@
Finraziel ROG Ally kwam wel naar voren als een optie daardoor voor mij, alleen dan mis ik de touchpads van de Steam Deck die best handig zijn in bepaalde games.
Ik wacht wel af wat Valve doet, en anders kan ik altijd een compromis maken en bijvoorbeeld de nieuwe Ally nemen.
Qua Wifi had ik die optie al geprobeerd (aan het begin toen ik last kreeg van de genoemde issue) maar dat had niks uitgehaald helaas.
@
The GUI lijst weet ik niet meer exact uit mijn hoofd (ging om paar games), maar het zijn vooral niche games (meestal japanse VN's en paar andere genres op Steam die officieel niet supported zijn) waar ik issues mee had op 3.5.
Laatste keer dat ik de gok nam met 3.5.x was eind maart, ik zie dat eind april 3.5.19 uitkwam maar die had ik niet getest, ik had besloten dat ik op 3.6 stable ga wachten.
In ieder geval op 3.4.x werken sommige van die games prima zonder extra tools, enkele werken pas goed met Proton GE.
Op 3.5.x kreeg ik crashes of black screen issues, vandaar dat ik ging downgraden.
Nou had ik ook met paar andere games (Monster Hunter World bijvoorbeeld) alleen slechtere performance dan op oudere OS versie, maar dat was niet de reden om te downgraden, MHW deed het verder prima en het ging mij om paar andere games die issues hadden.
Geen probleem an sich, oudere versie draaien heeft dat opgelost. Dus hopen dat 3.6 beter is.
Ik wacht rustig af.