Ard1970 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:35:
En ja hoor.. voor de 5e week op rij is de productieweek met een week opgeschoven, nét voor de productieweek zou ingaan.
Wordt er zo langzamerhand wel een beetje cynisch door, het verpest enigzins de voorpret.
Of ik ongeduldig ben? Jazeker.
Ik stoor me echter het meest aan de non-communicatie; ik moet bijna overal zelf achteraan bellen en/of hier te weten komen. Het voelt bijna aan als "zoethouders", die geplande productieweken. Het kan er bij mij NIET in, dat men in de fabriek pas 1 a 2 dagen voor de geplande productieweek kan zeggen of alle onderdelen er wel/niet zijn. Een beetje té LEAN, lijkt me.
Ik denk dat je na zo lang wachten niet meer mag spreken van ongeduldig
Ook ik/wij zitten in hetzelfde schuitje. Zou eerst medio Februari 2022 zijn. Toen Maart. Toen April en toen opeens Juni. Toen weer week 17 (deze week) en nu week naar 19.
Onze bestelling is van 2e week van Augustus en nog steeds geen concrete datum o.i.d.
Voor wat het waard is heb ik via het klachtenformulier op BMW.NL een pittig briefje getikt. Na een weekje telefoontje met duizendmaal excuses, we weten het ook niet, de fabriek dit en BMW DLD dat, bla bla bla; plaatje wat de dealer ook afdraait eigenlijk.
Om het leed te verzachten kreeg ik een aanbod voor een slipcursus in Zandvoort.
Leuk maar ik wil gewoon m'n nieuwe speledingetje hebben niet een zoethoudertje ook al is het goed bedoeld was mijn reactie.
Heb ook aangegeven dat het gewoonweg asociaal vind en niet uit te leggen is dat kopers die maanden later dan dat wij dat gedaan hebben, getekend hebben dan vervolgens veel eerder een i4 rijden. Afgezien of dat nou een normale of M50 is.
Dan trek je toch een lange neus naar je klanten heb ik aangegeven.
Ook hier zegt de beste meneer: we nemen het mee en leggen het écht neer bij BMW DLD. Ja en dan ? vroeg ik... Krijg ik daar mijn auto eerder door ? Maar ik betwijfel of ik er ooit nog iets van hoor.
Het helpt dan ook niet als je leest dat gelukkigen pas laat in 4e kwartaal besteld hebben en nu al een (al dan niet vaste) leverdatum weten of krijgen. Gun het ze natuurlijk van harte, dat dan weer wel.
We zetten gewoon weer een nieuwe kruisje op de agenda. Hebben we weer iets om naar uit te kijken.