijn kans.

Als er een magische truc is hoor ik het ook graag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonathanKBR
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-06 11:57
Vnze schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 14:50:
Ik heb de indruk dat er veel mensen vissen in een beperkte vijver aan de refurb OLEDS. Ik wacht al een hele tijd op mijn kans.

Als er een magische truc is hoor ik het ook graag :D
Ja niet eenvoudig om een refurb te krijgen... Ik denk ondertussen dat ik de 100 euro extra voor een nieuwe maar gewoon betaal, zoveel duurder is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
JonathanKBR schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:10:
[...]

Ja niet eenvoudig om een refurb te krijgen... Ik denk ondertussen dat ik de 100 euro extra voor een nieuwe maar gewoon betaal, zoveel duurder is het ook weer niet.
Zo sta ik er onderhand ook in :) Ik had nog even V&A afgestruind, daar kwam ik een 14 maanden oude Steam Deck tegen voor 475,-. Aan de prijs kon niet veel meer gedaan worden. Denk dat ik dan toch maar voor een nieuwe ga. Wilde het verschil in prijs eerst gebruiken voor wat games en eventueel een andere backplate / skin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 19:30
Na veel lezen, youtube etc. toch de Steamdeck 1 TB OLED Besteld op zaterdag 8 februari.
Ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 19:30
Ter afsluiting... Dinsdag morgen door GLS bezorgt. Knap. Nu klooien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tripaluna
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:23
Voor diegenen die dit topic zouden volgen, de 1TB OLED Refurb staat weer beschikbaar voor 549,00. ;)

Zonet mijn bestelling geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-09 16:18
Maandagavond een 512 GB OLED besteld, dinsdagavond verpakt en deze werd woensdagavond overhandigd aan GLS.
In de mail koos ik voor de optie om het bij ons pakketpunt in de buurt te laten bezorgen, zoals altijd lekker makkelijk. Ik ontvang zelden wat via GLS, meeste webshops gebruiken DHL of PostNL naar mijn idee.
Ik was vandaag (donderdag) ook bij hetzelfde pakketpunt, voor een pakket via een andere vervoerder. Ik vroeg of GLS al was geweest, en nu komt het; niet alle pakketpunten worden elke dag bezocht door GLS.
Het blijkt dus dat GLS wacht tot er een aantal pakketten zijn voor bezorgen en ophalen, dan pas komen ze langs.
Mocht je dus in een wat "rustiger" gebied wonen, let dan op dat je een paar dagen extra kunt wachten op je bestelling als je voor een pakketpunt kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:26

JanAd

Wind’s howling

Gisterenavond de 1TB versie besteld, ik ben benieuwd of ik hem tegen het volgende weekend ga hebben… _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door JanAd op 02-06-2025 17:33 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:26

JanAd

Wind’s howling

Levering zou voor vandaag zijn. Ik heb veiligheidshalve een pakjes automaat aangeduid. Dat geeft doorgaans het minste problemen bij GLS...

Hopelijk vanavond mijn eerste uurtjes op de Steam Deck :)

Edit; Hopla, de shit met GLS begint alweer… Volgens de mail & tracking geleverd, ik scan de code aan de automaat - die zegt nog niet geleverd. |:( Ahh, het zit in een andere automaat :+ Ik had mij miskeken op het adres, blijkbaar is er nog een automaat in het dorp. :+

[ Voor 42% gewijzigd door JanAd op 04-06-2025 12:59 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Het is halfweg juni en de Steam summersale staat weer om de hoek. Nou is dat tegenwoordig niet meer zo'n groot iets als vroeger, maar toch. Ik meende dat de Valve hardware dan vaak nog wel oke aanbiedingen had, maar hou het niet echt in de gaten.

Nou zit ik inmiddels toch aan een Steam Deck (1TB OLED) te denken zodat ik op vakantie ook kan gamen (vaak is een laptop al te onhandig), en omdat het gemak van onderweg gamen en thuis op de TV me goed bevalt vanuit de Switch (helaas zijn niet al mijn spellen daarvoor te koop). Feit dat hij Linux draait is voor mij ook een pro.

Dus voor nu de vraag, gebaseerd op voorgaande jaren: kan ik mooie aanbiedingen verwachten (en wat ongeveer) of heeft het weinig nut om op de summersale te wachten?

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:32
Cambionn schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:11:
Het is halfweg juni en de Steam summersale staat weer om de hoek. Nou is dat tegenwoordig niet meer zo'n groot iets als vroeger, maar toch. Ik meende dat de Valve hardware dan vaak nog wel oke aanbiedingen had, maar hou het niet echt in de gaten.

Nou zit ik inmiddels toch aan een Steam Deck (1TB OLED) te denken zodat ik op vakantie ook kan gamen (vaak is een laptop al te onhandig), en omdat het gemak van onderweg gamen en thuis op de TV me goed bevalt vanuit de Switch (helaas zijn niet al mijn spellen daarvoor te koop). Feit dat hij Linux draait is voor mij ook een pro.

Dus voor nu de vraag, gebaseerd op voorgaande jaren: kan ik mooie aanbiedingen verwachten (en wat ongeveer) of heeft het weinig nut om op de summersale te wachten?
Volgens mij is de summersale juist net afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
hotymoty schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:29:
Volgens mij is de summersale juist net afgelopen?
Huh nu al? Normaal is dat toch juli/augustus? Ik heb hem zelf niet gezien, terwijl ik Steam toch best veel aan heb gehad de afgelopen tijd. Maar als ik online kijk lijkt het idd tot 10 juli te zijn geweest. Geen idee hoe ik dat gemist heb 8)7 .

Nouja, zelfde vraag voor de herstsale dan maar? Hoewel de kortingen daar meestal minder zijn.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Cambionn schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:36:
[...]
Huh nu al? Normaal is dat toch juli/augustus? Ik heb hem zelf niet gezien, terwijl ik Steam toch best veel aan heb gehad de afgelopen tijd. Maar als ik online kijk lijkt het idd tot 10 juli te zijn geweest. Geen idee hoe ik dat gemist heb 8)7 .

Nouja, zelfde vraag voor de herstsale dan maar? Hoewel de kortingen daar meestal minder zijn.
Het is een gok, vorig jaar was de Deck in de aanbieding in juni, ergens willekeurig in september en daarna met de herfstsale.

Die laatste is meteen ook de laaste keer dat de Deck afgeprijsd was.

Summer sale is verder altijd rond eind juni begin juli.

En anders kun je altijd hier (lijst voor de 2de helft van dit jaar) voor de offciele datums kijken: https://steamcommunity.co...detail/497187349280587904

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 14-07-2025 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Mizgala28 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:50:
Het is een gok, vorig jaar was de Deck in de aanbieding in juni, ergens willekeurig in september en daarna met de herfstsale.

Die laatste is meteen ook de laaste keer dat de Deck afgeprijsd was.
Oh, dan heb ik iig niks gemist deze zomer. Deck was niet in de sale en kwa games heb ik toch al alles wat hoog op de wishlist stond :P .

Nouja, weinig te zeggen over wanneer er weer sale komt dus. Bedankt voor de info iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:36
wat is de ervaring met de levertijd? ik zie 3-5 werkdagen staan, maar hoor hier en daar dat het echt niet zo lang duurt.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:46
Gisteravond de Steam Deck OLED 512GB besteld! Heel erg veel zin in en het zou eigenlijk top zijn als ik er dit weekend nog op kan spelen. Weliswaar stond er 3-5 werkdagen levertijd.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:46
Uiteindelijk vanmiddag rond 14:15 bezorgd! Alles verliep prima!

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded