Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sas_andrea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 22:40
@Polariteit ik gebruik XBplay voor streaming van Xbox en Cloud Gaming. Bevalt mij prima!
Ik heb meerdere Xboxen in huis en een laptop die wel de games die ik speel aan kan en toch is nu de Steam Deck mijn nr 1. De Xbox X beneden is altijd of door man of 1 van m'n 2 jongens in gebruik dus als ik wil gamen moest ik dan naar boven (slaapkamer staat ook een S) of laptop op eettafel zetten. Maar dat is voor ff gamen best gedoe en ongezellig. De Deck ligt gewoon altijd klaar, is ready to go op kastje naast mijn zetel. Kids mogen er niet mee spelen, man alleen om mijn races in Aspalt voor the Clash te verbeteren. 😜
De Deck heeft er bij mij voor gezorgd dat ik weer plezier in gamen heb. Even (half) uurtje wat dailies doen is een fijne afsluiter van een drukke dag.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 11:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvqpxGhECso1K9WwTDAn9SSFSHw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L82KR6LGnIYgaHLkWt8NsGG4.jpg?f=user_large

Gratis op te halen in de Steam Store t/m 18 november vanwege de 20ste verjaardag! Werkt prima op de SteamDeck.

[ Voor 9% gewijzigd door macdushi op 16-11-2024 08:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:21

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

macdushi schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:18:
[Afbeelding]

Gratis op te halen in de Steam Store t/m 18 november vanwege de 20ste verjaardag! Werkt prima op de SteamDeck.
Doen! Als je deze niet hebt als PC gamer dan mag je je toch wel in een hoekje gaan schamen :+

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En als je hem hebt geclaimd, voeg dan Half-life 2 RTX toe aan je wishlist in Steam.
Dan is ie ook gratis wanneer hij uit komt

Edit: https://store.steampowered.com/app/2477290/HalfLife_2_RTX/

[ Voor 21% gewijzigd door streamnl op 16-11-2024 09:23 . Reden: Toevoegen van een link ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:42

Polariteit

Fietsende fotografeur

Toch nog een vraagje, en dan vooral aan de eigenaren van de Oled die hem al wat langer hebben en ook redelijk intensief gebruiken: wat is de kwaliteit van de verschillende onderdelen? Denk aan bijv. knoppen/sticks etc? Is dat allemaal een beetje fatsoenlijke kwaliteit, die jaren meegaat?

En ook nog een vraagje over het spelen van games uit andere libraries dan van Steam: begrijp ik het goed dat dit ook zaken als cloud-saves ondersteund? Zal vooral de Gog-library zijn, die is namelijk het grootst naast mijn steam-library :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Polariteit schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:08:
Toch nog een vraagje, en dan vooral aan de eigenaren van de Oled die hem al wat langer hebben en ook redelijk intensief gebruiken: wat is de kwaliteit van de verschillende onderdelen? Denk aan bijv. knoppen/sticks etc? Is dat allemaal een beetje fatsoenlijke kwaliteit, die jaren meegaat?

En ook nog een vraagje over het spelen van games uit andere libraries dan van Steam: begrijp ik het goed dat dit ook zaken als cloud-saves ondersteund? Zal vooral de Gog-library zijn, die is namelijk het grootst naast mijn steam-library :)
Day 1 oled, en zo'n beetje day 1 lcd. Het is mijn enige console / game apparaat in huis. Uutje of 10 per week gok ik. Geen centje pijn. Heroic launcher cloud saves lijken het ook goed te doen

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• el1989
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41
Hier ook als enige console in huis . Ook wel makkelijk 10 uur per week, vooral met black ops 6 nu ( via geforce now ) de deck is nog net als toen ik hem nieuw kocht . Heerlijke machine die alle games tot nu toe zonder problemen afspeelt . Ben nu met God of war Ragnarok bezig. Wat ziet dat er waanzinnig goed uit op het OLED display . Gebruik trouwens geforce now alleen voor black ops 6 en Fortnite online ( want anti-cheat werkt niet op Steam os/linux ) met vrienden en dat werkt echt super , geen last van input lag of andere problemen en je accu houd het zo makkelijk 8 uur uit. Een vereiste is een goeie internet verbinding maar wie heeft nu nog slakken internet in 2024 …. ik gebruik junk store om games van mijn Epic account te halen . Tot nu toe maar 1 geprobeerd ; borderlands 3 . Draaide gewoon goed , heb niet zoveel games bij andere stores voornamelijk gebruik ik Steam .

[ Voor 28% gewijzigd door el1989 op 16-11-2024 18:52 ]

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Tnx, helder; klinkt goed, dus ik heb hem maar besteld, 512gb versie. Had geen zin meer om te wachten _O- oOo

Nu paar dagen geduld hebben tot hij bezorgd wordt :7

[ Voor 4% gewijzigd door Polariteit op 16-11-2024 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Polariteit schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:21:
Tnx, helder; klinkt goed, dus ik heb hem maar besteld, 512gb versie. Had geen zin meer om te wachten _O- oOo

Nu paar dagen geduld hebben tot hij bezorgd wordt :7
Alles wat op internet staat is waar! Of niet. 🤔

Mijn Oled gebruik ik niet zoveel als anderen hier, maar inderdaad, na een half jaar nog als nieuw. Wel heb ik een andere doos om hem te verplaatsen, van Tomtec (doorzoek het topic) omdat die doos die bij de niet 1TB versie zit gewoon niet in mijn tas past.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:01

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Is dat allemaal een beetje fatsoenlijke kwaliteit, die jaren meegaat?
Dat laatste is natuurlijk lastig vast te stellen door een gemiddelde gebruiker; de oled is minder dan een jaar te koop :P

Maar mocht er iets stuk gaan buiten de garantie, dan kun je relatief eenvoudig zelf onderdelen vervangen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

pjottum schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:40:
[...]

Alles wat op internet staat is waar! Of niet. 🤔

Mijn Oled gebruik ik niet zoveel als anderen hier, maar inderdaad, na een half jaar nog als nieuw. Wel heb ik een andere doos om hem te verplaatsen, van Tomtec (doorzoek het topic) omdat die doos die bij de niet 1TB versie zit gewoon niet in mijn tas past.
hehe zeker niet dat alles wat op internet staat waar is :) Ik weet niet precies waarom je het zegt, maar ik koop het apparaat zeker niet op basis van de paar forumposts hier nav mijn vragen ;)
Gizz schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:37:
[...]

Dat laatste is natuurlijk lastig vast te stellen voor een gemiddelde gebruiker; de oled is minder dan een jaar te koop :P

Maar mocht er iets stuk gaan buiten de garantie, dan kun je relatief eenvoudig zelf onderdelen vervangen.
Heb je helemaal gelijk in, ik ben me er zeker van bewust dat de oled nog niet zo superlang op de markt is 8) Het ging mij er vooral om dat ik wilde proberen duidelijk te maken dat ik reacties van mensen die hem vanaf day 1 hebben nuttiger vind dan mensen die hem een week hebben en hem stevig aan vinden voelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Polariteit op 17-11-2024 12:48 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• M1ll3R
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-05 19:38
Hi mede-tweakers, nieuw op dit forum maar volg het al langere tijd. Trots bezitter van een SD 512gb OLED. Voorheen console/ pc gamer en nu volledig SD en wow..wat een ding- perfect voor drukke vaders! Ik heb een aardige steam collectie maar speel ook veel retro games. Momenteel GoW 1&2 via Emudeck en Brotato op Steam aan het spelen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ha, gisteren mijn steamdeck binnen gekregen; bezorging was sneller dan ik verwacht had :)

Apparaat ligt zeer goed in de hand; en de positie van de knoppen voelt erg logisch aan. Ik hoefde niet eens echt lang te wennen aan de symmetrisch geplaatste sticks omdat ik van de xbox-controllers gewend ben dat ze niet-symmetrisch geplaatst zijn.

De feel van de meeste knoppen+de sticks is ook goed, en ze maken niet zo'n kabaal als de knoppen op de xbox-controller :D

Wel vind ik 2 dingen wat minder:
*De trackpads maken een zacht geluid als ik ze gebruik. vraag me af of dit normaal is? Als ik het moet omschrijven, zou ik het 'kraken' noemen.
*De steam- en shortcut-knop zitten net niet lekker om ze met de duim te kunnen bedienen, en het indrukken voelt niet heel fijn. Alsof ze al een soort van ingedrukt zijn zeg maar...

Verder met een tweetal Steamgames aan de slag gegaan, die allebei 'playable' zouden moeten zijn, en dat bleken ze ook te zijn.
*De racegame Forza Horizon 4: Gespeeld op de instellingen die uit de ingame-benchmark kwamen; en dat ziet er gewoon supergoed uit. Nog belangrijker: het speelt en loopt echt soepel. Superblij mee :) Controls zijn precies hetzelfde als op de PC met controller :)
*Northgard (een age of empires achtige RTS-game): Ik was erg benieuwd hoe dit zou spelen, omdat ik dit op de pc voornamelijk met de muis speel, en een beetje keyboard. Bij het starten op de steamdeck stelde hij de toetsenlayout 'Keyboard & Mouse' voor. Het spel zag er visueel ook goed uit, en de controls wenden ook redelijk snel. Deze controls, en dan vooral de R2&L2 als vervanging voor de linker/rechter-muisknop voelt echter niet heel intuïtief. Ik zag echter dat er ook een community-setting was; die vandaag eens proberen :)

Bij beide games was wel sommige tekst ietwat aan de kleine kant, maar nog wel leesbaar. Goede graadmeter voor als ik aan de leesbril moet :D

Als derde game aan de slag gegaan met de Witcher 3. Deze heb ik niet in Steam, maar in mijn GOG bibliotheek. Hierom de Heroic Game Launcher geinstalleerd, gekoppeld met GOG bibliotheek en de game geinstalleerd. Uiteindelijk aan de praat gekregen, maar mede doordat je eerst met een popuplauncher wordt geconfronteerd waar je in moet loggen voor bijv cloud save, ging dit niet zo soepel. Uiteindelijk de game wel aan de praat gekregen, inclusief controls. Het enige wat ik niet aan de praat kreeg was het binnenhalen van de cloudsaves. Sterker nog, na controle in de game op mijn pc waren daar op 3 na ook alle savegames gewist 8)7

Eerste indruk van gamen middels de Heroic-launcher is dus niet zo goed; dus die gooi ik er weer af. Binnenkort maar eens proberen om de game-launcher van GOG zelf te installeren, dat zou een stuk beter moeten werken icm cloudsaves :9~

Kortom, na 1 avondje aanprutsen bevalt hij prima; vandaag na werk verder aankloten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Polariteit schreef op woensdag 20 november 2024 @ 06:30:
Wel vind ik 2 dingen wat minder:
*De trackpads maken een zacht geluid als ik ze gebruik. vraag me af of dit normaal is? Als ik het moet omschrijven, zou ik het 'kraken' noemen.
Dat is de haptic feedback. Om je het gevoel te geven dat je ergens overheen rolt (het geeft mij een beetje het gevoel van een ouderwetse trackball) trilt de trackpad op een bepaalde manier.

Trillen = geluid :)

Je kunt nog wel het een en ander tweaken als je het vervelend vindt. Zie bijvoorbeeld How to customize haptics

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Gizz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:27:
[...]

Dat is de haptic feedback. Om je het gevoel te geven dat je ergens overheen rolt (het geeft mij een beetje het gevoel van een ouderwetse trackball) trilt de trackpad op een bepaalde manier.

Trillen = geluid :)

Je kunt nog wel het een en ander tweaken als je het vervelend vindt. Zie bijvoorbeeld How to customize haptics
oh lol, dat had ik niet door. Blijkbaar was dit niet een feature die veel mijn aandacht trok :P

Goed om te weten iig; denk dat ik het idd uit ga zetten. Vooral het geluid vind ik niet zo fijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Late reactie, maar mogelijk nog relevant voor andere tweakers:
Ik ben een dag 1 gebruiker van de originele LCD en een dag 1 gebruiker van de OLED. De (eerste) LCD-variant had na verloop van tijd (een jaar, of zoiets?) wat problemen, zoals de linker schouderknop die niet meer goed reageerde door afgesleten plastic en een "plakkende" B-knop. Deze problemen heb ik zelf opgelost.

De OLED heb ik inmiddels een jaar. Speelt net zo geweldig nu als toen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 16:24

ap3nr0ts

hoi

Ik kom hier met een waarschuwing. Koop geen Balatro voor je Steam Deck. Mijn god, wat is dat verslavend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@ap3nr0ts eens: Gizz in "Het nieuwe Game aankoop topic"
Al moet ik zeggen dat de 'Ok, nog een potje'-troffee bij mij overgenomen is door Deep Rock Galactic: Survivor.

Minder nadenken dan bij Balatro, maar ook een goede dopamine-machine en lekker makkelijk te spelen met het grootste deel van de tijd alleen één thumb-stick. En het speelt ook fijn op tv.; Balatro ziet er nogal belachelijk groot uit op een 65" tv :P

Ik heb er nu ruim 30 uur ingestoken en dat slaat helemaal nergens op. Maar toch nog een potje..

[ Voor 17% gewijzigd door Gizz op 20-11-2024 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 16:24

ap3nr0ts

hoi

Gizz schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:58:
@ap3nr0ts eens: Gizz in "Het nieuwe Game aankoop topic"
Al moet ik zeggen dat de 'Ok, nog een potje'-troffee bij mij overgenomen is door Deep Rock Galactic: Survivor.

Minder nadenken dan bij Balatro, maar ook een goede dopamine-machine en lekker makkelijk te spelen met het grootste deel van de tijd alleen één thumb-stick. En het speelt ook fijn op tv.; Balatro ziet er nogal belachelijk groot uit op een 65" tv :P
Oh ja, ik zou die game zeker niet docked spelen, nee. Of die Steam Controller 2 moet er zijn waar ik net wat geruchten over las. :o

Ik ben normaal totaal niet van de roguelikes. Iedereen in mijn vriendenkring had het bijvoorbeeld over Binding of Isaac en Hades. Die eerste vond ik doodsaai. Hades wil ik wel nog eens proberen, omdat daar een vorm van progressie in zit. En ik denk echt dat ik meer van het verhaal ben in games. Maar ja, geef me een kaartspel, in bijvoorbeeld Final Fantasy VII: Rebirth ... Of Gwent in The Witcher. Dan heb je me meestal wel te pakken. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik vond Balatro dan weer helemaal niks. Puur kaarten spreekt mij veel minder aan dan als het meer Fantasy is als slay the spire of zo en miste ook het gevoel van progressie.

Hades is geweldig, heb afgelopen weekend de laatste achievements gehaald om hem in Steam op 100% te zetten nadat ik dat in het verleden al op de Xbox gedaan had. Sta in Steam op 89 uur. De Xbox laat het bij deze game helaas niet zien maar zal wel meer zijn (want omdat het de tweede keer was ging ik op de Steam versie natuurlijk wat sneller).
De progressie in de game helpt inderdaad enorm want na elke run is er wel weer wat nieuwe conversatie (zelfs nu nog, ook al is in principe alles klaar, nog hebben ze regelmatig nieuwe dingen te zeggen). Maar ook de combat is gewoon briljant goed en zo divers met alle verschillende mogelijkheden (een van de bosses klaagt ook dat je zo onvoorspelbaar bent want je vecht steeds anders :+). Ik twijfel nog of ik deel 2 binnenkort al zou kopen, hou normaalgesproken niet zo van games spelen die nog niet af zijn.

Ben ondertussen Baldur's Gate 3 aan het spelen op de Deck... Was daarmee begonnen in mijn vakantie maar was niet zo handig om te spelen met andere mensen in de buurt (toen dus Hades verder gaan spelen want vond ik makkelijker om te spelen en ook af en toe aandacht voor iets anders te hebben). Dacht vervolgens dat het ook beter zou zijn om op de game pc thuis te spelen, maar om een of andere reden vind ik het misschien wel lekkerder spelen op de Deck. Muis controls vielen me tegen en ook al zijn de graphics met mijn 7900xt en 4k oled scherm natuurlijk veel beter, het speelt ook lekker op de Deck en heeft gewoon wat... Het houdt de 30 fps niet altijd vast maar maakt bij deze game niet uit (al schijnt het erger te zijn later in de game dus we zullen zien of ik alsnog naar de vaste pc terug schakel, maar cloud saves werken ook uitstekend dus prima).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:16
Valt me vies tegen dat ik vandaag geen witte steamdeck posts heb gezien, hierbij de mijne dan maar.
Mijn steamdeck geschiedenis: SD 256GB > SD OLED 512GB > SD OLED WIT 1TB
Ik kan de komende paar maanden weer vooruit met m'n "new deck vent smell" O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBX6mnGo0jVX9V1qOiF8KjAUhuM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SI9dQ3uXnMaabApW1ufigKC8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-NeBRwtEgXmBpqK7ws-2HttaAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfplciyWAWRvQnh8lz6BMAbz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door wes- op 21-11-2024 18:03 ]

• el1989
wes- schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:30:
Valt me vies tegen dat ik vandaag geen witte steamdeck posts heb gezien, hierbij de mijne dan maar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie hebbeding 😍 maar meer is het ook niet natuurlijk als je al een OLED versie hebt . Denk niet dat er veel hier zijn die daadwerkelijk de witte variant hebben aangeschaft tenzij ze aan vervanging van een lcd model toe zijn/willen. Ben benieuwd hoe het op de lange termijn gaat zijn kwa vinger vlekken . Valt me nu pas op door de witte kleur hoe dik die trackpads uitstekken 🤡

[ Voor 3% gewijzigd door el1989 op 21-11-2024 19:11 ]

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• M1ll3R
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-05 19:38

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi ding zeg. Ik las dat UK en Down Under al zijn uitverkocht. EU en US volgen snel verwacht ik.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-06 20:06
M1ll3R schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:53:
[...]

Mooi ding zeg. Ik las dat UK en Down Under al zijn uitverkocht. EU en US volgen snel verwacht ik.
Australië is niet heel bijzonder daar is de SD pas een paar dagen te krijgen.
Hmm gebeurt niet vaak, maar nou deed Steam os toch vervelend even... Was nog wat Hades aan het spelen maar hij begon opeens regelmatig even te hangen en te stotteren. Blijkt dat hij een update van Diablo 4 aan het installeren is in de achtergrond :S
En ja de setting om te downloaden tijdens gamen staat uit en ook bij D4 staat dat hij de global setting moet volgen...
Erg vaag. En vervelend want kon het niet onderbreken, zat vervolgens 10 minuten naar een installatie voortgangsbalk te kijken want had geen zin om mijn run te verprutsen als hij op het verkeerde moment even ging hangen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 20:04
@wes- zo in het wit ziet de SD heel netjes uit. Veel plezier er mee. Toegegeven, Shenmue op een witte SD heeft wel net dat beetje klasse meer ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vuikie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:33:
@wes- zo in het wit ziet de SD heel netjes uit. Veel plezier er mee. Toegegeven, Shenmue op een witte SD heeft wel net dat beetje klasse meer ;)
Mee eens. Ik ken het spel niet en was nieuwsgierig welke game er zo goed uitzag. Gisterenavond aan AI gevraagd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/98Hrq-5u0Jq5wE17stYmDrIhMLw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N1wIRalmchSDPiUPuLgxse7M.png?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 10:08
The Zep Man schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:04:
[...]

Late reactie, maar mogelijk nog relevant voor andere tweakers:
Ik ben een dag 1 gebruiker van de originele LCD en een dag 1 gebruiker van de OLED. De (eerste) LCD-variant had na verloop van tijd (een jaar, of zoiets?) wat problemen, zoals de linker schouderknop die niet meer goed reageerde door afgesleten plastic en een "plakkende" B-knop. Deze problemen heb ik zelf opgelost.

De OLED heb ik inmiddels een jaar. Speelt net zo geweldig nu als toen.
Ik kan dit ook beamen, ik heb ‘m ook een jaar nu bijna. Wat een topproduct is de OLED.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:45

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had de Steam Deck mee naar center Parcs genomen, en via Emudeck een soort van Netflix app erop gezet, hebben in de avond nog lekker ene film kunnen kijken, en ik moet zeggen ook dat werkt verrassend goed om de Steam Deck.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:47
De RMA weer terug gekregen vanwege blacksceen of death problemen. Helaas is het probleem er nog steeds. Mag hem weer terug sturen maar nu voor een replacement!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Helaas niet een kleine aanbieding zo met Black Friday. Morgen toch maar bestellen, was wel lekker geweest als er een stukje af was gegaan om wat meer budget voor de games te hebben. BG3 ook maar een beperkte aanbieding, toch het eerste grote spel wat ik erop wil spelen.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-06 21:02
DennisCle schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:44:
Helaas niet een kleine aanbieding zo met Black Friday. Morgen toch maar bestellen, was wel lekker geweest als er een stukje af was gegaan om wat meer budget voor de games te hebben. BG3 ook maar een beperkte aanbieding, toch het eerste grote spel wat ik erop wil spelen.
de lcd versie 64GB is in de aanbieding wat ik kon zien? Als je er zelf nog een grotere ssd inzet of alles op een sd kaart zet dan kan je toch goedkoop aan de slag en heb je nog ruimte voor games te kopen.

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Bartske schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:55:
[...]

de lcd versie 64GB is in de aanbieding wat ik kon zien? Als je er zelf nog een grotere ssd inzet of alles op een sd kaart zet dan kan je toch goedkoop aan de slag en heb je nog ruimte voor games te kopen.
De 512GB LCD is maar een paar tientjes duurder, dat prijsverschil maak je niet goed door zelf een SSD te halen. Dus dat is ook een serieuze overweging.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 19:11
The GUI schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:02:
[...]

De 512GB LCD is maar een paar tientjes duurder, dat prijsverschil maak je niet goed door zelf een SSD te halen. Dus dat is ook een serieuze overweging.
512gb model is al sinds paar maanden terug uitverkocht viel mij op.

Maar het is prijs technisch de betere optie als ze hem nog hadden.

P.S. ik zie dat de 64gb LCD nu ook uitverkocht is, daar hadden ze gisteren nog voorraad van.

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Bartske schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:55:
[...]

Ja ik wil wel de OLED variant, had ik erbij kunnen zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door DennisCle op 28-11-2024 21:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:54
Gisteravond wel echt de kracht van de deck ervaren.

Ligt toch al een maand in een la want geen tijd. Gisteravond weer gepakt, witcher 3 weer opgestart en ik zit er weer midden in. Lekker in eigen bubbel, ontspannen, perfect! Op de een of andere manier werkt dit gewoon fijner dan op de TV of achter een pc zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Linksquest schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:06:
Ik had de Steam Deck mee naar center Parcs genomen, en via Emudeck een soort van Netflix app erop gezet, hebben in de avond nog lekker ene film kunnen kijken, en ik moet zeggen ook dat werkt verrassend goed om de Steam Deck.
Vorig jaar vakantie met dock en al meegenomen om te streamen. Maar bij ons ging hij na bepaalde tijd op zwart. Maar dat kan ook aan het originele dock hebben gelegen. Lijkt best wel regelmatig niet lekker te werken. Maar wellicht is dat met 1,5 jaar ondertussen wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:45

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Arunia schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:13:
[...]

Vorig jaar vakantie met dock en al meegenomen om te streamen. Maar bij ons ging hij na bepaalde tijd op zwart. Maar dat kan ook aan het originele dock hebben gelegen. Lijkt best wel regelmatig niet lekker te werken. Maar wellicht is dat met 1,5 jaar ondertussen wel opgelost.
Ja dat deed hij bij mij ook, heb dan niet de originele dock maar naar ongeveer 1 uur niks doen ging hij inderdaad op zwart.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:16

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Na een week de LE steamdeck in m'n bezit te hebben gaat deze retour helaas (refund). De problemen:

- Deze steamdeck heeft last van "white noise" als ik m'n oordopjes gebruik via 3.5mm jack, dit probleem is dus kennelijk nog steeds niet verholpen. Mijn oude OLED heeft dit probleem niet.

- Ook voelt de onderste R-knop aan de achterkant wat gespannen aan, als een gitaar-snaar.

- De R1 knop heeft op zich geen probleem maar de hoort de "veer" erg goed.

- Het groene oplaadlampje schijnt door de behuizing heen voor en zelfs tussen de behuizing en het scherm, ik gebruik de steamdeck 99% aangesloten op het net en valt gewoon op.

Niet echt een probleem, maar weegt voor mij wel mee: ik ben niet onder de indruk van het matte scherm, ik vind de kleuren op m'n oude OLED mooier. En de kleur van de steamdeck is mooi, maar het leidt af tijdens het spelen.

De vorige 2 steamdecks die ik heb gekocht hadden overigens ook problemen waarvoor ik moest RMA-en dus het blijft nog steeds een loterij bij Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el1989
wes- schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:53:
[...]

Na een week de LE steamdeck in m'n bezit te hebben gaat deze retour helaas (refund). De problemen:

- Deze steamdeck heeft last van "white noise" als ik m'n oordopjes gebruik via 3.5mm jack, dit probleem is dus kennelijk nog steeds niet verholpen. Mijn oude OLED heeft dit probleem niet.

- Ook voelt de onderste R-knop aan de achterkant wat gespannen aan, als een gitaar-snaar.

- De R1 knop heeft op zich geen probleem maar de hoort de "veer" erg goed.

- Het groene oplaadlampje schijnt door de behuizing heen voor en zelfs tussen de behuizing en het scherm, ik gebruik de steamdeck 99% aangesloten op het net en valt gewoon op.

Niet echt een probleem, maar weegt voor mij wel mee: ik ben niet onder de indruk van het matte scherm, ik vind de kleuren op m'n oude OLED mooier. En de kleur van de steamdeck is mooi, maar het leidt af tijdens het spelen.

De vorige 2 steamdecks die ik heb gekocht hadden overigens ook problemen waarvoor ik moest RMA-en dus het blijft nog steeds een loterij bij Valve.
Helaas dat is heel jammer . Maar ben ook wel oprecht blij dat ik niet voor deze hype ben meegegaan . Wit doet me denken aan de Ally en daar vond ik het niet mooi. ( Ally x is wel mooi ) Bij de Steam deck sierde de kleur hem ook niet vind ik. Wel vreemd dat je deze problemen hebt btw. Het is gewoon een OLED maar dan met een witte behuizing . Ik heb zelf alleen een matte variant gehad dus weet niet het verschil met een glossy maar met buiten gamen ben ik er erg blij mee.

[ Voor 4% gewijzigd door el1989 op 29-11-2024 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 14:38
robbert8 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:52:
Ik wil misschien een Steam Deck aanschaffen om indie horror games te spelen (oa Dollmare, Chuxie, We harvest shadows) en wellicht ook Football Manager.
Zullen dit games zijn die een beetje prettig speelbaar zijn op deze handheld?
Ik gebruik de steam deck ook voornamelijk voor indie games en oudere games.

Heb net de demo van We harvest shadows voor je geprobeerd. Het loopt wel allemaal, maar max 30fps en graphics op low. Opzich geen probleem op dat kleine schermpje. Hij maakt dan wel aardig wat ventilator geluid. Meestal zet ik dan een noise cancelling koptelefoon op ;) Som heb je ook nog het toetsenbord nodig. Ik ben zelf aan het denken een mini bluetooth keyboard erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twowheeler schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:52:
Gisteravond wel echt de kracht van de deck ervaren.

Ligt toch al een maand in een la want geen tijd. Gisteravond weer gepakt, witcher 3 weer opgestart en ik zit er weer midden in. Lekker in eigen bubbel, ontspannen, perfect! Op de een of andere manier werkt dit gewoon fijner dan op de TV of achter een pc zitten.
Bij mij komt het ook in golven, hoewel het bij mij niet zo zeer geen tijd is maar dat ik weer op een ander platform speel. Maar vooral in de zomer of winter vind ik de Steam Deck (of handheld in het algemeen denk ik) fijn. In de zomer omdat ik dan niet de 400 watt of zo wat mijn game pc setup toch al snel de huiskamer in blaast wil hebben om de boel nog warmer te maken, in de winter is dat geen probleem maar krijg ik het zelf sneller koud in de bureaustoel ook al is het zo'n grote secretlab en is het gewoon veel lekkerder om in de bank weg te kruipen met de game in je handen :)

Alleen heb ik nu net een tablet gekocht in een bf deal en zit ik daar 's avonds into the breach op te spelen, nog meer concurrentie voor de Deck :+ (first world gamer problems O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagdos
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 18:03
Finraziel schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:28:

Alleen heb ik nu net een tablet gekocht in een bf deal en zit ik daar 's avonds into the breach op te spelen, nog meer concurrentie voor de Deck :+ (first world gamer problems O-) )
Grappig, dat is juist één van de games die ik vaak op de Deck speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hagdos schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:12:
[...]

Grappig, dat is juist één van de games die ik vaak op de Deck speel.
Ja het is dat hij in de Netflix games collectie zit dus eens geprobeerd en werkt goed met touch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:35
Ha iedereen... zit een beetje dit topic terug te lezen, want ik loop al even met een bijna-impulsaankoop: de Steam Deck OLED.

Ik wil 'm naast de PS5 gebruiken: ik merk dat ik niet echt meet toe kom aan console gaming op de bank op de PS5 (begin 'oud' te worden denk ik, en multiplayer trekt me niet meer).

Ik zoek iets handheld, en de Stem Deck lijkt me wel wat. Maarrr, ik ben to-taal niet thuis in de Steam wereld, heb letterlijk 0 games daar en dat maakt het weer wat 'eng'. Aan de andere kant hoor ik dat er vaak sales zijn?

Qua games zoek ik denk ik vooral indie games en de bekendere, iets oudere, single player games. Misschien kom ik met de Steam Deck bijv. wel 'in' het verhaal van een spel als Cyber Punk enz enz...

Wat adviseren jullie? 512gb of 1 tb? Ik zou sowieso een OLED willen.

/edit
Ander dingetje: komt het vaak voor dat een game geen deck support heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door mikkelnl op 01-12-2024 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 19:11
mikkelnl schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:09:
/edit
Ander dingetje: komt het vaak voor dat een game geen deck support heeft?
Hangt af wat je als "geen Deck support" ziet.

Ik speel best wat niche games die volgens Steam "niet ondersteund" worden, maar gewoon 100% werken.

Pas 1 keer meegemaakt dat een game niet out of the box probleemloos wou werken (Persona 5 Strikers, maar ProtonGE downloaden was voldoende), en ik heb mijn Deck al ruim 2 jaar nu.

Maar ik weet sowieso wat ik moet vermjjden, bepaalde games hebben Anticheat die niet op Linux (en dus de Deck) gaat werken (Black Desert Online bijvoorbeeld, die speel ik dus niet op de Deck).

Maar dat terzijde, als je doelt op "Verified" games, daar zijn er minder van dan wat er werkelijk op de Deck zal werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

@mikkelnl Ik heb mijn steamdeck nu een kleine 2 weken denk ik en hij bevalt uitstekend. Ik heb geen playstation, maar heb er wel een xbox naast; en mijn pc-games-bibliotheek (dus breder dan steam) was ook al aardig gevuld voor ik de steam deck had: maar mijn ervaring is sowieso dat je op pc meer keus hebt dan op de xbox. Daarnaast, als ik mijn 'wishlist' in steam vergelijk met die in de xbox-store: overall gezien is steam goedkoper; en er zijn vaker aanbiedingen. Maar goed; 1 en ander zal ook aanhangen van de developer/uitgever van de games ;)

Qua grootte: ik heb bewust de 512gb gekozen, en ik merk dat dit meer dan genoeg is. Ter illustratie: ik heb nu 12 games geinstalleerd staan (niet dat ik ze allemaal tegelijk speel, maar had ze geïnstalleerd om ze te 'testen'); en ik heb nog bijna 100gb over. Ik heb daarbij een zelfs aantal grote jongens geïnstalleerd staan: Forza Horizon 4 en Uncharted. Zeker als ik je over Indies zie schrijven denk ik: 512gb is meer dan zat; doorgaans zijn het vooral de triple-a games die zo bizar groot zijn. Mocht het toch te weinig zijn: het schijnt vrij makkelijk te zijn om de interne ssd zelf te vervangen; of je kan gewoon gebruik maken van een sd-kaart. Beiden zelf niet geprobeerd.

Ik heb tot nu toe vooral games met de labels 'verified' en 'playable' geprobeerd; en die games liepen zonder uitzondering gewoon uitstekend. Wat ik bij de games met 'playable'-label vooral tegenkwam was dat sommige tekst wat aan de kleine kant was; en dat de controls wat onlogisch waren omdat er geen dedicated contol-setup beschikbaar is. Hier zijn echter oplossingen voor :) Pas als je games gaat draaien die je in andere stores hebt gekocht (epic, gog) dan wordt het lastiger om ze te draaien. Ik heb hier best veel mee lopen prutsen, en het voor nu even opgegeven. Ik merk vooral dat een hoop online-info hierover ook niet meer actueel is. maar goed, blijf je bij games uit de steam-store dan heb je hier geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 16:23
@mikkelnl ik heb een steamdeck naast mijn ps5. Ik gebruik de steamdeck veel voor remote play op de ps5, werkt best goed en zo kan de vriendin nog gewoon gebruik maken van de tv.
Heb daarnaast nog een aantal retro consoles en een analogue pocket. Dus ik wissel wat af :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:26
@mikkelnl Wat betreft het opbouwen van een Steam-bibliotheek zijn er geregeld sales op Steam zelf (tot donderdag Autumn sale, vanaf 19 december de grote Winter Sale).

Kijk verder ook eens op sites als Humble Bundle of Fanatical. Die hebben geregeld mooie game bundels voor een paar euro. Uiteraard niet de nieuwste AAA-games, maar voor als je vanaf nul begint de goedkoopste manier om snel een leuke collectie met iets oudere / Indiegames op te bouwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 22:03
Soms haat ik mezelf. Dan heb ik spellen liggen zoals Elden Ring, Cyberpunk, Baldur's Gate 3... het enige wat ik speel is Balatro. Wat een vreselijk en goed en verslavend spel :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 21:45
Ik overweeg Unchartered te kopen om te spelen op de SD. Mensen die hier ervaring mee hebben en is deze game aan te raden op de SD? Ik heb net Rise of the Tomb Raider uitgespeeld met veel plezier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 11:43
CousinBoneless schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:38:
Ik overweeg Uncharted te kopen om te spelen op de SD. Mensen die hier ervaring mee hebben en is deze game aan te raden op de SD? Ik heb net Rise of the Tomb Raider uitgespeeld met veel plezier.
Laatst uitgespreeld en ik kan Uncharted zeker aanraden! Draait erg goed op de steam deck. Nu bezig met Rise of the Tomb Raider die ik ooit al had aangeschaft in een steam sale dus ik volg precies de omgekeerde weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-06 15:36

PinusRigida

I put the p in pool.

Hier al mensen dit gehad:

Geverifieerde games (groen vinkje) die desondanks niet werken?

Ik had dit gisteravond met Soma, een game die voor SteamDeck geverifieerd is, en ik héb het na installatie ook voor een uurtje ofzo gespeeld, dan gestopt om eten te maken, 's avonds wou ik de game terug oppikken: wou - maar - niet - opstarten...

SD bleef hangen op zwart scherm. Heb zeker 3x SD gereboot, gekeken of er systeemupdates pending waren, reboot via herstarten maar ook een aantal keer afsluiten en minuutje later weer opstarten, wàt ik ook probeerde: SOMA wou maar niet starten, steeds hetzelfde: ik start de game, steam deck logo "draait" even, dan zwart scherm... en zo blijft ie staan totdat ik 'm weer uit de game forceer via Steamknop-B...

Andere games gaven geen problemen, geraakte met gemak in andere games op dat moment, alleen SOMA wou maar niet. (nu nog steeds niet trouwens)...

Iemand dit ook al gehad met een voor Steam Deck geverifieerde game, en wat heb je gedaan om de game weer werkend te krijgen? (heb geen zin om SD op fabrieksinstellingen te moeten zetten)

[ Voor 5% gewijzigd door PinusRigida op 02-12-2024 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

PinusRigida schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:45:

Ik had dit gisteravond met Soma, een game die voor SteamDeck geverifieerd is, en ik héb het na installatie ook voor een uurtje ofzo gespeeld, dan gestopt om eten te maken, 's avonds wou ik de game terug oppikken: wou - maar - niet - opstarten...

SD bleef hangen op zwart scherm. Heb zeker 3x SD gereboot, gekeken of er systeemupdates pending waren, reboot via herstarten maar ook een aantal keer afsluiten en minuutje later weer opstarten, wàt ik ook probeerde: SOMA wou maar niet starten, steeds hetzelfde: ik start de game, steam deck logo "draait" even, dan zwart scherm... en zo blijft ie staan totdat ik 'm weer uit de game forceer via Steamknop-B...

Andere games gaven geen problemen, geraakte met gemak in andere games op dat moment, alleen SOMA wou maar niet. (nu nog steeds niet trouwens)...

Iemand dit ook al gehad met een voor Steam Deck geverifieerde game, en wat heb je gedaan om de game weer werkend te krijgen? (heb geen zin om SD op fabrieksinstellingen te moeten zetten)
Bijna gevalletje geld terug?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

pjottum schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:48:
[...]

Bijna gevalletje geld terug?
Neen, game draait goed op gamepc. heb de game ook al zo lang dat ik er al lang geen refund kan voor vragen. ;) ...

...heb wel een mogelijke fix gevonden op reddit, die ga ik vanavond eens testen:
https://www.reddit.com/r/...select%20proton%208.0%2D5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik overweeg Unchartered te kopen om te spelen op de SD. Mensen die hier ervaring mee hebben en is deze game aan te raden op de SD?
Ben je bekend met ProtonDB? Staat ook in de topicstart :)

UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection

@PinusRigida andere Proton kiezen? Zeker als het eerst wel werkte is het wellicht veroorzaakt door een update van Proton. Zie bijvoorbeeld dit stukje uitleg.

Edit: die suggestie stond al in je eigen linkje zie ik nu :P

[ Voor 28% gewijzigd door Gizz op 02-12-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik overweeg Unchartered te kopen om te spelen op de SD. Mensen die hier ervaring mee hebben en is deze game aan te raden op de SD? Ik heb net Rise of the Tomb Raider uitgespeeld met veel plezier.
Ik ga dit denk ik ook doen. Die game al eens gespeeld op de PS4, was echt fantastisch en vraag me af of ik hem nog eens ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
PinusRigida schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:45:

Oef, hopelijk lukt het je. SOMA gespeeld in Corona tijd. Toen het af was was ik wel even stil. Meesterlijke game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mikkelnl
Dank allemaal voor de input! Mijne is onderweg inmiddels hahaha...

Wat is jullie top 3 (of meer) van go-to spellen die je speelt? De huidige sale loopt nog een dag of twee, daarna komt mijn SD binnen dus ik koop misschien alvast wat uit de huidige sale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@mikkelnl heb je hier iets aan; Meest gespeeld op Steam Deck?

Niet specifiek de top 3 van tweakers, maar van iedereen die op een Steam Deck speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Gizz schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:07:
@mikkelnl heb je hier iets aan; Meest gespeeld op Steam Deck?

Niet specifiek de top 3 van tweakers, maar van iedereen die op een Steam Deck speelt ;)
Thanks ik kwam 'm inderdaad net tegen... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:51
mikkelnl schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:52:

Wat is jullie top 3 (of meer) van go-to spellen die je speelt? De huidige sale loopt nog een dag of twee, daarna komt mijn SD binnen dus ik koop misschien alvast wat uit de huidige sale...
Dave the Diver, Star Wars Jedi: Fallen Order en Mafia: Definitive Edition. Ben echt verrast over de kracht van het apparaat en wat ie op 't scherm tovert bij die laatste twee games. Ik heb ook eindelijk het gevoel dat ik door m'n backlog heen aan 't werken ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:22

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik heb sinds recentelijk het probleem dat als ik vanaf mijn pc naar m'n steam deck remote play gebruik, dat het beeld bevriest of gaat haperen, maar de audio en input blijven wel gewoon werken.
Remote play detailed overlay zegt dan dat er iets van 54kbps video bitrate is.

Dit is bij mij nog niet eerder voorgekomen, heb ook niks aan de PC en netwerk kant veranderd, en ik heb geen idee hoe ik het oplos, via de Steam Link app voor mn smartphone werkt het wel gewoon prima...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-06 20:06
@mikkelnl
Sempy schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:04:
@mikkelnl Wat betreft het opbouwen van een Steam-bibliotheek zijn er geregeld sales op Steam zelf (tot donderdag Autumn sale, vanaf 19 december de grote Winter Sale).

Kijk verder ook eens op sites als Humble Bundle of Fanatical. Die hebben geregeld mooie game bundels voor een paar euro. Uiteraard niet de nieuwste AAA-games, maar voor als je vanaf nul begint de goedkoopste manier om snel een leuke collectie met iets oudere / Indiegames op te bouwen.
Vergeet ook niet de gratis games via Epic of GOG (zie PC Budget Gaming topic , Epic Games Store topic en (als je een Amazon Prime abonnement hebt) de Prime Gaming site Deze kun je vaak via Heroic gewoon spelen als ze geschikt zijn voor de Deck.

Bij Epic kun je gelijk Brotato claimen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Militia Pilot schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:51:
Ik heb sinds recentelijk het probleem dat als ik vanaf mijn pc naar m'n steam deck remote play gebruik, dat het beeld bevriest of gaat haperen, maar de audio en input blijven wel gewoon werken.
Remote play detailed overlay zegt dan dat er iets van 54kbps video bitrate is.
Toevallig een pc met AMD videokaart? Dan los je het waarschijnlijk op door op die pc 'Enable hardware decoding' uit te schakelen. Heeft dan niks met je Steam Deck te maken, maar aan de kant van je pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Gizz schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:59:
[...]

Toevallig een pc met AMD videokaart? Dan los je het waarschijnlijk op door op die pc 'Enable hardware decoding' uit te schakelen. Heeft dan niks met je Steam Deck te maken, maar aan de kant van je pc :)
Wacht, bedoel je Encoding onder host settings of Decoding onder client settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el1989
Zojuist cyberpunk 2077 en sackboy via de herfst sale gescoord . Momenteel bezig met God of war ragnarok en cod black ops 6 online vooral met vrienden ( geforce now, werkt perfect ) dus ik vermaak me deze winter wel weer 👍🏻 kan het niet vaak genoeg zeggen ; top machine de Steam deck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@Militia Pilot host. Dus 'Enable Advanced Host Options' aan en dan Enable Hardware Encoding uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
voog schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:44:
@mikkelnl

[...]

Vergeet ook niet de gratis games via Epic of GOG (zie PC Budget Gaming topic , Epic Games Store topic en (als je een Amazon Prime abonnement hebt) de Prime Gaming site Deze kun je vaak via Heroic gewoon spelen als ze geschikt zijn voor de Deck.

Bij Epic kun je gelijk Brotato claimen _/-\o_
Super tip, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Gizz schreef op maandag 2 december 2024 @ 18:17:
@Militia Pilot host. Dus 'Enable Advanced Host Options' aan en dan Enable Hardware Encoding uit.
Dit heeft het tot nu toe verholpen, thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Kijk ook eens op sites als gg.deals of isthereanydeal.com. De meeste games zijn bijna altijd wel ergens in de aanbieding en Steam is zelfs in de sale meestal niet de goedkoopste. Bij gg.deals zou ik alleen wegblijven van marketplace sites (staat bij elke shop uitgelegd wat de risicos zijn als het geen officiële reseller is, zelf gebruik ik eigenlijk alleen cdkeys.com wel eens van de niet officiële).

Aan een kant vind ik het jammer dat de hype van Steam sales door deze realisatie (dat games bijna altijd wel goedkoop te krijgen zijn) compleet onderuit gehaald is, aan de andere kant kan ik gewoon games pas kopen als ik ze echt wil gaan spelen ipv veel te veel te kopen want sale en dan ligt het in de virtuele pile of shame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik voel me nogal extreem n00b, want heb 0,0 ervaring met gaming buiten een console om hahaha, dus ik vraag me ff af (terwijl ik op de verzending van mijn SD wacht): hoe krijg ik straks spellen die ik buiten Steam koop op de Steam Deck... Moet ik me nog in verdiepen dus.

Voorbeeld; via de Epic store of bijv. Amazon Gaming (accounts allemaal gekoppeld), hoe krijg ik dan bijv. een Brotato wat nu gratis is op Epic op de SD?

Allemaal ff uitzoeken voor me, ik ben een digital PS5 gewend, dus was altijd heel simpel (en vooral duur LOL).
Finraziel schreef op maandag 2 december 2024 @ 23:20:
[...]

Kijk ook eens op sites als gg.deals of isthereanydeal.com.
Super! Thanks voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@mikkelnl heroic, non-steam launcher, lutris, bottles, zelf games toevoegen van games als non-steam games. Opties genoeg. Geen van de opties is perfect, dus je zult zelf even moeten experimenteren wat jou het meest bevalt. Ik ben zelf begonnen met lutris, maar die werkte niet goed. GTA crashte na verloop van tijd. Met heroic kreeg ik het ook niet werkend. Toen non-sream launcher gebruikt, dat werkte wel meteen goed. Enige nadeel dat ik mijn gog games niet in steam kan zetten, weet niet of dat al gefixed is.
Ondertussen is Heroic enorm verbeterd. Weet niet of dat voor lutris of bottles geld. Ik zou dus met heroic beginnen en als dat niet goed werkt non-steam launcher proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En in Heroic kun je de games toevoegen aan Steam via de optie "Add shortcut to Steam". Hoef je de Steam omgeving na het downloaden en installeren dus niet meer te verlaten om je games te starten die je buiten Steam om hebt verkregen.
You can also use the "Add Shortcut to Steam" option to create a shortcut for the game in the Steam client.
@cold_as_ijs, dat is volgens mij al fixed. Ik heb Lego Lord of the Rings via GOG en die in Steam toegevoegd.

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 03-12-2024 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Pfff, heb wel een can of worms geopend met mijn SD keuze hahaha, maar wel leuk, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Wat betreft Non-steam-launcher: daar is blijkbaar recent wat bij veranderd, aangezien die niet meer via de Deckyloader werkt. Hierdoor klopt 95% van de tutorials niet meer helaas.

Ik heb het iig afgelopen 2 weken niet aan de praat gekregen in combinatie met GOG en witcher3 / Hitman Absolution. Kreeg GOG-galaxy wel aan de praat, maar het installeren van de games liep steeds fout.

Heb het voorlopig maar even naast me neer gelegd, genoeg games in mijn steam library :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 10:08
Polariteit schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:00:
Wat betreft Non-steam-launcher: daar is blijkbaar recent wat bij veranderd, aangezien die niet meer via de Deckyloader werkt. Hierdoor klopt 95% van de tutorials niet meer helaas.

Ik heb het iig afgelopen 2 weken niet aan de praat gekregen in combinatie met GOG en witcher3 / Hitman Absolution. Kreeg GOG-galaxy wel aan de praat, maar het installeren van de games liep steeds fout.

Heb het voorlopig maar even naast me neer gelegd, genoeg games in mijn steam library :)
Maar de non-steam-launcher via desktop omgeving zou nog wel moeten werken toch? Daar zijn ook veel tutorials voor beschikbaar.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 21:45
JanW schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:51:
[...]

Dave the Diver, Star Wars Jedi: Fallen Order en Mafia: Definitive Edition. Ben echt verrast over de kracht van het apparaat en wat ie op 't scherm tovert bij die laatste twee games. Ik heb ook eindelijk het gevoel dat ik door m'n backlog heen aan 't werken ben :)
Ik heb Jedi: Fallen Order ook (ongeopend) in mijn library staan. Ik dacht dat deze via een EA launcher gestart moest worden. Hoe is jouw ervaring met deze game op de SD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

@CousinBoneless die launcher schijnt (tegenwoordig) geen probleem te zijn als ik de reacties in de ProtonDB zie STAR WARS Jedi: Fallen Order

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

beezze schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:30:
[...]

Maar de non-steam-launcher via desktop omgeving zou nog wel moeten werken toch? Daar zijn ook veel tutorials voor beschikbaar.
Ja, hij werkte bij mij iig voor de gog-launcher dusver dat ik de launcher geinstalleerd + werkend kreeg. Het daadwerkelijk installeren van games lukte dan weer niet ;) Geen idee of dat aan de NonSteamLauncher, GOg-launcher, Steamdeck of mij ligt ;)

Wellicht was mijn woordkeus wat onduidelijk; ik probeerde vooral duidelijk te maken dat je bij een tutorial voor NSL even goed moet kijken welke je pakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
CousinBoneless schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:36:
[...]

Ik heb Jedi: Fallen Order ook (ongeopend) in mijn library staan. Ik dacht dat deze via een EA launcher gestart moest worden. Hoe is jouw ervaring met deze game op de SD?
Positief. Ik las wel dat het helpt om 'm eerst op een PC te starten en daarop de EA login te doen. Maar eerlijk gezegd kan ik me niet meer herinneren hoe de eerste keer starten op de Deck ging.
Polariteit schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:57:
[...]

Ja, hij werkte bij mij iig voor de gog-launcher dusver dat ik de launcher geinstalleerd + werkend kreeg. Het daadwerkelijk installeren van games lukte dan weer niet ;) Geen idee of dat aan de NonSteamLauncher, GOg-launcher, Steamdeck of mij ligt ;)

Wellicht was mijn woordkeus wat onduidelijk; ik probeerde vooral duidelijk te maken dat je bij een tutorial voor NSL even goed moet kijken welke je pakt :)
Wat gebruik je als launcher voor de GOG games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Polariteit schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 09:57:
[...]

ik heb meerdere games via gog launcher geinstalleerd. Ik kan de games ook wel spelen, maar dan alleen via de GOG launcher. Gaat om dit geval bv om warcraft. Probleem is dat ik nu via GOG moet opstarten en dat dus de keybindings standaard staan op GOG en dat je een community layout voor warcraft niet kan vinden. Broilr werkte niet voor GOG games, waardoor ik het altijd via de GOG launcher moet starten. Moet daar maar weer een keertje naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

twowheeler schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:37:
[...]

Oef, hopelijk lukt het je. SOMA gespeeld in Corona tijd. Toen het af was was ik wel even stil. Meesterlijke game
Ja idd, had de game gelukkig al 's uitgespeeld in de tijd op laptop, wou nu 's op SD spelen.
Heb de fix weliswaar nog niet getest, laatste dagen m'n SD niet meer in handen gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Mijn huidige persoonlijke top 3 is: Snowrunner O+ , Wolfenstein: The new order, No Mans Sky.
als in, als ik de laatste weken m'n SD opstart is het om één van die 3 te spelen.

Wolfenstein: The new Colossus zit ook al klaar voor een tweede playthrough eens ik TNO uit heb.

...en Snowrunner is een blijvertje... staat al van in het begin op m'n SD en ik blijf ernaar terug gaan; it scratches an itch I didn't know I had. :Y
Is ook één van die games dat ik meer casual kan spelen: is niet zo immersief dus kan zonder hoofdtelefoon en zelfs gemute, zo sluit ik me minder af van buitenwereld... is vaak gewoon leuk om ergens op een dood moment te zeggen: "heb een half uurtje niks te doen, ik ga 's proberen wat vracht van A naar B te voeren met die of die truck."
mikkelnl schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:58:
Pfff, heb wel een can of worms geopend met mijn SD keuze hahaha, maar wel leuk, ben benieuwd.
Valt uiteindelijk allemaal goed mee hoor, enfin, ik vermoed dat het hele 'externe launcher gedoe' je wat afschrikt, dat je can of worms-quote daarop slaat?

...maar geen zorgen: dat gaat bij de meeste games vlot.
Ik was er ook wat twijfelachtig over maar ondertussen speel ik al RDR2, Halo Master Chief Collection, Jedi: Fallen order, en wellicht vergeet ik er nog een paar met externe launcher en ben geen onoverkomelijke problemen tegengekomen.

Soms is het wat gedoe wanneer je je wachtwoord niet meer weet omdat het zo lang geleden was toen je het ingaf op je gewone pc en ondertussen de game al hebt geuninstalled van Steam: dan volg je gewoon de stappen voor een reset van wachtwoord (bevestigen via mail of 2FA)
Soms zit bij het invullen van een externe launcher een 'ok-knop' onder je virtuele toetsenbord verborgen. (met Steamknop-X roep je je virtuele TB op, of doe je het weer verdwijnen) al bij al niets om over te stressen.

...installeer nu niet op één dag 10 games met externe launchers... :D

[ Voor 5% gewijzigd door PinusRigida op 04-12-2024 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
PinusRigida schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:58:
Valt uiteindelijk allemaal goed mee hoor, enfin, ik vermoed dat het hele 'externe launcher gedoe' je wat afschrikt, dat je can of worms-quote daarop slaat?
Ja klopt, ook omdat ik totaal geen ervaring heb met pc gaming (altijd consoles gehad). Maar gaat wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
mikkelnl schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:27:
[...]

Ja klopt, ook omdat ik totaal geen ervaring heb met pc gaming (altijd consoles gehad). Maar gaat wel lukken :)
Ik sta er hetzelfde in, de deck is voor mij een console die gewoon moet werken.

Inmiddels heroic geïnstalleerd om gog games te installeren. Werkte heel erg simpel.

En undervolt gedaan. Stelde ook weinig voor uiteindelijk. Ik ben wel geïnteresseerd in tweaken, maar heb gewoon weinig tijd. Laat je dus niet afschrikken, het is vrij simpel en die software loost je er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cold_as_ijs schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:04:
ik heb meerdere games via gog launcher geinstalleerd. Ik kan de games ook wel spelen, maar dan alleen via de GOG launcher.
Heb je wel eens Heroic Games Launcher geprobeerd? Mijn workflow:

1. Start in Desktop Mode, start Heroic Games Launcher.

2. Installeer spel. Heroic is geconfigureerd om automatisch snelkoppelingen toe te voegen aan Steam.

3. Herstart Steam in Desktop Mode.

4. Start spel in Desktop Mode.

5. Tevreden? Terug naar Gaming Mode. Start spel in Gaming Mode.

Sommige spellen hebben wel eens een extra parameter nodig om een eigen launcher over te slaan (zucht, Cyberpunk 2077...). Die stel ik in Heroic in als ik na stap 4 niet tevreden ben.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 04-12-2024 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:01
Iemand die hier recent een Steam Deck OLED heeft besteld? Heb de mijne gisterochtend besteld en ben benieuwd of ik hem deze week nog ontvang.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
Davidas schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:29:
Iemand die hier recent een Steam Deck OLED heeft besteld? Heb de mijne gisterochtend besteld en ben benieuwd of ik hem deze week nog ontvang.
Je post gaat verplaatst worden naar dit topic:
[Steam Deck] Reservering, bestelling & levering ;-)

Los daarvan: ik heb maandagochtend besteld, vandaag verzendbevestiging. Ik reken er niet meer op voor het weekend eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 13:20

Rincewind

Take me in your arms tonight

mikkelnl schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:33:
Voorbeeld; via de Epic store of bijv. Amazon Gaming (accounts allemaal gekoppeld), hoe krijg ik dan bijv. een Brotato wat nu gratis is op Epic op de SD?

Allemaal ff uitzoeken voor me, ik ben een digital PS5 gewend, dus was altijd heel simpel (en vooral duur LOL).
Als ik even nog wat mag aanvullen: Junk Store. Een super handige Decky Loader plugin. Ik ben eerder ook met Lutris en Heroic aan de slag geweest maar sinds dat Junk Store er is gebruik ik die alleen nog maar. Moet je wel eerst de al eerder genoemde Decky Loader installeren maar dat is sowieso een must-have voor je SD.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Rincewind schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:58:
[...]
Als ik even nog wat mag aanvullen: Junk Store. Een super handige Decky Loader plugin. Ik ben eerder ook met Lutris en Heroic aan de slag geweest maar sinds dat Junk Store er is gebruik ik die alleen nog maar. Moet je wel eerst de al eerder genoemde Decky Loader installeren maar dat is sowieso een must-have voor je SD.
Dank voor de tip!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:30
Nieuwe Steam Deck Oled eigenaar hier✌🏽
De 512gb versie uitgepakt zonet. Eerste indruk, wat een gaaf ding! Mooi scherm ook.
Ben alleen nog zoekende met wat ik wil spelen..
Voorheen altijd op de playstation gegamed, vind uncharted of gow gaaf bijv, of shooters.
Ga ff youtuben naar een top20 ofzo kijken of ik wat inspiratie kan opdoen..
Wat is een must volgens jullie?
Zie dat ik net de steam sale heb gemist, jammer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The GUI

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Welkom! Niet getreurd, over een paar weken is er weer een sale. Je kan ook op https://gg.deals/ kijken voor de beste prijzen.

Tsja, wat vind jij leuk? Ik ben momenteel bezig met:
- Halo Master Chief Collection
- Hogwarts Legacy
- Hades
- Forza Horizon 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
The GUI schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:08:
Welkom! Niet getreurd, over een paar weken is er weer een sale. Je kan ook op https://gg.deals/ kijken voor de beste prijzen.

Tsja, wat vind jij leuk? Ik ben momenteel bezig met:
- Halo Master Chief Collection
- Hogwarts Legacy
- Hades
- Forza Horizon 4
Halo Master Chief Collection good one, thanks!
gg.deals is enkel website om deals te bekijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08:57
BigF25 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:36:
[...]
gg.deals is enkel website om deals te bekijken?
Yes! Je kunt de site ook koppelen met je Steam account: je wishlist bij Steam wordt dan in gg.deals geladen. Ideaal om te zien waar een game tegen de beste prijs te koop is en je kunt eenvoudig filteren op (alleen officiële) verkopers, DRM, etc. De Steam Sales zijn leuk maar helaas tegenwoordig niet meer altijd de goedkoopste optie.

Veel plezier met je Steam Deck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
easygoingfox schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:09:
[...]

Yes! Je kunt de site ook koppelen met je Steam account: je wishlist bij Steam wordt dan in gg.deals geladen. Ideaal om te zien waar een game tegen de beste prijs te koop is en je kunt eenvoudig filteren op (alleen officiële) verkopers, DRM, etc. De Steam Sales zijn leuk maar helaas tegenwoordig niet meer altijd de goedkoopste optie.

Veel plezier met je Steam Deck!
Ok toch even een noob vraag..
Heb uncharted thieves collection gevonden bijv via gg, je kan deze dus vervolgens meerdere sites aanschaffen.. maar wat werkt nu het best? Stel ik schaf het aan via cdkeys kan ik het dan toevoegen aan mn deck?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jobius
  • Laatst online: 14-06 21:16
BigF25 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:24:
[...]

Ok toch even een noob vraag..
Heb uncharted thieves collection gevonden bijv via gg, je kan deze dus vervolgens meerdere sites aanschaffen.. maar wat werkt nu het best? Stel ik schaf het aan via cdkeys kan ik het dan toevoegen aan mn deck?
Moet je even kijken voor welk platform je een key koopt. Ik zie op cdkeys dat de uncharted thieves collection gewoon een Steam Key geeft. Dus inderdaad, die kan je gewoon aan je Steam account toevoegen en spelen (Mits het goed draait op de deck, dat heb ik niet gecheckt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Jobius schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:53:
[...]

Moet je even kijken voor welk platform je een key koopt. Ik zie op cdkeys dat de uncharted thieves collection gewoon een Steam Key geeft. Dus inderdaad, die kan je gewoon aan je Steam account toevoegen en spelen (Mits het goed draait op de deck, dat heb ik niet gecheckt).
Yes top was daar inmiddels ook achter, dank!
Wel een irritant dingetje nu..
Wil code toevoegen via steam in desktop mode op de Deck, maar waarom popt de keyboard niet op zodra ik wat wil invoeren? Kan ik dit forceren op een of ander manier?
Edit; gevonden
Steam + X knop..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:59

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

BigF25 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:41:
Nieuwe Stean Deck Oled eigenaar hier✌🏽
De 512gb versie uitgepakt zonet. Eerste indruk, wat een gaaf ding! Mooi scherm ook.
Ben alleen nog zoekende met wat ik wil spelen..
Voorheen altijd op de playstation gegamed, vind uncharted of gow gaaf bijv, of shooters.
Ga ff youtuben naar een top20 ofzo kijken of ik wat inspiratie kan opdoen..
Wat is een must volgens jullie?
Zie dat ik net de steam sale heb gemist, jammer!
Dishonored!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rincewind schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:58:
[...]
Als ik even nog wat mag aanvullen: Junk Store.
"Gog integration is via Patreon or Ko-fi only at this time. You can sign up as a monthly supporter or purchase the Gog script as a one off."

Nope.

Pagina: 1 ... 110 ... 116 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.