Iets wat te goedkoop is of iets wat te mooi lijkt om waar te zijn lijkt ga ik zowiezo al uit de weg.
Idd ik heb ook wel eens de opmerking gekregen dat ik gewoon een budged-Gaming Laptop heb van 1100 Euro.
Als ik het geld had had ik gewoon gelijk al een High-End gaming laptop gekocht voor 4000 Euro.
Met een gaming-laptop kun je net iets meer mee.
Als je een week niet gaat gamen kun je die Gaming-Laptop elk geval nog gebruiken voor E-Mail, internetten, muziek luisteren enz...
Wat je ook kunt doen is gewoon je gaming-laptop instellen bij deksel dicht doen binnen Windows 11 is niet in slaapstand zetten.
Een gaming laptop is eigenlijk ook een console, je kunt hem prima aansluiten op een monitor of TV.
En een Gaming-Laptop heeft een ingebouwde Mic, boxen, toetsenbord, Cam, Trackpad, scherm.
Dit had ook al eens iemand gepost.
Die zij dat op een zolder-kamertje gaan zitten dat dit er niet echt er gezelliger er op word.
Je kunt idd beter gewoon in je huiskamer gaan zitten te gamen.
Of met meerdere mensen gaan gamen.
Mischien is dit wel gewoon zo dat je tegenwoordig Updates krijgt van je games in ruil voor slechte gameplay en graphics.
Ik koop zelf al mijn games bij Steam weg voor mijn Gaming-Laptop.
Idd je kunt hem dan in de Big-Picture modus zetten.
Of een racestuur gaan kopen en race-games gaan spelen.
Ik las ook een keer op de Tweakers dat iemand zij van, het gaat toch niet om de specs? Maar of je mooi beeld hebt?
Vooral mensen die bijvoorbeeld aan proffesionele fotografie doen en mensen die in een drukerij werken als grafisch vormgever willen graag de realischtische kleuren en beeld.
Dit kun je niet opmeten, je moet dan naar het beeld kijken.
Edit Offtopic:
Of je gaming-laptop na laten kijken door de technische dienst van een computer-boer.
[
Voor 16% gewijzigd door
Water_824 op 21-12-2024 21:45
]