Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 15:46
Mede-auteur:
  • g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:52

g0tanks

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oT8_5q81peBsH_w9uDoMa2PwBH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X6FJvclyU9TvackCdXrnbUfY.png?f=fotoalbum_large

Lees de FAQ voordat je een vraag stelt. Mogelijk is je vraag daar al in beantwoord.

Dit topic is specifiek bedoeld om het reserveren, bestellen en leveren van de Steam Deck te bespreken. Dit topic is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties, net als dat V&A hier niet voor bedoeld is.

Hier kan een Steam Deck gereserveerd worden.

Meer informatie en inhoudelijke discussie over, en ervaringen met het gebruik van de Steam Deck vind je in het algemene topic:

Steam Deck - ervaringen & discussie

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers kan je hier vinden (met dank aan @Arunia):
https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing

Je eigen gegevens invullen kan via:
https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link

Je eigen gegevens bijwerken (bij het ontvangen van de mail die bevestigd dat je kan bestellen, of bij levering) kan via:
https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded

Veel gestelde vragen
Hoe weet ik dat het mijn beurt in de rij is om de Steam Deck te bestellen?
Zie alle manieren waarop Valve je probeert te verwittigen.

De URL voor order tracking informatie uit de mail die ik kreeg na het plaatsen van mijn bestelling werkt niet. Hoe kom ik aan tracking informatie?
Gebruik deze link (met dank aan @Psycho_Mantis):
https://www.gls-info.nl/Tracking/Index

Vul daar het tracking nummer uit de mail en de betreffende postcode in, en je zal trackinginformatie krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 03-05-2022 15:00 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ha, ik was net aan het kijken wie dat zou moeten doen of dat dat aan de mods is en opeens staat dit topic er :+

Misschien een paar veel voorkomende vragen:

Wanneer stuurt Valve de uitnodigingen om te bestellen als je aan te beurt bent?
Ze sturen deze op maandagavond rond 19:00 en soms een extra ronde op donderdagavond. De tijd is niet exact, hij kan wat eerder of later komen en niet alle mails komen exact gelijk.

Kan ik op een andere manier zien of ik al aan de beurt bent dan mijn spam folder in de gaten te houden?
Ja. Hou deze pagina in de gaten:
https://store.steampowered.com/steamdeck
Zorg dat je ingelogd bent en als je een Steam deck gereserveerd hebt dan zou daar onder het juiste model moeten staan in welk kwartaal je waarschijnlijk aan de beurt bent. Zodra je mag bestellen komt dat ook daar te staan, dus het af en toe refreshen van deze pagina kan handiger zijn dan op een e-mail wachten die je wellicht zou kunnen missen.

Ik heb maandag besteld, wanneer komt mijn pakket?
Meestal komt je pakket dan op donderdag, maar het is niet met zekerheid te zeggen. Je kunt ook naar de Google sheet met bestel data kijken als je een idee wil krijgen.

Op de tracking van GLS stond dat ik hem vandaag zou krijgen maar opeens springt hij naar morgen!
De tracking van GLS is heel slecht. In veel gevallen gebeurt dit maar wordt het pakket toch nog dezelfde dag bezorgd. Helaas is dat ook geen garantie, je kunt weinig anders doen dan rustig afwachten wanneer je pakket komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Finraziel op 29-04-2022 07:57 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LongTimeAgo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:01
Kudos aan bovenstaande heren voor dit topic!

Dan kan ik gelijk even hier zuur gaan zitten doen! ;)

GLS levering is 1 grote belachelijke loterij. Ik snap niet dat een volwaardig bedrijf als Valve (of hun partner hier in NL) voor zo'n K*T bedrijf als GLS gekozen hebben om hun (voor de consument) best wel dure producten te leveren. PostNL en DHL hebben ook wel eens hun problemen, maar GLS is 1 grote teringbende.

Naast het feit dat hun tracker 1 grote grap is die gewoon niet klopt, liegen ze en bedriegen ze over wanneer hun leveringen 'het niet redden'. Er is nog nooit een bestelling via GLS goed gegaan (bij mij). Terwijl ik in dezelfde stad woon als 1 van hun depots (Alkmaar).

Als je dan ook nog eens vrij neemt om er op te wachten en dat je de GLS bus de straat in ziet rijden (totaal niet in het aflevertijd vak) maar niemand ziet uitstappen om vervolgens te zien dat die weer weg rijdt...? HOE DAN?!

Diep en diep triest. Dan maar anderhalve week later met de Steamdeck aan de gang...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l5wl5G0GLXuhQVuSruJPJ4TpCXM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yOJe3fL92xWsQcdGp8um6Is2.png?f=fotoalbum_large

Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

De spanning stijgt hier hoor. Zojuist een e-mail ontvangen van GLS dat er vandaag een pakket wordt aangeboden.
Maarja, het is GLS dus het is nog spannend of het goed gaat. Ik ben heel de dag thuis, heb een pakketkluis en een video deurbel. Dus zou goed moeten komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
Voor mijn ontvangen bestelling was de GLS tracker ook onstabiel (eerst vrijdag, toen op de ochtend van donderdag toch plots donderdag). Gelukkig was er iemand op locatie aanwezig, want vooruit plannen kan je niet met GLS. |:( Mijn Deck kwam daadwerkelijk op die donderdag aan. Als ik de ervaringen van anderen lees mag ik van geluk spreken.

Als ik de keuze heb vermijd ik GLS. Ook ik heb voldoende nare ervaringen met hen in het verleden gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 29-04-2022 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:54
LongTimeAgo schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:21:
Naast het feit dat hun tracker 1 grote grap is die gewoon niet klopt, liegen ze en bedriegen ze over wanneer hun leveringen 'het niet redden'. Er is nog nooit een bestelling via GLS goed gegaan (bij mij). Terwijl ik in dezelfde stad woon als 1 van hun depots (Alkmaar).
Kan je niet gewoon aangeven dat je het pakket bij het Depot ophaalt?

Bij mij zouden ze eerst gister bezorgen maar dat is voor mij de kantoor-dag in de week (rest werk ik thuis), dus heb ik aangegeven dat ze vandaag kunnen bezorgen. Nu staat er enkel dat de aflevering gepland is en dat hij vandaag tussen 13:30 en 16:30 langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
ShadLink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:38:
[...]

Kan je niet gewoon aangeven dat je het pakket bij het Depot ophaalt?

Bij mij zouden ze eerst gister bezorgen maar dat is voor mij de kantoor-dag in de week (rest werk ik thuis), dus heb ik aangegeven dat ze vandaag kunnen bezorgen. Nu staat er enkel dat de aflevering gepland is en dat hij vandaag tussen 13:30 en 16:30 langskomt.
Ik heb overal gezocht, maar zonder "Niet-thuis" code, die een bezorger in je brievenbus moet gooien of waar je een mail van moet krijgen, kan en mag je niets aangeven waar en wanneer je iets wilt ophalen of laten bezorgen. Áls ik die code had gekregen, dan was ik hedenmorgen meteen naar het depot gereden.

Gister avond nog wel even een vraag/klacht bij ze gelegd (contactformulier die je 2 pagina's dieper in hun FAQ kan vinden) over dit hele voorval. Want als ik letterlijk de GLS bus de straat in zie rijden en de bezorger niet eens zie uitstappen, om vervolgens om 21:00 te moeten lezen dat "pakket niet afgeleverd kon worden" (zonder specifieke reden) dan gaat er iets goed mis in hun distributieketting.

[ Voor 3% gewijzigd door LongTimeAgo op 29-04-2022 08:50 ]

Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBree
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-04 15:19
Iemand die weet of ze voor Belgie en Nederland beide GLS gebruiken?

Gisteren mogen bestellen maar niet meer thuis aan het werk dus pakketjes ontvangen is een feestje geworden. Aka elk afhaalpunt in de wijk ontdekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
MBree schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:01:
Iemand die weet of ze voor Belgie en Nederland beide GLS gebruiken?
In het algemene topic werd genoemd dat Decks in België ook door GLS bezorgd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 29-04-2022 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBree
The Zep Man schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:04:
[...]

In het algemene topic werd genoemd dat Decks in België ook door GLS bezorgd worden.
Allright thanks. Hopen dat ze te laat zijn en pas in de avond uren gaan leveren dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-04 13:17
@LongTimeAgo Het zou ook zomaar kunnen dat ze je pakketje "kwijt" zijn... Heb je al geprobeerd te bellen en alsnog vragen of je het zelf mag ophalen doordat het steeds vertraagd? Lijkt me niet al te moeilijk als je met een legitimatie en briefpost met naam/adres erop even legitimeert. Maar ja niet iedereen is even aardig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
kadir76 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:38:
@LongTimeAgo Het zou ook zomaar kunnen dat ze je pakketje "kwijt" zijn... Heb je al geprobeerd te bellen en alsnog vragen of je het zelf mag ophalen doordat het steeds vertraagd? Lijkt me niet al te moeilijk als je met een legitimatie en briefpost met naam/adres erop even legitimeert. Maar ja niet iedereen is even aardig :(
Kan jij een nummer vinden? Die hele GLS website is een doolhof om je maar zo min mogelijk contact met hen te kunnen laten opnemen.
Zit te twijfelen om gewoon naar depot Alkmaar te rijden en te zien wat voor k*tsmoes ze daar zullen vertellen tegen me. Heb al meermaal geprobeerd te zoeken, maar ik kan alleen een paar oude nummers vinden. Zelfs de link naar hun originele telefoonnummer pagina geeft nu een 404.

En ik heb wél een unieke aflever code in de mail. Wellicht is dat genoeg ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LongTimeAgo op 29-04-2022 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
@The Zep Man Eindelijk, thx!

Hopelijk kan het andere topic ook opgeschoond worden en alle berichten die hier horen naar hier verplaatsen. De Deck wordt, wat is het, sinds een tweetal maand geleverd? Dus meer dan een paar tiental pagina's opschonen kan het niet zijn.

Ik zie me persoonlijk niet snel een deck aanschaffen, de vormfactor spreekt me niet aan. Sowieso, als ik me nu inschrijf krijg ik 'm wellicht eind 2023 of zo. Maar de techniek en de software interesseert me wel,dus ook als niet-eigenaar volg ik graag passief het topic voor wat betreft prestaties van de APU, de software, en de compatibiliteit.

Grappig eigenlijk. Elke andere gadget heeft minstens 5 aparte subtopics (nieuws, leveringen en bestellingen, discussie topic, accessoires en vast nog wel iets, ...) en riskeer je een ban van ongeveer 27 jaar en een publieke trashing door mods als je het waagt lichtes van de lijn van het topic af te wijken, en het deck topic is al maanden een rommeltje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:47
Zojuist mail gekregen dat die vertraagd is door de drukte (zou vandaag komen, maar nu dus maandag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 08:32

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Nou begint langzaam in de buurt te komen....
Hopelijk mag ik hem binnenkort ook bestellen....
Wil hem toch eigenlijk wel binnen 4 weken hebben, zit daarna maandje bij mijn ouders en wil niet een hele pc mee slepen....

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Rzarect0r schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:41:
Zojuist mail gekregen dat die vertraagd is door de drukte (zou vandaag komen, maar nu dus maandag).
Hoe ver was de tracking? Was hij al bij chauffeur onderweg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kadir76
LongTimeAgo schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:53:
[...]

Kan jij een nummer vinden?

En ik heb wél een unieke aflever code in de mail. Wellicht is dat genoeg ;)
Ik denk 0900 1116660 even proberen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2CccaV0tpDF5Knx24bu18XwBtw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VXelspqbDtNxKkjx8DU3Q92w.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:47
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:51:
[...]

Hoe ver was de tracking? Was hij al bij chauffeur onderweg?
Nee enkel ontvangen door GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swkotor
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-04 13:08
Mine was just delivered (ordered/paid for on Monday).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:14
Nou, het is zo weer. Steamdeck afgelopen maanday besteld. Krijg ik vandaag een berichtje dat het aan de deur wordt geleverd. De trackingcode wordt niet herkend op GLS website

Het zal mij benieuwd wat ik vandaag krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

devandrej schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:45:
Nou, het is zo weer. Steamdeck afgelopen maanday besteld. Krijg ik vandaag een berichtje dat het aan de deur wordt geleverd. De trackingcode wordt niet herkend op GLS website

Het zal mij benieuwd wat ik vandaag krijg.
Je kan je tracking code + postcode op deze site invoeren:
https://www.gls-info.nl/Tracking/Index

De URL uit de mail van steam doet het inderdaad niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devandrej
Dank @Psycho_Mantis

Dit zie ik momenteel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tp8VprczO2FH5kzR5FE0VEZZZeY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PEy39TQMr5AJyZ0dmoPQBfZ0.png?f=user_large

Ik was eigenlijk van plan om naar de markt te gaan maar wellicht wacht ik nog eventjes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6mHc2t4tO6BRFYS_lEYGatPNo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7lzUiu1Dbg2uI6woLjBadNoV.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is veilig aangekomen, zonder gedoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Ik zit nog te wachten thuiswerken, bij mij moet hij tussen nu en 16:30 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
Nou gefeliciteerd, ik hoop dat je geen hardware issues hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
kadir76 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:53:
[...]

[Afbeelding]
Interessant, als die zometeen nog steeds niet geleverd is ga ik even bellen. Maarja, hij staat wel weer "lekker veilig voor hun" op "levering 16:30 - 19:00".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-03 21:33
Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan (256GB) en zit nu stom te wachten (ondertussen doe ik nog wel andere dingen) op een bevestigings mail. enige wat ik heb gekregen is thank you for your purchase en toen was het stil. ALs ik alles zo lees en bekijk dan zou volgende week donderdag een reeele dag zijn om een pakketje in ontvangst te mogen nemen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

ourplayground schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:24:
Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan (256GB) en zit nu stom te wachten (ondertussen doe ik nog wel andere dingen) op een bevestigings mail. enige wat ik heb gekregen is thank you for your purchase en toen was het stil. ALs ik alles zo lees en bekijk dan zou volgende week donderdag een reeele dag zijn om een pakketje in ontvangst te mogen nemen.
dat duurt wel even hoor. Ik heb maandag betaald en gisteren was hij dus pas verzonden. Reken maar op ergens volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devandrej
Inmiddels binnen, netjes geleverd. zit nu aan de lader!

Super mooi ding zeg! Maandag besteld, vandaag geleverd. Ongelooflijk echt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongTimeAgo
kadir76 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:53:
[...]

[Afbeelding]
Dit is inderdaad het correcte nummer, nogmaals mijn dank (Deze is namelijk écht nergens op hun eigen info site te vinden hahaha), maar NIEMAND neemt op. "Al onze medewerkers zijn in gesprek". maar je bent wel een euro per gesprek + per minuut zo veel cent armer.
Écht, wat een klantonvriendelijk k*t bedrijf is dit, nondeju zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongTimeAgo
ourplayground schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:24:
Dan kan je hem dinsdag verwachten.
Of als je zoals ik in de GLS loterij aan het kortste eind trekt, wellicht ooit, zonder duidelijkheid.
Maandag ochtend zou je tracker op "pakket ontvangen" moeten springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
LongTimeAgo schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:14:
[...]

Dan kan je hem dinsdag verwachten.
Of als je zoals ik in de GLS loterij aan het kortste eind trekt, wellicht ooit, zonder duidelijkheid.
Maandag ochtend zou je tracker op "pakket ontvangen" moeten springen.
Wanneer kreeg je de eerste mail van onze vrienden van GLS dan?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LongTimeAgo
ourplayground schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:17:
[...]

Wanneer kreeg je de eerste mail van onze vrienden van GLS dan?
Volgens mij kreeg ik vorige week vrijdag de eerste "data ontvangen", want ik mocht vorige week donderdag bestellen. Toen duurde het tot maandag ochtend (rond 09:00) om de eerste "pakket ontvangen op depot" email te krijgen.
Vervolgens helemaal niets en dinsdag ochtend sprong de tracker op dat die onderweg was naar Depot Utrecht.
Maar goed, kort daarna kwam er een mailtje met dat "door drukte hij niet geleverd kon worden vandaag" en dit dus donderdag zou gebeuren. Dinsdag avond werd die naar Depot Alkmaar gebracht volgens de tracker.
Donderdag vrij gevraagd, hele dag gewacht, nikkes, noppes nada, mailtje om 21:00 "pakket kon niet bezorgd worden" (of iets in die richting). Wat vreemd was, want ik was de hele dag thuis.

En nu ook weer, pakket zou vandaag tussen 16:30 en 19:00 geleverd moeten worden. Ik heb nog niets ontvangen of gezien vandaag. (was vanochtend ook weg en pas half 3 smiddags weer terug, geen briefje in de brievenbus oid)
De klok is ondertussen 18:21 geslagen en nog steeds geen GLS busje in de straat. Geprobeerd te bellen om 5 voor 5. 8 minuten in de wacht met "al onze medewerkers zijn in gesprek", niemand nam op. Paar euro armer (vermoedelijk).

En ik woon gvd op fietsafstand van het Depot en nog krijgen ze het voor elkaar om zo absurd slechte bezorging te versieren. Hoe kan dit in godesnaam mogelijk zijn?!

EDIT: Hij is gearriveerd!!!
Eindelijk! Het lange wachten is voorbij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Bij mij vandaag netjes bezorgd binnen de aangegeven tijd. Duidelijk dat de GLS ervaringen per persoon nogal kunnen verschillen. Ik vermoed dat het ook aan de bezorger opzich kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-D8CEE_Lo5FmSKRPBpX7mnYZbLM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1wZwChaM2O3mdzoQCwUsko5f.jpg?f=user_large

[ Voor 85% gewijzigd door Aarebe1 op 01-05-2022 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBree
Iemand ervaring met de donderdag bestellingen. Wanneer komt ongeveer de eerste update dat die effectief verstuurd is. Kijk nu elke dag de verzendstatus na zodat ik wat kan schatten wanneer ik thuis moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
MBree schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:46:
Iemand ervaring met de donderdag bestellingen. Wanneer komt ongeveer de eerste update dat die effectief verstuurd is. Kijk nu elke dag de verzendstatus na zodat ik wat kan schatten wanneer ik thuis moet zijn
Zie mijn verhaal hier boven.
Maar vraag er geen dag vrij voor zoals ik deed. Probeer een thuiswerkdag te regelen hahaha.
Oh en die levertijd schatting/indicatie klopt ook voor geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Begrijp ik goed dat jij ook nog niks van steam/gls hebt gehoord sinds je donderdag hebt besteld?

Ik hoop vandaag iets van een mail te krijgen met “opdracht tot verzending ontvangen” ofzo, want het is tot nu toe wel erg stil.

Edit: zojuist een mail gekregen van steam met een link naar GLS. De link werkt nog niet omdat het pakket daar nog niet is gearriveerd, maar een geluid vanuit steam is toch wel lekker.

[ Voor 14% gewijzigd door ourplayground op 02-05-2022 11:43 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBree
ourplayground schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:08:
[...]

Begrijp ik goed dat jij ook nog niks van steam/gls hebt gehoord sinds je donderdag hebt besteld?

Ik hoop vandaag iets van een mail te krijgen met “opdracht tot verzending ontvangen” ofzo, want het is tot nu toe wel erg stil.
yes klopt, op zich geen probleem ben nu gewoon een kind dat op de kerstman wacht.

En net voor het weekend orders verwerken op deze schaal als dat niet je corebusiness is kan natuurlijk wat tegenvallen.

Maar een betere verzendingsstatus dan "Wordt binnenkort verzonden" is wel handig om te weten of ik thuis ben of dat het bij de buren terecht komt(indien gls bij buren levert)

We geven ze nog even de tijd

----
edit
@ShadLink

Ik denk dat je maand notatie in de tabel verkeerd is ;)

Edit2
----

zojuist mail ontvangen dat de tracking info al naar gls is,
morgen zal ik een indicatie hebben van de levering

[ Voor 12% gewijzigd door MBree op 02-05-2022 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
MBree schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:24:
[...]
----
edit
@ShadLink

Ik denk dat je maand notatie in de tabel verkeerd is ;)
Maandje te vroeg idd :o Ik heb 't aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
IK heb de SD afgelopen donderdag mogen bestellen kreeg op maandag een mailtje van steam met track nr zeggen ze nog van niks te weten , als je dan doorklikt op GLS countries (tabje rechts midden) even NL selecteren en ook je postcode invult dan heb je voorlopig een beetje meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyBinJim
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-04 15:20
Net kunnen bestellen 512GB 1626470795 was de reserveringstijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
kleine update, afgelopen donderdag besteld en net de mail gekregen dat er een pakketje mijn kant op komt, morgen wordt ie afgeleverd: lang leve thuis werken!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Sassem schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:54:
[...]

IK heb de SD afgelopen donderdag mogen bestellen kreeg op maandag een mailtje van steam met track nr zeggen ze nog van niks te weten , als je dan doorklikt op GLS countries (tabje rechts midden) even NL selecteren en ook je postcode invult dan heb je voorlopig een beetje meer info
Klopt, die link naar GLS werkt niet in de mail van steam en die gaat ook niet werken.
De juiste URL is https://www.gls-info.nl/Tracking

@The Zep Man Misschien toevoegen aan de TS? Vermoed dat dit nog wel vaker terugkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-04 15:51
Ik heb gisteren ook de mail ontvangen. Maar, half februari steamstore country aangepast naar Duitsland voor Lost Ark. En nu kan ik deze nog niet terug aanpassen omdat er 3 maanden tussen moet zitten :(.

Dus heb support maar gevraagd of ze me kunnen helpen.

Het ergste is dat ik Lost Ark nog niet eens een leuk spel vind :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
Ik ben zelf licht biased omdat ik mijn Steam Deck al even geleden heb ontvangen. :P Al zijn er meer zaken die herhaaldelijk langskomen in dit topic waarvan het antwoord altijd hetzelfde is, laat het mij vooral weten. Dan zal ik de FAQ in de startpost actualiseren.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 03-05-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBree
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iivWUJINqWzhIiyJ7vAfjUgaYdY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yVcmAVVi6blCNdEDqsFZXWRD.jpg?f=user_large

Met chauffeur onderweg mogen we er dan vanuit gaan dat het inderdaad onderweg is of komt GLS nog met een specifieker bericht.

Geen mail ontvangen dat ze onderweg waren gewoon de tracking page wat in de gaten gehouden.

Blijft een spijtige keus dat ze voor GLS hebben gekozen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassem
  • Niet online
MBree schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:58:
[Afbeelding]

Met chauffeur onderweg mogen we er dan vanuit gaan dat het inderdaad onderweg is of komt GLS nog met een specifieker bericht.

Geen mail ontvangen dat ze onderweg waren gewoon de tracking page wat in de gaten gehouden.

Blijft een spijtige keus dat ze voor GLS hebben gekozen
Bij mij staat onder dat plaatje een tijd slot "dinsdag 3 mei 2022 tussen 15:30 en 18:30 uur"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBree
Sassem schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:06:
[...]

Bij mij staat onder dat plaatje een tijd slot "dinsdag 3 mei 2022 tussen 15:30 en 18:30 uur"
Hmm bij mij staat daaronder niks van nuttige info alleen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jsxf7ZgKrl-CXJlxcctmzEG1vhs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wtiJ5VCFV0thpabVhHxzd1WO.jpg?f=fotoalbum_large

Het word wel in belgie geleverd dus misschien een iets andere manier van logistiek.

We zullen zien, hopelijk ook vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassem
  • Niet online
MBree schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:19:
[...]

Hmm bij mij staat daaronder niks van nuttige info alleen [Afbeelding]

Het word wel in belgie geleverd dus misschien een iets andere manier van logistiek.

We zullen zien, hopelijk ook vandaag
ja dat kan wel kloppen in België hebben ze meer geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBree
Pakket ontvangen, bezorger belde op of het bij de buren mocht. Was niet thuis op dat moment. De tracker is matig maar de rest van de levering wel ok gegaan.

Hier gelukkig geen horror story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassem
  • Niet online
Hier ook geleverd om 1740hr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:11
Ook hier doet GLS waar GLS goed in is, het niet afleveren van pakketten. Halve dag voor niets gewacht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLdjsudNICDEVSmtVWBcmI8E0w8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fz8UNcshmDeKxYzmWkq2JX1X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassem
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:11:
Ook hier doet GLS waar GLS goed in is, het niet afleveren van pakketten. Halve dag voor niets gewacht.

[Afbeelding]
lol dan hebben ze die gewisseld met die van mij want dat had ik gister als verwachtte leveringstijd en vanochtend veranderde dat
8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 00:11
Sassem schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:20:
[...]

lol dan hebben ze die gewisseld met die van mij want dat had ik gister als verwachtte leveringstijd en vanochtend veranderde dat
8)7 :?
Helaas had ik vanaf gisteren avond tot net gewoon verwachte leverdatum vandaag staan, maar omdat de bezorger niet geleverd heeft is dat naar morgen gesprongen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyBinJim
Heb de mijne vandaag mogen ontvangen. 512GB afgelopen maandag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 15:43
Ik kan me dus helemaal niet vinden in alle issues met GLS, ik dacht naar aanleiding van alle reacties hier dat zal wel een horror story worden.

Dus gisteravond een mail van Steam, hij is verzonden, vanochtend kreeg ik een mail van GLS en inmiddels is hij al geleverd thuis, nu maar wachten tot vanavond gezien ik aan het werk ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyBinJim
jimmy87 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:41:
Ik kan me dus helemaal niet vinden in alle issues met GLS, ik dacht naar aanleiding van alle reacties hier dat zal wel een horror story worden.

Dus gisteravond een mail van Steam, hij is verzonden, vanochtend kreeg ik een mail van GLS en inmiddels is hij al geleverd thuis, nu maar wachten tot vanavond gezien ik aan het werk ben :+
Zelfde hier. Gebaseerd op de gerapporteerde issues had ik ook het ergste verwacht, maar het was er op tijd zoals aangegeven in de tracker. En omdat ik thuiswerk had ik geluk en is ie nu aan de lader ;-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 22:35
jimmy87 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:41:

In de afgelopen 2 jaar heb ik bijna wekelijks iets in ontvangst mogen nemen door veel verschillende bedrijven. Wel eens dat een pakket naar een afhaalpunt werd gebracht omdat de chauffeur het waarschijnlijk te druk had of iets ineens een dag later maar niets om mij druk over te maken. De meesten ook zeer beleefd en vriendelijk. Als ik van iedere zending een positieve review zou achterlaten en iedereen zou dat doen dan zullen die scores op trustpilot ook wel een stuk hoger zijn.

En hoop dat het ook zo zal zijn met mijn Steam Deck. Nog 6x 512GB voor mij in de lijst dus hoop echt dat ik er maandag bij zit. Vrijdag ga ik op vakantie en dat zal betekenen dat mijn broer die ontvangst gaat moeten nemen. Hij wil dat ding ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Domme vraag, maar als je nu reserveert (*) mag je ‘m naar alle waarschijnlijkheid ergens in 2023 verwachten?
Ze zijn nog altijd de reserveringen aan het uitleveren van wie in de eerste vijf minuten na het online gaan z’n 4 euro neerlegde?

* reserveren = een slot reserveren om er later na uitnodiging via mail effectief 1 te bestellen, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-04 11:43
Amos_x schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:30:
Domme vraag, maar als je nu reserveert (*) mag je ‘m naar alle waarschijnlijkheid ergens in 2023 verwachten?
Ze zijn nog altijd de reserveringen aan het uitleveren van wie in de eerste vijf minuten na het online gaan z’n 4 euro neerlegde?

* reserveren = een slot reserveren om er later na uitnodiging via mail effectief 1 te bestellen, toch?
Inderdaad, gelijk de 17e (vorig jaar dus) in de middag (15:00) de reservering geplaatst. En ik verwacht ergens in de komende weken een bestelmail.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 22:35
Zojuist mijn bestelling kunnen plaatsen :D De lijst vlot aardig zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:20
Lijkt erop dat het 512GB model toch wel een goede zeven uur opgeschoven is vandaag. Zag op Reddit al een timestamp voorbij komen van 09:35 op de 17e. Da's best aardig :D.

@BjornE Zou je misschien even je besteldatum willen corrigeren in de lijst? Je hebt 'm momenteel op 17-07-0021 09:29 staan, en dat sloopt de kleuren in de lijst :). Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Dutch
  • Laatst online: 15-04 11:43
Bestelling voor de 512GB zijn inderdaad heel hard opgeschoven! Tot mijn verbazing vandaag ineens al aan de beurt, ik ging uit van eind mei/begin juni met de calculators zoals die rondgaan.

17-7-21 08:50 bestelbevestiging overigens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1439850

17-07-2021 09:15 een pre-order geplaatst.
09-05-2022 18:51 bevestiging
512GB model

Ben wel heel hard aan het twijfelen of ik hem nog wil.

Edit: Toch maar besteld. Zie tegen de tijd dat die binnen is nog wel of ik hem echt wil.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 1439850 op 10-05-2022 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-04 20:55
Gescamd door de vrienden van GLS :(((((

Vanmiddag uiteindelijk de levering ontvangen, ik doe de doos open, er zit een carrying case in maar die is leeg, zowel Steam Deck als oplader zijn verdwenen :(

Op de sticker van GLS op de doos staat gewicht "1,6 kg", maar het pakket dat ik ontvangen heb weegt maar 750 gr: het bewijs dat Valve het correct heeft aangeleverd, maar dat iemand bij GLS het ontvreemd heeft.

De doos was bovendien vastgeplakt met tape waarop Belgische code en termen stonden, beetje vreemd voor een pakket dat rechtstreeks uit VS komt -> depot Netherlands -> depot Deinze (Belgie).

Iemand bij GLS Deinze moet dat dus gestolen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
djmaster329 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:27:
Lijkt erop dat het 512GB model toch wel een goede zeven uur opgeschoven is vandaag. Zag op Reddit al een timestamp voorbij komen van 09:35 op de 17e. Da's best aardig :D.

@BjornE Zou je misschien even je besteldatum willen corrigeren in de lijst? Je hebt 'm momenteel op 17-07-0021 09:29 staan, en dat sloopt de kleuren in de lijst :). Thanks!
Fixed.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caedus
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
PearlChoco schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:24:

Vanmiddag uiteindelijk de levering ontvangen, ik doe de doos open, er zit een carrying case in maar die is leeg, zowel Steam Deck als oplader zijn verdwenen :(

Op de sticker van GLS op de doos staat gewicht "1,6 kg", maar het pakket dat ik ontvangen heb weegt maar 750 gr: het bewijs dat Valve het correct heeft aangeleverd, maar dat iemand bij GLS het ontvreemd heeft.

De doos was bovendien vastgeplakt met tape waarop Belgische code en termen stonden, beetje vreemd voor een pakket dat rechtstreeks uit VS komt -> depot Netherlands -> depot Deinze (Belgie).

Ai wat naar! Op de Steam Deck Reddit stond gister een soortgelijk verhaal. Die leek een vervanging van Valve te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand toevallig of je bij GLS kan aangeven dat ze het bij een ophaalpunt moeten afleveren? Ik zit voor mijn werk veel op de weg en het is al vaker voorgekomen dat de bezorger het pakketje gewoon los voor de deur plaatst of zelfs in de galerij. Dat wil ik het liefst voorkomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 07:46
Ik sta op 17-07-2021 12:15

De laatst gemelde 512gb is van 17-07-2021 09:09.
Aangezien die batch ongeveer 4 uren opschoof volgens reddit heb ik goede hoop morgen of uiterlijk maandag!

Edit: vandaag niet dus, het is maar een uurtje opgeschoven volgens reddit ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Medic op 12-05-2022 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zahh
  • Laatst online: 14-04 18:16
Medic schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:45:
Ik sta op 17-07-2021 12:15

De laatst gemelde 512gb is van 17-07-2021 09:09.
Aangezien die batch ongeveer 4 uren opschoof volgens reddit heb ik goede hoop morgen of uiterlijk maandag!
zelf hier 18-07 rond een uur of 1:27

heel benieuwd of het elke dag 4-5 uur verder zal gaan, dan kan ik m namelijk al binnen 4-5 release dagen verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 16:41
26-4-2022 16:47:56 Ram-G-maN - 2de Deck 21-04-2022 12:15 64 GB Na Q3 01-01-2023 13:37 1-1-2023

Zo te zien is tijdreizen uitgevonden. Heeft alvast de datum van de bestellingsmail ingevuld voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Voila de lijst langer gemaakt :) pas na Q3 maar dan zijn de meeste bugs er wel al uit naar alle waarschijnlijkheid.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoogyBas
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-03 19:59
Vanavond ook de mail gehad dat ik hem kon bestellen en gelijk gedaan!
Ooh ja gaat om de 512GB versie.

Spreadsheet antwoord ook al aangepast dus zou ook up to date moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
Jammer dat ze de Deck met GLS versturen. Ik zal dit even aangeven bij Valve. Hier ook vertraging en alles ruikt naar sigaretten. De doos lag in de tuin. Maar ik ben blij dat ik hem nu heb. Geur verdwijnt wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-03 15:43
Aan de hand van de excel sheet denk ik dat ik een van de laatste ben in Q2. Op hoop van zegen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 17:44
Vandaag mijn t&t code gekregen, maar is nog niet actief :) Ik ben benieuwd, ik zit in Hongarije en de GLS is hier over het algemeen wel okay (althans, ik krijg altijd dezelfde bezorger aan de deur, hele aardige kerel)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:17
Joeri4Real schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:09:
Aan de hand van de excel sheet denk ik dat ik een van de laatste ben in Q2. Op hoop van zegen! :*)
Juni hoort toch ook nog bij Q2? En de excel sheet gaat echt maar mondjesmaat op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Zojuist de 64GB versie betaald zit dus nog wel beweging in (vriendin vrijdag de 512 betaald)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-03 15:43
cmegens schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:41:
[...]

Juni hoort toch ook nog bij Q2? En de excel sheet gaat echt maar mondjesmaat op het moment.
Ja Juni is de laatste maand van Q2. Gaat zeker niet snel maar ik heb vertrouwen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 10:30
Vandaag mogen bestellen! Dus de lijst is qua 512GB weer een paar plekken opgeschoven op z'n minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:18
Anoniem: 1439850 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 06:55:
512GB model

Edit: Toch maar besteld. Zie tegen de tijd dat die binnen is nog wel of ik hem echt wil.
Wow vet! Ik heb m’n 512gb pre order op 17-7 om 15:40 geplaatst… nog ff geduld I guess!

En shit wat een narigheid over die leeggekaapte dozen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathMaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2022
opblaashaas schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:59:
Vandaag mogen bestellen! Dus de lijst is qua 512GB weer een paar plekken opgeschoven op z'n minst.
Ik zojuist ook, zelfde variant. Ik meen dat mijn reservering op zaterdag 17 juli rond 17:00 geplaatst was, om enige indicatie te geven.

Ennuh.. hoe lang duurt het meestal voor je een mailtje voor tracking kan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DeathMaster schreef op maandag 16 mei 2022 @ 19:42:
[...]
Ik zojuist ook, zelfde variant. Ik meen dat mijn reservering op zaterdag 17 juli rond 17:00 geplaatst was, om enige indicatie te geven.
Bevestigingsmail van reservering om 16:03 op 17 juli voor de 512GB. Nog geen mail helaas. Je zal waarschijnlijk wat eerder zijn geweest dan 17:00 vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 22:43

ap3nr0ts

hoi

Ik weet dat het onmogelijk is dat er zoveel in een week droppen, maar toch kijk ik iedere week, haha. :+ Ik vind het wel jammer dat het gemiddelde per week lijkt terug te lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 05:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xO6ZPFZ78MVV6FWBEuLveBpGM7M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2PNaTRqcP4tuZFt3pPzWDbG7.png?f=user_large

pfffff nog heel even geduld 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-04 07:46
Fanboy modus: Yes! Gisteren mogen bestellen!

Maar...
Heeft niemand van de 12-05 batch hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoogyBas
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-03 19:59
Medic schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:42:

Maar...
//Edit 1
Net bericht dat hij is binnen gekomen en foto's gezien dat hij er daadwerkelijk in zit! _/-\o_ _/-\o_ 8)
Nog ff snel het werk afronden en naar huis!

[ Voor 26% gewijzigd door BoogyBas op 17-05-2022 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
PearlChoco schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:24:

Wow, nog een keer een GLS diefstal... In België... En ik maar klagen over GLS Nederland die hun bestellingen niet/nooit op orde hebben.
En voor de mensen die dit aantreffen, foto's maken van de ongeopende doos en als het even kan ook op weegschaal, foto's van de geopende doos en de inhoud, etc.
Hier mee kan Valve aangifte doen in België (Althans, ik denk dat het op die manier werkt?).

[ Voor 12% gewijzigd door LongTimeAgo op 17-05-2022 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-04 19:46

Qon

Maar...
256 GB model;
Op basis van de op dit moment bekende gegevens verwachten wij dat dit pakket wordt afgeleverd op dinsdag 17 mei 2022 tussen 13:30 en 16:30 uur.

Ik verwacht 'm dus morgen, kapot gegooid in de achtertuin van de overburen. Grapje. Er is niemand thuis vanmiddag dus ik hoop dat ze 'm morgen leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-04 20:55
LongTimeAgo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:34:
[...]

Wow, nog een keer een GLS diefstal... In België... En ik maar klagen over GLS Nederland die hun bestellingen niet/nooit op orde hebben.
En voor de mensen die dit aantreffen, foto's maken van de ongeopende doos en als het even kan ook op weegschaal, foto's van de geopende doos en de inhoud, etc.
Hier mee kan Valve aangifte doen in België (Althans, ik denk dat het op die manier werkt?).
Heb 5 dagen later een nieuwe zending in de bus gekregen van Valve, deze keer mét Steam Deck :)
Valve O+

Anyway, ik ga proberen winkels mijden die GLS als transport gebruiken. Ben op internet nog gedupeerden van GLS Belgie tegengekomen. Heb hen meerdere mails gestuurd, maar ze doen er niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
PearlChoco schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:46:
[...]

Heb 5 dagen later een nieuwe zending in de bus gekregen van Valve, deze keer mét Steam Deck :)
Valve O+

Anyway, ik ga proberen winkels mijden die GLS als transport gebruiken. Ben op internet nog gedupeerden van GLS Belgie tegengekomen. Heb hen meerdere mails gestuurd, maar ze doen er niet veel mee.
Ik heb ook nooit meer antwoord gehad op mijn vraag aan GLS over mijn levering die gewoon 8 dagen later pas aan de deur stond. ALTIJD negatieve ervaring met dit bedrijf. En dat in Nederland. Godzijdank is er nog nooit een pakket gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, ook maar een reservering geplaatst voor de 512GB Steam Deck, verwachting Oktober, maar ik ga er van uit dat dat optimistisch is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajji
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-03 21:25

Maar...
Vanmiddag mijn 512gb binnen gekregen.

Edit: Voor de geïnteresseerde mijn reserving was 17de om 09:59

[ Voor 11% gewijzigd door kajji op 17-05-2022 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
:F

Hij zou vandaag aankomen - wat ik al optimistisch vond - maar goed. Hele dag over gedaan om naar Neuenstein te gaan. Met deze snelheid heb ik hem volgende week ergens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7zksXxJjhXavLOInxeIVR9vWMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HzsdNSQa1cg9R9D1Qtn161j7.png?f=fotoalbum_large

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1439850 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 06:55:
512GB model

Het zal men net verbazen, maar ik heb hem ondertussen binnen. Vrijdag 13-05 was die binnen gekomen.

Mooi apparaat, maar, jeetje, wat is de compatibiliteit van iets oudere games laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 16-04 12:24

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Van andere topic naar hierheen
GLS....
de pakket zou vandaag( de 17de) geleverd in bepaalde tijdvenster volgens de eerdere berichten. Sinds vandaag verandert de bericht in :Afgeleverd en Getekend door: reeds geleverd op 12 mei om 18:00
Wat???
Wie herkent dit ook?
Inmiddels contact genomen met Valve en GLS.
Reactie vanuit GLS is natuurlijk eerst contact opnemen bij Valve met GLS specifieke nummer.
Ik vat op vanuit GLS mail dat het gestolen is.

Horrorverhaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Zandhaas schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:12:
Van andere topic naar hierheen

[...]

Inmiddels contact genomen met Valve en GLS.
Reactie vanuit GLS is natuurlijk eerst contact opnemen bij Valve met GLS specifieke nummer.
Ik vat op vanuit GLS mail dat het gestolen is.

Horrorverhaal dus.
Waardeloos - had Valve al wat laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Laatst online: 22-04 10:30
Mijn track en trace is zojuist actief geworden. Wel huiverig voor de levering als ik de afgelopen pagina's zo teruglees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:11
opblaashaas schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:09:
Mijn track en trace is zojuist actief geworden. Wel huiverig voor de levering als ik de afgelopen pagina's zo teruglees...
Maandag bestelling gedaan. Track and trace op woensdag en had hem op donderdag. Geen problemen hier in ieder geval 👍🏻 Dus het kan ook goed gaan.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded