Werkt hier inderdaad ook niet.Jan De Wever schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:59:
Hi, ik heb in Belgie net m'n gloednieuwe BMW i4 ontvangen, met OS8.5. 14 maanden wachten was het. En heb direct een vraag: ik bestelde hem met Driving Assistant Professional (Driving Assistance Pro). Oa omdat daarin mee de optie zit voor 'Automatic Lane Change', met andere woorden, zoals in diverse YouTube filmpjes getoond, kort even de pinker duwen (niet doorduwen), en dan verandert hij zelf van rijstrook. Correcte drive modes etc zijn gekozen, maar hij doet het gewoon niet. Ik vraag me nu af, is deze optie verboden in Belgie? Een collega die met een X3 hybrid rijdt bvb zegt dat het bij hem gewoon werkt ...
Dus: iemand hier met DAP, bij wie dit gewoon werkt?
Kan het ook zijn dat afhankelijk van in welk land je aan het rijden bent, je andere opties hebt met die DAP?
was in NL en zag ineens "verkeerslichten herkenning" in de menustructuur dus aangevinkt ! maar nu terug in BE elke keer ik DAP activeer warning hiervan dat het niet werkt in BE. Probleem : ik zie die optie niet(meer ) in mijn menu's om het te disabelen...