Ja dat is inderdaad waar, weer een geruststellingZipsop schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:54:
[...]
Ik zou me voor en kalenderjaar 2023 productie i4 nu nog niet druk maken over opties die mogelijk niet leverbaar zijn.
De contactloze achterklep opening staat nog steeds als beschrijving bij de Comfort Access optie op de 11-2022 prijslijst.
Maar in theorie kan deze achteraf alsnog worden toegevoegd. Als de stekker voor de regeleenheid gewoon in de kabelboom zit. Het setje voor de G20 3 serie is zn 325 euro.
Dat is inderdaad bij alle merken zo, een collega met een ID.4 kreeg te horen dat bepaalde veiligheidspakketten niet meer leverbaar waren, of een halfjaar wachten en een andere collega heeft "opeens" geen panoramadak meer op een Audi Q4.Quiller schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:14:
[...]
In theorie kunnen ze alles toevoegen als ze de voorbereiding doen... Alleen maken ze er zich gemakkelijk vanaf (en ik vermoed andere merken ook trouwens) ... Mooi voorbeeld de touch aan de draaiknop (om te schrijven) Deze is niet geinstalleerd bij mij. Ik vroeg toen of het achteraf kon dan wel een minder kost van de wagen (missende functionaliteit) of enige andere vorm van vergoeding met als vb een jaar extra ionity ofzo ... Enige antwoord van BMW : 'u kan de wagen ook annuleren'.
[ Voor 0% gewijzigd door M_G_ op 27-07-2022 09:22 . Reden: Grammaticaal. ]