Nog 1 nachtje slapenrolelael schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:16:
Just got a call from fleet. I can pick upy m50 25/03 3pm. Keep you posted
We krijgen toch wat foto's en verslagje he ;-)
Nog 1 nachtje slapenrolelael schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:16:
Just got a call from fleet. I can pick upy m50 25/03 3pm. Keep you posted
[ Voor 5% gewijzigd door Willianv op 24-03-2022 10:43 ]
Was het niet de bedoeling dat het een leenauto was voor jou dan?Willianv schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:42:
Ik heb onlangs proefgereden in een Tesla Model Y, dat gaat het hem niet worden.
Een proefrit in de i4 heb ik staan voor 1 april.
Nu komt de bmw dealer gisteren mijn 5-touring ophalen voor onderhoud, kom ik thuis, hebben ze een i4 achter gelaten. Helaas zonder sleutels maar wel met de portieren open.
Blijkt het ook nog eens zowat de configuratie te zijn zoals ik hem had samengesteld in de configurator...
Bij het terugwisselen van auto had ik bijna gezegd doe er maar een strik om en dan heb ik meteen een leuk kado voor mijn vrouw....
man, man, man, wat een gave bak!
[Afbeelding]
Ja dat krijg je, alleen zal het volgende week donderdag worden. Dealer belde om afspraak te verzetten omdat ze een lokaal covid uitbraakje hadden en er onvoldoende personeel was om de wagen klaar te krijgenoldgrumpy schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:32:
[...]
Nog 1 nachtje slapen![]()
We krijgen toch wat foto's en verslagje he ;-)
Nog een weekje dus, beter in elk geval dan bij mij.rolelael schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:34:
[...]
Ja dat krijg je, alleen zal het volgende week donderdag worden. Dealer belde om afspraak te verzetten omdat ze een lokaal covid uitbraakje hadden en er onvoldoende personeel was om de wagen klaar te krijgen
Heb nooit de Tesla getest, wat was er dan niet ok aan de Tesla ?Willianv schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:42:
Ik heb onlangs proefgereden in een Tesla Model Y, dat gaat het hem niet worden.
Een proefrit in de i4 heb ik staan voor 1 april.
Nu komt de bmw dealer gisteren mijn 5-touring ophalen voor onderhoud, kom ik thuis, hebben ze een i4 achter gelaten. Helaas zonder sleutels maar wel met de portieren open.
Blijkt het ook nog eens zowat de configuratie te zijn zoals ik hem had samengesteld in de configurator...
Bij het terugwisselen van auto had ik bijna gezegd doe er maar een strik om en dan heb ik meteen een leuk kado voor mijn vrouw....
man, man, man, wat een gave bak!
[Afbeelding]
Oei... Je dealer steekt het niet op Oekraine - Rusland????rolelael schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:34:
[...]
Ja dat krijg je, alleen zal het volgende week donderdag worden. Dealer belde om afspraak te verzetten omdat ze een lokaal covid uitbraakje hadden en er onvoldoende personeel was om de wagen klaar te krijgen
Nee, eigenlijk is het een haal en brengservice. Alleen door zieken was die man nu alleen, normaal komen ze met 2en.Brilsmurfffje schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:15:
[...]
Was het niet de bedoeling dat het een leenauto was voor jou dan?
Tesla is technisch gezien denk ik beter dan de BMW. Maar ik vond de MY heel erg simplistisch. Dashboard is een ikea boekenplank met een ipad erop. Verder vond ik het ontbreken van een hoedenplank ook best merkwaardig.oldgrumpy schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:01:
[...]
Heb nooit de Tesla getest, wat was er dan niet ok aan de Tesla ?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Tesla is kwa aandrijftechniek en rijhulpen beter. Ondersteltechniek vind ik de BMW superieur.Willianv schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:32:
[...]
Tesla is technisch gezien denk ik beter dan de BMW. Maar ik vond de MY heel erg simplistisch. Dashboard is een ikea boekenplank met een ipad erop. Verder vond ik het ontbreken van een hoedenplank ook best merkwaardig.
Alhoewel de gebruikte materialen en de afwerking niet tegenvielen bij de Tesla, daar hebben ze echt stappen in gemaakt, mag je het niet vergelijken met de afwerking en gebruikte materialen bij BMW.
De Tesla was best leuk, maar van de BMW krijg ik het gewoon warmer.
Dat netwerk zal zeer waarschijnlijk steeds verder opengesteld worden, dus dat voordeel gaat vervallen (hooguit lagere prijs voor Tesla's).D_Jeff schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:28:
Tesla's Positieve punten:
- Eigen snellader netwerk
[ Voor 5% gewijzigd door ibidriv3r op 25-03-2022 14:07 ]
Dat betekent, stam + t .
Volgens mij wordt de non-M versie eerder geleverd, voor de rest zijn is alles vrij lang wachten.Doffy schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:09:
Vraagje aan de connaisseurs hier! Ik overweeg een i4 aan te schaffen, maar zie een beetje op tegen de lange levertijden. Als ik het goed lees, dan zijn het met name specifieke onderdelen die extra lange lever tijd veroorzaken, ongetwijfeld door het chiptekort.
Mijn vraag: welke onderdelen moet ik *niet* bestellen als ik de lever tijd zo kort mogelijk wil houden?
WP: ME SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + 200l Boilervat | Vloerverwarming (44 m2) + Jaga Strada (73 m2) + Tempo (54 m2) | PV: 2650 Wp | Huis 1932 | 2-1 kap | Zuid-Limburg | Lees veel, snap niet alles 😊
Harman kardon, driving assist pro, head up display, laserlights zijn enkele voorbeelden. Maar ook bijzondere kleuren zoals de frozen paints hebben langere levertijd, die worden namelijk apart per batch gespoten.Doffy schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:09:
Vraagje aan de connaisseurs hier! Ik overweeg een i4 aan te schaffen, maar zie een beetje op tegen de lange levertijden. Als ik het goed lees, dan zijn het met name specifieke onderdelen die extra lange lever tijd veroorzaken, ongetwijfeld door het chiptekort.
Mijn vraag: welke onderdelen moet ik *niet* bestellen als ik de lever tijd zo kort mogelijk wil houden?
Nice! Wanneer heb jij je VIN nummer doorgekregen van de dealer?ibidriv3r schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:45:
Zojuist zie ik dat mijn M50 geproduceerd is, dus productie is weer vol op gang. Op 25 februari ging de i4 op code 150 (i.v.m. de fabriekssluiting is dit dus een kleine maand later geworden). Production date 24-03-2022
Overigens een tip voor iedereen die de status van de bestelling wil volgen, via bimmer.work kan je controleren of je auto al geproduceerd is.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door R-Giskard op 27-03-2022 13:39 ]
Erg nice inderdaad. Helaas heb ik het VIN nummer nog niet. De laatste keer dat ik checkte had hij status 111, maar dat was eind januari.jefkuil schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:21:
[...]
Nice! Wanneer heb jij je VIN nummer doorgekregen van de dealer?
Dacht toen die status 112 kreeg. Maar kan ook bij 150 zijn geweest. Dat was dus eind februari.jefkuil schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:21:
[...]
Nice! Wanneer heb jij je VIN nummer doorgekregen van de dealer?
Tuurlijk, als het geen fluit uitmaakt dan zit er niks anders op. Maar als iets dat nice to have is, zorgt voor 4 maanden vertraging… nou ja, dan is het dat wel waard ja.dencoupe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 17:20:
Nou, ga je echt zaken weglaten om hem eerder te hebben, als dat al helpt!
[…]
Wachten moet je toch en of je dan 8 maanden moet wachten of 12….. lang is het in beide gevallen
Dank je! Driving assist pro staat dan wel weer echt op mijn lijstjeibidriv3r schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:32:
Harman kardon, driving assist pro, head up display, laserlights zijn enkele voorbeelden. Maar ook bijzondere kleuren zoals de frozen paints hebben langere levertijd, die worden namelijk apart per batch gespoten.
en wanneer heb jij hem besteld?ibidriv3r schreef op zondag 27 maart 2022 @ 14:27:
[...]
Dacht toen die status 112 kreeg. Maar kan ook bij 150 zijn geweest. Dat was dus eind februari.
In dezelfde maand. Opties weg gelaten om de levering zo snel mogelijk te hebben, bijv geen H&K audio gekozen (vervang het later voor B&W speakers, ook prima).
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ken je betreffende BMW-medewerker?vriej29 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:08:
Nieuw op dit forum en net teruggekomen van een testrit in een i4 M50. Wauw, wat een fijn rijdende auto.
Zelf heb ik een i4 M50 gekocht van een fabrieksmedewerker uit Duitsland welke ik in februari 2023 van hem over neem. Wel heb ik hem zelf kunnen samenstellen naar mijn wensen, zie onderstaande foto's. Nu een jaar geduld opbrengen[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfde maand? Zelfde maand als wie? in Februari dus. Nice!ibidriv3r schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:21:
[...]
In dezelfde maand. Opties weg gelaten om de levering zo snel mogelijk te hebben, bijv geen H&K audio gekozen (vervang het later voor B&W speakers, ook prima).
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 28-03-2022 09:59 ]
Lang en dagelijks blijven zoeken op Mobile.de.zunrob schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:26:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ken je betreffende BMW-medewerker?
In Nederland bestellen ipv Belgie.Doffy schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:09:
De tweakers video geeft ook echt een vreemd beeld.ibidriv3r schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:04:
Heeft iemand zich wel eens verdiept in wat nou daadwerkelijk de negatieve gevolgen zijn van het gedeelde platform wat de i4 heeft? In de tweakers video over de i4 wordt het gewicht genoemd en dit wordt uiteraard beaamt door personen die Tesla een warm hart toedragen.
Het verhaal van loze ruimtes (tunnel voor transmissie en aandrijving) gaat ook niet op, want die zitten netjes gevuld met accu's. Wel zal de i4 wat meer luchtweerstand hebben door de langere neus.
Als je een Mercedes EQE bekijkt, leeggewicht van 2525 kilo, en dat is een volledig elektrisch platform. Dat zet zaken toch in perspectief en valt het gewicht van een i4 wel mee (wel iets groter, en iets meer accu).
Eens wat betreft het vreemde beeld in reviews (niet alleen de video op tweakers). Als je naar ICE autos kijkt is het verhaal vergelijkbaar wat betreft rationaliteit, een Ford Focus rijdt ook prima van A naar B.RobbieHifi schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:53:
[...]
De tweakers video geeft ook echt een vreemd beeld.
Nadeel is dat er veel loze ruimte in de neus is. Ook de cardanastunnel is niet optimaal gevuld, zitten geen accu's in.
Dus de packaging kan beter bij een volledig vanaf de grond gebouwde EV. Als je geen gezin hebt met twee grote of 3 kleine kinderen, eigenlijk niets aan de hand.
De tweakers video vind ik ook wel een beetje overtroffen. Was zelf toch niet echt een hele sterke video als ik eerlijk ben. Op pure ratio koop je geen BMW. Is gewoon een prijzige auto.
Nice, ik wist dat de kabels door de cardantunnel lopen. Hoewel men de ruimte heeft opgevuld, zou je idealiter de cardantunnel niet hebben. Maar echt hinderlijk in mijn case is het niet. Heb een dochter van 7....dus die heeft een zee van ruimte achterin.ibidriv3r schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:31:
[...]
Eens wat betreft het vreemde beeld in reviews (niet alleen de video op tweakers). Als je naar ICE autos kijkt is het verhaal vergelijkbaar wat betreft rationaliteit, een Ford Focus rijdt ook prima van A naar B.
Maar qua ruimte onder de auto, dat lijkt wel optimaal benut te zijn, 2 (kleinere) accu modules waar normaal de tranmissie zit en verder kabels etc.
[ Voor 99% gewijzigd door Hydraulic op 28-03-2022 17:09 ]
ja, in augustus besteld en op mijn koopovereenkomst ziet het er uit zoals je laaste printscreen.. Luxer dus? alhoewel ik de verschillen niet zo weet.. Enig idee hoe ik makkelijk kan checken zodra ik de auto geleverd krijg wat er daadwerkelijk opgezet is? zou hem in wk18 moeten krijgen.Hydraulic schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:49:
Heeft er iemand in oktober 21 of eerder het Safety Pack besteld?
Ik zie dat het eerder luxer was als nu:[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vraag me wel af wat er dan geleverd gaat worden als je een vroege besteller bent.
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 99% gewijzigd door Hydraulic op 28-03-2022 17:09 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + 200l Boilervat | Vloerverwarming (44 m2) + Jaga Strada (73 m2) + Tempo (54 m2) | PV: 2650 Wp | Huis 1932 | 2-1 kap | Zuid-Limburg | Lees veel, snap niet alles 😊
8 oktober 21 besteldApache4u schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:22:
[...]
ja, in augustus besteld en op mijn koopovereenkomst ziet het er uit zoals je laaste printscreen.. Luxer dus? alhoewel ik de verschillen niet zo weet.. Enig idee hoe ik makkelijk kan checken zodra ik de auto geleverd krijg wat er daadwerkelijk opgezet is? zou hem in wk18 moeten krijgen.
Klopt vanaf dat hij status 150 heeft kan je je vin vragen. Nu mijn wagen was op 3d ongeveer geproduceerd ( alle stappen ). Leek mij kort maar t is wat de dealer me zei. En t duurt nog even als je hem kan toevoegen op bimmer.work. Daar zie je ook al je opties die erop zittensinterklaas1975 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:53:
Vanaf wanneer is een VIN nummer eigenlijk beschikbaar om te checken op bimmer.work? Er is vooralsnog alleen een productienummer (dat veel korter is dan een VIN nummer) en vanaf status 150 is blijkbaar het VIN nummer bekend (volgens dealer).
De laatste keer dat ik de i4 configureerde, zat er geen ICE onder de kap.Ard1970 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 20:32:
Het gaat sowieso gevolgen hebben voor de leverdata van ICE's; EV's krijgen voorrang.
Ik schrijf dus ook dat EV's voorrang krijgen bij de productie, t.o.v. de ICE's.RobbieHifi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:48:
[...]
De laatste keer dat ik de i4 configureerde, zat er geen ICE onder de kap.
Dat betekent, stam + t .
Pas als de productie voltooid is wordt de informatie zichtbaar in bimmer.work, dat is dan production code 155. Vond het vooral handig om te kijken of de auto van 150 naar 155 ging, zonder de dealer 'lastig te vallen'.Apache4u schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:51:
ik heb zojuist van mijn dealer het VIN ontvangen. Status van de bestelling is echter nog 112 en op bimmer.work krijg ik een foutmelding.. Zal nog wel geduld moeten hebben dus... moeilijk moeilijk..
Klopt, daarom is hier op dit deel van het forum een BMW met ICE niet relevant.Ard1970 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:50:
[...]
Ik schrijf dus ook dat EV's voorrang krijgen bij de productie, t.o.v. de ICE's.
Dus als ik het goed begrijp krijgen de medewerkers bij BMW of Audi VOORRANG?vriej29 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:56:
[...]
Lang en dagelijks blijven zoeken op Mobile.de.
Heb dit eerder met een Audi Q4 gedaan.
Af en toe zetten Duitse medewerkers van BMW of Audi een door hun bestelde auto op Mobile.de. Soms hebben ze de auto al in bezit maar af en toe zetten ze de auto al op mobile.de als de productie nog moet plaatsvinden, zoals in mijn geval bij de BMW i4. Voordeel is dan dat je deze nog helemaal naar jou wensen kan aanpassen, nadeel is dat je langer moet wachten. Als zekerheid vraag je contracten en papieren waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een medewerkers is. Daarna doe ik een (kleine) aanbetaling.
Er blijft altijd een klein risico maar het prijsverschil is mij dat risico waard. Het risico is aanzienlijk te verkleinen door goed onderzoek. Ik heb dit nu al twee keer gedaan met een Audi Q4 en is mij beiden keren goed bevallen.
Oh nee? Niet relevant? BMW kondigt nieuwe vertragingen aan, maar meldt ook dat EV's voorrang krijgen boven ICE's. Dus dat betekent dat de impact voor EV-bestellingen minder groot is dan voor ICE-bestellingen. Jij had dus liever vehad dat ik alleen had gemeld "BMW gaat half april opnieuw schuiven met geplande productiesloten", daarbij achterwege latend welke types voorrang krijgen?RobbieHifi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:41:
[...]
Klopt, daarom is hier op dit deel van het forum een BMW met ICE niet relevant.
Tsja als iemand het geld ervoor over heeft, waarom niet. Als mijn auto stuk was en ik MOEST een i4 hebben, dan ga ik ook niet 8-10 maanden wachten.Quiller schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:33:
[...]
Gelet op de kilometerstand lijkt het mij een 'voormalige' demowagen ... Kortom : meer betalen voor een wagen waar al wat km's op staan... Wat een dief is die garage... (zou ik alleen al uit principe niets bij kopen)
BMW gaat schuiven met de geplande productiesloten, is inderdaad voldoende. Wat het effect is op productie van onze aller gewilde i4's is duidelijk, ongeacht schuiven met ICE's. De impact is minder groot, maar gezien de afgelopen periode van onzekerheid zegt het allemaal niets nog.Ard1970 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:53:
[...]
Oh nee? Niet relevant? BMW kondigt nieuwe vertragingen aan, maar meldt ook dat EV's voorrang krijgen boven ICE's. Dus dat betekent dat de impact voor EV-bestellingen minder groot is dan voor ICE-bestellingen. Jij had dus liever vehad dat ik alleen had gemeld "BMW gaat half april opnieuw schuiven met geplande productiesloten", daarbij achterwege latend welke types voorrang krijgen?
Nee, volgens mij krijgen ze geen voorrang. De door gekochte auto is oorspronkelijk in okt 2021 besteld met verwachte leverdatum in aug 2022 waarna ik hem in feb 2023 overneem. Voor zover ik weet was 10 maanden levertijd ten tijde van bestelling normaal voor een M50. Maar wel was er nog de mogelijkheid de auto geheel naar eigen wensen aan te passen, maar dat is volgens mij bij dealers die slots hebben gereserveerd niet anders.kx22 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:52:
[...]
Dus als ik het goed begrijp krijgen de medewerkers bij BMW of Audi VOORRANG?
Ze kopen een auto met de door jouw gekozen opties om het na 1 jaar weer door te verkopen?
Waar maken zij hun winst? Waar heb jij een flinke korting?
Zij betalen bedrag X voor een auto daarover zal ongetwijfeld personeelskorting in zitten verrekend, maar na een jaar verkopen zij het door aan jou voor uiteraard MINDER, want afschrijving?
In Duitsland krijgen ze subsidie op aanschaf nieuwe elektrische auto's tot wel 9k met als enige eis dat de auto minimaal 6 maanden in bezit blijft. Verder veronderstel ik dat de medewerker van de fabriek ook korting krijgt maar geen idee hoeveel. Als laatste was/ is de M50 in Duitsland een paar duizend euro goedkoper. Alles bij elkaar maakte dat voor hem en mij een mooie deal mogelijk.kx22 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:52:
[...]
Dus als ik het goed begrijp krijgen de medewerkers bij BMW of Audi VOORRANG?
Ze kopen een auto met de door jouw gekozen opties om het na 1 jaar weer door te verkopen?
Waar maken zij hun winst? Waar heb jij een flinke korting?
Zij betalen bedrag X voor een auto daarover zal ongetwijfeld personeelskorting in zitten verrekend, maar na een jaar verkopen zij het door aan jou voor uiteraard MINDER, want afschrijving?
Ahh ok,vriej29 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:50:
[...]
In Duitsland krijgen ze subsidie op aanschaf nieuwe elektrische auto's tot wel 9k met als enige eis dat de auto minimaal 6 maanden in bezit blijft. Verder veronderstel ik dat de medewerker van de fabriek ook korting krijgt maar geen idee hoeveel. Als laatste was/ is de M50 in Duitsland een paar duizend euro goedkoper. Alles bij elkaar maakte dat voor hem en mij een mooie deal mogelijk.
Meen dat de auto bij vergelijkbare specs ongeveer 84k zou kosten, de uitvoeringsniveau's verschillen tussen NL en DE. In DE kost deze 79K. De korting die ik op een half jaar oude auto ontvang is in ieder geval heel wat meer dan 10K op de Duitse prijskx22 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:27:
[...]
Ahh ok,
Maar hoeveel denk jij goedkoper uit te zijn tov een in NL bestelde M50 met dezelfde opties?
Als ik het verhaal zo lees is het maximaal 10k op een auto van 100k? Nu is 10k veel geld, maar 10% korting op een nieuwe auto is in het verleden nooit heel spannend geweest. Daarnaast is de auto natuurlijk ook al door iemand bereden voor een half jaar en loop jij ergens een risico dat diegene zegt.....ja ik wil niet meer aan jou doorverkopen, want de markt is zo krap dat mensen meer bieden! Dan ben je wel een jaartje langer aan het wachten voor een auto.
Me? :-)Worra schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:06:
Volgens mij krijgt er vandaag iemand zijn auto. Fotos graag! Ikzelf moet nog een week of 6 wachten
Lucky you!rolelael schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:25:
[...]
Me? :-)
Afspraak 10u30 dealer . Maar ja altijd kans dat ze afbellen :-)
Veel plezier ermee! Graag inderdaad een paar foto'srolelael schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:25:
[...]
Me? :-)
Afspraak 10u30 dealer . Maar ja altijd kans dat ze afbellen :-)
Foto's? Wij willen een video reportHeerenjasper schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:22:
[...]
Veel plezier ermee! Graag inderdaad een paar foto's
En alle kopers van een i4 op dit forum een rondje rijdenQuiller schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:47:
Een videoreport???? Een full review op professionele wijze willen we ja!!!!
Dat betekent, stam + t .
De glimlach op mijn bakkes geraak ik niet meer kwijt ! wat een monsterwitchdoc schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 12:42:
yummie.. M50 is helemaal gek.. heb je'm een beetje full option kunnen bestellen?
Of ben je al aant racen en krijgen we de eerste paar uur geen respons meer?
Als ze hem zien rijden kunnen ze de nummerplaat ook noteren. En het is een leasing dus ook niet op mijn naam.Apache4u schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:54:
Mooi! Heel veel plezier er mee. kentekenplaat is in BE toch persoonsgebonden? Ik zou hem even wegwerken als ik jou was.
Mooie config!rolelael schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:04:
[...]
De glimlach op mijn bakkes geraak ik niet meer kwijt ! wat een monster
Ja hoor redelijk wat opties :
Brookleyn Grey
Leder Vernasca Swarz with stitching
Business pack
Comfort Pack
Innovation Pack
Heating steering wheel
861M 19" bicolor jetblack rimms
M Sport brakes red
M Lights Shadow Line
Electric rooftop
Solar glass rear
Seat side adjustment
M Decoratif interior Carbon Fibre
Parking assistant pack plus
BMW Drive recorder
M Shadow line high gloss with extra element
50th anniversary badges
Haha ja was ergens wat misgelopen met de vertalingen denk ik. Maar het is aangepastArd1970 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:08:
[...]
Mooie config!
Wel wat vreemde benamingen voor enkele opties![]()
Electric rooftop? Is het een cabriolet?![]()
Solar glass? Zonnepanelen?
I4 heb ik laten weghalen daarstraks bij afhaling. Is dus niet standaardSt_frederik schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:25:
Mooie M50!
Proficiat en veel rijplezier!
Is die aanduiding achteraan standaard?
- rechts m50 en links niets?
En dan geen Harman Kardonrolelael schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:04:
[...]
De glimlach op mijn bakkes geraak ik niet meer kwijt ! wat een monster
Ja hoor redelijk wat opties :
Brookleyn Grey
Leder Vernasca Swarz with stitching
Business pack
Comfort Pack
Innovation Pack
Heating steering wheel
861M 19" bicolor jetblack rimms
M Sport brakes red
M Lights Shadow Line
Electric roof
Dark glass rear
Seat side adjustment
M Decoratif interior Carbon Fibre
Parking assistant pack plus
BMW Drive recorder
M Shadow line high gloss with extra element
50th anniversary badges
Tuurlijk niet ... sowieso veel plezier er mee gewenst, maar zelfs met tinitus (mss nog meer dan) : kwaliteit betekent haast altijd dat je geluid minder luid 'moet' zettenrolelael schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:37:
Nope en waarom? Ik heb tinnitus en kan geen luide muziek verdragen. Dus het hifi systeem was voldoende. En ik moet zeggen dat klinkt niet onaangenaam
Dan lees je koopovereenkomst nog maar eens goed door. Zelfs prijsverhogingen tussen het moment van tekenen van de overeenkomst en daadwerkelijke levering moet je in de regel nog bijleggen.Quiller schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:06:
[...]
Ik weet niet hoever je contract / offerte zat, maar dat "zij" de verkeerde korting toepassen maakt normaal voor jou toch geen bal uit eens het contract getekend is??? Ik zou zeggen eisen dat het contract gewoon doorgaat en anders dikke schadevergoeding wegens contractbreuk van hun kant!!!! (mits het getekend was natuurlijk)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Staat inderdaad beter zo! (Ik zou nog dat stickertje van Jorssen en de nummerplaathouder ook weghalen)rolelael schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:33:
[...]
I4 heb ik laten weghalen daarstraks bij afhaling. Is dus niet standaard
WelkomKoenV schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 08:57:
Goedemorgen,
Ik ben nieuw hier (of beter: ik lees regelmatig topics op dit forum maar tot nu als toeschouwer).
Wat betreft de levertermijnen voor een i4 m50: ik heb een kleine 2 weken geleden mijn i4 m50 besteld bij Gregoir in Puurs (België) en ze konden als levertermijn enkel 30 april 2024 geven… Dat betekent dus meer dan 2 jaar wachten. Het is wel een ‘uiterlijke’ datum maar men gaf me toch mee dat ik op meer dan een jaar moet rekenen.
Intussen moet ik blijven rondbollen met mijn X3 30e die een zware teleurstelling is tegenover de X3 M40i die ik voordien had.
Wat?KoenV schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 08:57:
Goedemorgen,
Ik ben nieuw hier (of beter: ik lees regelmatig topics op dit forum maar tot nu als toeschouwer).
Wat betreft de levertermijnen voor een i4 m50: ik heb een kleine 2 weken geleden mijn i4 m50 besteld bij Gregoir in Puurs (België) en ze konden als levertermijn enkel 30 april 2024 geven… Dat betekent dus meer dan 2 jaar wachten. Het is wel een ‘uiterlijke’ datum maar men gaf me toch mee dat ik op meer dan een jaar moet rekenen.
Intussen moet ik blijven rondbollen met mijn X3 30e die een zware teleurstelling is tegenover de X3 M40i die ik voordien had.
Leuk om er nu al eentje te hebben. Je zal nog lange tijd een van de weinigen zijn!rolelael schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:55:
[...]
Welkom
en klopt wel denk ik. Bij Jorssen waar ik gisteren mijn m50 afhaalde, zeiden ze voor alle nieuwe bestellingen 2024 minimum. Al denk ik dat er nog wel wat gaat veranderen als ze alles optimaliseren etc .
zijn er zaken die zijn weggevallen door chiptekorten?rolelael schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:55:
[...]
Welkom
en klopt wel denk ik. Bij Jorssen waar ik gisteren mijn m50 afhaalde, zeiden ze voor alle nieuwe bestellingen 2024 minimum. Al denk ik dat er nog wel wat gaat veranderen als ze alles optimaliseren etc .
Het enige wat is weggevallen is de touch functionaliteit in de centrale ronde knop ( v h idrive systeem ). Maar of je dat ook echt gebruikt normaal? Ik kan alleszinds zonder. Dus stoort me nietoldgrumpy schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 10:48:
[...]
zijn er zaken die zijn weggevallen door chiptekorten?
Hoelang heb je moeten wachten op je laadpaal?
Ik hoor nu meer en meer dat er daar ook lange wachtttijden ontstaan
Denk het niet, want ze leveren zo weinig auto's.wvc_ schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:56:
[...]
Wat?
Dat kan toch bijna niet? Tegen die tijd is er vermoedelijk al een "facelift" gebeurd
Want dat doe je ook als je je vertoont op de openbare weg, waar iedereen hem kan zien…..Apache4u schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:54:
Mooi! Heel veel plezier er mee. kentekenplaat is in BE toch persoonsgebonden? Ik zou hem even wegwerken als ik jou was.
Ja, maar dat heeft andere redenen 😉D.deJong schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:45:
[...]
Want dat doe je ook als je je vertoont op de openbare weg, waar iedereen hem kan zien…..
Dat betekent, stam + t .
De button via bmw ekrissvriej29 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:59:
Blue accents gone :-)
[/quote]
Dat is mooi, waar heb je die vervangende onderdelen vandaan?
Kun je de onderdeel nrs opgeven svprolelael schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 20:18:
[...]
De button via bmw ekriss
De shifter parts ; op ebay duitsland een originele nieuwe shifter gekocht vd 4 reeks tegen voordelige prijs ( ttz 69 eur ipv 93 ex btw bij ekriss ), maar enkel dus de zilveren parts ervan nodig
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq